91. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

91. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 22 Marras 2010 00:00

Keskustelua 91. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 00:13

0:03 Vielä jatkuu laukkujen purkaminen. Nino huokaili, että voisikohan äiti olla studiossa vastassa. Niko on varma, että se on siellä. Hänen äiti istuu vieressä. Niin kuin viimeksi oli istunut Saulin äitin vieressä. Finaalin jälkeen kaljalle porukalla. Nino kertoi, ettei äiti juo paljoakaan. Niko jatkoi, ettei hänenkään äiti juo melkein koskaan. Kerran on nähnyt kännissä, kun otti vähän viiniä. Hämmentävän samanlaisia äitejä. Nino huomautti, että on sanonut aiheesta aiemminkin.

Jotain kautta alkoivat puhumaan, ettei voi ajaa autoa, jos on juonut. Ninolla on ainakin se asenne, ettei aja, jos on ottanut yhdenkin. Epin mielestä se on hieno asenne. Niko sanoi, että itse kyllä ajaa vielä sen jälkeen, jos on ottanut vain yhden. Tietää kyllä tapauksia, joita ei kiinnosta yhtään ja ajaa vaikka kuinka monen jälkeen. Epi kertoi, kun oli kerran kaverin kyydissä. Oli pakko päästä baarista toiseen ja ei jaksettu kävellä. Molemmat aika jurrissa. Matka päättyi hyvin nopeasti yhteen tolppaan. Kivasti tömähti, muttei käynyt pahemmin.

0:06 Marika jäi yksin makkariin vielä laittamaan vaatteitaan laatikkoon. Muut olkkarissa, keittiössä ja kylppärissä.
Petri: Tiiättekö mikä on varmaa ens viikol? Et me kaikki lähetää.
Epi: Ei välttämättä. Mä luulen, et mä jään tänne. Mä jään siivoilee.
Niko: Sä voit jäädä.
Epi: Mua ei kiinnosta. Aijai. Mä muistan vieläki sen päivän, ku mä tulin tosta ja leimasin kellokortin.
Nino: "Helou piipol!"
Epi: "This is what we believe now!" Mitä veikkaatte tuleeko aamulla aikanen herätys?
Ja samantien valot himmeni. Ei tullut toivottuja bileitä. Tästä päättelivät, että pitää lähteä nukkumaan. Pakolliset iltatoimet ensin.

0:20 Iltapalaa vielä keittiön pöydän ääressä.
Epi: Täs me ollaa. Hunksit ja mestari.
Kolmikon lisäksi Marika tuli pesemään hampaita. Alkoivat miettimään, ketkä äijistä on häädetty. Habib ja Jani T. "Siin ne oli. Ei oo muita. Hannu, Ville ja Palle lähti tost." Muistivat sitten kaimat Janin ja Nikon. Niitä ei oteta laskuihin, koska ei ollut virallisia asukkaita.
Marika: Ja E-T.
Epi: Kuka vittu se on?
Niko: Mut sekää ei ollu ees asukas.
Epi: Ai se nuuskaäijä?
Niko naureskeli, kun Petri oli pelannut lätkää samassa joukkueessa. Oli Facebookista katsonut, että on mennyt kihloihin, mutta ei silti tajunnut edes, että ei muka seurustele. Petri lisäsi, että katsoi jotain niiden kuviakin. Marikan mielestä aika outoa.

0:25 Kolmikko jäi vielä juttelemaan. Epi muisteli olevansa ihan varma Inkan lähdön jälkeen, että itse lentää seuraavana kuin leppäkeihäs.
Petri: Mä sanoin, et sä et lähe mihinkää.
Epi: Niihän sä sanoit.
Epi ei siltikään voi ymmärtää. Olisi voinut lyödä 150 000 vetoa, että lähtee tänään. Petri veikkasi, että ne väliaikatilanteet viikolla oli ihan täyttä kusetusta. Kaksikko komppaili, että näin saattoi olla. Epi arveli, että Ellun häätöön vaikutti, ettei ihmiset pidä siitä, kun jollain tytöllä on niin ruma kieli. Se on voinut olla yksi juttu.

0:28 Petri heitti, että sunnuntaina voi käydä ovi aika tiuhaan. Niko jatkoi, että kerrankin lähtee enemmän kuin yksi. Veikkaili muille olevan aika shokki mennä ekaa kertaa pois. On tottunut pieneen porukkaan ja yhtäkkiä tuleekin ihan vitusti ihmisiä. Voi olla myös mielenkiintoista saada kännykkä takaisin.
Epi: Ja loppuu heti akku.
Niko: Laturi on muuten koton. Mul ei oo ku se iPhonen usb-juttu. Ei töpselii ollenkaa.
Epi: No mut mul on.

0:31 Epi alkoi muistelemaan, mitä Niko oli kertonut aiemmin, että kännykän viestit ei näy enää tietyn ajan jälkeen. Nikolla oli "vain" 50 odottamassa. Tästä päästiin Galleriaan ja Nikon 36 000 kommenttiin. Nikoa naurattaa vieläkin se. Oli ihan vitusti ja näkyi vain muutama uusin "Oot ihana". Nyt itselle on Facebook uusi. Se oli räjähtänyt juuri silloin kolmessa kuukaudessa. Kaikilla oli se ja käskettiin tekemään profiili. Ensin ihmetteli, mikä vitun juttu se on, mutta sen jälkeen ihan koukussa. Petri lähti nukkumaan. Keittiöön Marika ja Noora.
Epi: Muistatsä ii2:n?
Niko: Joo.
Epi: Mul on vielki se.
Marika: Voooi vittu. Mä en oo muistan poistaa sitä.
Epi: Se on ihan päällikkö. Siit kaikki lähti.
Kerrottiin vielä tytöillekin, että Nikolla oli Galleriassa 36 000 kommenttia BB:n aikana. "Mitä!? Siis kolkytkuustuhatta!?" Niko nauroi, että ihan oikeasti. Kannattaa mennä katsomaan omat kommentit sitten. Itse otti vielä screenshotin siitä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 01:22

0:34 Niko ja Marika jäivät vielä kahdestaan juttelemaan, kun Epi ja Noora suuntasivat nukkumaan. Marikaa huolettaa se Facebook. On tosin muuttanut nimeä siellä. Niko totesi, että kyllä ihmiset silti löytää. Marika haluaisi tehdä jonkun oletuksen, että saisi vain osalle kaiken julkiseksi. Kaikki uudet kaverit menisi toiselle listalle. Muutenkin pitäisi vähän järjestellä. Marika kysyi, onko Nikolla paljon faneja siellä. Niko kertoi käyttävänsä sitä mainostukseen. On siellä paljon kavereitakin. Tulee vaan aina niitä *POP* ihan helvetisti, kun kaikki alkaa juttelemaan. Marika ihmetteli, että vastaileeko Niko sitten niille. Niko sanoi, että tottakai vastaa. Jos tulee järkeviä juttuja, niin kyllä niihin vastailee. Se on ihan hauskaa.

