Kenet haluat taloon?

Lukittu

Kuka taloon?

Krista
30
33%
Niina
29
32%
Sari
32
35%
 
Ääniä yhteensä: 91

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 12 Elo 2006 14:25

Jaake kirjoitti:Huomasitteko muuten että mainoksessa käytettiin sanaa "asukit" "kilpailijat" -sanan sijasta? Toivottavasti on pysyvä muutos. :)
En huomannut :D Loisto juttu, nimittäin tuo "kilpailija" nimitys on mielestäni vähän ristiriitainen sana. Tottakai kysymys on kilpailun voitosta, mutta mitä enemmän tässä pelissä kilpailee, sen nopeammin sieltä myös putoaa. Kun olet oma itsesi, voitto luulisi irtoavan.. Vielä kun tuo reality muuttuisi dailyksi :P mutta tämä nyt on jo viilailua..

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 12 Elo 2006 14:29

Omasta mielestäni reality on hyvä termi, sopii hyvin SBB:hen. En usko, että tulisi miesten osalta samanlaista äänestystä. Tämä riittää ainakin minulle. :)

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 12 Elo 2006 14:59

Äänestysmainoksessa sanotaan "11 asukkia on jo valittu", joten ainakaan sen mukaan ei tulisi enää miesten äänestystä... Elleivät sitten valehtele siinä mainoksessa/asukkeja olekin 13 :D

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Elo 2006 16:10

Niin sitähän emme voi tietää. Ties vaikka sieltä saisi joku lähteä jo ensimmäisenä iltana, että ei varsinaisesti jääkään "asumaan" taloon. Itse arvelen toista äänestystä sen vuoksi, koska tässä oli ainoastaan naisia mukana.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Elo 2006 21:15

ei se ole niin sanottua, että päästäis valitsemaan miehistäkin joku vain siksi että päästään valitsemaan yksi nainen... kyllä 11 kilpailijaa on jo valittu käsittääkseni ja siinä se
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Elo 2006 21:27

No ensi viikolla varmaan nähdään tuleeko äänestys vai ei. :)

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 12 Elo 2006 21:44

Petri kirjoitti:Niin sitähän emme voi tietää. Ties vaikka sieltä saisi joku lähteä jo ensimmäisenä iltana, että ei varsinaisesti jääkään "asumaan" taloon. Itse arvelen toista äänestystä sen vuoksi, koska tässä oli ainoastaan naisia mukana.
Tuntuu hieman että muutamat haluaa täyttä anarkiaa taloon. No mikäs siinä kun ei koske itseä. Tämä siinä eniten harmittaa ettei pysty eläytymään. Mikäli tuota ideaa haluaa käyttää kunnolla, niin juttu voisi mennä niin että taloon mennäänkin päiväkirjahuoneen kautta. Annetaan heti häätöäänet tyyliin 2 pistettä ja 1 piste. Mikäli ei suostu antamaan, niin itse saa kolme pistettä tai jonkin penaltin.

Mitä tulee tuohon äänestykseen, niin jotenkin tuntuu siltä että Niina voisi olla se räväkin persoona. Mikäli taloon haluaa sitä että tehtävät epäonnistuu ja asukit riutuvat talossa voisi Sari olla kyseinen ehdokas. Tämä vain siksi että hän sanoi tekevänsä asioita ennen kuin ajattelee mitä on tehnyt. Tämä taas avaa uusia aspekteja. Kristan kohdalla taas toiset asiat saattavat painottua talossa. Varmaan lienee ehdokas ryhmään "maalinkuivumisen seuraaminen".

Valitettavasti en osaa vielä sanoa täysin mielestäni parasta vaihtoehtoa. Tällä hetkellä kannatan eniten Niina.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 12 Elo 2006 21:50

Katsoinpa sen pidemmän version ja olen edelleenkin sitä mieltä, että ei Kristaa taloon. Minusta tuntuu, että hän on ehkä turhan "laskelmoiva" kun on se gradu tosiTV:stä niin ehkä hän ei ole niin aito siellä talossa kun muut. Krista varmasti ajattelisi sitä gradua koko ajan ja sen vuoksi olisi koko ajan tietoisempi liikkeistään ja tekemisistään talossa. Muutenkin minua edelleen häiritsee Kristassa se jatkuva gradun hokeminen.

Aluksi kannatin Niinaa ehdottomasti taloon, mutta nyt pidemmän haastattelun jälkeen myös Sari nousi listallani. Hän on selkeästi juntti Kristaan ja Sariin verrattuna. Mm. matkustuskokemus olematon muihin verrattuna, ei tiennyt sanan "ismi" tarkoitusta ja muutenkin ihan selvästi sivistymättömämpi puhetyyli/tapa. Töksäyttelee vastauksiaan jne. Enkä tarkoita tätä junttiutta mitenkään pahalla, mutta toisaalta Sari vaikuttaa aika sisäänpäinkääntyvältä. Jos hän pääsisi taloon niin sulkeutuisiko hän itseensä vai olisiko avoin ja rohkea oma itsensä? Jotenkin tuli mieleen, että Sari voisi tuskastua talossa viime vuoden Kathyn tapaan. Kovasti tietenkin riippuu myös muista asukkaista, löytäisikö Sari kavereita talosta jne. Kathyhan jäi aika yksin eikä saanut juuri minkäänlaista toimivaa suhdetta kehenkään muista asukkaista. No Timon ja Tiinan kanssa tuli kyllä aika hyvin juttuun, mutta kärsi kuitenkin yksinäisyydestä.

