Kaarlo vai Sari...Sari vai Kaarlo?

kumpi häädetään seuraavaksi

Äänestys päättyi 10 Loka 2006 11:38

Kaarlo
69
70%
Sari
30
30%
 
Ääniä yhteensä: 99

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 03 Loka 2006 19:28

Nyt ottaa kyllä aivoon, kun suosikki lähtee sunnuntaina sen takia että katsojat ei tajua hyvän päälle :victorianfalls: Viime vuonna sentään tajuttiin kun Perttu voitti mutta nyt ollaan hakoteillä :roll:

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Loka 2006 19:35

RainBow kirjoitti:Nyt ottaa kyllä aivoon, kun suosikki lähtee sunnuntaina sen takia että katsojat ei tajua hyvän päälle :victorianfalls: Viime vuonna sentään tajuttiin kun Perttu voitti mutta nyt ollaan hakoteillä :roll:
Hyvän päälle?!

Perttu oli tosiaan BB1:n kantava voima. Mukava tahatonta ja tahallista komiikkaa viljeilevä. Ilkeilyyn ei Perttu juurikaan sortunut.

Kaarlo taas on joitakin kohtaan ollut todella ilkeä. Kielenkäyttö ja käyttäytyminen on monesti ollut kerta kaikkiaan ala-arvoista. Joissakin tilanteissa Kaarlossa on humoristisia piirteitä perttumaiseen tyyliin. Tämä ei kuitenkaan minulle riitä pitämään Kaarlosta. (tai uskoa, että tällä olisi BB:n suuren yleisön edessä mahdollisuuksia voittoon tai edes "finaalikolmikkoon") Huonosti on asiat jos huorittelevasta ja v*ttuja viljelevästä Kaarlosta tulisi tämän vuoden BB:n voittaja.

Edit: jäi oleellinen lause vaihteeksi pois... :lol:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 03 Loka 2006 20:04

Kaarlo ulos jo negatiivisen asenteen perusteella.

Toivottavasti Kaalepille näytettäisiin isolla ruudulla klippi Marin huorittelusta, niin nähtäisiin, osaako Kaarlo pyytää anteeksi.

edit: Olen muuttanut mieltäni jonkin verran. Kaarlo suhtautui viikkotehtävään intohimoisesti, siitä plussaa. Sari sen sijaan on ollut lähes näkymätön tällä viikolla. Vaikea valinta. Loppujen lopuksi minulle ihan sama kumpi lähtee.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 21:49

Häätökertoimien perusteella Kaarlon lähtö näyttää aika selvältä... :)

NordicBet:
Kaarlo 1.15
Sari 4.20

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 04 Loka 2006 07:30

Kaarlo lähtee :thumbsup

sunnuntaina tää heppu bailaa :band: ja ottaa vähän :cheers mutta jos Kaarlo po'ed jää Taloon niin :demon: ja :totallybored:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Jax_KiBez
Läyhääjä
Viestit: 134
Liittynyt: 29 Syys 2006 16:07

Viesti Kirjoittaja Jax_KiBez » 04 Loka 2006 11:13

Toivon, että Amigo Carlos lähtee, koska Kari on yks mun suosikeista ja Sari tuo Karin ihmisystävällisen suloisen puolen esille. Joten ilman Saria Kaki varmaan romahtais aika pahasti. Tosin itse Sari on ihan jumalattoman ärsyttävä, mutta niin on Kaarlokin. Esim. toissapäivänä kun uudet asukkaat tuli niin Sari oli heti illalla istumassa Ollin päällä ja yrittämässä ties mitä.

Kaarlo taas on aina ärsyttävä, juonitteleva ja ilkeilevä itsensä. Ja Kakella on aina joku uusia vastaan, oli ärsyttävää miten se kohteli Sorellaa.

Joten jos Kaarlo lähtee, niin mua ei liikuta yhtään mutta jos Sari lähtee niin se vaikuttaa Kakin kautta muhun.

Pelkäämpä, että pinkit puhelimet ratkaisee tän sillein että Sartsu lähtee.

Avatar
minttunen
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 13 Syys 2006 20:41
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja minttunen » 04 Loka 2006 13:16

Ehdottomasti Kaarlo pois! Ihan tärähtänyt tapaus. Ja kiva nähdä miten Jenni sekoaa kun kultamussu lähtee.
Sauli voittoon!!!

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 04 Loka 2006 13:22

äänestin tässä threadissa kaarlo, koska sen kuvittelisin olevan lopputulos sunnuntaina. Vaikka kaarlo on selkeä inhokkini, itse potkaisisin sarin ulos, koska hänellä ei ole mitään annettavaa kenellekään (missään).

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Loka 2006 13:24

sally kirjoitti:äänestin tässä threadissa kaarlo, koska sen kuvittelisin olevan lopputulos sunnuntaina. Vaikka kaarlo on selkeä inhokkini, itse potkaisisin sarin ulos, koska hänellä ei ole mitään annettavaa kenellekään (missään).
Mutta tässähän kysyttiin ihmisten OMAA MIELIPIDETTÄ. Ei näihin kannata äänestää sen mukaan miten luulee käyvän...Jos kaikki tekisivät noin niin eihän näillä äänestyksillä olisi mitään totuuspohjaa.

Jonsu
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Syys 2006 21:31

Viesti Kirjoittaja Jonsu » 04 Loka 2006 18:49

Kaarlo pois aivan
Ehdottomasti.
Sen jutut ei naurata ja jotenkin se on liian äkkipikainen.. :roll:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 04 Loka 2006 20:48

Tiukille taitaa loppujen lopuksi mennä. Itse uskon edelleen Sarin lähtevän, mutta katsotaan nyt loppuun saakka.