0:37 Marika alkoi miettimään enemmänkin julkisuutta ja ihmisten reaktioita.
Niko: Nyt teil on ollu onneks kaks, ketkä tietää vähä siitä.
Marika: Ja aina voi soittaa teille "Hei apua!"
Niko: Mut ei sun tarvi sit pelkää.
Marika: Mä oon aina sellanen stressiherkkä.
Niko: Kyl mä tiedän, ettei sul mitää hätää oo.

Seuraavaksi päästiin taas kysymyksiin. Marika huokaili omaa sekoilua.
Niko: Sul on se jännitys vielä. Mut kyl se on lähteny aika paljo.
Marika: Nii. Huhhuh.
Niko: Mut kylhän muaki jännittää. Se on ihan luonnollist tollases tilantees. Eihän toi mikää kotisohva oo.
Marika: Joo. Se ois niin hyvä olla ens sunnuntain ihan priimana.

0:42 Nikon vuoro hämmästellä, miten selvisi finaaliin. Se on nyt enää viikko jäljellä.
Marika: Jos ei riehu jotaa ja lennä pihalle.
Niko: Aika pahast saat kyl mokaa, jos täs vaihees viel lennät.
Marika: No eiköhän mullaki oo jossaa vaihees ollu vähä niinku...
Niko: Oot skarppina vaa, nii ei mitää hätää.

Niko jatkoi finaalin pohtimista. Ei olisi uskonut kyllä enää, että selviää finaaliin asti toista kertaa. Marikakaan ei olisi voinut kuvitella itseään finaaliin. Ihmetyttää vaan, kun ei muista Nikoa aiemmalta kaudelta. Kadin kuitenkin muistaa. Niko kysyi Saulista ja Marika sanoi muistavansa Saulinkin. Silloin uusvanhojen tullessakaan ei vaan tunnistanut Nikoa.

0:47 Niko: Mut eihän mul oo nyt mitää jännitettävää enää tost ulosmenost. Teil on se kuitenki. Täs on mulle vaa enää se sijotus. Et lähteekö sunnuntain heti ekana vai milloin. Sen näkee sitte.
Marika: Herranjumala nii...
Niko: Mut se, et sainpahan kidutettuu itteeni viel toisen kerran ja finaalii asti. Kyl mä vähä luulin, et vittu... Miks kukaa jaksais kattoo enää toista kertaa? Sit mä vähä mietin. Et miks?
Marika: Et sä oo niin nähty.
Niko: Kyl mä vähä luulin, et oisin jo ihan nähty.
Marikan mielestä Niko on kuitenkin sellainen iloinen ja viihdyttävä, mitä jaksetaan katsoa. Niko pohti, ettei nyt kuitenkaan lopulta ollutkaan muuttunut niin paljoa kuin luuli. Marika kyseli lisätietoja. Niko naurahti, että kuvitteli olevansa nyt vähän tylsä tai sellainen. Ei sitten ehkä kuitenkaan.

Niko kysyi Marikalta, että voisiko kuvitella nyt tulevansa vielä joskus uudestaan taloon.
Marika: Ä-ää.
Niko: Nii. Mieti.
Marika: Kyl tää kokemus oli nyt tässä. Ihan mahtava kokemus, mut en mä kyl enää toista kertaa.
Toisaalta Marika kyllä ymmärtää. Nikoa pyydettiin mukaan tällaiseen juttuun ja kuitenkin halusi tulla yrittämään. Niko naureskeli ihmetellen, että miksiköhän oikein tuli. Otti kuitenkin aika ison riskin. Viimeksi halusi jotain muutosta elämään, mutta nyt oli kaikki helvetin hyvin. Silloin heti keskiviikkona Nino kysyi ensimmäisenä, mitä helvettiä tekee talossa.

0:52 Niko on onnellinen kyllä nyt, että vihdoin tulee loppu. Ei ole lietsonut oikein sitä tunnetta, mutta on ajatellut kyllä koko ajan. On toivonut vaan, että loppuisi nopeasti. Toinen kerta on ollut kyllä paljon rankempi. Eihän viimeksi ollut mitään ongelmaa. Ei ollut hajoamistakaan, mutta nyt on ihan eri meininki. Marika tokaisi, että se on se Sofia. Niko sanoi kaipaavansa nyt vaan ihan tavallisia asioita. Joidenkin mielestä ne saattaa kuulostaa ihan vitun tylsiltä. Nyt vaan kaipaisi vaikka leffailtaa kahdestaan. Naurattaa vaan, kun sanoi lähtiessä, että tulee sitten loppuviikosta takaisin. Sofialla oli varma tunne, että Niko on kyllä ihan finaaliin asti. Nyt sitten taas istutaan finaalissa.
Marika: Ooi vitsi.

1:03 Niko: Nyt kyl mä voin sanoo, et must on tähän. Ku kaikki puhuu aina, et "Must ois kyl tonne", vaikka ei oo käynykää. Joillaki ei vaa pää kestä. Mun mielest mä voin sanoo, et kyl must on tähän. Kheh.
Marika on samaa mieltä.
Niko: Mut et enää ei tarvi tulla.
Marika: Varmaa sit heti ens vuonna "Okke!"
Niko: Ei kyl enää.
Marika: Pidätki sit mieles. BB 2011! Ä-äää!
Niko: Ei. Niin hullu mä en oo, et mä kiduttaisin itteeni enää kolmatta kertaa. Kyl tää oli nyt täs.
Marika: On tää kyl tavallaa ollu aika kidutust. Just niinku. Herranjumala. Onhan se ihan luonnollist, et tulee ahdistumisen tunteit ja tälläsii.

