86. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

86. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 17 Marras 2010 00:00

Keskustelua 86. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 17 Marras 2010 00:03

Piti postata tuonne 85. päivään mutten ehtinyt...

23.52: Epi, Petri, Noora & Niko löysi vessasta peräpuikkoja ja ottivat niistä ilon irti. Ristikuulustelu makkarissa ovatko Mardiksen vaiko Ninon. Kumpikin ensin kielsi, mutta Ninonhan ne oli eikä yhtään tykännyt kun niistä tehtiin numero. Kuulustelijat vielä ihmetteli, että miksi se valehteli eikä tunnustanut... :roll:

23.55: Valot pois

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2010 00:03

23:56 Valot pois. Epi heitti, että otti kortsun mukaan. Noora nauroi kauhistuneena, että toivoo sen olleen vitsi. Marika opasti, ettei kannata tyytyä vain yhteen. Jos on kova meno, niin se saattaa mennä rikki.
Niko: Vittu mä inhoon kortsuja.
Epi: Nii mäki.
Petri: Jos Jesba nii mäkin!
Elisa: En mä oikee tiiä ketää, kuka niist tykkäis.
Niko: Isä rupes tykkäämää, ku mut sai.
Elisa: Mitä?
Niko: Ei mitää,
Marika: Parempi kortsu ku sukupuolitauti.
Niko: Nyt puhut asiaa. Naulan kantaa Mardis. Naulan kantaa!

23:58 Elisa hihkaisi vielä: Hei tää on vika yö, ku mä oon 21! Mä en oo enää ikinä 21!
Muut: No onnee...
Niko: No shit Sherlock!
Epi: Ei paskaa Sherlock.
Elisa: Köhkhöhkhököhököhkkhköhköhkhööhköhkköhökhökh!
Noora: Epil on vähä kylmät sormet.
Ja tästäkös innostuttiin huutelemaan römpsästä.

23:59 Elisa: Niko sä unohit sanoo hyvät yöt.
Niko: Hyvää yötä pikku hanhenmaksapallerot!
Elisa: Khkhöhkhököhököhkkhköh!
Petri: Mitä vittua sää pyörit?
Niko: Lisää norttii.
Elisa: Khöhöhkhökhöhkhöh!
Petri: Eeei vittu!
Elisa: No anteeks ku yskittää. En mä voi sille mitää.

0:01 Elisa: Köhkööhökhkhöh!
Petri: Älä yski mun kätee!
Elisa: No en mä nää, mis sun käsi onkhökhkhöhökhköh!
Petri: Ei vittu. Tääl haisee pieru.
Niko: Se oli Mardis.
Epi: Mardis Mardis Mardis pieruja ruokapöytään!
Elisa: Mitä? Sanoitsä pillupieru? Köhh!

Avatar
Susqu
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 16 Loka 2008 10:49
Paikkakunta: Leppävirta, Sorsakoski.

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja Susqu » 17 Marras 2010 10:13

Porukat herätettiin joskus vähän ennen klo10, ensimmäisenä pärähti soimaan Michael Jacksonia Ellulle :)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 10:46

10:40 Synttäripäivän aamuvalmistelut menossa. Marika auttaa makuuhuoneessa Elisabetiä selän rasvauksessa ja rintsikoiden päälle pukemisessa. Juttelevat myös meikkauksesta ja siitä, pitäisikö pistää jotain juhlavampaa jo heti aamusta päälle. Aikaisemmin totesivat, ettei talossa ikinä tiedä mitä tapahtuu.

10:48 Marika istuu häätöoven vasemmalla puolella sijaitsevan korkean peilin edessä meikkipalettinsa kanssa. Eetu ja Noora ovat aamupöydässä, Noorakin meikkaa. Petri ja Nino puuhailevat kylppärissä, Niko istuskelee paljun reunalla pihalla, Elisabet on yhä makuuhuoneessa pukeutumassa.

10:51 Rasvattu Elisabet saapuu makuuhuoneesta keittiöön.

