Paras pizza?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Ananas ei kuulu pizzaan.

Ei niin.
33
34%
Kuuluu!
64
66%
 
Ääniä yhteensä: 97

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Joulu 2012 11:51

Pepperoni, joka on kehitelty salamista, on maustetumpi kuin salami, lisäksi se on ympärysmitataan ohuempaa, minkä varmaan päällekin päin näkee.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 12:26

Voisin vielä mainostaa omasta mielestä parasta pakastepizzaa.

Kuva

Tuossa on kans kahden kokoista makkaraa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 12:29

Tuo pizza on ihan jees, mutta vähän liian makkarainen omaan makuuni. En yleensä ikinä tuota pizzaa osta tai syö, mutta pari kertaa olen syönyt ja ihan ok pizzaa on.
Saman sarjan Pollo ja Mozzarella on suosikkipakastepizzojani. Mozzarella varsinkin on ihan täydellisen hyvää, kun siinä on pestoakin! :Love:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Joulu 2012 13:14

^ Mozzarella on tosi hyvää mut vähän liian vege mun makuun, ite aina lisään jauhelihaa siihen, eikä se pahenna makua ollenkaan. Päinvastoin. [smilie=a_cool.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 13:26

En osaa ollenkaan kuvitella jauhelihaa tai muutakaan lihaa siihen sekaan! Muutenkin tykkään vegepizzoista vaikka usein lihaisempiakin pizzoja syön.
Yksi suosikkejani on kinkku-salami-katkarapu-sipuli-paprika-pippurisekoitus -pizza.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Joulu 2012 17:58

DosterMan kirjoitti:Mä olin todella epäileväinen ja ennakkoluuloinen tuota pitsaa, joka sisältää myös majoneesia, kohtaan.
Täällä on joissain karvakäsimestoissa spessupitsoja joissa majoneesia. Kuulosti kyllä juu oudolta, mut kerran kokeilin semmosta kebab, jalapeno, punasipulipitsaa majoneesilla, ja oli tosi hyvä lisäys. Ehkä just tasapainottamaan tulisuutta? En tiedä, hyvää oli.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Joulu 2012 15:14

Onko kukaan maistanut pizzatuutteja? Eli niitä jätskituutin näköisiä pizzoja.
Maistoin tänään ekaa kertaa ja tosi hyväähän se oli, vaikka ei ihan peruspizzaa voitakaan. Nyt ainakin tiedän että kun lämpimät säät tulee taas keväällä, niin voin käppäillä ulkona ja syödä pizzatuutteja. :Love:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Joulu 2012 20:06

^ Enpä ole kuullutkaan moisista.

Ananas kuuluu ehdottomasti mielestäni pizzaan, sillä se tuo juuri sopivaa tuoreutta ja makutta siihen. Muita hedelmiä en ole sitten kokeillutkaan. Enkä usko, että päädynkään ikinä mihinkää persikka, banaani yms. täytevaihtoehtoon.
orgasmienkeli kirjoitti:Tonnikala ei sovi mihinkään. :D Mikään ei voi olla pahempaa, paitsi jotkut sisäelimet, kuten maksa.
Kotitekoiseen pizzaan tonnikala sopii minusta mainiosti. Pizzerioiden pizzoihin ei.

Pitäis käydä pitkästä aikaa muuten taas pizzalla. Täytteiksi ananas, homejuusto, kinkku ja katkarapu. Varma valinta, mutta toimii aina! :Love:
Edit: Ja Ristorantte Mozarella -pizza on yhä paras pakastepizza EVÖH.

Avatar
KakkaPate
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Syys 2012 09:54

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja KakkaPate » 05 Joulu 2012 21:25

Kinkku/ananas/tonnikala

tai

Kinkku/ananas/jauheliha

Ja jos majoneesit saa päälle niin muy bien. Pakko myöntää että kymmeniä eri pk seudun pizzapaikkoja läpikäyneenä parhaat pidet taitaa tulla KotiPizzasta, mutta ei silti hintalaatusuhteeltaan.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja jetta » 05 Joulu 2012 21:55

Jos tilaan/teen itse, pizzaan tulee tonnikala, katkarapu, ananas ja juusto. Joskus heitän sekaan valkosipulia, mozarella kuutioita tai jalapenoa jos hieman tulisempaa tekee mieli.