1:05 Marika: Herranjumala ku tääl on niit tylsii hetkii.
Niko: Nii. Päivän kohokohta on se, et tehää ruokaa ja vaihetaa patterit.
Marika: Mut onneks on noit tehtävii.
Niko: No onneks. Ei tät muuten kestäis.
Marika: Sen takii ne tunteet tulee niin intensiivisest, ku sul on aikaa kelailla kaikkii asioit. Jos sä oot töissä, nii sä keskityt siihen. Ja tehtävii tehdes. Mut herranjumala, ku tääl istut ja alkaa seinät kaatuu päälle. Ja tosi monel alko tulee niit ikävän tunteit tosi aikasee.

1:11 Marika analysoi, että on itsellä kyllä aika kova henkinen tila tjsp. Vaikka onkin hajoillut välillä, niin silti kestää vielä. Kertoi myös Irlannin reissusta, kun siellä sentään pystyi pitämään yhteyttä netin ja puhelimen kautta läheisiin.

Niko: Mä kysyin Sofialtki, et onks se valmis tähän. Koska seki joutuu elämää täs mukana.
Marika: No joo se tuli aika konkreettisest todistettuu.
Niko: Mä sanoin sille, et ihan varmast tullaa pyytämää kaikkii haastattelui ja muita. Sehän mut tähän pistiki. Mä olin vähä, et "En mä nyt tiiä". Se vaa "Sä oot ihan hullu, jos et mee. Sua on kysytty, nii todellaki meet." Sit mä rupesin miettii iteki, et kylhän mä voin lähtee.

1:16 Suorittivat vielä iltatoimet ja painuivat nukkumaan. Marika meni pari minuuttia edeltä ja Niko heitti kylppäristä tullessaan "Naughty naughty everybody!" Marika olikin mennyt Elisa paikalle. Nousi vielä istumaan ja halasivat Nikon tullessa makkariin. Ainakin Noora havahtui ja toivottivat hyvää yötä toisilleen.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 01:45

Epi hihkaisi kesken tasaisen kuosauksen: Mä oon täälä!
Marika nauroi: Epi.
Epi: No?
Marika: Mitä sä sanoit?
Epi: Mä oon täälä.
Marika: Niihän sä oot.
Marika kaappasi Nooran lusikkaan ja jatkettiin unia.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 22 Marras 2010 04:42

Tasaista kuorsausta kuuluu. Joku välillä kääntää kylkeä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 06:57

6:56 Pihakamera veti näkymän terassin kattoon. Jotain tapahtuu kohta?

6.58 Kouluttaja seisoo terassilla suljetun verhon edessä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 07:02

7:00 Verho aukeaa, kouluttaja seisoo edelleen kädet puuhkassa sen edessä, peililasit, pipo ja liivi päällä.

Astuu sisälle, kävelee makuuhuoneeseen taskulampun kanssa.

Kouluttaja: "HYVÄÄ HUOMENTA, KAIKKI YLÖS! YLÖS YLÖS YLÖS YLÖS₁ LÄMMINTÄ PÄÄLLE! VIISI MINUUTTIA AIKAA OLLA ULKONA! KAMAA NISKAA VÄHÄN NOPEESTI NYT!"

Kouluttaja: "NO NIIN VIIMEINENEKIN SIELLÄ, HOUSUT JALKAAN JA YLÖS! AINAKO SUA SAA ODOTTAA!"

Eetu mutisee että hetkeen aikaan ei oikein ollut selvillä missä ollaan. Petriä naurattaa.

Petri: "Pakko karjuu niinku armeijas!"

Kouluttaja hoputtaa vessassa käyjiä:

Kouluttaja: "NYT VAUHTIA IHAN OIKEESTI, KESTÄÄ IHAN LIIAN KAUAN! VAUHTIA VAUHTIA VAUHTIA!"

Porukka alkaa kohta olla ulkoterassilla. Asukkaat vähän naureskelevat komennoille, eivät ota ihan tosissaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 07:10

7:06 Asukkaat marssitetaan lumiselle tehtäväalueelle.

Kouluttaja: "No niin se lähtee vika viikko käyntiin ja tässä on majotus nyt sitten. Otetaanko vähän lämpöö, kyykkyyn, ylös, kyykkyyn, ylös, kyykkyyn, ylös! Liikkuu liikkuu!"

Petri (laulaa): "Voiko ihanammin aamu enää alkaa..."

Sitten ohjelmassa juoksua tehtäväalueen ympäri.

Eetu: "Nino, vituttaako?"
Petri: "Juokse pullukka nyt! Jos jotain hyvää tässä on niin pysyy laihana nyt!"

Kouluttaja: "JATKAA JATKAA, MUUTAMA KIERROS VIELÄ. VAUHTIA!"

7:08 Taas kyykkyjä.

Kouluttaja: "No niin, hyvä! Jos te luulette et teist on tähän viimeseen viikkoon niin siinon majotus ja safkat."

Kouluttaja viittoo kohti tehtäväalueen nurkkaa jossa on iso varustelaatikko ja laavu, jonka pohja on tehty trukkilavoista. Laavun pohjalla on makuupusseja.

Polttopuuta on läjä tehtäväalueen seinän vieressä ja nuotio on jo saatu palamaan. Vaikuttaa Autiosaari-tehtävän toisinnolta, tosin vain talvioloissa ja yhtenä ryhmänä.

7:14

Petri: "Oikeessa oli Nino, ei tarvita viikkobudjettia viimmeselle viikolleungg!"

Kukaan ei ottanut röökiä mukaan. Noora toteaa että vessa ei vedä. Kaikilla ei ole hanskoja.

Petri: "Muistakaa asenneungg!"
Nino: "Kyllä kyllä! Asenne ratkaiseeungg!"

Miettivät voiko täältä lähteä vain sisälle kävelemään. Seuraavaksi lasketaan makuupussien määrää, Marika menee pussien sekaan.

