Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 28 Marras 2010 11:19

bbblaza-fani kirjoitti:kolistelua, hörähtelyä ja puhetta kuuluu välillä. kolmonen on jotain..puhukaa selvemmin tuotanto!
ihan kuin nikokin olisi jo havahtunut kuuntelemaan ja kurkkimaan? näkeeköhän lasin läpi? evr iskee?..ovien ääntä..vittu purkavat jo kulisseja! hei, mä oon maksanu tästä kakkelista! pitäkää kulissit pystyssä vai herääkö noi suoraan studioon!?
niko havahduu ennen herätystä napsaukseen joka kuuluu juuri ennen kuulutusta.

muut tanssii paitsi nino ei jaksa nousta edes sängystä. tuollaiselle ei todellakaan 50ke pottia ;)

repivät kammasta viimeistä piikkiä pois
ja noin

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 28 Marras 2010 11:22

niken jälkeen ebi heräs.
-huomenta! oliks täällä jotain..mä näin varmaan unta.
pojat pomppasivat vaatteet ja meikit valmiina sängyistä uuteen aamuun. noin pitää herätä maanantaisin! amarillon tahtiin aamuoluelle. viikko alkaa a:lla!

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 11:27

BB-3 kirjoitti:finalistit herätettiin ja musiikki soi (amarilloon)... varmaan nukkuivat pitkät unet kun ensiyönä voi mennä suht pitkään juhliessa ja seuraavana päivänä vielä haastattelujuttuja :)

jotain tuotannon puhetta kyllä taisi kuulua läpi... n.11.10
No joo, *saattaapi mennä tai saattaapi olla menemättä* - ens yönä myöhään- mut melkein kellon ympäri makoilu on jo vähän liikaa kun kyse tälläsestä ohjelmasta ja vimosesta päivästä.
:twisted:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 28 Marras 2010 12:03

Mardis näyttää ihan kissalta...nenässä toi ihme juttu.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 12:10

Mikä toi mardiksen nenä systeemi on?

nikodemus se vaan jaksaa sheivata :lol:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 28 Marras 2010 12:12

ellu himaan kirjoitti:Mikä toi mardiksen nenä systeemi on?
Kai se on joku mustapäiden tappaja, ei tietoa.

Mardis värjää hiuksia, Nino ajaa partaa, Epi kuivaa moppia ja nyt Niko. Kaikki haluaa olla vimpan päällee kondiksessa.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 28 Marras 2010 12:57

Mitä nino sanoi kun tuli pk:sta? 5min aikaa johonkin vai?

edit. sala-alueelle menevät
ja noin

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 12:57

***Kai se on joku mustapäiden tappaja, ei tietoa.***

Mustapäiden tappaja :mrgreen:

Eilen hobittia sattu suurinpiirtein joka paikkaan punkun takia ja nyt kiviliaisuus onkin sitten sen ADHD:n ansiota :shock:

Mutta mikä parasta mr hobitti lupas - tän jälkeen kun pääsee tuolta pois, keskittyä vaan itseensä- jebou!
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 28 Marras 2010 13:28

Nino taas vauhdissa. Kertoo Nikistä ( broidistaan )kuinka sille laitettiin pami pakaraan. Luulis että vikana päivänä olis muutakin juteltavaa. No pääasia että jutut pyörii Ninon ja sen elämän ympärillä.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Hilma » 28 Marras 2010 13:34

Noita olis näin vikana päivänä ihan mukava seurailla vaikkei mitään ihmeitä tapahdukaan, mutta Nino tekee sen liki mahdottomaksi.

Pakko todeta näin viime metreillä: on kyllä oikeasti aika vastenmielinen tyyppi. :|

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 13:41

Tiedä Ninosta, mutta puheenaiheet porukassa ainakin ovat nyt taas hilpeitä: muistellaan erilaisia tarinoita ja uutisjuttuja flippaamisista, psykoosiin vaipumisista, perhesurmista, puukotuksista, ...

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja playtupus » 28 Marras 2010 13:42

BrutalGentleman kirjoitti:Tiedä Ninosta, mutta puheenaiheet porukassa ainakin ovat nyt taas hilpeitä: muistellaan erilaisia tarinoita ja uutisjuttuja flippaamisista, psykoosiin vaipumisista, perhesurmista, puukotuksista, ...
Mitäpä sitä muuta ruotimaan näin vikana päivänä. Ninokin pääsee "yllättämään" uutisella rankasta elämästään.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 13:44

Laittakaa nyt vaikka se video pyörimään, että saadaan keskustelu loppumaan. :get bored:

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 28 Marras 2010 13:53

Nino: täytyy ottaa vaik peppitossu mun luo, se vois auttaa mua ( velka asioissa )

