Kenen haluaisit lähtevän talosta Iinan, Kathyn vai Pertun?

Iina, Kathy vai Perttu?

Iina
38
60%
Kathy
18
29%
Perttu
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 03:29

iina.

Oksettava muija.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 26 Syys 2005 07:22

Iina pois. Eiköhän Kathyllakin löydy rohkeutta ja itsevarmuutta sitten. Iinalla on itsevarmuutta tarpeeksi, tekee hyvää oppia välillä nöyryyttä. Ei Iina mielestäni mitään väriä ohjelman katsomisarvon kannalta tuo: tylsää narinaa muista ihmisistä ja sampon pelaamista. Saa minut ainakin vain vaihtamaan kanavaa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 07:46

Iina on bitch... Iina ulos
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 26 Syys 2005 08:02

Huvittaa, kun täällä sanotaan Iinaa jo bitchiksi.. Noh, jos kattoo noita ei-Suomessa-näytettyjä britti-BB:ita, niin Iina olisi heihin verrattuna hissukka.

Mutta juu. Kathy ulos, ja syynä on se, että en jaksa katsella sellaista henkilöä talossa, joka ei siellä oikeasti halua olla.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 15:41

big.mac kirjoitti:Iina on bitch... Iina ulos
Ilmeiseti et ole big.mac seurannut muita Big Brothereita kuin Suomessa näytettyjä, kun jos vertaa Iinaa Brittien viidennen tai kuudennen kauden "bitcheihin" niin Iina olisi heihin verrattuna todellakin hissukka niinkuin taku sanoi.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 26 Syys 2005 15:42

Ei minusta nyt tarvitse kehenkään verratta.
Kyllä siellä on bitchimpiäkin ihmisiä, enkä välttämättä Iinaa bitchiksi sanoisi. Mutta kuitenkin Iina on ottanut SUOMEN BB:SSÄ sen roolin tavallaan. Jokaisella on omat mielipiteet eikä Iinafanit voi sitä noin vaan kumota että briteissä bitchimpejä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 16:20

niin, kysymyshän on nyt sbb:n naiskuusikosta ja minusta (siis minun mielestäni, ei absoluuttinen totuus) Iina käyttäytyy bitcheimmin... ja tarkoitan sillä sitä, että hän käyttäytyy tehotyttöjä kohtaan aika nuivasti ja antaa muiden ymmärtää, että hän on SUOSITTU... ja jos se ketään kiinnostaa, niin olen seurannut vai subbarilta tulleita bbeitä... Minna on Iinan hovineito ja ensimmäinen perintöprinsessa :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Syys 2005 17:50

On todella mielenkiintoista, miten leikkaamalla saa vaikutettua katsojien ääniin. Mä olen seurannut live 24/7 ja voin kyllä sanoa että Iina ei ole ollenkaan niin paha miltä dailyn perusteella saa kuvan. No tämä on vain oma mielipiteeni. Edelleen olen sitä mieltä että Iina on ainoa naispuolinen asukas joka tuo jotain mielenkiintoa taloon.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 18:38

Sihijuoma(n) kirjoitti:On todella mielenkiintoista, miten leikkaamalla saa vaikutettua katsojien ääniin. Mä olen seurannut live 24/7 ja voin kyllä sanoa että Iina ei ole ollenkaan niin paha miltä dailyn perusteella saa kuvan. No tämä on vain oma mielipiteeni. Edelleen olen sitä mieltä että Iina on ainoa naispuolinen asukas joka tuo jotain mielenkiintoa taloon.
Big Brotherin tekijät voivat saada Iinan helposti näyttämään myös hyvältä, jos niin haluavat. Nyt on kyllä kuitenkin tuntunut siltä, että selvästi haluavat Iinan ulos talosta, kun leikkaavat dailyt yleensä niin Iina vastaiseksi kuin vain pystyvät.
Minäkin olen seurannut todella ahkerasti tuota liveä ja voin myös sanoa, että Iina ei todellakaan ole niin paha ihminen miltä dailyn perusteella voisi luulla. Terhi ansaitsisi minun mielestäni paljon enemmän haukkuja katsojilta kuin Iina, kun hän vaikuttaa minun mieletäni liven perusteella eniten "bitchiltä" ja juonittelijalta.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 26 Syys 2005 18:45

