Henna Kalinainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 04 Syys 2010 11:53

Ehkä tämä Realcowboyn mainitsema mahdollinen Hennan yliote Antista johtuu pitkälti kultuuri eroista jotka voivat myös olla yksi keskeinen osasyy heidän ongelmiin. Antilla voi olla hieman slavilainen tai venäläinen käsitys aviovaimon oikeappisesta käyttäytymisestä. Henna taas on suomalainen nainen jolle on tyypillistä se että vaikka oltaisiin naimisissakin niin tehdään enemmän ja vähemmän ihan itse omat päätökset siitä mihin mennään ja mitä tehdään.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Xanten » 04 Syys 2010 16:11

tarjaliisukka kirjoitti:Henna on kehittynyt ihmisenä ihan selvästi. Puhuu ihan järkeviä, ja pysyy minun mielestäni keskustelussakin paremmin mukana kuin ennen. Positiivinen yllätys. Ja Hennalle sopii tuo laihtunut olemus, se oli tosi turvonneen oloinen silloin aiemmin. Mieluummin Henna kuin Nino taloon.
Olen ymmälläni ja samaa mieltä. Henna onkin ihminen ja tavallinen ikäisensä nuori nainen, wow.

Keskustelu järkevääkin ja "normaalia/tavallista". Siivousinto, tiskaus jne. hyvä piirre, en usko että esittää.

On kyllä maininnut että haluaa puhdistaa maineensa tällä uudella tulemisella. Ja hyvinhän tuo näkyy... kulissit kaatuu. Hyvä veto tällä kertaa Isoveljeltä.

Ei kuitenkaan jatkoon mielestäni.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 04 Syys 2010 19:49

Positiivinen kuva Hennasta tullut tällä reissulla. Valitettavasti ei ole kyllä mitään mahiksiä päästä jatkoon.

Avatar
jarkko+
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 07 Joulu 2007 11:19

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja jarkko+ » 04 Syys 2010 19:55

Ihan järkevä ja asiallinen ollut. Hyvää läppääkin heittää, saattaa olla, että nousee listallani tonne "Perus" - joukkoon.
BB TOP5:1. Kaki 2. Niko N 3. Johan 4. Aso 5. Tatu 6. Timo 7. Jarkko 8. Mika 9. Kaarlo 10. Sauli

NIKO N BB VOITTOON 2010!
Kuva

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja sally » 04 Syys 2010 19:56

Komppailen muutama yllä olevaa tekstiä. Ihan hyvä maku jäänyt Hennan olemisesta talossa, toistaiseksi ainakin.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja henkka » 04 Syys 2010 23:38

Henna on tällä hetkellä parantanut tasoaan kun vertaa siihen millainen asukas nainen oli omalla kaudellaan.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Joanna » 05 Syys 2010 00:23

Pakko munkin liittyä kerhoon ja myöntää, että tosi positiivisesti olen yllättynyt Hennan tämänkertaisesta reissusta. En kuitenkaan pidä häntä hyvänä asukas(kokelas)valintana - Kurhiset on jo niin nähty - mutta jokatapauksessa muuttunut parempaan suuntaan.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Taika » 05 Syys 2010 11:43

Kuten täällä on moni huomannut, niin Henna on käyttäytynyt jopa järkevästi. Siksi tuo Ninolle skitsahtelu ei sovi ollenkaan kuvioihin. Miks mulle tulee olo, että on tuolla vaan auttamassa Niko S:ää taloon? Yrittää saattaa Ninon huonoon valoon ihan tahallaan. Tajuu itsekin, että hänellä ei ole mahdollisuuksia ja Niko S on ainakin useesti jo sanonut, että pitää Niko N:ää varmana taloon pääsijänä. Hennan ja Nikon mielessä toisesta paikasta taistelevat Niko S ja Nino, joten Henna on mennyt taloon auttaakseen kaveriaan? Meni meinaan "vähän" yli tollaset raiskaushuutelut, etenkin kun pepun läpsyttelijä on umpijulkihomo. Peppunsa läpsyttelyn saa toki kieltää ihan oikeutetusti, mutta tuo show ja raiskaushuutelut oli todella törkeetä.