Eetu: "Tuoksut hyvälle taas!"
Petri: "Nino laittaa vimpan päälle. Putskut pintaan Tossun kunniaksi."

Eetu toivoo, että Elisabetin synttärien kunniaksi taloon tulisi Talentissa Jacksonin tanssiliikkeitä vetänyt pikkupoika.

10:54

Petri: "Mitenkähän sunnuntain suoraan saa vedettyä itsensä kuntoon kun ei ole staili-Jani jeesaamassa."
Eetu: "Mä luotan Slayeriin."

Elisabet pohtii poikien puuterinkäyttöä, pitää vähän outona. Ei usko että Niko käyttää. Niko saapuu sisälle ja Elisabet kysyy asiasta tältäkin. Niko sanoo että joka sunnuntai on hänelläkin putskut pinnassa; näyttää paremmalta.

Marika: "Pitää laittaa kun on kato telkkaris sunnuntaisin nääs!"
Nino: "Muutehan sitä ei ollakaan dau!"
Elisabet: "Aina kun mä oon kysyny sä oot sanonu..."
Niko: "Emmä kehtaa myöntää kato. Nyt kun kysyttiin."

Sitten myöntävät että huijasivat ja Niko on käyttänyt vain kerran. Eetukin sanoo että hänelläkin on ollut putskut naamassa vain kerran. Petrillä sen sijaan on ollut 5-6 kertaa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 11:18

11:07 Eetulla ja Ninolla on väittely käynnissä siitä, kun Nino on sanonut että hän ei halua mennä läskin kaverin kanssa saunaan, eikä halua laskejä kavereita studioonkaan. Eetu on sitä mieltä että lihavat kaverit voivat ottaa itseensä tuollaisesta ja että Nino on vitun pinnallinen ihminen jos oikeasti ajattelee noin.

Nino sanoo että toisaalta se on läppää mutta että jos meinaa seksiä harrastaa siellä saunassa, niin kyllä silloin sanoo asiasta, ei hän voi jonkun kanssa jos iljettää. Eetu taas on sitä mieltä että aiemmin on ollut puhetta vain saunomisesta, ei seksistä, eikö muka voi käydä vain saunassa kaverin kanssa ilman seksiä. Niko naureskelee keskustelulle sohvalla. Tytöt huutelevat että ihan tyhmä keskustelu nyt, lopettakaa.

Eetu lopettaa, mutta Petri jatkaa:

Petri: "Miks sä sanot kavereilles tollee? Tulee vähän outo kuva."
Nino: "Vitun sama minkä kuvan oot musta saanut, ihan yks lysti."

Petri sanoo että häntä ei vittuakaan kiinnosta minkälaisen kuvan katsojat ovat hänestä saaneet, mutta haluaisi kyllä että asuinkumppaneilla olisi hänestä se oikea kuva. Ninoa ei vittuakaan kiinnosta.

Petri: "Miks sä annat väärää kuvaa itestäs? Jos sä sanot ettei tuo oo sua toi kuva? Miks sä annat sellasta kuvaa et oot hirveen pinnallinen jos ei se pidä paikkaansa?"

Nino: "En mä jaksa keskustella tästä. Mulle on aivan sama minkä kuvan sä oot musta saanut, piste."

11:20 Marikalla on yhä oma kaunistautuminen menossa peilin edessä. Noora puolestaan laittaa Elisabetille luomiväriä ruokapöydän äärellä. Tulee patterienvaihtokuulutus. Tytöt toivovat, että varastohuoneessa olisi röökiä; muuten alkavat vielä lasit lennellä. Sitä ei kuitenkaan varastossa näy. Kaunistautuminen jatkuu patterienvaihdon jälkeen.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2010 11:46

Eetu taisi kysellä asukkaista, joita ei itse kerennyt nähdä/tavata. NikoN ja Marika kertoivat, että Riikka oli aika hiljainen ja sitten mentiin Esa-Tapioon niin Niko kommentoi "todella hiljainen".
NikoN: Mutta eihän sitä kiinnostanut olla täällä vittuakaan, se oli iloinen kun pääsi pois täältä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 12:01

11:48 Elisabet laittaa Nooran hiuksia kylppärissä. Nino istuskelee paikan päällä myös. Nino viittaa aikaisempaan väittelyyn Eetun ja Petrin kanssa: "pelin suolaaminen" on alkanut.

