Miten maalaiselta näytät?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Miten maalaiselta näytät?

5 Tosijuntilta
7
19%
4 ..
3
8%
3 .
12
32%
2 ..
8
22%
1 V*tun coolilta
7
19%
 
Ääniä yhteensä: 37

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Elo 2012 22:13

Nii, juntti vai übermetro, haisetko lehmänpaskalle vai parfyymille, verkkarit ja jussipaita vai mitä ikinä urbaaneista urbaanimmat päällensä laittaa.

Asteikko:

5 Mikko Alatalo
4 Mietaa
3 Lauri Tähkä
2 Sauli Koskinen
1 Crystal Snow

No siis en mie noista nimistä tiedä, mut 5 ihan sikana, 1 en yhtääääää!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Elo 2012 22:57

Kolmosen vastasin. Kuljen verkkareissa, mutta en koko aikaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Elo 2012 23:44

Vastasin kakkosen, oon lähinnä vain kotona lököhousuissa mut kyl mä ehkä keskivertoa enemmän katon mitä laitan päälle ja miten hiukset on jne jne jne. :D Mut en sitten kuiteskaan oo mikää übermetro, millaseks voisin esim. orkun kuvitella! Ei sekään kyl mikää ihan üüüüüber ole, mut enemmän ku mä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Elo 2012 23:45

Kyllä rikoo on riskillä ruma. Mä maalaispoika oon. Puuhamaa on jännä paikka. [smilie=a_teeth.gif]

Mitäs muita vihjeitä sitä keksisi...
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 20 Elo 2012 23:50

Kolomosen laiton äänestykseen.

En kampaa hiuksiani joka päivä (vissiin pitäs), en vaihda päälyvaatteita joka päivä (vissiin pitäs ainakin joka toinen päivä), en panosta ulkonäkööni kuin sen minuutin joka aamu (vissiin pitäs vähä enemmän kuitenkin), uudet kengät ostan joka puolen vuoden välein (vissiin pitäs useemmin).

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 20 Elo 2012 23:53

Vihdoinkin meille "maalaisille" oma äänestys! No v*tun coolilta tietysti. [smilie=a_cool.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja gauchito » 21 Elo 2012 00:06

oon kotona yleensä alasti eli vastaus 1.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Elo 2012 11:08

Hieno kysely Punde! :thumbsup

Mä en osannut nyt päättää mitä vastaisin, kun olen ehkä 1 ja 2 välimaastoa.
En nyt läheskään mikään Cristal Snow tai üüüber-metro, mutta tosi cool kuitenkin. ;) Tuo Sale kyllä näistä esimerkkivaihtoehdoista osuu parhaiten vaikka en nyt hänenkään kanssa kovin samanlainen ole nykyään.
En kyllä siistinnä ulkonäköäni kovin paljon.. kampaa käytän vaan takkujen tekemiseen ja farkut on parhaita jos ne on jo valmiiksi risat.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Elo 2012 16:35

Vastasin 3. En käytä verkkareita, mut en mä missään superfantsuissa merkkivaatteissakaan kulje. Kauluspaidat on jees ja sit mua ei ole mahdollista nähdä missään ilman mun mustaa lippistä (semmonen suoralippa jou jou malli) ja mustia skedekenkiä (en ees oo koskaan skeitannu, lolleroballero)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Elo 2012 16:46

Risto kirjoitti:Vastasin 3. En käytä verkkareita, mut en mä missään superfantsuissa merkkivaatteissakaan kulje. Kauluspaidat on jees ja sit mua ei ole mahdollista nähdä missään ilman mun mustaa lippistä (semmonen suoralippa jou jou malli) ja mustia skedekenkiä (en ees oo koskaan skeitannu, lolleroballero)
Kuulostaa kyllä tuo vaatekuvaus siltä mitä mäkin käytän usein, mutta ei lätsää aina oo päässä. Useemmin melkein ilman mitään pipoo/lätsää, mutta niitäkin käytän paljon.
Skedekengät ja kauluspaidat tottakai!

