Ksenia Suokas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 16 Loka 2010 19:27

Olen totaalisen kyllästynyt tähän pallonaamaan, joka lässyttää lapsellisesti lapsellisia juttujaan ja mässyttää alituisesti jotain karkkia tai mitä mässytettävää ikinä on tarjolla. Suu jauhaa koko ajan. Mahtuukohan lopulta ovista ulos, joten parasta ajaa ulos ennen sitä - mieluiten huomenna. Mikrofonien turmelukin jo riittää, kun ei tämän tumpelon muisti riitä edes sen varjelemiseen.

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 16 Loka 2010 23:41

Hyvää ja oivaltavaa juttua tänään: sekä Hannun tilanteesta ja siihen johtaneista olettamuksista että muutenkin saunassa venäläisyydestä ja muutenkin elämästä. Nostanut yhden päivän aikana enemmän pointseja kuin koko aikaisemman kauden aikana.

valtavaego
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Loka 2010 22:20

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja valtavaego » 16 Loka 2010 23:51

Samaa mieltä kuin laatuviihde. Ksenia on puhunut tänään mielenkiintoisesti. Tosin olen tykännyt hänen puheistaan ja huumoristaan melkein alusta alkaen. Hän on hyvä asukas ja kerta kaikkiaan kuuluu taloon.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 17 Loka 2010 00:03

Onneksi putoaa huomenna. Tervemenoa mahd. kauas!

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 17 Loka 2010 00:52

Aluksi pidin Kseniasta tosi paljon, mutta nyt tuo teinimäisyys vaan ärsyttää ulos heti Marikan jälkeen kiitos.

valtavaego
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Loka 2010 22:20

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja valtavaego » 17 Loka 2010 01:41

Ksenian eduksi on sanottava esimerkiksi parhaillaan (1:40) käynnissä oleva mahtava analyysi siitä, kuka pitää kenestäkin talossa.

Hakkaa mennen tullen kaikkien muiden talolaisten puheet tähän mennessä.

Aivan loistavaa! :thumbsup

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja maumiu » 17 Loka 2010 11:31

Mutta taas päästiin tuossa yöllisessä Marikan ja Ksenian keskustelussa siihen miten lapsellinen Ksenian ajatusmaailma on.
Hieman lainauksia: " Mun eksä on maailman ihanin ihminen, me ollaan nyt kavereita, se halus viettää mun kans ralliviikonlopun ja kysy et ootko mun kans rallit jos ostan sulle pari paitaa? No, mä mietin pari päivää ja sanoin et voin ollakin ja sit syötiin kauheesti karkkia ja sipsiä ja ostettiin leffoja sen jätkän rahoilla ja sit mun paras kaveri soitti et vittu ollaan yhen jätkän avoautossa ja mentii niiden kämpille ja siel oli iso uima-allas ym. niin sit menin möksö-puuhun mut sit tää mun eksä yritti lohduttaa mua ja sanoi et mennään ostaa vielä sulle uus huppari ja sit tulin alas sieltä mökömökö-puusta ja ostettii mulle huppari".. :shock:
"Mun sana on sille laki, se tekee aina mitä mä haluan et mulla olis hyvä mieli"
Taitaa Ksenia hieman hyväksikäyttää toista ihmistä joka haluaisi vaan olla tämän lähellä..Käy sääliksi tota jätkää..
Vähän pitkä teksti tiedän mutta tosta huomaa aika hyvin miten teinimäisellä tasolla tämä tyty on..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

valtavaego
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Loka 2010 22:20

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja valtavaego » 17 Loka 2010 11:54

maumiu kirjoitti:Vähän pitkä teksti tiedän mutta tosta huomaa aika hyvin miten teinimäisellä tasolla tämä tyty on..
Ei ole väärin, että teini on teinimäisellä tasolla. Kaikesta huolimatta Ksenia tuottaa paljon hauskempaa ja hyväntuulisempaa puhetta kuin monet muut talon asukkaat puhumattakaan vaikkapa tänne kirjoittavien negatiivisuuskeskittymien tuotoksista.

