Oletko onnellinen?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Oletko onnellinen?

Erittäin onnellinen
5
9%
Olen onnellinen
13
24%
Aina välillä
11
20%
Olen tyytyväinen
9
17%
En ole edes tyytyväinen
6
11%
Paremminkin masentunut, elämä on perseestä
10
19%
En tiedä
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 54

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 14 Marras 2008 22:17

Big Mother kirjoitti:
Tuittupää kirjoitti:Kyllä viikonloppusin pitää saada.
puhuttiinko tässä vielä alkoholista?
Jep :D

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Tapio » 14 Marras 2008 22:21

^^ :damnfunny . Pahoittelen pelkkää hymiötä viestissä.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Marras 2008 22:27

Big Mother kirjoitti:
Tuittupää kirjoitti:Kyllä viikonloppusin pitää saada.
puhuttiinko tässä vielä alkoholista?
Meinasin kysyä ihan samaa. Auttaahan se alkoholi joitakin saavuttamaan myös näitä muita tavotteita joilla on merkitystä onnellisuuteen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 14 Marras 2008 22:43

tuusannuuska kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:
Tuittupää kirjoitti:Kyllä viikonloppusin pitää saada.
puhuttiinko tässä vielä alkoholista?
Meinasin kysyä ihan samaa. Auttaahan se alkoholi joitakin saavuttamaan myös näitä muita tavotteita joilla on merkitystä onnellisuuteen.
:damnfunny (Ainakaan) Tänä yönä peitto tässä huushollissa heilu (voi mennä pitempäänkin), viinasta huolimatta. Sen verran ottaa päähän tuo ukko :evil:

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja James » 14 Marras 2008 22:50

Joskus olen, joskus en.
Elämäni menee tällä hetkellä ihan hyvin. Töitä on vielä, mutta ens viikolla voi loppua. Rahahuolia ei ole, sen verran hyvin kerkesin tienata kun olin puoli vuotta reissuhommissa. Ja rahaakaan ei mene mitään älyttömiä määriä mihinkään. Laskut saan maksettua ja ruokaakin syötyä välillä niin sillä pärjää.
Välillä on ollut huonompiakin aikoja, mutta kaikista olen selvinnyt.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2008 22:54

Enpä juurikaan. Joskus välillä kyl.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Silencio » 15 Marras 2008 00:22

Suurimmaksi osaksi olen onnellinen, muutenkin melko positiivinen
luonteenlaatu. En stressaa pienistä murheista joita varmaan jokaiselle
tulee hetkittäin eteen.

Taloudellisesti tulee toimeen niin että laskut ja vuokrat pystyy hyvin
makselemaan joten ei voi valittaa.

Sitten on muutama harrastus johon voi purkaa ylimääräisen ketutuksen.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Marras 2008 03:04

Olen ylipainoinen, turhan kauan sinkkuna viihtynyt, semi-erakoitunut työtön, jolla on diabetes. Tietenkään en ole tyytyväinen. :P Olen kuitenkin turhan laiska korjatakseni noista asioista niitä joille olisi tehtävissä jotain. Ehkä sitä sitten joskus... toivon mukaan. :?
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Marras 2008 03:07

Tirkka kirjoitti:Tietenkään en ole tyytyväinen. :P
Kysymys olikin onnellisuudesta. ;)

Oon tyytyväinen, mutta onnellisuus on omassa sisäisessä sanakirjassani niin voimakas sana etten voi niin sanoa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko onnellinen???

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Marras 2008 04:12

Niin no, en kyllä ole onnellinenkaan. En kyllä ole koskaan ollutkaan, ja tuskin tulen olemaankaan. Olen sen verran peruspessimisti-negaileva henkilö että en minä osaisikaan olla onnellinen. Jos ei muuta niin harmittaisi se kun ei olisi mitään valittamista ja taaskaan en olisi onnellinen. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Kesä 2011 00:06

Päivitetään tämäkin ketju 2010-luvulle. Vaihtoehdot päivitetty samalla. Oletko onnellinen?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja jaiba » 30 Kesä 2011 20:36

Olen onnellinen! Yli puoli vuotta kestänyt uuden asunnon etsintä päättyi. Pari viikkoa sitten löytyi viimein sopiva. Remontit on tehty ja kamat on uudessa kämpässä suurin piirtein ovien sisäpuolella. Entinen meni heti kaupaksi ja avaimet on luovutettu. Ei stressiä enää!

