82. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 18:06

Nyt voisi tulla kuulutus: sauna on lämmin ja juomaa on... :D

Ellulla ja Epillä jäätyy jo kädet :)

ellu ja marika päätti lähteä yhtäaikaa pois.. kun rupeaa vituttamaan

niko ollut jossain kisassa missä piti seisoa 12h... oli aivan sairasta
ja noin

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 13 Marras 2010 18:07

Belliina kirjoitti: Kuinka ollakaan Epi on puhunut tuosta autosta, tää on just se.

Kuva
Sponssiauto kolmeksi kuukaudeksi. (Ford Focus RS)

Eivät oikein olleet innoissaan noista auton Big Brother tarroista.
Niko: "Se on kyl vähän nihkeetä, v*ttu jengihän räkii siihe."

Kuva
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 18:15

Ellu totesi, että voi tässä vielä hetken hengaa...
ja noin

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja realityfan » 13 Marras 2010 18:16

Ja Jani unohti nasan avaruusfoliotakkinsa sisälle. Juuri kun lämpöloimelle olisi ollut käyttöä.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Marras 2010 18:16

Totuttuun bb-tyyliin pohdinta säännöistä jatkuu. Nino kysyy ties monennenko kerran, että saako kättä vaihtaa. No saa. Epillä ei ole käsineitä ja paleltaa kättä jo. Marika kysyy Epiltä, kuinka tosissaan sä oot tässä. Epi: no se on vähän plus miinus nolla ku mulla on melkein samanlainen (auto). Niko: tää on kyllä ihan uus. Epi: joo uus ja ihan vitun kallis tää on kyllä.

Alueellahan on jo pimeää, mutta siniset vilkkuvat valot on laitettu tunnelmaa luomaan. Seisovat eri puolilla autoa kasvot tietty autoon päin, Jani on keksinyt ottaa peilistä kiinni (olisikohan muovintapaista, niin ei ehkä niin kylmä kuin pelti). Ninon kädet sivuikkunan lasissa.

18.24 Marika ja Elisabet luovuttavat. Se asenteesta - en kuullut oliko heillä joku "virallinen" syy tai selitys.

Kisaa jatkavat pohtivat, onkohan siellä luovuttajille herkkuja tms. Tai joo, niin kauan kuin Niko seisoo sateessa, niin Sofia on odottelemassa. Sitten taas näytettäisiin, että katsopas mitä menetit. Niko itse kertoo kauhuskenaarionsa, vähemmällä kauhulla tosin kuin aiemmin viikolla. Nino jatkaa, että ja sitte tulee itku, hunksia nöyryytetään. Sisällä kuitenkaan ei näytä olevan mitään. Tytöt makoilevat, ei olis ees tarvinnu vaihtaa vaatteita. Marika kysyy millaisesta palkinnosta olisit ollu täysillä mukana. Ellu: Hevonen. Kuulosti siltä, ettei kumpaakaan vaan huvittanut. Veikkailevat tuliskohan Nino seuraavaks.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 18:23

Ellu ja Marika luovutti...
ja noin

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Marras 2010 18:23

Ellu alkaa jo ehdotella voittajaa, kun ei jaksa seisoksia. Lähtisi nyt sitten sisälle, muttei ilmeisesti yksin kehtaa.

Edit: Jaha, mulla tapahtumat jonkun minuutin myöhässä.
a walking disaster

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 13 Marras 2010 18:26

Ulko-ovi lukossa niin Ellu ja Marika eivät pääse sisälle.

Sisäkameroissa ei mitään uutta.
Iida :love61:

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 13 Marras 2010 18:28

BB-3 kirjoitti:
JohnDoe kirjoitti:Ulko-ovi lukossa niin Ellu ja Marika eivät pääse sisälle.
Aukeaa tietenkin vasta kun viimeinen luovuttaa :D
Nyt pääsivät sisälle.
Iida :love61:

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 18:31

Epi joutuu menemään inssiin uudelleen... pari kertaa lähtenyt kortti jo
ja noin

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 18:40

Nino kyselee kokoajan nikolta joko mennään...
ja noin

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Marras 2010 18:41

18.40 Epi jaksaa vähän mainostaa autoa ja luetella mitä kaikkia mittareita siinä, ahto, öljynpaine yms erikoista. Nino taas kysyy joko luovutettais, Jezba hei, lopetetaan ny.

