90. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 18:04

Niko alkoi pohtimaan, että on aika epätodellista. Toisaalta BB kestää niin kauan, mutta toisaalta se voi olla ihan kohta ohi. Neljän tunnin päästä se voi olla siinä.

Nino kyseli kolmoskauden kestoa ja Niko kertoi, että oli sama kuin nyt. Nino mietti seuraavaksi viime kautta, mutta ei muistanut sitäkään. Nikon mielestä kesti jostain syystä vähemmän. Tai sitten ne päivämäärät oli vaan toiset, että loppui aiemmin.

Niko mietti, että kyllä se lähtö nyt tulee. Joku kysyi, että luuleeko oikeasti. Ei se tilanne siitä eilisestä voi muuttua niin paljon. Nikon mielestä voi ihan hyvin.

Nino alkoi ihmettelemään, miksi kausi ei voi kestää tasan kolme kuukautta. Se tulisi tänään täyteen. Pitää silti olla se ylimääräinen viikko. Mutta itse onneksi lähtee vihdoin tänään hyppyyn.
Joku: No miks sä sit tulit tänne, jos sä haluut niin kovast pois?
Nino naurahti pohtien: En mä tiiä. Tuntu vaa niin hauskalta idealta.
Joku: Ai tulla tänne uuestaa?
Nino: Ni. Tuli vaa sellanen "No vittu saatana!" Tää on nyt jotenki erilaist.
Niko: Mullaki oli niin erilaist. Silloin mä en ottan paineit mistää. Kaikki oli ihan sama. Mä olin paljo nuorempi silloin. Nyt mul on kaikki vitun hyvin. Kheh. Ja piti viel tulla tänne...
Joku: Kituuttaa.
Nino: Mä luulin täst kyl enemmän.
Marika: Sähän oot nähny tän.
Nino: Nii on Nikoki. Mut ku mä luulin...
Niko: Ei osaa selittää.
Nino: Nii mä en osaa selittää.
Epi: Aattelit tulla vaa käymää?
Nino: Ei. Mut mä aattelin, et mä oon kuukauden. Nyt tää on ihan jebou.
Niko: Tää on niin hassuu jotenki.
Nino: Niko voi olla, mut mä en oo. Niko on.
Niko: Vähä sellanen tunne, et tää oli täs.
Nino: Mitä? Miks? Et sä voi sanoo tollee. En mä jää tänne päiväkskää, jos sä lähet.
Epi: Ei vittu. Ihan ku ois joku poikaystävä.
Nino: No sillee ainaki, et mä lähen ennen. Tuut sit peräs, nii voit seivailla. En mä jää tänne, jos sä lähet.
Niko nauroi: Mitä sä luulet, et mä seivailen?
Nino: No jotaa pikku juttui pystyisit.
Epi: On taas ihan kauhee.
Niko: Nii. Ei se niin paha oo.

Petri tuli PK:sta ja Nino perään. Naureskelivat Elisan kampaukselle.
Petri: Mummo!
Niko: Mummeli. Se on ihan Mymmeli Muumeist.
Myös Petrin putskuja kommentoitiin. Petri on "RTV", kun on niin paljon maalia naamassa.

Epillä jäi juttu kesken, kun Hermas keskeytti äsken. Oli sitä vaan sanomassa, että jäi mieleen Nikon tarina baarista. Joku oli tullut kysymään, että "Kuka sä luulet olevas?" Niko oli kätellyt ja esitellyt, että "En mä luule olevani kukaa. Mä oon Niko." Se tyyppi oli sitten hämmentynyt ja "Ai. Moi vaa Niko." Se tarina on vaan jäänyt Epin mieleen. Aika hyvä.

18:13 Elisa ja Noora kylppärissä laittamassa hiuksia. Äijät sohvilla. Elisa tuli pyörähtämään kauppatelkkarin viereisen peilin edessä. Puhuttiin jotain tulevista kysymyksistä.
Elisa: No eihän täl viikol oo mitää tapahtun.
Niko: Entäs ne raskaustesti ja mällit?
Elisa lähti takaisin kylppäriin: Ei vittu.
Niko ja Petri naureskelivat, kun joku oli heittänyt läpällä, että hankkii jo parille yhteisen asunnon Helsingistä. Elisa oli kai sen itse sanonut ja Nino oli ollut heti ihan innoissaan, että oikeastiko muuttavat yhteen.

