Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Joulu 2019 14:10

Todella kummallista, että Sandra noilla puheilla tuolla vielä on. Täytyy kunnioittaa, vaikka hahmona en pidäkään. Kahden heimon heimoneuvosto oli kyllä varsin viihdyttävää seurattavaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Joulu 2019 00:18

Kieltämättä tuplaheimoneuvosto oli viihdyttävää.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Joulu 2019 19:47

Olipahan kyllä hölmö veto äänestää Malcolm ulos nyt. Olisi ollut hyvät mahkut päästä Sandrasta eroon. Sinne meni yksi mun suosikeista. :td

Sandra tulee olemaan tuolla pitkään. Se on niin hyvä pelaamaan tuota peliä. Voisin veikata, että menee jopa finaaliin ja saattaa voittaa koko roskan. Tuntuu ehkä vähän hölmöltä, että miksi ne haluisi Sandran voittavan kolmannen kerran. Mutta hetken pidempään kun miettii, niin onhan noita syitä. Suurin syy on se, että se vaan on niin kova. Jonkun pitäisi oikeasti tehdä kunnon peliliikkeitä, jotta voisi Sandran mahdollisessa finaalissa voittaa.

Mutta joo, vasta neljä jaksoa takana. Tämmösiä ajatuksia on kuitenkin herännyt.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Joulu 2019 20:33

Skygge kirjoitti:
11 Joulu 2019 19:47
Sandra tulee olemaan tuolla pitkään.
That didn't age well!

Sandra pihalle ja hyvä niin. Mut huomioni keskittyy kahteen asiaan.

1. Debbie
Mä oon ymmärtänyt et noihin ohjelmiin olisi tiukat psykologiset testit. Tämän olettamuksen valossa mä pidän outona et Debbien kaltainen on otettu mukaan. Siis wau, miten voi olla noin totaalisen sekaisin. Itse kehuu olevansa voimistelija ja hyvä tasapainoilija; totuus ei ollenkaan tasapainoa. Sit kääntää todellisuuden ihan päälaelleen, Hali suoriutui erinomaisesti vastaavasta tehtävästä, mut Debbie väittää sekä kilpailijoille että tuotannolle että hän sai oman osuuden valmiiksi ja Hali epäonnistui! Siis what! En lähde sen tarkemmin psykoanalysoimaan, mut totean et toi muija EI voi hyvin. Debbie on muutenkin kaikin puolin todella ärsyttävä.

2. Tai
Muutaman kauden nähneenä ja Tain kahdella kaudella nähneenä täytyy sanoa et Tai on huonoin liittolainen IKINÄ. Kääntää takkia koko ajan ja silloin kun ei käännä takkiaan saa omat liittolaisetkin epäilemään et se kääntää takkia. Tai on muutenkin kaikin puolin todellä ärsyttävä.

Oon muuten oppinu nyt tulkitsemaan tätä ohjelmaa niin hyvin, että tiesin ennen koskemattomuuskilpailua kuka häviää. Mihin mä voin laittaa hakemuksen käsikirjoittajaksi, jotta jatkossa jännitys säilyisi paremmin.
Viimeksi muokannut Zygerö, 17 Joulu 2019 08:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Korjattu kirjoitusvirheet käyttäjän hyväksynnällä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Joulu 2019 22:57

DosterMan kirjoitti:
14 Joulu 2019 20:33
That didn't age well!
Mutuiluni oli näköjään väärä. Noh, olisin mielelläni nähnyt Sandran vielä pysyvän mukana, mutta eipä tule ainakaan Sandra show:ta tästä kaudesta. 94 päivää mukana ja sitten vasta soihtu sammui. Hieno saavutus :tu Sandra nähdään aivan varmasti neljännenkin kerran mukana, jos hänet pyydetään mukaan.
DosterMan kirjoitti:
14 Joulu 2019 20:33
Mä oon ymmärtänyt et noihin ohjelmiin olisi tiukat psykologiset testit. Tämän olettamuksen valossa mä pidän outona et Debbien kaltainen on otettu mukaan. Siit wau, miten voi olla noin totaalisen sekaisin. Itse kehuu olevansa voimistelija ja hyvä tasapainoilija; totuus ei ollenkaan tasapainoa. Sit kääntää todellisuuden ihan päälaelleen
Kyllähän näihin taitaa olla tiukat testit. Mutta on noita vastaavia ja paljon pahempiakin purkauksia menneillä kausilla nähty. Sikäli kyllä ihmettelen tuota, että Debbien psyyke hajosi noinkin helposti. Olisi hauska tietää, että "kiusaako" Brad oikeasti Debbietä tuolla, kun väitti että häntä syrjitään tai jotain sinnepäin. Brad kuitenkin itse totesi jaksossa, ettei hänellä ole mitään Debbiä vastaan siinä kohtaa, kun jotain Debbien aloitteesta kisan aikana sanailivat.