Niko: "Mardis menee nukkumaaung!"
Petri: "Marika oli meikkaamas kun oli kolme minuuttia aikaa!"
Marika: "Vittu en ollut!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 07:21

7:18 Miettivät että ei voi olla niin että heitä pidetään täällä loppuviikko. Nuotio sammui jo, uudelleensytytysyritykset menossa.

Niko: "Mullon semmonen fiilis että tämä on tämmönen mind game vaan."

Noora: "Mullon kauhee nälkä."
Marika: "Voi raukkaa."
Noora: "Varmaan syön tota puuta tossa."

Petri: "Tulisin nukkuun mut ku paleltaa. Ei oo vittu sukkiakaan saatana. Näistä vitun nilkkasukista oo mitään hyötyä. Luulin että mennään juomaan vaan sitä pirtelöä."

Petri: "Siellä se Tossu nukkuu hotellissaunggg! Vetää kohta - tai ei vedä, mutta sais vetää pekonia naamaaungg!"

Petri: "Meen Hermaksen kanssa lusikkaauunggg! Mikä vitun koiranviltti tämäkin on kato!"

Naurua. Niko sanoo että koirankuppi tulee perässä kohta.

Petri: "Mardis tuli viereen vieläaungg! On lämmin lesbon ja homon välissäyngg!"

Petri: "No niin siinä se on. Hyvää yötäyngg! Herättäkää perjantaina!"

Noora, Eetu ja Niko seisoskelevat nuotion ympärillä, Nino, Petri ja Marika ovat makuupusseissa laavussa yhdessä läjässä. "Laavu" on niin avoin ja katto siinä niin korkealla ettei pidä mitään kylmää ja nuotiokin niin pieni ja kaukana ettei paljon lämmitä.

7:32 Jalkeilla olevat pohtivat mitähän nyt sitten. Olivat odottaneet liian hyvää. Eivät kuitenkaan oikeasti usko että tehtäväalueella pitäisi viettää pitkää aikaa. Vaikka kaikkihan on täällä mahdollista.

Petri huutelee miksi muut eivät tule nukkumaan. Makuupusseissa on lämpimämpi, nuotiosta ei ole vittuakaan hyötyä, turha edes polttaa sitä. Eetu sanoo ettei nyt enää nukuta. Nino valittaa että varpaat ovat ihan jäässä. Noora ja Niko opastavat että pitää ottaa kengät pois jalasta ja mennä pussiin sikiöasentoon.

Eetu: "Ollaan hävitty tää peli!"

Eetu: "Vitun Elisabetti, se tiesi tääyng!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 07:42

7:40

Eetu (Nooralle): "Jumalauta Elisabetti nauraa meille tuolla jossain. Tai ei ehkä vielä, mutta aamulla kun tsekkaa missä me ollaan."

Niko kävi testaamassa tehtäväalueen vessan. Ei vedä, vetonuppi ei liiku kunnolla. Ei sinne montaa paskaa tehdä. Sanoo tosin, ettei nyt vielä sitten tehnytkään.

7:50 Eetu muistelee omia yöllisiä unissapuhumisiaan. Veti kuulemma ihan hyviä. Noora myöntelee nauraen. Raportoijalle tulee mielikuva että taas omakehutaan jotain jota on esitetty kameroille.

7:54 Muistellaan aamuherätystä ja kouluttajaa, joka siis poistui tehtäväalueelta näytettyään laavun ja tarvikkeet. Nikosta oli hyvä, mutta nauratti vain, kun se heilui taskulamppunsa kanssa. Ihan hyvin pysyi jäykkänä, ei pokka pettänyt. Niko tosin naureskelee että sillä oli putskut pinnassa; oli sotilas ottanut putskua tv:tä varten.

7:57 Eetu kyselee mistä täällä saisi VMTL:ää.

8:03 Nino huutelee makuupussistaan jotain että "nyt alko laihis, KATTTTTTO!"

Eetu: "Nindis, kannattiko tulla uudestaan?"
Nino: "Noubou!"

Eetu: "Hannu olis täällä ihan vaan että ei tässä mitään. Bull-Hannu!"
Eetu: "Jääkärimode päälle vaan."
Niko (nauraen): "'Jääkärimode.'"

8:12 Miettivät että onkohan jengi äänestänyt heidät tänne.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Marras 2010 08:25

Miettivät, että miksi tällainen tehtävä tähän loppuun.
Noora: Ei keksitä muutakaan niin laitetaan ne pihalle. Eetu olisi toivonut jotain armeijaan liittyvää tehtävää enemmän kai? Eetu arvostaa vieläkin enemmän ulkomaailman juttuja, kun pääsee kotio. Noora, NikoN ja Eetu pitävät siis edelleen kipinävuoroa yllä.

NikoN: Whats the difference between you and me?
Noora: Sä oot mies ja mä nainen. / näinkin järkevää keskustelua yllä..
Eetu toistelee taas, että me on hävitty tää peli ja Elisabetin poistosta kuulunutta kuulutusta höpötti. Viitaten ironisesti ilmeisesti siihen, että Elisabet pääsi pois kotiinsa, kun he (Noora&Eetu) jäivät finaaliviikoksi pihalle kärvistelemään.

09:16 Noora, Eetu ja NikoN melko väsyneinä jo puhuvat mm. polttopuista. No jaksaa ne siellä vielä nauraa. Yllättäen Nino pääsi ensimmäisten joukossa nukkumaan ja nämä uusimmat asukit NikoN ohella suostuivat pitämään liekkiä yllä ensimmäisinä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 22 Marras 2010 11:07

niko, noora ja eetu menneet vuorostaan nukkumaan ja petri ja nino valittavat oloaan nuotion ääressä. marika lenkkeilee tehtäväaluetta ympäri.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 22 Marras 2010 11:08

11.00: Vahdin vaihto vähän aikaa sitten, Petri, Mardis ja Nino nyt vuorossa.
Alkoivat kävellä lämpimikseen tehtäväaluetta ympäri, mutta Petrillä on joku sukkaongelma ja luovutti kierroksen jälkeen. Pojat istuu nyt laatikon päällä ja Mardis hölkkäilee.

