Nino Hermas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja ff » 20 Marras 2010 17:56

Zygerö kirjoitti:Mitä mitä? Alkavatko ihmiset vihdoin herätä siihen tosiasiaan, että Nino on väsynyt, samoja juttuja toistava, itseään liikaa esiintuova, ikäänsä nähden epäkypsä, kummallisesti puhuvauuunngg pikkuinen pojankloppi? Joko se joku kummallinen vetovoima on katoamassa? En tyrkytä mielipiteitäni, mutta kuitenkin. :D

Olisiko jopa mahdollista, että Nino ei enää viimeisenä päivänä olisikaan talossa? Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että Nino on yksi vahvimmista ehdokkaista viemään koko kauden, koska hänen tekemisistään ei koskaan löydy mitään valittamista tai ne ainakin laitetaan vaan ADHD:n piikkiin. Kulissit kaatuu! :cheers
Viihdyttävyys -efekti alkaa sumentua hiljalleen juurikin noiden samojen koiraa maaza/NikoN palvonta ja kiusoittelu yms. johdosta. Ei Nino kyllä voita tätä kautta, mutta saattaapi silti päästä neljän joukkoon tuon näennäisen/saman viihdyttävyytensä ansiosta, joille osa jaksaa vielä nauraa edelleen. Itse alan hieman saada Ninosta jo tarpeekseni, mitäs se nyt bb-talossa kaikkinensa on ollutkaan toista vuotta peräkkäin? Lähemmäs sata päivää ainakin eh?
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sami-jäpä
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Syys 2010 13:16

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja sami-jäpä » 21 Marras 2010 00:11

Jos vähäkin on järkee niin tää kotiin ja äkkii.RRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrasittava ja rrrrrrraaastava jätkä. Yleissivistys ala-asteelta,sosiaaliset taidot esikoulusta,ei siedä itseään kohti suunnattua kritiikkiä vaikka itse aukoo toisille päätä ihan suoraan ja sit selittää sen olleen "vaan läppää".

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Marras 2010 00:13

Ninon pelikirja on pitänyt paria poikkeusta lukuunottamatta: kun alkoholia on tarjolla niin parempi olla ottamatta ja mennä nukkumaan, että voi aamulla naukua ja vittuilla mokailijoille. Tällä kertaa tekosyynä oli hölmö "kun ei oo röökiäkään ni en juokaan".

Epi valitettavasti auttanut tässä, kun kertoo mitä pikku-ninja on huppelissa möläytellyt. 100% pelitaktiikkaa, kuin myös samojen vanhojen typerien huudahdusten toistaminen aamusta iltaan, päivästä toiseen. Niiden "hauskojen" fraasien siis, joista on edelliskaudelta saanut positiivista palautetta.

Ah, niin ihanan läpinäkyvää.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja maumiu » 21 Marras 2010 20:12

Olen edelleen uskollinen ( :lol: ) Nino-fani ja mielestäni loistava valinta asukkaaksi mutta alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tuo jankkaus siitä miten haluaa kotiin ja että tämän jälkeen ei kukaan enää ikinä määrää saako holkkeja tai nuuskaa ym..Jos on niin kamalaa niin voi lähteä poijes oma-aloitteisesti mutta kun haluaa häädön eikä muuta poistumistietä tänä vuonna.. :wink:
Tänä aamuna oli paras " jos jumala on olemassa niin pääsen tänään hyphyyn"-mantra päällä--
En tosiaankaan usko tai toivo että Nino häädetään tänään mutta voisi olla onnellinen ja kiitollinen :?: kun on päässyt jäämään taloon silloin kun muut all-starit häädettiin eikä joka päivä jaksaisi muistuttaa miten paska paikka talo on ja miten kovasti haluaa lähteä mutta ei kumminkaan sitten lähde.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Hilma » 21 Marras 2010 20:24

Tää olis kyllä niii-in onnellinen jos Nino oikeasti pääsisi tänä iltana sinne kaipaamaansa hyphyyn.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 21 Marras 2010 20:31

Jep, eiköhän tää vois olla tässä ninon osalta. Toivottavasti pääsee tänään tuolta itte mainitsemastaan henkisestä helvetistä pois. Ja sitten ens vuonna taas uudelleen taloon... [smilie=a_yumdumdoodledum.gif]
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

hullinmulli
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 25 Elo 2010 22:38

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja hullinmulli » 21 Marras 2010 20:58

Nykyisin eniten ärsyttää tuo Ninon taloon mukanaan tuoma naukuminen. Nyt se on tarttunut jo muihinkin asukkaisiin. :?

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 21 Marras 2010 21:04

Lainaus ihan omasta tekstistä, mut laitan sen nyt tännekkin. Uskotteko että jos ninon paras kaveri nikodemus lähtee hyphyyn tänään niin ninolle kävis alla kuvatulla tavalla?