Tuntuu muuten aika naurettavalta tohon muuhun käytökseen peilattuna, että syytti Ninoa esimerkiksi avioliittonsa halventamisesta, kun toinen heitti läppää, että onko noi timantit aidot. Eiköhän Henna ole siippansa kanssa ihan itse osannut halventaa avioliittonsa, jos sen joku on tehnyt.
Kuva

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 05 Syys 2010 12:36

Taika kirjoitti:Kuten täällä on moni huomannut, niin Henna on käyttäytynyt jopa järkevästi. Siksi tuo Ninolle skitsahtelu ei sovi ollenkaan kuvioihin. Miks mulle tulee olo, että on tuolla vaan auttamassa Niko S:ää taloon?
tehnyt.
^Taikan yllä oleva ajatus voi hyvinkin olla ainakin pieneltä osin totta. Hennan päätehtävä ja tavoite on varmaan yrittää saada itsensä näyttämään hyvältä (imagon parannus projekti),mutta varmasti toissijaisena "tehtävänä" on auttaa kaveria Niko ässää kisassa koskien toista jatkopaikkaa talossa. Saa nähdä miten käy, jotenkin uskon Ninon olevan todennäköisempi jatkoon pääsiä kuin NikoS.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 05 Syys 2010 16:24

No, enpä usko, että Henna on Niko S:ää auttamassa, kyllä hän ihan omaa kuvaansa on parantamassa - ja on mielestäni onnistunutkin yllättävän hyvin. Henna vaikuttaa suorastaan sympaattiselta. Minullakin olisi mennyt hermo Ninoon, jolla on tapana ottaa joku ärsyttelykohteekseen, omalla kaudellaan Lotan. Takuulla menettäisin hermoni Ninon kanssa vastaavassa tilanteessa.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Poa » 05 Syys 2010 16:57

Hennan puolustukseksi korostettakoon vielä eilisestä kärhämästä, että ensin kielsi Ninoa ihan asiallisesti, mutta kun Nino suuttui tästä kiellosta ja alkoi raivoamaan, niin sitten vasta Hennallakin löi yli, kun Nino reagoi niin asiattomasti.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Nist » 05 Syys 2010 19:19

Hjallis-Henna tänään kotiin limamiehensä luo. Ei tuu yhtään ikävä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Joanna » 05 Syys 2010 19:47

Tänhään taitaa tulla Hennalle kotialähdön aika. Ihan hyvä kuva jää kuitenkin tämänkertaisesta visiitistä, vaikkei hällä mitään mahdollisuuksia olekaan jäädä taloon tuossa porukassa.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 05 Syys 2010 21:21

Toivottavasti Henna lukee talosta päästyään tätä ketjua, koska tästä näkee, että hänen imagonparannusprojektinsahan onnistui! :thumbsup

Minullekin on tullut Hennasta nyt todella hyvä kuva. Hänhän onkin ihan fiksu ja hauskakin nuori nainen.

Ulkonäköön kohdistuvaa kritiikkiäkään en voi ymmärtää. Hennahan on itse asiassa todella kaunis - lukuunottamatta huulia. Jossain luki, että huulissa on jostain aineesta johtuen turvotus, joka laskee tulevien kuukausien aikana, ja hyvä niin.

Ja vielä sananen Hennan paljon parjatusta leuasta: minun mielestäni siinä ei ole mitään vikaa eikä se edes ole mitenkään iso. :roll:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Burph » 05 Syys 2010 21:42

Mäkin olen suorastaan hämmästynyt siitä, miten "normaalilta" ja huumorintajuiselta Henna nyt vaikutti.

Onpa muuten upeat sääret tytöllä. Ja nätti muutenkin, vaikka vähemmällä tuunauksella saattaisi olla vielä nätimpi. Ei edes pahemmin tuo leuka haittaa, vaikka joskus sivuprofiili hämää.
Huom Virtanen: ei kai Hennan leukaa isoksi ole kukaan väittänyt. Pikemminkin ongelma lienee se, että leuankärkeä ei ole. Leuka on alikehittynyt. En tiedä auttaisiko tuossa implantti, vai onko tuossa ainoa vaihtoehto alaleuan siirto, mikä onkin sitten isompi projekti. Menis varmaan pari vuotta siihen, kun purenta pitäisi saada kuntoon. Purenta näyttää vaivaavan, kun tuo syöminen näyttää vähän vaikealta.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
RumaVeli
Läyhääjä
Viestit: 134
Liittynyt: 22 Heinä 2009 18:02
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja RumaVeli » 05 Syys 2010 22:24

Hyvä, että päästiin tästä Hennasta eroon. :)
Kannustin Arpajaisissa numeroa 21! Vilhelmiina putosi!
Kannustin TOA Arpajaisissa numeroa 7! Satu putosi!


