Ellinoora Lehtovaara

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Syys 2010 02:18

^Ai, mulle jäi kyllä kuva, että tyttö oli morkkiksissa ja häpeissään enemmänkin niiden juhlien jälkeen. Ensinhän se naureskeli siinä sohvalla, mutta äkkiä se hymy hyytyi kun alkoi selviämään, mitä tuli tehtyä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja omelia » 29 Syys 2010 02:26

Evalds kirjoitti:"Kadimainen" sekoilu takaa aina paikan BB-katsojien sydämissä. Se on sitten eri asia onko jatkossa oksennuskoneen leikkiminen enää niin hauskaa.
Taidan olla sitten poikkeus, kun itseäni ei oksentelu sinne tänne viihdytä ollenkaan, lähinnä vain ärsyttää tuommoinen, että muut joutuvat hoivailemaan omalta hauskanpidoltaan. Samat aatokset minulla kuin Dimangilla siis.

Niin ja mielestäni ei kyllä voi Kadia ja Ellinooraa edes verrata, Kadi oli viihdyttävä ja puhelias ja hauska, Ellinoorasta taas ei saa mitään irti muutakuin alkoholin alaisena ja sekään ei ole miellyttävää katsottavaa. Voihan tämä vähän aikaa talossa vielä pyöriä, mutta siinä se.

Ainoa mistä Ellinoora saa plussaa oli se terävä huomio, jonka sanoi Villelle"Satu on niin vahva persoona, että jos Satu sanoo yhdenkin "Ellinoora on ihan perseestä" niin puoli porukkaa äänestää heti mua."

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Syys 2010 02:52

joo kyllähän se niin taitaa olla tässä kaksinaismoralistien maassa että Kadi jää ainoaksi röpöttelijäksi joka sai suurta suosiota. Ainahan niitä bileitä ja viinaa taloon vaaditaan, kuivia viikonloppuja valitetaan, mutta sitten kun sitä viinaa tulee niin "hyyyii, en minä tuollaista voi hyväksyä!". Ja kuitenkin salaa toivotaan että tapahtuispa jotain järkkyä. Senhän takia bb:tä katsotaan, on niin ihana paheksua.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Burph » 29 Syys 2010 10:21

siiri.x kirjoitti:Sammuneen tukehtuminen oksennukseen on oikeasti todella harvinaista.

Tiedätte miten Suomessa(kin) ryypätään, näitä tukehtuneitahan olisi joka viikonloppu pivin pimein jos se niin vaarallista olisi.
Mäkin olen aina ihmetelly, että miten omaan oksennukseen voi tukehtua. Mut nythän mä ymmärsin miten se tapahtuu. Jos on sellaisessa kunnossa (esim. Ellinoora), että oksentaa pystymättä edes nostamaan päätään ylös siitä yrjöstä, niin kaipa tuo onnistuu aivan loistavasti.
Tai toinen vaihtoehto tietty, että oksentaa selältään.

Mutta väitän kyllä, ettei nyt ihan vahingossa pysty juomaan itseään sellaiseen kuntoon, ettei edes tajua milloin oksu on tulossa.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Taika » 29 Syys 2010 11:23

Känniääliömäisyydellä on eroja. Kadi ei kai koskaan ollut hengenvaarassa toimintansa takia? Ellinoora taas oikeasti näytti siltä, että olis hukkunut sinne paljuun ilman toisten apua. Siinä on mun mielestä vissi ero. Känniääliö, joka ei kuitenkaan vaaranna omaa tai toisten henkeä voi olla ihan hauskaa seurattavaa. Känniääliö, josta toiset joutuu huolehtimaan, harvoin sitä pidemmän päälle on. Mä toivon, että Ellinoora voittais päällikkökilpailun, ettei vaan joudu nyt ulos. Se pehmojuonittelu, jota hän viritteli saunassa ennen, ku filmi katkes, kuulosti ihan mielenkiintoiselta ja haluan nähdä pääseekö vauhtiin taas seuraavissa bileissä. En meinaan usko, että samanlaisia kännejä ainakaan seuraavissa bileissä vetää, joten jääpi tilaa muulle käytökselle. Jossei mitään irtoa, ni sitte toki pihalle.
Kuva

Takku
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 24 Syys 2010 12:00

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Takku » 29 Syys 2010 11:50

RealPlayer kirjoitti:Se ei nyt kovin paljon vaadi päästä känniääliöksi...tääkin pystyis siihen, mutta Kaikki ei suuvettä pysty ryyppään ... Turhaa arvonylennystä.
Tosiaan, turhaa ja typerää arvonylennystä!!
Tässä näkee, mikä on tämänpäivän ihmisistä hienoa ja coolia; mitä kovempi känni ja suuremmat sekoilut, sitä enemmän arvostusta tyyppi saa! On se vaan maailma mennyt mallilleen, kun tällaista toimintaa ihaillaan!

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja lake79 » 29 Syys 2010 15:05

Mielipiteen tästä tytöstä kerron nopeasti kahdella sanalla:

Ulos sunnuntaina!

