86. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 19:21

Marika on voittanut pelin ja saanut palkinnoksi PS3-pelikonsolin. Myös kakkoselle ja kolmoselle tuli jotain aihepiiriin liittyvää.

19:13 Elisabet kutsutaan PK-huoneeseen. Muut asukkaat veikkailevat että nyt tulee synttärilahja. Hetken päästä Elisabet pääsee pois ja sanoo että käskettiin mennä sala-alueelle; ei tiedä mitä siellä on. Menee välittömästi.

Pöydällä on muutama virvoitusjuomapullo ja pieni lahjapaketti. Elisabet istuu alas, ihmettelee ja odottelee. Korkkaa sitten yhden pulloista. Odottelee lisää. Käy kylppärissä, tulee takaisin, avaa lahjapaketin. Paketissa jokin vähän lapsellisen näköinen pinkki yöpaituli tai vastaava. (Elisabet sanoi jo Jebou-viikolla että ei pidä pinkistä väristä.)

Elisabet on ihmeissään. Muumi-piirrossarjan tunnusmusiikki alkaa soida.

Elisabet (nauraen): "Mitä vittuu tääl tapahtuu...?"

Kuuntelee musiikkia ja juo limpparia. Musiikki loppuu ja Elisabet istuu yksin sala-alueella sohvan nurkassa kummissaan. Katselee ympärilleen.

19:20 Tällä välin talon puolella on saatu varastohuoneesta tarvikkeita; ilmapalloja ja tarjoilua. Asukkaat puuhaavat Elisabetille synttäreitä. Tarpeisto näyttää olevan samantyylistä kuin lasten mehukekkerisynttäreillä.

Niko: "Limubileet! Niinhän se oli halunnut."
Eetu: "Meneeks tää nyt jumalauta niin et me hörpätään vasta huomenna?"
Petri: "Varmaan pihalla sit..."

19:24 "Täältä tulee hirmuinen Rölli" alkaa soida sala-alueella.

Elisabet (nauraen): "Mitä vittua!" Juo lisää limpparia ja tyrskii laulun sanoille, edelleen kummissaan.

Seuraavaksi "Peppi Pitkätossun" tunnusmusiikki... "Kaikki on vinksin vonksin, tai ainakin heikun keikun..."

Elisabet nauraa: "Ei herranjumala, ei vittu!" Pitelee otsaansa ja hymyilee sohvalla.

19:29 "Korpikuusen kannon alla on Mörri-Möykyn kolo..."

Ellun huumori riittää yhä, hymähtelee ja alkaa syödä jotain pöydällä ollutta naposteltavaa.

Seuraava biisi on "Vaahteramäen Eemeli". Elisabet pitelee sohvalla otsaansa, tyrskii edelleen että mitä vittua.

Sitten "Tohtori Zygerö"... ööh, Sykerö!

"Tao Tao" -piirrossarjan tunnusmusiikki. Elisabetiä naurattaa edelleen, mutta on yhä kovin kummissaan. Talon puolella puuhataan kakkua tai jotain.

"Putte Possun nimipäivät". Elisabet kuuntelee sanoja hymy huulilla ja juo lisää limpparia.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 19:46

Kuva Kuva Kuva
Elisabetin synttärit.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 20:09

20:06 Synttärivalmistelut jatkuvat talon puolella. Sala-alueella puolestaan on kuultu useita lastenlauluja lisää ja nyt pyörähti soimaan taas "Peppi Pitkätossu". Elisabet nauraa tyrskii, peittää silmänsä kämmenellään ja pyörittelee päätään.

20:14 Biisit ovat nyt pätkineet ja hyppineet kummallisesti, aivan kuin joku leikkisi CD-soittimen nappuloilla ja välillä pikakelailisi biisejä ja laittaisi soimaan niitä alusta. (Tai ehkä Aaltosen lastenlaululevy on naarmuinen.)

Ellu käy vessassa, pesee kätensä ja toteaa että "Ei vittu!"... mutta edelleen nauraen. Palaa sitten sohvalle.

Biisi katkeaa.

Jebou-ääni: "Mä oleen pikku Tiku, mä olen pikku Taku, enpäs oo kun oonkin Jebou Jebou Jebou! (räkätystä)"

Jebou-ääni: "Peppitossun synttäääärit! (räkätystä)"

Elisa vetää hupun päähän ja on hymy naamalla, jännäkakka melkein housussa.

Jebou-ääni: "Moikkelis moi! Mitä pimatsu? Onks jännät synttärit? Mitä sä sait lahjaks? kakkasiksä sun suuhun kun et sä puhu mitään? Okei, mäkään en puhu sit mitään. Mä oon nyt hiljaa. Nyt loppuu puhe. Stop. Ei enää sanaakaan. (räkätystä) En mä pysty! Pystyksä?"