Elisabet ei usko, että kukaan täällä on sellainen. Nino sanoo tietäväisenä että jos Elisabet on täällä vielä ensi viikolla, niin tulee vielä näkemään. Kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin he, tulee vielä juttuja. Elisabet kysyy kuka tai ketkä Ninon mielestä ovat sellaisia, mutta Nino ei halua sanoa tarkemmin.

Elisabetin mielestä kyse on vain siitä, että Petri muutenkin tykkää härnätä ihmisiä välillä: härnäähän se häntäkin ja nauttii siitä. Ja nyt ei ole röökiäkään. Tytöt ymmärtävät, ettei Nino voi tykätä kaikista kavereistaan seksuaalisessa mielessä ja että tuosta läskikommentista on nyt vain tehty sellainen "juttu" jolla Ninoa härnätään - tuskin se juttu nyt edes niin menee että Nino vain sen vuoksi ei tunne vetoa. Nino sanoo että ei menekään.

11:56 Keskustellaan Eetun saamasta puheluoikeudesta. Paikalle saapuu Marikakin. Nino sanoo että kyllä hänellä oli vähän ahdistusta. Elisabet uskoo että olisi käyttänyt puhelunsa itse paitsi jos sen olisi saanut antaa Nikolle. Ninolla sama.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2010 12:44

Leikkivät MJ:tä jäätyneellä patiolla ja lopulta päästiin takaisin sisälle, kun telkkari toimii. Päivätehtävänä suunnitella kampanjatilaisuudet. Saavat pyytää rekvisiittaa ja BB saattaa toimittaa. Tilaisuudet pidetään ilmoituksesta.
Elisa ei taaskaan tajua: Mitä toi on suomeks?
Niko: Se on suomeks.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 14:10

14:05 Asukkaat lojuvat sohvilla, Eetu ja Noora samalla sohvalla viltit jalkojensa peittona. Noora vaikertaa että Eetu hieroo tämän kankkua jalallaan, ei saa. Panetus vaivaa. Elisabet ehdottaa että Noora vetää tänään vielä saman setin kuin hän perjantaina. Petri kieltää Eetua että ei tulla sitten haistattamaan sormia "Pedrolle".

Noora: "En kyllä yhtään ihmettele että teillä nuppi sekos perjantaina."
Petri: "Miks?"
Noora: "Kun miettii kuinka monta päivää."

14:10

Noora (Eetulle): "Onks ihan pakko kiusata..."

Muut kyselevät mitämitä. Noora selittää että kun se hivelee persettä koko ajan.

14:30 Epi alkaa puhumaan huorien tilaamisesta, että on joskus kaveriporukassa mietitty. Joku toppuuttelee että nyt tulee taas sellaista juttua että Epin on parempi olla hiljaa. Nino rupeaa kyselemään tarkemmin ja Epi alkaa itsekin toppuutella. Myöntyy kuitenkin sanomaan että Sihteeriopistosta. Nino on ihan ällikällä lyöty, ei ole tiennyt että Suomessakin olisi jotain tilauspalveluja. Marika muistuttaa että seksin osto on laitonta Suomessa (ei tosin tarkenna että vain parituksen tai ihmiskaupan uhrilta.) Ninolle kerrotaan että saa niitä mieshuoriakin tilattua.

Nino: !!!
Marika: "Nino! Miks sä oot noin innostunut!"

