Marika Eerola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 01 Syys 2010 23:55

Nousee listalla niin että humina käy. Kerrassaan omaperäinen ja hauska tyttö kun ei liikaa mieti mitä sanoo. Pisteet vielä siitä, että joutuu kestään kiusaamista.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 02 Syys 2010 02:27

Sietämätön kälättäjä! Piste.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 02 Syys 2010 03:52

Edelleenkin hassunhassu höpsyttelijä on suosikkinani! :)
Itse pidän Marikan äänestä. Se on selkeä ja sopii hyvin hänen luonteeseen.
Onhan se ehkä hieman "tyttömäinen" se ääni, mut silti sopii hyvin hänelle.

Onko muuten tällä likalla mitään irc-galtsu sivustoa tai jotai vastaavaa?
Numero yksi:Marika

Karoliina
Kesä-Esa
Viestit: 45
Liittynyt: 10 Marras 2009 01:18

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Karoliina » 02 Syys 2010 05:36

Teräs NallePuh kirjoitti:
Onko muuten tällä likalla mitään irc-galtsu sivustoa tai jotai vastaavaa?
http://irc-galleria.net/user/Nymph

Minä tykkään kans Marikasta, haluan nähdä hänet aivan viimeisille viikoille asti, mutta pelkään että hänet äänestetään ulos melko nopeasti "oudon" luonteeensa takia.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 02 Syys 2010 13:23

Ei voi muuta sanoa kuin tekipä Marika mitä tahansa, niin hän saa hymyilemään mut. :)[/quote]

Ohhoh ja ohhohhoh! No, makuja tosiaan on monenlaisia, viimeinen tyyppi, jota voisin ikinä koskaan milloinkaan fanittaa. Ääni ei herkeä hetkeksikään, falsetti höpöttäminen ilman pienintäkään järkeä jatkuu jatkuu jatkuu ... korvat soi yölläkin ...

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 02 Syys 2010 13:25

http://irc-galleria.net/user/Nymph

Minä tykkään kans Marikasta, haluan nähdä hänet aivan viimeisille viikoille asti, mutta pelkään että hänet äänestetään ulos melko nopeasti "oudon" luonteeensa takia.[/quote]

Juu, ei edes lievästi OUTO, vaan sietämättömissä määrin. Mistä näitä sikiää?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 02 Syys 2010 15:19

Viru valge 80 % -mainoksesta :thumbsup
.
Ihmisten edessä.

banaanisuklaamuffini
Tuotantoassistentti
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Tammi 2010 13:30

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja banaanisuklaamuffini » 02 Syys 2010 16:48

Marika on ehkä nyt joku viidenneks tai neljänneks paras asukas!
Ei voita Hannuu, Villee eikä Satuu, mut tulee heti perässä ja on tosi hauska ja pirtee ilmestys tonne tylsimysten paratiisiin.

Avatar
Tharken
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Loka 2009 21:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Tharken » 02 Syys 2010 23:06

Pois tämä idiootti pissis. Täytyy ottaa tuotantoon yhteyttä ja kysyä paljonko tämän ärsyn poistamien talosta maksaa
Turboäänet Eetulle!

Storbe
Läyhääjä
Viestit: 131
Liittynyt: 24 Touko 2008 20:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Storbe » 02 Syys 2010 23:24

Mitä oon Marikaa kattellu ja kuunnellu, ei ole idiootti, ei pissis. Joutavien poistaminen pitäisi aloittaa:
1: salatalosta kaikki huitsin nuubiaan ja
2: ekatalosta Ville, Paul, Habib, Paul, Habib, VIlle huitsin nevadaan.

Marika on erinomainen BB-asukas ja olis tosiaaan sääli jos ulostetaan. Sitten ei enää jää kuin hmm, ehkä Satu? ehkä Elisa? ehkä Hannu?

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Evalds » 02 Syys 2010 23:45

Ikävä kyllä Marika kuuluu kyllä näihin joka kautisiin ns. "sivullisiin uhreihin" joita saa vapaasti talossa haukkua, ilman että syntyy mitään metakkaa netissä, vrt Janin mokotus!

Putoaa melko nopeasti, mikä on armeliasta Marikalle, ei pärjää tuolla raatelijoiden keskellä.

