77. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 08 Marras 2010 22:39

22.39 Kaikilla todella paha mieli ja huoli Nikosta.

Se siitä mukavasta viikosta, totesi Petri. Hetkeä myöhemmin, kun läheisen kuolema tms arvelun kohteena, Nino: se on kyl niin kova luu, ettei se vähästä lähde. Petri: Eihän se oo pelkästään se, vaan että muut tarvitsee tuolla. Hiljaisuuden jälkeen Marikaa kiinnostaa kenestä ilmoitettaisiin, jos jotain olisi sattunut. Ei puhuta niistä, ettei rikota sääntöjä, sanoo Nino.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2010 22:41

Takaisin sohville.
Elisa hiljaa: Ei vittu kuka on voinu kuolla... Ei se tost ovest enää tuu.
Epi: Eeei vittu...
Nino totesi, että kiva nyt sitten jäädä miettimään syytä kolmeksi viikoksi, jos Niko lähtee. Petri ainakin osaa laskea 1+1, jos Niko ei enää takaisin tule, niin joku on kuollut. Ei se muuten mustia vaatteita olisi vaihtanut. Elisa toivoi, ettei Sofialle ainakaan olisi käynyt mitään. Nino veikkasi, ettei ole Sofia. Mutta ihan oikeasti juuri Nikon ollessa PK:ssa mietti, ettei kukaan ole vielä lähtenyt sen takia, että läheiselle olisi sattunut jotain. Ihan oikeasti mietti. Elisa ei tajua, miksi se olisi päästetty takaisin. Sitä Nino ei ymmärrä. Epi veikkasi, että annettiin miettiä hetki.

22:42 Elisa: Ei vittu jos tulee taas illal "Kokoontukaa sohville".
Nino: Niko on kyl niin kova luu, etten mä usko, et se ihan helpost lähtee.
Petri: Niinno, en mä ainakaa hetkee miettis.
Nino: Kyl mä sanon, et jos Niko nyt lähtis, niin täst ois glamourit kaukana täst viikost. Mä oisin niin paskana.

22:45 Marika mietti, ketkä ilmoitetaan, jos on kuollut. Jotkut ihan lähimmät.
Elisa tosi hiljaa: Must tuntuu, et se lähti nyt...
Marika ei ymmärrä, miksi Niko päästettiin vielä takaisin. Petrin mielestä kannattaa lopettaa nyt spekulointi, kun ei tiedetä varmasti mitään.

22:49 Marika lukee kuumeisesti sääntökirjaa ja Noora katselee vieressä. Nino muisti, että Niko nukkui viime yön tosi huonosti. Marika tajusi, että Nikohan oli nähnyt unta, ettei ole Sofiaa tai kotiakaan. Sanoi vielä, että yleensä herätessä kaikki on hyvin. Nino alkaa ainakin uskomaan noihin uniin entistä enemmän, jos on jotain käynyt. Jos Sofia on vaikka jättänyt. Marika on varma, ettei jättäisi. Tuskin kerrottaisikaan. Eiköhän se ole aika selvä, kun vaihtoi ekana mustat päälle.

22:50 Sitten Nino alkoi miettimään, oliko jompi kumpi isovanhemmista huonossa kunnossa. Elisa kuiskasi jotain. Nino muistelee, että oli mummi tai jotain. Huokailua ja kuiskimista. Elisasta on väärin, ettei saa tietää. Ninonkin mielestä on tosi väärin. Kerrottaisi vaikka PK:ssa sitten, jos tulee joku tällainen.

22:56 Nino totesi, että aina tulee poliisi ilmoittamaan läheisen kuolemasta. Ei kukaan muu. Mutta Ninolla on vahva kutina, että Niko tulee vielä takaisin. Muut ja etenkin Elisa ovat eri mieltä. Ei enää varmasti tule. Kamalinta on, jos se lähtee ja ei tule edes jäähyväisvideota. Voi olla vähän muut asiat mielessä. Joku vaan pyydetään PK:seen kuulemaan viestin. Nooralla ei ole yhtään todellinen olo. Hiljaista komppailua.

22:58 Vapauttava summerin ääni kuului. Niko tallusteli ulos PK:sta. Sanoi menevänsä kuselle. Hieman helpottuneimpia ilmeitä jo sohvilla. Hyvä että edes tuli takaisin. Elisa sanoi, etteivät kuitenkaan puhu vielä mitään.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2010 23:16

23:01 Niko tuli kylppäristä pyyhkien silmiään. Käveli olkkariin muiden eteen. Muut katselivat ihmeissään.
Niko: Nonni. Ei oo mitää suurempaa hätää. Mä oon vähä poissa tolaltani.
Nino: Siis saatsä kertoo mihin se liittyy?
Niko huokaili ja ei meinannut saada sanotuksi: Silloin ku mä lähin... :cry: Ja meil oli ne bileet... Nii arvatkaa, ketä ootti tuolla?
Sofiaa veikkailtiin. Näinhän se oli. Iso hämmennys muilla. Niko jatkoi nyyhkyttäen, että olisi saanut valita sen. Sai nähdä PK:ssa videon, kun Sofia odotti siellä monta tuntia. Hän vaai biletti muiden kanssa. Siellä oli skumpat ja mansikat ja kaikki valmiina.

