Pitäisikö Sorella Häätää Myös?

Pitäisikö Sorella Häätää myös

ei missään tapauksessa
32
64%
kyllä
11
22%
ei mielipidettä tai en osaa sanoa
7
14%
 
Ääniä yhteensä: 50

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 26 Syys 2006 19:26

Ei, mutta toivon, että nimeävät pian ja lähtee sunnuntaina. Hän ärsyttää minua liikaa, mutta tämän jupakan vuoksi ei ole aihetta häätää.

Avatar
minttunen
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 13 Syys 2006 20:41
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja minttunen » 26 Syys 2006 19:35

Ei todellakaan, Sorella ei tehnyt mitään väärää!

Olen kyllä Kuuhullun kanssa samalla linjalle että toiv. kuitenkin joutuu häätö-äänestykseen koska en pidä Sorellasta. Haluan hänet reilulla pelillä pihalle.

Avatar
Sahtor
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 28 Elo 2005 21:45
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Sahtor » 26 Syys 2006 19:49

Sorallan häätämiselle ei ole mitään syytä ja katsojien on turha lähteä potkimaan Sorellaa ulos omasta näkökulmasta heikon mielenterveyden vuoksi. Ei todellakaan voida tietää miltä just nyt tuntuu.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 26 Syys 2006 21:16

Minkälainen kuva annetaan yhteiskunnasta ylipäätänsä jos Sorella häädettäisiin talosta tuon episodin takia? Mika-ihquttajien pitäisi perustella paremmin. Sorella ei halunnut seksiä, vaan sanoi Mikan juoneen liikaa. Eikä tietääkseni missään vaiheessa tyrkyttänyt itseään. Kyllä pussailua on muidenkin välillä nähty, muttei silloin ole menty näin pitkälle.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 26 Syys 2006 23:38

Pitäisikö Sorella Häätää myös talosta?
Kyllä. Sorella oli tähän Mika/Sorella-tapaukseen myös syyllinen, joten mua vituttaa se että hän pääsee kuin koira veräjästä :evil: Sorella itse tarjosi itseään Mikalle ym. joten on myös osasyyllinen tähän soppaan :roll:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 26 Syys 2006 23:43

Sorellan pitäisi itse tulla talosta pois selvittämään tämä asia. Niin sitä ensin "jalosti" puhui Mankin kanssa että yhdessä sitten kommentoidaan. No, pahin kilpailija (sorella tiesi Mankin suosion taloon mennessään) on poissa joten sen voi jättääkin oman onnensa nojaan...
No, en mä oikeesti usko että S. olis mitään suunnitellu mutta kyllä on selkärangaton jos jättää omista puheistaan huolimatta toisen sittenkin "kärsimään" yksin. Ja nyt tarkoitan mediaa ja meitä enkä mitää poliiseja. Tutkinta on aloitettu joten mitäs sitä enää kommentoimaan...?
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 26 Syys 2006 23:51

Nää perustelu Sorellan poistamiseksi on aika heppoisia. Odottakaa nyt Mika-fanit sunnuntaita, kyllä se teidän arkkivihollinen sieltä silloin lähtee. Laitatte vaan pinkit kännykät lähettämään viestiä. :wink:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 26 Syys 2006 23:52

Big Mother kirjoitti:Nää perustelu Sorellan poistamiseksi on aika heppoisia. Odottakaa nyt Mika-fanit sunnuntaita, kyllä se teidän arkkivihollinen sieltä silloin lähtee. Laitatte vaan pinkit kännykät lähettämään viestiä. :wink:
Mun mielestä ei ole kovin heppoista vaatia ihmisen lähtöä jos hän on osallisena tähän tapahtumaan. Ja muuten, jos ei pidä Sorellasta, onko pakko olla Mika-fani? Onks pakko jos ei haluu..? 8)
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 26 Syys 2006 23:56

big mother kyllä tietää, älä jaksa väittää vastaan :roll:

kyllä sorella pitäisi häätää, vain mun mielipide ja vain siksi että en hänestä yhtään pidä.
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 26 Syys 2006 23:56

