Marika Eerola

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Marras 2010 23:10

^ Tuo on totta. Jostain syystä tämä sanoma ei vaan mene kaikille perille, vaikka sitä on yritetty tuoda julki useitakin kertoja.
a walking disaster

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 27 Marras 2010 23:22

"(Ja Ninohan myös itse hyytyi silloin, kun Vilhelmiina vaati sitä kyseisenä iltana tarkemmin selittämään, kuka on kiusannut ja millä tavalla. Känni- ja suutuspäinen Nino ei koskaan vastannut kysymykseen yksityiskohtaisesti, ja Viltsu oli voitonriemuinen kuin sai tiristettyä Ninolta sellaisen kommentin että ei Viltsu ole, kun Nino oli aiemmin sanonut että kaikki te olette. Tätä keskusteluahan Viltsu sitten kertasi ja ääninäytteli sataan kertaan jo samana iltana ja seuraavanakin päivänä.)"

Ei nyt ihan ajankohtaista ole mut ihan on pakko tarttua; se on ihan saatanan sama mitä viltsu on tuolla sanonut tai ollu sanomatta. Siinä oikee kieroista muijista kieroin. Sanoihan se eräänäkin iltana et ellu oli paskonut housuunsa...oliko? jatkoi sitäKIN mantraa seuraavanan päivänä. Ja sitä oksentelu mantraa päivä tolkulla. Kun muut mutta en minä... Hienoa et vahti siellä muita mut pienempikin numero toisten tekemisistä ois riittänyt. Ei mulla just nyt muuta :umh:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Marras 2010 23:43

^ Väitetty housuunpaskomisjuttu oli jokin sellainen, että Ville (?) oli erehtynyt luulemaan Ellun mustien stringien narua paskavanaksi. Tai jotain tämänsuuntaista. Tilanteesta luin täältä, ei ollut 24/7:ää tälle kaudelle silloin vielä itsellä.

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 28 Marras 2010 00:05

^Niinpä,noin se meni et erreys oli koko paskominen, mut se kieroista kieroin muija sitäKIN totuutena selosti seuraavan päivänä moneen kertaan. Pointti siinä sen itsensä korostamisessa=eli muiden mollaamisessa/asiasta saa ja pitääkin sanoa mut saman paskan jauhaminen jatkuvasti, nou nou...Sinne meni sitten viltsy hyphyyn :waving: Mutta piste! Tää lähtee baariin. Palaillaan taas huomenna astioille... :cheers
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 28 Marras 2010 01:59

Vaikka varjoäänestykset näyttävät Marikaa voittajaksi, niin jotenkin en vielä ihan siihen luota. Ninoa nykyisellään itse toivoisin voittoon, mutta arvelen, että se saattaa sittenkin olla Niko. Mutta kuka vain näistä kolmesta kelpaa, kun ei ihan sitä parasta edes talossa ole.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Marras 2010 02:04

^No onhan Marika erottuva persoona tosta porukasta empaattisuutensa, avoimuutensa, rehellisyytensä ja vilpittömyytensä vuoksi ! Taisi tulla toinenkin synonyymi, mutta toi voittoa pelaava Niko ja krooninen valehtelija Nino on aikas kaukana Marikan inhimillisyydestä...

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 28 Marras 2010 02:05

Ja tänään Marikalle ojennetaan 50 000 euron palkintoshekki i hope!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Marras 2010 02:07

Muffinssi kirjoitti:Ja tänään Marikalle ojennetaan 50 000 euron palkintoshekki i hope!
Se ei tule ilman äänestämistä. Jaksavatko ihmiset enää äänestää tällaisen urakan jälkeen?
Itse pistän muutaman turbon ihan kettuillakseni, mutta en ole niin varma muista.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Marras 2010 02:24

^No toivotaan, että kausi tiivistyy siihen... kaiken suvaitsemattomuuden ja itsekeskeisyyden jälkeen ... Tääkin taitaa äänestää... tällä kertaa menköön nyt...