Muuttaminen on perseestä!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Heinä 2011 03:41

Tänä vuonna oon ollu jopa yllättävän usein, oman tulkintani mukaan, onnellinen. Monille tää tulkkaantuu varmaan suunnilleen "paskemminki vois mennä eikä masenna edes joka toinen päivä" :) Viime vuos oli melko hyvä kans.

Ikää kun karttuu ja pääkoppa kerää lisää infoa ja osaa kiemurrella ajatukset eri tavoin auttaa kovasti. Vaikka on köyhä paska jota elämä on välillä potkinu päähän, omien päähänpotkujen lisäks, ei tarkota ettei vois olla (oman tulkintani mukaan) silloin tällöin onnellinen.

Pessimistinen olen lähes kaiken suhteen silti, hyvällä tavalla (se on mahdollista!), mutta enää edes iso yksittäinen vitutus ei aiheuta ainakaan kovin monen päivän maatumista. :)

edit: sveduilla on hyvä sana, vaikkei sitä tämmöseen käytetäkään, miun elämäntilanteeseen/-asenteeseen, henkiseen tilaan tai "onnellisuuteen"; lagom. Norskit sanoo passeligt tai passe, mie sanon et ihan passelisti menee.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja dertsi » 02 Heinä 2011 09:57

Vähän vaikea määritellä, olenko onnellinen vai en. Periaatteessa en ole onnellinen ennen kuin olen saanut tärkeimmät haaveeni toteutettua. Mutta kyllä minä kaikin puolin olen tyytyväinen elämääni, ei ole valittamista. :)
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Heinä 2011 20:42

"Paremminkin masentunut, elämä on perseestä"

Tää kuvaa mua aika hyvin. Aika vähissä on ilon aiheet nykyään. Enkä ees oikein tiedä mistä tää kaikki johtuu. Maisemanvaihdos vois tehä ihan eetvarttia, mutta kun ei vaan saa aikaseks...

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 04 Heinä 2011 12:38

Olen tyytyväinen siitä, että asun omassa asunnossani ja mulla on opiskelupaikka sekä tietenkin kavereita ja perhe, joita ilman ei olisi mitään.

Työpaikka jäi taas haaveeksi eikä omaa kultaakaan ole tuossa kainalossa, joten en onnelliseksi voi itseäni millään mieltää.

Täytyisi silti ottaa kaikki irti elämästä. Muistaa iloita siitä vähästäkin ja ajatella positiivisesti, vaikka ei se aina helppoa ole...
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 15 Heinä 2011 14:04

Olen onnellinen yleensä, mutta nyt erittäin onnellinen kun on ihana suvi!
.
Ihmisten edessä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2011 22:21

Paremminkin masentunut elämä on perseestä! ja sitähän se on, tuli just tänään todistetuksi!!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2011 22:28

Vitut! Ei vois vittu vähempää kiinnostaa! BB:ki on ihan perseestä ja vittu ku täällä Kilossa kulkee noita ambulansseja, eikä tajuu et mä oon täällä!!!
Haluun saatana lähtee kävelee!

Sori, oli pakko *pyhimyshymppä*

Ja vielä toi siiri.x:n osuva kommentti edellä "kun on ihana suvi". Ei tainnut siiri tietää, että kohta on Suvia tarjolla. :P
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Marras 2011 22:38

Heti kun liityin tänne foorumille, niin lakkasin olemasta kovin onnellinen! :blackeye (no ei kyllä tähän foorumiin liity eikä muuhunkaan yksittäiseen asiaan, yllätys yllätys).

Perusonnellinen olen aina ollut, pahimpina masennusaikoinakin!
Silti myös se perusmasentunut luonne tulee aina varsinkin syksyisin esiin, ja vaivun aika herkästi alakuloiseksi ja melankoliseksi.