Sihijuoma(n) kirjoitti:On todella mielenkiintoista, miten leikkaamalla saa vaikutettua katsojien ääniin. Mä olen seurannut live 24/7 ja voin kyllä sanoa että Iina ei ole ollenkaan niin paha miltä dailyn perusteella saa kuvan. No tämä on vain oma mielipiteeni. Edelleen olen sitä mieltä että Iina on ainoa naispuolinen asukas joka tuo jotain mielenkiintoa taloon.
Niin olen minäkin seurannut, mutta kyllä siitä vaan yhtä inhottavan kuvan saa. Ainut ärsyke oli se miten leikattiin ettei Iina muka olisi kysynyt ruokaa luvan ottamiseen vaikka oli kysynytkin.
Ja tämä taas on vain minun mielipiteeni

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Syys 2005 18:56

Niin mielipide kysymyksiähän nämä ovat. Minua esim henk.koht ärsyttää Terhin ja Tiinan teennäisyys. Iinaa en pidä teennäisenä, mutta en mitenkään jumalanakaan, hän tuo vaan mielestäni mielenkiintoa ohjelmaan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 26 Syys 2005 21:16

Ei tuolle voi mitään, että tuotantoporukka kirjoittaa draamaa. Ymmärrän täysin, että taloon halutaan kohtauksia leikkaamalla satuilla näitä "bitchejä". Ilman heitä homma luisuu helposti aurinkoiseksi jees-meiningiksi. Joku kyyninen voisi lipsauttaa, että Sub-TV haluaa juuri tällä ärsytyksellä häätöääniä maksavilta katsojilta. Onneksi on mahdollista seurata 24/7, joka tarjoaa jo selvästi laajemman ja totuudenmukaisemman kuvan kilpailijoista.

Itse nostan aina draaman henkilöiden edelle, mutta tässä äänestyksessä annan ääneni Kathylle. Sitten Iina ja Perttu viimeisenä, koska mies ei kuulu kumpaakaan kuppikuntaan ja hän uskaltaa tarvittaessa ainoana sanoa mitä mielessä liikkuu!

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 26 Syys 2005 23:26

Okei. Tehdään niin, ettei uskota tuotantoporukkaa ja "vain" kuvitellaan, että kaikki henkilöt ovat tuontatoryhmän leikkaamia ja luomia rooleja täynnä.

Tällöin Iina joutuisi kuitenkin pois... jaa miksi, kysyvät BB:n fanit.
Siksi koska Iinan lähtiessä rikkoutuu se suurin ja valtaa pitävin kuppikunta ja sen rikkoutuessa se aiheutta sähinää ja uusien roolien ottamista... siis =
hyvää viihdettä..anteeksi parempaa viihdettä teille arvon katsojat.

Pertun ja Kathyn pois lähdöllä ei ole läheskään samanlaista vaikutusta ohjelman paremmaksi muuttumiseen kuin Iinan pois lähdöllä. Iinan mukana pitäminen vain pitäisi Status Quon = Tylsä

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:41

mä taas en usko tuotantotiimin leikkaajien pystyvän radikaalisti vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin... niinkuin täälläkin huomaa niin jokaisella on oma suosikkinsa ja inhokkinsa johon vaikuttaa hyvin pitkälle tunnepuolen impulssit joita kilpailijat antavat
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 27 Syys 2005 03:05

Iina pois.

