97. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 28 Marras 2010 15:12

Pk-huoneen kuva näkyy kaikille! Nino kertoo lopputunnelmia
ja noin

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 15:25

Ninon pk-käynti näytettiin suorana 24/7:ssa:

Nino valittelee pk-huoneessa talon kylmyyttä.

Yhteenveto kaudesta:
Nino: Helvetin hienoja hetkiä, mutta on ollut myös kauheita hetkiä. Varmasti viimeinen reissu tähän liittyen. Puolet hyvää, puolet vähemmän hyvää. Ikimuistoinen reissu, ei tulee ikinä unohtamaan. Hyvillä mielillä kotiin, ylpeä itsestään. Luuli lähtevänsä kotiin ekassa äänestyksessä. Hoitanut homman kunnialla. "Olihan reissu, tulihan tehtyä."

Ajatuksia voitosta:
Nino: Ekaa kertaa puhuttiin tänään. Velat saisi maksettua, saisi aloittaa puhtaalta pöydältä. Liian hienoa ollakseen totta, jos sellainen tuuri kävisi. Olisi hienoa ajatella, jos 31 v. saisi aloittaa puhtaalta pöydältä. Saa kuitenkin hoidettua asiat tavalla tai toisella, mutta se vaatii töitä.

Voisiko sellaista (voittoa) edes tapahtua, talossa on kuitenkin huipputyyppejä. En tule huonoille häviämään. Olen neljän parhaan joukossa, en tule häviäjänä ulos. Toivoo Nikon tai Marikan voittoa. Eetu ei ole kuitenkaan ollut niin kauaa, eikä ole joutunut tekemään "paskatehtäviä". Saanut osallistua vain helppoihin tehtäviin, esim. Jeboulandiaan.

Miksi Nino voittajaksi?
Nino: On talossa toista kertaa. Tällä tavalla pystyy perustelemaan itselleen ainoalla tavalla. Ei ole kuitenkaan ollut positiivinen esim. viikkotehtäviä kohtaan.

Viikkotehtävissä Ninon ongelma on ollut keskittyminen, siihen ei ole pystynyt. Ja, kun ei ole kiinnostanut, niin ei ole saanut tehtäviin asennetta.

BB: "Valmiiksi katetun pöydän mies?"

Nino haluaa tehdä työt ulkomaailmassa hyvin, mutta sitten täällä ei kuitenkaan kiinnosta.

EDIT: Tekstiä muokattu hieman luettavammaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 15:40

Eetu pk-huoneessa:

BB: Mikä pössis?

Eetu: Odottavainen, hieno, pääsee pois. Ei jännitä yhtään. Jännittää kuitenkin, tuleeko mamma vastaan vai onko mammaa ollenkaan. Kädet ristissä, että onko äiskä ja iskä vastassa, riippumatta monentenako lähtee.

Hieno kokemus, tätä ei moni pääse kokemaan. On ollut vaikeita hetkiä, on ollut väsynyt, mieli maassa tai nälkä. On miettinyt kestääkö vai ei. On kuitenkin ollut kivaa, kun on pidetty hauskaa. On ollut kivoja ja ei niin kivoja yllätyksiä. Pleikkaritehtävän voitto oli hienoa, kun pääsi soittamaan kaverille. Iso taakka putosi, kun kuuli kaiken olevan hyvin. Auton saaminen jäänyt myös mieleen. Ei joka kerta sellaista koe. En ole ollut niin onnellinen kuin viime torstaina. Ei voi sanoin kuvailla seikkailua täällä, mieletön juttu.

Mitä mietteitä finalistina?
Eetu: Yksi neljästä. Nyt sen jotenkin tietää, että joku varmaan tykkää Eetun kaltaisesta ihmisestä. Lämmittää tosi paljon. Tosi vaikea uskoa myös. Ajattelin ekana, kunhan ei ekana tippuisi ja nyt on kuitenkin finaalissa. Lähtenyt tosi monta ihmistä. Ajatellut, ettei olisi montaa ihmistä vastaan pärjännyt. Ihan uskomatonta, niin voitettu. Yksi meistä saa illalla sitten pienen bonuksen. Jollain konstilla, jos äitimamman saisi tonne (studioon).

Miksi ansaitsisit BB 2010 -voittajan tittelin?
Eetu: Yksi on se, että tulee kesken kauden ja on tosi vaikea päästä BB-perheeseen mukaan. Tulin kaikkien kanssa hyvin toimeen. Olen ollut kaikille reilu tasapuolisesti. Olen ollut aivan oma itseni. Kuin olisin ollut kotona kavereiden kanssa. Ei ole ollut esitystä päällä äänien kalastelemiseksi. Rehellinen. Erilainen. Ajattelen erilailla kuin muut. En yritä olla... (miettii sanoja) ...jotkut ajattelee, että tämä on oikotie onneen. Mä oon sama poika, mikä olen silloin, kun tulin tänne. Olen hauska ja huumorintajuinen. En pysty sanomaan, ansaitsenko voiton.

EDIT: Tekstiä muokattu hieman luettavammaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 15:51

Marika pk-huoneessa:

Marikalla hyvä meininki, viimeistä päivää mennään. Haikeat fiilikset kuitenkin. Meistä kukaan ei jäisi ylimääräiseksi ajaksi taloon, loistavaa päästä ulkomaailmaan.

BB: Olit alusta loppuun. Millaiset mietteet kaudesta?
Marika: Tuskin kenelläkään ollut läpihuutojuttu. Jännä kausi. En tiedä aikaisempia kausia niin syvällisesti. Hirveän erilaisia ihmisiä. Tämä on ollut sellainen kausi, että ihmisiä tullut ja mennyt. Olen ainoa ekasta satsista enää täällä.

Kuulut BB-finalisteihin, miltä tuntuu?
Marika: Ihan mieletöntä. On ollut häätöäänestyksessä joka ikinen kerta. En olisi ikinä uskonut, mutta täällä nyt ollaan. Tosi outoa. "Haipakka meininkiä." Kaikki ihmiset on täällä "kybällä" edustettuna, viittaa nähtyyn videoon. "Eiköhän me olla ihan mielenkiintoisia oltu."

Miksi juuri sinun pitäisi voittaa BB 2010?
Marika: (Hiljaisuutta) "Miten ihmeessä tuon voi perustella? Höh..."
Marika (miettii): "Koska koska..."