Kuva

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja James » 05 Syys 2010 22:29

Yllätti positiivisesti vaikka en olisi millään uskonut. Ihan oikein kuitenkin, että lähtö tuli nyt.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja effie » 05 Syys 2010 22:32

Olen yllättynyt siitä, kuinka siedettävä Henna tällä kertaa oli. Oikea valinta lähtijäksi kuitenkin.

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja zero » 05 Syys 2010 22:37

Hennahan oli suurimman osan ajasta oikeen mukava. Iha hämmästyin, koska edellisellä kerralla oli reippaasti inhokkien joukossa.
Mutta hyvä hänelle, että on jotain järkeä vissiin tullu päähän.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja calderyon » 05 Syys 2010 23:53

Henna = Positiivinen yllätys. Paljon kypsempi, järkevämpi ja hauskempi kuin 2 vuotta sitten. Puhtaat paperit kaikinpuolin.

Ilmeisesti ero Mr. Kurhisesta ja kahden vuoden kasvuaika kauden 2008 jälkeen on tehnyt ihmeitä...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 06 Syys 2010 09:38

Samoin minun silmissäni Henna "paransi osakkeitaan" huomattavasti. Ei mua oikeastaan ärsyttänyt hänen käytöksensä lähes ollenkaan, jopa tykkäsin hänestä joka on aika paljon :D jotenkin alkoi harmittamaan kun sillä on niin huono imago, mut toisaalta ei kukaan pakottanu tekemään seksikalenteria tms...
Bb on siististi cool....;)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Syys 2010 11:36

Eipä kestänyt Hennan toinen BB-tuleminenkaan pitkään, mutta kyllä tämä hänen olisi pitänyt arvata, jos on yhtään perehtynyt esimerkiksi edellisen kauden äänestyksen tuloksiin.

Hennan ulkoasu oli hieman yliampuva, olisiko joku tavallisempi vaatetus, hiustyyli ja meikki ollut onnistuneempi?

Hyvää jatkoa Hennalle joka tapauksessa. Älä nyt etsi itsellesi heti uutta miehenketaletta riesaksi, jos ja kun entisestä pääset eroon. Jos BB-kannassa haluat pysyä, joku Paul olisi parempi vaihtoehto kuin joku kroonisesti persaukinen.


Voicen videoita
BB-Henna kritisoi julkkistyrkky Heidi Montagia
Edellisessä on 7:30 kohdalla Hennan erinomainen vastaus Antin blogikirjoitukseen, tässä Hymyn kooste Antin blogin tästä osasta.

BB-Henna on tyytyväinen suoritukseensa.
Pari Voicen uutista.

BB-Henna: Jos Antti aikoo kuulua elämääni, en tiedä millä tapaa hän aikoo sen tehdä
http://www.voice.fi/ kirjoitti:
BB-Henna: Jos Antti aikoo kuulua elämääni, en tiedä millä tapaa hän aikoo sen tehdä
Viihde | 2010-09-07 16:00:01 | Samuli Väänänen |

Kuva
Antti Kurhinen on kommentoinut julkisuudessa, että huolimatta avioerosta, hänellä on vielä tunteita ex-vaimo Hennaa kohtaan. Henna vuorostaan kertoi Voicelle katsovansa nyt tulevaisuuteen ja elämään ilman Anttia.