Jebou-ääni: "Oliks hyvää limpparia? Mitä sä sait lahjaksi?"

Elisabet (suu hymyssä): "Paidan."

Jebou-ääni: "Montaks paljon sä täytit?"

Elisabet: "22"

Jebou-ääni: "Ai peräkkäin kaks ja kaks. Eiks se oo yhteensä neljä?"

Elisabet: "Voi olla."

(tauko)

Jebou-ääni: "Arvaas mitä?"

Elisabet: "No?"

Jebou-ääni: "Mullon yks tosi hyvä biisi. Se menee näin... yy, kaa, yy kaa koo nee"

"Peppi Pitkätossu" alkaa soida jälleen. Elisabet nauraa kiusaantuneena.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 17 Marras 2010 20:22

jebou: paljoks sä täytit?
ellu: 22
jebou: ai kaks ja kaks peräkkäin? eiks se oo yhteensä 4?

ja sitten taas soi peppi pitkätossu

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 20:27

Kuva
Elisabet ja Jebou-ääni.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja jaiba » 17 Marras 2010 20:29

Kakku taisi tulla valmiiksi, siirrettiin jääkaappiin jäähtymään. Nyt kirjoitellaan nimmareita synttärikorttiin.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Xanten » 17 Marras 2010 20:33

Ilmapallot päästetty nähtävästi irti, kun pelkkiä naruja näkyy kamerassa. Tuskin kattoon paljon kuvataan, kun "teknisiä" laitteita siellä.

Olisi pitänyt pitää nipussa ja sitoa nippu johonkin, aika mukava nippu/pari nippua tuli, ehkä 15-20 palloa per nippu, nyt irrallaan kattoon nousseina. :(

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 17 Marras 2010 20:45

ellu tulee pois sala-alueelta.. ja tossu soi
ja noin

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 17 Marras 2010 20:52

Kuva
Hyvää synttäriä Peppitossu!

Kuva
Kakustakin tuli ihan hieno.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 20:56

20:51 Raportoija kävi välillä luonnollisilla tarpeillaan. Peppitossu on sillä välin päästetty talon puolelle kakkua syömään. Kaikilla synttärihatut päässä. Petri kehuu kakkua hyväksi, mutta valittaa että joutuivat tekemään sen niin nopeasti, kermavaahto vähän suli kun laitettiin kuuman kakun päälle. Elisabet selittää sala-aluekokemuksistaan ja menee sitten vaihtamaan ylleen vaaleanpunaisen lahjapaidan.

Elisabet palaa pöytään.

Elisabet: "Oli kyllä ihan hauska juttu."
Marika: "Rraukkaparrrrka!"

Niko: "Kaikki kattoo koko ajan tota verhoa!"
Petri: "Sunnuntaina sitten dau!"
Elisabet: "Mä odotin koko ajan että mun veli tulis sinne."

Marika (osaaottavalla äänellä): "Pelkäsitsä et joudut oleen siel koko illan yksin?"
Elisabet nyökyttelee.
Marika "Et hyvää synttäriä vaan!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 21:09

21:06 BB: "Menkää pihalle." Terassin pöydällä on kokoelma juomia.

21:08 Asukkaat pääsevät pihalle. Jacksonin "Smooth Criminal" alkaa soida. Röökiäkin on tarjolla. Elisabet tanssii skumppalasi toisessa kädessä, rööki toisessa, synttärihattu päässä. Pojat vetävät paljunkansia auki, ilmeisesti tarkistaakseen mikä on tilanne.

21:14 Seuraavana vuorossa "Beat It". Elisabet tanssii energisesti Marikan kanssa saunalle johtavalla terassilaudoituksella.

21:25 Asukkaat pääsevät takaisin sisälle. Vuorossa ilmeisesti taas tilannekatsaus TV-ruudulta, mutta taisi mennä ohi niin etteivät asukkaat sitä edes kunnolla nähneet - eivätkä halunneet katsoakaan.

Petri sanoo että olisi hyvä jos se olisi siinä koko sunnuntain suoran lähetyksen ajan.

21:28 Nyt soi Jacksonin "They Don't Care About Us".

Joku: "Tää on hyvä!"
Elisabet: "Tää on ihan sikahyvä. (Ninolle:) Tuu tanssiin mun kans!"

Nino ja Elisabet joraavat olohuoneen lattialla PK-huoneen oven edessä. Muut asukkaat hytkyvät musiikin tahdissa istualtaan sohvilla.

21:33 Biisi loppuu.

Nino: "Tänään saa Jacksonia kuunnellaungg!"
Niko: "Niin paljon että sunnuntaina tulee Jacksonia ihostaung!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 21:37

21:34 "Tämä on Big Brother. Sauna on lämmin!"

Vaisu "jee" asukkailta; osasivat jo odottaa. Marika tulee halaamaan Elisabetiä.

