Oletko liittynyt Facebookiin?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Oletko liittynyt Facebookiin?

Kyllä
60
78%
En
17
22%
 
Ääniä yhteensä: 77

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja Paali » 21 Elo 2010 02:29

Keskustelua Facebookista

-Spencer-


Minkä takia bbplazalla ei oo omaa sivua tuolla :?:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Elo 2010 03:38

Paali kirjoitti:Minkä takia bbplazalla ei oo omaa sivua tuolla :?:
Siks kun siellä on, ja löysitki sen jo. (Dekryptasin et nickisi juontuu oikeesta nimestäs. Joo, oon niin viksu!)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Kesä 2011 23:31

Kattelin eilen Facebook-leffan. En ole aiemmin yhtään perehtynyt Facebookin syntyhistoriaan. Luulin jostain syystä jonkun pahiksen (Mark Zuckerberg) pöllineen Facebook-idean parhaalta kaveriltaan tai keplotelleen omistajuuden itselleen tjsp, mutta eihän se niin mennyt. :D Mark Zuckerberg kehitti koko roskan, ansaitsee kaiken kunnian.

Tein kysymyksen. Kuinka moni forumisti löytyy Facebookista?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Kesä 2011 23:47

Kyllä olen rekannut facebookiin, mut välillä, tai aika useinkin, tulee mieleen että minkä ihmeen takia. Varsinkin kyseisen palvelun tietoturvastandardit on epäilyttävät, ja privacy-asetuksia vaihdellaan palvelun toimesta lähes mielivaltaisesti ja monet uudet (huonot) ominaisuudet ovat automaattisesti käytössä ilman ilmoitusta käyttäjille, vaikka olisivat millaisia yksityisyysloukkauksia.

On se silti monista monista huonoista puolistaankin huolimatta parhaimmillaan ihan vekkuli palvelu.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Kesä 2011 23:57

En ole Facebookissa enkä sinne myöskään mene, jos nyt ei työpaikan saanti tms. sitä edellytä. Punde tuossa ylempänä sanoikin jo syitä, miksi en siellä ole.

Nykyään sen tilinsä saa sentään kokonaan poistettua sieltä, tai ainakin niin väittävät.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Kesä 2011 00:14

Minä olen facebookissa ollut jo melko pitkään, eikä ole ikinä tuntunut siltä, että haluaisin poistaa tilini. Jos on tuntunut epäsosiaaliselta, en ole ollut niin osallistuvainen ja näkyvä. Jos taas tuntuu siltä, että on kiva kommentoida ja kertoa omista päivän tapahtumista, olen tehnyt niin.

Tuntuu, että moni tekee naamakirjasta jonkinlaisen ongelman, jossa "pitää" käyttäytyä jotenkin tietyllä kaavalla ja ottaa osaa ja mitä kaikkea ihmiset nyt kuvitteleekaan. Kaikkia ei ole pakko hyväksyä kavereiksi ja ns. turhia tuttavuuksia saa siivota pois listoiltaan jos siltä tuntuu.

Tällaiselle epäsosiaaliselle facebook tarjoaa loistavan tavan pitää yhteyttä ihmisiin joihin ei muuten tulisi pidettyä yhteyksiä sen vuoksi, että minä voin hyvin elellä tyytyväisenä vuosiakin ilman, että otan mitään kontaktia ystäviini. FB hieman tasaa tuota aikaa molemmille, minä en ahdistu kun tuntuu että aina joku on repimässä jonnekin ja ystävät saavat annoksensa minusta kun pääsevät näkemään mitä kuuluu statuspäivitusten ja kuvien muodossa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Kesä 2011 00:33

Tuli avauksesta mieleen, että tuossa Plazan ryhmässä oli joskus puhetta uuden "tykättävän" sivuston perustamisesta. Kannatan. Varmaan olisi järkevintä, että joku / jotkut modeista ottaisi senkin ylläpidettäväksi. Siitä voi tehdä: http://www.facebook.com/pages/create.php

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 30 Kesä 2011 21:59

Kyllähän siellä ollaan, ja BBPlaza-osioonkin on liitytty.
Suurin syy siellä vierailuun on FarmVille...
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 04 Heinä 2011 12:54

Tulihan sinne tuossa kolmisen vuotta sitten liityttyä. Ehkä reilut kaksi vuotta olen käyttänyt sitä aktiivisesti lähes päivittäin. En pelaile näitä Mafia Warseja, koska en ymmärrä niiden viehätystä. Aikoinaan oli "kavereina" kolmatta sataa puolituttua, mutta nykyisin määrä on noin 30 enkä näe tarvetta pitää siellä jokaista ala-asteen luokkakaveria, joita en oikeassa elämässä välttämättä edes tervehtisi. Nyt keskitynkin vain tykkäilemään kaikesta. ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja James » 04 Heinä 2011 18:08

Kyllähän tuota on muutama vuosi tullut käytettyä. Päivittäin tulee selattua kavereiden tekemisiä, mutta pelaamaan en ole ruvennut.
BBPlaza ryhmässä olen ja saattaapi joku Plazalainen olla kaverinakin. Tökkäilkää.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja dertsi » 04 Heinä 2011 19:43

Kyllähän minäkin Facebookia käytän. En tosin nykyisellään kovin aktiivisesti, kerran-pari viikossa tulee vähän kyttäiltyä, mitä kaverit puuhailee ja satunnaisesti juttelen kavereiden kanssa, mutta sen kummemmin en kyllä enää FB:tä käytä.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja minna » 04 Heinä 2011 22:14