Olen ollut alusta asti oma itseni. Laittanut kaiken peliin ja ottanut kaiken irti. Ihmiset ulkopuolella on ehkä saanut irti minusta. Ei oikein osaa sanoa. Voittorahoilla haluaisi toteuttaa omia unelmia, mutta ei ole tarkemmin miettinyt. Liittyy opiskeluun tai matkusteluun. "Olisi mielettömän kivaa voittaa... tai emmä tiedä. Se on ihmisistä kiinni."

BB sanoo, että nyt nauttimaan viimeisistä hetkistä talossa. Marika toivoo, ettei panikoisi. BB sanoo, että pitää muistaa hengittää.

EDIT: Tekstiä muokattu hieman luettavammaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 16:10

Niko pk-huoneessa:

BB: Miten menee?
Niko: Ei paskemmin.

Millaisia mietteitä?
Niko: Lähtiessä mietti, kannattaako yleensä lähteä. Kun teen jotain, en yleensä kadu niitä. Viikko aika oli miettiä, muuttaako asioita elämässä. Täällä nyt kuitenkin olen, en kuitenkin mieti, jos on tilaisuuksia. Olen yllytyshullu. Olisi kiva päästä loppuun asti, vaikka en uskonut siihen. Tulipahan tehtyä. Tosi siistiä, vaikka on ollut heikkoja hetkiäkin.

Mitä kaudesta jää päälimmäisenä mieleen?
Niko: Suurin murhe on ollut ikävä. Kaudesta jää mieleen ihmiset. On ollut tosi erilaisia ihmisiä. Tulee ulkopuolella tosi erilaisia asioita, viimeksikin tulee, mainitsee Saulin. Ei ikinä tiedä, mihin ulkomaailmassa ryhtyy näiden ihmisten kanssa. Ei silleen mitään erikoista, talo on uusi.

Jo toistamiseen finaalissa, miltä se tuntuu?
Niko: Saattaa olla mun kirous, ettei ihmiset jaksa katsoa toista kertaa. Ihmiset ovat samassa tilanteessa kuin minä viimeksi. Toivottavasti se on minun vahvuus. Jos saisi esimerkkiä annettua, että kannattaa yrittää uudestaan. Yritän korjata asian, joka jäi kesken viimeksi. Minusta riippumaton asia kuitenkin.

Miksi pitäisi voittaa BB 2010?
Niko: Voiton on ansainnut kaikki ihmiset finaalissa. Kaikilla omat vahvat puolet. Viimeksi, kun Sauli voitti, kysyttiin harmittiko. Ihmiset sanoivat, että olit hyvä, mutta ei äänestetty, koska oli ihmisiä, jotka oli ollut Nikoa kauemmin. Niko laskee nyt itsensä alkuperäiseksi. Nyt taitaa tulla 160 päivää talossa täyteen. On jonkinmoisen meriitin paikka. Kaikilla on unelmia, joita haluaa toteuttaa.

Rahalla saisi firman pystyyn ja vaatteita ihmisille. Muutama apu on jo siihen, mutta se vaatii rahaa. Hyvä uran alku mulle. Isompi kämppä olisi myös hyvä. Autokin olisi kiva hommata. Voittajan minusta tekisi se, että olisin hyvä esimerkki nuorille yrittämisestä ja positiivisuudesta. En ole ikinä voittanut mitään. Pieniä juttuja voittanut, kuten päällikkökilpailut, mutta niillä ei ole suurta merkitystä, koska niistä ei tapahdu mitään. Toivoo saavuttavansa joskus jotain.

Olen ollut muita kilpailijoita kohtaan reilu. Ulkopuolisia ihmisiä (esim. avovaimo, työnantaja) kohtaan reilu. Emmatiiä... tosi vaikea sanoa itsestä asioita. On ollut rankkojakin hetkiä. Vaihdon jälkeen näytetty video veti maton alta. Täällä laitostuu. Asiat tuntuu täällä niin rankalta. Pitää vaan nousta.

BB lähetti Nikon takaisin taloon kehoittamalla nauttimaan viimeisistä hetkistä talossa (sanoi näin kaikille asukkaille).

EDIT: Tekstiä muokattu hieman luettavammaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:10

15:00 Nino naukuu Paistille. Hyvin meni reissu. Kohta pääsevät pois. 28 pelleä nähty. Marika alkoi kauhistelemaan, että 28 on ollut yhteensä. 24 on lähtenyt hyphyyn. Yritti sanoa vielä jotain, mutta sekosi sanoissaan.
Epi: Sano vaikka sana päivässä, mutta älä vittu änkytä.
Marika: :o
Niko ja Nino: " :o "
Niko: Mistä toi on?
Epi: En mä muista.

Ninolle tuli mieleen, kun Nikolla on aina sellainen ilme. Suosikit on ne, kun Epi kehui Nikon kroppaa ja Niko kommentoi, että kuulosti aika homomaiselta. Ja toinen on se uni, kun Niko kauhistui, ettei saa nähdä sellaisia unia. Ei ole antanut lupaa.

Tästä päästiin puhumaan, miten Epi vetäisi ne erikoisäijätkin esille. Samana iltana kuin sen Tuulin paljasti.
Niko: Sanoit oikee "Mut ei tää oo viel paha!"
Nino: Joo "Eihän tät kukaa kato." Mä olin jo, et "Hienoo Epi." Sit tuli käsky päiväkirjahuoneeseen.
Epi: Ja Susanna kysy heti. "Kuinka moni on harrastanu runkkausta ryhmässä?" Mää nostin käden pystyy ja "Nonni!"
Marika totesi, ettei se ole niin paha harrastaa ryhmässä kuin runkata toista.

15:05 Epi huokaili, jos äiti on katsonut juuri sen lähetyksen. Antoi yhden mahdollisuuden ja se meni siinä. Nino on varma, että on soittanut "tonne". Niin kuin viimeksi Nina pakotti äitiä katsomaan yhden lähetyksen, ettei se niin paha ole. Pitää katsoa Ninoa. Sitten Nino olikin ihan kännissä hukkumassa paljuun. Telkkari kiinni ja soittoa tuotantoon, että nyt se vittuun sieltä. Eikä edes itse soita. On aina käskenyt Outia soittamaan. "Nonniinoung!" Nino on varma, että Jesbankin äiti on soittanut. Ollut ihan hermoromahduksen partaalla.
Niko: Sul on kyl aina toi. "Hermoromahdus" on sun sana. Sä tykkäät siitä.