11.08: Mardiskin notskille. Savut tulee suoraan laatikon suuntaan ja kiroilevat kun menee silmiin kirvelemään. Alkavat tutkia ruokatarjontaa, päätyivät tekemään Lämpimät Kupit.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Marras 2010 12:54

Marika päikystä postia:

Valeviikkotehtävä: Jääkausi 2010
22.11.2010 12:50


Taistelette vuoden 2010 Big Brotherin voitosta. Matkanne viimeinen viikko vie teidät arktisiin olosuhteisiin.

Tulette viikon aikana kohtaamaan hyytäviä haasteita, joista teidän on selvittävä päästäksenne perille.Vedonlyöntiprosenttinne on vähintään 25 prosenttia ja enintään 99 prosenttia.

Terveisin,
Big Brother

Asukkaat eivät tiedä, että tämä ei ole oikea viikkotehtävä. Tosiasiassa asukkaat käyvät viikon aikana läpi "minikauden", jonka aikana puuhastellaan kaudelta tuttujen tehtävien miniversioiden parissa.

Asukkaille ei ole kerrottu, että semifinaaliäänestys on käynnissä ja kaksi heistä häädetään torstaina.

(Sub)
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 13:29

13:00 Alkoivat tekemään ruokaa. Tuli ongelmia, kun Epi ei oikein tykännyt mistään ja Marikakin haluaisi syödä jotain.
Nino keksi ratkaisun: Tehää noi kaikki. Ei ne voi meit nälkää tappaa. Tää on viimenen viikkoung.
Niko: Kyl ne voi.
Petri: Tapettiihan Ruotsin BB:ski.
Niko: Nii siel oli se yks pullukka, kuka rupes kukkoilee, nii ne pisti sen tohon grillii.
:damnfunny

Lopulta saatiin valittua jotkut ruuat. Nino PK:seen.
Petri: "Tylsää, tylsää, tylsää! Syvältä perseestä!"

13:16 Nino tuli PK:sta ja totesi, että vessa ei siis vedä. Siitä pitäisi ilmoittaa.
Epi: Siel on Eddie Murphy jo. Koht tulee Will Smith.

Nino huolestui myös siitä, jos nyt tulee kuume. Vika viikko ja varmaan kiva olla kipeänä.
Niko: No niinhän se oli siel Ruotsin BB:s ja kuoli.
Marika: Siis oikeesti? Häh? Mihin se kuoli?
Nino: Ei mihinkää. Niko huijaa.

Nino panikoi seuraavaksi, että pitäisi olla putskut pinnassa ja näyttää hyvältä vaan. Nyt joutuu olemaan vaan tehtäväalueella kärsimässä. Niko ja Petri vittuilivat, miltä Nino näyttää sitten perjantaina. Sänki kasvaa ja on muutenkin ihan hirviö. Marika alkoi miettimään, että eihän tehtävä lopulta ole kovin paha. Armeijassa ollaan ihan samanlaisissa olosuhteissa. Äijät totesivat, että Marika on oikeassa. Nino sanoi, että onhan armeijassa kuitenkin lämmin. Muut naurahtivat, ettei siellä sen lämpimämpi ole. Nino tarkensi, että on siellä ainakin kunnon varusteet.

Tästä päästiin muistelemaan aiempaa autiosaarta. Elisan sopivuutta armeijaan arvioitiin sen perusteella.
Petri: Hermas tsemi tsemii!
Nino: Kyllä kyllä! Jaksaa jaksaa! Pus puss! Vittu jos Röökimuija olis viel täällä. Hähhähähä!
Niko: Satu on kotoon ihan tyylii "Hähhähähähä Hermas saaatana!"

13:22 Niko otti jonkun puun ja näytti Petrille: Hyvä (ruoka)lasta. Muistatko sit? Kheh.
Marika: Tää on niinku autiosaari. Pontenssii arktinen autiosaari.
Todettiin ilman olevan kylmä.
Niko: Tosi freessi. Tääl on sellanen tosi freessi ja raikas. Saatanan kirkas talvisää.

13:27 Petri PK:seen. Käskettiin sanomaan siitä vessasta, ettei paskat mene alas.

13:37 Marika: Tosi kiva, ku yks hoputtaa, et "Lämmintä päälle. Lämmintä päälle." Ei siin kerkee mitää!
Joku: Ja ei joillaa ees oo.
Marika: No se on tietty oma moka.
Nino: Vittu miksei voi olla edes villasukkii!? Kyl kesäl oli villasukat, mut ei nyt tietenkää. Vittu!
Noora: Ei ollu jääkaudellakaa.
Niko: Jos oltais synnytty Brasiliaa, nii ei tämmöstkää ois.
Epi: Oltais kaikki Zinedine Gintoniceja.
Marika: Koht tulee... Muuttaiskohan sitä Lontoosee vai Pariisii?
Noora: Yhtä kylmä sielläki on.
Marika: No Thaimaa lämmittääyng!
Niko: Brasilias pelattais kaikki futist shortsit jalas ja karnevaaliasut päällä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Marras 2010 14:02

NikoN: Mua ei onneksi saa enää hajalle, koska mä tiedän että sunnuntaina. Joku: Näät Sohvin.
NikoN: Mmmm.
Nino: Onneksi on nämä vaatteet, edes joku lohdutus tässä tilanteessa.
Nino: En lähde enää ikinä tämmösiin ohjelmiin.

