67. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

67. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 29 Loka 2010 00:00

Keskustelua 67. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 00:12

Nino: Ihan oikeest rakas. Rauhotu.
Marika: Tää on mun elämä! Mä saan päättää! Mä en haluu olla tääl! Tää on mun elämä! Ei niitten!
Nino: Nyt rakas kuuntele! Eiku kuuntele nyt oikeesti!
Marika: Mä haluun pois täält! Ei mun tarvi olla tääl!
Nino: Oikeesti rakas kuuntele! Nyt nukutaa täs ja puhutaa aamul nää asiat.
Marika: Lähe bilettämää.
Nino: En mä lähe. Mä tykkään sust oikeest. Puhutaa aamulla. Nyt nukutaa. Mun takii, vaikka et ittes takii.
Marika jatkaa vinkumista ja Nino pitää jo jonkinlaisessa painiotteessa kiinni.
Marika: Mun ei tarvi olla tääl! Tää on mun elämä! Mä saan päättää!
Nino hermostui: Nyt Marika oikeesti! Nyt rauhotu!
Marika yrittää pyöriä alta pois ja Nino yrittää pidellä kiinni. Marika yritti nousta niistämään, mutta Ninon mielestä voi niistää siinäkin.

Petri tuli seuraamaan illan showta sipsikulhon kanssa. :hahaha:
Nino yritti lohduttaa ja Marika: Haista vittu! Mee bilettämää!
Nino: En mee! Mä haluun olla sun kaa tässä!
Marika jatkaa vinkumista, että haluaa pois jnejne. Paska maa. Voi vittu. Marika nousi ylös ja halusi vaihtaa asentoa. Nino painoi takaisin makaamaan ja heitti peiton päälle. Nyt nukutaan.
Petri: Marika. Palju on kiinni. Sauna on kiinni.
Marika: Ei vittu! Vittu! jnejne. Siinäki vittu paskat bileet! Mikä järki täs on!? Taas tosi paskat bileet. Ei helvetti! Siis Elisaa ei vois vittuukaa kiinnostaa meitsi! Mä rakastan teit, mut vittu! Voitteko mennä!? Mä en haluu, et te pilaatte bileet mun takii!
Nino: Marika. Mä haluun yhen jutun. Sä käyt nyt nukkumaa.
Marika: Okei okei. Vittu ketää ei vois vähempää kiinnostaa vittu *jotain* ja voi vittu! Mä lähen vittu!
Nino: Nii lähetää. Me lähetää kuule molemmat hyppyyn.


Marika halusi lähteä vessaan. Nino käski, ettei lähde sitten muualle ja kyseli mikistä.
Marika: Ei voi vittu vähempää kiinnostaa!
Vessassa Jani juuri päättänyt suihkun ja Niko sheivaa kainaloita.
Marika: Ei voi vittu vähempää kiinnostaa! Vittu!
BB: Marika hae mikrofonisi. No haista sinä vittu! Ei vois vitun mikki vähempää kiinnostaa!
Jani: No hei hei.
Niko: Älä puhu. Älä puhu.
Jani lähti ja Marika avautuu Nikolle. Niko lupasi tulla viereen nukkumaan, jos se vaan käy. Marikalle käy.
Marika: Voi vittu! Vittu! Ihan hirveen näkönen! Voi vittu!
BB: Marika mikrofonisi on numero 13.
Marika: No se on sun ongelma! Ääääh!

Marika kahmaisi sipsejä mukaan ja makkariin.
Petri: Nyt nukkumaa.
Marika: Mis mun mikki on?
Petri: Nyt nukkumaa.
Marika: Mut mis mun mikki on!?
Marika meni yllättäen vapaaehtoisesti peiton alle. Noora tuli silittelemään viereen. Elli-Maija syö Petrin kanssa sipsejä. Marika nauraa ja itkee samaan aikaan peiton alla. Rauhoittui kuitenkin aika huomattavasti. Uusi huoli tuli, kun ei voinut edes hengittää syömisen takia. Noora totesi, että antaa muiden syödä. Mietti myös mikkiä. Noora rauhoitteli ja sai Marikan uudestaan makaamaan. Hengittää tosi raskaasti, mutta muuten on hiljaa. Noora jatkaa silittelyä ja Petri syömistä.

0:15 Elisa PK:sta. Kysyi Vilhelmiinalta, että haluaako lähteä hänen kanssaan sala-alueelle. Vilhelmiina voi lähteä. Elisa ei tiedä yhtään, mikä juttu on, mutta tuli vaan tällainen. Viltsu huolehti vielä, löytyikö Marikan mikki. Kävi myös halaamassa Marikaa ja pyysi anteeksi huutamista. Elisa puki päälle ja lähtivät.

0:17 Tupakat polttavat vielä ennen lähtemistä. Nino myös ulkona.

0:19 Sitten tuli Petri ja Epikin. Elisa haluaa Petrin syliin.

0:22 Petri ja Elisa viimeisinä sisälle. Petri laulukeskustelee, ettei vihaa Elisaa ja sitten taas halailtiin.

0:23 Sisällä jatkuu kiehnääminen Petrissä. Petri on ihan "Mitä vittua?"
Viltsu laulaa sohvalla: Kiusaajat saapuvat, näytös voi alkaa...
Petri käski Ninoa vittuilemaan Elisalle huomenna tästä. Se on ihan rakastunut.

0:24 Jebou... Marika juoksi makkarista ja meni pihalle.
Petri: Marika? Mitä vittua?
Elisa lähti taluttamaan Petriä makkariin ja kaatoi sänkyyn. Eipä taida enää muistaa, että sala-alueelle pitäisi mennä.
BB: Marika tulisitko päiväkirjahuoneeseen.

0:26 Nyt mentiin jo saman peiton alle. Petri sanoi monta kertaa alkavansa nukkumaan. Elisa kiehnäsi ja sai lopulta luvan jäädä siihen, jos käyvät nukkumaan. Petriä vituttaa kahden tunnin hikka, mikä ei lähde pois. Elisa ymmärsi väärin ja sanoi, ettei ole lähdössä pois.

0:29 Elisa naureskelee ja jatkaa kiehnäämistä. Niko tuli vaihtamaan vaatteita ja Viltsu kävi repimässä oman peiton pois kaksikon alta. Ei mitään puhettakaan enää sala-alueesta. Petri kyselee, miksi haluaa nukkua siinä vieressä. Elisa haluaa. Petri kysyi, miksei voi nukkua Ninon vieressä. Elisa ei halua Ninon viereen. Haluaa Masan viereen. Pertri haluaa syyn. Elisa perusteli jollain kaikella. Petri ei ymmärrä, mutta toivotti hyvää yötä. Elisa pussailee.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2010 00:29

Marika oli mennyt pihalle ja heitti toisen puoliskon paljun kansista pois ja hyppäsi paljuun. Marika kutsuttiin pk-huoneeseen. Muut tulee pihalle. Vilhelmiina huutaa Marikaa idiootiksi ja pois paljusta. Vilhelmiina sanoo, että Marika voi voittaa ja pilaa nyt mahdollisuutensa. Nikokin huutaa Marikaa pois paljusta ja tulee nostamaan Marikan sieltä pois.

Niko taluttaa Marikan pk-huonen ovelle. Marika ottaa takkinsa päällensä ja valittaa kylmää. Marika saadaan pk-huoneeseen, Marikan mentyä Niko sanoo Marikaa urpoksi. Olohuoneessa puhutaan, että luulivat jo Marikan nukahtaneen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 00:41

0:35 Elisa juo Petrin Kukon loppuun. Kyselee onko Petri vihainen. Petri sanoi, ettei ole vihainen. Elisalla on suuri sydän, mutta vähän tyhmät ajatukset. Elisa totesi, ettei Petri voi haukkua. Petri ei mielestään hauku. Suuri sydän on, mutta ajatukset ja teot joskus tyhmiä. Elisa nousi imemään kaulaa. Jani tuli makkariin vaihtamaan vaatteita. Elisa kyselee, jos haluaisi kaljan. Jani ei juo enää, kun pesi hampaat, mutta lupasi laittaa sen pois. Elisa pyysi Petriä peiton alle.