Käytän kyllä paljon muutakin ja siksi tuonne 1-2 itseni sijoitin.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja jaiba » 21 Elo 2012 23:48

Haluan sulautua massaan, harmaata ja mustaa päälle ja kaikki merkit pois näkyviltä, niin saa kuljeksia kaupungilla ihan kenenkään huomaamatta.

Vastasin numeron kolme.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Elo 2012 16:03

Todella juntilta. Menen mielummin hammaslääkäriin kuin vaateostoksille.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja calderyon » 27 Elo 2012 17:46

3,5 eli hiukan yli puolenvälin.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 22 Joulu 2019 11:04

Kyllä mie varmaan pääsääntöisesti aika juntilta näytän. Koirien tulon myötä oon alkanut liikkua arkena pääsääntöisesti tuulupuvussa tai muuten vaan urheiluvaatteissa, niissä lenkkeily nyt vain on paljon mielyttävämpää. Hiuksetkin on vähän turhan lättänät ja jostain kumman syystä onnistuvat aina näyttämään siltä kuin en olisi koskaan peiliä nähnytkään. Meikatakaan en juuri osaa, eikä minun käsistäni edes juuri olisi pikkutarkkaan työskentelyyn kasvojen parissa, koska kestotärinä, puutuminen ja jomotus.
Kulmat ehkä voisi käydä taas värjäyttämässä, että saisi edes vähän ryhtiä tähänkin nassuun. Ja olen harkinnut sitäkin, että jospa sitä vetäisikin ensimmäistä kertaa hiukset ihan lyhyiksi, jospa se saattaisikin toimia näillä hiuksilla paremmin.
Ja onhan minulla kyllä ihan kivoja vaatteita silloin kun vain haluan panostaa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Joulu 2019 12:56

Risto kirjoitti:
21 Elo 2012 16:35
Vastasin 3. En käytä verkkareita, mut en mä missään superfantsuissa merkkivaatteissakaan kulje. Kauluspaidat on jees ja sit mua ei ole mahdollista nähdä missään ilman mun mustaa lippistä (semmonen suoralippa jou jou malli) ja mustia skedekenkiä (en ees oo koskaan skeitannu, lolleroballero)
Mukava huomata näin 7 vuotta myöhemmin ettei paljoa ole muuttunut. Lippiksen lippa on nykyään vähän käyrä, mutta ei paljoa. Muuten aika samat setit. :D

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 19 Tammi 2020 20:33

Vastasin 3, koska mun mielestä tosijunttius on nykyään jotenkin tosi cool ja toisaalta nykymuoti on mun mielestä välillä niin kummallista, että lähentelee junttiutta. Mä olen jossain välissä onnistunut löytämään ja vakiinnuttamaan tyylini, eli sikäli en ole myöskään mitenkään erityisen trendikäs, mutta toisaalta itsevarmuus kestää kantaa löperömmätkin lookit niin, ettei tarvitse kyllä kylillä pyöriessä rytkyjään hävetä. Vähän koen painetta, että pitäisi pukeutua jotenkin asiallisemmin, mutta toisaalta luotan kyllä siihen, että tyylini ohjautuu itsestään ja alan pukeutua asiallisemmin ihan luonnostaan sitten, kun olen asiallisempi tyyppi.
:thumbsup

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 15 Syys 2020 01:04

Vaihtelee. Joskus oon ihan tyylinyymi, joskus näytän siltä että olen unissakävelijä.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Miten maalaiselta näytät?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 28 Syys 2020 22:43

3. Pukeudun tilanteen mukaan. Collegehousuja pidän vain kotona ja sortseja lähiössä. Keskustaan mennessä panostan pukeutumiseen eli mm. farkut ja neule. Mutta sitten taas esim. teatteriin puen jonkun designtunikan ja tummat housut. Meikkiä en käytä, mutta koruja kyllä (Nomination-ranneke, risti kaulassa ja toisinaan laitan klipsikorvikset (ei oo mitään lävistyksiä mulla, eikä tule, ei siis tavallisia korviksiakaan).
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”