Elisabet Vuorinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja chypre » 20 Marras 2010 20:47

Elisa pähkinänkuoressa: ihan kammottava ihmisenä, mutta hyvä BB-asukki. (Elisan ei edes kuuluisi olla tuolla enää vaan olisi pitänyt poistaa heti maissigaten jälkeen, jos tuotannolla olisi ollut mitään intressiä olla tasapuolinen asukkaita kohtaan, vrt. Hannun poistaminen.)
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja jamppa » 20 Marras 2010 21:09

Elisabetia on hauska seurata koska kasvot heijastavat aina sen hetkistä tunnetta eivätkä ole peitetty minkään burkhan taakse.

Kuva

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 21 Marras 2010 00:47

^

Sanoisin että melko kaunis nainen.. :thumbsup

Eli noita kuvia ilmeisesti löytyy muualtakin kuin virallisilta sivuilta, sieltä ei luultavasti noin kaunista kuvaa Elisabetista löydy. Jostain kumman syystä.. :roll:

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 21 Marras 2010 00:52

Kauneus on katsojan korvassa. Eli ei oo erityisen kaunis.

Avatar
PARd
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 11 Loka 2010 05:27

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja PARd » 21 Marras 2010 01:01

Nykyään näyttää niin oksettavalta, kun tietää minkälainen oikeesti on.
Alussa kyllä olin ihan kusessa Elluun.
Kuva

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 21 Marras 2010 01:06

No tänäisessä dailyssa tuotantokin kuittail
i Ellulle pk-keskustelussa: " Menikö näin monimutkainen ohje perille ? ". Toi Elisabetin tyhmyys ei oo enään ees hauskaa... Tytön eväät ei vaan riitä tajuamaan... vaikka sitten lukis sata kirjaa...

Ei tosta voi enää repiä oikeen huumoria... Tolle tyhmyydelle toi tyttö ei ikinä voi itse mitään tehdä ... :(

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 21 Marras 2010 01:17

RealPlayer kirjoitti:No tänäisessä dailyssa tuotantokin kuittail
i Ellulle pk-keskustelussa: " Menikö näin monimutkainen ohje perille ? ". Toi Elisabetin tyhmyys ei oo enään ees hauskaa... Tytön eväät ei vaan riitä tajuamaan... vaikka sitten lukis sata kirjaa...

Ei tosta voi enää repiä oikeen huumoria... Tolle tyhmyydelle toi tyttö ei ikinä voi itse mitään tehdä ... :(

Juurikin näin!

Aluksi vaikutti jotenkin niin ***herttaiselta*** (=vilpitön luonnonlapsi)tytsyltä, mut kyllä muutamassa viikossa se oikee vittu luonne selvisi :roll: Valitettavasti! Sinänsä sääli kun kyse nuoresta naisen alusta kellä vois olla elämä vielä edessä....Mutta ei toi toiminta hyvää lupaa :shock:
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Sonya
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:53

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Sonya » 21 Marras 2010 01:42

Vähän paskana otin, kun ensin sanoi Marikalle, että saa Petri itekä ja myöhemmin itse itki, kun Petri välitti enemmän itsestään kuin hänestä.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja maumiu » 21 Marras 2010 10:14

Elisabet riehui miten hyväksikäytetty olo hänellä oli eikä halua mennä Petrin ja hänen exänsä väliin ( Petrillä ei ole tyttöystävää! tai niin hän on ainakin sanonut) mutta niin taas taisivat Petrin sormet voidella Ellua viime yönä.. :? Taas täytynee todeta et onneks tää loppuu viikon päästä :thumbsup
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 21 Marras 2010 10:41

PARd kirjoitti:Nykyään näyttää niin oksettavalta, kun tietää minkälainen oikeesti on.
Alussa kyllä olin ihan kusessa Elluun.
Missä tapasit ja juttelit Elisabetin kanssa? Kertoiko se kaikki elämänsä virheet sulle ihan yksinoikeudella? Mitä kaikkea se kertoi?