0:38 Olkkarissa hirveä huuto. Nino huutaa Viltsulle ja Nikolle Marikasta. Se on joutunut 8 kertaa sohvalle ja selvinnyt. Nikokin hermostui kunnolla. Huutaa Nikolle, että pitää arvostaa sellaista. Itsekin arvostaa Marikan selviämistä. Silti se ei oikeuta niskurointiin. Olkoon vittu ketä, mutta se ei oikeuta. Nino lähti Nooran kanssa tupakalle. Epi totesi, että tervetuloa BB-taloon 2010. Viltsu on ylpeä Nikosta. Ekaa kertaa näki tuollaisena. Niko huokaisi, että pitää välillä. Niko rauhoittui ja totesi, ettei vaan voi ymmärtää tuollaista. Viltsukin arvostaa, että on selvinnyt niin monta kertaa. Silti ei ole oikeutta olla tottelematta.

Nino tuli takaisin hakemaan tulta ja huutaminen alkoi. Marikaa on kiusattu vitun talossa. Muut yrittivät rauhoitella, että ei ole kiusattu. Ninolla viinilasi uhkaavasti kädessä. Huuto jatkuu. Nino väittää, että sitä on kiusattu koko ajan talossa ja muut väittävät toista. Noora vei takaisin pihalle. Viltsu huusi vielä perään, että sitä ei ole kiusattu. Nino kääntyi huutamaan takaisin. Käski kaikkien painumaan vittuun. Noora vei pois ja käski purkamaan kaikki nyt. Ihan turha väitellä, kun ovat eri mieltä.

0:41 Elisa tuli pihalle ja Niko perässä. Kysyi Ninolta, mitä asiaa oli. Nino tiuskaisi, että mitä tuli siihen huutamaan. Elisa kysyi, mitä tuli siihen haukkumaan. Niko rauhoitteli, ettei Nino haukkunut. Nino alkoi huutamaan, että Marikaa on kiusattu täällä. Niko sanoi, että kiusaamista oli alussa. Nyt ne tyypit on lähtenyt pois. Elisa kysyi, onko muka ollut nyt kiusaamista. Hirveä huuto alkoi. Nino huusi, ettei se muuten olisi pimahtanut. Elisa huusi pimahtaneensa myös. Ninon mielestä Elisa on vahva ja Marika ei ole.
Elisa: Mä en ole vahva! Vittu mul on ollu se yks viikko! Mä oisin lähten vittuu ilman Satuu! Mä oon espoolainen! Ei voi sanoo, et joku on erilainen jostaa syystä!

0:44 Noora rauhoitteli, että Marikalla on vaan niin kova stressi. Elisan mielestä se on möläyttänyt tänään sellaista, mitä ei olisi halunnut. Sen takia nyt pimahti. Nino alkoi huutamaan, että arvostaa Marikaa tosi paljon. Sitä ei halveksita. Elisa huusi, ettei sitä vittu halveksitakaan. Itseä vitutti kolme ekaa viikkoa ja puhui siitä avoimesti. Enää ei vituta. Kaikki siitä tykkää. Niko ja Noora yrittivät rauhoitella. Ihan turhaan huutavat. Ei nyt rakenneta turhaan mitään draamaa.

0:46 Nino lupaa halveksivansa kaikkia, jos Marika nyt lähtee. Elisa huusi, että sitten halveksii. Se on hänen mielipide. Itse on myös sanonut pimahtavansa, jos Niko lähtee. Miten muka voi sanoa sellaista. Nino huusi, että Marika on talossa ykkösjuttu. Raivostuu, jos Marika joutuu lähtemään. Tykkää Marikasta ja sitä ei kiusata. Niko rauhoitteli, että kaikki muutkin tykkää. Ne kiusaajat lähti jo.

0:49 Nino lähti huutaen paikalta, ettei se mistään vitun lammasjutusta pimahtanut. Vaati Elisalta syytä pimahtamiseen. Vastasi itse heidät. Elisa manasi, että ärsyttää Ninon ajatusmaailma. Niko totesi, että Ninosta tulee aina tuollainen kännissä. Viimeksikin oli sama juttu. Nino oli tyytyväinen, kun Marika meni PK:seen äsken, mutta nyt ei olekaan enää.

0:50 Lähtivät myös sisälle. Marika viety sohvalta taas nukkumaan. Ninon, Nikon ja Viltsun kiistely jatkuu. Viltsu ihmetteli, miten Nino voi nyt olla Marikan puolella. Ensin itse 20 minuuttia oli PK:ssa rauhoittelemassa sitä ja nyt kääntyi heitä vastaan, vaikka myös rauhoittelivat. Tarkoituksena vain auttaaa ja nyt Ninon mielestä Marika onkin kuningas. Nino ei mielestään kääntynyt. Nikokin sanoi, että selvästi on nyt heitä vastaan jostain syystä. Niskurointiin ei ole mitään syytä. Nino on varma, ettei Marika lähde. Viltsu totesi, että sen näkee sitten huomenna. Niko huomautti, että Nino tietää kyllä. On kaksi kertaa lukenut sen lapun, mikä on tullut kotiin.

0:52 Viltsu toivotti uudet tervetulleiksi BB-taloon 2010. Nino on onnellinen, että 10 viikon jälkeen Mardis sai näyttää tunteensa. Nikon mielestä vähän väärin näytti. Ei tuollaista kannata tehdä. Viltsu meinasi, että saattaa lähteä tämän takia pois ja sitä ei todellakaan halua. Nino arvostaa, kun on 8 kertaa istunut penkillä. Viltsukin arvostaa sitä niistä voitoista, mutta ei niskuroinnista. Siihen ei ole mitään oikeutta. Menee vielä hyppäämään paljuun uudestaan.

0:55 Viltsu luetteli, että sääntörikkeiden takia on lähdetty jo aiemmin. Niin lähti Ville ja niin lähti Hannu. Nino sanoi, että spekuloivat sitten, jos Marika muka lähtee ja jatkaa arvostuspuheita. Sitä on kiusattu ja selvinnyt silti. Viltsu korotti ääntään, ettei ole kiusattu. Niko huokaisi, että puhuttiin jo tämä. Kiusaajat on lähtenyt pois jo. Viltsu kysyi, miten hän on kiusannut Marikaa. Nino hiljeni ja totesi, ettei Viltsu olekaan kiusannut. Viltsu huusi, että siinä nähtiin. Mitä sitten väittää kaikkien kiusanneen, jos ei kerran ole. Kaikki kiusaajat on lähtenyt jo ovesta pihalle ja se on varma juttu. Niko sanoi, että hekin olisivat lähteneet, jos olisi kiusattu.

0:58 Marika tuli makkarista halailemaan Viltsua ja selitti jotain sekavaa. Ei ole todellakaan kiusattu ja pyysi kaikkia makkariin juttelemaan. Viltsu käski Marikaa takaisin nukkumaan ja lupasi, että tulevat kyllä kohta.

1:02 Tilanne ohi ainakin toistaiseksi. Ninolla jalat Janin sylissä ja haroo Janin hiuksia hyvin.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 29 Loka 2010 01:05

Niko tuli Petrin ja Marikan seuraksi makkariin. Nino alkoi puhumaan Marikalle, ettei ole lähdössä mihinkään. Saa aamulla Thai-aamiaisen ja selittää muutakin. Sitten Niko alkaa laulaa tuutulaulua ja perään toista laulua. Marika rauhoittuu.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 01:13

Kaikki taas sovussa. Niko laulaa homoparille Heavenia. :D Niko vielä varmisti, että kai Nino tietää, ettei Marikaa kukaan enää kiusaa. Nino tietää sen, mutta jos kiusaa, niin se on "Shaatana". Niko matki, että "Ai ihan shaatana". Hyvässä hengessä naureskellaan.

Viltsu heitti, että Nikokin raivostui ekan kerran. Nino ei enää muista ja kertaavat tapahtumia, että Niko oikein huusi. Viltsu pussasi Ninoa ja silitteli, ettei ole mitään henkilökohtaista. Mutta ei kyllä ole nähnyt Nikoa vielä niin tosissaan, kun se lähti sohvalta ja huusi naama punaisena. Niko nauroi, että ekan kerran huusi ja miten sattuikaan juuri Nino kohteeksi. Nino ei muista yhtään mitään ja hämmästelee, onko itsekin huutanut jotain sellaista. Viltsu nauroi, ettei siis muista mitään, mitä on tapahtunut puolen tunnin sisällä. Niko totesi, että Nino on siis kännissä.

Elisa tuli PK:sta ja avautui Ninolle. On vieläkin loukkaantunut niistä. Pitäisi vähän miettiä, mitä laukoo suusta sellaisille, keitä muka ns. rakastaa. Ei voi vittu käsittää. Haistatti vielä vitut. Niko rauhoitteli, että turha puhua nyt, kun Nino ei kuitenkaan muista mitään. Huomenna sitten. Elisa lähti tupakalle ja huusi vielä mennessään, että luuli Ninon olevan hänen kanssa samaa perhettä. Nyt ei arvosta enää yhtään. Haistattivat vitut toisilleen. Nino naureskellen, mutta Elisa ihan tosissaan.