Tässä on muuten tuo tykättävä BBplazan sivu:

http://www.facebook.com/pages/BBPlaza/214322488608884
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Punde » 10 Heinä 2011 02:19

tuusannuuska kirjoitti:Tällaiselle epäsosiaaliselle facebook tarjoaa loistavan tavan pitää yhteyttä ihmisiin joihin ei muuten tulisi pidettyä yhteyksiä sen vuoksi, että minä voin hyvin elellä tyytyväisenä vuosiakin ilman, että otan mitään kontaktia ystäviini. FB hieman tasaa tuota aikaa molemmille, minä en ahdistu kun tuntuu että aina joku on repimässä jonnekin ja ystävät saavat annoksensa minusta kun pääsevät näkemään mitä kuuluu statuspäivitusten ja kuvien muodossa.
Täytyy sanoa että tämä on kenties se paras ja ainut syy itelle että facebookissa vieläkin olen. Toinen on systeemiä rasittavasta MSN messengeristä luopumisen jälkeen pikaviestintä, jonka takia naamakirjalinkkiä tulee koneella ollessa klikkailtua tiuhaan tahtiin.

Google+:aa odottelen mielenkiinnolla, googlella kuitenkin aivan verraton historia yksityisyyssuojan suhteen kun vertaa muihin isoihin nimiin.

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja stacy » 10 Heinä 2011 15:36

monta vuotta taistelin vastaan, tänä kesänä se sitten tapahtui. meikä liitty :I
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja Maligne » 10 Heinä 2011 17:02

Mä tykkään olla Facebookissa. Saa lukea sellaisten ihmisten kuulumisia joihin ei muuten olisi niin kauheesti yhteyksissä, mm. serkkujen :)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 10 Heinä 2011 19:31

minna kirjoitti:Tässä on muuten tuo tykättävä BBplazan sivu:

http://www.facebook.com/pages/BBPlaza/214322488608884
En ole Facebookissa (ainakaan vielä). Voiko Facebookiin muuten perustaa sekä omat sivut että tykättävän sivun kuten yllä?
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Heinä 2011 19:36

jyrtam kirjoitti:
minna kirjoitti:Tässä on muuten tuo tykättävä BBplazan sivu:

http://www.facebook.com/pages/BBPlaza/214322488608884
En ole Facebookissa (ainakaan vielä). Voiko Facebookiin muuten perustaa sekä omat sivut että tykättävän sivun kuten yllä?
Voi helposti, useampiakin ja mistä aiheesta keksiikään. Tykättävissä sivuissa voi myös valita postaako itsenään omalla nimellään ja naamallaan, vai tykättävän sivun nimellä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Mikko
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 05 Marras 2009 14:15
Paikkakunta: Kajaani

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja Mikko » 01 Elo 2011 20:51

Maligne kirjoitti:Mä tykkään olla Facebookissa. Saa lukea sellaisten ihmisten kuulumisia joihin ei muuten olisi niin kauheesti yhteyksissä, mm. serkkujen :)
Samat sanat :) Minulle Facebook on yhteydenpitoväline vanhoihin koulukavereihin ja ystäviin koska elämäntilanteestani johtuen matkustaminen on mahdotonta. Lisäksi olen aktiivinen Mafia Warsin pelaaja. :P

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Elo 2011 21:24

En ole keksinyt miksi sinne tai muihinkaan vastaaviin haluaisin. Yhteydenpitokanavat ystäviini ja tuttaviini on jo erikseen. Olen valinnut ne siten, etteivät ne ole mistään yhdestä firmasta ja sen mielivallasta tai oikuista riippuvaisia. Enkä sellaiseen riippuvuussuhteeseen yhden firman palvelusta haluaisikaan. Pitää olla jokin avoimempi alusta jossa on monta toimijaa ja johon investoitu aika ja vaiva ei mene hukkaan jos palvelun tarjoaja menee nurin, eikä yhden yrityksen juttu, joka elää ja kaatuu sen yrityksen mukana. Haluan myös itse kontrolloida tuottamaani materiaalia (kuten valokuvia) ja pitää sen omassa hallinnassa omissa systeemeissä juuri siten kuin parhaaksi näen, enkä jossain "pilvessä" jonkun yrityksen kontrollissa ja systeemeissä.

En myöskään edes haluaisi olla tiiviissä yhteydessä vuosien takaisiin koulu- tai harrastuskavereihin tai muihin vastaaviin menneisyyden hahmoihin, saati etäisempiin sukulaisiin tai hyvänpäivän tuttuihin, enkä jakaa omasta elämästäni mitään tilapäivityksiä muille.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 19:16

Olenhan mä siellä ollut jo useamman vuoden. EN muista edes aikaa ennen fb:tä! ;D HAH! Mullekin se on yhteydenpito paikka sekä pelailen siellä. En voisi kai elää ilman! *noloa*
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja sjoku » 14 Elo 2011 20:46

Olen ollut nyt pari vuotta facebookissa, ja ihan hyvä foorumi siinä mielessä, että sitä kautta pystyy pitämään yhteyttä vanhoihin luokkakavereihin ja myös nykyisiin sekä entisiin työtovereihin.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Oletko liittynyt Facebookiin?

Viesti Kirjoittaja effie » 15 Elo 2011 18:11

Olen ollut Facebookissa pari vuotta. Olen tosi huono pitämään ihmisiin yhteyttä, joten pidän facessa juuri siitä, että kuulee sellaistenkin ihmisten kuulumisia, joihin ei muuten tulisi pidettyä yhteyttä. Vanhoja ala-asteaikaisia kavereitakin on löytynyt sitä kautta. Niin, ja tuleehan siellä pelattuakin. Tämänhetkinen koukuttaja on Treasure Isle...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”