Elisabet Vuorinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja omelia » 29 Joulu 2010 01:50

mtv3.fi kirjoitti:BB-Elisabet suhteestaan BB-Petriin: Kunhan hengaillaan

28.12.2010 14:56

Kuva

Big Brotherista tuttu Elisabet kertoo pitävänsä edelleen yhteyttä tiettyihin BB-talon asukkaisiin.

Elisabet kertoo olleensa BB-elämän jälkeen tekemisissä Marin, Ninon ja Petrin kanssa. Elisabet ja Petri viihtyivät talossa hyvin läheisissä merkeissä. Elisabet on tavannut Petriä myös talon ulkopuolella, mutta nainen vakuuttaa olevansa yhä sinkku.

– Olen jotain pari kertaa tavannut Petriä, mutta ystävyyttä tämä vain on. Kunhan hengaillaan, samaa meininkiä kuin talossa, Elisabet toteaa salaperäisesti.

Elisabet kertoo, että hän on saanut jatkaa elämäänsä normaalisti BB-julkisuudesta huolimatta. Ainostaan naisen Facebook-tili oli täyttynyt viesteistä, joista kaikkia hän ei ole vielä ehtinyt edes lukea läpi.

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sarki » 23 Tammi 2011 21:13

Onko kukaan nähnyt Ellua töissä. Sanoi haastattelussa että menee tammikuussa töihin. Olisiko mennyt vielä metroon hommiin. Näky olevan facebookissa että on parisuhteessa.

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 10 Helmi 2011 18:31

Elisa on tosi viihdyttävä persoona vaikka niitä kirosanoja lentääkin harvinaisen usein! :)
tanja on paras! :)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Helmi 2011 15:31

Vai on palomieheksi ryhtyminen myös vaihtoehtona?
www.voice.fi/ kirjoitti: Tuleeko hänestä Suomen kaunein palomies?
Viihde | 2011-02-11 15:00:48 | Mikko Räsänen |
Viime syksyn Big Brotherista tuttu Elisabet haaveilee poliisikouluun pääsemisestä. Sitä ennen hän saattaa opiskella palomieheksi.


Jos Elisabetin suunnitelma toteutuu, lähtee hän pelastusopistoon. Sen jälkeen Elisabetista saattaa hyvinkin tulla Suomen kaunein palomies, sillä miesvaltaisella alalla ei liikaa naisia ole, ja tulenpunaisten hiustensa ansiosta Elisabet erottuisi varmasti muista kollegoistaan.

Kovin pitkäaikaista palomiehen uraa Elisabetille ei kuitenkaan uskalla ennustaa, sillä hänellä on muita tulevaisuudensuunnitelmia.

- Tavoitteeni on päästä poliisikouluun, Elisabet kertoo Voicelle.
Elisabetissa olisi siinä mielessä ainesta poliisiksi, että hän on tuskin lahjottavissa.

Elisabet tarvitsisi sellaisen miehen, jolla on sopivan valikoiva kuulo. Petrissä saattaisi kyllä olla siihen suuntaan olevia taipumuksia.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sarki » 11 Helmi 2011 17:13

Arvatkaas missä se pelastusopisto sijaitsee? No tietenkin Kuopiossa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 11 Helmi 2011 19:17

Poliisikoulu on Tampereella, mutta eipä liene pelkoa että Lissu sinne pääsisi.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
mara
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Syys 2010 12:46

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja mara » 13 Helmi 2011 01:09

toi mitä Sarki sano et Elisa näyttää olevan facebookin mukaan parisuhteessa, huomasin saman sillon joskus joulukuun puolesvälis. Sillon muutamaa päivää myöhemmin Petrillä vaihtu parisuhdetilanne että parisuhteessa. Muutenki ne laitteli aina välillä toistensa facebook -seinille jotai hymyjä, sydämiä ja viestejä.
Sitte tossa olisko ollu jos nyt tarkalleen muistelen niin 25.1 ku sitte kummanki parisuhdetilanne facebookis vaihtu samana päivänä et "sinkku" ku edellisenä päivänä ne oli vielä kummatki parisuhteessa. ( stalkkaan niiden profiileja välillä liikaa :D ), sitä seuraavana päivänä ne ei ollu facebookis enää toistensa kaverilistallakaa, mut pari päivää myöhemmin nii ne lisäs toisensa kavereiks uudestaa.
Ihan voi hyvin nähdä että ne on ollu yhdessä, vaikka ihan muuta on väittäny :D, Petriki ollu Helsingis käymäs aika paljo noina aikoina kans.