Kathy ja Perttu ovat molemmat aitoja ja hyviä tyyppejä, toivottavasti menevät finaaliin saakka. Lisäksi olen samaa mieltä kuin moni muukin, että Iinan lähtö rikkoisi porukkaa ja tekisi ohjelman tulevaisuudesta edes vähän arvaamattomamman.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 27 Syys 2005 12:07

Itselleni taas ei ole laisinkaan "paska juttu", jos Iina lähtisi. Iinaa äänestin tässä ja Iinaa olen äänestänyt myös oikeasti. En edelleenkään osaa ajatella asioita siten, että "Iina on tärkeämpi/värikkäämpi talon kannalta". En tykkää Iinasta joten saa puolestani mennä, en koe menettäväni mitään. Iinankin lähdön jälkeen löytyy vielä inhokki nro 2, Minna. Hyi-yäk :twisted:

Yhteenveto: En tykkää Iinasta & Iina ärsyttää, joten saa mennä. Kathy ei juurikaan ärsytä (meikkaamistyylistä en tosin tykkää :roll:) ja Perttu taas on aivan ehdoton, muillakin meriiteillä kuin hauskoilla jutuillaan.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 27 Syys 2005 15:25

Pari kommenttia tuohon aiempaan "tuotantotiimi on tehnyt Iinasta bitchin"-keskusteluun:

Tuotantotiimi leikkaa siitä materiaalista mitä sillä on käytössä.

Tuotantotiimi tuskin väärentää kuvamateriaalia.


Ja tuohon Sintuuran juttuun yhtenevä mielipide: suurin ja valtaapitävin sisäpiiri hajoaa, mikäli Iina saa kenkää. Silloin menee talossa valtasuhteet uusiks ja asukkaat näkevät keiden kanssa kannattaa olla kaveri. Itkut ja vollotukset paljastivat, että suuri sisäpiiri piti itseään muita ylempänä ja "kuolemattomana" niin kauan, kun TerhiTiinaKathy ja Perttu olisivat talossa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Syys 2005 17:26

logik kirjoitti:Pari kommenttia tuohon aiempaan "tuotantotiimi on tehnyt Iinasta bitchin"-keskusteluun:

Tuotantotiimi leikkaa siitä materiaalista mitä sillä on käytössä.

Tuotantotiimi tuskin väärentää kuvamateriaalia.
Kummasti vaan se yksi Iinan ruuan ottaminen oli leikattu niin, että ihan kuin Iina olisi ottanut salaa. Vaikka olikin käynyt kysymässä Kathylta luvan. Mutta tämä nyt oli yksi ainut tapaus mikä itseäni ainankin otti päähän.

Avatar
clementine0
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 20 Syys 2005 11:53

Viesti Kirjoittaja clementine0 » 27 Syys 2005 18:06

minna kirjoitti:Kummasti vaan se yksi Iinan ruuan ottaminen oli leikattu niin, että ihan kuin Iina olisi ottanut salaa. Vaikka olikin käynyt kysymässä Kathylta luvan. Mutta tämä nyt oli yksi ainut tapaus mikä itseäni ainankin otti päähän.
Ja extrassa Vappu vielä sano, että Iina oli ottanut ruokaa luvatta, eikä kertonut totuutta.

Jane
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 09 Syys 2005 15:08

Viesti Kirjoittaja Jane » 28 Syys 2005 21:50

Kathy sais lähtä kotiin ja ihan vaan sen takia että noista ehdokkaista eniten potee koti-ikävää.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Syys 2005 07:59

onhan se myös niin, että minun mielipiteeseeni vaikuttaa vahvasti se, että Iina on vahvasti klikkiytynyt, mutta Kathy ja Perttu taas eivät...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 29 Syys 2005 11:04

Jane kirjoitti:Kathy sais lähtä kotiin ja ihan vaan sen takia että noista ehdokkaista eniten potee koti-ikävää.
Vaikka nämä mielipiteitä ovatkin, niin mielestäni perusteluksi ei riitä se, että joku kaipaa kotiin. Tämä siitä syystä, että jokainen voi lähteä talosta oma-alotteisesti jos ikävä kasvaa liian suureksi. Toisekseen mielestäni Minna on kaivannut kotiin kaikista kovimmin. Mutta tämä nyt tästä, nämäkin nyt minun mielipiteitäni :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”