Anikos kirjoitti:Mun mielestä ei ole kovin heppoista vaatia ihmisen lähtöä jos hän on osallisena tähän tapahtumaan.
Yritä nyt tajuta, että Mika teki väärin. Mika. Teki väärin. Miten vaikeaa tämä voi olla?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 26 Syys 2006 23:58

Anikos kirjoitti:Mun mielestä ei ole kovin heppoista vaatia ihmisen lähtöä jos hän on osallisena tähän tapahtumaan. Ja muuten, jos ei pidä Sorellasta, onko pakko olla Mika-fani? Onks pakko jos ei haluu..? 8)
Mutta Sorella ei ole edelleenkään lain silmissä syyllistynyt mihinkään, eikä todennäköisesti ole syyllistymässäkään. Mikan laita on vähän toisin. Mikäli juttu menee oikeuteen, niin tilanne voi kääntyä erilaiseksi.

Ja ei, Sorellasta pitämättömyys ei automaattisesti tarkoita sitä, että pitäisi Mikasta. Itse en pidä kummastakaan tällä hetkellä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 26 Syys 2006 23:58

silmä kirjoitti:
Anikos kirjoitti:Mun mielestä ei ole kovin heppoista vaatia ihmisen lähtöä jos hän on osallisena tähän tapahtumaan.
Yritä nyt tajuta, että Mika teki väärin. Mika. Teki väärin. Miten vaikeaa tämä voi olla?
Mä en ole väittänytkään etteikö olisi tehnyt. Mutta tähänkin tapahtumaan tarvittiin kaksi. Olkoonkin toinen syyllisempi kuin toinen, pysyköön S. nyt sanojensa takana ("Yhdessä kommentoidaan").
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 27 Syys 2006 00:00

Big Mother kirjoitti:
Anikos kirjoitti:Mun mielestä ei ole kovin heppoista vaatia ihmisen lähtöä jos hän on osallisena tähän tapahtumaan. Ja muuten, jos ei pidä Sorellasta, onko pakko olla Mika-fani? Onks pakko jos ei haluu..? 8)
Mutta Sorella ei ole edelleenkään lain silmissä syyllistynyt mihinkään, eikä todennäköisesti ole syyllistymässäkään. Mikan laita on vähän toisin. Mikäli juttu menee oikeuteen, niin tilanne voi kääntyä erilaiseksi.

Ja ei, Sorellasta pitämättömyys ei automaattisesti tarkoita sitä, että pitäisi Mikasta. Itse en pidä kummastakaan tällä hetkellä.
Mutta eikö olisi moraalisesti oikein että hän tulisi myös ulkomaailmaan selvittämään itseensä liittyvää asiaa? Tokikaan laki ei häntä siihen velvoita, hänhän voi jatkaa elämäänsä ihan normaalisti kenestäkään välittämättä. Mutta kun se sanoi...
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 27 Syys 2006 00:01

Jotenki koomista koko asia että Sorella tulis talosta pois kommentoimaan yhdessä Mikan kanssa tapahtunutta, kun ei siitä nyt mitään uutta kommentoitavaa ole eikä siitä edes muisteta mitään..
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 27 Syys 2006 00:01

ressu kirjoitti:big mother kyllä tietää, älä jaksa väittää vastaan
Onko väärin vaatia keskustelufoorumilla keskustelua ja pyytää perusteluita? Jos kaikki olisivat samaa mieltä ja asioista ei väiteltäisi, niin se ei olisi keskustelua, se olisi hymistelyä. Ja tämä on keskustelufoorumi, ei hymistelyfoorumi.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 27 Syys 2006 00:02

Anikos kirjoitti:Mä en ole väittänytkään etteikö olisi tehnyt. Mutta tähänkin tapahtumaan tarvittiin kaksi. Olkoonkin toinen syyllisempi kuin toinen, pysyköön S. nyt sanojensa takana ("Yhdessä kommentoidaan").
Mikan ei tarvitse kommentoida yksinään yhtään mitään koko asiasta, jos ei halua niin tehdä. Tuskin nuo kaksi missään vaiheessa olettivat poistuvansa talosta samaan aikaan.