Niina pärjäisi varmasti talossa ja uskon, että toisi mielenkiintoa taloon. Hän on hyvin avoin, rohkea ja varmasti olisi innolla mukana kaikessa. Joten edelleenkin pysyn hänen kannattajana tässä äänestyksessä.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 12 Elo 2006 22:06

Siinä mielessä hyvä veto Subilta\Metronomelta tämä äänestys että keskustelu käy näinkin vilkkaana jo monta viikkoa ennen kauden alkamista.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Elo 2006 22:58

Ei millään pahalla, mut minua huvittaa kovasti nää syväanalyysit parin minuutin klipin perusteella, joka sekin on lähinnä kuulustelu :hahaha:

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 12 Elo 2006 23:30

Haluaisin sarin ehdottomasti :wink2:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 13 Elo 2006 06:00

nettikatsomo kirjoitti: Tuntuu hieman että muutamat haluaa täyttä anarkiaa taloon. No mikäs siinä kun ei koske itseä. Tämä siinä eniten harmittaa ettei pysty eläytymään. Mikäli tuota ideaa haluaa käyttää kunnolla, niin juttu voisi mennä niin että taloon mennäänkin päiväkirjahuoneen kautta. Annetaan heti häätöäänet tyyliin 2 pistettä ja 1 piste. Mikäli ei suostu antamaan, niin itse saa kolme pistettä tai jonkin penaltin.
Anarkiasta ei ole kysymys vaan pikemminkin lisäyllätysten tuomisesta peliin.

Olisi kiva tietää puhelinäänestyksen väliaikatilanne - tälläkin forumilla äänet jakautuvat todella tasaisesti.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 13 Elo 2006 11:51

Minä haluaisin Niinan taloon. Jos pelkän ulkonäön perusteella pitää arvioida, niin hän vaikuttaa persoonallisimmilta. Saria en ainakaan taloon halua.

Santtis
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 10 Elo 2006 22:15

Sarin haluaisin ehdottomasti taloon.

Viesti Kirjoittaja Santtis » 13 Elo 2006 12:13

Hän on Pohojanmaalta kuten minäkin =)
Kukaan muukaan ei tiennyt mitä ISMI tarkoittaa.
Yrittivät vain päteä ja keksivät jotain..
Ei sen viisaampaa toimintaa.

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 13 Elo 2006 21:21

Liisi kirjoitti:Mie en ole nähnyt noita esittelyvideoita vielä, just vasta sain tietää koko systeemistä kun avasin koneen äskettäin.

Kuvausten perusteella valitsisin taloon Sarin. Niina ja Krista vaikuttavat hyviltä tyypeiltä, joihin voisi tutustua mielellään. Sarin valitsisin taloon puhtaasti sen takia, että haluaisin nähdä miten muut tuon tyyppiseen ihmiseen suhtautuvat. Viis persoonallisuudesta, tässä vaiheessa siitä on pirun vaikea saada vielä mitään kuvaa. Muutaman sekunnin, kuvan ja muutaman rivin perusteella ei tiedä vielä mitään, mutta kyllähän Sarin ulkonäkö kertoo hänestä jo yhtä sun toista. Anteeksi vaan, kyllä on joissain tapauksissa jossain määrin koiraakin karvoihin katsominen.
:lol: Me ollaan Liisin kanssa tämän tästä ainakin englanninkielellä ihan eri mieltä asioista, mutta minäkin olisin tällä hetkellä äänestämässä Saria sisälle taloon - meni se sitten syteen tai saveen tuo valinta.

Krista on aito, avoin, reipas, iloinen ihminen - mutta hiukan laittaa miettimään tuo hänen gradun tekonsa tosi-tv sarjoista ja siitä, ettei taloon pääsy olisi hänelle kenttätutkimusta! :wink:

Niina on siitä kivan oloinen, että puhuu paljon (kuten radiotoimittajan tuleekin puhua) ja on spontaani (tuo metwursti -juttu) - olisi vallan mainio valinta taloon tuomaan hyvää tuulta!

Sari on taas omalla tavallaan sopivasti jo lähtökohdiltaan "ristiriitainen" henkilö eli ennalta-arvaamaton. Sarilla voi olla vaikeuksia nimeämisten suhteen, jos hän ei pidä selkään puukottajista, hän voi olla suorapuheinen Pohojalaanen, mikä voi aiheuttaa sopivasti hämminkiä muissa asukkaissa (eli kämppiksissä) ja kun yhdistää hänen koulutuksensa (lähihoitaja) ja tämän hetkisen työnsä (aikuisviihdekaupantäti) niin siitä irtoaa jo varmasti monta reaktiota lisättynä Sarin ulkonäöllä ja cool:illa asenteella! Joten itse äänestäisin Saria, mutta pian tiedetään kuka taloon menee sitten oikeasti! 8)

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 14 Elo 2006 13:28

Moniko on jo äänestänyt tekstiviestillä? Jos ette ole vielä, niin aiotteko?