Eka kuulemani laulu seisoskelun piristykseksi Ei tippa tapa, kun Epi ehdotti, että otetaas ny kaikki huikka. Seuraavaksi Epi aloittaa Tummat silmät, ruskea tukka. Hyvissä tunnelmissa kyllä vielä jatkavat suoritusta (luulisin kuitenkin, ettei tämä enää kovin kauaa kestä).

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 13 Marras 2010 18:42

18.40 Ellu ja Marika makailevat sohvilla ja kertailevat eilisiä bileitä. Ellu sanoo että eilinen olisi voinut jäädä pois ja kysyy Marikalta käskikö isoveli Marikan nukkumaan. Marika kertoo että meni omasta tahdosta.

18.47 Ellu vessasta suoraan jääkaapille. Valittelee kun siellä ei ole mitään.

18.50 Ellu alkaa paistamaan maissia paistinpannulla.
Ellu: "Vittu tekis mieli noita ranskalaisia"

18.52 Ellu ja Marika arvuuttelevat kuinka pitkään olivat autossa kiinni. Veikkaavat kymmentä minuuttia. Veikkaavat myös että Nino luovuttaa seuraavaksi.

18.53 Ellu: "Näistähän tulee popcornia" (kun paistavat maissia paistinpannulla)
Iida :love61:

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Marras 2010 18:46

Haa, puheista päätellen sininen vilkkuvalo tuleekin ambulanssin hälytysvalosta. Arvelevat, että kun akku loppuu, niin kai se sitten tehtäväkin loppuu.

Nino yrittää taas saada Nooraa luovuttamaan. Epi veikkailee, että Nino tai Kokki luovuttavat ensin. Sitten Nino rupeaa huutelemaan hymy, hymy, tsemi, tsemi! Noora ei siis ollut heti luovuttamassa, siihen menee vielä hetki aikaa. Olenkohan ymmärtänyt oikein, että Petrillä ja Nikolla olisi eniten kiinnostusta auton käyttöön. Nooralla ja Epillä on auto, vissiin Janillakin, Ninolla ei ole korttia. Ehkä Epiä kiinnostaa aiemmin mainitsemansa tyypitys. Nino taas sanoo, että mä tiedän että mä en oo tässä loppuun asti. Epi: Aikuisten oikeesti mitä sä sitten vielä täällä teet, samahan se sitten on luovuttaako ennemmin vai myöhemmin. Nino aikaisemmin harmitteli juuri sitä kun ei osaa luovuttaa, haluaa aina yrittää. Noorakin sanoo jotain, että olisi jo vakavissaan ruvennut ajattelemaan sitä housuun kusemista. (Tiedä noistakaan puheista, mikä on pelitaktiikkaa ja mikä totta)

ohjeah
Työläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 10 Loka 2010 15:43

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ohjeah » 13 Marras 2010 18:52

"Jos kello on nyt seitsämän, niin ootteks te miettiny, et mitä se on kahenkymmenenneljän tunnin päästä?" - Nino

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 13 Marras 2010 18:56

18.55
Ellu: "Onko meillä lettutaikinaa täällä"
Marika: "Onko meillä ollut?"
Ellu: "Ai niin, eihän meillä ole jauhoja"
Marika: "Kelaa jos pidettäin hirveet mässäjäiset täällä keskenään"

18.56 Ellu valittaa kun keittiössä on paskasta. Marika siihen: "Niin kun kukaan ei siivoo"

19,00 Ellu: "Ei kai noi suutu kun vedetään näitä" (syövät leipää ja maissia + teetä)
Marika: "Ajattele mitä sisäfilepihvejä noikin on vetänyt. Eiköhän tää ole ihan reilu meininki"

19.03 Marikan on pakko siivota pöydältä hesen ruuat pois kun ei pysty katsomaan niitä.
Iida :love61:

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Marras 2010 19:03

19.00 Aiemmin puhuivat, että jengillä on joku tarve rikkoa just tällaisia mainosautoja ja julkkisten omiakin. Aihe uudestaan käsittelyyn, Niko ku meillä oli se Corvette, niin väki räki sinne sisään ja kaikkee, Epi ku mulla oli bmw m3, jossa oli candynvärinen maalaus joka maksaa ihan vitusti, niin työpaikan parkissa oli joku vetänyt avaimella koko kyljen mitalta, vakuutuksesta 800, uusi maalaus makso 4-5000. Noora jo huomauttaa, että Nino toi sun naukuminen vaan kovettaa panoksia. Janikin jossain vaiheessa sanoi, että luovuttaa kyllä sitten heti jos tulee vessatarve (muuten taitaa olla kilpailuhaluja).