15:09 Nino alkoi räkättämään, että kohta Epi huokaisee helpotuksesta. Sitten ei tarvitse enää esittää.
Niko: Ja sit röökille tonne.
Nino: "Vittu mun elämä on oikeesti ihan hirveetä!"
Niko: "Eikä mul mitää autoo oikeest oo!"
Nino: "Mul on rämä vittu kupla!"
Epi: "Rämä vittu kupla."
Nino: "Mul on elämä ihan vituillaa!"
Niko: "Meen ottaa happee sit Auroraa. Vitun pellet! En mä oikeest oo mistää Tampereelt. Mä oon Stadist!"
Epi: Sit alkaa tulla slangii. "Oltii Taigeris blandikset kondikses."
Niko: Slaikkarit kondikses.
Nino: "Ei mul mitää autoo oo..."
Niko: "En mä mitää housuu kussu. Mul oli vesipullo."
Epi: Sit mä rupeen vetää sushia. "Onks niitä vielä jossain?" Ja kaljaa vielä.
Niko: "Tää on mun lempparia. Jos sais viel bissen päälle."
Nino: Epi on ihan näyttelijä.
Epi: Streit from te Haliwud!
Nino: Kissa pöydälle!
Niko: Ei khissa pöydälle! Ne ei khuulu sinne! Niil on khiipeilypuu eikä phöytä!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:10

15:11 Nino PK:seen.
Epi: Moi moi! Nino siellä ramppaa koko ajan. Voitto on varma.
Niko: Lähitkö vaihtoo?

15:12 Kuvaa kopista liveen.
BB: Terve Nino.
Nino: No terve.
BB: Vähiin käy ennen kuin loppuu.
Nino: No nii-i. Vähä täs alkaa jännittämää jo. Viel ku mä saisin ton mun pääsäryn helvettii.
Nino kertoi, että vähän alkaa helpottamaan jo. Hieronta auttoi. Voi johtua siitä, että talossa on kuin pakastimessa.

15:13 Yhteenvetoa kaudesta kysellään. Nino kertoo, että on ollut hienoja hetkiä ja huonoja hetkiä. Sellainen reissu, ettei 110 varmuudella tule enää uudestaan. Hyviä ja vähemmän huonoja hetkiä. On tosi ylpeä itsestään, että on selvinnyt. Oli ihan varma jo ekasta äänestyksestä, että lähtee hyphyyn. Ikimuistoinen reissu.

15:15 BB kyselee, millaisia ajatuksia mahdollinen voitto herättää. Nino totesi, että tänään siitä on ekan kerran oikeastaan puhuttu. Velkaa on ihan helvetisti. Saisi ne pois ja aloitettua puhtaalta pöydältä. Vähän kuitenkin liian hienoa ollakseen totta. Ei oikein halua ajatella sitä. Olisihan se hienoa 31-vuotiaana aloittaa taloudellisesti alusta. Saa kuitenkin tavalla tai toisella hoidettua ne asiat.

Ei ole koskaan edelleenkään voittanut mitään. Olisihan se voitto hienoa, mutta vähän uskomattomalta kuulostaa. On jo voittaja nyt. Niin hienoja tyyppejä on talossa, ettei huonoille tule häviämään. On onnellinen voittajan puolesta ja suo sen jokaiselle. Eniten Nikolle tai Marikalle. Epillekin kyllä, mutta tuli vähän kesken mukaan. Ei kokenut niitä paskimpia tehtäviä. Tuli vähän helpommille tehtäville. On itsekin sanonut siitä. Nikoa tai Marikaa toivotaan. Niko etenkin kaiken jälkeen. Oli se oma härdellikin vielä.

15:18 Miksi Nino sitten itse ansaitsisi voiton. Sitä Nino onkin miettinyt. Ei ole aina ollut maailman kannustavin ja iloisin. Ehkä sillä perusteella, että on jo toista kertaa lähtenyt ruljanssiin mukaan ja pääsi loppuun asti. Se on ainoa asia, millä on ajatellut sitä. Ei ole ollut tehtävissä paras mahdollinen. Ekan kerran oli jo sen ajan ja nyt loppuun asti. Eikä ole heittänyt hanskoja tiskiin.

15:20 Ja sitten tiedustellaan, miksi on ollut hankalaa tehtävissä. Nino selittää, miten on aina haastavaa. Joutuu keskittymään ja miettimään.
BB: Eli olet vähän sellainen valmiiksi katetun pöydän mies?
Nino: Nii no vähä sillä tavalla. Ite ku tekee niitä pellen keikkoja, nii on miettiny ne kaikki. On rutiini. Mä haluun tehä, ku mä teen töitä, nii mä haluun tehä ne täydellisest. Mä oon vähä ajatellu, et "Voi vittujen kevät". Mä tykkään, et on suunniteltu valmiiks ja tee jebou.

15:22 BB: Selvä. Sitten ei muuta kun nautiskelemaan viimeisistä hetkistä talossa.
Nino: Oukei. Kiitos.

Edit. Typot pyritty korjaamaan...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:11

15:26 Epi seuraavana koppiin.
Nino: Lähe hyphyy!
Epi: Noni. Tää oli tässä. Moikka!

15:27 Tätäkin päästään seuraamaan livessä.
BB: Terve Eetu!
Epi: Moikka!
BB: Mikä pössis?
Epi: Ööööö... Tosi odottavainen. Hieno. Ihan jäätävän hyvä fiilis, et täältä pääsee poijes.
Epi ei jännitä yhtään, mutta nyt on se päivä, kun näkee, että tuleeko mamma ollenkaan vastaan ja onko mammaa ollenkaan. Täytyy pitää kädet ristissä. Lähtee sitten ekana tai viimeisenä, niin on äippä ja iskä vastassa.

15:28 Mieletön kokemus. Moni ei pääse kokemaan. Muistelee niitä vaikeita hetkiä, kun oli huono olo, oli väsynyt, mieli maassa tai helvetinmoinen nälkä. Oli tosi vaikea olla. Mietti, että kestääkö vai ei. Muistaa myös ne hienot hetket. Pidettiin yhdessä hauskaa, bilettiin ja sekoiltiin. Välillä tuli kivoja yllätyksiä ja vähemmän kivoja yllätyksiä. Sen muistaa, kun pääsi Pleikkaritehtävän jälkeen soittamaan ystävälle. Ja seisoi autonkin vieressä ja kusi housuun parikymppisenä. Ei ihan usein sitä tule tehtyä. Nikon kanssa siellä seisottiin.