Debbie on kyllä tosiaan helvetin ärsyttävä persoona. Muistelin tossa, etten ekalla kerrallakaan hänestä liiemmin pitänyt. Enkä kyllä tälläkään kaudella pidä hänestä. Tuolla faktojen vääristelyllä se pelaa itsensä ulos suhteellisen nopeasti. Eikä kyllä meitsiä haittaa yhtään. :roll:

Cochrania oli kyllä kiva nähdä! [smilie=a_happyhappy.gif]
:trollface:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Joulu 2019 08:54

Debbie oli jo alkuperäisellä kaudellaan hetkittäin täysin irrallaan todellisuudesta. Täytyy vain ihmetellä, miten muut noinkin hyvin häntä jaksavat kuunnella. Monessa muussa porukassa tilanne olisi eskaloitunut jo varmaan aika pahasti. Eniten ihmetyttää se, että Hali itse tai kukaan muista ei tunnu hirveämmin korjaavan noita Debbien harhoja. Ehkä hänestä odotettiin vaan helppoa pudotusta seuraavan tappion tullessa, mutta nythän tilanne saatta olla toinen.

Toisaalta vaikeaa tulee Debbiellä olemaan uudessa heimossaan, vaikka vetoaisikin säälikorttiin. Yksi ylimääräinen ääni ei kyllä tule häntä pelastamaan tai ainakin näin luulen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 22 Joulu 2019 05:45

DosterMan kirjoitti:
08 Kesä 2019 21:54
Inhokkina se 28v viiksiukko, jolla on äänenmurros jääny vajaaksi.
Aiemman kauden mysteeri ratkesi eilen. äänenmurros ei jäänyt vajaaksi, koska se ei koskaan alkanutkaan.
Mysteerin ratkeamisen lisäksi ei paljon iloa aiheuttanut eiliset jaksot, jotka olivat tympeitä ja väärät tyypit putosivat.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Joulu 2019 12:08

Mua vähän jäi kaivertamaan se, että Jeff vaan päätti, että kaikki äänestävät Varneria ja näin koko äänestystä ei edes pidetty. Eihän siinä nyt kukaan ruvennu sanomaan, että ei äänestäisi Varneria. Aika kovalla todennäköisyydellä olisi tietty tippunut muutenkin möläytyksensä jälkeen, mutta olisivat nyt edes äänestäneet.

Harmi, että Hali tippui. Miksiköhän Cirie ja kumppanit eivät menneet yhdessä juttelemaan Michaelalle ja Halille? Olisivat voineet hieman sekoittaa pakkaa. Nyt tässä pelattiin todennäköisesti vaan muutama lisäpäivä Michaelalle.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Joulu 2019 05:46

Tässä tilanteessa reiluinta olisi ollut jopa suljettu lippuäänestys, että koko äänestystä ei olisi kuvattu siten että näkyisi ketä äänestetään. Tuossahan olisi ollut tilaisuus lähes 100% varmaan tiputukseen idolilla ja äänellä. Sohvalta käsin tietty helppo sanoa, mut kyl mä uskon tuntevani itseni niin hyvin, et uskallan väittää, että mä olisin sanonut haluavani äänestää. Etenkin kun tuossa oli tuollainen massiivinen lynkkausmentaliteetti käynnissä.
Zygerö kirjoitti:
23 Joulu 2019 12:08
Mua vähän jäi kaivertamaan se, että Jeff vaan päätti, että kaikki äänestävät Varneria ja näin koko äänestystä ei edes pidetty. Eihän siinä nyt kukaan ruvennu sanomaan, että ei äänestäisi Varneria. Aika kovalla todennäköisyydellä olisi tietty tippunut muutenkin möläytyksensä jälkeen, mutta olisivat nyt edes äänestäneet.


Culpepperistä ja Halista oli tulossa mun suosikkeja, joten todellakin harmittaa Halin tippuminen. Free fallin'
Zygerö kirjoitti:
23 Joulu 2019 12:08
Harmi, että Hali tippui.