Nino PK:sta ja Niko huomautti, että pitää katsoa ilmettä.
Nino: Ei mitää. Halus vaa tietää fiiliksii.
Joku heitti, että Nino tulee vielä takaisin ensi kaudella.
Nino: En vittu tulis. Mä lupasin mun mutsille, et enää mua ei tänne saa. Ei vaikka mitä maksettais. En vittu tulis. En tulis. En vittu tulis. Rahal mua ei tänne sais enää. M-mm.
Epi: Tuut kuitenki.
Niko virnuili: Nii jos nyt vähä pyörähtää.

18:18 Petri: Se on Kokki-Jani tänää studios. Kokki-Janii!
Niko naurahti: Nii on.
Petri: Sehän juontaa tät. Mieti ku tulis "No se on Jani täs mooi. Te ootte siel ja mä oon tääl."
Epi toivoo, ettei Testo ole polkenut hänen sänkyä paskaksi. Siinä oli se yksi jalka vähän vinossa.

Nino alkoi laittamaan lisää putskua.
Petri: Mä nään niin Ninon baareissa tän jälkee. Painaa menemää siellä "Hei mä en kato."
Nino: No en varmas. En mä oo semmonen.
Petri: No oothan.
Niko: Nino menee siel *esittää leuka pystyssä*
Nino: M-mm. Epin mä nään sieluni silmin tän jälkee. Menee Tampereen baareis.
Petri ja Niko ihmettelivät, miksi Epi olisi siellainen. Eihän Epi edes juo paljoa.
Nino: Mä nään sen kyl niin.
Epi: En mä ryyppää ees.
Nino: Kyl sä tän jälkee. Voin kertoo.
Epi: Aijaa.
Petri: Nino tietää taas paremmin ku muut.
Nino: Tampereen erikoisäijien kaa mennää.
Epi: Voidaa mennäki. Mut en mä käy pintaliitopaikois. Mä käyn vaa räkälöis.
Nino: En mäkää käy.
Petri: No käythän. Ainahan sä sanot, et käyt DTM:s, jos meet Helsingis.
Nino: Mä käyn kans räkälöis. En mä käy. Mä käyn oikeesti kai... Mä käyn Kontulan baareis. Mun frendi asuu siel.
Petri käski luettelemaan Kontulan baareja ja Ninolta kyllä tuli pitkä lista.

18:24 Alkoivat miettimään tulevaa sunnuntaita. Petri ja Epi tekivät jonkun diilin, että jos toinen lähtee, niin pitää huudella jotain studiossa. Oletetaan Epin lähtevän, niin on sitten Susannan ottaessa yhteyttä ihan "Peedroo! Jez jez!"

Joku mietti Ksenian kiloja. Voi olla laihtunut aika paljon. Kommentoitiin, ettei Ksenia edes ollut kovin läski, kun lähti. Nino hermoili, ettei Ksenia ollutkaan. Itse on ihan paksu. Vituttaa lähteä, kun on naama leveä ja maha iso. Muut huokailivat, ettei sitä katsota. Ei kukaan huomioi, kun lähtee pois.

18:28 Epi mietti, kun illalla kiitetään käynnistä ja potkaistaan kadulle. Joutuu kävelemään Tampereelle.
Petri: "Kiitos kun tarjosit viihdettä Suomen kansalle. Erikoisäijät ja kaikki."
Niko: Sinne vaa. Ei tiiä yhtää, missä on. "Ääh!"
Epi: Mä en osaa kyl yhtää, mihin suuntaa pitäis mennä. ABC:lle mä ehkä löytäisin. Jos siis tääl on sellanen. Mieti tien vartee " :tu Ihan minne vaa!"

18:31 Epi jäi Nikon kanssa kahdestaan sohvalle ja heitti käsi leualla, että kenellä on sellainen kuva. Niko mietti, ettei hänellä se kuva ole. Epi hämmästeli, että tuleehan se siihen ruudulle.
BB: Tuotannon asioista puhuminen on kielletty.
Niko lähti naureskellen pois sohvalta. Niko luulee, että Epi on nähnyt sen kuvan jossain muualla, mutta ei se niissä tilannekatsauksissa ole. Petri tuli ensimmäisenä kyselemään, mitä oikein tapahtui.
Niko: Epi mokas.
Petri: Mitä? Mist te puhuitte? Sofia-jutust vai?
Niko: Ei. Seki mua kiinnostaa.
Epi: Hunkseista.