Niko laulaa sohvalla: "All I wanna say is that Mardis really cares about us!"

21:39 Tupakkapaikalla Petri, Nino ja Noora. Keskustelevat voitosta. Petri on sitä mieltä että vaikka ei täällä olisi sillä asenteella että olisi voittamaan lähtenyt, niin tottahan jokaiselle voitto kelpaisi. Nino puhuu kuinka se hänellä menisi velkojen maksuun; ei ole sen takia täällä.

21:41 Samaa juttua sisällä sohvalla. Marika stressaa että jengi tunnistaa. Tupakkalaiset palaavat sisälle ja Nino tarjoaa taas BB-konsulttiapuaan, Marika saa soittaa koska vain jos tulee ongelmia. Elisabet on parhaillaan PK-huoneessa. Nino kertoo taas BB-tiiminsä perusperiaatteet.

Petri sanoo että kyllä varmaan omasta lähipiiristäkin löytyy niitä jotka osaavat sanoa mikä on järkevää ja mikä ei. Nino taas alkaa puhumaan että tulee esimerkiksi sellaista että kaverit haluavat että lähdetään heti BB:n jälkeen baariin dokaamaan. Revitään joka paikkaan. Kaverit ja kaverinkaverit eivät tarkoita pahaa, mutta kaikki soittelevat että olisi ihanaa kun tulisit tänne ja tänne. Nino ei ainakaan osannut vetää rajaa omalle jaksamiselleen.

Petri sanoo että hänellä ei ole sellaisia kavereita, pikemminkin kaverit pyytävät treeneihin. Ensimmäisenä ei todellakaan tule mieleen että pitäisi lähteä baariin.

Marika pitää bileet kavereidensa kanssa, ei aio heti ensimmäisenä lähteä baariin. Ninon mielestä kaverit vetävät baariin. Petri sanoo että hänen kaverinsa voivat pyytää kahville ja juttelemaan, ei ole mikään baarikeikka ensimmäisenä mielessä. Mutta myöntyy sitten että jos sitä baariin menoakin lykkää ja lykkää niin kai siinä sitten jokinlainen kynnys tulee julkisesti sinne menemiseen.

21:47 Elisabet palaa PK-huoneesta muiden seuraan. Petri selittää että karaokejuontajan hommia hän voisi halutakin tehdä, mutta turha miettiä sitä nyt.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 22:10

22:06 Asukkaat istuvat sohvilla ja pelaavat juomapeliä, jossa pitää luetella numeroita ykkösestä eteenpäin. Sellaisten numeroiden kohdalla, jotka ovat seitsemällä jaollisia tai sisältävät numeron 7, tai kaksi samaa numeroa, pitää sanoa "kännissä!" Vastata pitää omalla vuorolla heti ilman viivyttelyä ja virheestä joutuu juomaan.

22:32 Juomapeli taukoaa, "Thriller" alkaa soida talossa. Asukkaat tanssivat PK-huoneen oven ja ulko-oven edessä olevalla vapaalla lattialla.

22:46 Asukkaat ovat viettäneet aikaa tupakkapaikalla. Elisabet ja jo hyvässä nousuhumalassa oleva Marika alkavat avata porealtaan kantta. Elisabet on vaihtanut biksuihin; heittää kylpytakin pois. Käy sen jälkeen ulkosuihkussa ja sujahtaa altaaseen. Nino kysyy tuleeko ulkosuihkusta lämmintä vettä. Elisabet sanoo että ei.

Elisabet laulaa "We Are The Worldiä" ja toivoo että saisi kuulla sen. Nino käy suihkussa ja tulee altaaseen myös.

Nino: "Tiätkö mitä Tossu. Jos on sunnuntaina lähtö mulla, niin katotki sitte että soitat mulle. Mä en haluu jäädä yksin."
Elisabet: "Kultapieni joko mä oon sua vastas tuola tai sä oot mua vastas. Mitä vittuu sä kelaat. En mä sua jätä yksin."
Nino: "Ei mitään itkuu tartte tulla, mut pidetään yhtä saatana."

Nino sanoo että häntä pelottaa nyt, ettei omat voimavarat mene loppuun. Haluaa tietää että ei jää yksin.

Elisabet: "Mus on perseest et sä edes ajattelet tolla tavalla. Sä oot mulle tärkee."

Nino sanoo että viime kaudelta hänelle oli tärkeitä ihmisiä Dana ja Sampo. Yhteyttä pidetään tietysti mutta elämä ei mene niin että kaikkien kanssa se jatkuisi.

Elisabet luettelee itselleen tärkeitä henkilöitä: Satu, Mari, Niko, Petri, Noora, Viltsu, Nino, Marika, ...