Tää kaks jaksoo per lauantai on hyvä, mut vois alkaa tuntia tai kahta myöhemmin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Joulu 2019 07:57

Seuraavat kaksi jaksoa lauantaina klo 23:20 alkaen. Oudommaksi menee. Tai no kumpi nyt on kummallisempaa klo 18 vai 23.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ff » 31 Joulu 2019 21:33

Onneksi Sandra vihdoin äänestettiin viimeksi pihalle, "queen is down and dead". Tonyn ja Cieran putoaminen heti alkutaipaleella olivat harmittavia takaiskuja viihdearvon kannalta. Vähissä on suosikit, ehkäpä Aubry, Michaela, Andrea ja Culpepperi niitä tällä hetkellä ovat..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 04 Tammi 2020 13:32

DosterMan kirjoitti:
31 Joulu 2019 07:57
Seuraavat kaksi jaksoa lauantaina klo 23:20 alkaen. Oudommaksi menee. Tai no kumpi nyt on kummallisempaa klo 18 vai 23.
Mitä sää höpötät. :D Kyllä telkku.comissa ja elisa viihteen oppaassa lukee, että tulee klo 18 ja 19 alkaen. Katsoitko vahingossa väärän päivän ohjelmistoa? ;)

Varnerin temppu Zekelle oli ihan ymmärrettävä periaatteessa. Tavallaan ymmärrän sen, että halusi tuoda julki, että Zeke osaa huijata halutessaan kunnolla. Mutta se, että se käytti tuossa aseenaan Zeken transseksuaalisuutta, oli kyllä arveluttava veto. Noh, Zeke ei ilmeisesti ollut tuosta kovin pahoillaan, joten elämä jatkuu.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 07 Tammi 2020 06:02

Skygge kirjoitti:
04 Tammi 2020 13:32
Mitä sää höpötät.
Harmi ku en hokassu ottaa kuvankaappausta, mut muistaakseni siinä oli joku jääkiekko-ottelu selviytyjien kohdalla. (subilla on joka toinen perjantai sm-liigaa ja jos on jotain suositumpaa urheilua, kuten nuorten mm-kisat jääkiekossa tai ratkaiseva em-karsinta futiksessa, siirretään matsi lauantaille.)

Muutenkin hämää toi "Selviytyjät uusi kausi" silmäilee nopeasti ja etsii pelkästään yhtä sanaa "selviytyjät". offtopic jotenki ahdstaa et tv-oppaissa pitää mainita nimessä jo tuo "uusi kausi" tai esim. poliisit sarjassa vuosiluku "poliisit 2020" ja "simpsonit kausi 30"

Ite asiaan. Harmi ku Ozzy putosi, onneksi debbie putosi. No sepäs kävi lyhyesti.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 07 Tammi 2020 14:26

DosterMan kirjoitti:
07 Tammi 2020 06:02
Harmi ku en hokassu ottaa kuvankaappausta, mut muistaakseni siinä oli joku jääkiekko-ottelu selviytyjien kohdalla.
Joo niin sitä jääkiekkoa tuli. Mutta tuona lauantaina Selviytyjiä ei tullut ollenkaan. Vissiin niillä oli suunnitteilla näyttää noi jaksot yömyöhään, mutta onneksi ei sentään. :roll: Eipä ainakaan jäänyt mitään, vaikka jatkuvassa tallennuksessa noi mulla onkin.
DosterMan kirjoitti:
07 Tammi 2020 06:02
Ite asiaan. Harmi ku Ozzy putosi, onneksi debbie putosi. No sepäs kävi lyhyesti.
Ihmettelin kovasti, että porukalla oikeasti oli kanttia ja järkeä pudottaa Ozzy nyt. Tarpeeksi pitkälle kun olisi menty, niin Ozzystä olisi tullut selkeä voittajasuosikki.

Debbiestä tuli ylimielinen. Ei olisi kannattanut antaa "menestyksen" nousta hattuun. Hivenen matalammalla profiililla olisi ehkä vielä säästynyt. Ei toki mikään voittajasuosikki ollut, mutta olisin odottanut hänen pääsevän hivenen pidemmälle.
:trollface:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 08 Tammi 2020 08:29

Ai että mä nautin, ku Debbie putos, varsinkin sen koppavan ja ylimielisyyttä uhkuvan kommentoinnin jälkeen. Michaelan pysyminen tuolla vieläkin hieman ihmetyttää, mutta ei haittaa. Mä jotenkin tykkään Michaelasta. Tuo Zeke pitäis kyllä saada tuolta pois mahdollisimman pian eikä pahaa tekisi, jos Tai lähtisi samalla oven avauksella.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 19 Tammi 2020 07:53

Jaksot vaan aikaistuu, pari viikkoo tullu klo 17 alkaen. Zeken putoaminen meni vähä oudosti, kun menin klo 18 töllön ääreen ja oliki jo eka jakso menny. Ei ollu samaa tunnelmaa, kun katsoi aiemman jakson sit myöhemmin, mut semisti oudosti zeekki putosi.

Tän viikon jaksot oli se melkosta vyörytystä. Pudotusta ja kisaa vuorottain nopealla tahdilla. Itse neuvostot oli yllättäviä ja ilmeisesti etenkin jälkimmäinen myös historiallista. Arvasin et immuniteetit tulee näyttelemään isoa roolia, mutta että 5/6 kilpailijoista oli lopulta immuuneja.

