True Blood

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Syys 2013 10:48

Nyt sain vasta aikaiseksi katsoa tuon 6. kauden loppuun. Jotenkin tää kausi ei napannut mua mukaansa missään vaiheessa vaikka ihan hyvä kausi olikin. Jossain kauden puolivälin paikkeilla mulla tais olla useammankin viikon tauko kun en ollenkaan katellut. Eilisen ja tän päivän aikana katoin viimeset kolme jaksoa ja ne olikin kyllä kauden parhaat jaksot. 9-jakso tais olla kaikista kovin, koska Terryn hautajaiset ja Eric pisti kunnolla hulinaks. Toivottavasti Eric nähtäis vielä jatkossa, koska se on ihan selkeesti mun lempparihahmo.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Syys 2013 15:03

HBO on ilmoittanu että ens kesän seiskakausi jää sarjan viimeiseks. En jaksa lähdettä etsiä, mut näin on, ja hyvä niin. Kausi kaudelta kolmoskauden jälkeen kiinnostus hiipunu. Itteä ei nappaa toi walking dead meats vampyyrit-setti mitä kausifinaalissa näytettiin, mut toivon että saavat hyvän lopetuksen aikaan ja että ärsyttäviä tyyppejä listittäis ihan kunnolla.

Avatar
matjushka
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 26 Heinä 2014 14:51

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja matjushka » 09 Elo 2014 12:08

Ailahteleva taso ollut tällä viimesellä kaudella mutta onneks Eric kuitenkin oli hengissä ja on ollut menossa mukana. Sook jakso surra kuollutta rakastaan tosi pitkään ennen kun jo lankes ällö-Billiin mutta tuskin nekään onnellista loppuaan saa, luulen että kumpikin vampyyriherroista kuolee ja Sook jää ihmetteleen että kenenkäs kanssa sitten vehtais.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 10 Elo 2014 21:19

Itse olen kyllä tykännyt tästä kaudesta. Jäähyväiskautta on selkeästi lähdetty tekemään niillä aineksilla mitä sattuu olemaan. Isoja hahmoja on tapettu surutta ja vanhoja on tuotu takaisin (piipahtamaan lyhyesti). Paljon takaumia. Ericin ja Pamin menneisyyttä valaisevat takaumat olivat ihan mielenkiintoisia, erityisesti Fangtasian syntytarina, mutta Billin takaumat puuduttavat. Ei liene mitään iloa enää syventää Billin tarinaa, koska mitään uutta ei ole ainakaan vielä tarjottu: Bill on lojaali perheelleen/rakkailleen ja vastustaa sotaa/tappamista. Onko tällä mitään muuta pointtia kuin saada ruutuaikaa Billin hahmolle?

Tietenkään tämä ei ole ekojen kausien veroista, mutta hauskempaa kuin pariin vuoteen.
You know nothing.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 27 Elo 2014 13:06

Olipa taas yhdellä sarjalla paska lopetus. Siis puhun siitä ihan lopusta, olihan lopetusjaksossa paljon hyvääkin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

jennano
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Elo 2012 19:10

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja jennano » 31 Elo 2014 14:13

Mun mielestä vika jakso olisi pitänyt lopettaa siihen mainokseen, ärsyttää tuollaiset "lopuksi kaikki ovat onnellisia" -lopetukset. Muutenkaan en ole pahemmin välittänyt moneen kauteen tästä sarjasta, mutta kun ne kirjat ovat mielestäni tosi hyviä niin pitihän sarjakin loppuun katsoa. Ei sillä, että noilla kahdella asialla loppupeleissä olisi niin paljoa tekemistä keskenään, ainakaan sitten ykköskauden.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: True Blood

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 05 Loka 2014 13:06

Vähän petyin päätösjaksoon. Bill tapettiin ja kuoli, sen melkeen arvasi. Kaikki päätty hyvin. Sookie sai miehen ja lapsia. Jason sai vaimon ja lapsia. Harmi että päättyi tämä sarja.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”