- Minusta tuntuu, että yhteinen tie on päättynyt tähän. Antti on lomalla ja tekee siellä ties mitä, minua ei kiinnosta. Varauduin jo taloon astellessa siihen, että Antti ei sitä hyväksy, vaikka olimme jo eronneet. Jos Antti välttämättä elämääni aikoo kuulua, niin en tiedä millä tavalla hän aikoo sen tehdä.
Antti on julkisesti kertonut, että Hennan hyvä ystävä BB-Niko Saarinen olisi manipuloinut Hennaa menemään jälleen BB-taloon. Henna mukaan Antin väite ei pidä paikkaansa.
- Naurettava väite, mutta annettakoon se Antille anteeksi. Ero on raskas asia ja jokainen käsittelee sen eri tavalla. Olen aikuinen ihminen ja minulla oma päättely- ja arvostelukyky. Niko ei ole vaikuttanut päätökseni millään tavalla. Eron jälkeen olen vapaa tekemään aivan kuten itse haluan.
BB-Henna huulistaan: Kasvoissa on nyt epäkohta, josta en todellakaan pidä
http://www.voice.fi/ kirjoitti: BB-Henna huulistaan: Kasvoissa on nyt epäkohta, josta en todellakaan pidä
Viihde | 2010-09-07 12:46:44 | Samuli Väänänen |


BB-talosta sunnuntaina toiseen kertaan ulos joutuneen Hennan lisätäytettä saaneet huulet ovat herättäneet huomiota. Henna itse myönsi Voicen Heräämössä, etteivät huulet tällä hetkellä miellytä häntä itseään.

Henna kertoo alun perin hankkineensa lisätäytettä nähtyään työkaverinsa parannellut huulet. BB-julkimon mukaan hän on käynyt itse nyt täyttämässä huuliaan pariin otteeseen, mutta prosessit eivät ole sujuneet odotetusti.

- Sain jossain vaiheessa iskun kasvoihin, jonka takia täyteaine valui epätasaisesti pois ja huuliin tuli monttu. Näytti aivan kuin pala puuttuisi. Kävin sitten täyttämässä huulet uudelleen ja täytettä laitettiin maksimaalisen vähän. Kasvoissa on nyt epäkohta, josta en todellakaan pidä. Ainut positiivinen asia on, että se lähtee pois vuoden päästä.

Henna ei haluakaan suositella kropan korjailua nuorille, vaan sanoo luonnollisuuden olevan valttia.
”Mieluummin olisin pieni, nätti ja luonnollinen. En olisi koskaan mennyt mitään laittamaan kroppaani, jos olisin tiennyt tämän.”
Vai ihan Suomen tunnetuin BB-asukki.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Hennan velkahelvetti – maksuja ulosotossa
07.09.2010 12:01

Suomen tunnetuin Big Brother -asukki Henna Kalinainen-Kurhinen haluaa laittaa elämänsä kuntoon.
Henna on laittanut viime aikoina kunnolla tuulemaan elämässään. Tummaverikön avioliitto toisen BB-kilpailija Antti Kurhisen kanssa ei ehtinyt kestää vuottakaan, kun pariskunta kiikutti avioeropaperit Helsingin käräjäoikeuteen elokuussa.
Henna halusi myös kohottaa imagoaan ja lähti mukaan sala-asukkaaksi Isoveljen taloon. Neidon visiitti talossa ei ollut tänä vuonna kuin viiden päivän mittainen, joten imagon kohotus jäi hiukan puolitiehen.
Uuteen elämään kuuluu myös entisen velkojen hoitaminen, joita Hennalla on ulosotossa 6500 euroa. – Siellä on jotain liikennetarkastusmaksuja ja sellaisia. Nuoruuden hölmöilyjä, Henna kertoo Viihdeuutisille.
Henna on tehnyt asian tiimoilta maksusuunnitelman, jonka mukaan hän lyhentää velkaansa 100 euroa kuussa.
– Tosin viime kuukautena lyhensin velkaa oma-aloitteisesti 890 euroa, Henna paljastaa.
(MTV3)
Seiska 36/2010 (9.9), s. 34-37 kirjoitti: Vain Seiskassa! BB-Hennan tapahtumarikas vuosi: Abortti, huumetuomio ja avioero!
Teksti Katja Lintunen, (kuvat Tomi Kaukolehto, Timo Korhonen, Sub ja Seiskan arkisto).


