Mozartin kuulat on pahoja, enkä varsinkaan lapsena tykännyt.
Budapest vasta pahaa onkin, ja olen vihannut aina.
Nyt taidan välillä siirtyä muualle. Suklaanhimohan tässä tulee kun jauhaa siitä koko päivän täällä.

Komps, komps. Vaikka en mä nyt aivan hirvittävästi välitä Pandankaan rasiasta, mutta parempia ne konvehdit ehottomasti on kuin Fazerin.Jonksu kirjoitti:^ Makuja on monia, mun mielestä nimenomaan Juhlapöydän konvehdeissa kaikki on hyviä ja syötäviä, Fazerin rasiassa taas on ehkä kaks tai kolme hyvää.
Ehdottomasti paras konvehti on Juhlapöydän konvehdeista ananas.Järkytyin ku sillo tuli uutisointia siitä, et pitäiskö se poistaa.
Hyi helvetti! Eihän noista paskoista rasioista voi todellakaan puhua edes samassa lauseessa Fazerin ja Pandan rasioiden kanssa. Fazerin ja Pandan rasiat on kuitenkin syömäkelpoisia, mutta tuo Paradis-rasia on niin järkyttävän pahaa, etten edes lapsena niitä mielelläni syönyt ja Aladdiniakin pidin aina huonona rasiana.Tirkka kirjoitti:konvehdeista nyt en niinkään välitä mutta niistä Juhlapöydän konvehdit menettelee, Fazerin konvehdit on paskaa ja samoin Maraboun Paradis ja Aladdin -rasiat ovat ihan kauheita.
Just äsken tuota popcorn-suklaata ostettiin Siwasta...ihan hyvää, mutta ei vedä vertoja 70-80 -luvun suklaapäällysteisille poppareille. en muista niiden nimeä. ja se siitä karkkilakosta..knocker kirjoitti:Onko kukaan maistanut Milkan popcorn- tai riisisuklaata? Jos, niin onko hyvääkin?
Halvalta on tullut uusi salmiakkipussi nimeltä Zalmi:Jonksu kirjoitti:Halvan salmiakki on kyl ihan parasta.
Mmmhmmm, tässä BB:tä tuijotellessa on mennyt melkeen pussillinen ja alkaa jo pahaa tekemään. Siitä pääkallostakin alkaa jo tykkäämään, on kiva vetää välillä sellanen miedompi maku, ettei suu ihan pala.aadeehoovee kirjoitti: Halvalta on tullut uusi salmiakkipussi nimeltä Zalmi:
Suosittelen ostamaan ja syömään. Ainoastaan yksi neljästä variaatiosta on vähemmän hyvää mutta ne kolme muuta makua on ihan namia. Pehmeitä vielä niin voi mussuttaa posket pullollaan.