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 27 Syys 2006 00:05

Okei, *peace*
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 27 Syys 2006 00:05

Anikos kirjoitti:Mutta eikö olisi moraalisesti oikein että hän tulisi myös ulkomaailmaan selvittämään itseensä liittyvää asiaa? Tokikaan laki ei häntä siihen velvoita, hänhän voi jatkaa elämäänsä ihan normaalisti kenestäkään välittämättä. Mutta kun se sanoi...
Ymmärrän toki pointtisi, mutta tuskinpa Sorella ja Mika olivat lähdössä talosta samaan aikaan ulos.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 27 Syys 2006 00:07

Big Mother kirjoitti:
ressu kirjoitti:big mother kyllä tietää, älä jaksa väittää vastaan
Onko väärin vaatia keskustelufoorumilla keskustelua ja pyytää perusteluita? Jos kaikki olisivat samaa mieltä ja asioista ei väiteltäisi, niin se ei olisi keskustelua, se olisi hymistelyä. Ja tämä on keskustelufoorumi, ei hymistelyfoorumi.
Ei tietenkään ole väärin keskustella tai väittää vastaan, viittasin tolla kommentilla siihen sun yleistykseen että vaaleanpunaiset kännykät vaan kiireesti äänestämään Sorella ulos. Eipä sekään kauheen mukavaa enää ole jos ihmisille aletaan piilovittuilemaan sen perusteella että sattuu olemaan eri mieltä toisten kanssa. Tottakai oman mielipiteen saa ja pitääki tuoda esille.. Mutta jees ei vedetä herneitä nenään, hyvää yötä!
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 27 Syys 2006 00:10

ressu kirjoitti:Ei tietenkään ole väärin keskustella tai väittää vastaan, viittasin tolla kommentilla siihen sun yleistykseen että vaaleanpunaiset kännykät vaan kiireesti äänestämään Sorella ulos. Eipä sekään kauheen mukavaa enää ole jos ihmisille aletaan piilovittuilemaan sen perusteella että sattuu olemaan eri mieltä toisten kanssa. Tottakai oman mielipiteen saa ja pitääki tuoda esille.. Mutta jees ei vedetä herneitä nenään, hyvää yötä!
Tarkoituksenani ei ole todellakaan vittuilla, ennemminkin olla vaan provosoiva. Itsellänikin on ollut vaaleanpunainen kännykkä. Nykyään tosin on seepraraidallinen. 8)
Who is she? Where did you find her?

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 27 Syys 2006 00:19

oo, provosoiva! julmaa 8) nojuu niin sitä pitääkin, alkaa jo joidenki "nimimerkkien" persoonallisuudet täältä joukosta erottua päivä päivältä selkeemmin ja tuon pirteen olin sussa huomannut :)
itselläni puhelin on musta. angst! ot loppuu
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Syys 2006 08:25

Siru84 kirjoitti:Pitäisikö Sorella Häätää myös talosta?
Kyllä. Sorella oli tähän Mika/Sorella-tapaukseen myös syyllinen, joten mua vituttaa se että hän pääsee kuin koira veräjästä :evil: Sorella itse tarjosi itseään Mikalle ym. joten on myös osasyyllinen tähän soppaan :roll:
Ei todellakaan pitäisi häätää Sorellaa!

Ja sinulle Siru84, Sorella ei ole millään tavalla syyllinen tuohon juttuun! Hän nukkui eikä silloin kenellekään ole oikeutta alkaa riisumaan housuja ja alkaa asettelemaan itseään. Mika teki väärin ja huom! Sorella ei olisi halunnut Mikaa ulos vaan oli ihan ystävystynyt tämän kanssa. Koko ajan vaan Sorellaa syyllistetään tästä Mikan poistamisesta, vaikka S ei tehnyt mitään väärää.

Sorella nukkui ja sanoi jo ennen sänkyyn menoa, että hän pitää housut jalassa, en nyt sanatarkasti muista miten meni, mutta kuitenkin ei ottanut edes housujaan pois.
Sorella kuitenkin "antoi anteeksi" jutun Mikalle eikä syyllistänyt tai vaatinut tätä ulos talosta. Nyt kuitenkin Mika-fanit ja muutamat muutkin koko ajan syyllistävät Sorellaa joka asiasta. Onko siis kaikki naisen vika, kun hän vain NUKKUU!

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”