Kenet haluat taloon?

Lukittu

Kuka taloon?

Krista
30
33%
Niina
29
32%
Sari
32
35%
 
Ääniä yhteensä: 91

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 28 Elo 2006 10:42

Eiköhän sieltä luulisi löytyvän aika kattava setti ;)
Eihän nämä 3 äänestyksessä olevaa voi parhaimmistoa olla, koska sittenhän he olisivat jo talossa.

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 28 Elo 2006 13:55

Mä tässä vielä arvon pitäisikö äänestää Kristaa taloon vai jättää vaan lahjoitus Subtv:lle antamatta :) Niinaa en vaan sen makkarakommentin takia (joo jos jotain pitää keksiä niin vegeä ehkä toi ns. ärsytti :wink: ) ja Sari vaikutti kauheen hiljaselta ja ujolta.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 28 Elo 2006 13:58

Noniin... nyt teen sen ihan viimeisen päätköksen ja se on.. SARI.
Haluan nähä mitä tuon ujon Blondin takaa löytyy, siellä saattaa olla hyvin tunteellinen ihminen. Krista nauraa muistaakseni omille vitseilleen, tai jutuilleen.. minua ei sellaset ihmiset oikein kovinkaan viihdytä, en tiedä miksi.

Niina taas puhui kokoajan Radiosta, tota menoa hän ei kyllä saa mistään töitä kun kokoajan puhuu...

Tänään se selviiä, tietäsi vain mihin aikaan kannattaisi alkaa painamaan F5:sta Subin nettisivuilla..

Avatar
Pikkuveli
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 29 Elo 2005 13:50

Viesti Kirjoittaja Pikkuveli » 28 Elo 2006 18:31

Niinaa äänestin täällä tuohon pollii, niitten netti-tv videoitten ja webbisivu profiilien perusteella. Mutta nyt noiden tv-chattien ja netti-chat-kysymysten jälkeen haluaisin Sarin taloon. Krista ja Niina varmasti pärjäisivät hyvin talossa, mutta näin katsojana ei ole ihan semmosta tyyppiä mitä tykkäisisin seurata. Ajavat omaa mielipidettä raivolla ja vievät ehkä muiden puheenvuorot. Sen nyt näkee vasta, kun muut asukit tulee julki, mikä kompinaatio toimii parhaiten.

Avatar
Pikkuveli
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 29 Elo 2005 13:50

Viesti Kirjoittaja Pikkuveli » 28 Elo 2006 21:25

Pikkuveli kirjoitti:Niinaa äänestin täällä tuohon pollii, niitten netti-tv videoitten ja webbisivu profiilien perusteella. Mutta nyt noiden tv-chattien ja netti-chat-kysymysten jälkeen haluaisin Sarin taloon. Krista ja Niina varmasti pärjäisivät hyvin talossa, mutta näin katsojana ei ole ihan semmosta tyyppiä mitä tykkäisisin seurata. Ajavat omaa mielipidettä raivolla ja vievät ehkä muiden puheenvuorot. Sen nyt näkee vasta, kun muut asukit tulee julki, mikä kompinaatio toimii parhaiten.
Itseäni lainaten Sari tuli sitten taloon. Paras valinta omasta mielestä, ehkä tuotantokin halusi samaa? BTW äänestys piti paikkansa!

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 28 Elo 2006 21:38

Itse olin Kristan tai Niinan vaiheilla, mutta onneksi Sari valittiin kuitenkin! Ei yhtään akateemista tai opiskelijaa enää lisää taloon, joten kivaa, että amis-Sari on siellä, ettei lähes kaikki ole korkeakoulutaustaisia. Muutenkin on niin helsinkiä ja Tamperetta kotipaikkoina, että hyvä kun joku on pikkupaikasta.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Elo 2006 21:49

Mulle nyt on sama sinänsä...en nyt tiedä sitten olisko tuonne taloon tarvittu enää yhtään blondia...mutta...what ever....katellaan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Lunara
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 20 Elo 2006 15:33
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunara » 28 Elo 2006 22:26

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mulle nyt on sama sinänsä...en nyt tiedä sitten olisko tuonne taloon tarvittu enää yhtään blondia...mutta...what ever....katellaan.
Heh, mulle tuli ihan sama mieleen tuota katrasta tiiraillessani, ei millään pahalla silti. Olisin Kristan toivonut pääsevän mukaan, mutta eihän sitä tiedä, vaikka Sari onnistuisi yllättämään positiivisesti.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Elo 2006 00:02

Onneksi ei Krista päässyt taloon. Vaikutti vähän päällekäyvän puhevalmiilta kun ajattelee noita ketä talossa nyt on. Niina taas olisi ollut hyvin tylsää katsottavaa jo haastattelujenkin perusteella. Veikkaan että Sarin mahdollisuudet sopeutua joukkoon ovat paremmat kuin ehkä kahdella muulla ehdokkaalla olisi ollut.

Suljen äänestyksen vanhentuneena.
-Sihi

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”