Nino jaksaa ehdottaa diiliä, että otetaan kaikki yhtaikaa kädet pois. (Sanoi hetki sitten, että ei voi yksin lähteä.) Nino: mä en tiedä mitä vittuu mä tässä teen Noora; se on susta ittestäs kii.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 19:30

Nino luovutti :arrow:

jäljellä vielä Petri, Niko, Eetu ja Noora

19.37

Niko sanoi konstin millä saisi toisen tippumaan... Liikkuisi autosta kiinnipitäen toisen viereen ja säikäyttäisi hetken kuluttua :)
ja noin

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 13 Marras 2010 19:30

19.30 Nino astelee sisälle taloon. Marika ja Ellu istuvat pöydän ääressä. Ellu huutaa: "Me arvattiin" ja taputtavat.
Nino: "Mä en tarvii mitään autoa, helvetti"
Ellu: "Niin ku sitä ei saa edes omaksi"
Ellu: "Kuka vaikuttaa että kestää pisimpään"
Nino: "Mä luulen että Niko kestää pisimpään"

19.32 Ellu: "Saadaankohan me mennä nukkumaan"

19.33 Nino: "Ei tuolla autolla voi ajaa kun siinä on nuo tarrat"
Ellu: "ja se ei ole kuin kolme kuukautta"

Nino kutsutaat pk-huoneeseen. Ellu huutaa perään että kysy saako mennä nukkumaan.

19.39:
Nino: "Ketä ajattelet että voittaa?"
Ellu: "Mä haluisin ajatella että Noora tai Petri. Ei Niko tarvitse sitä autoa mutta luulen että Niko haluaa voittaa"

19.40: Nino veikkaa että seuraava tulee vasta huomisaamuna.
Iida :love61:

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 13 Marras 2010 19:41

19.40 Nino näköjään luovuttanut (kun olin välillä poissa). Kyllä siellä vielä Janikin sinnittelee eli Marika, Ellu ja Nino jo sisällä, muut viisi jatkavat. Ninon hanskat ovat kelvanneet muille, Nikolla toinen, arvelisin että toinen Epillä. Siirtävät paikkaansa (Epi ja Niko) kättä auton päällä hivuttaen päästäkseen paremmin tutkimaan auton sisätiloja tms.

Epi, Niko ja Petri pohtivat erilaisia luovutusmenetelmiä, arvontoja ja muita. Noora ja Jani eivät osallistu pohdintaan. Jani kyllä sanoo lopulta, että arvonta vois olla hyvä. Siiryvät jo ikäänkuin arpomaan, mutta Epi (vai oliko Petri) meni puihin. Nyt 19.48 uusi yritys... konkreettisemmin suunnitellen. Kaikki mukana, vaikka nuo kolme menetelmistä eniten puhuvatkin. Epi taas sanoo, että ei hän lähde (tähän).

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2010 19:44

Pohtivat pidetäänkö kivipaperisakset kisa ja voittaja irroittaa viimeisenä autosta

tai toinen vaihtoehto, että menevät vierekkäin ja kaikki nostaa toistensa kädet pois yhtäaikaa irti ja bb suorittaa päätöksen

kilpailijat siirtyi konepellille vierekkäin...arvonta peruuntui toistaiseksi

no nyt ruettiin suunnittelemaan miten irroittaminen toteutetaan yhtäaikaa

19.50 Epi ei suostu vielä yhtäaikaa luovuttamiseen
ja noin

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 13 Marras 2010 19:48

19.46 Ellu: "Nino, mä en osaa kuvitella suo autossa"
Nino: "Törkee"
Ellu: "Ajalet päin punaisia, puskat lähtee mukaan ja mummot juoksee karkuun"
Ellu: "Kuinka pitkään sulla on ollut kortti"
Nino: "Ooota... 14 vuotta. Vain yhdet sakot oon saanu"
Iida :love61:

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”