KT: Olen vaikea luonne, ja erimielisyyksiä syntyi. Mustasukkaisuus aiheutti riitoja suhteessamme,
Henna kertoo.
KT: Ero oli Hennalle kova paikka. Anttia on edelleen ihana nähdä, sillä tunteeni eivät ole muuttuneet.
KT: En silloin tajunnut, kuinka vaarallisilla asioilla leikin, Henna kertoo exstaasi -kokeiluistaan.
KT: En aio poistaa Antti-tatuointia, koska se ei häiritse minua. se on muisto rakkaasta ihmisestä.
Kyllästyin riitoihimme, vaikka rakastan yhä Anttia. Suhteemme oli yhtä vuoristorataa, Henna Kurhinen tilittää Seiskalle.
Big Brotherista tuttu Henna Kurhinen, 21, o.s. Kalinainen ihastui palavasti Antti Kurhiseen, 26,pari vuotta sitten BB-kauden päätösbileissä. Antti ei vielä tuolloin ollut yhtä kiinnostunut Hennasta, mutta nuori nainen piiriitti Anttia niin kauan, että tämä vihdoin rakastui häneen. Pariskunta kertoi ensimmäisenä Seiskan Bileristeilyllä seurustelustaan. Kun seurustelua oli kulunut vajaat puoli vuotta, avioitui pari BB-talossa koko kansan edessä. Avio-onnea kesti kahdeksan kuukautta,
sillä nyt avioeropaperit on viety Helsingin käräjäoikeuteen.
-Lähdin kerran aikaisemminkin, mutta silloin palasin takaisin. Rakkauteni Anttia kohtaan ei ole päättynyt, mutta yhdessä ei ole hyvä olla, Henna kertoo surullisena.

Paluu yhteen ei ole mahdollista
Henna ja Antti veivät eropaperit yhdessä Helsingin käräjäoikeuteen elokuun puolessa välissä. Minulla on tosi hakea fiilis. Pahinta on mennä iltaisin yksin nukkumaan.
Olen yrittänyt olla pysähtymättä, ettei tule masennusta. Ystävät ia läheiset ovat olleet tukenani, Henna kertoo fiiliksistään. Antti on eri medioissa ruotinut eron syitä, kun taas Henna ei ole tätä
ennen halunnut kertoa julkisesti asioista.
-Halusin viettää suruajan. Olin aika loukkaantunut, kun Antti haukkui minua lapselliseksi. Kasvoin
suhteemme aikana paljon.
Entinen pariskunta on edelleen yhteydessä toisiinsa, mutta ei päivittäin.
-Olemme pitäneet jonkin verran yhteyttä, mutta se vain pahentaa asioita. Anttia on ihana nähdä, sillä tunteeni eivät ole muuttuneet. Paluu yhteen ei kuitenkaan ole mahdollista.

Abortti lujitti suhdetta.
Noin vuosi takaperin pariskunnan suhde koki ensimmäisen ison kolauksen. Henna huomasi, että hänen kuukautisensa olivat myöhässa, joten hän teki raskaustestin. Testin tulos oli positiivinen.
21-vuotias naisenalku koki olevansa liian nuori äidiksi, ja suhde Antin kanssa oli vasta muutaman
kuukauden ikäinen. Hän päätti keskeyttää raskauden.
-Se oli paras ratkaisu silloin, vaikka vaikea olikin. Lapsi ei saa olla side suhteelle. Ensin pitää kokea
arki, ja vasta sitten perustaa perhe, hän toteaa.
Abortti oli iso kolaus rakastuneille, mutta se myös lujitti suhdetta.
-Otimme molemmat sen todella raskaasti. En ollut henkisesti vielä valmis äidiksi, joten silloin se oli oikea ratkaisu. Jälkeenpäin olen miettinyt, mitä olisi tapahtunut, jos olisin pitänyt lapsen.
Raskauden keskeytyksen jälkeen Henna alkoi miettiä enemmän tulevaisuuttaan.
Haaveet perheestä kasvoivat, ja suunnittelimme, että jossain vaiheessa perustamme perheen.