Sitten Nino tuli kyselemään ja Epin vastaus oli, että erikoisäijistä puhuttiin. Niko etsi jotain ruokia jääkaapista ja kävi kaikki laatikot läpi, mutta ei löytynyt.
Petri: Nino on syöny ne.
Niko: Ei vittu.
Nino: En ole!
Petri: On syöny. Kato sen virnettä.
Nino: No en vittu ole!
Lopulta Nino selvitti, että ne on jossain toisessa kaapissa. Se ongelma ratkesi, mutta Ninolla oli lisää ongelmia.
Nino: Vittu saatana! Tääl on kaikki loppu!
Niko alkoi matkimaan Ninon hermoiluja ja Elisa ihmetteli, miksi Nino taas kiljuu koko ajan.
Nino: Vittu tääki on loppu! Vittu!
Niko: "Kaikki on loppu vittu kattttto!"

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 18:33

Sohvilla Niko ja Eetu puhuivat talosta lähtemisestä, että Eetu vain heitetään talosta ulos ja joutuu liftaamaan Tampereelle. Sitten jutut siirtyvät äänestystilanteeseen ja sen yhteydessä näytettyihin asukkaiden kuviin. Eetu matkii Nikon kuvan ilmeen. Tulee tuotantokuulutus.

Niko meni tutkimaan jääkaappia. Etsi katkarapuja ja puhui, että onko joku syönyt ne. Syytti Ninoa, mutta Nino kiisti syöneensä. Lopulta Niko löytää katkaravut toisesta jääkaapista. Nino valitti, että häntä syytettiin heti ja haukkui Nikon "homoksi".

Puhe menee äskeiseen tuotantokuulutukseen. Niko ja Eetu huijaavat Ninoa, että puhuivat Ninosta. Nino näyttää pelästyneeltä ja on huolissaan, että puhuivat hänestä jotain pahaa. Paljastavat kuitenkin, etteivät puhuneet Ninosta.

18:40 Nino oli yrittänyt avata maitotölkkiä, mutta ei ollut saanut sitä auki ja oli ilmeisesti laittanut sen takaisin jääkaappiin osittain avattuna. Sitten Niko yritti kaataa, muttei onnistunut. Joutui sitten veitsellä auttamaan, jotta sai maitotölkin avattua. Nino kysyi, onko hän törkeä, kun tekee noin. Niko sanoi, että kyllä on.

Ninokin alkoi syömään, kun Niko ja muutama muu tuli keittiöön syömään. Niko ihmetteli tätä, johon Nino sanoi syyksi, että alkoi syömään, kun muutkin syövät.

Nino valitteli, että ei voi lähteä talosta iloisena, kun ei ole tupakkaa. Nino sanoi haukkuneensa formaatin tuolla (pk-huoneessa), johon Petri totesi, että sitten ei varmasti saada tupakkaa.

18:46 Ninon valitus tupakasta jatkuu. Yrittää ilmeisesti kompensoida tupakanpuutetta syömällä. Petri sanoo, että tuon takia olet niin lihava. Nino oli laittanut paljon suolaa syömisensä päälle.

Petri yrittää ärsyttää Ninoa sanomalla, että BB oli antanut Petrille luvan polttaa Elisabetin tupakoita. Elisabet ei usko, mutta Petri on lähdössä tupakkapaikalle. Petri hokee monta kertaa, että on saanut luvan BB:ltä. Totuus on kuitenkin, ettei Petri saa polttaa, vaan lauleskelee tupakkapaikalla, ettei saa polttaa. Petri myös huomasi, että pihalla kaikuu eri tavalla kuin aiemmin.

Petri palaa takaisin sisälle. Nino kyselee, että sai sitten polttaa. Toteaa kuitenkin, ettei Petri haise tupakalle. Juttu vaihtuu sitten toiseen aiheeseen. Ninon naukuminen tosin jatkuu.

18:56 Elisabet pohtii, pitääkö tupakka-astia viedä mukana studioon. Niko sanoo, ettei pidä. Jättää sen taloon, jos joutuu lähtemään. Sitten Elisabet kysyy, pitääkö astia olla suorassa lähetyksessä kuitenkin mukana, johon Niko sanoo, että pitää. Elisabet sanoi ottavansa lähetykseen myös Michaelin.

Tulee puhetta, että Michael Jackson ei polttanut. "Ei tietenkään", sanoi Elisabet. MJ ei myöskään juonut Elisabetin mukaan. Petri heitti, että "hinttari", jonka takia Elisabet nipisti Petriä jalasta. Petri parahti.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 18:58

18:55

Elisabet: "Mua jännittää."
Marika: "Mikä?"
Elisabet: "No kaikki tuol studios... et jos ei Peter oo siellä..."
Niko: "Jos ei oo siel niin tuu takasin."