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 05 Loka 2006 10:14

Kaarlo pihalle.
Kahdestakin syystä.

MÄ en jaksa sitä enää... tuo vaan tökkii mua ja paljon!
Mutta toinen ja isompi syy on se, että Kalen lähtö ravistelisi enemmän (selvästi enemmän) talon ihmissuhteita ja tasapainoa.
In: sauli & Niko
Jokeri: Riitta
Out: Kadi & Fabo

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Viesti Kirjoittaja plop » 05 Loka 2006 11:49

Sari on tylsä--> ulos. En tajua näitä, jotka haluavat Kalen ulos. Yksi harvoista, joka on tuonut puheenaihetta viime päivinä :D Miettikää vähän.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 05 Loka 2006 12:31

plop kirjoitti:Sari on tylsä--> ulos. En tajua näitä, jotka haluavat Kalen ulos. Yksi harvoista, joka on tuonut puheenaihetta viime päivinä :D Miettikää vähän.
juu... mietin hetken... :roll: mä en taas tajuu näitä jotka haluu pitää Kaarlon Talossa riehumassa... sitäpaitsi Kale haluaa itsekin pois Talosta ja hänellä on muijaa ikävä :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 05 Loka 2006 15:12

big.mac kirjoitti:[sitäpaitsi Kale haluaa itsekin pois Talosta
jos oikeastu haluaisi, olisi jo mennyt.
big.mac kirjoitti:ja hänellä on muijaa ikävä :roll:
jokaisella parisuhteessa olevalla varmasti on, jotkut näyttää sen, jotkut eivät.
Kuva

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 05 Loka 2006 17:05

Mun mielipide on muuttunut aika jyrkästi viime aikoina.
Kaarlosta on tullut jopa yksin Top5 asukeistani, jotenkin tuo Jenni/Kaarlo juttu on mielenkiintoinen.

Mutta eilen oli säälittävä keskustelu Kaarlon ja jonkun (Jani?) kanssa.. Varsinkin Janilla oli toinen sana "V*ttu", mutta kyllä niiltä Kaarloltakin tuli

Tarkoitan siis Realityssä.
Toivottavasti Kaarlo jää, mutta pahoin pelkään ettei..

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 05 Loka 2006 17:34

Pääsivun äänestystä kun katsoo, niin on aikakin selvää kumpi asukki herättää enemmän tunteita. Sarilla on tällä hetkellä yhteensä n. 1000 ääntä (puolet plussia ja puolet miinuksia), kun Kaarloa on klikkailtu aika tasan tarkkaan tuplasti, noin 1100 miinusta ja noin 950 plussaa. Molemmat on muuten kirineet kohti nollaa, eli aiempiin äänestyksiin huomattavasti enemmän klikkailtu myös plusääniä.

Edit: Ja itse kysymykseen, toivoisin et Sari lähtee. Tykkään kyllä hänestä kovasti, mutta on liian tylsä voittajaksi, samoin kuin esim. Hanne. Kale taas herättää paljon enemmän tunteita, kuten tuosta äänien yhteismäärästäkin näkee. Itseänikin ärsyttää monesti tosi paljon Kaarlo ja myös Jenni, silti ne on mun listalla keulilla, koska niissä on niin paljon myös hyvää. En ainakaan itse voi mitenkään laittaa noita pliisuja (Sartsa, Hanne) keulille, vaikkeivat sillee ärsyttäisikään.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 05 Loka 2006 18:22

En tahtois et kumpikaan lähtee mut kun jotain on pakko sanoo niin Sari. Mä vaan oon alkanu diggaa Kaarloa...
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 06 Loka 2006 11:24

Näyttää vahvasti siltä, että jälleen lähtee se värikkäämpi tapaus pois ja talossa mennään vääjäämättä kohti halinallekerhoa.. Kaarlolla pääsivun äänestyksessä yhteensä (plussat ja miinukset) 2562 ääntä ja Sarilla 1249, eli Kaarlo sekä ihastuttaa että vihastuttaa - voisiko sanoa tuplasti enemmän kuin Sari.

Edelleen, ymmärrän ihan hyvin että näin käy. Itselleni pahimmat punaiset vaatteet, Hena ja Sorella, saivat osakseen saman suuntaista "puolustelua", että heistä olisi talossa enemmän hupia ja viihdettä kuin "vastustajistaan". Sorellaa en olisi kestänyt sekuntiakaan enempää, mutta pakko myöntää että Henaa on hetkittäin jopa ikävä talossa, vaikka mies oli siellä ollessaan ehdoton inhokkini.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 06 Loka 2006 19:05

Plusäänien tilanne Extrasta: 16,58% ja 23,15%

EDIT: Ehkä jos verrataan etusivun häätöäänestykseen niin tuo isompi luku olisi Kaarlon ja pienempi Sarin.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 06 Loka 2006 19:41

TSN kirjoitti:Plusäänien tilanne Extrasta: 16,58% ja 23,15%

EDIT: Ehkä jos verrataan etusivun häätöäänestykseen niin tuo isompi luku olisi Kaarlon ja pienempi Sarin.
Loistavaa Kale, miinuksia tulee kuitenkin olemaan varmasti enemmän kuin Sarilla...
Kuva

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 06 Loka 2006 19:42

Boost kirjoitti:Loistavaa Kale, miinuksia tulee kuitenkin olemaan varmasti enemmän kuin Sarilla...
Näinpä. Ei tuu noi plussat kyllä riittämään... valitettavasti.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”