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2010 14:36

Eetu mainitsi jostain palvelusta, josta saa tilata naisen. Noora ja Elisabet alkoivat moralisoimaan Epin puheille, kun taas Nino innostui ja halusi kuulla lisää kyseisestä palvelusta. Nino kyseli tiesikö NikoN palvelusta. NikoN on kuullut, muttei tiennyt että sieltä saa tilata naisen. Eetu kehuu, että siellä on ulkomailta tulleita hyvännäköisiä muijia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2010 14:50

Nino alkoi kyselemään, mitä Niko tekisi sitten personal trainerina. Näytti "työmaata" ja käski tehdä jotein, että laihtuisi. Niko sanoi, että laittaisi Ninon syömään ja liikkumaaan hyvin. Ei siinä muu auta. Epi ja Petri komppailivat, että Ninon pitää sitten myös tehdä ne. Niko kyllä näkee, jos ei noudata ohjeita. Joka aamu tunnin-kahden kävelylenkki tyhjällä mahalla ennen aamupalaa. Iltapäivällä vielä salille.

Niko: Sä oot niin Hunksi.
Epi: Ai onks Ninoki tulos Hunkseihin?
Niko: Joo. Ja Pete.
Petri: En mä tuu Hunkseihin.
Niko: Sun pitää. Tää on Hunks-BB. Ja mä oon BB-Hunks.
Epi: Heh joo.
Niko: Eiku mä oon BB:stä tuttu Hunks-Niko. Niin ne aina kirjottelee. Vittu ku on ärsyttävää. Kaikki noi etuliitteet.
Joku: Ai mitä?
Niko: Nii must aina kirjotetaa "BB:stä tuttu Hunks-Niko". "Miss Helsingin Sofian BB:stä tuttu Hunks-Niko." Siin on teille lausetta saatana.
Elisa: Siis mikä? "Miss Helsingin BB:stä tuttu Hunks-Niko."
Niko: Mut aika jännä nyt, ku te ootte uusii. Mähän oon ollu jo julkisuudes aiemmin.

Ninolle tuli mieleen, kun luki Seiskasta juuri ennen taloon tuloa, että Niko on lähdössä kiertueelle. Kusetti sillä, ettei ole tulossa taloon ja Nino uskoi.
Noora: Kannattaa uskoo kaikkee, mitä Seiskas lukee.
Niko: Ja mähän olin kaks päivää.

Päätyivät jotain kautta Sihteeriopistoon. Nino ei ollut kuullut siitä. Muut kertoivat, että sieltähän saa tilata miehiäkin.
Nino: Okke! Italiaanoo!
Niko: Kyl mä tiiän, mihin Nino pistäis palkintorahat.
Petri: Huoran perseesee.
Epi selitteli, ettei ole tilannut kertaakaan. Tietää vaan, että ne vitun hyvännäköisiä. Tulee ulkomailta ja tienaa ihan vitusti. Jos ne on oikeasti samanlaisia kuin kuvissa, niin on kuin Hollywoodista.
Petri: Nino laittaa voittorahat huoran perseesee!
Nino kertoi, ettei niistä jäisi penniäkään käteen. Kaikki menisi ulosottoon. Ei mitään järkeä. Muut sanoivat, että saisihan sillä elämän kuntoon. Nino kysyi, että tietävätkö veroista ja tiedettiin kyllä. Epi ja Noora hyssyttelivät, ettei niistä saa puhua. Nino lisäsi, että ainakin 20% menee. Riippuu ihmisestäkin. Sitten lopetettiin se aihe.
Elisa: Mut miksei Lotost mee sit veroi?
Petri selitti, että Veikkaus hoitaa ne jotenkin jo ennakkoon.