Ihan klassikko. Peppi ja Ninja löis viisaat päät yhteen, nehän nostais koko maailman talouden uuteen nousuu. Euroopan keskuspankin uudet aivot, älli ja tälli.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 14:00

BB-Kärpänen kirjoitti:Nino: täytyy ottaa vaik peppitossu mun luo, se vois auttaa mua ( velka asioissa )

Ihan klassikko. Peppi ja Ninja löis viisaat päät yhteen, nehän nostais koko maailman talouden uuteen nousuu. Euroopan keskuspankin uudet aivot, älli ja tälli.
Tämä juttu perustuu nyt ihan siihen kun Elisabet tosiaan on itse laittanut velka-asiansa parempaan kondikseen kuin Nino, ja luvannut auttaa Ninoakin alkuun pääsemisessä. Tarkempaa juttua asiasta Nino-ketjussa.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 28 Marras 2010 14:14

BrutalGentleman kirjoitti: Tämä juttu perustuu nyt ihan siihen kun Elisabet tosiaan on itse laittanut velka-asiansa parempaan kondikseen kuin Nino, ja luvannut auttaa Ninoakin alkuun pääsemisessä. Tarkempaa juttua asiasta Nino-ketjussa.
Joo tiedetään, muttä eiköhän Ninon kannattaisi mennä ihan oikeaan velkaneuvontaa. Pepille ja Ninjalle noi raha asiat ei ole sitä vahvinta alaa. Summat voi olla liian suuria sormilla laskettavaks.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BuZu » 28 Marras 2010 14:15

ellu himaan kirjoitti:Eilen hobittia sattu suurinpiirtein joka paikkaan punkun takia ja nyt kiviliaisuus onkin sitten sen ADHD:n ansiota :shock:
Tuohon kipuun ei kyllä paljoa auta se, että on herätyksestä lähtien aika rajun näköisesti venytellyt niskojaan.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 14:17

BB-Kärpänen kirjoitti:
BrutalGentleman kirjoitti: Tämä juttu perustuu nyt ihan siihen kun Elisabet tosiaan on itse laittanut velka-asiansa parempaan kondikseen kuin Nino, ja luvannut auttaa Ninoakin alkuun pääsemisessä. Tarkempaa juttua asiasta Nino-ketjussa.
Joo tiedetään, muttä eiköhän Ninon kannattaisi mennä ihan oikeaan velkaneuvontaa. Pepille ja Ninjalle noi raha asiat ei ole sitä vahvinta alaa. Summat voi olla liian suuria sormilla laskettavaks.
Sehän siinä ideana kai on että oikeaan mennään, mutta kun sinne menoonkin pitää valmistautua. Peppi tietää omasta kokemuksesta mistä päästä lähdetään vyyhtiä purkamaan, kenelle tai mihin instanssiin soitellaan, mitä lappuja ja lippuja hommataan ja niin pois päin. Tuskin tarkoituksena on, että se kirjanpitäjän hommia Ninolle tekisi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 14:17

BuZu kirjoitti:
ellu himaan kirjoitti:Eilen hobittia sattu suurinpiirtein joka paikkaan punkun takia ja nyt kiviliaisuus onkin sitten sen ADHD:n ansiota :shock:
Tuohon kipuun ei kyllä paljoa auta se, että on herätyksestä lähtien aika rajun näköisesti venytellyt niskojaan.
No mut ku adhd-kursilla opetettiin se katttttoh!!!!! Niko käski jossain vaiheessa nousta seisomaan, niin venytys toimii oikein. Eihän Nino jaksa...

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 14:24

Mardis yskii kuin Elisabet konsanaan. Tokeni sentään lopulta.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Xanten » 28 Marras 2010 14:25

Jokohan viimein alkaisi tulla sitä kuvaa pk-huoneesta, just Niko sinne kutsuttiin. Hohhoijaa, alkas jo.

No ei. Viinit käsketty Nikon viedä pois. Ei saa juoda. Lasi sentään jäi Marikalle. Pullot veks.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 28 Marras 2010 14:35

BrutalGentleman kirjoitti:Mardis yskii kuin Elisabet konsanaan. Tokeni sentään lopulta.
vetikö ellu tosiaan aamusta iltaan punkkua väärään kurkkuun?! olipa tieto.
kiitos faktoista.
kyllä ninon elämä on ruusuilla tanssimista-jutut poikien häpy häpy zoi zoin ja erikoisäänet voittaa. useimmiten.
miksi välillä joka toinen lause on koko kauden ollut tuolla:
-mitä!?
onko kuulossa, ymmärryksessä vai kuuntelemisessa vikaa?

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”