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 19:32

Sohvilla BB:n määräämä keskustelu voittamisesta ja häviämisestä. Niko ja Nino meni alusta ohi Extran takia.

Petri kertoi, että pitää voittamisesta, mutta ei inhoa häviämistä. Joskus on lätkäpelissä joukkueen hävittyä saanut kuittia kopissa, kun on naureskellut, kun muiden mielestä ei olisi saanut.

Elisabet tykkää voittaa ja tiimissä haluaa voittaa, mutta tappio ei ole niin paha. Ei ole ikinä voittanut mitään.

Noora on kilpailuhenkinen ja haluaa voittaa. Yksilölajissa voitto tuntuu isolta asialta, mutta sama on joukkuelajissa. Tappio tuntuu yksilönä pahemmlta. Voittamisesta hyvä fiilis, tappiosta on vanhempana on oppinut käsittelemään sen paremmin. Joskus nuorempana judossa on ollut pahempi hävitä.

Marikalla voittaminen tuntuu hyvältä, ottaa esimerkiksi BB:ssä voittamansa Thaimaan-matkan. Jonkun täytyy aina hävitä. Se, ettei voita, niin se ei ole itseltä pois. "Aina ei voi voittaa". Ei ole hirveemmin voittanut ulkomaailmassa, eikä BB:ssä päällikkökilpailuja. Reilu peli on tärkeää ja pitää hauskaa.

19:35 Eetu: Jos aihe on lähellä sydäntä, ottaa todella haasteen vastaan. On jotain juttuja voittanut, on hieno fiilis. Häviämisessä on kaksi puolta. Jos toinen on ylivoimainen, ei tunnu niin pahalta. Mutta jos tietää, että on mahdollisuuksia tai häviää tuurilla, harmittaa paljon.

Keskustelu päättyy aplodeihin. Marika lisää vielä viikkotehtävät, joiden voittaminen on todella hienoa. Viikkotehtävien onnistumisella on suuri merkitys, miten saa ruokaa jne.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 19:43

19:48

Petri peilailee kylppärissä. Läsnä myös Elisabet ja Nino.

Nino: "Maza."
Petri: "Mälli-Maza. Mälli-Mazan päivät on luettu!"
Nino: "Ai semmonen on tunne."
Petri: "Isoveli sano tuolla."
Nino: "Okke!"

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 20:14

Petri kävi pk-huoneessa ja tuli ohjeet, että ulkotakit mukaan laukuista ja pihalle, kun käsketään. Kun palataan takaisin sisään, takit laukkuihin ja laukut varastohuoneeseen. Petri oli kysynyt myös tupakoista, mutta kysymyksen jälkeen summeri oli vain soinut ja ulos pk-huoneesta.

BB käski asukkaat pihalle. Valittelevat, kuinka kylmä pihalla on. Nino ihmettelee, mikseivät voi mennä vaikka sala-alueelle nyt.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 20:18

Mardis-rallattelua taas pihalla.
Elisa: Khöhöhkhköhköhköhköhkkhökhh!
Niko: Heti huomaa, ku on samaa merkkii polttanu, ettei yskitä.
Elisa: Khöhökhkhöh!
Niko: Heti loppu.
Elisa jatkaa röökin vetämistä ja köhimistä kieli pitkällään. Nino syljeskelee tupakkapaikan eteen lumelle. ("On se törkee!") Sen jälkeen pohti, millainen viikkotehtävä tulee muille vikalle viikolle.
Niko: "Elätte viikon pelkällä vedellä."

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Marras 2010 20:37

Asukkaat pääsivät sisälle ja aika pian puolen tunnin kuulutus. BB käskee vaihtaa paristot mikrofoneihin ja samalla laukut varastohuoneeseen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 21:25

Marikaa ihmetyttää kovasti, mistä oikein keksittiin se "Henkinen paine" -kysymys. Mitä siihen olisi voinut vastata.

Niko sanoi Epille, että oli kuulevinaan Teston naurun. Epi korjasi, että se oli itse asiassa töistä Valtikkaäijä. Kuului kyllä hyvin.

Elisa ei tajua "Mikä maailmassa on oikein" -kysymystä. Muut sanoivat, että ainahan Elisa on jotain selittämässä siitä aiheesta.

Epi esitti Petriä: Mult ei kysytty mitää. Tää on selvä peli.
Niko: Petri jää tänne ja muut lähtee.
Elisa: No kyl koht tulee meille kysymyksii!