Niko kertoi, kun Sofialle oli tullut Facebookissa viestiä, että saisi 5000, jos menee viikonlopuksi Tanskaan bisnesmiehen kanssa. Sofia sitten näytti ja Niko ei meinannut ensin uskoa. Vittu porukka on sekaisin. Siihen ei vastattu ja seuraavaksi nostettiin hinta 10 000. Ihan ihme tyyppi ja jätettiin edelleen vastaamatta. Viimeinen tarjous oli 15 000. Niko sitten laittoi viestiä sinne ja loppui. Muut ihmettelivät, etteikö tiedetty, että Sofia seurustelee. Niko kertoi, että siinähän ne kaikki näkyi Facebookissa.
Nino: Siis tä!? 15 tonnii! Mitä sen ois sit pitän tehä siel?
Noora: No mitäpä luulet?
Niko: Tuskin se nyt ihan edustamaa ois menny.

Nino möläytti: Mut kelatkaa, ku jollee Henna Kalinaiselle tulee tollanen, nii... Tai...
Muut: Noni! Miks sun pitää puhuu nimillä!? Nyt tuli aika paha!
Nino: Nii siis, jos jollee julkkikselle tulis vaikka tollanen 15 tonnin tarjous, nii sehän olis heti *fiu* menos.

Nino alkoi vielä miettimään Sofiaa. Olisi voitu hyvinkin tarvita vain seuralaista. Niko ja muutkin heti perässä vakuuttelivat, että huoraamaan sitä yritettiin saada. Niko kertoi vielä tarkemmin, kun laittoi viestiä omalla profiililla sille tyypille. Kyseli vaan, että luuleeko ihan tosissaan, että sallisi tällaisen huoraamisen. Profiilikuvakin juuri silloin aika raju, kun oli rosvohuivi naaman edessä, hihaton paita ja kauhea pumppi päällä. Siinä toimi välikätenä ihan suomalainen tyyppi, eikä se tanskalainen itse ollut yhteydessä. Niillä pitää aina olla niin. Muut kyselivät siitä bisnesmiehestä ja Niko mietti, että ei se ollut kuin joku reilu 30-vuotias.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2010 15:00

Alkoivat laskeskelemaan, milloin kukakin on laitettu alulle. Nino sattui juuri juhannukselle. Nino muistikin, että faija kertoi siitä. Laskettu aika oli 19.3. ja syntyikin vasta 19.4. Etenkin Noora hämmästeli, miten annettiin mennä vielä kuukausi. Elisa kertoi, kun syntyivät Peterin kanssa puolestaan kuukauden etuajassa.
Elisa: Me oltii ihan tälläsii *näyttää käsillä jotain 20 cm*.
Noora: Paljo te sit painoitte?
Elisa: En mä muista tarkkaa, mut jotai grammoi ne oli.
Noora: Grammoihan ne on aina. Mä olin jotaa 3000 grammaa.
Elisa: Me oltii ehkä 900.
Nino: Miten sä oot voinnu painaa alle kilon!?
Elisa: Me oltii ihan vittu minei. Tälläsii näin *näyttää taas*. Ihan vittu minei.
Petri: "Vittu me oltii ihan vittu minei. Oltii siel vitun kaapis ja ei ees vittu röökille vittu päästy."
:damnfunny

Niko PK:sta. Käsky pihalle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 15:00

14:56 Niko tuli PK-huoneesta ilmoittaen että kampanjatilaisuudet alkavat pihalla hetken päästä. Varastohuoneesta löytyy rekvisiittaa. Asukkaat valittelevat sään olevan kylmä ja yrittävät puheutua lämpimästi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2010 15:28

Verho nousi vihdoin. Pääsevät valmistelemaan kampanjoitaan. Pojille tuli pizzakin varastoon. Paavo tuotu takaisin kehiin. Etenkin Elisa ihan innoissaan silittelemässä "reppanaa". Pohti mm. onko se vauva. Muut sanoivat, ettei sentään. Myös Marika ja Niko katselemassa.
Elisa: Mitä ten nimi on? Hauvvavauvva! Hauvvavauvva! Mittä tun emäntä on?
Seuraavaksi Nino ja Epi rapsuttelevat. Nino meinasi, ettei varmaan saa antaa pullaa. Elisa toi tyttöjen korin pihalle ja antoi kaksi luuta sieltä. "Ne on tun!"

