90. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

90. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 21 Marras 2010 00:00

Keskustelua 90. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 00:03

Tilanne rauhoittunut makkarissa. Noora pyytää Marikaa juomaan hieman vettä. Pienen suostuttelun jälkeen Noora saa Marikan hieman nousemaan ja Marika ottaa vähän vettä. Sitten takaisin pää tyynyyn. Toisella puolella makkaria Eetu ja Niko höpöttelevät jotakin.

00:04 Noora toivottelee Eetulle hyvää yötä. Eetu lähtee käymään vessassa. Valot sammuvat makkarista.

00:07 Eetu tulee vessasta. Elisabet ja Petri vielä juovat vettä pullosta ja höpöttelevät peiton alla. Niko taitaa taas oksentaa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 21 Marras 2010 00:09

Niko oksentaa jo ties monennetta kertaa. Petri ja Elisa juttelevat peiton alla vähän jotain, mahdotonta saada selvää kuitenkaan.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 00:13

Niko on taas tullut ämpärin viereltä takaisin sänkyyn. Niko juttelee Eetun kanssa ja hyräilevät jotain säveltä. Niko hekottelee, että tekisi mieli kytkeä kamera pois päältä. Tuossa vieressä se vaan on, sanoo Niko.

00:16 Elisabetin ja Petrin peiton alla tapahtuu taas jotain. Peitto liikkuu jonkin verran, mutta mitään ei kuulu. Peitto raottuu hieman yläpäästä, jolloin kasvot näkyvät. Elisabetin keskivartalon kohdalla näkyy jotain liikettä. Peitto menee taas enemmän päälle, edelleen näkyy liikettä ja Elisabet sanoo jotain Petrille.

Niko ja Eetu hoilaavat ja höpöttävät toisella puolella makkaria.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 00:18

0:10 Eetu ja Niko laulelevat jotain yhdessä, Niko ei tunnu rauhoittuvan unimoodiin ollenkaan. Mazan ja Ellun peiton alla puolestaan taas jotain "härkästä settii": kädet vaeltavat ja Ellu sanoo välillä kieltävästi "m-mm". Hengitelläänkin vähän raskaasti. Oletetun viimeisen illan viimeiset lohdutukset?

0:20 Niko oksentaa taas.

Ellun ja Mazan peiton alla möyrintä jatkuu.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 00:22

Niko oksentaa (taas vaihteeksi). Roikkuu pää alaspäin sängystä ämpärin kohdalla.

Elisabet ja Petri edelleen peiton alla. Pientä hienovaraista liikehdintää tällä hetkellä.

00:26 Elisabet Petrille: "Mihin jäätiin?"
Petri ei kuule, joten Elisabet joutuu toistamaan pariin kertaan.
Petri vastasi: "Mä jäin." (Jos kuulin oikein.)
Kiehnääminen peiton alla jatkuu. Suutelua.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 00:27

0:24

Elisabet (Petrille): "Sä jäät." Petri ei ensin kuule, pitää toistaa monta kertaa. Petri: "Mä jään?" Taitavat suudella. Peiton alla liikehdintä jatkuu.

Supatustakin kuuluu ja Elisabet haroo taas Petrin hiuksia, mutta keskustelusta ei kuulu paljon mitään kun Niko ja Epi rupattelevat koko ajan toisella puolella.

Elisabet: "Et sä voi."

Pitkän kuulumattoman supatuksen jälkeen:

Elisabet: "Mitä jos mä tykkään susta?"

Lisää supatusta.

Elisabet: "Oot humalassa."

Suutelua.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 21 Marras 2010 00:29

Jacobus kirjoitti:Niko oksentaa (taas vaihteeksi).
Roikkuu pää alaspäin sängystä ämpärin kohdalla.

Kuva
Taas mennään - Heja Norge!
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 00:35

Elisabet ja Petri suutelevat kunnolla. Höpötys on jo jatkunut jonkun aikaa. Puhuneet aika hiljaa, eikä sanoista ole saanut kunnolla selvää.

Eetu ja Niko lopettivat juttelun ja halasivat toisiaan ja kävivät nukkumaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 00:35

0:32

Elisabet: "Mikä?"
Petri: "Tämä."
Elisabet: "Mikä paska?"
Petri: (jotain)
Elisabet: "Nyt mä en tajuu."

Suutelu jatkuu.

Elisabet: "M-mm"
Petri: "M-mm"
Elisabet: "M-mm"
Petri: "M-mm"
Elisabet: (jotain)
Petri: "Mä en muista"
Elisabet (naurahtaen): "Ja nyt vast sanot!"

Pariskunta hautautuu välillä peiton alle, sitten taas tulee esiin. Elisabet hyväilee Petrin hartioita, hiuksia ja korvanlehteä. Asettuvat taas läheisempään asentoon.

Elisabet: "En(?) mä muistaisi"
Petri: "Mitä? Millon?"

Supinasta on vaikea saada selvää.