Nino: Vittu ne on sikoja..!
Niko: Oli mul valinta, mutta...
Marika: Mut toi on törkeetä!
Noora: Toi on vitun perseest näyttää tommonen niinku!
Niko: Mä olin vaa niin vitun pettyny niinku...
Marika: Ei vittu...
Nino: Mut mistä sä oisit voinnu tietää, et se ois ollu tuolla?
Niko: En mistää. Mun ois pitän aavistaa.
Muiden mielestä ihan vitun törkeää. Ei mitään järkeä. Olisi pitänyt edes joku vihje antaa. Ei ikinä ole ollut tällaista. Ei voida käsittää, minkä ihmeen takia.
Niko: Ne halus nähä mun reaktion. Kyl ne tietää, et se on pahin paikka mulle.
Noora: Toi on sairasta.
Muut komppailivat. Ei Niko voinut mitenkään tietää. Olisi voinut Sofiallekin sitten sanoa, kun vaan kerran kysyttiin Nikolta. Odotti ihan turhaan.
Epi: Täs sen näkee, et tää on peliä ja me ollaa pelinappuloita.
Niko: Se näytti niin pettyneeltä...
Muut lohduttivat, ettei Niko voinut tietää. Se oli vitun mautonta.
Nino: Tää on niin vitun sairas paikka saatana!

23:06 Lähtivät tupakalle.
Elisa: Me ollaa tääl vittu kidutettavana! Nyt viel väännettii veistä haavassa! Toi ei ollu ees mautonta, vaa ihan vitun sairasta!
Nino: Ihan sama ku Peter ois ollu.
Pihalla jatkuu haukkuminen. Ihan vitun mautonta paskaa.
Niko: Toi oli pahin, mitä on voitu tehä...
Elisa: Ja sä tulit viel tokaa kertaa. Ihan ku ois paskannettu suoraa naamalle.
Niko: Mut ne ties, etten mä voinu mitenkää tietää.
Muut jatkoivat lohduttamista. Niko kertoi, kun näki vielä heidätkin keittiön pöydällä puhumassa asiasta. Laskeskelivat välimatkan olleen alle 10 metriä. Nikoa vituttaa eniten, kun Sofia oli niin pettynyt. Muiden mielestä oli tietenkin. Elisa vauhkosi, että asian olisi voinut hoitaa jotenkin muulla tavalla. Petri sanoi, että kyllähän ne tiesi, ettei Niko sitä valitse. Elisan mielestä ihan vittuilua. Niko kertasi, mitä PK:ssa sanottiin. Nino hämmästeli, miten Sofia ylipäätään on edes suostunut siihen. Niko mietti viime yön untaan. Elisa alkoi miettimään, kun itse sai mahdollisuuden lähteä sinne. Muut sanoivat yhteen ääneen, ettei sitä voinut millään arvata. Siitä vaan heitettiin läppää. Ei se ollut oikeasti mikään mahdollisuus. Koko ajan painotetaan, että ulkomaailma on täysin pois kuvioista ja sitten tuleekin yhtäkkiä joku. Petri muisteli, kun aiemmin on saanut soittaa.
Niko: Pakko sanoo, et heitti aika pahan. Mul niinku aika harvoin nappaa, mitä tääl tapahtuu.
Elisa: Toi oli kyl ihan taktinen peliliike.

Muut alkoivat kertomaan, mitä jo veikkailivat. Laittoi mustat vaatteetkin päälle. Niko sanoi, että tuli vaan niin kylmä, kun oli shortsit ja lyhyt paita päällä. Ei mitään kuolemaa onneksi. Elisa PK:seen ja lähti vittuuntuneena marssimaan. Niko huokaili, että osasivat vieläkn yllättää. Muut olivat ihan varmoja jonkun kuolemasta. Onneksi ei sentään lähtenyt hyppyyn. Nikoa harmittaa, kun ei ole kuoleman ja elämän asia ja silti tällainen reaktio. Muiden mielestä ihan luonnollista.