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja omelia » 28 Marras 2010 03:11

Onnea Marikalle finaaliin pääsystä ! Kaikki neljä finaaliasukasta ovat kyllä paikkansa ansainneet; ovat juuri ne neljä kauden keskeisintä hahmoa, jotka ovat eniten tuoneet taloon viihdettä, tykkään heistä kaikista enemmän ja vähemmän, mutta kuitenkin jokaisessa on paljon hyviä puolia ja ovat kukin omanlaisiaan persoonia, joita ilman talo ei olisi ollut samanlainen. Tällä kaudella en saanut valittua itselleni selvää suosikkia ja se on toisaalta ollutkin hyvä; mielipiteet asukkaista ovat pysyneet suhteellisen puolueettomina ja olen pystynyt katsomaan kautta objektiivisin silmin, kun kenenkään fanitus ei ole mennyt liiallisuuksiin; kaikki asukkaat ovat sekä mokanneet, että tehneet asioita hyvin, onnistuneet, olleet samanlaisia tavallisia ihmisiä kuin me kaikki, jotka mokaamme ja onnistumme. Ihan kuka vain saa voittaa minun puolestani, voittajia ovat kuitenkin jo kaikki, kun ovat finaaliin asti päässeet yli parinkymmenen asukkaan joukosta. Se joka tulee neljänneksi, kolmanneksi tai toiseksi saa olla ylpeä saavutuksestaan, onkin aina harmi, että vain yksi kerää rahapotin ja muut eivät saa mitään, kun mielellään joka vuosi sitä antaisi kaikille jotakin :)

Marika on asukas, jota joka toinen päivä en voi kestää ja joka toinen päivä katson, että onpa hyvä tyyppi :) Marika on viime viikkoina ollut positiivinen ja rento, ei ole höslännyt ja jankannut ja tämmöistä Marikaa katsoo mielellään. Sitten taas sitä Marikaa, joka jankkaa ja stressaa viikkotehtävistä levy päälle jääden ei ole mukavaa katsoa, mutta onneksi esillä on ollut viime viikot se rento Marika :) Marikalla on paljon faneja, mutta paljon myös niitä, jotka eivät hänestä pidä, mutta niinhän hyvällä BB-asukkaalla kuuluu ollakin, enpä muista vuotta, jona persoonallinen ja finaaliin päässyt asukas ei olisi kerännyt isoa ryhmää sekä faneja että inhoajia ja useinhan nämä inhoajatkin ovat vain niitä, jotka inhoavat sen vuoksi, että kyseinen asukas on uhka heidän omalle suosikkiasukkaalleen :) Marikan positiivisuutta ja empaattisuutta arvostan paljon, ovat todella hyviä piirteitä ihmisessä ja arvostan myös sitä, että Marikalla on tietämystä monista asioista ja että heittäytyy moneen asiaan mukaan hulluttelevalla asenteella.

Marikalle plussaa myös siitä, että on selvinnyt jo monesta häädöstä. Tosin tänä vuonnahan nuo häätöäänestykset eivät ole olleet kovinkaan yllätyksellisiä eivätkä verrannollisia muihin vuosiin nähden, koska taloon on tullut niin paljon uusia asukkaita, joista on tiennyt jo heti, että tulevat putoamaan oli vastassa kuka muu tahansa eli onhan Marikalla ollut helppoja häätöäänestyksiä sen suhteen, että vastustajina on ollut monta kertaa jotain uusia asukkaita. On nuo häätöäänestykset kuitenkin aina stressaavia niille, jotka niihin joutuvat, joten on Marikalla koettelemusta ollut, jota talossa kuuluu ollakin.

Jännä nähdä kuinka sunnuntaina käy, itse en aio äänestää ketään, koska minulle on ihan sama kuka voittaa :)

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 28 Marras 2010 04:50

Mole kirjoitti:
Muffinssi kirjoitti:Ja tänään Marikalle ojennetaan 50 000 euron palkintoshekki i hope!
Se ei tule ilman äänestämistä. Jaksavatko ihmiset enää äänestää tällaisen urakan jälkeen?
Itse pistän muutaman turbon ihan kettuillakseni, mutta en ole niin varma muista.
Kyllähän täältä ainaskin on lähtenyt kolminumeroisella summalla plussia Marikalle. :thumbsup Siitä vaan en tiedä, että mitenkä muilla ihmisillä riittää. Ainaskin tuolla subjectin puolella on paljon kyllä äänestäjiä ja myöskin sellaisia äänestäjiä jotka eivät ole aiemmin äänestäneet ollenkaan taikka ovat äänestäneet hyvinkin minimaalisesti. Mutta vedonlyöntitoimistoilla ainakin usko riittää, joten miksei voisi voittaa. Kokokansan suosikkihan tämä aikapitkälti on. Tai siis silleen niinku, että hyvin monenlaiset ihmiset pitää hänestä, ettei ole mitään tiettyä ryhmää mistä pitää vaan siitä pitää ihan kaikenlaisesta "demografiasta", ainakin kun oon katellut noita facebook profiileita. Facebookkihan tietysti on vain pien osa, mut kuiteskin.(Eli siis, ettei Marikasta pidä pelkästään esimerkiksi teinitytöt. Se oli vain esimerkki, sillä itseasiassa teinitytöt varmaan ei just pidä hänestä.)

