Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 21:51

onneks nikodemus mokas äsken...ikimuistoisin pk käynti.... ei se sit ollutkaan se video soffista sala-alueella...muisti vasta jälikäteen sen.... ai niin, unohdin sanoa.... feikki mikä feikki koko jätkä= mainospelle. on ssanut jo hyödyn tosta vierailustaan et ei voittoon tod.


vittu, hobitti tuli kuselta huutaen jezbaa... hoitoon suoraan tuolta, ei edes amarillon pidä tota hobittia päästäää. ja jos pääsee niin ei drinksua...
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 21:53

ja taas hobitilla särkee päätä... HOITOON! ja takaoven kautta. Äkkiä sitten! toihan on oikeasti vakavaa kun on jo kaksi vuorokautta sattunut ja vihlonut ja ties mitä tonne hobitin päänuppiin... ilmeisesti kaksi olematonta aivosolua on löytänyt toisensa ja nyt siellä tyhjässä pääkopassa kirmailevat... :umh:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Marras 2010 20:19

^Ne meni vähän vaisusti, kuultus ja sitten huoneista valot pois ja samoin pihasta "menkää pihalle" kuultuksen jälkeen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: BB Finaali 2010

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Marras 2010 21:12

^ Näytettiin pitkän aikaa makuuhuonetta ja lopulta tuli "menkää nukkumaan" -kuulutus. Sitten makuuhuoneesta himmenivät valot. Sen jälkeen näytettiin olohuonetta ja tuli "asukkaat, kokoontukaa sohville" -kuulutus, ja sieltä valot pois. Olikohan tässä välissä vielä pk-huone ("tulisiko joku asukkaista päiväkirjahuoneeseen") ja sen jälkeen piha ("menkää pihalle"). Pihalta sammuivat ensin normaalit valot ja sitten myös finalisteja varten laitettu juhlavalaistus (sinertävät valosarjat, sammuivat vaiheittain.) Kai se vaikuttavaksi oli tarkoitettu mutta vähän latteaa oli.

Jonkin ajan päästä alkoi sitten eri 24/7-streameissa pyörähdellä tämän kauden keltapohjainen silmälogo.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”