15:31 Muut rakentavat kampanjapaikkoja ja Elisa kantaa "Hauvvavauvvahauvvavauvvahauvvavvuavvaa" pitkin pihaa. Totesi sen olevan tyttö. Jo aiemmin pihalta löydetty luu tuotiin myös pureskeltavaksi.
Niko: Hän on mainio. Mitä luulette, kumman puolen valitsee? Meil on pizzaa ja pullaa. Teil on hernekeittoo. Must tuntuu, et se haluis tulla meijän puolelle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 15:42

Kuva Kuva Kuva Kuva
"Hauvavauvan" paijausta.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 16:43

16:40 Asukkaille näytetään telkkarista Big Brotherin voittajia aikaisemmilta kausilta mahtipontisen musiikin säestyksellä.

Ruutuun teksti "TILANNE TÄLLÄ HETKELLÄ"

"Mitä vittua, ollaanks me niinku äänestyksessä!"

"Mitä vittuu, mitä vittuu!"

Kaikkien profiilikuvat ilmestyvät ruutuun riviin yksi kerrallaan. Kuvien alla on palkki jossa oli toisessa päässä vihreää ja toisessa punaista. Televisio sammuu pian. Asukkaat ymmärtävät että Marika olisi kärkipäässä ja Eetu lähdössä.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 17 Marras 2010 16:47

Kuva
Tilanne tällä hetkellä.

Järjestyksessä:
--- Eetu, Noora, Petri, Nino, Niko, Elisabet, Marika +++
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 17:00

16:55 Marikaa ja Elisabetiä kumpaakin ahdistaa. Marikalla ahdistus purkautuu höpöttelyyn, joka nyt taukosi hetkeksi, Elisabetillä sohvalla etunojaistunnassa puuskutteluun ja maton katseluun.

Ninosta ei ollut yllättävää; kyllä hän tiesi kuka tätä vie. Mardis on ollut ties kuinka monessa häätöäänestyksessä ja istunut sohvalla kuin tatti. Petri yrittää sanoa että Epin ei kannata ajatella että olisi lähdössä, ei se mitenkään varmasti niin mene.

Eetu sanoo että haluaisi kyllä kovasti olla finaaliviikonkin. Nino sanoo että ei ainakaan lähtenyt tänne viidenkymmenen tonnin takia. Mutta jotkut ovat tulleet, sen huomaa ihan heti. Kysytään kuka tai ketkä mutta Nino ei halua sanoa mitään nimiä. Nino sanoo että jos joku nyt muuttaa käytöstään kovasti niin siitä sen näkee ainakin.

Eetu: "Mä tiedän et se muuttuu koko ajan, mutta silti se pisti vituttamaan. Mua vituttaa. Ei voi mitään."

Nino: "No miks sua vituttaa tollanen?"

Eetu: "No en mä tiedä, mua vaan vituttaa tollanen, mua vaan vituttaa."

Nino luettelee kaikkea mitä Eetu on jo voittanut. Eetu myöntää että näin on, mutta silti vituttaa; ei tiedä miksi. Ei ajattele että olisi häviäjä jos joutuu lähtemään, mutta pisti vituttamaan.

Niko: "Koita päästä nyt yli vaan tosta, kestät sitten loppuajan. Vedät kunnon kännin vaan niin unohtuu."

17:06

Nino: "Mut ei puhuta täst enää dau! Puhutaan sitten illalla jurripäissään; haukutaan kaikki dau!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 17:17

17:14 Keskustelu siirtyi jo muihin, arkipäiväisempiin aiheisiin ja sohvilla on taas naureskeltu. Marika kutsuttiin juuri PK-huoneeseen, oletettavasti kertomaan tunnelmiaan tv-ruudulla näkyneestä häätötilanteesta.