Joo katoin kans tota palomiehes hommaa ja Kuopios näköjää joo on se opisto :D, taitaa Elisa mennä Petrin luo asumaa siks aikaa :D

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja calderyon » 13 Helmi 2011 16:35

Stara.fi kirjoitti:BB-Elisabetiä heitettiin sian päällä

Suomen Big Brother -ohjelman tuoreimmalta tuotantokaudelta tutuksi tullut BB-Elisabet ei ole ohjelman jälkeen juuri viihdelehtien otsikoissa paistatellut. Nyt Staran Chaos Tube -blogitiimi kuitenkin tapasi hänet helsinkiläisravintolan avajaisissa.

Elisabet kertoi BB-Niko Saarisen haastattelussa palanneensa takaisin töihin, mutta metron vartijaksi hän ei kuitenkaan halunnut enää palata.

- Metroon en ole palannut, mutta vartiointikeikkoja teen ja järjestyksenvalvojana kanssa. Nyt on pikkuhiljaa päässyt palaamaan arkeen. Stadikalla kun tein keikkaa, niin mua heitettiin sian päällä. En tiedä että oliko se vain sattumaa et mua ja mun paria heitettiin, vai oliko se tarkoitettu mua kohtaan, BB-Elisabet kertoi.

Elisabet häädettiin Big Brother -talosta vain viikko ennen finaalia. Putoaminen juuri finaalin kynnyksellä ei kuitenkaan häntä harmittanut.

- Ihan mahtava kokemus. En mä missään vaiheessa haistanut siinä rahaa. Mua ei haittaa ollenkaan että mä kärsin siellä vaan sen viikon vähemmän mitä noi muut. Ei haittaa ollenkaan. Mä olin ihan innoissani kun mä pääsin sieltä pois ja pääsin dokaamaan finaalibileisiin. Se oli se tärkein.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja calderyon » 13 Helmi 2011 19:09

Stara.fi kirjoitti:BB-Elisabetiä pyydettiin alastonkuviin – ei suostunut

Suomen Big Brother -ohjelman tuoreimmalta tuotantokaudelta tutuksi tullut BB-Elisabet ei ole ohjelman jälkeen juuri viihdelehtien otsikoissa paistatellut. Nyt Staran Chaos Tube -blogitiimi kuitenkin tapasi hänet helsinkiläisravintolan avajaisissa.

Elisabet kertoi BB-Niko Saarisen haastattelussa muiden muassa saaneensa tarjouksen alastonkuvissa poseeraamisesta. Kaunis punapää ei ole kuitenkaan ainakaan vielä riisumassa vaatteitaan.

- No en ole menossa. Sitä vois ehkä harkita, jos olis kroppa paremmassa kunnossa, mutta ei ehkä kyllä sittenkään. Yhdeksän kiloa tuli lisää siellä talossa, mutta en ehkä menis muutenkaan, BB-Elisabet kertoi Chaos Tubelle.

Samalla Elisabet kertoi ihmisten tunnistavan hänet edelleen kadulla.

- On tunnistettu. Tänäänkin kun mä tulin bussista niin sieltä tuli hirvee lauma pyytämään nimmareita kun mä olin koiran kanssa siinä. Tosi paljon tullaan repimään hihasta ja kaikkea. En sitten tiedä mistä se johtuu.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 06 Maalis 2011 11:16

Elisabet on ihana :) En ois halunnu et se ois pudonnu... mut se otti kyl tosi hyvin sen putoomisen!
tanja on paras! :)

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 26 Elo 2012 20:12

Ajattelin nyt kysellä täältä, kun en muualtakaa tiedä mistä kysyisi..