15:30 Jo pelkkä tuleminen taloon oli ihan uskomaton fiilis. Ei ikinä missään ole tullut vastaavaa. Ja viime torstai vielä. Pääsi finaaliin asti ja se oli uskomatonta. Tänään sitten lähdetään hyphyyn. Mieletön seikkailu.

Nyt sen jotenkin tietää, että kyllä joku varmaan sitten tykkää sellaisestakin ihmisestä, millainen itse on. Joku on viitsinyt äänestää ja lämmittää sydäntä paljon. Tosi vaikea uskoa. On vaan aina ajatellut, että alusta asti olleet pääsevät finaaliin. Itse tuli kesken ja selvisi silti. Kaksi muuta on ollut ennenkin talossa ja yksi alusta asti. On lähtenyt jo monia, keistä ajatteli, ettei ole mitään mahdollisuuksia niitä vastaan. On jo nyt voittaja kaiken jälkeen. Vielä jos äiti olisi studiossa vastassa.

15:33 BB: Pieni bonus 50 000 €uroa. Miksi juuri sinä ansaitsisit BB-voittajan tittelin?
Epin mielestä yksi on se, että tulee kesken kauden. Tulee kaikkien kanssa tosi hyvin toimeen. Toisien ehkä huonommin ja toisien paremmin. On ollut mielestään reilu kaikille tasapuolisesti. On ollut talossa aivan oma itsensä. Kuin olisi kavereiden kanssa kotona. Kertaankaan ei ole ollut esitystä päällä. Ei ole ajatellut, että tekisi jonkun jutun, että saisi ääniä. Se olisi aika läpinäkyvääkin, jos alkaisi tekemään. Oma rehellinen itsensä. Vähän erilainenkin. Ajattelee erilailla kuin muut. Joissaain asioissa ihan perus. Ei yritä olle mitenkään sellainen, mitenhän sen sanoisi. Jotkut ajattelevat BB:tä jonakin juttuna, että olisi oikotie onneen. On ihan sama poika kuin tullessakin. On huumorintajua ja ollut härkäsiä juttuja, mille porukka on nauranut.

15:37 Epi ei voi kuitenkaan ajatella, että ansaitsisi voittoa. Mutta kun näin kysyttiin, niin tämä on vastaus.
BB: Selvä. Muutama tunti vielä jäljellä. Koittakaahan pysyä nahoissanne.
Epi: Joo. Yritetään, yritetään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:11

15:40 Marikan vuoro. Tulivat Ninon kanssa makkarista.
Nino nauroi Epille: Oliks sun peli pelattu?

Ihan huippumeininki, että viimeistä päivää viedään. Koht on finaalilähetys ja sit mennää hyphyyn ja näkee kaverit ja pääsee omiin ihaniin rutiineihin.
Vähän ehkä haikeat fiilikset, että loppuu. Se on nyt alusta loppuun koettu. Mutta ei heistä kukaan jäisi enää ylimääräiseksi ajaksi. Ihanaa päästä pois.

Marika kesti alusta loppuun ja kyseltiin mietteitä. Marika totesi, että aikamoista haipakkaa. Eiköhän se ole ollut joka vuosi sama. Ei kenellekään ole ollut läpihuutojuttu. Paljon erilaisia kokemuksia viikkotehtävien muodossa. Ja hirveän erilaisia ihmisiä, joihin on päässyt tutustumaan. Ei edellisistä kausista tiedä, mutta nyt on kyllä tullut ja mennyt ihmisiä. 28 yhteensä. Odottaisi BB:ltä, että on vaan se 13. Itse ainoana alkuperäisenä jäljellä.

15:43 Mietteitä finaaliin pääsystä. Ihan mieletöntä se on ollut. 24 on lähtenyt ja itse on yksi niistä neljästä. On ollut häätöäänestyksissäkin niin monesti. Ei olisi uskonut, mutta siellä ollaan. Ihan mieletöntä ja tosi outoa. Ja vielä se on jännä juttu, että kaikki ihmiset on ihan kybällä edustettu. Videostakin näki. Kaikki sekoilut ja draamat. Eivätköhän ihan mielenkiintoisia ole olleet.

15:44 Perusteluja voitolle tiedustellaan vielä. Pitkä pohdinta ja huokailu tähän väliin. Miten ihmeessä sen voisi herranjumala perustella. Kauheata. Lisää miettimistä. No on ollut omana itsenään ja kokenut alusta loppuun koko kauden ja ja ja... Pyrkinyt laittamaan koko itsensä ja kaiken peliin ja nauttia joka hetkistä täysillä. Ottanut hirveästi irti ja toivottavasti se on näkynyt, että myös katsojat ovat saaneet hänen kauttaa paljon irtiä.
Marika: En tiiä! Ja sit ää! Mmmm-mm-m-mm... Jos voittorahoi saisin, nii koittaisin käyttää ne jotenkin fiksusti ja toteuttaa omia unelmia.
Unelmiksi mainitsi mm. Pariisin reissun ja opiskelut. Jotain hyvää jos pääsisi tekemään. Olisi kivaa voittaa.
Marika: No en mä tiiä! En mä tiiä! Se on noist ihmisist kiinni, et ketä ansaitsee voittaa, et... ... *niiskutusta* Nii.

15:49 BB: Selvä. Viimeiset hetket Big Brother talossa on käsillä. Sitten vaan nauttimaan joka hetkestä.
Marika: Joo. Heheee. Kiitos kiitos. Koitetaan valmistautua ja olla panikoimatta, ettei ihan kuolisi lähetykseen. Joo. Hehhee.
BB: Muistakaa hengittää.
Marika: Hehe. Kiitti.

