Onko Miran kritiikki aiheetonta kitinää vai asiaa?

Vastaa Viestiin

Miran kritiikki - kitinää vai asiaa?

Äänestys päättyi 18 Syys 2006 15:48

Kitinää
26
62%
Asiaa
16
38%
 
Ääniä yhteensä: 42

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Onko Miran kritiikki aiheetonta kitinää vai asiaa?

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Syys 2006 15:48

Mira antaa äänekkäästikin krittiikkiä asioista. Onko se mielestäsi aiheetonta kitinää vai asiaa?

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 11 Syys 2006 15:50

"Joo, tosi rakentavaa kritiikkiä =)))"
Täyttä turhaa kitinää, sanon minä. Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 11 Syys 2006 15:52

Aivan turhaa kitinää. Kyllähän jokainen taloon mennessään tietää, mitä mahdollisesti tuleman pitää.
I am the sunshine of my life!

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 11 Syys 2006 17:21

turhaa kritiiikkiä. Pitäisi heti ottaa hommasta kiinni... tuli mieleen se viime vuoden armeija meininki ulkona... kuka se silloin oli kun oli aivat out koko tehtävästä. Ei viitsi katsoa... mutta tämä on muuten ehdottomasti parasta. Heräsin mäkin oikein tosissaan tähän BB touhuun kymppi lasissa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 11 Syys 2006 18:21

se mikä on mielestäni turhaa kitinää on tämä kitinä Miran oletetusta kitinästä...antakaa toisen nyt purkaa frustraatioitaan parhaaksi näkemällään tavalla... aina jokaisessa Talossa on marisijoita, so what, se kuuluu pelin luonteeseen...minua henkilökohtaisesti asia ei häiritse tippaakaan :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 11 Syys 2006 18:28

Suosittelen kaikkia äänestäviä joilla ei ole 24/7-palvelua odottamaan huomiseen ennen äänestämistään. Sillä on syy miksi tämä poll on tehty tänä päivänä.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 11 Syys 2006 18:36

Mielipiteitä saa toki esittää, mutta kun kyseessä nyt on tehtävä niin aika turha siitä on valittaa.

Toki silloin kun on pinna kireellä niin se purkautuu helposti täysin turhautumisen sekaiseen kitinään.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 11 Syys 2006 18:39

Lähes aina turhaa kitinää. Asiallinen rakentava kritiikki AIHEESTA on aivan sallittua, mutta tämä nyt on sellaista katkeraa urputusta. Miten se sananlasku menikään: se joka leikkiin alkaa...

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 11 Syys 2006 18:44

Turhaa kitinää. Peli on peliä ja se on kestettävä.
Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2006 19:01

big.mac kirjoitti:se mikä on mielestäni turhaa kitinää on tämä kitinä Miran oletetusta kitinästä...antakaa toisen nyt purkaa frustraatioitaan parhaaksi näkemällään tavalla... aina jokaisessa Talossa on marisijoita, so what, se kuuluu pelin luonteeseen...minua henkilökohtaisesti asia ei häiritse tippaakaan :roll:
Olen täysin samaa mieltä bic.macin kanssa. Ja mä en kyllä ymmärrä, että miksi juuri tästä Miran "kitinästä" on jotkut tehneet niin ison asian, vaikka Heidikin on kitissyt myös jonkin verran... Mira ja muut asukkaat vain purkivat turhautumistaan silloin tehtävän alussa ja siksi "kitisivät" paljon, mutta nythän on tilanne rauhoittunut huomattavasti ja slummilaisetkin ovat tyytyneet rooleihinsa, eivätkä enää turhaan kitise.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 11 Syys 2006 19:32

Spencer kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä bic.macin kanssa. Ja mä en kyllä ymmärrä, että miksi juuri tästä Miran "kitinästä" on jotkut tehneet niin ison asian, vaikka Heidikin on kitissyt myös jonkin verran... Mira ja muut asukkaat vain purkivat turhautumistaan silloin tehtävän alussa ja siksi "kitisivät" paljon, mutta nythän on tilanne rauhoittunut huomattavasti ja slummilaisetkin ovat tyytyneet rooleihinsa, eivätkä enää turhaan kitise.
Miran kitinästä on tehty suuri numero, koska tällä foorumilla on muutama ihminen, jotka ovat ottaneet tämän hetkiseksi elämäntehtäväkseen dissata Miraa, keskustelupalstoilla kun on tapana vaikuttaa ihmisten mielikuviin. Asianosaiset tietävät varmaankin kenestä puhun, joten nimiä ei tarvitse mainita.
Who is she? Where did you find her?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Syys 2006 19:37

Kaikkein turhinta kitinää on kuitenkin miran kitinästä kitiseville kitiseminen. Ja ketjua voi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, koska nyt minäkin taas jonkun mielestä kitisen jostain mistä ei saisi kitistä. Ja pyydän sitä mitä nöyrimmin anteeksi.