Storbe
Läyhääjä
Viestit: 131
Liittynyt: 24 Touko 2008 20:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Storbe » 02 Syys 2010 23:48

Uskallan olla sitä mieltä, että Marika ei armeliaisuutta kaipaa. On jo raatelijoiden kanssa niin sinut että pärjää kyl.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 03 Syys 2010 00:46

Käläkälä käläkälä kälä, takuulla puhuu unissaankin. Ei hiljene millään, ei mitään sanottavaa - ylipäätään ei mitään sanottavaa. Aivan hörhö. onneksi ei tarvitse koskaan ikinä missään nähdä BBeen jälkeen. Toivon mukaan lentää ulos kuin leppäkeihäs. On noussut inhokkien kärkeen. Onneksi on salahuone, josta saa lepoa Marikan kälätyksestä.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 03 Syys 2010 01:01

Marika ärsyttää mua. Tämä on mun subjektiivinen mielipide, joka perustuu ennen kaikkea erääseen vanhaan kämppikseen kymmenen vuoden takaa. Mä en vaan kestä tuota ihmistyyppiä, jonka mielestä sössöttäminen on söpöä ja kirpparilta ostetut tökeröt vaatteet hienoja. Mutta se on vain mun henk. koht mielipide.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 03 Syys 2010 01:11

Marika vaikuttaa kyllä vahvasti ADHD oireiselta. Saisi olla pitempään tekemässä tunnetuksi oireistoaan ja säpinää ( Ninollahan taitaa olla diagnoosi ko oireistosta )

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 03 Syys 2010 04:18

:evil: :evil: :evil: Saisivat asukit jo lopettaa Marikan kiusaamisen. Ilkeetä.
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1179870
Että ne jaksaa nälviä häntä tuosta aina. :( Tämähän on kuin mikäkin alaasteen käytävä jossa kiusataan porukalla jotakin silmätikuksi pistettyä ihmistä, eli tässä tapauksessa Marikaa. :cry: :cry:
Karoliina kirjoitti: http://irc-galleria.net/user/Nymph

Minä tykkään kans Marikasta, haluan nähdä hänet aivan viimeisille viikoille asti, mutta pelkään että hänet äänestetään ulos melko nopeasti "oudon" luonteeensa takia.
Oijoi. :) Kappas, saman ikävuoden ihmisiä kuin miekin. Jotkut blogi jutut tuolla tytöllä on aika hauskoja. :)

Olen kyllä samaa mieltä, että hän tulee putoomaan sieltä pian. Hänen luonteensa eroaa liikaa tyypillisestä suomalaisesta tuppisuusta. Harmi vain, että ihmiset äänestävät sellaisia henkilöitä joidenka luonteet matsaa hyvin kanssa, sen sijaan että äänestäisisi sellaista henkilöä josta olisi jotakin opittavaakin. Marikasta on paljon opittavaa, kuten olen tainnut aiemmin sanoakkin, että hänen positiivisuudesta ja avoimuudesta pitäisi muidenkin ottaa mallia. :)

Itekkin olen ruvennut ajattelemaan omaa ajattelutapaani ja olen kyl huomannut että Marikan tyylinen avoimempi tapa ilmaista tunteita jne. on paljon parempi mitä minun nykyinen sulkeutuneisuudempi. Ei siinä mitään vakavaa tapahdu vaikka sanoo jonkin mielipiteen vaikkei toinen olekkaan samaa mieltä ja siitäpä helposti keskusteluakin syntyy kun mielipiteistä voi sitten alkaa haarautumaan uusia keskusteluita. Itelläni on kyllä ollut tämä avoimuus hukassa pitemmän aikaa. Että kiitosta vain Marika, olet antanut minulle ajattelemisen aihetta ja prehäps avannut silmäni vihdoinkin. :)
Mut anyways, samalla periaatteella aion äänestää kuin ekassakin bb;ssä, eli aidoin voittoon, eli ekassa perttu ja nytten Marika. :cheers
(Paitsi tietysti jos hän joutuu Nikonia tai ninoa vastaan, niin sitten katson vähän äänestystuloksia, että jos kuilu on kovin iso, niin ei mitään järkee tuhlata rahojaan varmaan putoamiseen.
siiri.x kirjoitti:Viru valge 80 % -mainoksesta :thumbsup
Pelkästään jo tuon takia Marikan pitäisi voittaa. :festari:

Onkos muuten missään videopätkällä tuota Marikan pantomiimi tanssia? :)

Huvitti kyl tuo tän päivän kooste, kun kelkkaa rakentaessa hän hoki "no stress, no stress no stress." :lol:

Kuulostaa niin huvittavalta, erityisesti hänen omaperäisen äänen takia. :)
Numero yksi:Marika

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 03 Syys 2010 10:28

Marika !!!!

Please !!!!

OLE HILJAA.... [smilie=a_listenuppunks.gif]

Avatar
Tharken
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Loka 2009 21:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Tharken » 03 Syys 2010 10:37

Teräs NallePuh kirjoitti::evil: :evil: :evil: Saisivat asukit jo lopettaa Marikan kiusaamisen. Ilkeetä.
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1179870
Että ne jaksaa nälviä häntä tuosta aina. :( Tämähän on kuin mikäkin alaasteen käytävä jossa kiusataan porukalla jotakin silmätikuksi pistettyä ihmistä, eli tässä tapauksessa Marikaa. :cry: :cry:
Karoliina kirjoitti: http://irc-galleria.net/user/Nymph

Minä tykkään kans Marikasta, haluan nähdä hänet aivan viimeisille viikoille asti, mutta pelkään että hänet äänestetään ulos melko nopeasti "oudon" luonteeensa takia.
Oijoi. :) Kappas, saman ikävuoden ihmisiä kuin miekin. Jotkut blogi jutut tuolla tytöllä on aika hauskoja. :)