Oliks se Elisabet kauden alussa hoikka, pyöreä vai siit väliltä? Mun mielestä ku se ei ollu mikään ihan hoikka, muttei pyöreekään, mutta promokuvissaan on kumminkin todella isokokoisen näköinen..?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Elo 2012 20:15

Jonnexxx kirjoitti:Oliks se Elisabet kauden alussa hoikka, pyöreä vai siit väliltä? Mun mielestä ku se ei ollu mikään ihan hoikka, muttei pyöreekään, mutta promokuvissaan on kumminkin todella isokokoisen näköinen..?
Elisabet oli kauden alussa, keskellä kautta ja kauden jälkeen kaikkienaikojen kaunein suomalainen BB-kisaaja (Maxinen jälkeen tietty). Ja mitähän väliä sillä oli minkä muotonen se oli?

"Todella isokokoisen näköinen..." mitä helvettiä?

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 26 Elo 2012 20:16

"Todella isokokoisen näköinen..." mitä helvettiä?
Siis, naama näyttää tosi leveelt ja tällee, kuten vartalokin.. Kaunis oli kyllä juu, muuten!

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 09 Loka 2012 17:22

Kadin lisäämä kuva Elisabetista FB :een. Elluhan oli kasvissyöjä, mutta onko tuossa hampurilaisessa lihaa, kun en itse erota? :imrgreen:

Image

Edit. Kuvaa painamalla se suurenee, joten kyllä mä ihan täysikokoista kuvaa katselin, enkä tosta pikkusesta. :king
Viimeksi muokannut Zygerö, 09 Loka 2012 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvaa pienennetty.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Loka 2012 22:06

^ Enpä ite ainakaa erota, mut voihan se olla falafel-hampurilainen tai joku vegeversio kuiteskin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Sky » 09 Loka 2012 22:30

^^Ja Elluhan ei muutenkaan ollut täysvege, vaan söi ainakin luomulihaa. Mut veikkaisin kasvispihviksi tms. niinku Jonksu sanoi.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 09 Loka 2012 23:11

Sky kirjoitti:^^Ja Elluhan ei muutenkaan ollut täysvege, vaan söi ainakin luomulihaa. Mut veikkaisin kasvispihviksi tms. niinku Jonksu sanoi.
What, mun mielestä se ei suostunu syömään mitään lihaa? O___o Siitä tonnikala jutustakin alkoi silloin hässäkkä. Ja juu, varmaan joku kasvispihvi :-DD

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja gauchito » 10 Loka 2012 01:18

Ellun kasvissyönti oli huijausta, ainakin Ninon mukaan. Paljastuu tossa viime kauden alussa tehdyssä haastiksessa kohdasta 6:38 eteenpäin:
http://ylex.yle.fi/radio/vieraat/nino-o ... t-kaatuisi

Ellu ja Kadi taitaa olla nykyään aika bestiksiä. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 10 Loka 2012 16:17

^ Ne on parisuhteessa, tai sitten se on vaan joku läppä, vaan ovatkin pelkkiä bestiksiä.

Facessa lukee ''Parisuhteessa käyttäjän Kadi Kaljula kanssa'' ja Kadin lisäämissä kuvissa lukee ''Rakas tyttöystäväni'' mutta voihan se läppääkin olla. :)

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 15 Loka 2012 17:56

vittu jebou! ELLU EXTRASSA PERJANTAINA [smilie=a_smitten.gif] :bidmouth: :tu :tu :tu Pakko, pakko, pakko kattoa!

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Rita » 18 Loka 2012 15:52

Kiva kuulla Elisabetistakin taas koska oli mun silmissä kautensa toisiksi paras asukas heti Marikan jälkeen.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet Vuorinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 19 Loka 2012 19:52

Elisabet oli lihonnut ihan saatanasti, ja tukka oli rumasti, ja näytti linnunpesältä. Muuten kyllä ihan yhtä söpö kuin ennenkin! [smilie=a_smitten.gif] Se käsi kyllä.. :td

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”