Pidätys oli kauhea kokemus.
Viirnp tammikuussa poliisi nappasi Antin ja Hennan kuulusteluihin epäiltynä huumausaineiden käyttörikoksesta. Poliisi kaarsi pariskunnan kodin eteen Helsingin Herttoniemeen, kun Henna oli
lähdössä kauppaan. Hän joutui saman tien poliisiauton kyytiin ja Antti haettiin kuntosalilta.
- Se oli pelottavin ja kauhein kokemus, mitä minulle on koskaan tapahtunut. Olin shokissa, en
saanut henkeä ja itkin koko ajan. Järkytyksen jälkeen tuli häpeä.
Molemmat tuomittiin toukokuussa Helsingin käräjäoikeudessa sakkorangaistuksiin.
- Rangaistukseni olen kärsinyt. En toivo kenellekään käyvän näin.
Mikä sai Hennan kokeilemaan huumausaineita? -Ympärilläni oli ihminen, joka paljastui huumeiden
käyttajäksi. Kieltäydyin monta kertaa, mutta houkutus oli kova, ja lopulta kokeilin ekstaasia
Käytin sitä ainoastaan bilettäessä, en koskaan muulloin. Samaan aikaan minulla oli rahaongelmia. ja ekstaasi oli melkein edullisempaa kuin juhliminen muuten. Se oli hetken pakokeino kaikista ongelmista, emmekä riidelleetkään Antin kanssa.
Henna ei vielä tuolloin tajunnut, että oli tekemisissä laittomien aineiden kanssa.
-Ei silloin tajunnut, miten vaarallisilla asioilla leikin.
Niissä piireissä ei koskaan puhuttu siitä ja kaikki näytti niin hienolta.
Henna kertoo, ettei hän ole jälkeenpäin koskenut huumeisiin.
-Ihmismieli on semmoinen, että kiinnostuu kielletyistä ja vaarallisista asioista.
Jokainen tekee virheitä. Tämä oli suurin virhe, mitä minä olen tehnyt.

Maksan 7000 € ulosottoni!

KT: Henna on pannut ruokavalionsa kuntoon ja lisännyt liikuntaa, mikä näkyy hänen
olemuksestaan.
KT: Haluaisin avata oman kauneuskeskuksen, Henna haaveilee.
KT: Henna sanoo, ettei Big Brotheriin lähtemisellä ollut mitään tekemistä avioeron kanssa.
-Eron syyt ovat ihan muut. En aio kuitenkaan kertoa niitä, sillä ne ovat sen verran
vakavia. Henna sanoo.
Eron jälkeen Henna muutti takaisin vanhempiensa luokse Keravalle, mutta hänellä on
tarkoitus etsiä oma koti Helsingistä.
-Nyt olen vailla omaa asuntoa. Asun väliaikaisesti vanhemmillani, mutta siellä on todella ahdasta. Yritän saada elämäni ja kaikki asiani järjestykseen, hän sanoo.
Henna on tehnyt muutaman vuoden erilaisia promootioita.
Hän on ollut töissä messuilla, tehnyt erilasia kuvauksia ja toimii nyt kauneuskonsulttina.
-Perustin vähän aikaa sitten oman toiminimen ja myyn kauneudenhoitotuotteita.
Haluaisin avata oman kauneuskeskuksen. Minulle tulee hyvä olo, kun voin tuottaa jollekin toiselle hyvän olon.
Velkasuunnitelma ulosoton kanssa
Nuoresta iästään huolimatta Hennan ulosottovelka on kasvanut yli 7 000 euroon.
Hän ei ennen välittänyt veloista, mutta on nyt ottanut itseään niskasta kiinni.
-Tuli vain tunne, että on pakko ruveta hoitamaan velkoja. Ne ovat tulleet nuoruuden
typeryyksistä, kun en osannut hoitaa raha-asioitani kunnolla, Henna pohtii.
Hennalla ei ole vakituisia tuloja, joten hän on tehnyt ulosottomiehen kanssa
maksusuunnitelman.
-Pyysin häntä tekemään minulle maksusuunnitelman, jotta saan maksettua
velat pois kokonaan. Sovimme, että maksan sata euroa kuukaudessa, mutta
mikäli on mahdollista, maksan enemmän. Pyrin maksamaan kaiken pois
kahdessa vuodessa. Toivottavasti pääsen myös hieman rikastumaan.
Aion elää sinkkuna
Henna on elänyt sinkkuna pari kuukautta, eikä hänellä ole ollut uusia
miehiä tuona aikana.
-En halua muita miehiä. Aion elää pitkään sinkkuna, sillä en tarvitse tällä hetkellä
ketään. Hennalle satelee Facebookissa kaveripyyntöjä tuntemattomilta ihmisiltä. Mutta
kuinka paljon on tullut treffiehdotuksia?
-Treffipyyntöjä on tullut jonkin verran, ja niitä tulee varmasti jokaiselle julkisuudenhenkilölle.
En ole katsonut pyyntöjä sillä silmällä enkä reagoinut niihin mitenkään. Vielä ei ole oikea aika lähteä treffeille. Nyt aion pysyä pitkään sinkkuna, hän vakuuttaa.
Pikavisiitti BB-taloon
Henna asteli Big Brother- taloon sala-asukkaaksi viime viikon keskiviikkona Hänen seuranaan
asusteli neljä muutakin vanhaa asukasta eii Marianna, Niko S., Niko N. ja Nino.
-Vaikeinta oli mennä taloon, koska se herätti muistoja vanhoista asioista, vaikka eri talo olikin.
Naisen BB-visiitti jäi tällä kertaa lyhyeksi, silla katsojat äänestivät hänet ulos BB-talosta sunnuntaina.
-Fiilis on haikea. Lähtö tuli minulle y1lätyksenä. Ajattelin, ettei äänestystuloksessa olisi ollut sukupuolisyrjintää.
Uskoin, että yksi nainen menee jatkoon. Missä ne miesäänestäjät ovat? Henna ihmettelee.