Niko tokaisi, että saatiinpa vähän draamaa jokapäiväiseen elämään. Viltsu ja Niko kertaavat tilanteita Ninolle. Niko sanoi, että Nino menee ihan omaan maailmaan suuttuessa. Ei kuuntele yhtään. Ninoa huolestutti Peppitossu. Viltsu meinasi, ettei nyt kannata mitään. Huomenna sitten kaivetaan taas persettä ja nenää. Uudet hämmästelivät tätä ja lisäsivät vielä, että sitten Nino laittaa sormen suuhun ja tulee pussailemaan. Nino totesi olleensa niin kännissä, ettei kiinnostanut vittuakaan.

1:17 Viltsu kertasi Ninolle huutoja, kun Nino ei muistanut yhtään mitään. Ja viinilasi lensi! Tosin vain Nino tiputti sen vahingossa. ;) Viltsu alkaa imuroimaan.
Niko: Siis Nino, yrititsä heittää mua just viinilasilla?
:D

1:19 Viltsu jatkaa tarinoimista, että kaikki arvostaa Kätliniäkin, kun voitti viime vuonna niin monta häätöäänestystä. Silti Marika ei toiminut oikein. Niko totesi, että kyllä Nino tietää sen nyt. Se oli vaan rähinäkännissä äsken, mutta nyt on ihan eri asenne. Ninon mielestä on hienoa, että Marika näytti persettä koko Suomen kansalle. Viltsu ja Niko rauhoittelivat, että se on huono tapa. Parempi tapa on voittaa koko paska ja näyttää siten. Nyt saattaa joutua kärsimään ja se on huono homma. Nino tokaisi, että sitten kärsitään. Viltsu sanoi, että riippuu toki, kuka tai ketkä kärsii.

1:27 Imurointi suoritettu. Viltsu ja Niko kertaavat tapahtumia sohvilla. Nino tuli pihalta myös kuuntelemaan, kuka on rauhoitellut ja missä vaiheessa.

1:38 Elli-Maija tuli bilettämään olkkariin hammasharjan ja -tahnan kanssa. Niko naurahti ja kysyi, millaiset fiilikset on ekasta illasta. Aikamoista hulinaa ollut. Viltsu kävi katsomassa makkarissa ja raportoi muille, että Masa nukkuu Marikan ja Elisan keskellä.

1:41 Niko Ninolle: Sä muutut kännis aina ihan erilaiseks.
Viltsu: Sä oot sellanen "Minä tiedän kaiken! Kuunnelkaa!" ja sitte ku sä tajuut, et me ollaa oikees, nii sä oot vaa "En kommentoi".
Ja taas käydään läpi, miten Niko ponkaisi sohvalta ylös ja alkoi huutamaan. Viltsu ei ole ikinä nähnyt sellaista. Oli ihan "Saaaatana Nino!"

1:47 Nino vetää lisää juomaa Janin sylissä ja Viltsu jatkaa tarinaa. Nino on haukkunut hänet, Nikon ja kaikki. Häntä haukkui huoraksi, kun yritti vaan noudattaa Isoveljen sääntöjä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 01:51

Elisa tuli hoiperrellen makkarista. Käveli suoraan Ninon eteen ja nosti keskarin pystyyn.
BB: Elisabet hae mikrofonisi.
Elisa haastoi riitaa Ninon kanssa ja muut käskivät hakemaan mikin. Elisa ei lähtenyt, mutta Niko meni saattamaan. Viltsu jatkaa selittämistä olkkarissa ja makkarista kuuluu Elisan "vittusaatana"-raivoamista. Valot himmeni yöasentoon.

1:52 Elisa tuli raivoamaan olkkariin: Mikä vittu jengii vaivaa!? Jos jengi sanoo, et "Mene nukkumaan", nii miksei vittu mee nukkumaa!? Mä oon vittu kaks tuntii valvonu ja kuunnellu ton juttuja!
Viltsu: Marika on nukkunu jo tunnin.
Marika: Eikä oo vittu!
Viltsu ehdotti, että hakisi peiton ja tulisi sohvalle nukkumaan.

1:53 BB: Menkää nukkumaan.
Elisa: Noni nyt mennää kaikki nukkumaa vittu!
Nino ja Jani vielä tupakalle.
Elisa: Vittu Nino et mee mihinkää tupakalle!
BB: Elisabet mene nukkumaan.

1:55 Elisa takki päällä pihalle.
Nino: Elisa mee nukkumaa nytte.
Elisa: Haistakaa vittu!
Jani: Mielellää vaikka sun, jos se on sheivattu ja puhdas.
Elisa: Mitä vittuu mä meen nukkumaa, ku kaikkii oon pyydetty nukkumaan!
Nino: Ei oo. Elisabet mene nukkumaan.
Elisa: Vittu mua ei kiinnosta vittujakaa!
Viltsu: Elisa mene nukkumaan.
Elisa: Se oli "Menkää nukkumaan"! Kaikkien pitää mennä.
Nino: Ihan oikeesti Elisabat.
Elisaa ei kiinnosta. Aikoo polttaa silti.

1:56 BB: Menkää nukkumaan.
Ja sitten mennään.
Elisa: Vittu!
Nino joi vielä viininsä loppuun ja sitten vessaan.

1:57 Ja Marikakin hereillä. Tuli tanssahtelemaa ja nauramaan vessaan, missä Nino istuu. Marika kävi ammeen eteen hetkeksi ja lähti sitten polvillaan kävelemään lavuaarille. Vesi valumaan ja juomaan. Sitten takaisin istumaan lattialle ja "tanssii" jonkun laulamansa sekavan biisin "tahtiin". Kävi makaamaan silmät kiinni hetkeksi ja taas pomppasi ylös.

1:58 Sitten Marika alkoi tenttaamaan Ninoa: Minkä helvetin takii? Mitä helvettii? Mitä sä oot menny selittämää, et mua on kiusattu? Minkä helvetin takii? Mitä sä oot selittän? Kulta rakas ihan oikeesti? Mitä helvettii? Mitä helvettii sä oot selittän, et mua on kiusattu?
Nino sanoi haluavansa pissata. Marika ylös ja lähti pois kylppäristä. Jani lupasi tulla viereen nukkumaan.

2:00 Marika tuli kuitenkin vielä takaisin ja yllättäen meikkaa. Hiuksia laittoi myös "kuntoon". Manasi ulkonäköään. Kikatusta ja sitten kaatui. Ei mitään hätää. Tölkki pöydältä ja joi tyhjäksi.
BB: Marika rikot sääntöjä, lopeta välittömästi!
Marika: Mä en! Mun pitää päästä pissalle! Pissalle!
Pitää myös pestä hampaat.

2:01 Nikokin kylppäriin: Mardiis! Sun piti mennä nukkuu.
Marika naureskelee ja "pesee" hampaita.
Nikoa naurattaa myös: Mardiiis!
Marika selittää hekotellen jotain Ninosta ja kantamisesta.

2:02 Nino nousi pöntöltä ja halaa pitkään Nikoa. Marika alkoi huutamaan, ettei ole mikään vitun *joku* vittu. Sitten pöntölle kiroilemaan. Nino selittää Nikolle ja Niko kertaa vielä, että Nino on aina humalassa sellainen, ettei kuuntele. On se oma mielipide, eikä kuunnellut häntä tai ketään muutakaan.

2:04 Marika kaivoi vielä terveyssiteen ja pyyhki naamansa sillä. :D Niko ja Nino saivat keskustelun päätökseen.
Marika: Ei vittu BB! Vittu vittu vittu vittu!
Niko: Mardiiis. Riläks.
Marika pomppii: Teik it iiiiisi!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 02:32

2:05 Niko lähti saattelemaan Marikaa makkariin. Marika halusi ottaa sipsikulhon mukaan. Mentiin sänkyyn kuitenkin ilman. Marika panikoi taas vittuvittua ja Niko hyssyttelee. Nooran Hello Kitty -pehmolelu toimi hyvin kaapin päältä. Marika sai pitää sitä hetken ja heitti sitten suojelusenkeliksi Nooralle. Niko antoi Marikalle Papan.

2:07 Marika: Hyvältä näyttää niinku kuuluuki!
Epi: Marika nyt pää tyynyy.
Marika alkoi huutolaulamaan Päivänsäde ja menninkäistä. Muut yrittivät hyssytellä, mutta Marika jatkaa.
Niko laittoi makaamaan peiton alle: Marika. Rauhotu. Shhhhh...
Marika jatkaa lauluaan, vaikka valot on jo pois.