Nämä kysymykset sen takia koska minä en tiedä minkälainen se oikeasti on, olen tutustunut tuohon Elisabetiin television kautta ja vielä niin että se on ollut suljettuna jonnekin taloon missä ei ole mitään virikkeitä eikä saa pitää mitään yhteyttä ulkomaailmaan jne. Joten en tiedä Ellun oikeasta minästä siinä tapauksessa kovinkaan paljon.
RealPlayer kirjoitti:No tänäisessä dailyssa tuotantokin kuittail
i Ellulle pk-keskustelussa: " Menikö näin monimutkainen ohje perille ? ".


Niin, pitäähän sitä tuotannon huolehtia että riittää dissaajille materiaalia...

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Marras 2010 11:02

maumiu kirjoitti:Elisabet riehui miten hyväksikäytetty olo hänellä oli eikä halua mennä Petrin ja hänen exänsä väliin ( Petrillä ei ole tyttöystävää! tai niin hän on ainakin sanonut) mutta niin taas taisivat Petrin sormet voidella Ellua viime yönä.. :? Taas täytynee todeta et onneks tää loppuu viikon päästä :thumbsup
Pakko myöntää että toi Ellukin tekopyhyys kyllä laski roimasti pisteitä. Kyllä ne Petrin sormet taas kelpas! :damnfunny

Ja tosiaan onneksi tää loppuu viikon päästä!

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja maumiu » 21 Marras 2010 12:36

Kauheeta Nikon nuolemista just nyt 24/7:lla Elisabetilla..huoh.
"et sää flipannu ollenkaan eilen , sä vaan päästit ulos miltä susta tuntuu" jotain tohon tyyliin ellu sopertelee nikolle tuolla..Jos eilinen ei ollut flippaus niin mikä sitten? :shock: Ärsyttää tuo peittely ja nuoleminen koska jos kyseessä olisi ollut joku toinen asukas niin muiden kertomiset eilisestä olisivat täysin tuosta Nikolle lellittelystä poikkeavia.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 21 Marras 2010 13:08

^Niinpä! :shock:

Muilla känniääliöinti on känniääliöintiä mut goldenboylla se on tunteen purkausta, eli ihan normia.
Voi vittu!

Peppitussu pitää nikodemusta jonain jumalanaan ja tulee todellakin ulkomaailmassa stalkkaamaan sitä. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Sen vähän mitä nikodemusta ja soffia on tullut ulkomaailmassa tavattua niin ei oikein peppitussu istu siihen maailmaan. :damnfunny
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 21 Marras 2010 13:41

Mun käy kyllä vähän sääliksi Elisabettia. On niin helposti jonkun vahvemman johdateltavissa ja menee mukaan ehdottomalla asenteella.
Ja onhan tuo lojaaliutensa tavallaan ihailtavaa (että on niin lojaalia) mutta samalla pelottavaa - ko. lojaaliudella mustakin muuttuu valkoiseksi ja ollaan valmiita menemään vaikka tulta päin jos toinen niin sanoo. (Toivottavasti Al Qaida ei koskaan löydä Elisabettia...)

Sitten koko tämä "haluan väen vängällä seksiä Petriltä, sitten olen "hyväksikäytetty", sitten pyydän anteeksi Petrin exältä kunnes... menen uudestaan hakemaan seksiä Petriltä" -kuvio. Nyt valoja päälle, Ellu. Valoja päälle.
Maybe next time

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 14:55

Mortimer kirjoitti:Sitten koko tämä "haluan väen vängällä seksiä Petriltä, sitten olen "hyväksikäytetty", sitten pyydän anteeksi Petrin exältä kunnes... menen uudestaan hakemaan seksiä Petriltä" -kuvio. Nyt valoja päälle, Ellu. Valoja päälle.
On aika pitkälti Petrin vastuulla tässä tilanteessa ilmoittaa, kokeeko olevansa sinkku vai eikö koe. Tähän saakka on viettänyt sitä sinkkuelämää talossa, tyttöystävän haikailu on ilmennyt vain puheiden tasolla, ei tekojen.

