Big Brother USA 2007

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 30 Heinä 2007 14:58

BBfan89 kirjoitti:Voiko usan bb:n 24/7 tilata suomestaki?


Ei taida ainakaan kovin helposti onnistua... tai jos joku on keksinyt tavan katsella niin minuakin kiinnostaisi, nimittäin erittäin onnistunut casting ja muutenkin potkii paremmin mitä brittien.

Omat suosikkini Evil Dick_ & Daniele.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Heinä 2007 20:25

Jaahas, taas Jen ja Kail ehdolla. :thumbsup Toivottavasti Kail lähtee, mutta taas voi käydä niin, että kumpikaan ei välttämättä lähde..

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 30 Heinä 2007 23:01

Argh! Thanks Spencer! ;)
Täytyy availla tämän ketjun viestejä vähän harkitummin jatkossa...

Toisaalta onhan tuosta vielä Food Competition näkemättä ja UK:stakin pitkästä aikaa jotain katsottavaa. :)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Heinä 2007 01:12

som_bucketwhole kirjoitti:Argh! Thanks Spencer! ;)
Täytyy availla tämän ketjun viestejä vähän harkitummin jatkossa...
Tuo nimeämisjakso tuli Jenkeissä TV:stä sunnuntaina, joten tuo ei oikeastaan ollut spoileri, mutta sori nyt kuitenkin.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 31 Heinä 2007 12:53

D.ick sitten ilmeisesti päätti kaataa lasillisen jääteetä Jenin päähän (tämä live feed -reporteista). Mies käyttäytyy kuin pahinkin ala-asteen koulukiusaaja. Säälittävää! Jen ei anna D.ickin sanallisten solvausten hetkauttaa itseään, jota D.ick ei voi kestää ja täytyy sitten turvautua jo fyysiseen kiusaukseen. Mitenköhän pitkälle D.ickin annetaan mennä, ennen kuin CBS joutuu luopumaan isä-tytär storylinesta?

Jenistä pidän enemmän koko ajan. D.ick haukkuu sen pataluhaksi JOKA PÄIVÄ, ja Jen vain hymyilee takaisin. Eikä Jen IKINÄ käytä sellaisia sanoja muista ihmisistä mitä D.ick käyttää yrittäessään uhkailla ja manipuloida toisia. Kyllä se näyttää kumpi näistä kahdesta on oikeasti se parempi ihminen. Jen saattaa olla sosiaalisesti kömpelö ja pinnallinen ja itsekeskeinen, mutta D.ickiin verrattuna Jen on enkeli.

D.ick on mm. sanonut että "raiskaisi Kailia ja Jeniä per*eeseen niin kauan että he vuotaisivat kuoliaaksi". Mikä ihmeen hirviö tää ihminen on?? Sen kuin vihaa Jeniä ja Kailia mutta johonkin pitää vetää raja! Raiskauksesta vitsaileminen on AINA huonon maun merkki, mutta D.ickin tapauksessa en voi edes olla varma, oliko se vitsi... D.ick koko ajan laukoo kommentteja, kuinka fyysisesti satuttaisi tiettyjä asukkeja "jos he eivät olisi talossa".

Anteeksi tämä vuodatus, mutta mielestäni D.ick on mennyt jo liian pitkälle toisten terrorisoimisessa... Toivottavasti talossakin toiset kääntyvät D.ickiä vastaan, sillä en halua tällaisen ihmisyyden pohjasakan edustajan pääsevän finaaliin :/

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 01 Elo 2007 18:16

Nick luultavasti häädetään eli Jen ja Kail selviytyvät TAAS häädöstä. Ja tietenkin mun tuurilla toinen näistä bitcheistä voittaa HoH:n.. :x

Käykäähän äänestämässä (Kailia :wink:): http://www.cbs.com/primetime/bigbrother ... vote.shtml

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 01 Elo 2007 23:06

Oon alkanu tykkäämään Jenistä! Jee!
Sen sijaan Kail on yhtä raivostuttava kuin ennenkin ja toivonkin, että se lähtis...

Täytyy myöntää, että mua nauratti se, kun rupes tulemaan sitä urkumusiikkia taustalla aina kun Jameka rupes paasaamaan niitä jeesusjuttuja :D
Spaceship! What the hell is that?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Elo 2007 16:09

ultra kirjoitti:Oon alkanu tykkäämään Jenistä! Jee!
Mitamitamita?? :shock: Itse olen alkanut tykkäämään Amberista, se vaan on jotenkin niin huvittavaa, kun Amber varmaan joka jaksossa vollottaa silmät punasena pk-huoneessa pikku asioiden takia.. :D Mutta kyllä Dickki on edelleen paras. Evel voittoon!