14:06 Nino: Tässä ois ollut siistiä, jos ois ollu joku armeijajuttu vaan pitää vaan istua täällä. Marika: Eihän nämä ole edes niin haastavat olosuhteet. Se äijä hoputti niin en kerinnyt kaikkea ottamaan.
Nino: Niin, oli mullakin vaikka mitä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 14:08

^ Niko: Tää on ihan lastenleikkii siihen verrattuna, ku miettii, mitä sunnuntain jälkee tapahtuu.
Nino: Vittu en mä ois kuvitellu tät.
Niko: Hermas luuli, et vika viikko on ku kuninkaallisten palvelua vaaaung.
Nino: En mä tälläst. Mä luulin, et ois jotaa mukavaa. Käytäis vaikka vanhoi viikkotehtävii läpi.
Niko: Kyl me keretää viel.
Nino: Mut se on ihan fakta, et kipeinä me ollaa tän jälkee.
Marika: Ois kiva saada vettä lisää.
Niko: Koht me etitää sit taas.
Nino: Mut eiks tää ois voinnu olla vaikka joku armeijajuttu? Tarviiks kuitenkaa niinku palella? Jäätyä? Et niinku.
Marika: Mut siis oikeest täähän on aika helppoo. Eihän nää oo oikeest ees haastavat haastavat olosuhteet. Ku miettii vaik, mitä oli talvisodas ja armeijas.
Niko: No mut ei intis oo mitää. Sielhän on lämmin, ku pääsee nukkuu kaminan vieres.
Marika: No kiva. Nyt nää mun armeijavertauksetkaa ei toimi. Ollaa ihan raukkaparkoja tääl.
Niko: Eei. Kyl te tiedätte, et ei meil mitää hätää tääl oo. Sähän oot vaik boksereil tän ajan tääl, ku tiiät, et sunnuntain pääsee pois.
Marika: Mua vaa ärsyttää, ku ei osan laittaa päälle, ku se tyyppi vaa hoputtaa. En mä siviilissäkää osaa pukeutuu oikein.

14:09 Muut lähtivät nukkumaan ja kolmikko jäi nuotiolle. Marikakin sai jonkun kattilan pestyä ja tuli viltin alle.
Marika: Toisaalt tää on aika siistii, et tää alko tääl ja nyt loppuu tänne. Ympyrä sulkeutuu. Et tosi siistii päästä kokemaa tää kaikki.
Savu tulee taas silmiin ja jutut keskeytyy hetkeksi.
Nino mutisi jotain: Mut päästääkö kokemaa silti kaikki...
Niko: Koira päättää.

14:13 Alkoivat muistelemaan edellisiä finaaleja. Marika kertoi äänestäneensä Kätliniä neljä kertaa. Kadia myös äänesti.
Niko: Sä äänestät vaa tyttöi.
Marika: No en. Voi vittu. Kyl mä Sampostaki tykkäsin.
Nino: Katoitsä mua ollenkaa silloin?
Marika: Joo kyl mä sustaki tykkäsin.
Niko: Älä valehtele.
Nino: Mardis Mardis valehtelee Mardiiis!
Niko: Mardiiis. Sä äänestät vaa tyttöi tai bi- ja homoseksuaalei. Ratface.
Marika: No. Vittu.
Niko: Oot sä kyl aika rotta.
Marika: En mä äänestä...
Niko ja Nino: Mardiis!
Marika: No vittu ku mä äänestän muutenki aika vähä.
Niko: No okei saat anteeks.
Niko alkoi hakkaamaan lisää polttopuita. Kaksikko katselee laatikon päällä istuen. Niko mietti, että veli olisi ihan innoissaan nyt. Tykkää niin kaikesta tällaisista eräjutuista.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 22 Marras 2010 14:49

noora toi pullopostia pk:sta:

Tulette saamaan viikkotehtävän aikana erikoistehtäviä. Kunkin erikoistehtävän onnistunut suoritus lyhentää oleskeluaikaanne tehtäväalueella 24 tuntia

Kun kuulette laivan torven soivan, avatkaa tehtäväalueen liukuovi ja ottakaa käytävästä laatikko, sulkekaa tehtväalueen ovi ja toimikaa laatikosta löytyvien ohjeiden mukaisesti.

Taistelkaa hyytävässä kylmyydessä kohti lämpöistä Big Brother-taloa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 14:51

14:34 Taas tuli mieleen edellinen kerta autiosaarella, kun Nino valitteli kylmyyttä. Silloin ei ollut sitä ongelmaa. Oli myös tekemistä. Niko muistutti, että tuleehan nytkin erikoistehtäviä. Nino manaili, ettei varmasti tule mitään. Marika totesi, että ruoka oli vaan paha. Ne vaihtokaupat meni vähän vituiksi, kun tuli kilpailuhenkeä liikaa. Niko laskeskeli, että nyt on heidän lisäksi Masa enää jäljellä niistä. Kaksi molemmilta puolilta.
Niko: Mut eipähän tarvi tulla enää BB:see.
Nino: Ö-öö.
Marika: M-mm.
Nino: Paitsi ens vuonna vierailevaks tähdeks. Tulee julkkis-BB.
Marika: Nii hei jos tuliski julkkis-BB ens vuonna!
Niko: No en varma oo tulossa enää kolmatta kertaa. Mieti nyt. Mitä mä tääl tekisin?
Nino: Sofia varmaa sanois siin vaihees "Et oo menos muru mihinkää!"

14:41 Noora kutsuttiin kesken unien PK:seen.
Niko: Nukuit liian hyvin! Don't hate the player, hate the Slayer!
Muita nauratti, kun Noora lähti vittuuntuneena ja kylmissään PK:seen.
Niko: Tuo jotaa hyvää. Tuo hyvää lihaa.
Niko mietti, että voisi tulla taas viinaa. Silloin voisi vetää paavikännit. Muut eivät tienneet niitä.
Niko: Ne on sellaset, et tarvii kaks kantajaa ja yhen tulkin.
Marika: Ja Lumikkikännit on se, ku herää seittemän miehen kaa.
Niko: Joo.
Marika: Tiedätteks te mitää muita?
Niko: Epi tiedätsä mitkä on Lumikkikännit?
Epi: No?
Niko: Heräät seittemän miehen vieres. Jos ne sattuu olee kääpiöit, nii aina parempi.
Epi: Mut joks sä oot keksiny, miten saa varpaat lämpimiks?

14:47 Noora tuli pullopostin kanssa PK:sta. Petri ja Epikin joutui nousemaan. Viestissä kerrottiin erikoistehtävistä. Onnistuminen vähentää 24 tuntia tehtäväalueella vietettävästä ajasta. Laivan torven kuuluessa pitää hakea laatikko liukuoven takaa ja sieltä löytyy ohjeet.
Niko nauroi: Lähetää jo tänää pois!
Noora: No sit voi ainaki syödä perjantain ruuista, jos onnistuu.
Petri: No mut jos epäonnistuu.
Epi: Kaikki epäonnistuu.
Niko: No ollaaks me sit viel ens viikolki tääl? :D

14:53 Manailtiin vessan toimimattomuutta. Niko analysoi, että kusella voi käydä. Mutta vielä kolmannet paskat, niin osuu jo toisen pökäle kinttuihin. Sitten tuli torven ääni ja rynnättiin hakemaan laatikko.
Niko: Eihän tää paina paljo mitää!