2:08 Jani vielä PK:seen. Marika sai biisin loppuun ja alkoi nauramaan hervottomasti.
Niko: Mardis. Mul on yks pyyntö sulle. Jos sä rauhotut nyt.
Marika: Okke.
Niko: Okke.
Marika alkoi kiljumaan Thaimaan matkaansa ja Niko fiilistelee, mitä kaikkea siellä tapahtuu. Marika pääsee sinne rentoutumaan ja ottaakin "sweet chiliä", vaikka meinasikin ottaa jotain toista jnejne.

2:10 Marika vuorostaan pyysi muita hiljenemään, kun vieressä tapahtui peiton alla jotain. Elisa ja Petri siis.
Niko: Voi vittu jos tuol jotaa tapahtuu, nii sit mäki kyl vedän händyy.
Petri alkoi huutelemaan jotain ja nyt Maazaa käsketään rauhoittumaan. :)

2:12 Nino meni hössöttämään Petrin ja Elisan päälle ja Marikakin innostui. Niko meinasi lähteä käymään jossain, mutta palasi takaisin sänkyyn rauhoittelemaan Marikaa. Tänä yönä ei ole mitään hätää. Pappa pitää Marikasta huolta. Viltsu alkoi huutamaan Jalmarinsa perään. Joku on varastanut sen. Valot päälle ja etsimään. Nino alkoi huutamaan, että Maza on täällä. Jalmari löytyi.
BB: Vilhelmiina mene nukkumaan.
Marika: Viltsuu!
Niko: Herranjumala Vilhelmiina! Viltsuuu...
Viltsu: Nyt on kaikki hyvin, ku Jalmari löyty.

2:15 Viltsu alkoi itkemään ja Niko lohduttaa sängyn vieressä. Peiton alta kuuluu epäselvästi nyyhkytystä ja piipitystä. Niko kyselee, mikä nyt tuli. Veikkasi tätä tilannetta, ettei ole vieläkään saanut nukuttua. Viltsu vastasi jotain. Niko silittelee päätä ja sanoo, ettei nyt turhaan mitään. Viltsu lupaa kertoa huomenna tai joskus. Niko ymmärtää. Toisella puolella makkaria hirveä huuto Marikalla, Elisalla ja Petrillä. Joku tyyny kai hukassa.

2:17 No nyt sitten selvisi, että Petrin takiahan Viltsu itkee. Niko sanoi, että itse nukkuu toisessa kulmassa ja on luullut, että kaikki on ihan vitsiä. Viltsu selitti, että tulee niin tyhjä olo itselleen. Niko varmisti, että kaikki on kuitenkin hyvin ja Viltsu vakuutteli niin olevan.
BB: Menkää nukkumaan.
Niko käy vielä kusella.
Viltsu kommentoi toisen puolen kiistaan: Se on edellee Petrin tyyny.
Marika siirtyi kiehnäämään myös Petrin viereen.
Petri: Ei vittu! Eikö täällä saa nukkua?! Vittu! Mardis oikeesti! Vittu! Tulee paha olo! Älkää!
Elisa: Petri. Tuu tänne päin oikeesti.
Epi: Mee Mardis oikeesti...
Marika: No mitä vittuu Epi!? Sä et tiiä mistää mitää, nii mitä vittuu sä huutelet!?
Petri alkoi selittämään, että alkaa ahdistamaan ja tulee huono olo. Oksentaa kohta. Tytöt repii molempiin suuntiin ja Petri valittaa, että on huono olo.

2:20 Petri kääntyi selkä Elisaa päin ja Elisa jankkaa, että tulisi sinne päin.
Petri: En mä voi, ku mul on paha olo.
Elisa: Marika mee Nikon vieree.
Marika: No mitä vittuu? Mähän oon.
Elisa siirtyi sitten Petrin toiselle puolelle, kun ei Petri siirtynyt. Marika siirtyi vähän reunaan päin ja Niko tuli vessasta ihan reunaan. Toisella puolella myös jotain ongelmaa.
Petri: Mitä vittuu te nyt riehutte!? Ei vittu!
Niko: Rakkaat lapset. Huomenna jutellaa.

2:23 Petri keksi, että haluaa Ninon lähelle. Katsoi Ninon olevan lusikassa Janin kanssa "Mitä vittua?" Elisa puristaa ja ei päästä Petriä liikkumaan. Petri käskee irroittamaan, koska ahdistaa. Oikeasti ahdistaa. Epi käski oleman jo nyt vittu hiljaa. Marika naureskeli vielä jotain ja Niko toivotti hyvää yötä.
Jani: Oikein antoisaa yötä.
Epi: Ei vittu olkaa jo hiljaa!
Petri: Ei vittu jos työ nussitte, nii...
Jani: No ei tod.
Marika pomppasi istumaan ja kaivoi kaalimadon jostain. Niko lähti viemään Ninolle ja näytti matkalla uusille. Marikalla hekotuskohtaus sängyssä.

2:25 Nino heitti kaalimadon isossa kaaressa toiselle seinustalle.
Epi: Noni. Dildo lens.
Niko: Nonih...
Niko varmisti vielä, että Marikalla on kaikki okei. On vaan aika lähellä. Marika höpötti jotain Sofiasta. Okke.

2:27 Marika: Tsemi tsemi kaikille tasapuolisesti!
Niko: Oli kyl aikamoinen päivä.
Viltsu: Oli ihan paska päivä!
Marika: Ei vittu ei me voida olla näin urpoja!
Niko heitti uusille, että talossa on aina tällaista. Viltsu manasi, ettei todellakaan ole. Päivä 47 ja pää sekosi. Paskin päivä ikinä.
Epi: Kyl mä voin sanoa, et kyl me niinku Maikkarin etusivulla ollaa.
Marika: Ei helvetti. Ei vittu.
Niko: Shhshshhshhshhh... Hyvää yötää...
Marika ei rauhoitu. Silitteli Nikoa ja alkoi sitten kikattelemaan Ninolle, että "Onks ynkst ynkst?"

2:29 Hekottelu jatkuu. Marikaa käskettiin lopettamaan. Niko laittoi hetkeksi käden suun eteen, mutta "ynkst ynkst" hekottelu jatkuu.
Niko: Ollaa nyt hetken hiljaa. Shh...
Marika nousi naureskellen ylös ja meinasi lähteä sängystä. Niko veti kuitenkin takaisin peiton alle ja alkoi silittelemään.

2:31 Marika hiljentyi ainakin toistaiseksi. Niko ja Epi alkoivat heittelemään jotain "Vitun jepa" ja "Onks mestat kondikses?" Viltsu myös kommentoi jotain ja sitten vielä "Marikaaa". (Eikö ne nyt jumalauta tajua olla hiljaa, jos Marika saadaan vihdoin nukkumaan?!) Nyt Marika taas nousi ylös ja alkoi katselemaan jotain. Niko sanoi, ettei tiedä, missä ne on. On huijannut.

2:34 Epi huuteli vielä Nikolle jotain. Niko nousi istumaan ja Elli-Maija heitti jonkun Nikolle katseltavaksi.
Niko: On kyl sellanen juttu, etten ennen muista.
Viltsu ohjeisti, että on kylppärissä kyllä liukastetta, että antaa mennä vaan niin paljon kuin perse viheltää. Huutelivat vielä jotain Ninolle ja sitten unta kulliin.

2:36 Eipä nukuta vieläkään. Viltsu selitti, miten viime yönä oli dildoja jaloissa ja perseessä ja suussa. Jani räkättää varmasti kivalle yölle. Viltsun mielestä kotoinen tunnelma.

2:40 No nyt lähti Jani seikkailemaan tupakalle. (Eiköhän sieltä tule kohta melkein koko kööri perässä...) Ovi olikin kai lukossa, kun heitti takin pois ja palasi sänkyyn. Yllättävän hiljaista makkarissa. Ehkä jopa päästään nukkumaan.

2:42 Joo eiköhän siinä ollut yhdelle illalle tarpeeksi. Erittäin mielenkiintoinen aamu tulossa jeböy.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 08:31

8:27 Viltsu heräili, kävi keittiössä juomassa, meni vessaan ja pesee nyt siellä hampaitaan. Palaili muutaman minuutin jälkeen petiin.