15:50 Kopin ulkopuolella huokaili heti "Hohhoijakkaa" ja huomioi, että on jo pimeää. Totesi viimeisten hetken olevan käsillä. Niko naurahti, että on kuitenkin vielä vitusti aikaa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:11

15:52 Ja Niko vielä.
Niko: Nonnih.
BB: Terve Niko N.
Niko: No terve.
BB: Miten menee?
Niko: Ei paskemmin. Tää on ihan... Eikai täs voi enää hirveemmin mennä. Tänää pääsee pois ja tää loppuu.
BB: Nii aikamoinen siivu on taas takana. Mitäs mietteitä se herättää?
Se herättää Nikossa sellaisia mietteitä, että mietti lähtiessä, että kannattaako enää lähteä. Ei haluaisi muuttaa asioita elämässä. Tekee sen, mitä tekee. Viikko oli aikaa miettiä, että lähteekö. Ei haluaisi muutosta enää elämään ja muuttaako tämä sitten jotenkin. Halusi kuitenkin lähteä mukaan. Ei olisi ajatellut, että enää finaalissa olisi. Ei jengi jaksaisi katsoa enää samaa naamaa. Mutta onhan tämä siistiä, kun nyt miettii.

15:54 Tästä kaudesta päällimmäiset mietteet. Suurimpana murheena on ollut ikävä. Itse kaudesta tietysti ihmiset. Jälleen kerran tosi erilaisia ja hienoja. Oli taas hienoa tutustua moniin ja saada uusia ystäviä. Varmasti on monia hienoja hetkiä vielä ulkopuolellakin. Saulinkin kanssa ystävystyi tosi lujaa. Kiva nähdä, että miten näiden kanssa sitten tulee vielä toimeen ulkopuolella. Eipä pahemmin muuta. Talo on uusi.

15:56 Ja mietteet finaalipaikasta. Niko mietti juuri sitä, että on jo kerran ollut. Mietti, että se saattaa olla hänen kirous. On yrittänyt kääntää sen vahvuudeksi. Oli viimeksi kyllä finaalissa, mutta ei kuitenkaan voittanut. Tässä istutaan nyt samassa tilanteessa kuin viimeksi. On uskaltanut lähteä uudelleen. Ei se helppoa ole. On taas uskaltanut ja pystynyt heittämään sen saman setin. Piti lähteä vähän korjaamaan se, mikä jäi viimeksi kesken.

15:59 Perustelut vielä voitolle. Ihan samalla lailla kuin viimeksi, että voiton on ansainnut kaikki finaalissa. Kaikilla on omat vahvat puolensa. Mutta omalta osalta, kuten aiemminkin on sanonut viime kerrasta. Sauli voitti ja kyseltiin, että harmittiko. Vastasi silloin, ettei harmita ja Sauli oli juuri oikea henkilö voittamaan. Tuli kuitenkin kesken kauden ja ei oikein ansainnut voittoa. Nyt kuitenkin lukee itsensä alkuperäiseksi asukkaaksi. Tulivat viikon myöhemmin ja ei siinä ajassa ehtinyt kummempia tapahtua. 160 päivää on melkein puoli vuotta. Ei kukaan ole koskaan ollut niin kauan. Kyllä se olisi jonkun meriitin paikka.

Kaikilla on varmasti unelmia. Itse voisi laittaa rahalla firman pystyyn. On halunnut jo pitkään vaatealalle. Pari tyyppiä auttaa siinä, mutta vaatii rahaa. Samoja vaatteita myisi, mitä talossakin on pitänyt. Se olisi unelma. Sitten olisi mukavaa päästä avopuolison kanssa alle 30 neliön kämpästä muualle. Vähän isompaan asuntoon. Ja autoon murtauduttiin ja pistettiin paskaksi. Pitäisi autokin hommata. Mutta voisi olla esimerkkinä nuorille. Olisi tosi kiva olla esimerkkinä. Näyttää positiivisuutta ja jaksamista, mitä itsenkin on kiva katsoa muissa. Ei ole tuuria oikein ollut. Olisi kiva voittaa. On toki päällikkökisoja ja näitä voittanut, mutta ei niillä ole suurempaa merkitystä. Olisi kiva nyt kerrankin voittaa jotain suurta. Pitää jaksaa yrittää elämässä ja toivottavasti saavuttaa joskus jotain.

16:02 Niko: Semmosta. Oon ollu kuitenki muita kilpailijoita kohtaa reilu. Ulkopuolista elämää kohtaa reilu. Tarkotan avopuolisoa, perhettä ja työkavereita. Oon kunnioittanu. Paria kännejä lukuunottamatta. Tosi vaikee sanoo, mikä must tekee paremman. Noi oli tommosii muutamia vahvuuksia.
Ja kokonaisuudessaan se vaihtojuttukin ja paluun jälkeen näytetty video. Siitä näkee juuri sen, että pitää vaan jaksaa yrittää eteenpäin, vaikka olisi vaikeaa. Veti ihan maton alta. Tosi vaikea kuvailla. Ei se ollut mikään niin vakava juttu. Se vaan tuntui tosi pahalta. Ei sitä pysty kuvailemaan. Ei lopulta ollut mikään vakava juttu, mutta tuntui pahalta sydämessä. Veti maton ihan alta.

16:05 BB: Niin muutama tunti enää jäljellä. Sitten vaan miettimään viimeiset hetket tämän vuoden talossa.
Niko: Kheh. Kuulostaa siistilt.

Edit. Typoiluaaung!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:16

16:06 Nino käski Jesba Nousiaista katsomaan ulos. Ihan pimeä ja kello on uunin mukaan neljä. Marikalla on levoton olo.
Epi: Ai? Ei mul oo yhtää. Levoton tuhkimoung.
Niko alkoi pesemään peilejä. Epi imuroi. Nino katselee toimintaa sohvalla kahvikupin kanssa.
Epi: Me ollaa hävitty tää beli.
Muistuttivat Epiä kaikista vedoista. Jos voittaakin, niin aika paljon on velkaa. Epi laskeskeli, että ainakin 7 hatullista paskaa on odottamassa kaiken muun lisäksi.

16:12 Epi: Huhhuh. Kaikkee sitä joutuuki tekee palkkien etee.
Nino: Tä!?
Nino ei meinaa tehdä vielä mitään. Sitten alkaa touhuamaan, kun tulee laukut. Alkoikin miettimään sitten kelloa. Kyseli Epiltä, mitä uuni näytti, kun heräsivät. Epi muisteli, että jotain 11. Nino hämmästyi, että ovatko olleet kohta 6 tuntia hereillä. Mutta 7 tuntia ja pääsevät pois.