14:54 Niko lukee ensimmäisen erikoistehtävän. Rio ohoi. Pitää pukeutua samba-asusteisiin ja luoda näyttävä koreografia. Samba de Janeiro alkoi soimaan. Porukka kaivoi hattuja, höyhenhuiveja, huiskia ja muuta rekvisiittaa. Petri, Epi ja Niko lauleskelivat Kummelista tuttua "Samba rumba bueno!" Vappupillejä oli myös laatikossa ja niillä pidetään ääntä.

14:57 Jokainen tanssi omineen ensin ja Niko huomautti, että piti luoda koreografia. Sitten alettiin suunnittelemaan.

14:58 Ei päästy edes kunnolla vielä alkuun.
Marika: Hei meijän musa lähti.
Niko: Niin lähti.
Epi repesi nauramaan ja näytti Ninoa.
Niko: Miten sä saatki noin urpon näköseks?
Koreografian suunnittelu jatkuu silti. Kaikille pillit suuhun ja huiskitaan menemään jonossa.

15:00 Nino: Hei meidän nuotio sammuu!
Marika: Mä käyn laittaas vähä lisää!
Noora: Pitäiskö meidän tehä jotai ympyrässä?
Kaikki: *Tööt tööt*

15:02 Niko ehdotti, että menevät ympyrän muodostelmaan, kävellen kasilla keskelle ja puhalletaan pilleihin. Sitten pakitetaan ja lähdetään tekemään oma ympyrä "stailistityylillä".
Marika: Miten sambaliikkeet ees menee?
Niko alkoi tanssimaan Satulle tyypillistä tanssia kädet levällään. Muut yhtyivät naureskellen tähän ja se päätettiin ottaa mukaan. Sitä lähdetään vielä muokkaamaan nostelemalla jalkoja ripaskan tyylillä.

15:04 Marika lisäsi vielä, että heilutetaan huiskia ilmassa ja pyöritään ympyrään. Samalla puhalletaan pilliä koko ajan. Noora ehdotti, että vetävät nyt alusta koko homman. Kaksi kertaa reunoilta keskelle, "Sambaa!" ja puhallus pilliin, oma ympyrä, Satun tanssi ja siitä muunnelma sekä lopuksi huiskutus pyörien.

15:06 Se on siinä. Niko keksi vielä, että mennään ensin jonossa ennen kuin muodostetaan ympyrä. Liikkeiden jälkeen taas jono ja haetaan uudet paikat.

15:07 Musiikki soi ja tanssi alkaa. Eri biisi kuin äsken.

15:10 Se olikin Lambada.
Niko: Ja kaikki kuuntelee rytmiä!
Kaikki: *Tööt tööt*
Niko: Ja Satu!
Kaikki: *Tööt tööt* Sambaa!
Vielä jatkuu.

15:11 No nyt loppui. "Jebou! Aijaijajajiii! Sambaaa!" Pojilta taas Kummelin "Samba rumba bueno". Rekvisiitta riisutaan ja odotellaan kuumaa vettä.
Marika: Aijaiajaiaii! *Tööt*
Petri: Ai saatana et on varpaat jäässä.

15:12 Eipä ollutkaan vielä siinä. Lisää musiikkia. "Äkkiä sitte!" Taas on varusteet päällä ja mennään. Samba de Janeiro soi.'

15:16 No nyt taisi loppua. "Jeeebouu! *Tööt* Oleee! Sambaa! *Tööt* Aijaijajaii! Sambaa! *Tööt*"
Epi: Lämmintä!
Marika: Otetaako viel yhet huiskutukset?!
Nooran kanssa sitten hihkuivat yhdet jeboutöötit. Muut veivät jo varusteet pois.

15:17 Marikakin tuli muiden seuraksi nuotiolle. Ylävitoset kaikkien kanssa. "Samba ay caramba!" Nikolla ja Epillä menossa Kummelijutut. "25 000 volttia on paljon!" Tosin muistavat niiden olleen Jouko ja Kosti, vaikka oikeasti oli Jakke ja Sepi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Marras 2010 15:49

15:37 Nuotion ympärillä valitellaan taas kylmyyttä.
Marika: Mut eiks noi oo kuitenki aika lämpimät?
Niko: Mitä nyt kolmet keuhkokuumeet näis saanu.
Marika: [smilie=a_tongue.gif] (Ei parempaakaan kielennäyttöhymiötä löytynyt.)
Ninolla etenkin vaikeaa, kun jalat on ihan jäässä.

Tuli mieleen, että onkohan talossa taas bileet. Silloin oli jotkut bilettämässä, kun joutuivat tehtäväalueelle ekan kerran.
Petri: No näähän siel oli.
Niko: Nii oltiiki. Mul oli Masan vaatteet.
Marika: Ai oikeesti?
Niko: Oli hyvä bileet.
Marika: Ettehän te ollu viel silloin siellä. Eiku olitte.
Petri: Ei Marika sä oot ihan kujalla. Nyt tiiät.

Marika mietti seuraavaksi ekaa viikkotehtävää ja muistettiin autotehtävä. Nino jatkoi valittamista.
Niko: Muista Hermas pienet annokset, ettet liho.
Petri(?): Mut lihavil on lämpimämpi.

15:40 Marika hihkaisi, että heillähän on hernekeittoa. Sitä voisi tehdä nyt. Alkoivat suunnittelemaan, mitä ruokaa tehdään. On siellä kaikenlaisia keittoja. Marika mietti, että voi tehdä vaihtokauppoja päivien välillä. Ei tänään ole pakko ottaa maanantain kohdalta. Petri torppasi idean, että pitää ottaa.