Kaupasta harvemmin tulee ostettua, kun siellä on niin huonot vegevalinnat niissä pizzoissa (kaupan tonnikalapizzoista en tykkää), mutta jos ostan, otan yleensä mozarellapestopizzan.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Orphan » 05 Joulu 2012 22:34

Ristoranten mozzarellapizza on ihan parasta. :tu
Ihan ylivoimainen ykkönen kaupan pakastepizzoista ja mäkin saatan laitta vielä jauhelihaa siihen Jonksun tapaan. :thumbsup
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Joulu 2012 23:23

Ristorantet on kyllä laaduntae, mutta että Mozzarella? Pitää kai sitä joskus testata, mun sitä niin kovasti kehutaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 05 Joulu 2012 23:49

Oon varmaan ainut tyyppi täällä mutta mä en voi sietää pakastepizzoja, jos haluun pizzaa ni sit tilaan sitä jostain en osta kaupasta :D

Herkkusieni/kinkku pizza on ihanaa, en oo kyllä syönyt pizzaa nyt kuukausiin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Joulu 2012 13:55

Enpä minäkään pakastepizzoista tykkää, mutta Ristorantet on hyviä!
Muuten sitten syönkin vaan omatekoisia ja pizzeriasta ostettuja.

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 07 Joulu 2012 14:22

Jos haen pizzan siihen tulee: Tuplakana, jalapeno, texaskastike ja pepperoni.
Mielummin teen itse niin saan kunnon chiliä rutkasti ja jauhelihaa sekä paprikaa

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 16 Joulu 2012 01:11

Pizzeria Piikissä ei oo kovin häävejä pizzoja tarjolla. Ainakaan buffetpöydästä saatavissa ei ole kehumista. Petyin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Joulu 2012 01:53

DosterMan kirjoitti:Ristorantet on kyllä laaduntae, mutta että Mozzarella? Pitää kai sitä joskus testata, mun sitä niin kovasti kehutaan.
Se on kyllä aika tylsä jos on tottunut, että pizzassa on jotain täytettäkin. Meni se kyllä alas jos lisäsi tomaattia, mut moni muu on parempaa.

Jos kana maistuu, niin kannattaa kokeilla sitä suolakurkun kanssa (pienistäkää niitä, esim. valkosipulimaustekurkku sopii hyvin). Tonnoon pitää lisätä itse ananakset, silloin siitä tulee paras Ristorantte.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Joulu 2012 01:56

PizzaBuffasta saa parhaat pizzat! (Jos ette tajunneet tuota sarkasmiksi, niin menkää itseenne.)

En tiedä, oonko aiemmin maininnu tässä ketjussa, enkä jaksa tarkistaa, mutta yks omista lemppareista on Rosson Frutti di Mare (tai jotain sinne päin) pannupizzana. Siinä oli siis ainakin tonnikalaa, katkarapuja, (savu)simpukoita, sipulia ja runsaasti juustoa.
tuusannuuska kirjoitti:Tonnoon pitää lisätä itse ananakset, silloin siitä tulee paras Ristorantte.
Ananasta ei lisätä mihinkään. No mikä tässä levysoittimessa nyt on, kun toistaa jatkuvasti itseään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 16 Joulu 2012 02:12

Tälle uppoo jokin makea hedelmä suolaisen kylkeen kuten ananas taikka persikka...

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja mirian » 18 Joulu 2012 18:25

Paras pizza on itse tehty ja pohjan pitää olla ohut ja rapea eikä mikään paksu löllykkä pullapohja. Täytteenä: sipulia, paprikaa, aurinkokuivattua tomaattia, ananasta ja juustoraasteen päälle tuoretta tomaattia. Kastike tomaattisoseesta, joka maustetaan makealla chilikastikkeella ja yrttimausteilla. Päälle voi vielä ripotella tuoretta silputtua rucolaa. Namskis! [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 21 Joulu 2012 10:30

Kanapizza on parasta! Ei mikään pizzerian vaan ihan vaikka ravintolan! :blackeye Sipulia, tomaattimurskaa, paljon juustoa ja tomaattia päälle niin nam! [smilie=a_smitten.gif] Ostin jostain kaupasta kerran valmiiksi lämmitettyä kanapizzaa, ja siinä oli persikkaa, hyi saatana! [smilie=a_doh.gif]

PizzaBuffan ja Golden Raxin pizzat ovat mielestäni kamalaa moskaa, Buffassa ne on ylimaustettuja ja Raxissa makua ei edes ole..

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Paras pizza?

Viesti Kirjoittaja Orphan » 21 Joulu 2012 12:26

^ Mun mielestä Raxin pitsat on hyviä Tosin syön vaan sitä salamipizzaa ja sitä katkarapu. Raxin jenkkiviikkojen pannupizzat on ihan parhaita! :D Se pohja on ihan täydellinen. :tu

Buffan pizzoista en kyllä mäkään tykkää, vaikka harvemmin siellä tulee käytyä.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”