Noora alkoi miettimään, että ehkä sittenkin vain yksi lähtee. Muut muistuttivat, että kolme kysymysmerkkiä tuli viimeisenä ruutuun. Sitä ennen oli neljä tippujaa. Niko ihmetteli, että on ollut kyllä outo kausi, kun kerran on vaan lähtenyt kaksi. Tai alussa lähti, mutta ei laskisi niitä. Saattaa johtua siitä, että kolme lähti väärää kautta.

Marika pohti vielä, että kiistelivätkö kovasti Elisan kanssa politiikasta.
Elisa: No kylhän me vähä.
Marika: Inhottavii nää kysymyksekset!
Noora: Kysymyksekset.
Marika: Nii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 22:15

Niko: Mut se on aika jännä, ku niil on ollu heikko hetki, ketkä on ollu tääl talos pidempää. Sul (Elisa), Marikal, Mazal ja mul. No Ninol ei oo ehtin, ku sä oot lähten aina nukkumaa.
Elisa: Ei Petril oo niin pahaa ollu ku mul.
Petri: Ai mitä pahaa? Hermostumist vai? En mä hermostunu oo.

Noora: Aika hölmöö toi "Miks tulit taloon? Alapa laulaa." Oli vähä eri taval aseteltu kysymys teilt.
Marika: Mitä me kysyttii?
Noora: Et minkä takii mä hain tänne. En mä ois saannu sanoo.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 22:22

Elisa on ulostettu talosta! Porukka takaisin sohville. Odotellaan vielä lisää häätöjä.
Niko: Täs sen näkee, et ihan kuka vaa voi lähtee.
Nino: Mä oon kyl nyt ihan shokissa.
Marika: En mä ois uskonu Elisast ikinä.
Petri silmiään vähän pyyhkien: Mut ku täs sen just näkee, ettei ne ulkomaailmas mee niin ku tääl. Ei kukaa ois uskonu, et Satukaa lähtee.
Epi: Nii se voi olla, et tääl kaikki pitää Nikost, mut ei välttämättä tuol.

22:30 Porukka jännittää sohvilla. Petrillä jopa sormet ristissä.
BB: Suora lähetys on päättynyt!
Kaikki: MITÄ!? :shock: :o
Noora: Mä olin ihan asennoitunu lähtemää.
Niko naurahti hölmistyneenä: Yks!
Petri: Loppukohan tää oikeest?
Niko: Nii.
Marika havahtui: Siis häh!?
Final Countdown soi.
Niko: Mähän sanoin, et tulee tää biisi.
Petri: No otetaa. Täs on finaaliporukka.
Kädet yhteen ja "Jebou!"
Marika halailee kaikki läpi: Ihanaa!
Petri: Ens sunnuntain lähetää vittuu!
Niko: Ja ryypätää!
Noora: Mä arvasin tän. Mä sanoin, et yks lähtee.
Marika: Mut ihanaa nyt meit on kuus. Ois se ollu aika orpoo, jos ois ollu neljä.

22:32 Verho ylös. Tarjoiluja pöydällä. Ainakin jotain juustoja. Myös röökiä, joten päättelivät, että saa polttaa kohta. Muut veivät tarjoilut sisälle. Epi tuuletti saunan edessä ja Niko nappasi skumppapullon.
Niko: Ammutaa kattoo! Ammutaa kattoo! Enää viikko ja sit lähetää vittuu.
Saunakin on päällä. Pojat hämmästelevät, ettei ikinä olisi uskonut. Epi oli varma, että hän ja/tai Noora lähtee. Perusteli sen sillä, ettei kertaakaan vaihtunut niissä tilanteissa. Elisan putoaminen huomioitiin myös. Ei silti olisi ikinä uskonut.

22:34 Niko ampui korkin ilmaan ja otti huikkaa. Muut ryntäsivät ulos pullon kimppuun. "Me lähetää viikon pääst vittuu täält! Mä en oo ikinä ollu näin onnellinen! It's the final countdown!"

22:35 Biisi loppui ja sisälle.
Noora: Ainii Ellun jäähyväisvideo. Nyt mä ainaki poraan.
Lasit esille ja juoma jakoon.
Epi: Mitä? Vittua? Mitä vittua?
Marika: Mitä?
Epi: Mitä vittua tääl tapahtuu?
Noora: Mä en tajuu.
Epi: Mä en päässy panee Slayeriä.
Marika: Epii! Hirvee!
Niko: Ens viikolla sitte.