Täytyy vain toivoa, että se voitto napsahtaisisi vihdosta viimenkin minunkin suosikillenikin, kun siitä on jo ikävät 6 vuotta(perttu).

Saataisiin myöskin kerrankin fiksu asukas voittoon, mutta samalla ilman että se olisi mitään tapettia. :thumbsup
Numero yksi:Marika

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2010 10:34

Kun ääniä vyörytetään negatiivisuuden voimalla - siis myös miinuksilla - on aina syytä varautua pettymyksiin ja nahkatuloksiin. En siis uskalla toivoa tai olettaa mitään. Silti jättäisi jonkinlaisen hyvän muiston tästä kaudesta, jos nyt edes positiivinen ja symppis, vahvuuksineen ja puutteineenkin omana itsenään esiintynyt alkuperäisasukas voittaisi. Olisi myös tilastonikkarimielessä hienoa saada Marikan käsittämättömän vahvalle esitykselle häätöäänestyksissä vielä tämä viimeinen kruunaus. Peukkuja pidän kovasti. Kenen tahansa muun finalistin voitto tuntuisi siltä, että alkuperäisasukit olivat talossa tänä vuonna turhaan.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja dertsi » 28 Marras 2010 12:04

Jostakin syystä tänään aamulla kun heräsin, minulla oli, ja on edelleen, vahva tunne, että Marika vie tänään voiton.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 28 Marras 2010 12:58

Mole kirjoitti:
Muffinssi kirjoitti:Ja tänään Marikalle ojennetaan 50 000 euron palkintoshekki i hope!
Se ei tule ilman äänestämistä. Jaksavatko ihmiset enää äänestää tällaisen urakan jälkeen?
Itse pistän muutaman turbon ihan kettuillakseni, mutta en ole niin varma muista.
Marikasta tulee iloinen ja hyvänsydäminen voittaja ja totta puhut, ei voittoa tulee uhoamalla, vaan äänestämällä!

Täältä lähti Marikalle aamulla kolminumeroinen kannatusturborykelmä!

realbadass
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Marras 2010 15:07

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja realbadass » 28 Marras 2010 14:06

Marika voittoon ja sama meno jatkuu, että älyllä ei ole mitään osaa tässä formaatissa kunhan vaan höntsäilee tuolla 3kk ja on seksuaalisesti kieroutunut sateenkaarikansan edustaja. Täyttää kaikki 2010 vaatimukset.

Turboa kehiin nyt kaikki rahat palamaan ei niitä tarvita jouluna sen enempää kun tässä Finaalissa!!!!
Samettikukka kirjoitti:
Mole kirjoitti:
Muffinssi kirjoitti:Ja tänään Marikalle ojennetaan 50 000 euron palkintoshekki i hope!
Se ei tule ilman äänestämistä. Jaksavatko ihmiset enää äänestää tällaisen urakan jälkeen?
Itse pistän muutaman turbon ihan kettuillakseni, mutta en ole niin varma muista.
Marikasta tulee iloinen ja hyvänsydäminen voittaja ja totta puhut, ei voittoa tulee uhoamalla, vaan äänestämällä!

Täältä lähti Marikalle aamulla kolminumeroinen kannatusturborykelmä!
Näitä lisää. :damnfunny

Haluan lukea sitä vuodatusta kun Marika ei voittanutkaan ja ääniä on mennyt kymmenillä tuhansilla sinne ja nämä fanit tulee vuodattamaan kun ei voittanut vaikka 10k plussaa laitettiin. :wink:

E: Peräkkäiset viestit yhdistetty.
-Sihi-

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 28 Marras 2010 15:30

Tällä kertaa tyydyn aivan äänestämättä siihen, että joku näistä viimeisistä talossaolijoista voittaa. Miksi tuhlata rahaa äänestykseen, jos ei kukaan yllä ylivoimaiseksi suosikiksi.

klequ
Sveitsi
Viestit: 95
Liittynyt: 27 Loka 2009 09:13

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja klequ » 28 Marras 2010 16:30

realbadass kirjoitti:Marika voittoon ja sama meno jatkuu, että älyllä ei ole mitään osaa tässä formaatissa
No jos tuolla perusteella kieltäisi yhdeltä voiton, nuo saisi kaikki neljä potkia tuolta ulos ilman latin latia... ;)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Marras 2010 16:54

Nino: Mikä on Hello Kitty?
Mardis: Moi kisu

http://www.youtube.com/watch?v=-027yJ4AEbc
a walking disaster

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja maumiu » 28 Marras 2010 16:58