16:14 Marika tuli keittiöön pyörimään ja kysyi, että ovatko heittäneet mitään vaatteita roskiin.
Epi: Roskiin? Me ollaa hävitty tää beli. Heitetään Epi roskiinoung.
Nino: Sinne se kuuluuki. Ihmisjätettäyng.
Epi: Älä sano noin. Palkit voi mennä hetkenä minä hyvänsä.
Nino: Epi imuroing.
Epi: Imurimiehiä, imurimiehiä.

16:17 Epi: Nyt on hyvä lähtee hyphyyn, kun tää edusta on puhdas. Mä en likasesta ovesta lähde.
Nino: Mulle tuli tänää tasan 90 päivää.
Epi: No ei varmana tullu.
Nino: Tulihan.
Epi: Ai 190?
Nino: Ei ku 90.
Epi: Jaa mä jo luulin. Joo voi ollakki.
Nino: Vai 89? Ei kyl se on 90.
Epi: Te puhuitte ainaki. Ihan hienosti!

16:22 Nino lauleskeli "Kun tänään lähden". Siirtyivät siivoamaan vessaan. Nino seurasi perässä kuin joku tarkastaja konsanaan.
Epi: Joku on käyny Eddiellä!
Nino: Mardiis Mardiiis!
Niko: Hyi Mardis mikä haju.
Marika kikatteli, ettei tunnusta mitään.
Epi: Mardis on jättäny rantujaoung!
Nino: Se oli Niko.
Niko: No en muuten ollu.
Marika hekotteli keittiöstä: Ei naiset käy.
Epi: Käyks naisetki kakalla? Nyt se tuli todistettua!
Marika ei edelleenkään tunnusta mitään. Pienen huutelun jälkeen myönsi käyttäneensä kyllä vessaharjaaoung.
Epi: Mardis on kävelevä Tsernobyl! Kävelevä Tsernobyl!
Niko: Ydinjätettä. Hyihhelvetti!

16:28 Marika tyhjenteli laatikoita ja Epi imuroi samalla makkaria. Marika kantoi tyhjät laatikot varastohuoneen eteen. Oli vielä Nooran ja Petrinkin laatikot. "Nyt ollaa priimaa!" Epikin totesi, että nyt on kaikki imuroitu. Marika meinasi, että pitäisikö lattia ihan pestä. Ei lähdetty siihen kuitenkaan, kun eihän talossa enää asuta.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 16:31

Nino toi pk-huoneesta infoa, että laukut on varastohuoneessa ja 1,5 tuntia on "seuraavaan juttuun". Marika rupesi hermoilemaan, pitääkö tässä ruveta meikkaamaan. Ei vielä viitsisi. Niko kuitenkin sanoi, että voi olla, että kohta viedään laukut, joten kannattaa alkaa meikkaamaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 16:32

16:29 Nino PK:sta. 1½ tuntia aikaa pakata ja tehdä ne hommat kuntoon.
Marika: Paljo meil on aikaa?
Nino: Puoltoist tuntii seuraavaa juttuu.
Marika: Mä mietin vaa, et noi meikit.
Niko: Sä teet ne nyt täs samal.
Kantoivat laukut varastosta ulos ja touhuaminen alkoi.

16:31 Epi ja Nino heti makkariin survomaan jo sängylle nostettuja vaatteita laukkuihin. Marika veti laukkunsa perässä. Niko päätti lähteä kakalle. Marika huokaili, että vain 1½ tuntia aikaa. Epin mielestä riittävästi. Marika ehtii meikata hänetkin kauniiksi.

16:34 Epi ja Nino panikoivat, että ovat ihan kusessa. "Me ollaa hävitty tää beli."
Nino: Meidät on Epi niin nähty!
Marika: Teidät on niin nähtyoung!
Epi tokaisi laukun olevan vähän täynnä. Ei taida mahtua kiinni enää. Hirveä vuori. :D

16:37 Ninolla vyö hukassa. Saa Jesba Nousiainen taas auttaa häntä. Nino panikoi, että kamalaa jouta Jesbasta eroon. Lopulta Marika kertoi siirtäneensä Ninon laatikon siivotessa. Nino huokaisi, että sitä on etsinyt koko ajan. Niko tuli myös pakkaamaan.
Nino: Meni blasmat aivan sekasin!
Niko: Blasmat sekaisinoung!
Nino: Mitä mä sanoin? Et Michael Jackson on blasmatoitu? Se on blasmatoitu di. Blasmatoitu dih!
Marika: Mitäs Anna Nicole Smithille on tehty?
Nino: Se on blasmatoituoung!
Epi: Se on syöty!

16:39 Nino panikoi taas, että joutuu Jesbasta eroon. Jättää jonkun Nikon muistolle.
Niko: En ole kuolutoung.
Nino: Vielä.
Marika: Kauheeta Nino!
Ninolla joku yksinpuheluhepuli.
Niko: Mene ottamaan Nino haphea.
Nino: Hapheaung!
Niko: Auroraan!
Nino: Auroraan haphea. Hyphyyn hyphyyn kuulut. Mene ottamaan Nino haphea hyphylle. Pedro. Kamala paska Pedro.
Epi: Ei. Pedro oli ihan kingi.
Nino: Koira-Pedro! Törkeä sika koira Pedro! Naistenkaataja Pedro! Maaza! Goira-Maaza! Törkeä nappisilmä. Maaza. Sika koira koira koira Maaza!

16:41 Nino löysi jonkun viitan. Kertoivat sen olevan Hannun. Oli sitä parranajoa varten. Nino lupasi ottaa mukaan hyphyyn ja antaa sitten Hannulle. Niko heitti, että varmaan valehtelee. Nino kiistää.
Niko: Sä oot valehtelijaoung.
Nino: En ole. Itse olet.
Niko: Mä tiedän sun jutut jo.
Nino: Sä oot niin nähty! BB-talon turhuus(?). Mua ei oo viel nähty.
Taas alkoi Maaza-jutut. Sinä vain sävelellä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 17:06

Nino ei tiedä enää mitää muuta tästä touhusta kuin, että onneksi se turpoaminen loppuu nyt. Miettivät vielä viimeistä keskustelua.
Epi: "Kuka voittaa?"
Nino: "Keskustelkaa siitä, miltä tuntuu hävitä tämä peli."
Epi: Palkit ensin ruutuun. "Miltä tuntuu!?"
Nino ja Marika kylppäriin laittamaan hiuksiaan. Kaikki aineet ihan lopussa. Marikalla on huono fiilis. Nino surkutteli Mardis-parkaa. Epi huutelee keittiön puolelta, että ovat hävinneet tämänkin pelin.