Ja kyllähän toi miraki kitisee aika paljon :)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Syys 2006 19:45

Hmm...pitäsköhän pistää pystyyn äänestys "onko Miran dissaus oikein vai väärin" ...tosin sen voi kyllä perustaa kaikista asukkaista.....mun mielestä tälläiset äänestykset on aika turhia.....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Syys 2006 20:03

Big Mother kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä bic.macin kanssa. Ja mä en kyllä ymmärrä, että miksi juuri tästä Miran "kitinästä" on jotkut tehneet niin ison asian, vaikka Heidikin on kitissyt myös jonkin verran... Mira ja muut asukkaat vain purkivat turhautumistaan silloin tehtävän alussa ja siksi "kitisivät" paljon, mutta nythän on tilanne rauhoittunut huomattavasti ja slummilaisetkin ovat tyytyneet rooleihinsa, eivätkä enää turhaan kitise.
Miran kitinästä on tehty suuri numero, koska tällä foorumilla on muutama ihminen, jotka ovat ottaneet tämän hetkiseksi elämäntehtäväkseen dissata Miraa, keskustelupalstoilla kun on tapana vaikuttaa ihmisten mielikuviin. Asianosaiset tietävät varmaankin kenestä puhun, joten nimiä ei tarvitse mainita.
Kyllä minä ainakin dissaan ihan tasapuolisesti kaikkia asukkaita, jotka sillä hetkellä ottavat pannuun - eli ei Mira ole saanut mitään etuoikeutta tässä asiassa.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2006 07:21

Ennen viikkotehtävää äänestin Miraa vielä eilen suosikiksi, mutta viikkotehtävän ensimmäisen päivän aikana Miran pisteet putosivat minun kirjanpidossani nollaan. Miralta tuli eilen aivan käsittämätön määrä itsekeskeisyyden ja katkeruuden tuottamaa tekstiä. Ei minkäänlaista suhteellisuudentajua ilmeisesti. Tätä ei ollenkaan auta se, ettei talossa tunnu olevan yhtään ihmistä, joka osaisi käsitellä ja huoltaa Miran kaltaista ihmistä, jotta hän pysyisi edes kohtalaisen hyvällä tuulella ja keskittyisi muuhun kuin kitisemiseen tai stressaamiseen. Niin ne kulissit rakoilevat ja sitten murenevat ja lopulta sortuvat.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Syys 2006 08:33

kai senkin voisi huomioida, että Mira oli juuri häätöäänestyksessä ja sen aiheuttama stressi purkautuu Miralla näköjään pieneen marinaan, ja vielä se, että Ari häädettii.... pettymyksiä ja ahdistuksia... kaikkeen löytyy kyllä selvitys... mutta mielestäni meidän on turha provosoitua ja ottaa hernettä nenään aiheesta :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 12 Syys 2006 08:53

big.mac kirjoitti:mutta mielestäni meidän on turha provosoitua ja ottaa hernettä nenään aiheesta :roll:
Lienee paikallaan muistella erästä sananlaskua.. Hhmm, miten se meni - Pata kattilaa..? ;)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Syys 2006 09:06

MasterBaiter kirjoitti:
big.mac kirjoitti:mutta mielestäni meidän on turha provosoitua ja ottaa hernettä nenään aiheesta :roll:
Lienee paikallaan muistella erästä sananlaskua.. Hhmm, miten se meni - Pata kattilaa..? ;)
tässä sä olet niin oikeassa kuin katti joka mummolla pöytää pyyhki :D

mutta mielestäni Mira on tässä saanut kohtuutonta kritiikkiä, joka aiheuttaa lumipalloefektiä. Yhtä lailla voitaisiin laittaa äänestys jokaisen asukkaan ärsyttävästä luonteenpiirteestä tyyliin; "Onko Hena mielestäsi vaarallisen väkivaltainen?", "Onko Kakki shovinismissaan äärimmäisen ärsyttävä?", "Onko Heidi tyhmä vai pelkästään ärsyttävä?", " Onko Hannen nenännyrpistys teeskentelyä?"
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 12 Syys 2006 09:09

big.mac kirjoitti:Yhtä lailla voitaisiin laittaa äänestys jokaisen asukkaan ärsyttävästä luonteenpiirteestä tyyliin; "Onko Hena mielestäsi vaarallisen väkivaltainen?", "Onko Kakki shovinismissaan äärimmäisen ärsyttävä?", "Onko Heidi tyhmä vai pelkästään ärsyttävä?", " Onko Hannen nenännyrpistys teeskentelyä?"
Mä teen jo sitä. Lähinnä tasoittaakseni tilannetta. Mun oikeudentajuun kun ei ole koskaan mahtunut vain muutamia ihmisiä koskevat noitavainot, joita tällä foorumilla näköjään harrastetaan. Huvinsa kullakin. 8)
Who is she? Where did you find her?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Syys 2006 09:13

Itsehän et tietenkään ole Miran puolesta ja esim. Mikaa ja Henriä vastaan. :)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 12 Syys 2006 09:23

Petri kirjoitti:Itsehän et tietenkään ole Miran puolesta ja esim. Mikaa ja Henriä vastaan. :)
En tietenkään. 8) Mistä sä niin päättelit?

Vitsi vitsinä, ja sormet pois pyllystä. Henri on mielestäni talossa vaaraksi itselleen ja muille. Muista viestiketjuista löytynee perusteluja, miksi en hänestä pidä. Miran kitinä on pientä Henan känniördäämiseen verrattuna.

Mitä Mikaan tulee, niin kundi on listallani nousussa. Osittain omin avuin, osittain muiden laskiessa. Kuten jo jossain mainitsinkin, niin Mikan kännisekoilusta on jo niin kauan aikaa, et aika alkaa kultaamaan muistoja.

Tähän mennessä olen löytänyt jo jokaisesta kilpailijasta jotain hyvää, tosin Henasta vain sen, että olisi hyvä jos hän pääsisi pois talosta.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 12 Syys 2006 11:15

Voi luoja mikä topic :lol: :lol: :lol:

Haterit on niin huvittavia :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”