8:42 Marika nousi ylös, kierteli olohuoneessa, meni vessaan. Muutaman minuutin jälkeen ulos vessasta ja käsi käy ruokailutilan pöydällä olevalla snacks-kulholla (mitä lie suolakeksejä tai minipretzeleitä siellä nyt onkaan.) Kävi makuuhuoneen ovella syöden naksuja kädestään, mutta palasi sitten takaisin keittiöön ja otti jääkaapista juotavaa. Hetken aikaa keittiössä pyörimistä ja paluu sänkyyn.

8:52 Viltsu uudelleen vessaan, tällä kertaa kumartamaan posliinijumalaa.

9:01 Viltsu ulos vessasta. Pöydällä olevan kulhon antimet kelpaavat Viltsullekin. Paluu sänkyyn.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 09:36

9:35 "Tämä on Big Brother. Hyvää huomenta! Kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä." Porukka kömpii ylös ja aamutoimet alkavat. Vilhelmiina menee suihkuun ja harmittelee Nikolle heränneensä jo tuntia liian aikaisin.

Nino kommentoi kylppärissä Ellulle ja Viltsulle että "Marika kyllä flippas eilen aika kunnolla."

9:40 Marika harmittelee makuuhuoneessa muille eilistä käytöstään - lähinnä juhlien pilaamista - mutta tuntuu muuten olevan hyvällä tuulella.

9:44 Petri peilailee makuuhuoneessa: "Voi vittu näitä vitun fritsuja saatana!" Muut repeilevät.

9:50 Viltsun eilisten tapahtumien kertaus alkoi, yleisönä makuuhuoneessa olijat ja erityisesti Nino. Kertomuksessa mukana vuorosanat ja ääninäyttely. "Mardis ei uskonut sua, ei mua, ei ketään. Ei edes Big Brotheria. Sitte multa meni hermot."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 09:58

9:56 Kylpyhuoneessakin kerrataan eilisen tapahtumia. Läsnä Nino, Petri, Mardis, Elli-Maija, Elisabet. Elisabet on kuullut että on Ninon kanssa riidellyt mutta ei oikein tiedä mistä aiheesta. Marika ihmettelee Ninon kiusauspuheita, mitä se niillä oikein tarkoittaa.

10:00 Nyt Ninokin tuli kylppäriin. Elisa kertoo että Nino on haukkunut kaikki "feikeiksi" ja vaikka miksi eilen. Nino sanoo ettei hän Peppitossua haukkuisi.

Marika Ninolle kiusauspuolustuksesta: "Voi kultapieni kiva jos puolustat mua mutta nyt on vähän erikoinen aihe kyllä. Ei mua mitää oo kiusattu tääl." Marikakin löytää fritsuja itsestään.

10:08 Elisa ja Jani kaksistaan tupakkapaikalla. Elisa sanoo että ei muista kuin pätkittäin että on eilen Ninolle huutanut, muuten ihan filmi poikki. Kyselee Janilta onko ollut kovakin draama. Toinen kerta kun menee muisti täällä.

11:11 Eetu ja Nino olkkarin sohvilla. Eetu kertoo pelänneensä eilen, että Nino alkaa heittelemään laseja ja arvelee naureskellen, että nyt ollaan ihan varmasti Maikkarin etusivulla: "Uudet asukkaat - ekat bileet - katastrofi!" Nino räkättää.

10:13 Sohvalla myös Elli-Maija. Juttelee poikien kanssa yöunista yms. Nino irvailee Elisalle fritsuista.

Elli-Maija pyytää Nooraa näyttämään kättään. Noora tulee näyttämään. "Marika imi ja puri tuota Nooran kättä! Herranjumala, mikä mustelma siinä!"

Nino ihmettelee että ei olisi uskonut että saisi talossa samanlaiset kännit kuin ulkomaailmassa mutta nyt sai.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 10:25

10:19 Sohvaryhmällä Elisa ja Nino eivät kumpikaan muista mistä ovat riidelleet, pyytävät Petriä ja muita läsnäolevia sanomaan. Petri ei viitsi sanoa. Vitsillä heitetään että Nino on haukkunut Michael Jacksonia. Nino sanoo että Michaelia ei ikinä haukkuisi. Kiusoitellaan myös siitä että tiedetään jokin Elisan salaisuus. Pojat eivät sano, Viltsulta kuulemma voi kysyä.

Viltsu kylppärissä kertaa Marikalle eilistä kaoottista PK-huonekäyntiä ja sitä kuinka sieltä kuului kaikki Marikan avautuminen läpi. Tulee sitten olohuoneeseen, jossa Elisa kysyy "salaisuudesta". Viltsu sanoo että "niin, jotain pyytelit että mentäis sala-alueelle". Elisa vähän ihmettelee.

Elisa: "Mitä vittuu, mitä varte sala-alueelle?"
Petri: "Olisit päässy sviittiin..."
Elisa: "Miksen mä menny sinne sitte?"

Elisalle kerrotaan että se oli näyttänyt vähän väsähtäneeltä ja kävellyt vaan ohi. Muut arvelevat naureskellen, että siellä olisi varmaan ollut kaikki vimpan päälle, Elisa vaan ei ollut tajunnut.

10:29 Nino suihkussa. Marika myös kylppärissä.

Marika Ninolle vielä uudemman kerran kiusauspuolustuksesta: "Ihanaa että sä pidät mun puolta, mutta... älä... tai siis kännissäkään oo hyvä mennä... tommosiin! Höh." Ninolta ei kommenttia.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 10:48

10:32 Sohvalla Elli-Maija kertoo itsestään. Jotain tatuoinneista ja ruiskumaalauksesta ja "myöhäisestä murrosiästä". Sanoo olevansa kiltti tyttö. Marika kyselee onko Elli-Maija ikinä polttanut röökiä. Elli-Maija ei ole, Marika kehuu hyväksi tytöksi. Pojat arvelevat että Elli-Maija juo vielä ensimmäisen kerran BB-talossa.

Puhutaan siitä että nyt tuli uusille asukkaille hyvä ensivaikutelma. Elli-Maija kertoo iloisesti että mukava kun oli seurattavaa. Ei ollut ainakaan mitään viiniä pikkusormi pystyssä lipittävää hienosteluporukkaa joka menee kahdeltatoista nukkumaan. Meni mihin tahansa huoneeseen niin oli seurattavaa.

10:39 Jani T:lle jo aamun toinen mikrofonikuulutus. Sohvaryhmän ohi kävelevää Jania kiusoitellaan talon uudeksi mikkikuningattareksi. "Just" toteaa Jani tympeällä äänellä ja jatkaa makkariin.

10:41 Nino kylvyssä, Viltsu yrittää puhua norjaa pöntölle, ei kuitenkaan meinaa yrjö tulla vaikka haluaisi.

10:42 Sohvalla puidaan vielä Elisan sala-aluemissausta. Elisa: "Olisko mun pitäny vittu kävellä vain tonne?" Nauraa. "Mitä vittua?!" Pojat sanovat että olisi vain mennyt ja painanut kahvaa. "Voi vittu!"

Poikia naurattaa että Elisa ei ainakaan pidä PK-huoneen salaisuuksia kovin hyvin kun heti ulos tullessaan alkoi huutelemaan Viltsulle että tulisiko sala-alueelle. Nauretaan että Elisa hylkäsi Petrin.

Vilhelmiinakin saapuu sohvien ääreen ja asiasta kysytään. Elisa oli kuulemma ilmoittanut että jos tulee jokin sellainen tilanne, merkki tai jokin niin sitten mennään tonne. Sitten Ellu oli hakenut Eetun housut jalkaan ja mennyt röökille.

Elisa naureskelee häpeissään ja harmissaan tyhmyyttään. Ei kehtaa mennä ulos, hän on täällä vain separoinut, ei ole tajunnut tuollaisia. "Vähä mua nyt ärsyttää!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 11:01

10:52 Niko, Nino ja Jani kylppärissä, Nino likoaa ammeessa. Niko istuu pöntöllä.

Niko: "Sust tulee vähä outo. Kun sä juot!"
Nino: "Ai miten niin?"
Niko: "No kun se menee sen tietyn rajan yli, niin sulle ei voi enää puhuu."

Niko selittää että Ninosta tulee sellainen raivoisa, ei voi puhua. Huomataan että Ninoa itkettää, Marika ja Elisabet ilmestyvät ammeen reunalle lohduttamaan. Arvellaan että talostressiä. Nino sanoo että krapulaa. Elisa silittää hiuksia. Nino on apean näköinen, sanoo että on äitiäkin ikävä. "Mitähän mä pillitän, kylpyammeessa!" puuskahtaa sitten. Niko nojailee seinään tyttöjen vieressä ja juttelee myös. Ninolla hirvee kankkunen.