22:37 Petri PK:seen. Röökiä veikkaillaan. Muut keittiön pöydän ääressä.
Marika: Siis Elisa. Mä en ois ikinä uskonu.
Niko: Mut sama se oli Sadust silloin.
Epi: Miesylivoima.
Niko Marikalle: Te (Petrin kanssa) olitte alust loppuu.
Noora: Mä en ois uskonu ikinä, et mä oon finaalissa.
Epi: Mä oon ihan finaalissa.
Viikkotehtävää pohditaan. Niko veikkasi, että on tosi kiva, kun nyt jo tuli "nää kaikki."

22:39 Nino: Mä oon ainaki nyt voittanu koko tän touhun, ku mä oon saannu olla finaalii asti. Vittu.
Niko: Nii sä sait nyt vähä uuden mahollisuuden, ku menit viimeks vähä hölmöilemää.
Epi on pitänyt alusta asti toista kaksikosta voittajana. (Vai näyttikö Marikaa? Oli aika huono kuvakulma. Nikoa ainakin.)
Niko: No no. Mitä vaa voi tapahtuu. Eihän sunkaa pitäny jäädä.
Epi huokaisi: Mä muuten lupasin syödä kilon paskaa, jos mä pääsen finaalii.
Niko: Mä voin auttaa tekemää sen kilon.

22:41 Petri hihkui PK:sta: Jeboou! Nyt lähetää röökille!
Ja heti lähdetään kohti pihaa. Joku kysyi, että sanoiko BB oikeasti niin. Niko heitti, että Masa kusettaa vaan ja ottaa vielä rangaistuksen tähän loppuun.
Niko: Mä vedän samanlaiset kännit ku eilen.
Nino huokailee: Ai vittu on ollu ikävä näit syöpäkääryleit.

22:43 Marika: No onks Petri nyt haikee olo, ku Elisa joutu lähtee?
Petri mietti, että on tietysti vähän, mutta onneksi itse sai jäädä. Analysoivat jotain, ettei voi ikinä tietää. Elisa oli vain kerran äänestyksessä ennen tätä.
Niko: Nyt play off -parta sunnuntaiks!
Sopivat Petrin ja Epin kanssa kasvattavansa viimeistään torstaista lähtien ja sunnuntaina ajetaan.

22:45 Niko: Se on kaikist vittumaist lähee, ku sä tiedät, et tää jatkuu tää juttu. Nyt päästää kaikki viikon pääst hotellii *dinz dinz dinz*!
Joku: Tigerii.
Niko: Tigeri ei oo auki maanantain.
Petri: On Susanna törkee.
Noora: "Hyvin valehdeltu."
Nino: Ei se ollu Susanna. Se oli toi Elina. Ei Susanna sanonu sit "Hyvin valehdeltu."
Muiden mielestä oli kuitenkin Susanna.

22:51 Pohtivat vielä, tuleekohan palkkeja ensi viikollakin. Nooran mielestä aivan sama. Nikon mieletä on hyvä, kun on kuusi finaalissa. Olisi aika orpoa, jos olisi neljä tai kolme.

Kaikki taas keittiön pöydän ääressä.
Nino ihan hiljaa: Finaalissa... Voi helvetti...
Niko virnuili: Ihan kiva olla toista kertaa finaalis. Mut kyl te tiedätte, kolmospalli kummittelee.
Nino: Mitenhän me sit lähetää?
Petri: Aika nopeest. Kiva herätä sit vikana aamuna.
Noora: Vittu se sunnuntai menee hitaast.
Niko: Herätää "We are the champions"... Eikä tarvi laittaa tikkuakaa ristii siivouksessaaung. Joku muu hoitaa. Ei meijän tarvi. No ei. Kylhän me laitetaa vikan kerran vimpan päälle.

Nino manaili, ettei laihis alkanutkaan. Muiden mielestä ei mitään väliä. Epi toivoo, että äiti nyt yllättäisi ja tulisi studioon. Noora ja Petri toivovat samaa. Nino haluaa vaan, että Nina pitää nyt sen vauvan mahassa, ettei tule mitään ylimääräistä.

22:54 Petri: Tuleeks Mardis Mazan lusikkaa nukkumaa?
Noora: Mardis nukkuu mun lusikas.
Petri: Aha.
Nino: Mä meen kyl Nikon vieree.
Niko esittää kauhistunutta.
Marika: Nukutaa kaikki kimppalusikas.

Nino: Vittu mä oon lihava hei.
Epi: Vittu tää jatkuu viel hei 7 päivää...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 23:08

22:56 Asukkaat sohville Elisan videota varten.
Epi: Just ku mul ois ollu hyvät putskutki pinnas. Mä olin niin lähös.
Niko: Ens viikko syödää vaa Gastronautin ruokia!