Itsekin (zygän tavoin) olin (vähän) lämpenemässä michaelalla, mut toi go fish jankutus kyl käänti takkini ja nautin et lensi pihalle. Jostain syystä toi pihalle lentäny ciril sai erityiskohtelua, failas kisoissa ja taputusten saattelemana sai suorittaa kisan jälkeen, pidättäen kaikki muut turhaan kisapaikalla. Nyt kun lenti pihalle sama hehkutus jatkui. Mä en käsitä. Onneksi lenti pihalle, toihan ois voitu äänestää ihan säälistä voittajaksi, mikä ois ollu kyl todella paksua.

Onneksi toi Tain kierous on yleistietoa. Toivottavasti ei kuitenkaan kiemurtele voittajaäänestykseen asti, koska siellä voi tapahtua järjenvastaisia asioita.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 20 Tammi 2020 10:31

Toi Michaelan pudottaminen oli kyllä vähän niin ja näin. Ei olisi pitänyt, mutta näillä mennään. Cirin putoaminen harmitti aidosti. Olisi ollut yksi voittajasuosikeista, mikäli olisi säästynyt tossa yllättävässä tilanteessa. Noh, ainakin jää historian kirjoihin. :roll:

Googlettelin eilen muuten vähän. Selviytyjiä on tulossa ainakin 40 kautta. Tuo kausi numero 40 on nimeltään "Winners at War." Enempää en uskaltanut googlettaa. Noissa kun helposti spoilaa itseään hyvin helposti etukäteen ja sitä en halua tehdä. ;)
:trollface:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 21 Tammi 2020 12:12

Johan oli kiivas tahti parissa viimesessä jaksossa. Meinas tulla ihan hiki katsoessakin.

Siinä ei kyllä oo paljoo tekemistä, kun 5/6 on immuuneja. Tiedostin ton mahdollisuuden jo ennen heimoneuvostoa ja koska Maikkari oli niin järkevästi taas nimennyt jakson, niin tiesin sen tapahtuvankin.

Tää on tapahtumiltaan ollut kyllä yksi koko sarjan historian parhaista kausista. Voittajasta en niin välitä, oli se noista jäljellä olevista kuka tahansa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 21 Tammi 2020 14:06

Zygerö kirjoitti:
21 Tammi 2020 12:12
Tää on tapahtumiltaan ollut kyllä yksi koko sarjan historian parhaista kausista. Voittajasta en niin välitä, oli se noista jäljellä olevista kuka tahansa.
Tämän ei voi muuta kuin allekirjoittaa. Hyvin usein heimoneuvostoon on menty sillä oletuksella, että jotain puukotetaan selkään. Tapahtumia on kyllä riittänyt. Itsellenikään ei niin voittajasta väliä, mutta Brad on ehkä vähiten suosikki noine kiristyksineen/uhkailuineen Taita kohtaan. Laskee hivenen pojoja mun silmissä.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 25 Tammi 2020 18:04

Pahat aavistukset et Sarah voittaa. Yleensä ku jotain hiillostetaan noin paljon, on vahvoilla. Ite toivon Culpepperin voittoa, mut rehellisyyden nimissä kaikki kolme ois ihan hyviä voittajia, kun Tai putosi.

Slight OT, mut mulle tulee jotenki Taista mieleen Simon Elo. 2017 syksystä kevääseen 2019 aina kun Simon elo puhui eduskunnassa, se sai tommosen samanlaisen naurunrämäkän mitä Tai sai äsken neuvostossa. Valehtelija kun koittaa ulista, kaikki vaan nauraa

edit niinhän siinä sitten kävikin. mietin miten helppoo tän ohjelman lukeminen on niille, ketkä on katsonut kymmeniä kausia.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 27 Tammi 2020 10:06

Arvasin heti, että Brad Culpepper kusi voittonsa siihen, että tiputti Tain eikä Sarahia. Niinhän siinä lopulta sitten kävikin, että Jeffin kyseltyä äänestyksestä, että mikäli Brad olisi ottanut Tain finaaliin, olisi Brad voittanut. Onneksi kuitenkin näin. Brad pelasi tosi hyvän pelin, mutta noi tietyt jutut (mm. Tain kiristäminen/uhkailu) laski hivenen miehen pisteitä. Oikea voitti.

Kokonaisuutena kausi oli kyllä yksi parhaista pitkään aikaan. Nämä All Stars systeemit toimivat kyllä tässä formaatissa hyvin. Eikä seuraava kausikaan huonolta vaikuttanut. Se(kin) kausi tulee kyllä katsottua.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Tammi 2020 13:27

Multa jäi katsomatta jakson loppu, mitä ne sano seuraavasta kaudesta? Ei uskalla paljo googletella, kun spoilerit sinkoilee. Maikkari tuskin on mitään kertonut, et näytetäänkö kausi ja jos kyllä niin milloin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”