Itse vielä odotan jonkinlaista ahaa-elämystä, mutta aion kyllä heittää äänen jonkun puolesta, jahka päätän kuka se voisi olla. Saatan joutua kyllä arpomaan, koska juuri nyt mulle on ihan sama, kuka sinne taloon menee. Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa :D

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 14 Elo 2006 14:21

shirenu kirjoitti:Moniko on jo äänestänyt tekstiviestillä? Jos ette ole vielä, niin aiotteko?
Enpä ole, tuntuu jotenkin turhalta äänestää kun asukkaista tietää niin vähän. Valinta näiden tietojen pohjalta on vähän kuin arpapeliä.

Itse asiassa ois ihan jees jos näitä kolmea ehdokasta vielä haastateltaisiin edes lyhyesti kick offissa niin näkisi vähän paremmin miten kukin heistä pystyy rentoutumaan yleisön edessä. BB:ssä oleminen kun on jatkuvaa esilläoloa, yleisölle.

Itse jokin aika sitten äänestin Saria tässä ketjussa, oli oikeastaan aika hetken mielijohde. Kristaa en taloon halua juuri sen gradun takia, koska aivan varmasti se estäisi häntä jossain määrin käyttäytymään luonnollisesti. Lisäksi Krista vaikuttaa aivan raivostuttavan hyväntuuliselta, argh. Eli joko Sari, tai Niina.

edit: ai niin. Eihän se kick off tule suorana, eli se siitä.

Helene
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 05 Joulu 2005 18:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helene » 14 Elo 2006 15:17

Niina tuntuisi ihan hyvältä tyypiltä. Toisi varmaan iloa taloon eikä ärsyttäisi muita. Vaikea sanoa mitään ehdotonta, koska ei tiedä millaisia muut osallistujat ovat.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 14 Elo 2006 15:45

Helene kirjoitti:Niina tuntuisi ihan hyvältä tyypiltä. Toisi varmaan iloa taloon eikä ärsyttäisi muita. Vaikea sanoa mitään ehdotonta, koska ei tiedä millaisia muut osallistujat ovat.
Arveletko muuten tosissaan ettei Niina ärsyttäisi muita asukkaita? Iso, näkyvä ja varmasti kuuluva, räiskyvä nainen? Ehhehee, aivan varmasti ärsyttäisi. Niinan kaltainen persoona jakaa ihmiset kahtia, sitä joko tykkää tai ei. Talon kaltaisessa suljetussa ympäristössä todennäköisesti pidemmän päälle ei. Toivoisin olevani väärässä.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 14 Elo 2006 19:43

Swoon kirjoitti:Itse asiassa ois ihan jees jos näitä kolmea ehdokasta vielä haastateltaisiin edes lyhyesti kick offissa niin näkisi vähän paremmin miten kukin heistä pystyy rentoutumaan yleisön edessä. BB:ssä oleminen kun on jatkuvaa esilläoloa, yleisölle.
Ei sitä kovin valovoimainen ihminen tarvitse olla yleisön edessä, vaikka talossa voisikin olla erittäin mielenkiintoinen tyyppi, kaksi ihan eri asiaa.. Esim. en usko Pertun olevan enää yhtä hauska, viihdyttäessään mahdollisessa showssaan studioyleisöä.. kyllä ne spontaanit pöördismit tuntuivat sopivan vain sinne talon elämään..
Swoon kirjoitti:edit: ai niin. Eihän se kick off tule suorana, eli se siitä.
Tästäkin syystä ihmettelen, miksi Kick Off tulee päivän myöhässä? :shock:

Helene
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 05 Joulu 2005 18:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helene » 14 Elo 2006 20:21

Liisi kirjoitti:
Arveletko muuten tosissaan ettei Niina ärsyttäisi muita asukkaita? Iso, näkyvä ja varmasti kuuluva, räiskyvä nainen? Ehhehee, aivan varmasti ärsyttäisi. Niinan kaltainen persoona jakaa ihmiset kahtia, sitä joko tykkää tai ei. Talon kaltaisessa suljetussa ympäristössä todennäköisesti pidemmän päälle ei. Toivoisin olevani väärässä.
Arvio perustuu mun omaan mielipiteeseen. Krista ja Sari ei kumpikaan ensivaikutelman perusteella saanut ainakaan mua äänestämään heitä.

Onneksi meillä on erilaisia mielipiteitä. Kuten mä tuolla alkuperäisessä tekstissä jo totesin, vaikea sanoa kenenkään sopeutumisesta joukkoon, kun ei ole tietoa muista taloon menijöistä.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 14 Elo 2006 20:24

Helene kirjoitti:Onneksi meillä on erilaisia mielipiteitä. Kuten mä tuolla alkuperäisessä tekstissä jo totesin, vaikea sanoa kenenkään sopeutumisesta joukkoon, kun ei ole tietoa muista taloon menijöistä.
Tämä totta :D
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”