22:59 Joku naurahti, että tässä ollaan vielä. Niko alkoi muistelemaan, kun olivat Petrin kanssa jo monta viikkoa sitten ihan masentuneita sohvalla. Suora lähetys päättyi ja joutuikin jäämään vielä.
Petri esittää käsi otsalla ja valuen sohvalta, miten olivat Nikon kanssa molemmat. Niko muisteli, että sillä viikolla Epi tuli. Monta viikkoa jo.

Telkkari päälle.
Noora: Noni. Silmät kostuu jo.
Marika: Alkaa kyyneleet virtaa. Vedenkestävät meikit! Vedenkestävät meikit! Yyyy! Manga cry!

23:01 Sitten alkaa. Elisa kiittelee, että sai olla näinkin pitkään. Ei harmita yhtään. "Jacko ja Peter on tuolla mun kanssa." Rakastaa kaikkia ja pitää varmasti yhteyttä. Ovat tosi tärkeitä. Tsemppiä vielä viikoksi. Se pitää enää jaksaa. Sitten nähdään.
Skoolaus: Elisalle!
Marika: Vittu se on ollu varmaa tuol "Manga cryy!" ja sitte "Peter! Peter! Peter!"
Nino huokaa vieressä syvään ja kukaan muukaan ei kommentoi mitään.
Marika: Vitsi jos ei oo ollu sit vastas.
Noora ihan hiljaa: Kyl se on...

23:03 Epi hehkutti, että varmasti bileiden tullessa vedetään kunnolla, vaikka nyt onkin tupakkaa.
Niko: Samanlaiset ku eilen.
Joku heitti, että ehkä ei olekaan vika viikko.
Petri: Sunnuntain onki viel neljä sohvilla ja "Suora lähetys on päättynyt." "Mitä vittua!?"
Niko: Sit mä meen painaa.
Petri: Tulee se "Asukkaat teitä on kusetettu." Sohvalle, ovi aukee ja kaheksan uutta tyyppii.
Marika: "Joo nyt tää onki tämmönen neljän kuukauen BB."

23:06 Nino: Mä vedän varmaa ihan kauheet raivokännit.
Niko: Kelaa ku tirvasisit jotai ja lähtisit menee. " [smilie=a_whatsthatyasaysonny.gif] "
Nino: No mun tuuril varmaa.
Noora: Mut me selvittii. Kukahan nyt hoitaa kiroilun?
Nino: Mä voin.

23:12 Epi harmitteli, ettei saanut nähdä Testoa ja Valtikkamiestä. Sohvilla lisäksi Marika ja Niko. Ihmettelivät Valtikkamiehen nimeä. Epi kertoi, että töissä on sellainen kauhea panomies ja sen takia on annettu lempinimeksi Valtikkamies.
Marika: Ääh ei panojuttui. Viikko viel.
Niko: Mikähän se seksikysymys mulle oli? Oonks mä puhunu tääl paljo seksistä?
Epi: Kaikki siit puhuu paljo.
Niko: Ku sitä mä just mietin, et oliks se mulle vai yleisest tääl talos seksistä. Mä vastasin sit sen 10-.
Marikaa ärsyttää sosiaalinen kyvyttömyytensä. Ei saa ikinä mitään järkevää vastausta.
Niko: Mut kyl sä oot parantanu paljo niist alkuviikoist.
Marika: Kiitos.
Niko: Sul ei tuu enää niit jäätymisii.
Marika: Ai mitä mä jäädyin?
Niko: Siis sillee "Apua. En mä tiedä. Kauheen vaikeit kysyt. Apua. Äh."
Petri ja Nino tulivat tupakalta ja Niko kysyi, että eikö heidänkin mielestä Marika ole parantanut huomattavasti. Nyt pystyy vastaamaan pidempiinkin kysymyksiin. Olivat samaa mieltä. Niko huomioi, että Petriltä on yleensä tullut hyviä vastauksia, mutta tänään vähän ontui.
Nino: Vittu finaalissa...

23:15 Taas mietittiin viikkotehtävää. Varmaan joku kiva tulee.
Niko: Mä haluun nähä kyl Ninon ilmeen, ku se on ihan "Jez jez jez! Kiva finaaliviikko. Ei mitää kato." Sit tuleeki joku "Olette viikon poliitikkoja." " :shock: "
Petri: Tulee autiosaari taas!
Niko nauroi myös, että varmasti laittavat nyt 25% ja ihan sama koko tehtävä. Aiemmin on ollut 99 ja ihan täysillä, että varmasti menee läpi. Petrin kanssa käyttivät kaikki rahatkin jo. Marika huomautti, että ketsuppia pitää ainakin saada ostettua.