15:43 Tuli jo pimeä. Marika väläytti, että on jo yö.
Noora: Vooi. Siin on kyl meijän seuraava Tossukka.
Niko: Mehän nähtii auringonnousuki.
Marika: Mut mä kävin nukkumaa. En mä nähny mitää.
Niko: Ja te olitte sitä mieltä, ettei tarvi laittaa nuotioo ollenkaa. Kelatkaa.
Noora hytisi: No joo!
Niko: Kyl te tiedätte. 99 ku tekee, nii priimaa pukkaa.
Marika: Keskinkertasta ku pyydetää, nii priimaa pukkaa.

15:46 Nino kyseli Petriltä, mitä joutuivat tekemään silloin ekalla kerralla, kun olivat tehtäväalueella. Petri kertoi, ettei ollut mitään nuotioita. Piti vaan nukkua. Marikaa ihmetyttää vieläkin, mitkä ne alushousut oikein oli silloin sohvalla. Ehkä vaan joku hämäys.
Epi: Siel on ollu aika härkäset kekkerit.
Niko: Meil oli Tuksu.
Marika: Ai olii!? Ei hitto. Jos siel oikeest oli jotkut...
Nino: Ei ikinä saa tietää.
Marika: Ai ei ikinä? Viikon pääst?
Nino: No saa.
Nino alkoi vittuilemaan Maazalle, että on perjantaina tosi haluttava. Myös Marika ja Niko yhtyi naureskelemaan. "Likanen Maaza. Törkee Maaza. Isokullinen Maaza."

15:57 Alettiin puhumaan Elisasta. Petri mainitsi, että kiroili tytöksi tosi paljon. Se varmasti vaikutti äänestäjiin.
Marika: No kiroilenhan mäki tosi paljo.
Epi: Mut se kiroili ihan härkäsest.
Totesivat lähes yhteen ääneen, että kaikkihan talossa kiroilee, mutta Elisalle se oli jotain ihan järkyttävää. Ihan joka lauseessa.
Petri: Niist Panttereistaki. "Oi vittu Panttereita saatana."
Epi: "Vittu saatana Panttereita. Nää on mun lemppareita vittu."
Petri: Vittu Panttereita saatana vittu. Nää vittu on mun saatana lemppareita."
Niko: "Oi vittu saatana Panttereita. Noi punaset on mun lemppareita saatana."
Marika sanoi kauhistelleensa silloin sitä Jeboulandian pätkää, kun itse kiroili koko ajan. Ei sitä itse tajua, mutta siinä se oikein tuli kunnolla esille. Epi mietti, että tekikö Elisa sen tahallaan. Välillä kyllä tuntui siltä. Petri totesi, ettei se vaan tajunnut sitä. Ne tuli automaattisesti.

16:00 Lämmittelevät taas jalkoja nuotiolla. Joku varoitti, ettei syty palamaan.
Petri: Ruotsin BB:ssähän sytty. Se joutu lähtee finaalist.
Nino: Mitä?
Petri: Nii se yks sytty palamaa. Tuli tämmönen samanlainen jääkausi.
Marika: Ai oikeesti!?
Nino: No ei.
Marika: Ai...
Noora muisti, että se näytti oikesti tosi pahalta, kun Kadi kaatui siihen ulkotuleen. Nikoa vaan nauratti. Kyselivät siitä lisätietoja ja Niko kertoi, että se meinasi kaatua kiukaaseenkin sitä ennen, kun horjui saunassa.
Nino: Älä puhu niistä.
Niko: No ei puhuta sittenoung.
Marika: Saatat joutuu ammeesee istumaa taas.
Niko: No sehän oiski priimaa, jos täält pääsis ammeesee istuu.
:lol:

16:04 Noora valitteli nälkää. Marikallakin on nälkä ja käski perseet ylös, kun aletaan tekemään ruokaa.
Petri: Ei mulla ainakaan nälkä oooung.
Marika: No mul ja Nooral ainaki on. Me syödää.
Nino: Hei mäki voisin syödä. Hernekeittoo.
(Yllättävää Ninolta. :D)

16:05 BB: Tämä on Big Brother...
Joku: Nyt peukut pystyy!
BB: Ensimmäisen erikoistehtävän tulos on...
Marika: Läpi läpi läpi!
BB: Miinus...
Asukkaat: :shock:
BB: 24 tuntia...

16:07 Jäivät ihmettelemään, että eikö tule mitään muuta. Pitäisi tulla vielä "Onnistunut". Ei kuulostanut järkevältä lauseelta. Lopulta kuitenkin tuulettivat "Jebou!", kun ei kuulunut enää mitään.
Marika: Kelatkaa ku se rupes sanoo "Miinus", nii mä olin ihan "Mikä miinus!?"
Niko: Mut -24 tuntia. Nyt voidaa syödä perjantain ruokaa.
Petri: Voidaako? Eihän voida.
Niko: Tottakai. Mehän voidaa tehä tääl mitä halutaa.
Marika: Kyl me voidaa ainaki tehä vaihtokauppoja.
Petri: Lisää erikoistehtäviä!
Epi: Laivan torvi soiioung!

16:09 Niko PK:seen.
Muut lauleskelivat: Jebou jeebou! Jebou jeebou! Jeebou!
Niko huuteli kopista: On vähä vilponen!
Odottelevat uutta tehtävää, että pääsee pois. Nino tokaisi, että olisihan se ollutkin ihan kohtuutonta, että heitä olisi pidetty monta päivää kylmissään. Petrin mielestä olisi voinutkin olla tehtävänä jääkausi, mutta ainakin nukkumaan pitäisi päästä sisälle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2010 16:12

16:09 Big Brother ilmoitti, että "erikoistehtävän tulos on... miinus... 24 tuntia."

Asukkaat odottavat vielä jotain lisää. Marika sanoo, että siinä se oli: "erikoistehtävän tulos on miinus 24 tuntia"; 24 tuntia pois täälläoloajasta. Muut eivät taaskaan meinaa millään uskoa Mardista, vaan jankkaavat jotain omia teorioitaan siitä, ettei lause tai sen painotus voi olla tuollainen. Lopulta sitten pitkin hampain hyväksyvät Mardiksen teorian ja taipuvat riemuitsemaan.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 91. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 22 Marras 2010 16:17

niko toi pk:sta kaikille villalapaset ja -sukat. kertoi myös ettei ruokia saa käyttää toilta päiviltä.

eeti totesi heti että -voi vitu, täällä ollaan ja kauan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”