Tunnelma kylppärissä on kuitenkin melko kepeä ja jutusteleva. Ninokin jo hetken päästä sanoo että nyt alkaa jo helpottaa.

Nino: (naurahtaen) "Tähän ollaan tultu!"
Niko: "Niin et siel istutaan ammeessa ja itketään?"
Nino: "Niin, en mä itke."
Niko: "Kyllä jokainen ihminen kuule joskus itkee."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 11:14

11:07 Paristojenvaihtokuulutus. Varaston jääkaappipakastimesta kaivetaan thaikuutioita.

11:10 Elisabet PK-huoneeseen. Mielestäni kutsuttiin ja kävi jo aiemminkin? PK-huoneessa on käynyt aiemmin myös ainakin Niko.

Keittiössä turataan kuutioiden kanssa. Elli-Maija istuu keittiön pöydässä Nooraa vastapäätä ja pohtii hymyillen mahdetaanko hänelle tarjota enää opettajansijaisuuksia talokeikan jälkeen. Kyselee Petriltä tämän työkokemusta. Puhelinmyyntiä ainakin (meni vähän ohi kun katselin välillä toista kameraa.)

Elli-Maijalla tuntuu olevan yksinlaulutaipumusta. Lurittelee menemään ruokapöydässä yhtäkkiä.

Niko: "Mitä sä laulat? Onko se jokin lastenlaulu?"
Elli-Maija: "Se on Sound of Musicista. Mä oon näytelly siinä."

Käy ilmi, että esitys oli harrastajateatterissa. Elli-Maija esitti Martha von Trappia. Paikallisissa lehdissäkin oli silloin näkynyt oma kuva monet kerrat. Puhutaan Pieksämäen sijainnista Suomen kartalla.

11:23 Elisabet PK-huoneesta, Elli-Maija kuulutetaan sinne. Meinaavat kysyä Elisalta selkisikö sala-alueasia mutta sitten tajusivat ettei siitä saa puhua.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 11:36

11:27 Aamupöydässä puheenaiheena Elisabetin tyhmyys, Elisabet itse mukana naureskelemassa. Nauretaan eiliselle joulupukkikeskustelulle. Niko myöntää että kyllä Elisabet jostain tietää jotain: Michael Jacksonista ja eläimistä.

Puheeksi otetaan uudestaan sala-alueellemenemättömyys.

Elisabet: (nauraen) "Vittu miten voi ihminen olla näin vitun tyhmä!"
Niko: "No sitä se Petri on sulle sanonu."
Elisabet: "Täällä mä oon vaan vittu hyöriny ja pyöriny!"

Elisabet epäili että siellä olisi ollut hänelle Jacksonia. Niko sanoo että se olis kuule ollut sitä yhtä asiaa varten.

Elisabet: (nauraen, mutta tekemästään valinnasta ahdistuneena) "Mut ku mä otin Viltsun!"

11:34 Marika kutsutaan PK-huoneeseen. Hihkuu ja ähkii ahdistuneena ovelle mennessä, kun ei haluaisi mennä. "Nyt kestää kauan!" pojat veikkaavat. Arvelevat, että tulee joskus iltakuuden jälkeen vasta ulos.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2010 11:45

11:36 Elli-Maija kertoo juttua jostain kummitustalosta joka on kotimatkan varrella ja jonka lähellä haisee pahalta. Alkaa sitten lauleskelemaan itsekseen "My Favorite Things" -laulua Sound of Musicista.

11:40 Niko naurahtaa, että tuo on jännä kun Petri ja Elisa eivät normaalisti "arkena" edes katso toisiaan ja "sit kännis on aina tuo sama". Petri sanoo ettei hän ole siinä se aktiivinen osapuoli.

11:44 Elisabet tuskailee tupakkapaikalla: "Mä haluun Peterin tänne, nyt heti Peter! Voi sitäki raukkaa ku se saa häpee, vittu. Ei se varmaa edes kato tätä ohjelmaa ku se häpee. 'Et taas se saatanan separi!' Vittu tää kaulaki vittu."

11:46 Nino makailee nuutuneen näköisenä Nooran sylissä sohvalla. Noora silittelee Ninon hiuksia.

11:47 Marika PK-huoneesta. Pojat tietävät että oli 13 minuuttia. Yllättyvät, että niin lyhyesti.

Elisabet saapuu sohvan ääreen. Niko kiusaa että Elisabet on "Maazaan" ihastunut. Ellu hautaa kasvojaan käsiinsä, nauruangstaa ja vänisee haluavansa Peterin. Marika naurahtaa, että Petriä pidetään niin vitun kovana äijänä ulkomaailmassa. Viltsukin on sanonut ihmispaskaksi. Pohditaan mitä Susanna sunnuntaina Petriltä kyselee.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 11:51

Sohvilla puhutaan "kolmiodraamasta". Viltsu oli sanonut jotain, että miten menikin ihastumaan siihen paskakasaan. Elisa oli menossa pihalle juttelemaan aiheesta Viltsun kanssa, mutta Niko kielsi. Ei kannata puhua siitä. Viltsu haluaa olla nyt yksin. Se on sille paha aihe, kun taisi oikeasti ihastua Petriin. Elisa totesi, että Petrihän on siis ihan hirveä. Muut nauroivat, että itse roikkui koko illan kaulassa.

11:53 Uusille kerrottiin Petrin "sovinistisuudesta". Susannakin vittuili siitä. Elisan tekisi mieli juoda nyt kunnolla. Marikakin haluaa päiväkännit. Sanoi tosin, ettei siitä saa puhua. Niko käski viemään "ne" pois ja pitää mennä nopeasti "glug glug glug glug". Marika lähti katsomaan, muttei ottanut jääkaapista pois kuitenkaan.

11:54 Elisa huutelee Peterin perään. Sen pitäisi tulla nyt taloon. Viltsu vittuuntuneena suoraan pihalta vessaan. Sohvilla nauretaan Elisan käyttäytymiselle. Niin ärsyttävää, kun hyökkää jostain nuolemaan ja sitten käskee laulamaan. Niko ja Petri imitoivat. Epi vittuili myös jotain.
Elisa: Tää on vaa elämää. En mä tällee töissä oo. Sä vaa vittuilet mulle.
Epi: Poliisipäällikön ilme.
Elisa vannoi uskovansa Nikon suusta kaiken. Ei muiden.
Niko: Et sä usko, ku sä oot niin humalas.
Elisa: Uskon.

11:59 Päällikkö sekoilee jotain. :) Avasi ensin oven, mutta laittoi kiinni. Sitten tuli pois ja odottelee käsi kahvassa pääsyä takaisin. Marika pomppasi heti halailemaan "Mitä hemmettii? Kattokaa tota!" Voimahalia tulee ja sohvalla "Voooooi Mardiiiis!"

12:01 Nino käväisi ja tuli pois käsiä levitellen. Elisa ehdotti, että alkavat juomaan.
Nino: Saaks juoda? Okke!
Elisa: Oikeesti nyt lähetää.
Nino: Saaks niit juoda?
Elisa: No kyl mä ainaki juon. Tääl on punkkuu.
BB: Elisabet rikot sääntöjä, lopeta välittömästi.
Elisa: Hehehee! Ei niit vissii saanu juoda.

12:05 Elisa kyttää patakintaan sisään ja ei näy Vipaa enää missään. Myös Nino tuli paikalle.
Elisa: Vittu Vipa. Kelaa ne on heittäny sen roskii!
Nino: Vittu eiks me saada pitää edes monttubileitä sille?
Elisa: Mitä monttubileitä?
Nino: Hautajaisii.
Ja kaksikko tupakalle suremaan rakkaansa kohtaloa. Viltsu makaa terassin sohvalla ja Niko istuu vieressä lohduttamassa. Alkoi kuitenkin huutelemaan tupakkaporukalle, jonne on myös tullut Jani.

12:07 Niko: No sul on viel päiväkirjahuone käymättä. "Wilhelmiinah!" (Matki BB:n vihaista kuulutusta.)
Nino Elisalle samasta aiheesta: Eli sä tajusit?
Elisa nyökytteli. (Niko siis lähtee vaihtoon.) Viltsu mietti nukkuvansa hetken. Tosin voisi käydä oksentamassakin. Niko lähti sisälle. Tupakallekin jäi enää vain homopariskunta.