Sohvilla muistellaan sitä, että Petri maissi-iltana aloitti sanomaan paljussa Elisabetille "Vitun huo..." mutta sitten muutti sen joksikin muuksi sanaksi. Petri ei ihan myönnä tätä, hymyilee vaan. Sitten kysytään, onko Petri sormettanut Viltsuakin, ei myönnä. Nauravat että valehtelee, näkee silmistä. Elisabetkin nauraa ja valittaa että hänelle tuli nyt käytetty olo.

17:20 Marika palaa PK-huoneesta, Eetu kutsutaan sinne heti perään.

Nino muistelee että Kseniallakin on ollut juttua Koira-Mazan kanssa. Koira-Maza hymyilee ja hieroo naamaansa ja selittää jotain kännistä ja farkkujen päältä koskettelusta.

17:23 Eetu ulos, Nino PK-huoneeseen.

Eetu: "Mardis, Mardis, Mardis, Mardis... voittoja ruokapöytään!"
Marika: "Älä!"

17:29 Nino ulos PK-huoneesta, ilmoittaa että lämpimästi vaatetta päälle ja kaikki ulos.

Kaikki: "Bileet!"

Asukkaat alkavat kiskoa vaatteita ylleen.

Nino (tv-ruudulla näkynyttä tilannetta kommentoiden): "Suomen kansa on hylännyt mut! Skandaali!" Sitten pussaa Peppitossua, joka oli tilanteessa toisena, että tarjoaa hänelle kaljat kun saa 50 tonnia.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 17:43

17:38 Asukkaat istuskelevat ulkoterassin kalusteryhmällä. Niko sanoo että hei ei sitten puhuta tästä kun juhlat alkavat. Kun on toisen synttärit ja kaikki, ei viitsi pilata niitä tällä.

Elisabet: "Se on ihan vitun sama mitä tuolla (äänestyksessä) tapahtuu. Jos sä rupeet muuttaa ittees niin teet vaan ittestäs ihan vitun pellen."

Niko uskoo että Eetulla on tuolla sisällä vaatelaatikossa puku. Vetää sen päälle yhtäkkiä huomenna, muuttaa tyyliä.

17:40 Keskustelu on jatkunut aiheesta, mutta Elisabet ja Marika pyytävät että ei puhuttaisi enää. Marika myös sanoo että ei ehkä kannata vetää tällä kertaa ihan perseitä tai menee liian diudiu.

18:04 Asukkaat istuvat edelleen ulkona odottamassa. Marika ja Elisabet käyvät ulkosohvalla keskustelua jostain animehahmosta, Marika lupaa näyttää jotain kännykästään sitten, sillä on siellä se taustakuvana.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 18:13

18:10 Verho aukeaa. Sisällä on taas Buzz! Musavisa.

Elisabet ja Nino juttelevat sohvalla siitä, onkohan Elisabetille tulossa mitään tänä päivänä. Elisabet sanoo että on hän vähän pettynyt jos ei mitään tule. Noora uskoo että bileet tulevat, Ninokin puhuu jotain saunasta.

Elisabet nojautuu Ninon olkapäätä vasten, hautaa kasvonsa sinne ja huokailee että häntä itkettää, haluaa itkeä. Ei kuitenkaan itke.

18:15 Niko palaa PK-huoneeesta. Kaikkien odotetaan kerääntyvän sohville peliä varten. Marika on vielä vessassa ja sitä odotetaan.

18:16 Niko lukee lapusta ohjeita. Vuorossa musiikkitietovisan finaali. Finalisteina Eetu, Marika ja Noora. Kannattaa saa, muttei häiritä. Mahtavat palkinnot.

Pelaajien täytyy ensin ottaa itsestään kasvokuvat peliin kuuluvalla kameralla. Kasvokuva asemoidaan ohjaimella valitun hahmon naamaan.

Marika lähtee oman kasvokuvansa ottamisen jälkeen välillä hakemaan jotain syötävää, muut huutelevat sitä takaisin, peli alkaa. Marika valittaa että on huono olo, pitää syödä jotain, mutta palaa pelaamaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”