17:13 Nyt Epi ja Nino kylppärissä. Nino mietti, että onko "se tuolla". Epi ihmetteli, että miksi olisi. Nino tarkensi, että siis se, ketä Epi on pannut. Epi oli tarkoittanut samaa ja ihmetteli edelleen, mitä Tuuli siellä tekisi.
Nino: No. Nii.
Epi: Vetäis mua turpaa? Jari-Matin kaa. *Esitää, kun tulee lyöntiä*
Nino räkätti: Nih. "Miks se oli..."

Nino kauhistui kuitenkin kesken riekkumisen, kun tajusi putskun kadonneen. Se olisi kauhein katastrofi, jos putsku on kadonnut. Löytyi kuitenkin kassista. "Mä olin laittanu sen jo valmiiks hyphyy!"

17:15 Marikaa ärsyttää, kun ei tiedä mitään. Ei tiedä, että pitääkö olla valmiina suoraan lähetykseen vai mihin. Ei voi ikinä kertoa. Niko totesi, että se on vika kerta, kun kuuntelevat näitä ohjeita.

Ninoa puolestaan ärsyttää, kun ei ole varma, onko parhaan kaverin synttärit tänään. "Mones päivä tänää on? 28? En mä vittu muista. Marraskuu vai joulukuu... 28..."

Marika panikoi, että mitä oli viime sunnuntaina päällä. Ja oliko perhonen vai kukkanen. Ninon mielestä turha miettiä, kun heidät on jo niin nähty. Nikokin sanoi, ettei ihan oikeasti kannata stressata siitä.

17:17 Nino: Ja kahviki on loppu! Me ollaa hävitty tääki peli! Voi vittu!
Marika naurahti, että pitäisi olla iloisia loppumisesta, mutta ovatkin vaan ihan "Vittu vittu vittu!"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 17:37

17:30 Nino kopista. Tyynyt ja laukut varastoon ja sitten porukka sala-alueelle.

17:33 Panikointia ja sekoilua. Marikalla vielä mm. meikit levällään pöydällä. Nikokin mietti, mitä tekee takeille. Kiva jos ei saakaan enää myöhemmin viedä varastoon.

17:36 Siirtyivät sala-alueelle. Video pyörii taas. Nino manailee kylmyyttä. Epi miettii, että paljonko kello nyt sitten on.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 17:39

Nino toi viestiä pk-huoneesta, että laukut ja tyynyt pitää viedä varastohuoneeseen ja sitten asukkaat sala-alueelle. Marika hätäili, ettei ole meikannut. Nino sanoi, että voi meikata sala-alueella. Pohtivat takkien kohtaloa, mutta päätyivät siihen, etteivät vie vielä takkeja, jos joutuvat vielä ulos. Ninoa pyydettiin kysymään pk-huoneesta lisäohjeita, mutta Nino ei siihen suostunut, eikä BB kutsunut ketään sinne.

Marika säätää ruokapöydän ääressä meikkejään. Muut asukkaat hoputtavat Marikaa ja BB kuuluttaa "pitäkää kiirettä". Muut menevät sala-alueelle ja huomaavat muisteluvideon pyörivän. Marikakin saa meikkinsä järjestykseen ja siirtyy viimeisenä sala-alueelle.

17:57 Televisio sammui ja BB kuulutti "aika on loppu". Asukkaat poistuvat sala-alueelta. Talon puolella ruokapöydässä odottaa kattaus ja ruokaa. "Viimeinen ehtoollinen", toteaa Niko ensimmäiseksi.

Asukkaat asettuvat pöydän ääreen ja alkavat ruokailemaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 17:57

Telkkari kiinni.
BB: Aika on loppu.
Niko: Aina aika on loppu.
Epi: Tääl on näitä hiushommeleja. Mardis Mardis. Otetaan nämä.
Niko: Oho! Tääl on viimenen ehtoollinen!
Niko huomioi myös, että on valkkaria ja punkkua kaikille. Käyvät pöytään pienen "laulurukouksen" kautta.

17:58 Gastronautista näköjään tilattu. Pohtivat ravintolaa, kun latovat ruokia lautasilleen.
Epi: Onks nää niinku nallen nauravat nakitoung?
Marika: Oi ihanaa.

18:07 Soittivat äsken jotain klassista musiikkia. (Sama kuin torstaina?) Joku kommentoi, että yrittävätkö jännittää heitä. Marika ehdotti Epille oksennusämpäriä, jos tulee lähetyksessä. Ei Epiä hetkauta. Nino komppasi, että ovat jo hävinneet tämän pelin. Marika kiljaisi, että olisi sittenkin pitänyt lähteä Extrassaung.
Epi: Voi ei. Putskut jää paperiin. Uutta maaliaung.
:D

18:11 Kippistelevät viineillä. Marikalle vittuillaan punkusta.
Niko: Ei kestä kauaa, kun Mardis on paljussaung.
Marika hymähti, että aikoo kyllä olla ihan skarppina lähetyksessä. Pojat imitoivat kännistä Mardista.

18:16 Ninoa huudeltiin taas Auroraan hakemaan happea. Veikkailtiin myös, ettei Marika tule saamaan piltsiä enää. Pelkkää kullia vaan. Ovat Ninon kanssa ongelmissa.

Epi on iloinen, ettei tarvitse herätä enää. Seiskalta "Tämä on Big Brother". Niko totesi, ettei sitä tule. Oma kännykkä herättää. Epi heitti, että eipä herätä, kun pistää äänettömälle. Puhuttiin myös Nikon pääsevän avopuolistonsa viereen nukkumaan. Niko meinasi, ettei kyllä vielä ensi yönä ole. Neljältä nukkumaan ja seiskalta pystyyn. Putskupinta tulee herättämään.

18:19 Seuraavaksi vittuillaan Ninolle, että tulee taas ensi vuonna. Jos ei voita, niin uusi yritys. Nino naukui tulevansa niin monta kertaa, että voittaa. Voi sitten sanoa, että Nikokin voitti viimeksi. On se kumma, jos ei tästä saa 50 tonnia taskuun kato! Marika totesi, että pitää sanoa vaan, että olivat ihan samanlaisia kuin ulkomaailmassakin. Eli pellejä.