12:08 Olkkarissa kerrataan bileiden tapahtumia.
Niko: Sä oli ihan "Menkää nyt bilettämää. En mä haluu pilata bileitä." Ja me oltii kaikki käyty saunas, suihkus ja oltii tulos nukkumaa.
Marika: Vittu mitä luuseribiletyst eilenki. Hahhah!
Niko: Sit ku käskettii nukkumaa, nii...
Ja samalla Epi PK:sta. Kaikki eiliset juomat pitää viedä pois. Bileet on ohi. Viltsu PK:seen nimeämään viimeisenä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 12:38

12:10 Niko vittuilee, että Masa kun pääsee paljuun ja alkaa laulamaan Holvikirkkoa, niin kyllä siihen tytöt lankeaa. Elisa mietti, miksi pitää olla niin separeita talossa. Ja miksi ylipäätänsä Petri edes oli heiden puolella nukkumassa. Petri kertoi vieneensä Marikan nukkumaan.

12:11 Niko naureskelee huppu päässä haahuilevalle Ninolle: Vittu sä olit sekasin. Sä oot vieläki. Kato. Hehehe. Ihan ku ilmapallo.
Elli-Maija kommentoi vieressä, että tulee joku piirrettyjen hahmo aina mieleen.
Nino: Lähenks mä kotii sunnuntaina Tsesba?
Niko: Mä en tiiä. Koura päättää.
Nino: Mä lähen sunnuntaina kotii. Meen lainaa Sofialt pari DVD:tä. Mä sanon, et "Niko tulee kosii sua romanttisesti". Sit te saatte pikku-Jesban.

12:14 Elisalle vittuillaan taas: Oliks Masa eilen kingi? Oliks Masa kingi? Masa on kingi. Oliks Masa eilen kingi?
Niko: Masa taitaa olla tollanen sydäntenmurskaaja.
Elisa: Ei mun sydäntä oo kukaa murskannu! Se on vaa ainut kuka tääl on vittu!
Muut ihmettelivät Elisan perusteluja. Niko luetteli, että täällä on hän varattu ja sitten Nino ja Jani. Petri on ainoa vaihtoehto. Joku lisäsi Epin, mutta todettiin yhteen ääneen erikoisäijäksi.
Joku: Mut Masa on äijä.
Elisa: Kusipää Masa. Törkeyden huippu Masa!
Petri: Oonks mä huippu?
Nino: Masa on huippu! Maaza!

12:16 Nino lähti halailemaan Marikaa. Oli ihana eilen. Elisa kommentoi, että oli angsti-Mardis. Nino taputtelee, että oli hyvä. Näytti kaikille, mistä kana kusee. Elisa lisäsi, että meni paljuunkin vielä.

12:19 Ja seuraavaksi käsittelyyn Jani ja Nino. Jani kiistää kaiken. Ei todellakaan ole mitään pussailtu. Ei kiinnosta. Muut sanoivat, että ovat nähneet ihan selvästi.
Elli-Maija: Tais olla taas näit rococo-sohvasettejä.
Jani: Nimenomaa rococo-settejä.
Nino tuli paikalle ihmettelemään: Mitä on käyny? Ootsä pussaillu mua?
Jani: No en todellakaa. Noi väittää, et me ollaa täs sohval tai sängys jotaa kismailtu.
Muut: Ei sohval, mut sängys.
Nino: Ootsä pussaillu mua? Hä?
Jani: No en todellakaa.

12:21 Nino hehkuttaa thaikuutioita. Marika haluaisi myös pakkasen täyteen. Niko vihjasi, että Marika pääsee sinne niiden sponsoroimalle matkalle, niin voisi samalla vähän kysellä mahdollisuutta. Viltsu PK:sta.
Elisa heti: Vittu Maaza. Lutka Maaza. Likanen lutka Maaza. Käytetty vanha lutka.
Niko: Koht Masa alkaa itkemää. Sehän täst viel puuttuis.
Elisa: Se viel nauttii täst. Kusipää Masa.

12:23 Niko kertoi, kun kävi edellisen BB-reissun jälkeen Thaimaassa. Olivat norsusafarilla. Sitten katseli, kun toinen norsu tuli vastaan ja oli jotain tyyppejä. Sieltä kuului "BB-Niko!" Tuli ihan puskista. Ei olisi todellakaan odottanut sellaista. Ihan sellainen ääni, että "Mitä sä tääl teet!?" "No oon lomal..."

12:27 Ninolla on hirveä olo. Alkoikin sitten kiusaamaan Masaa. Petri huusi nollatoleranssia, mutta Marikakin innostui hyökkäämään päälle. Lopulta Nino ei enää jaksanut ja alkoi taas huokailemaan oloaan. Enää puuttuisi, jos tulisi joku vaihdokki. Muut sanoivat, että pitäisi kai jonkun ensin lähteä. Noora heitti, että kaikki lähtee ja se tulee yksin Suomeen.

12:29 Epi alkoi kertaamaan Elisan ja Petrin nuoleskeluja.
Elisa: Mä sammuin.
Epi: No ethän.
Niko: Ja tuol paljuski.
Elisa: Eihän! Y-ym!
Niko: Mä kyl muistan kaiken.
Elisa: Et sä voi muistaa mitää! Mä oon uhri. Raukkaparka uhri.
Niko: No ku saadaa alkoholii, nii sit se ihailu taas alkaa.
Elisa: Niko! Lopeta! Et sä saa. Sä oot mulle isoveli. Et sä voi nauraa, ku mä örvellän.
Petri: Sä ihailet kasaa ihmispaskaa.
Elisa: No vittu miks pitää laulaa?
Petri: Sä ite pyysit laulamaa.
Niko: Mä haluun, et te ite näätte.
Nino: Vittu tää talo tekee hulluks.
Elisa: No nii tekee! Vittu joku Holvikirkko. Mä vihaan sit lauluu.

12:33 Niko alkoi näyttämään tyynyllä, kun Petri vielä silitti Elisan kasvoja ja lauloi "How beautiful you are". Petri nauroi ja veti pipoa silmille.
Elisa: Hyi! Sä oot hirviö! Sä käytit humalaista hyväks! Sä oot raiskannu HIM:in! *Jotain* jos sä Tsäksönin! Vittu!
Petri mietti, että pitäisi jakaa seuraavaksi eri puolille taloa. Niko totesi, että lähestymiskielto.
Elisa: Ja Epi miks sä et tullu siihen!? Pitäiskö sun (Petrin) mennä juttelee sinne?
Petri: Miks mun pitäis mennä juttelee sinne, et mä en saanu pilluu?
Nino räkättää: Koira Masa. Ihmisjätettä Maaza.
Elisa: Sä oot oikeesti pahempi ku Ämmässuo!
Kovaa hekotusta aiheen tiimoilta.

12:36 Nino lähti kiusaamaan Masaa ja kutitteli niin, että sipsikulho lensi. Petri huusi, ettei voi tulla noin. Elisa taasen huusi, ettei Petri voi työntää varpaita hänen suuhun. Petrin mielestä Ninon vika. Sipsit kerättiin takaisin kulhoon. Sitten Petri innostui esittämään Elisan päällä, miten lauloi eilen. Niko muisti, kun esitti vielä Uunoakin "Rakasrakasrakas". Edit. Hyvä huomio PunkKala. :) Ei se sentään itseään kiusaa.

12:42 Marika kertoo uusille viikkotehtävästä. Joku on siis tulossa vaihtoon ja pitää esittää väärää Suomea. Jani totesi, että eivätköhän pääse juoneen mukaan. Nino huutelee Buranan perään. Elli-Maija kertoo, että on syntymähumala päällä. Ei tarvitse alkoholia. Liikkuu teekkaripiireissä, niin on pahempiakin nähty joskus.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 13:02

Elisa sanoi, että on outoa tietää jo nyt ennakkoon, kuka tulee lähtemään (vaihtoon). Epi on samaa mieltä. Tosin arvasi oikein. Ja sunnuntaina lähtee itse hyphyyn.

13:06 Niko tuli sohvalle ja Epi alkoi vihjailemaan, että tietääkö myös itse siitä. Ja heti Niko PK:seen. Epi vilkutteli "Hei hei! Muista sitte ne salihommat!" Elisa ja Nino hyökkäsivät vielä ovelle halaamaan. Nikoa vaan nauratti. Sinne meni. Elisa harmitteli, että sinne meni veikka. Ei ole Peter2:stakaan enää.

13:08 Sohvalla alettiin pohtimaan kielitaitoa Marikan aloitteesta. Itse osaa puhua hyvin. Elli-Maijalla oli englanti 7. Se johtui siitä, ettei osannut kielioppia.
Epi: Hau meni sisters huu aar juu?
Noora taisi sanoa, ettei osaa ollenkaan. :shock:

13:10 Petri: Marika. Nyt jos Niko lähtee vaihtoo, nii sulle tulee aika iso rooli.
Epi: Nii mä just sanoin samaa.
Marika: Ja sit ku mä lähen hyphyy sunnuntaina, nii hahhahhaa!
Petri manasi, ettei itse ainakaan osaa kääntää mitään runoa. Viltsu huuteli jostain, ettei sitä käännetäkään.