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 02 Elo 2007 19:17

Joo, oon itse asiassa alkanut tykkäämään Amberistakin. Siis oli asia mikä tahansa, niin aina se parkuu päiväkirjahuoneessa :p
Spaceship! What the hell is that?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Elo 2007 17:31

Nyt alkaa vahvasti näyttämään siltä, että America's Player lähtee kotiin seuraavaksi.. :o

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Elo 2007 23:07

Relations between Israel and the "Big Brother" house are strained today, after a somewhat anti-Semitic rant from crybaby housemate Amber hit the Internet this week. Oy vey!

Where to begin, already? First of all, Amber said the majority of Jews she knows are "selfish." She then went on to say that her mom and sister explained to her that one can tell who is Jewish based on "their last name" and "by their nose." Gevalt! Amber then proceeded to tell a story about a selfish waitress she worked with who turned out to be ... wait for it ... Jewish! Didn't see that one coming! A shonda!

Jameka, who was on the receiving end of Amber's deep thoughts, reminded Amber that she shouldn't make blanket statements like that. "Yeah, you're right," Amber replied. "There is so much to think about." Most of which, it would seem, Amber has avoided thus far. Shmendrik.

William S. Paley, Ukrainian Jew, was largely responsible for the rise of the CBS network.

UPDATE: Abraham Foxman, National Director of the Anti-Defamation League tells TMZ: "It's offensive. It's part of the unintended consequences of the communications revolution. Anybody can say what they do - but reality shows are now giving license to these expressions of anti-Semitism. Now, all of a sudden the world is privy to their bigotry and its on national television... then enhanced on YouTube. What they've done is distributed anti-semitism - which started as a private conversation - and by putting it on a reality tv show broadcast it to the world at large. I want CBS to understand they are facilitating anti-semitism. They should act responsibly to the community; they are legitimizing bigoted conversation."
http://www.youtube.com/watch?v=isHw2pcxL_s

Briteissä Amber olisi varmaan jo vähintään poltettu roviolla.. :)

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 09 Elo 2007 14:15

Mä sitten päätin lopettaa BBUS:n katsomisen XD, kyllä mä Selviytyjissä kestän selkäänpuukotukset, manipuloinnit ym. mutta mulle BBUS on ylittänyt sen hyvän maun rajan... Oon ehkä lukenut liikaa fanifoorumeilta juttuja, mutta BBUS:ssa käytetään riidoissa henk.kohtaisia juttuja tai rotua, uskontoa ym. jotta saadaan toinen näyttämään huonolta, ja tällanen peli on mun mielestä aivan liian likaista...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Elo 2007 17:06

shirenu kirjoitti:Mä sitten päätin lopettaa BBUS:n katsomisen XD
Kannattaa nyt kuitenkin vielä harkita.. Tämähän on tähän mennessä ollut suorastaan loistava kausi!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Elo 2007 14:24

Ei pe*kele!! :madone: Se siitä loistavasta kaudesta! Evol on nyt 110% varmuudella mennyttä ja se sitten tarkoittaa sitä, että loppukaudesta tulee helvetin tylsä! Dustin, Jameka, Eric, Jessica ja Amber sais painua mun puolesta sinne mihin aurinko ei paista! :twisted:

Lista:

1. Evol (1)
-
2. Daniele (4)
-
3. Zach (8.)
4. Jen (11)
-
5. Amber (5)
6. Jessica (6)
7. Eric (2)
8. Jameka (7)
9. Dustin (3)

Avatar
BBfan89
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 19 Touko 2007 01:25

Viesti Kirjoittaja BBfan89 » 10 Elo 2007 23:53

Miks se kysymys peruttiin ku oli vastas Jessica & Eric. Sanoko muka se juontaja sen vastauksen? Ku kysymys oli että kenellä oli taktiikka flirttailla kaikkien talon naistenkaa ja vastaus oli Nick.

Listaa:

1.Jen <3
2.Jameka
3.Jessica
4.Dustin
5.Zach
6.Amber
7.Daniele
8.Dick
9.Eric
Amanda & Sam = The Winners of Big Brother UK 8 <3

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Elo 2007 02:42

BBfan89 kirjoitti:Miks se kysymys peruttiin ku oli vastas Jessica & Eric. Sanoko muka se juontaja sen vastauksen?
Ei se mullekaan oikein tarkalleen selvinnyt, mutta varmaanki se Chenbot sanoi sen vastauksen..