Marikaa kannatan Ninon ohella voittoon :thumbsup
On se Mardis vaan niin ihana :hug: Voisin hyvin kuvitella olevani ystävä Marikan kanssa, noin lämmintä ihmistä saa hakea kaikkien nyky-myrtsien joukosta :wink:
Marika vaan ansaitsee kaikista eniten voiton ja kaiken lisäksi on ainoa alkuperäinen asukas joka on kestänyt ja saanut suosiota olla loppuun asti pelissä mukana.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 28 Marras 2010 17:04

Äänestämään en edelleenkään aio tämän takia ryhtyä vaikka maailma sen takia kaatuisi, mutta kivahan se olis jos voittais. Ei voi kukaan rehellisin mielin sanoa etteikö tätä olis ollut mukava seurata viimeiset pari kuukautta. Siis sillä perusteella mitä muillekin on annettu että "tää toi väriä ja elämää taloon". Ja niille jotka nyt sanoo mulle että sehän kimittääkin niin maan perkeleesti ettei voi sietää, niin ainakin mun telkkarissa on kaksi sellasta ylellisyysnappia - toisella saa äänet pois ja toisesta vaihtuu kanava. Vähemmän ylellisyyttä on sitten se namiska jolla saa koko toosan kiinni.

Nähtäväksi jää nyt sitten kumman rahat riittää kauemmin ... hunksien vai ns. tavallisten kansalaisten.

Meni vähän kärkeväksi, mutta tän ei ole tarkoitus olla provo.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 28 Marras 2010 17:16

Kyllä Mardis näyttäis tän kisan hoitavan kotiin. Onhan hän emansipoitunut nykynainen vi*un hokemisineen ja holtittomine alkoholinkäyttöineen. Suomalaiset rakastavat renttuja sankareitaan. Tervemenoa säädyllisyys, kohteliaisuus, hyvät tavat ja kohtuus. Tervetuloa ... öö vi**u, viina ja vesistöt.
Nino alkoi muistella Marikan humalaista sekoilua, kun nainen oli hypännyt vaatteet päällä porealtaaseen. Marika kyseli muilta mikä oli ollut heidän mielestään naisen noloin hetki BB-talossa.

– Se, kun sä hyppäsit tuonne vaatteet päällä, Eetu sanoi viitaten porealtaaseen.

Marika kertoi, että hänellä oli useinkin taipumusta hypellä vaatteet päällä veteen. Nainen kertoi, että oli kerran Kotkan meripäivillä hypännyt satama-altaaseen ja joutunut märillä vaatteilla junaan. Lisäksi hän oli eräissä työpaikkapippaloissa ottanut tuntumaa helsinkiläisen puiston vesistöön.

– En mä muista mikä jorpakko se oli. Oli niin kännissä, Marika kertoili.
Eli Marikalle :cheers
Ja sitten äkkiä Vantaaseen!

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Marika

Viesti Kirjoittaja Silencio » 28 Marras 2010 18:14

laatuviihde kirjoitti:Ei se Marika itseään kovin kiusatuksi tuolla tunne kun ei ottanut sitä nytkään puheeksi.

Tuo Marikan rooli jalkapallona ja uhrina on vain kiihkeimpien fanien luomaa legendaa, joka palvelee heidän omia päämääriään.
Sattuvasti todettu ja nämä väitetyt kiusaamiset ja syrjimiset tulevat esille fanien puheissa yleensä silloin kun Marika on tehnyt jotain todella typerää tai rikkonut talon sääntöjä. Jos joku silloin kehtaa kirjoittaa dissaavaan sävyyn viestiä niin nostetaan esille se miten sitä on talossa kiusattu ja syrjitty. Jepjep!

Toinen asia joka itseäni häiritsee tässä mahtipontisessa fanituksessa (jota itse harrastin Elisabetin suhteen koska hän oli kuitenkin ihminen joka puhui asioiden oikeilla nimillä eli suoraan asioista) on se että kyseenalaistetaan se etteikö jollain voisi tulla korvista ulos tuo naminami-touhu (en pidä myöskään M. Bjurströmistä) koska ei elämä ole mikään vaaleanpunainen purkkapallo. Jos ihminen ei sitä tajua niin jossain vaiheessa elämä voi poksauttaa sen pallon ja silloin haetaan vauhtia jostain melko syvältä.

Ilmeisesti talon asukkaista myöskään moni ei siitä "pilvihattara" meiningistä niin perustanut tai pitänyt koska Marika lähes joka viikko äänestettiin häätöäänestykseen. Ilmeisesti moni muukin siis minun lisäkseni elää jalat tukevasti maan päällä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”