Olen kyllä samaa mieltä, että hän tulee putoomaan sieltä pian. Hänen luonteensa eroaa liikaa tyypillisestä suomalaisesta tuppisuusta. Harmi vain, että ihmiset äänestävät sellaisia henkilöitä joidenka luonteet matsaa hyvin kanssa, sen sijaan että äänestäisisi sellaista henkilöä josta olisi jotakin opittavaakin. Marikasta on paljon opittavaa, kuten olen tainnut aiemmin sanoakkin, että hänen positiivisuudesta ja avoimuudesta pitäisi muidenkin ottaa mallia. :)

Itekkin olen ruvennut ajattelemaan omaa ajattelutapaani ja olen kyl huomannut että Marikan tyylinen avoimempi tapa ilmaista tunteita jne. on paljon parempi mitä minun nykyinen sulkeutuneisuudempi. Ei siinä mitään vakavaa tapahdu vaikka sanoo jonkin mielipiteen vaikkei toinen olekkaan samaa mieltä ja siitäpä helposti keskusteluakin syntyy kun mielipiteistä voi sitten alkaa haarautumaan uusia keskusteluita. Itelläni on kyllä ollut tämä avoimuus hukassa pitemmän aikaa. Että kiitosta vain Marika, olet antanut minulle ajattelemisen aihetta ja prehäps avannut silmäni vihdoinkin. :)
Mut anyways, samalla periaatteella aion äänestää kuin ekassakin bb;ssä, eli aidoin voittoon, eli ekassa perttu ja nytten Marika. :cheers
(Paitsi tietysti jos hän joutuu Nikonia tai ninoa vastaan, niin sitten katson vähän äänestystuloksia, että jos kuilu on kovin iso, niin ei mitään järkee tuhlata rahojaan varmaan putoamiseen.
siiri.x kirjoitti:Viru valge 80 % -mainoksesta :thumbsup
Pelkästään jo tuon takia Marikan pitäisi voittaa. :festari:

Onkos muuten missään videopätkällä tuota Marikan pantomiimi tanssia? :)

Huvitti kyl tuo tän päivän kooste, kun kelkkaa rakentaessa hän hoki "no stress, no stress no stress." :lol:

Kuulostaa niin huvittavalta, erityisesti hänen omaperäisen äänen takia. :)
Yhym. En jaksanut edes lukea.

Marika ULOS ja ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Turboäänet Eetulle!

Tinuviel
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Syys 2010 10:19

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Tinuviel » 03 Syys 2010 15:26

Go Marika Go :thumbsup


Marika on talon aidoin, ihastuttavin, hassuin, empaattisin ja ihanin asukas. Typeriä olette ihmiset jos hänet äänestätte jo tässä vaiheessa pois. Miettikää nyt, hän on siellä muiden uhrina nyt ihan ilman syytä. Kiusaajat talosta ulos :evil: :evil:

Marikalla toki on persoonallinen tapa ilmoista itseään mutta kuinka suuri synti se nyt sitten on? Pidetään tämän hupsun menninkäisen puolia viimeiseen asti 8)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Syys 2010 15:45

Tinuviel kirjoitti:Go Marika Go :thumbsup


Marika on talon aidoin, ihastuttavin, hassuin, empaattisin ja ihanin asukas. Typeriä olette ihmiset jos hänet äänestätte jo tässä vaiheessa pois. Miettikää nyt, hän on siellä muiden uhrina nyt ihan ilman syytä. Kiusaajat talosta ulos :evil: :evil:

Marikalla toki on persoonallinen tapa ilmoista itseään mutta kuinka suuri synti se nyt sitten on? Pidetään tämän hupsun menninkäisen puolia viimeiseen asti 8)
:shock:
Taidanpa haluta Marikan aika pian ulos. Mä edelleen kuulen Marikan äänen, mutta en mitään, mitä hän sanoisi.
a walking disaster

Tinuviel
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Syys 2010 10:19

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Tinuviel » 03 Syys 2010 15:51

Toivon, että on kuitenkin ihmisiä jotka hänet talossa haluavat edelleen nähdä. Mielestäni ensin ulos nämä kiusanhenget ja itseään parempina pitämät tyypit. MARIKA VOITTOON! :cheers

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 03 Syys 2010 16:00

Tinuviel kirjoitti:Toivon, että on kuitenkin ihmisiä jotka hänet talossa haluavat edelleen nähdä. Mielestäni ensin ulos nämä kiusanhenget ja itseään parempina pitämät tyypit. MARIKA VOITTOON! :cheers
Ärsyttävyydessä ylivoimaisesti vahvin: Marika
Seuraavana Mari. Mieluummin kumpikin pellolle mieluummin nopeammin kuin HETI! Sietämättömiä pissiksiä molemmat. Sietämättömiä, sanon minä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”