Yleensä silti olen kuitenkin ihan onnellinen, ja vastasin nyt "aina välillä".
Jos olisi itsetunto vahvempana, opiskelu/duunihaaveet yhtään selvinä, ja muutamat muut elämän osa-alueet kunnossa, niin voisin oikeasti väittääkin että olen onnellinen. :o

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Marras 2011 23:30

orgasmienkeli kirjoitti:Heti kun liityin tänne foorumille, niin lakkasin olemasta kovin onnellinen! :blackeye (no ei kyllä tähän foorumiin liity eikä muuhunkaan yksittäiseen asiaan, yllätys yllätys).
Jatkohuomautuksesta huolimatta huomaa kyllä heti jos on vähän taukoa internetin keskustelupalstoilta, että tulee parempi fiilis kun ei joudu lukemaan kaikenlaista negatiivista kakkaa kokoajan jostain. Vaikka tämäkin foorumi on onneksi yleismittarilla aika selväjärkinen ja pahimmat aivopierut pysyvät poissa (tai siivotaan pois), on täälläkin ne perusnegatiiviset ihmiset jotka pelkästään valittaa jokaikisestä asiasta ja suurin osa viesteistä sisältää jonkintason haukkumista tai vähintään naljailua. Joskus tekee ihan hyvää unohtaa se kuinka paska paikka maailma on.

Itse olen viimein sen verran perusonnellinen nykyään kokoajan (vaikka toi ulkona vallitseva märkäpimeätyperä sää voisikin olla kivempi ja valkoisempi), että jossain vaiheessa itsesuojeluvaisto potkii päähän ja jätän negatiivisemmat ihmiset vellomaan omassa olossaan mielummin kuin kiusaan itseäni (paitsi jos ne on jonkinsortin kavereita jolloin potkin niitä mielummin päähän). Sen verran paljon duunia olen tehnyt tämän olotilan eteen, että en ihan pienestä lähde sitä uhraamaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko onnellinen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Marras 2011 23:40

^ Se on totta! Foorumeille usein tulee nimenomaan jotain negatiivista jauhamaan, ja kun lukee kaikilta sitä negatiivista paskaa, niin siinähän se soppa on! Aika hyvin tosin ignooraan muiden paskat päivät netissä.

Se saattaa olla niinkin (ainakin omalla kohdallani) että foorumeille (ja nettiin yleensäkin) on niin helppo kirjoittaa avautumiset ja muut!
"Oikeassa elämässä" en itse ainakaan näytä negatiivisia tunteita muille kun perheenjäsenille ja joillekin tietyille ystäville. Muut sitten saakin ihmetellä sitä illuusiota, miten voin olla niin ylionnellinen ja energinen aina. ;)

tuusannuuska kirjoitti:Itse olen viimein sen verran perusonnellinen nykyään kokoajan (vaikka toi ulkona vallitseva märkäpimeätyperä sää voisikin olla kivempi ja valkoisempi), että jossain vaiheessa itsesuojeluvaisto potkii päähän ja jätän negatiivisemmat ihmiset vellomaan omassa olossaan mielummin kuin kiusaan itseäni (paitsi jos ne on jonkinsortin kavereita jolloin potkin niitä mielummin päähän). Sen verran paljon duunia olen tehnyt tämän olotilan eteen, että en ihan pienestä lähde sitä uhraamaan.
Tähän ajatukseen samaistun kyllä hyvin!
En jotenkin jaksaa varsinkaan huonoimpina hetkinäni käyttää kaikkea energiaani jonkun ihmisen mielialan parantamiseen. Ennen jaksoin, vaikka olisi ollut itselläni kuinka kurja olo!
Yksi tuttuni on aika raskas persoona, kun häntä pitää joka kohdassa kuunnella, ja samat avautumiset tulee viikosta toiseen. Pyrin yleensä unohtamaan heti mitä kyseinen ihminen sanoo, enkä päästä liian lähelle, koska muuten se huono energia imaisee minutkin. :?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”