Suosittelen Ksenian kuuntelemista kaikille niille, jotka viettävät päivänsä kiukkua puhkuen.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Loka 2010 11:56

valtavaego kirjoitti:Suosittelen Ksenian kuuntelemista kaikille niille, jotka viettävät päivänsä kiukkua puhkuen.
Haluat, että heiltä napsahtaa ohimosuoni poikki?

valtavaego
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Loka 2010 22:20

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja valtavaego » 17 Loka 2010 12:00

NoGo kirjoitti:
valtavaego kirjoitti:Suosittelen Ksenian kuuntelemista kaikille niille, jotka viettävät päivänsä kiukkua puhkuen.
Haluat, että heiltä napsahtaa ohimosuoni poikki?
En vain ymmärrä niitä aina pahalla tuulella olevia ihmisiä, joita ärsyttää sekin, että jotkut muut puhuvat iloisesti, hyväntuulisesti, fiksusti ja muita haukkumatta. Sellaisen ihmisen näkeminen voi tietenkin olla kova pala, kun oman elämän negatiivinen pohjavire paljastuu.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Loka 2010 12:03

valtavaego kirjoitti:En vain ymmärrä niitä aina pahalla tuulella olevia ihmisiä, joita ärsyttää sekin, että jotkut muut puhuvat iloisesti, hyväntuulisesti, fiksusti ja muita haukkumatta. Sellaisen ihmisen näkeminen voi tietenkin olla kova pala, kun oman elämän negatiivinen pohjavire paljastuu.
Mikäs olisi sopiva, poliittisesti korrekti, termi muuten kuvaamaan tuollaista naikkosta, joka rahasta tai tavarasta roikkuu miehen seurassa ja kun fiilis laskee, saadaan se pumpattua ylös upottamalla taas vähän lisää rahaa neitiin? :mrgreen:

Minulla paha tuuli kasvaa kun kuuntelen jonkun kertovan hyväntuulisena hyväksikäyttöstooreja. Mutta huomennahan ei enää tarvitse kuunnella :thumbsup

valtavaego
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Loka 2010 22:20

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja valtavaego » 17 Loka 2010 12:14

NoGo kirjoitti:Minulla paha tuuli kasvaa kun kuuntelen jonkun kertovan hyväntuulisena hyväksikäyttöstooreja. Mutta huomennahan ei enää tarvitse kuunnella :thumbsup
Totta kai paha tuuli kasvaa, joskuuntelet puheita pahantuulisuussuodattimen läpi - yrittämättäkään ymmärtää kuulemaasi.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Loka 2010 12:16

valtavaego kirjoitti:Totta kai paha tuuli kasvaa, joskuuntelet puheita pahantuulisuussuodattimen läpi - yrittämättäkään ymmärtää kuulemaasi.
Hei, niitä kutsutaan vaaleanpunaisiksi laseiksi, joiden läpi poikaraukan hyppyyttäminen ja rahojen kuppaaminen saa hyvälle tuulelle ja kuulostaa ihqun teiniltä :thumbsup

Varmaan exä ei kehtaa edes studioon saapua enää, koko kansan naurettavaksi...

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja maumiu » 17 Loka 2010 12:16

Se on totta että tuon kuunteleminen loppuu tänään klo.22.30 jälkeen ja toivottavasti ei nyt hae minnekään chattipimuksi tms. ettei tartte kuulla edes sen ääntä enää koskaan! Teinit voi olla teinejä mutta kun aletaan kertomaan hyväksikäyttäjäjuttuja eikä kertoja edes itse tajua varmaan mitä puhuu niin alkaa ärsyttää.. mikä se sana olikaan ihmiselle joka viettää aikaa rahasta/tavaroista toisen kanssa? hmm.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

valtavaego
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Loka 2010 22:20

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja valtavaego » 17 Loka 2010 12:19

^^ ja ^
Ei suinkaan ole Ksenian vika se, millä laila nettikeskustelijat ymmärtävät hänen puheensa väärin ja vääristäen, Kseniahan kertoi, että hän on hyvä kaveri ex-poikaystävänsä kanssa ja iloitsee siitä, että tämä haluaa edelleen olla hänelle hyvä.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja maumiu » 17 Loka 2010 12:25

Mutta käyttää hyväkseen, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Miksi pitää antaa lahjoja ja ostella kaikkea että Ksenia suostuu viettämään aikaa kaverinsa kanssa? Minä en ainakaan mitään vääristele..katsoin 24/7 suorana tuon kesakustelun. Mutta mitäpä sitä enempää jauhamaan, ehkä Kseniakin tajuaa aikuistuessaan ettei muita ihmisiäö käytetä hyväksi tai jää yksin. Mutta eipähän tänä illan jälkeen tarvitse katsella tai kuunnella tätä tur(sa)haketta..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Loka 2010 12:26

maumiu kirjoitti:mikä se sana olikaan ihmiselle joka viettää aikaa rahasta/tavaroista toisen kanssa? hmm.
Ai nyt Ksenia on ollu ko. pojan kanssa vain rahasta?

