Britti-BB vs Suomi-BB

Avatar
keisarin
Työläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 09 Kesä 2010 14:18

BB suomi vs BB Uk

Viesti Kirjoittaja keisarin » 03 Heinä 2010 02:44

Kumpi on teidän mielestä parempi big brother.

Kyllä minun mielestä suomen bb on ainakin viime vuodet ollut paljon parempi mitä brittibiggari.Briteissä ei ole typeriä äänestyrahastuksia,ei näytetä väliaikaistuloksia,ei ole liikaa mainoksia talkkarit on paljon parempia-mutta asukkaissa,juhlissa ja tehtävissä suomi hakkaa britit.

No jos verrataan kaikkia kausia keskenään niin ainoastaan englannin big brotherin 2005 kausi oli suomea parempi. Silloin briteissä oli niin helkatin hauskaa jengiä ja sekopäistä touhua että suomen ekan biggarin rauhallinen sopuisa meininki tuntu tylsältä. Vuoden 2006 englannin bb oli paras brittibiggari siellä oli sellaisia legentaarisia persooni kuten pete,glyn ja nikki Se oli sairaan hyvä kausi,Mutta Suomen 2 kausi oli vaan vielä parempi, sitä tuskin tullaan koskaan hakkaamaan. tehtävät,asukkaat ja käänteet oli kaikki huippuja.

Viimeiset kolme kautta ja valitettavassti tämäkin, briteissä on epäonnistuttu totaalisesti asukasvalinnoissa kausilla on ollut ehkä 1 hyvä persoona per kausi siksi kauden on olleet tylsiä.

Juhlat suomessa on parempia luonnollisesti siksi koska suomalaiset osaa kyllä juoda paremmin hassua kyllä suomessa parhaat tilanteet tulee humalassa kun taas briteissä selvin päin.2 kautta lukuunottamatta en ole juuri pitänyt mistään viikkotehtävistä,jotenkin tykkään näistä suomen tehtävistä kun näissä on joku isompi tavoite ja ne kestää kauemmin mitä brittien tehtävät.Suomessa myös kilpailijat pistetään rankemmalle.

No suomen 2 kausi on kiistatta paras biggari mitä minä olen nähnyt,mutta toisaalta englannin 7,6 ja 5 kyllä hakkaa muut suomen bb kaudet. Harmi vaan että englannin bb ei ole enään sitä mitä ennen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Big Brother UK”