0:38 Jezba yökkäilee urakalla taas.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 00:46

0:41 Elisabet silittää Petrin poskea ja niskaa hellästi. Peiton allakin näkyy välillä liikehdintää. Hengittely on välillä raskaampaa.

Elisabet makaa nyt Petrin syleilyssä pää tämän olkapäällä. Peiton alla on tässäkin asennossa näkynyt hieman eloa. Taitavat kuitenkin vaipua hiljalleen uneen.

0:50

Eipäs, vaan havahtuvat ja kääntyvät kyljikkäin syleilemään toisiaan. Suutelevat. Petri sanoo jotain mistä ei kunnolla saa selvää:

Petri: "Vittu ku mua (jotain) tänään."
Elisabet: "Jos ei oo huomenna niin mitäs sit? Viikon pääst?"
Petri: "Mm-m."

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 21 Marras 2010 01:00

^itse sain selvää:

petri: "kunnon panot tänään" tms.
.....jotain epäselvää....
petri: "ei kun huomenna"
ellu: "entäs jos ei huomenna?"
petri: "no sit viikon päästä"

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Marras 2010 01:25

Herranjumala, talossa on elämää: Eetu meni olkkariin ja istuu sohvalla. Näyttää mietiskelevältä.

Asettuu makuulle vihreälle sohvalle ja vetää viltin päällensä.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 21 Marras 2010 01:36

1.35 Isoveli kuuluttaa: "Eetu mene nukkumaan". Eetu makoili sohvalla ja tais väsyttää niin paljon että silmät meinasivat mennä kiinni.
Iida :love61:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 01:36

1:34 Big Brother: "Tämä on Big Brother. Eetu, mene nukkumaan!"

Eetu havahtuu sohvalta ja palaa sänkyynsä.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 21 Marras 2010 02:49

2:44 Marika puhuu unissaan peiton alla, todella vaikea saada selvää vaikka useaan otteeseen kelasin: "Au au au, mun päähän sattuu ... ... sattuu..."
Pikkuhetken mutisee ja jatkaa nukkumista.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 10:01

Asukkaat herätettiin.

10:06 Nino sanoo Nikolle, että otti sitten kunnon kännit eilen. Petriltä kyselee vointia ja Petri sanoo oloaan hyväksi. Marika ei muista loppuillasta mitään ja kyselee, milloin ovat menneet nukkumaan. Eetu kertoo muille oksennuksista makkarissa.

Noora on mennyt ainoana suihkuun.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 10:05

10:00 "Tämä on Big Brother. Hyvää huomenta"

Nino: "Jezba, ootko hengissä."
Niko: "Jooh..."
Nino: "Hyvä. Vedit sitte kännit eilen."
Niko: "Joo..."
Nino: "Hyvä poika!"

Nino: "Mites Maza? Ootko hengissä?"
Petri: "Joo. Mullon ihan hyvä olo..."

Marika kyselee missä vaiheessa tultiin nukkumaan kun ei muista loppuillasta yhtään mitään.

Elisabet sanoo että istuivat koko illan pöydässä. Sen Marika muistaa.

Marika: "Vittu! Herranjumala! Inhottavaa kun ei muista täysil mitä on tapahtunu. Tulee semmonen epäilys että loppuko ilta siihen mihin mä muistan vai jatkuko se siitä..."

Nino: "Onneks en vetänyt kännejä eilen. Mä join, odotas... kaks lasii valkkaria ja yhen punkkulasin."

10:05

Marika kyselee miksi sängyt ovat Jezban puolella erillään toisistaan. Eetu kysyy eikö tämä muista, Jezbahan laattasi koko yön. Elisabet kyselee eikö Jezban nyrkki ole kipeä, tämä on lyönyt jossain vaiheessa nyrkillä seinään. Petrikin ihmettelee, seinäthän ovat sellaiset että voisi mennä läpi helpostikin.

Niko: "Sen mä muista et mua vitutti."
Nino (räkättää): "Must tuntuu et sä oot tänään hattu pääs! Känniääliö..."

Muistelevat kylpyhuoneen sotkemista.

Niko: "Minä? En mä oo sitä tehny. Miks?"

Eetu esittää elein ja ääniefektein kuinka Niko oli ruiskinut pumppupullosta voidemällit kylppärin seinille.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 10:12

10:10

Elisabet (Nikolle): "Sul lähti kyllä kaikki paineet eilen."
Niko: "Niin lähti. Oksennuksen muodos. Ja itkun."
Elisabet: "Mistä sitä riittiki, vittu sitä oli paljon."

Eetu matkii Marikan kimitystä sisällä ja ulkona. Muita naurattaa.

Niko: "No kylhän viimeset bileet olla ikimuistoset, ei mitään saatanan lässytystä."

Eetu selittää Nikon sekoiluaja.

Niko: "No toihan oli, mä vedin vaan tolleen sen takia että... humalahakusta! Tossa sen huomaa, tääl sekoo."