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Loka 2010 12:29

lotta383 kirjoitti:
maumiu kirjoitti:mikä se sana olikaan ihmiselle joka viettää aikaa rahasta/tavaroista toisen kanssa? hmm.
Ai nyt Ksenia on ollu ko. pojan kanssa vain rahasta?
Ilmeisesti tavarasta, ainakin tuon ralliviikonlopun, mutta onko sillä väliä? Onneksi saatiin uudella hupparilla pumpattua lisää intoa olla seurassa kun paidat, videot ja mässy (of course) menettivät tehonsa :damnfunny

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja Xanten » 17 Loka 2010 12:35

lotta383 kirjoitti:
maumiu kirjoitti:mikä se sana olikaan ihmiselle joka viettää aikaa rahasta/tavaroista toisen kanssa? hmm.
Ai nyt Ksenia on ollu ko. pojan kanssa vain rahasta?
Ja tavarasta. "Pojan", mainitsiko ikää. Jos onkin aikamies pikkupimperon perässä.

Nuori poika, joka vanhempaa miestä hyväksi käyttää, on puppeli.

Onko vastaavaa sanaa nuoresta naisesta (tai Ksenian tapauksessa teinipissiksestä)? Mistress? ei oikein noin nuoresta sovi. Mikä se sana on?

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 17 Loka 2010 12:42

Xanten kirjoitti:
lotta383 kirjoitti:
maumiu kirjoitti:mikä se sana olikaan ihmiselle joka viettää aikaa rahasta/tavaroista toisen kanssa? hmm.
Ai nyt Ksenia on ollu ko. pojan kanssa vain rahasta?
Ja tavarasta. "Pojan", mainitsiko ikää. Jos onkin aikamies pikkupimperon perässä.

Nuori poika, joka vanhempaa miestä hyväksi käyttää, on puppeli.

Onko vastaavaa sanaa nuoresta naisesta (tai Ksenian tapauksessa teinipissiksestä)? Mistress? ei oikein noin nuoresta sovi. Mikä se sana on?
Mainitsi iän, 23 tais olla. En sanois mieheks vielä sen ikäistä, joten puhun pojasta.

Minun mielestäni ei kuulostanut tai näyttänyt mitenkään siltä että kyse olisi ollut tuollaisesta suhteesta.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja NoGo » 17 Loka 2010 12:55

lotta383 kirjoitti:Mainitsi iän, 23 tais olla. En sanois mieheks vielä sen ikäistä, joten puhun pojasta.

Minun mielestäni ei kuulostanut tai näyttänyt mitenkään siltä että kyse olisi ollut tuollaisesta suhteesta.
No joo, tuosta on vaikea sanoa mitään mutta jos Ksenu on nyt 19 ja tuo juttu on vanha, niin ei tuo ikäero nyt ihan tavallista ole. Lukioikäinen pikkulikka ja selvästi yli kaksikymppinen mies. Tai ei itelleni olisi tullut mieleenkään joskus useampi vuosi armeijan jälkeen, yliopistolla roikkua jonkun hädin tuskin täysikäisen kanssa (tai jopa alle kun ei tuosta tiedä milloin tuo tapahtui).

Kuulostaa kyllä klassiselta, äijä tarjoaa autokyytejä (ilmeisesti myös Ksenun kavereille kun eivät ilman pääsisi studiolle) ja ostelee vaatteita vastineena seurasta... Lopullisen totuuden tietty tietää vain asianomaiset itse.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ksenia

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 17 Loka 2010 18:43

Minusta se ikä oli kyllä 26, joten ei aivan lapsi tämä kundi.

Tästä lässyttäjästä haluaisi todella jo päästä eroon. On alkanut ärsyttää aivan kybällä. Itse asiassa talossa on monta, joita en enää viitsisi katsella. Koko porukan voisi uusia ihan kertaheitolla, mutta Ksenia etunenässä nyt, kun Inka-turhaketta ei vielä voi saada ulos.

Talossa ei valitettavasti ole enää ketään, jota toivoisin erityisesti voittajaksi, no, Nikolle ehkä sen soisin, mutta en kenellekään muulle noista tämänhetkisistä asukeista. Turha vuosikerta! Missä viipyvät Kätlinin, Ason ja Saulin kaltaiset helmet??

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”