Näin Hennan ja Antin suhde eteni.

21.5.2009. Henna ja Antti kertoivat ensimmäisenä Seiskan Bileristeilyllä suhteestaan.
21.11.2009. BB-pariskunta meni naimisiin koko kansan edessä BB-talossa.
18.12.2009. Kyyhkyläiset viettivät häämatkaansa Meksikon Playa del Carmenissa.
1.4.2010. Pariskunta joutui oikeuteen epäiltynä huumausaineiden käyttörikoksesta.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: BB-Henna: ”Kaikki ulos BB-talosta!”
9.9.2010

BB-Henna: ”Kaikki ulos BB-talosta!”
9.9.201015Asiasanat: Henna Kurhinen, Henna Kalinainen, BB, Big Brother, BB-Henna Henna Kalinainen häädettiin BB-talosta jo alkumetreillä ja nyt nainen toivoo Twitterissään, että kaikki nykyiset asukkaat seuraisivat häntä eli tulisivat ulos talosta.
Henna taitaa olla hieman kateellinen taloon jääneille, koska oma matka jäi jo toista kertaa näin lyhyeen.
Henna ei kuitenkaan istuskele päivät pääksytysten kotonaan tyhjänpanttina, vaan kertoo niiden kuluvan fanipostien vastailuun. Henna myös hehkuttaa pääsevänsä pian tulevalle BB-kiertueelle viettämään aikaa yhdessä ihmisten kanssa. Sitä odotellessa, me kaikki Henna-fanit!
Kannattaisiko Hennan hankkia stylisti.
/www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: Pitäisikö BB-Hennan palkata stylisti?
10.9.2010 13:22 / Katja Lintunen, kuva Timo Korhonen.

Sinkkuaikaa viettävä Henna Kalinainen pohtii palkkaavansa muotineron apuun.
Kuva
Big Brotherista tuttu Henna Kalinainen-Kurhinen, 21, kertoi eilen ravintola Belgen syntymäpäivillä, että hän aikoo muuttaa tyyliään aikuismaisemmaksi. - Haluaisin palkata itselleni stylistin, joka opastaisi minua pukeutumisessa. Uusi pukeutumistyyli on osa imagon muutosta. Viihdyn kuitenkin vanhoissa vaatteissani paremmin, mutta haluan aikuistua, Henna selitti Seiskalle.
Seiskan Kääk! –juoru:
Seiska 37/2010, s. 13 kirjoitti: Imutteli kadulla!
Big Brotherista tuttu Henna Kalinainen-Kurhinen pussaili viime viikon torstaina (9.9) kiihkeästi tuntemattoman miehen kanssa Ale Pubin edessä Helsingissä.
Henna oli jo baarissa kerännyt katseita villeillä tanssiliikkeillään, ja valomerkin jälkeen hän poistui ravintolasta miehen kanssa.
Henna esitteli lanneliikkeitään ja laulutaitojaan vielä pihalla ennen kuin syventyi kiihkeisiin suudelmiin saman miehen kanssa. He myös jatkoivat matkaa yhdessä, baarikärpäset vinkkaavat.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”