Nino: "Kato kun mä en osaa pelata tätä pelii."
Elisabet: "En mäkään. Mä en olisi edes halunnut ajatella tota taulukkoa, se tuli ihan shokkina mulle."
Nino: "Siks se tuli."
Elisabet: "Mua ei vittuukaan kiinnosta missä mä siellä oon. Mä en oo sen taulukon takii täällä."

22:55 Elisabet sanoo, että hänellä tulee olemaan ikävä jokaista päivää talossa kun pääsee pois täältä. Vaikka on tullut kaikkea paskaa, on saanut niin paljon kokemuksia mitä ei olisi ikinä uskonut. Ne kokemukset tarkoittavat ja meinaavat hänelle paljon; ne eivät koskaan tule toistumaan missään muualla. Häntä ei joku taulukko vittuukaan kiinnosta.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 23:03

23:00 Altaassa ovat nyt Noora ja Marikakin. Elisabet lauleskelee hiljaa itsekseen "Heal The Worldiä".

Sisällä ruokapöydän ääressä Eetu ja Petri keskustelevat Intersportin, torin, ajo-opiston ja baarien sijainneista kartalla, ilmeisesti Kuopiossa tai sitten ei. Petri rakentaa pöydälle karttaa ranskalaisista perunoista.

23:04 Nino haluaa että lauletaan onnittelulaulu myös Peterille, Elisabetin kaksosveljelle. Elisabet epäilee että ei saa laulaa. Päätyvät laulamaan onnittelulaulun "kaksosille", Marika tosin huutaa päälle nimetkin.

23:09 Jacksonin "Black or White" alkaa soida ja katkaisee sopivasti Ninon juopuneen paatoksen siitä että hänelle saa aina soittaa vaikka olisi hässinyt ketä tai tehnyt abortin. Altaassa riehaannutaan musiikista ja ryhdytään tanssimaan railakkaasti.

23:16 Eetu ulkosuihkussa, valmistautuu saunaan menoon.

23:18 Tupakkapaikalla kylpytakeissa Petri, Nino, Elisabet. Viitataan aamupäivän "läski saunassa" -kiistaan. Petri sanoo että heillä on Ninon kanssa viha-rakkaussuhdeaung. Elisabet yrittää sanoa että koko homma on varmasti ollut vain läppää ja kun ei ollut röökiäkään, mutta Petri ja Nino eivät ole ihan samaa mieltä. Nino selittää tapauksesta vielä jotain, että se oli sellainen juttu ettei siinä voinut olla mikään muu kuin seksi mielessä; sen vuoksi hän oli siitä niin jyrkästi sitä mieltä.

Petri sanoo ettei hän inhoa Ninoa, joskus vain ärsyttää. Nino sanoo että on niin temperamenttinen, räjähtää yleensä ja antaa tulla kaiken. Mutta täällä ei voi, lähtisi hyphyyn. Petri sanoo että on myös pitänyt aika paljon sisällä, yleensä pistää aina kovaa kovaa vastaan. Nino sanoo että tykkää siitä että Petri pistää takaisinkin, ulkomaailmassa moni ihminen ei uskalla. Nino inhoaa ihmisiä joilla ei ole mielipiteitä.

Petriä ei vittuakaan kiinnosta lähteekö hyphyyn täältä. Ei Ninoakaan. Ninon mielestä ovat jo voittaneet siinä että ovat pääseet tänne, mutta on vitun helpottunut kun pääsee pois sunnuntaina. "Ehkä pääset", sanoo Noora. "Mun olis pitänyt lähtee hyphyyn täältä jo kuukaus sitte, vittu. Tää on uskomatonta et mä oon täällä, tokakertalaisena, mieti. Ja siitä mä oon ylpee" sanoo Nino. Noora odottaa kovasti että pääsee ulkomaailmassa vapaasti juttelemaan Ninon ja etenkin tämän sisaren Ninan kanssa. Lupaa myös että Nino pääsee aina yöksi jos on Turun suunnalla liikenteessä.

23:25 Nino selittää ties kuinka monennen kerran tällä kaudella kuinka kaverit eivät ymmärrä millaista talossa on, luulevat että vain dokataan ja otetaan rennosti.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 23:31

23:27 Kaikki asukkaat ovat nyt porealtaassa Ninoa lukuunottamatta. Petrillä ja Ellulla on pipo päässä, Eetulla karvalakki. Pelataan taas samaa juomapeliä kuin sisälläkin. Pihalla satelee vähän lunta tai räntää, mutta se ei altaassa olijoita haittaa. Ninokin pulahtaa mukaan.

23:30 Jacksonin "Earth Song" alkaa soida. Altaassa lauletaan mukana ja eläydytään "aaa-aaa-aaaaooaaaa"-kohtaan.

Elisabet: "Ihana ääni!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 86. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2010 23:58

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Allas-ilottelua.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”