23:16 Sitten takaisin sisälle. Nino manaili, miten törkeästi tekivät. Ei niin voi olla.
Niko: Aika pahan tekivät. Täytyy sanoo. Kylhän ne nyt voi tehä ihan mitä vaa.
Sohvilla jatkuu pohdiskelu. Nooraa vituttaa, kun on henkistä paskaa. Niko mietti, kun koko ajan pohti sen illan aikana, mikähän juttu taas on. Petri sanoi olleensa ainakin ihan varma, että on vaan lepoa aikaeroa varten ja muutenkin pitkää reissua. Jos olisi kerrottu, että lähtee Sloveniaan, niin olisi alkanut raksuttamaan. Muut kyselivät videosta ja Niko kertasi. Aluksi oli skumpat ja ruusut. Sitten mietti vaan, että mitähän vittua. Sofia ei tiennyt yhtään, minne tulee. Oli vaan siellä odottamassa monta tuntia. Sen jälkeen näytettiin itseä bilettämässä ja pettynyt Sofia. Se oli pahinta. Nino ihmetteli, onko Sofialle siis kerrottu tilanne. Niko sanoi, että kuulemma. Nino manasi, ettei voi tehdä sellaista. Jatkettiin vaan ihmettelemistä, kun ei mitään vihjettä annettu.

23:23 Nikoa vaivaa se, kun mietti sitä koko illan. Olisi voitu jotain sanoa, kun vielä PK:ssakin pohti sitä. Muut vakuuttelivat, että jokainen olisi valinnut tietysti bileet. Ei voinut tietää. Jani lohdutti, että kyllä Sofia sen ymmärtää. Ei se ajattele niin, että kaverit oli tärkeämmät. Ei Niko voinut tietää sitä.
Noora: Koitetaa saada vähä draamaa lisää. Sairaalla tavalla kylläkin.
Nino: Todella sairaalla.
Jani: Aika erikoinen tapa saada draamaa aikaseks.
Nino: En mä voi vieläkää uskoo tota.
Marika: Toihan on niin väärin. Sit ku ne on takas yhdessä, nii sit on kaikki ok.
Niko: Nii sit me voidaa puhuu sitte.
Marika: Kolme viikkoo maks.
Nino: Tuliks sellanen olo, et "Mä lähen vittuu täät"?
Niko nyökkäsi sanomatta mitään.
Nino: Ai tuli?
Niko pienen hiljaisuuden jälkeen: Mä mietin, et mitä vittuu mä niinku tääl teen.
Ninon mielestä olisi pitänyt vihjata. Vaikka ihan vaan, että voi mennä hetkeksi yksin. Olisi varmasti mennyt. Niko totesi, että olisi varmasti mennyt katsomaan, mikä juttu se olisi ollut. Nino mietti, miten ihanaa se olisi ollut, jos olisi mennyt. Tosin olisi ollut ehkä vaikeampi lähteä reissuun. Nikon mielestä se olisi antanut puhtia. Olisivat saaneet jutella. Nyt vedettiin matto vaan alta. *FIU* Noora lohdutti, että enintään kolme viikkoa. Niko huokaili, että täällä nyt vaan miettii yksin kaikkia juttuja.
Nino: Mä oon niinku oikeesti.. Mä oon niin pettyny tähän touhuu. Vittu.
Noora: Sama...
Elisa PK:sta.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2010 23:33

Puheenaihe siirtyi Epin korvakipuun. Muut ovat sitä mieltä, että on pakko saada jotain. Pitää mennä PK:seen kysymään lääkettä. Nino tarjosi omia tippojaan. Petri huomautti, ettei talossa hommat mene todellakaan niin. Epi huojuu sohvan reunalla ihan tuskissaan. Pahempi kuin krapula ikinä. Ei pysty nukkumaan tuntiakaan sillä. On ihan vitun helvettiä. Nino tietää. Oli silloin ihan hirveä korvatulehdus. Epi totesi, että on ihan paskaa. Ei tiedä, miten päin olisi. Koko ajan sattuu. Ei saatana. Vittujen kevät.

23:37 Nino käski painamaan vielä kerran PK:n nappia. Menee vaikka sanomaan, että hänellä on niitä tippoja. Lopulta pääsi. Sohvilla pohditaan, jos mentäisi vaikka nukkumaan.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 08 Marras 2010 23:43

epi pois pk:sta. toteaa heti että hänen puolesta voisi mennä vaikka nukkumaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2010 23:56

Sohvilla jatkuu Sofia-tapauksen puinti. Nikoa ärsyttää eniten, kun Sofia näytti niin pettyneeltä. Elisa hokee, ettei Niko voinut mitenkään tietää. Ninon mielestä ihan sairasta. Mutta nyt on sellainen tunne, että Niko voisi saada sen puhelimen. Elisa miettii samaa.
Nino: Ei ne voi tehä näin.
Niko: Teki jo.
Nino manailee, miten törkeä teko oli. Elisa mietti, miksi se vasta nyt näytettiin. Nino lisäsi, että illalla vielä. Itse ei olisi kestänyt. Olisi riittänyt ja lähtenyt heti menemään. Ei mitään järkeä taas. Onneksi Nikolla on munaa jäädä. Ihan kuin ei olisi mitään ihmisarvoa. On taas ihan sellainen olo.
Nino: Vittu ku ei taas voi sanoo yhtä juttuu. Tekis niin mieli sanoo.
Elisa: En mäkää enää tiiä, mitä mä voin sanoo. Tuli taas ihan outo olo.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”