13:11 Sohville. Marika kiljaisi. Elisa on ihan paniikissa, ettei voi nyt tulla, kun ovat ihan darrassa. Petri sanoi, ettei se nyt heti voi tulla. Epi heitti, että tulee Hunksin video. Marika kyselee vielä kielitaitoa. Jani osaa jonkin verran.

13:15 Niko PK:sta. Muut ihmettelivät, miksi tuli pois.
Niko: Hyvä reissu.
Ihmeteltiin lisää. Niko kertoi, että tuli siksi, koska on ilmoitusasiaa. Eli lähtee huomenna aamupäivällä asukasvaihtoon. Marika hyökkäsi heti halaamaan. Elisa ja Nino perässä. Kyseltiin kohdemaata ja Niko ei tiedä itsekään. Jännittää ihan helvetisti. Nino naureskeli, että siinä oli kermaperse-Saulille *up to you*.
Niko: Mä meen Ouluu saatana. D'oh!
Joku heitti Ruotsin BB:n ja joku toinen veikkasi Thaimaata.
Marika: Se on Aasia tai joku Intia tai Brasilia. Jossaa kaukaan, mis ei oo viel oltu.
Niko miettii itse myös Aasiaa. Marika ehdotti Australiaa. Niko totesi, että on ollut vähän viitteitä Aasiaan. Joku mietti, että huijataakohan Nikoakin siellä.

13:18 Niko virnuili, että pitää pestä pyykit tänään. Petri heitti, että ei varmaan tarvitse ottaa talvitakkia mukaan. Niko nauroi, että joutuu kuitenkin Norjaan. Marikan mielestä ihanaa. Nino onnittelee pääsyn johdosta. Marika hehkuttaa, että Niko on paras vaihtoehto. Tosin on aika kantava voima Suomen talossakin. Osaa englantia ja kertoo ne jutut hyvin. Elisa panikoi, miten Niko voi nukkua. Alkoivat miettimään uuden tulemista. Niko veikkasi sunnuntain suoraa ja fiilisteli, että pohjolan poika on kuitenkin kohta jossain Brasiliassa.

13:20 Marika totesi, että ei heille voi tulla mitään sekundaa, kun lähettävät itse laatuvaihdokin. Nino alkoi räkättämään, että Masalle tulee pitkä viikko. Esitti oven edessä hakaavansa ja huutavansa Jesbaa jo takaisin. Elisa hihkui, että pääsee lentokoneeseen syömään lentokoneruokaa. Ei tiedä yhtään kohdetta. Nikoa jännittää jo pelkästään lähtö. Se on aiemmin ollut, että kun astuu pois, niin sitten se on siinä. Nyt ei olekaan ja lähtee vaan jollakin autolla.

13:22 Niko on ihan fiiliksissä. Joutuu kyllä leikkaa tukkaa ja laittaa oikein vimpan päälle. Huomenna putskut pintaan ja menoksi. Nino näkee niin Jesban siellä. Elisa hämmästeli, että varmaan kiva nukkua.

13:25 Niko mietti, kun menee johonkin toiseen maahan vaan "Terve!" On kyllä miettinyt jo aika kauan Aasiaa. On sellaisia viitteitä. Marika sanoi, että sponsori on Kitchen Joy ja sen takia tuli Thaimaan reissukin. Nino räkätti, että voi kuvitella, kun Niko istuu PK:ssa ja "Lähet vaihtoon!" Niko puhalteli, että tuli ihan hikiset kainalotkin. Marika alkoi pohtimaan West Coastin kenkäsponsoria. Se oli Brasiliasta. Pitää olla isompi maa, kun siinä sanottiin miljoonista katsojista.

13:27 Mietittiin Brasilian asukaslukua. Onhan siellä ihan vitusti. Niko mietti, ettei siellä pidä sikailla. Marika huomautti, ettei hekään saa sikailla. Niko sanoi, että pitää silti vetää huumorilla. Nino haluaisi lähteä sunnuntaina, niin näkisi sitten Nikoa siellä. Niko sanoi, että onhan ennenkin sitten saanut nähdä. Kyllä kuulee ainakin juttuja, kun tulee takaisin. Nino nauroi, että kermaperse lähtee vaihtoon. Nikolle tuli mieleen, kun Nino oli heti Saulille jotain. Nino räkätti, että voi niin hyvin kuvitella sen ilmeen "Ei jumalauta..!"

13:30 Niko nauroi, että äiti on varman ihan hädässä. Se on yleensäkin ihan "Herrjanjumala", kun lähtee jonnekin reissuun. Tosin nyt on vähän eri asia, kun on turvassa. Jännittää vaan, miten homma tulee menemään.
Epi: Sut varmaa laitetaa johinki autoo.
Niko: Takakonttii.
Epi: Sit heräät jossaa Venäjäl.
Niko: Siperias. *Esittää, että työnnetään autosta pihalle*

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Loka 2010 13:45

Olkkarissa alettiin vaihtospekuloinnin jälkeen kertaamaan eilisiä tapahtumia. Niko summasi, että kaikki vaan huusi toisilleen ja se oli hyödytöntä, kun kukaan ei muista mitään. Ei tajua, mistä kolmikolle tuli sellainen angsti.
Elisa: Oliks mulki angsti?
Niko: No oli.
Elisa: Eihän mul ollu angstii! Kelle mä angstailin?
Niko: Olihan. Kylhän sä Ninolle ainaki.
Elisa: No nii...
Niko: Sä vaa Ninolle *kädet heiluen* "Kukaa ei kiusaa tääl Marikaa saatana!" Mua vaa nauratti se lähinnä.

13:58 Nino lähti taas kiusaamaan Petriä: Maaza jää tänne Ninon kaa. Ollaa viikko tääl. Niko lähtee ja Maaza jää. Nukutaa lusikas Maazan kaa.
Petri: Nukutaa lusikas!?
Nino: Hyvä ettei Turhapuro lähten reissuu. Se täst ois puuttun, jos Turhapuro ois lähten. Sit oltais oltu ihmeissää, häpeissää saatana. Toi hattu pääs painanu meneen.
Niko: Brasilias siel.
Petri: Mä oisin kaikki naiset käyny läpi siel.

14:01 Niko suunnittelee parranajoa. Nino haluaa, ettei näytä niin puliukolta. Muut ovat parran kannalla. Niko sanoi näyttävänsä vain vanhemmalta parran kanssa. Nino höpötti, että pitää edustaa hyvin. Ei voi lähteä sen näköisenä. "Kyl ne käskee sua ajamaa." Niko nauroi, että "Joo nyt ois lähtö, mut aja toi parta eka." Elisa käski olla ajamatta. Häikäisee liikaa, kun on muutenkin vielä valkoinen. Nehän pelästyy siellä. Petri alkoi pohtimaan alkoholitarjoilua siellä. Elisa mietti, ettei Suomessakaan varmaan enää tarjoilla eilisen jälkeen.

14:04 Niko alkoi miettimään Sofiaa. Haluaisi kovasti nähdä. Olisi siistiä, jos se saisi tulla vaikka kentälle toivottamaan onnea. Noora mietti, että tulisi ainakin itselle vaan enemmän ikävä. Niko meinasi, että voi olla niinkin, mutta olisi se siistiä. Ei muista, milloin olisi jännittänyt näin paljon. Noora tsemppasi, että hyvin se menee. Petri heitti, että voi olla Hunkseille aika hyvä. Niko harmitteli, että on vaan huonossa kunnossa. Mutta Hunksit lähtee kiertämään maailmaa sitten. Nino alkoi räkättämään kuvitellessa sitä. Nikon oli pakkoa lähteä vessaan, kun jännittää niin paljon.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 29 Loka 2010 14:05

Viltsu ollut kylppärissä jo pitkään. Tällä hetkellä makailee ammeen edessä lattialla pyyhe otsalla, aiemmin yritti pitkään oksennella. Vaikuttaa aika pahoinvointiselta. Elli-Maija tullut viereen istumaan ja meikkaamaan, samalla juttelee ja pyytää kertomaan jos voisi jotenkin auttaa.

Viltsu pyytää laittamaan oven kiinni, yrittää jälleen oksentaa. Myös Ellu tulee istuskelemaan kylppäriin, ja toteaa että hirveä olo.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”