Puolittainen tapetti joka tuli esiin väliaikaisesti vain noiden bileiden ajaksi. Kotio kasvamaan vielä.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja henkka » 29 Syys 2010 17:23

Tuotanto voisi testata Elliä antamalla tytölle yhtä paljon juomia, kuin viimeksi että uskaltaako tyttö juoda.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Poa » 29 Syys 2010 22:46

En minäkään tuota känniääliöintiä kovin korkealle arvosta. Toisaalta myönnän kyllä, että se luo jonkinlaista viihdettä. Tässä suhteessa en ole itsestäni kovin ylpeä. :?

Ellistä paras muisto itselleni on jäänyt kyllä siitä Habibin esittämisestä. Se meni mallikkaasti. :tu Se, että tyttö puhui myös Satulle tämän valta-asemasta, osoittaa että huomiokykyä löytyy.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja sally » 29 Syys 2010 22:58

Saattaa kyllä kertoa musta paljonkin koska oon sitä mieltä ett onhan se nyt saakeli hauskaa jos yks sammuu melkein nakuna pkhuoneen lattialle :D :D :D muuta kännisekoilua en nähnyt kun en ollut liven äärellä. Ja en mä nyt tän naikkosen tarjoaman sammumisviihteen vuoksi kyllä tätä talossa pitäisi mitenkään pidempään koska on muuten täys turhake.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Syys 2010 23:00

Enemmän mulle antoi viihdettä se kohtuullisen horrorkrapula mikä Ellinooralla oli seuraavana aamuna. Maailmanlopunkrapula on hyvä kaikilla muilla paitsi itsellä ja hyvillä kavereilla.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 30 Syys 2010 22:08

Ai ai, ei kovin hyvällä pohjalla tuo Ellin seurustelusuhde :(
.
Ihmisten edessä.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja maumiu » 01 Loka 2010 21:28

hey, hey, hey, goodbye! Ellinoora pääsee kotiin ylihuomen :thumbsup
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 01 Loka 2010 21:33

Ellinoora olisi jatkossa ollut taas samaa tapettia, kun hän olisi bileissäkin keskittynyt välttämään megabileiden örvellyksen uusiutumista. Jos Elliörvellys ei olisi tarjonnut edes sellaista huvia katselijoille, mitä olisi jäänyt jäljelle? Talon miehetkään eivät ole häntä yrittäneet lainkaan, koska hän nyt kerran seurustelee.

Tosiaankin taitaa olla aika lähettää Elli kotiin. Harmi toisaalta, sillä onhan hän mukava ja suhtautuu edelleen innolla talossa oloon.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Silencio » 01 Loka 2010 22:23

Olen alkanut pitämään koko ajan enemmän ja enemmän Ellinoorasta, toivottavasti jatkaa talossa vielä ensi viikolla. Ja mikäpä ettei...

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 01 Loka 2010 22:56

Ei nainen, jolla on kännykässä 'yhy' = yhdyntäystävä saa lähteä :)

Kunpa Paul olisi ollut sunnuntai-iltaan asti :scratch
.
Ihmisten edessä.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 02 Loka 2010 01:44

Ihan normaali teinitapetti joka vetää ääliölärvät ja joka haaveksii mustan Audin omistajavasta cöölista poikaystävästä, mutta karismaltaan häviää Marikalle 10-0

1k3l
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 08 Loka 2011 14:40

Marika

Viesti Kirjoittaja 1k3l » 02 Loka 2010 08:15

Gl Ellille sitä tarvit äänestykseen :lol:

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Loka 2010 10:26

Ai itkukohtaus on sama kuin paniikkikohtaus??? ..... :roll: tää on vielä lähihoitaja vai mikä lie pikkuhoitsu, luulis tietävän paremmin.
Onneks tää nyt lähtee vaik lähteekin vähä liian helpolla.

Avatar
mjodo
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Syys 2010 14:34

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja mjodo » 02 Loka 2010 10:57

Tämä asukas lähtee todellakin sunnuntaina. Olen kyllästynyt katsomaan tätä neitiä suu auki tuijottaen jonnekin kaukaisuuteen. Selvinpäin Ellinoorasta ei ole mitään iloa.
Kätlin!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Loka 2010 11:13

Vaikken mistään känniääliö-örvellyksestä suuremmin perusta, niin Ellinooran koppiin oksentaminen oli niin kovaa valuuttaa, että olisin suonut vielä jatkoajan Ellulle. Mutta vastus on niin kova, ettei Ellinorralla ole mitään mahkuja selvitä seuraavalle viikolle. Mutta kiitos tytölle legendaarisesta koppisetistä.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ellinoora

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 02 Loka 2010 14:26

Mun mielestä Ellinoora on kuitenkin varsin välitön ja mukava ihminen, että ei olisi mitään suurta tarvetta luopua hänestä. Nätti hymykin vielä. Kun vastassa on Marika, niin on siinä mielessä toivottava Ellinooran lähtöä, mutta ihmisenä antaisin olla vielä.

Menikö tämä nyt juuri sitten niin, että kun Sadun vallan joku sanoi ääneen, niin välitön niskalaukaus seurasi?
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”