***Ensin nino mennä töhöttähäs sitä tikanpoika kävelyynsä ympäri taloa vittua hokien ja ihmetellen ettei tää voi olla totta, sitten se sattumalta huomais peilikuvansa ja alkais manaamaan sitä kun se on niin vitun lihava ja sit se menis syömään sillä verukkeella kun nikodemus lähti ja hän jäi taloon yksin.***
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Hilma » 22 Marras 2010 10:55

Ninon naukumista ja muuta älykääpiömölinää ei kerta kaikkiaan jaksa enää kuunnella. [smilie=a_listenuppunks.gif]

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 22 Marras 2010 11:59

^Komps!

Siinä toinen vinkuja (mazan ohella), taaskaan ei oo mitään kivaa, pitää vaan ulkona palella. Ja on todella ruvennu risomaan toi sen kiejunta ja samojen fraasien toisto.

peppitussua on moitittu suurinpiirtein vähäalyiseksi, mutta ei tää hobittikaan älynlahjoillaan loista. Ainoa missä kohtaa hoksottimet toimii on se kun pitää lusmuilla jostain hommista, mitään ei viittis tehdä.
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Marianne » 22 Marras 2010 16:09

En tajua miksi tämä halusi uudestaan taloon tai ylipäänsä koskaan tähän ohjelmaan, kun jo eka kerralla INHOSI siellä oloa, valitteli, ei viitsinyt tehdä mitään ja haahuili ympäriinsä aamutakki päällä. Mitä ihmettä hän oikein kuvittelee BB:n olevan?? Joku paratiisi täynnä röökiä, viinaa ja karvattomia, halukkaita 20-v poikia?
Enkä tajua miksi katsojat äänestää tätä jatkuvasti jatkoon, kun itse itkee koko ajan haluavansa pois ja ei tee tehtäviä&kotitöitä. Ihan sama juttu kuin Kadin kanssa aikoinaan. Siellä olisi ollut monta tyyppiä jotka olisi palavammin halunnut olla talossa ja suoriutuu tehtävistä paremmin.
Enkä tajua, miten joku pitää tätä tyyppiä hauskana. Hokee koko ajan samoja juttuja kuin joku halvatun teletappi. Ekaa kertaa ei tee mieli lukea edes teksti:tv:n uutisia kun koko ajan hän hokee "Koira- Maza", mä oon niin läski, miksi täällä ei saa syötävää.

navigointi
Sala-asukas
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Syys 2007 01:33

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja navigointi » 22 Marras 2010 16:38

Nyt Nino ja Niko kotiin. Ovat tienanneet jo enemmän kuin siviiliss
Saanaat boonukset jo tullessaan: aikaisemmat kautensa.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 22 Marras 2010 16:46

^^ Loistava kommentti! [smilie=a_goodjob.gif]

Jos ei nyt ihan paratiisiksi bb taloa kuvittele niin ainakin luulee sitä helpoksi oikotieksi tullakseen *kunnon* julkkiseksi. Mikä taas hobitin kuvitelmissa tarkoittaa helppoa elämää paratiisissa = röökiä, viinaa ja karvattomia,laihoja,hyväkroppaisia, halukkaita 20 v kundeja.
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Marras 2010 20:27

Marianne kirjoitti:Hokee koko ajan samoja juttuja kuin joku halvatun teletappi.
No sinäpä sen sanoit. Teletappihan Nino onkin. Goirra-Maaza. Uudestaan. Goirra-Maaza. Uudestaan.........
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja scorchio » 22 Marras 2010 22:13

Edelleen soisin Ninolle voiton. Mutta kyllä on Nino kovin väsynyt mies. Ja jotenkin luovuttanut ja pelko persiissä siitä, mitä hutkahtaa nyt niskaan, kun talosta ulostautuu. Ninon muiden asukkien psyykkaukset talon jälkeisestä julkisuudesta ovat tainneet vaikuttaa eniten Ninoon itseensä.

Mutta kyllä se edelleen noista tylsimyksistä on viihdyttävin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Marras 2010 22:33

scorchio kirjoitti:Edelleen soisin Ninolle voiton. Mutta kyllä on Nino kovin väsynyt mies. Ja jotenkin luovuttanut ja pelko persiissä siitä, mitä hutkahtaa nyt niskaan, kun talosta ulostautuu. Ninon muiden asukkien psyykkaukset talon jälkeisestä julkisuudesta ovat tainneet vaikuttaa eniten Ninoon itseensä.