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 12 Elo 2007 11:43

Niin, Chenbotin piti antaa vastausvuoro Ericille sanomalla "Eric", mutta se sanoikin "Nick" :P

Mä oon todella tyytyväinen, että Eric pysyi talossa. Mua on alkanut todella ärsyttää Iivil ja Daniele tässä viime aikoina. Mennyt tosiaan turhan mauttomaksi Iivilin touhut ja Daniele vaan piipitää siinä vieressä ja kuvittelee olevansa hyväkin pelaaja :roll:

1. Eric
2. Jessica
3. Jen
Loppuja en osaa laittaa järjestykseen. Jokainen ärsyttää aina vuorollaan.
Spaceship! What the hell is that?

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 12 Elo 2007 21:07

Usan BB on ollut todella viihdyttävää katsottavaa. Varsinkin kun brittien BB on ollut tänä vuonna täysi floppi.

Listaa:
1.Jen
X.Nick
2.Jessica
3.Zach
4.Eric
5.D'ick
X.Kail
6.Daniele
7.Jameka
8.Amber
9.Dustin
X.Mike
X.Carol
X.Joe

Muutama sana house callseista: Gretchen vetää edelleen varmaa linjaansa. Koko ohjelman aikana studiossa vallitsee hyvä tunnelma. Katsojien soitot tuovat mukavaa perspektiiviä ohjelmaan. MUTTA ne co-hostit! Entisistä BB-tähdistä ohjelmaan on ängetty Bunky (BB2), Erika (BB4), Holly (BB5) ja Kaysar (BB6). C-vitamiini Holly on näistä ainut piristävä ylläri, mutta ei senkään bimboilua jaksa joka viikkoa katsoa. Bunky on ehdottomasti raivostuttavin! Tekisi mieli huutaa kurkku suorana "TURPA KIINNI" aina kun se avaa suunsa ja sanoo jotain älyttömän teennäistä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Elo 2007 14:11

Tämähän alkaa menemään erittäin mielenkiintoiseksi.. :? Daniela ja Eric äänestää Dustinia, ja jos vielä Jen ja Zach saataisiin äänestämään Dustinia, niin bye bye Princess Dustin!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Elo 2007 17:06

Olipas todella loistava jakso!! Dustinin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen... :lol: Seuraavaksi Amber tai Jameka ULOS!

Lista:

1. ED (1) (1)
-
2. Daniele (4) (2)
-
3. Eric (2) (7)
4. Jessica (6) (6)
5. Zach (8.) (3)
-
6. Jen (11) (4)
7. Amber (5) (5)
8. Jameka (7) (8.)

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 19 Elo 2007 09:59

Voi jumpe! Usan BB senkun paranee. Tällä hetkellä pidän kaikista asukkaista joten mitään listaa en jaksa tehdä. Jen on kuitenkin ehdoton suosikkini, vaikka onkin vetänyt matalempaa profiilia tämän viikon. Talon kypsin, mukavin ja viihdyttävin ihminen. Piste. Dustin sai kenkää talosta, mikä on ohjelman kannalta hyvä juttu. Pelasi harvinaisen hengetöntä peliä talossa. Silti aloin viimeisellä viikolla diggamaan häntäkin. Daniele on alkanut ärsyttämään valituksellaan ja minäkeskeisyydellään. "It's so frustrading." Toivon kuitenkin, että isä-tytär liittouma pääse pitkälle. "Papa dearest" on talon toinen narsisti. Miten joku voi olla noin sokea omille ilkeyksilleen, nähden paholaisia kaikissa muissa. Kuuluu talon tukipilareihin, joka kantaa ohjelmaa uusille asteille.

Eric on täydellinen american playeriksi. Mutta haluaako amerikka voittaa Ericin kautta vai saada viihdettä asettamalla hänet kiusallisiin tilanteisiin? Tehtävät ovat olleet mahtavia, kiitokset niiden laatijille. Jessicalle menee pakostakin sympatiat. Toivon hänen voittavan.

By the way: Miten viimeisin food task liittyi tämän vuoden "Liisa ihmemaassa" teemaan?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Elo 2007 18:38

Eipä ollut yllätys, että Jen häädettiin.. Nyt kun Jes voitti HoH:n, niin tämähän alkaa näyttämään pelottavan hyvältä. Toivottavasti Eric ja Jes eivät nyt puukota Dickiä ja Danielea selkään..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Big Brother USA & Kanada”