23:20 Petri jakoi röökit kaikille. Sieltä voi jokainen käydä ottamansa omansa.
Nino: Vittu kuus finaalissa...
Niko: Mut mähän sanoin, et voi olla kuus finaalissa. Kyl ne yrittää joka vuos tehä jotaa erilaist. Ja sit se yks iso tekijä.
Marika: Mikä?
Niko kahisuttaa kuvitteellisia setelejä sormissa.
Marika: Nii joo.
Niko: Se on aika tärkee. Tällä alalla.
Muutkin tajusivat: Aaaa...
BB: Tuotannosta puhuminen on kielletty.
Ei sitten puhuta.

23:22 Niko heitti, että voittaja voisi saada kämpän omaksi. Olisi siistiä. Marika ei haluaisi. Niko ihmetteli syytä.
Marika: No mieti nyt, mitä täs on ympärillä.
Niko: No mitä?
Marika: Ja muutenki tää. Oi vitsi. Jos tää ois mun... Niko. Mitä sä muuttaisit, jos tää ois sun kämppä?
Niko: En mä tiiä.
Marika: Mä ainaki päällystäisin nää sohvat.
Niko: En mä ehkä muuttais mitää. Se ois siistii pitää tälläsenä.
Marika: Mä päällystäisin nää sohvat. Ehkä joku tiikeri- tai leopardikuvioinen.
Niko alkoi nauramaan Marikan suunnitelmille.
Marika: Joo. Näist tulis seeprakuvioiset. Ooi. Ja toho seinälle. Ehkä mä pitäisin noi tollasena, mut ehkä noihin jotai graffiteja.
Niko: Mä haluisin, et tää ois täynnä graffiteja.
Marika: Oooi. Ja sit noi mä uusisin. Noi vois vaihtaa joihinki siistimpii väreihin.
Niko: Mä ehkä jättäisin ne ihan läpäl tohon. Hhähä!
Marika: M-mm. Mut noi laatikostot noi keltaset on siistei. Ne sais jäädä.

23:27 Marika jatkoi vielä muidenkin tullessa kuuntelemaan, mitä "oi vitsiä" ja "ihanaa" muuttaisi talossa. Niko ei edelleenkään muuttaisi mitään. Ehkä vaan joku videotykki ja screeni. Tykkää juuri siitä, että on vähän kuin joku loft-tyylinen studiokämppä. Sitten tuli mieleen, miten siistiä olisi pitää bileet talossa. Avoimet ovet vaan. Epi haaveili, jos saisi jotain kavereita taloon ja pitää kunnon bileet.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 90. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Marras 2010 23:50

23:46 Marika meni Petrin viereen sohvalle ja Petri otti kainaloon.
Epi: Koht Petri laittaa Marikaaki.
Petri nostaa kaksi sormea pystyyn: *POP!*
Niko: Ehheheii vittu. Se täst viel puuttuiski. Sunnuntaina sitte "No mitäs Petri? Vallotit sitten lesbonki sydämen."
Petri: "Jebou!"
Niko: "Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsee."

23:48 Varasto auki.
Petri: Laukut!
Epi: Eiku ne kaheksan uutta tyyppii.
Niko avaa oven: Ja tervetuloa!
Hermas oli ensimmäisenä. Muut sitten perässä. Niko hehkuttaa, että viimeinen kerta, kun puretaan laukut. Seuraavan kerran kotona.

23:57 Niko naurahti, että Pappa tuli nyt takaisin. On ollut 7 viikkoa Ellulla. Nino lisäsi, että Paistista lähti MJ-pinssit. Ninolla on kyllä ikävä Ellua. Marika ja Niko komppasivat. Marika lähti kohta halaamaan Nikoa. Niko lupasi ottaa viereen nukkumaan.
Niko: En mä itkeeuung. Eilen itkin.
Marika: Mitä? Itkitkö?
Niko: Ai eilen? Mähän päästin koko mun elämän pihalle.
Marika: Ainii joo eilen. Mä en muistan enää.
Rutistivat vielä lopuksi kovempaa ja Niko silitteli Marikan olkapäätä.
Niko naurahti: En oo ennen lesboa hinkannut, mut tässä nyt hinkkaanoung.
Marika: Vooi vittu Niko.
Epi: Marika sie oot kauhee kirroo.
Marika: No mut...
Niko: Oot sä kyl kauhee tyttö kirroo.
Epi: Muista lootus. Lootus.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”