Mutta kyllä se edelleen noista tylsimyksistä on viihdyttävin.
Näiden uusvanhojen iso ero on siinä, että Ninolle pystyy edelleenkin nauramaan ajoittain. Niko taas ei ole saanut minua kertaakaan edes hymyilemään. Hauska tyyppi on mielestäni nimenomaan sellainen, joka saa edes joskus purskahtamaan nauruun.
a walking disaster

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Marras 2010 02:21

ellu himaan kirjoitti:^^ Loistava kommentti! [smilie=a_goodjob.gif]

Jos ei nyt ihan paratiisiksi bb taloa kuvittele niin ainakin luulee sitä helpoksi oikotieksi tullakseen *kunnon* julkkiseksi. Mikä taas hobitin kuvitelmissa tarkoittaa helppoa elämää paratiisissa = röökiä, viinaa ja karvattomia,laihoja,hyväkroppaisia, halukkaita 20 v kundeja.
Mistä Ninolle tämä hobitti -nimitys on tullut? BB-hobitti -nimitys on varattu BB3-Saulille ja BB3-Kadille, jotka myös käyttivät itse tätä nimitystä toisistaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 23 Marras 2010 02:36

Minäkään en oikein ymmärrä mikä siinä Ninossa nyt on niin hienoa. Viime vuonna suosio oli laimeahkoa, lähinnä sellaista "pysyköön nyt toistaiseksi sekoittamassa pakkaa ja hipelöimässä Jesaa/Sampoa"-luokkaa, mutta nyt tuntuu olevan selvästi tykätympi. Siitäkin huolimatta, että maneerit ovat täysin samat kuin viimeksikin ja niiden uutuuden viehätys karisi jo vuosi sitten, vain hokemat ovat vaihtuneet uusiin. Nino on kaiken lisäksi itsekin ollut tylsistynyt talossaoloonsa melkein ensimmäisestä viikosta lähtien.

Mutta silti, täytyy myöntää että seuraavalla kaudella talosta puuttuu jotain oleellista kun Nindis ei enää ole kuvioissa. (Eihän?)

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 23 Marras 2010 02:45

Vanha, väsynyt, tupakantuskainen lihava mies ...

Siihen viitaten kuinka mr. Hermas jaksaa aina muistaa ikänsä, kyllästyneisyytensä "tähän kaikkeen", lihavuutensa (ai minkä?) ja sen että jos nyt ois tupakkia niin ...
Osui vaan tossa aiemmin illalla korvaan sen PK-selostuksia, missä ilmeisesti puhuttiin siitä, että jos se nyt sais askin röökiä niin sivuoven kautta ulos polttamaan (pikainen korjaus jos kuulin ohi, kun kesken lauseen osui korvaani) ja BB sitten kysymään että tulis mahdollisesti aika kallis aski, 50k ja risat sekä 3 kk vapaata aikaa. :lol:

Ehdottomasti tollaseen olis pitäny ottaa kunnon otteella kiinni ja kutsua hetken päästä takasin ja jättää aski röökiä tuolille odottamaan ja sanoa että "siinä on, tossa on ovi, studion kautta pihamaalle, siellä voi polttaa sielunsa autuudesta jos kerran noin kovasti mieli tekee."

Ja jumalauta jos se naukuminen ei lopu! Nyt se on jo mennyt tartuttamaan sen muihinkin. Puuttuu enää et joku tulee kaupungilla vastaan ja naukuu samaan malliin ... pitänee harkita jotain rauhottavaa, koska muuten on sillon miestapposyyte lähellä.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Marras 2010 02:55

RealPlayer kirjoitti:No kyllä Ninon läpät alkaa olla niiiin toiston toistoa että... Alkukautena toivoin hänen jäävän viikoiksi taloon viihdettä luomaan, mutta nyt alkaa olla viihdekortit käytetty jo loppuun...samaa toistoa ja tuskailua päivästä toiseen...:(
Niinpä, Ninon tekemiset talossa ovat nyt jo hyvin ennalta arvattavissa, mikä tekee hänestä yksitoikkoisen ja tylsän. Niko S. oli taas asukkaana erittäin ennalta arvaamaton. Käytökseltään heidän väliltään oleva henkilö olisi hyvin mielenkiintoinen asukas.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

navigointi
Sala-asukas
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Syys 2007 01:33

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja navigointi » 23 Marras 2010 10:42

Nino on stressaantunut. Vetoaa AHDH:hon. - Muuten, samanlaiset oireet on NikoN:ssä: jalat vispaavat istuessaankin, tikkua pitää purra ja hyppiä kuin aropupu. Häneltä puuttu sen lisäksi lääkitys.- Ninolle soisin 50000 siksi, että saisi asiansa kuntoon. Jospa se tervehdyttäisi hyväsydämisen poika-paran. Lähestyy vasta miehen ikää ja on näyttänyt kestävänsä paineita. Koko rakkilauma kimpussa aamusta iltaan. Tsemppiä! Ja irrottaudu noista korppikotkista NikoN ja Maaasa.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 23 Marras 2010 15:31

Nino on ollut epätasaisesti viihdyttävä ja epäviihdyttävä, joka hetki värikäs. Enemmän kuitenkin Nino menee plussille, jopa niin, että soisin voiton. Hän tarvitsisi sitä Nikoa enemmän, kun raha-asiat lienevät aika solmussa. Mutta Niko ja Marika kelpaisivat minulle myös voittajiksi. En kuitenkaan ajatellut ruveta äänestelemään, toivottavasti se päätökseni pitää. Varsinkaan mitään turboja ei tulisi mieleenkään ottaa asiakseni. Rahastuksen makua, joka inhottaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”