Ksenia Suokas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ksenia Suokas

Viesti Kirjoittaja Karhu » 26 Elo 2012 23:17

Zygerö kirjoitti:ne tissit
Kuinkahan Rahikainen olisikaan mahtanut niitä kuvailla...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ksenia Suokas

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2012 01:00

gauchito kirjoitti:"Tv-tuotanto" tarkottanee tähtösiä, chättiä tai vastaavaa. En usko että kellekään bb-muijille on tarjottu mitään sen parempaa, eikä bb:n perusteella tietysti pidäkään tarjota, sillä se olis naurettavaa. Yliopiston tai vähintään mega-amiksen kautta sitten jos haluaa oikeisiin töihin telkkuun.
Oikeassa kyllä olet, että tuollaista se tv-työ luultavasti on.

Ei nyt tietenkään yliopistoa tarvitse tuollaiseen alaan, mutta sitä mieltä kyllä itsekin olen ettei pelkän BB:n perusteella vielä tässä maassa pidäkään chattia suurempaa tarjota. Voittajalle ja muille erityisen muistettaville ehkä mahdollisesti, mutta jotain muutakin näyttöä yleensä aina tarvitaan kun pelkkä BB.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Ksenia Suokas

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 10 Syys 2012 19:14

orgasmienkeli kirjoitti:Muotoilin vähän huonosti! Tarkoitin että miksi näistä söpöistä tytöistä nimenomaan Ksenia on pääsemässä tuollaisiin bisneksiin, kun joukosta löytyisi kiinnostaviakin söpöjä tyttöjä?

Ksenia siis oli mielestäni kaikista söpöin kutoskauden asukkaista! Marikan ohella siis. Näiden kahden välille en osaa eroa tehdä, mutta ovathan ne ihan tajuttoman söpöjä. :Love:
Itse vaan vaadin vähän muutakin kun söpöä naamaa ja hyvää kroppaa, eli ehkä se Marika olisi parempi tyyppi näihin tv-juttuihin.
Totta. Jos tää nyt on joku tv-chat juonto ohjelma tyylinen homma, niin Marikahan sanoi viimevuoden maaliskuun niko ässän haastattelussa jossa oli myös elisabet, niin että kyllä hän olisi valmis menemään tv-chat juontajaksikin jos maksettais kohtuu hyvin. Ja sehän se siinä taitaa ollakkin, ettei niille makseta hyvi. :D Kuitenki hyvän koulutuksen saamassa, niin ei iha mikä tahansa hintalappu enää kelpaa.


Hienoa, että ksenia saa moisen mahdollisuuden ja toivonmukaan hän onnistuu hyödyntämään tämän mahdollisimman hyvin. Toivottavasti tää ois jotai kunnon ohjelmaa, eikä niinku se nikon ja saulin plaalplaa tv mikä oli iha paska. Mut eiköhä se oo joku voittopotti 2.0. :(

Ksenia oli kyl yks söpöimmistä asukkaista mitä bb;ssä on ollu. Vaikkakin taisi olla hieman tapettia, pois lukien legendaariset tissit.
Numero yksi:Marika

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Ksenia Suokas

Viesti Kirjoittaja gauchito » 03 Marras 2012 20:05

ksml.fi kirjoitti:BB-tähti yllättyi yökerhossa – katso kuvat

Ai toi seinä on punainen!

Jyväskylän yökerhot ovat Ksenia Suokkaalle, 21, tuttuja aukioloajoiltaan eli öiltä, mutta tällä kertaa hän on lähtenyt vierailemaan kahdessa niistä keskellä päivää. Mukaan hän on ottanut ystävänsä Topias Kososen, 25.

Giggling Marlinin päivävalaistuksessa Ksenia hämmästelee ensimmäisenä juuri seinien ja kalusteiden värejä. Öisin ne katoavat diskovaloihin.

Kun yökerhosta tulee päiväkerho, Ksenialle toisin hahmottuvat myös välimatkat.

– Tila tuntuu pienemmältä nyt kun näkee seinät. Ja tiskissä on yöllä kiertämistä, mutta oikeasti se onkin aika pieni.

Seitsemän vuoden bilettäminen on jättänyt patinansa Giggling Marliniin. Tekisiköhän päiväsaikaan mieli istua sohvalle vaaleassa mekossa?

Kesäkuussa avattu Escape sen sijaan hohtaa uutuuttaan.

– Tuoksuu samalta kuin öisin, Ksenia sanoo heti ovella.

Myös Escape tuntuu Kseniasta ja Topiaksesta pienemmältä päivällä kuin yöllä.

– Mutta päivällä täältä erottuu enemmän hienoja yksityiskohtia, kuten yläkerran koristellut penkit, Topias huomaa.

Image
Miten olen voinut törmätä yöllä tähän lasiseinään?” Ksenia Suokas ihmettelee Escapessa päivällä. ”Nauroimme kaverini kanssa ihan sikana, kun hän oli juuri kompuroinut portaissa, enkä huomannut tätä – ja pam. Hampaastani lohkesi pala ja huulestani tuli verta.

Image
Sohvat ovat vaaleammat kuin olen kuvitellut ja katto on näköjään punainen. Lattian tahmaisuuden huomaan vasta nyt”, Ksenia Suokas toteaa päiväkäynnillään Giggling Marlinissa.
http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/yoker ... sa/1266910

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ksenia Suokas

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Helmi 2013 20:26

Tämä BB-julkkis käy yökerhoissa, joiden eteen pääsee autolla

Kuva

29.1.2013 08:14
Tosi-tv-ohjelma Big Brotherissa syksyllä 2010 nähty jyväskyläläinen Ksenia Suokas valitsee yökerhonsa logistisin perustein:

– Käyn tasaisesti GM:ssä (Giggling Marlin) ja Escapessa ja olen miettinyt, miksen käy myös Brassa. Mutta sen eteen ei pääse autolla, Ksenia kertoi Kaupunkilaisessa.

Ksenia oli haastateltavana Mun Jyväskylä -juttusarjassa, jossa tunnetut kaupunkilaiset sijoittavat kartalle tärkeät paikkansa Jyväskylästä.

Ksenia kertoi myös muun muassa sen, että hänen ensimmäinen työpaikkansa oli yläasteaikana Jyväskeskuksessa puhelinmyyjänä.

– Se ei sopinut mulle. En ole niin puhelias ja räväkkä tuputtaja, että pystyisin melkein pakottamaan sut ostamaan lehden. Ei siitä paljon saa, jos myy neljässä tunnissa yhden tilauksen.

Harjun stadionilta Ksenialla on erityinen muisto ala-asteajalta.

– Mut valittiin kerran koulujenvälisiin 50 metrille. Satoi kaatamalla ja muut aikoivat juosta paljain jaloin, joten minäkin otin kengät pois. Ainoa vain, että mulla oli säärystimet. Ne alkoivat löpöttää matkalla ja jäin viimeiseksi. Se ärsyttää vieläkin.

Ksenia on kirjoilla Sepän lukiossa, mutta haaveilee valkolakin sijaan ihan muusta.

– Aloitin 2008, ja 2011 siirryin aikuislukioon, enkä aio käydä sitä loppuun. On ollut niin paljon vastoinkäymisiä opiskelussa. Odottelen ihmettä, että pääsisin Aki Korpisen kouluun. Haluan parturi-kampaajaksi.
http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/bb-ju ... la/1292687

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”