18:22 Epi toivoo, ettei tule mitään pommikysymyksiä.
Nino: "Mitens on aamuheijarit sujunut!?"
Epi: Ja äiti on siel... Seuraava! Ei ollu Epille tää kysymys. Epi on vessassa.
Nino muisti, että pitää ottaa paperia sohvalle, ettei Mardis pimahda. Koko paketti. Epi mietti, miten Nino toimii hautajaisissa, kun pitää pameja ottaa.
Nino: Tippaa tippuu ja on rauhallinen Hermasoung.
Marika heitti, että tulisikohan PK:sta, jos kävisi pyytämässä. Niko ei ole ikinä ennen kuullut kenenkään vetävän pameja. Marika mietti, että exä ehkä veti. Ei ole varma siitä.
Niko: Kylhän mä ymmärrän, et mulle annetaa jalkaleikkauksen jälkee rauhottavia. Mut eihän kukaa syö niit ku karkkei. Paitsi Nino. "Mummi sul on hei tääl karkkikaappi auki!"

18:26 Nino huomasi, että "Kviksilverssin" takki on jäänyt naulaan. Niko olisi halunnut, että hänellä on se huppari jätetty. Nino sanoi, että se onkin. Varasto aukesi ja Nino sai jonkun toisen takkinsa.
Niko: Laita se Kviksilverssi.
Ja Nino veti oven kiinni manaten vittua.
Niko: Nyt jää takki tänne.
Epi: Sponsorilta tulee lisää.
Nino: Haista vittu.

18:28 Niko huokaili, että enää kolme tuntia, niin näkee sen vitun Sofian. Kolme kuukautta vaan odotettu sitäkin. Tai siis viisi tuntia. Epi tajusi, että tänään ihmiset näkevät, kun eilen vähän soittelivat.
Niko: Tuli taloon kolmetoista aivan vitun apinaista.
Niko totesi Pellen lähtevän tänään sirkukseen. Epi siirtyi sohvalle, kun on niin kylmä. Jotain "painetta" kuului päässä. Ilmeisesti siis studiosta.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 18:45

Sohvilla Niko, Nino ja Eetu. Miehet ovat aivan hiljaa kunnes Nino katkaisee hiljaisuuden tokaisemalla, että Eetu meinaa nukahtaa. Tästä alkaa jälleen höpöttäminen.

Marika laittaa hiuksiaan kylppärissä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 18:49

Epi kertoi jostain työkaveristaan. 55-vuotias nainen. Sanoi aina, että vielä joku päivä katsoo poikaystävänsä kanssa, kun Epi runkkaa talossa.
Epi: Meidän Sierra oli melkein uus...
Niko: Sais kyl tulla Arttu Wiskari viel kerran.
Epi: Sais kyl tulla, ku ollaa vikaa kertaa tääl. Paitsi Nino.
Nino: Tai Fainksan tsandau. Vai mikä se on?
Pojat: Final countdown.
Epi: "I am gay. I like mens." Vittu Nino vetäs heti kärkee.

18:50 Ninolla ei ole tehnyt röökiä mieli ollenkaan. Toivottavasti saa nuuskaa illalla. Alkoivat puhumaan Nikon tupakoinnista. Vasta vuosi sitten aloitti, kun oli niin helppo vetää keikkamatkoilla jne.
Epi: Hyi vittu. Mä en kyl ikinä ala. Paitsi ku lapsen saan, nii vedän sikarin. Se on hienoo varmaan ja kuolen sitte siihen.
Nino: Epi saa lapsen. Herranjumala...
Epi kertoi aikovansa saada ensin pojan ja sitten tytön. Nino kertoi, että pitää laittaa lusikka sängyn alle, niin tulee tyttö. Niin isä teki, kun hermostui pelkkiin poikiin. Epi haluaisi kyllä nähdä Ninon lapsen kanssa. Nino lupasi tulla Aaronin kanssa Tampereelle kylään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 19:36

Jeboulandiasta tuttu Chacarron soi. Niko jammailee ja Epi ihmettelee sohvalla.
Niko: Vittu mikä biisi.
Epi: Mikähän tää niinku on?

Nino kävi äsken PK:sta kysymässä jotain lääkettä päänsärkyyn. Mennessä Niko ja Epi huutelivat, että pamia pakaraan vaan.

19:41 Nyt vielä perään se Jebou-biisi. Nino tullut sohville myös kahvikupin kanssa. Marika edelleen jossain meikkaamassa tms. touhuamassa.

19:43 Biisi loppui. Epi toivoi seuraavana Mökkitietä. Marika matki taustalla Inkan "Ei voi äidille näyttää tätäää..!" Nyt on sakset hukassa.
Marika: Guys onks kukaa nähny saksia!?
Eipä ole näkynyt. Marika kaivaa keittiön laatikoita.
Epi: Nyt Arttu Wiskarin Mökkitieoung.
Marika: Faija anna mun ajaa Mökkitie...

19:46 Nino heitti jotain, että "Sitte ku Eetu lähtee". Kommentoivat törkeäksi ja käskettiin ottaa pameja. Nino totesi, että he ovat edelleen hävinneet tämän pelin. Marika PK:seen.
Epi: Pameja pameja.
Marika: Vittu tääl on kylmä.
Epi: Varo ettei pimpukka jäädyoung.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Marras 2010 19:52

Asukkaat saavat nyt pk-huoneesta mikrofonit studiota varten. Marika kävi jo pk-huoneessa, Niko pk-huoneeseen seuraavaksi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Marras 2010 19:55

Marika kasailee meikkejään salahuoneen oven edessä ja manailee, miten voi jännittää näin paljon. Nino lähti vessaan kommentoimatta, mutta Epi tuli tsemppaamaan, että "Hyvin se menee pörröpää." Tästä Marika sai idean kysyä hiuksista. Epin mielestä hyvät on kiharat.

20:06 Kaikilla mustat studiomikit päässä. Epi ilmoitti vielä, että jos käyvät kusella, paskalla, kädellä tai mitä ikinä tekevätkään, niin lähetin pitää ottaa käteen. Se ei saa missään nimessä tippua. Ja toisena juttuna tunti suoraan lähetykseen.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”