Top 20 Big Brother asukkaat

BB-aiheiset pelit ja veikkauskilpailut
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Top 20 Big Brother asukkaat

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Joulu 2010 23:15

Jatketaanpas tätä, vaikka käytännössä juuri kukaan muu ei tätä ikinä aloittanutkaan :D Ei tätä nyt huvikseenkaan aloitettu.

9. Tuija (SBB5)

Kuva

Tuija nyt vaan oli ihana! :in love: Tyttö jossa oli mielestäni huomattavan paljon samankaltaisia piirteitä kuin itsessäni. Olisi ehkä voinut mahtua listalla korkeammallekin mutta nyt kuitenkin tällä sijalla.

8. Sari (SBB2)

Kuva

Suomen BB:n paras voittaja tähän saakka. :) Ainoa asukas SBB:n historiasta josta olen tykännyt kauden alusta (tai no, oikeastaan jo muutamaa viikkoa ennen) loppuun saakka. Tosin tipahti välillä Jennin taakse mutta suosikkikaksikossa pysyi kuitenkin koko ajan. Muodosti Kakin kanssa viihdyttävän kaksikon, joka oli kai näistä SBB:n viihdyttävistä parivaljakoista se ensimmäinen (Vaikka Marianne jostain syystä luulee ihan toista).

7. Sophie (BBUK10)

Kuva

Todella nätti ja kivan oloinen likka oli. Vähän liian isot tissit tosin ehkä. Tästä sijasta joku muukin voisi olla samaa mieltä, tai toivoa jopa paremmalle sijalle... Punde? Jotkut muutkin, en nyt jaksa tarkistaa? Eräs foorumin blondien tyttöjen ystävä ainakin pitää/pitäisi, olen varma. ;)

6. Brigitte (BBAU8)

Kuva

Tiedän että monet täällä inhosivat tätä asukasta mutta tämä äsken mainittu olisi ihan varmasti tykännyt hänestäkin. ;) Vai katselikos tämä kyseinen henkilö jopa tätä Aussien viimeistä kautta? Hmm... ei kai.

5. Jamie (BBAU7)

Kuva

Nörttiys ja "I'm not crying!!". Ei kai tähän muita syitä tarvita. :D

Sympaattinen tyyppikin oli.

Tässä tämä lista, jäljellä ne neljä kaikkein huipuinta tyyppiä. Kertokaapas muuten joku jos joku näistä tämän viestin kuvista ei näy, niin voin upata ne sitten itse.
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja veikkaukset”