Elisabet: "No nyt sä varmaan ymmärrät munki perjantaita."

Niko: "Kyl mä sen ymmärsin jo silloin."

10:14

Eetu selittää että jos olisi aloitettu juhlat nätisti eikä manguttu tupakkeja niin niitä olisi varmaan jossain vaiheessa iltaa tullut. Nino ei usko, veikkaa että niitä ei tule koko loppukautena.

Eetu: "Tiäkkö mitä Elina"
Elisabet: "No?"
Eetu: "Sä joudut tänään pussaamaan."
Elisabet: "Entä jos mä lähen ennen sua?"
Eetu: "Et sä lähe."

Slayer saapuu suihkusta makuuhuoneeseen, sille toivotetaan huomenia.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 10:21

10:17

Keittiössä Petri ja Nino.

Nino: "Vittu tänään pääsee hyphyyn. Tämä on nähty, tämä on niin nähty! Oikeesti nyt voi lähtee täältä lippu korkeella vittu!"

Petrillä ei ole yhtään krapula. Veti vain kaljat naamaan ja meni nukkumaan.

Nino: "Kylhä mäkin kävin pyytääs sielä, ei siinoo mitään häpeemistä!"
Petri: "En mä vittu minkään röökin takii itkenyt, mua vitutti vaan niin saatanasti."

10:20

Makuuhuoneessa Marika ja Noora keskustelevat juomisesta. Noora on sitä mieltä ettei Marikan ehkä kannattaisi vetää punkkua sitä tahtia kuin eilen teki. Marika sanoo että tykkää kyllä punkusta mutta ei normaalisti ulkona sitä noin vedäkään. Täällä vaan juomavalikoima on aina vähän sellainen.

Noora kertoo myös Marikan sekoiluista huolehtimisista. Marika kiittää huolenpidosta.

Nino saapuu makuuhuoneeseen.

Nino (julistaen): "Tänään tää hulluus loppuu. Jumalauta, pääsee kotiin, vittu! Siis ihan oikeesti."

Noora kertaa kuinka oli lähtenyt katselemaan missä Marika on ja nähnyt sen hoipertelemassa yksinään punkkulasin kanssa pihalla. Hoiti vain sen sisälle, otti kantoon ja toi tänne.

Noora: "Kaikki noi keskustelut lähti röökistä."
Nino: "Niin vittu, ajattele. Se on voimakas aine, se on huume."

10:25

Marika ja Nino naureskelevat ja halailevat vielä vähän, sitten Nino lähtee pois. Marika kääriytyy peittoihin.

Marika: "Oi herranjumala kun on kylmä, oih!"

Lähtee sitten juosten keittiöön.

10:26

Elisabet on suihkussa, Petri ammeessa. Jezba alkaa siivota rasvalla sotkemiaan kylppärin peilejä. Ei ihan helpolla lähdekään, menee suttuisen näköiseksi vain.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 10:32

Niko siivosi kylppäriin peiliin eilen tekemäänsä sotkua. Nino tulee kylppäriin kysymään, pääseekö suihkuun. Ninolle sanotaan, että jonossa ovat Petri, Niko, Marika ja Eetu. Niko heitti Ninolle, että pääsee suihkuun sitten kotona tai huomenna täällä. Nino kehoitti käymään nopeasti suihkussa, että ehtii sinne itse lämpimän veden aikana.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 10:37

10:31

Niko toteaa että on aivan laitostunut. Kylppäriin tullut Nino myöntelee että niin täällä käy, täällä laitostuu. Epi ei ole vielä Ninon mielestä ehtinyt laitostua.

10:32

Nino ja Niko ovat nyt keittiössä.

Nino: "Mun kaverit on varmaan ihan kauhuissaan. Mähän en oo siis kertaakaan romahtanut täällä. Kerran olin itkuinen, sillon kun Niko S. lähti. Mullon ollut vain sellasia pienii."

Niko: "Sit sul ei oo huolii."

Nino: "Onhan!"

Niko: "Mut toi on siis väärin, sit sä purat ne kun sä lähet pois täältä."

Nino kertoo kuinka oli riehunut kotonaan; vetänyt kirjahyllystä tavarat alas ja hajottanut kaiken kun Sampo tipahti häätöäänestyksessä viime vuonna. Soittanut sitten Sarille että tule hakemaan mut ja itkenyt kaksi tuntia.

Nino: "Mul tuli siis ihan niin totaalinen flippausjuttu niinku."

10:37

Niko kyselee suihkusta saapuneelta Elisabetiltä oliko aivan hirveä. Elisabet sanoo että Niko oli raukkaparka, ei hirveä.

Nino edelleen kertoo, että ei halua saada hermoromahdusta täällä, sitten joutuisi ulos kun vetäisi kaiken niin överiksi. Haluaa studion kautta hyphyyn, ei hermoromahduksen. Haaveilee illalla pääsevänsä, tekee ristinmerkinkin ja sanoo "Jumala, vittu auta."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”