Meni eilen illalla ohi miten Ellu tarkalleen päätyi Petrin viereen ja miten keskustelu näiden välillä alkoi. (Siinä kohdassa taisi Mardis tai Niko riehua ja seurailin sitä tilannetta.) Varmaan Ellu halusi hajonnutta Petriä lohduttaa ja omiakin tunnelmiaan purkaa: tilannettahan ei oltu vielä ollenkaan käsitelty näiden kahden välillä. (Jossain vaiheessa peiton alta jopa kuuluikin Ellun kommentti tuosta anteeksipyyntöaikomuksesta - raposin päiväketjuun.) Mutta tilanteen alku meni ohi. En tiedä kumpi osapuolista katsoi, ettei läheisyys taas olisi pahitteeksi ja kumman aloitteesta lääppiminen taas alkoi: Elisabetin vai "ihanan nappisilmä-Goirra-Mazan". Petrihän osaa kyllä olla siliteltävä ja sääliä kerjäävä niin halutessaan; kunhan vain raukealla äänellä jotain mutisee niin naiset ovat aivan herkkänä.

Myöhemmin Petri taisi suoraan peiton alta sanoa että häntä panettaakin. Toinen raportoija kirjoitti tämän auki. (Itse kyllä kuulin samantapaista mutta en ollut kommentista aluksi ihan varma, niin en viitsinyt arveluani pistää rapoviestiin. Peitonalaisista supinoista ei ylipäänsäkään kuulunut selvästi kuin muutama kommentti; Niko ja Eetu häiritsivät omalla höpöttelyllään toisella puolella huonetta koko ajan.)

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 21 Marras 2010 15:07

^ Ellu meni Mazan viekkuun sen jälkeen kun olivat jutelleet toisen kerran Mardiksen kanssa pihalla, alkuun ainakin tuntui haluavan lähinnä selvitellä tunnelmia.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 21 Marras 2010 15:31

BrutalGentleman kirjoitti: On aika pitkälti Petrin vastuulla tässä tilanteessa ilmoittaa, kokeeko olevansa sinkku vai eikö koe. Tähän saakka on viettänyt sitä sinkkuelämää talossa, tyttöystävän haikailu on ilmennyt vain puheiden tasolla, ei tekojen....
Olen samaa mieltä kanssasi. Pointtini oli ennemmin siinä, että Ellu saisi myös ottaa jotain tolkkua linjanvedoistaan - ei voi yhtenä hetkenä tyrkyttää itseään seksiin ja sitten olla aivan syytöntä uhria, kunnes seuraavassa hetkessä taas on seksiä. Petrihän on aiemminkin puhunut talossa exästään ja on peuhannut muiden naisten kanssa talossa eli Ellun pitäisi osata hieman varautua, ettei tässä ole kyseessä mikään avioliittoon johtava suhde välttämättä.

Mutta enemmän ottaa päähän minuakin Petrin käytös, haikailut ja panemiset eivät mene ihan yksi yhteen. Ja Ellun aikana, kuin Ellu ei olisi hänelle mitään tai tämän tunteilla olisi väliä.

Jostain luin tuon että Ellu olisi lähentynyt Petriä, Hilma laittoi siitä näemmä varmistuksen. Mutta sitähän ei juu tiedä, miten Petri on saattanut johtaa tilanteen taas vielä vähän lähempiin kontakteihin vai onko Ellu ollut tässä aktiivisempi.

No, oli miten oli, aika säätöä talossa.
Maybe next time

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Marras 2010 20:10

On tää kyllä vahva finaalissa, kun muut mokailee ja himmeilee tärkeillä hetkillä. Petrin kanssa taistelee voitosta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Marras 2010 20:14

Evalds kirjoitti:On tää kyllä vahva finaalissa, kun muut mokailee ja himmeilee tärkeillä hetkillä. Petrin kanssa taistelee voitosta.
Ei kyllä pollien mukaan taistele, mutta jospa kerrankin olisit oikeassa ennakoinnissasi. [smilie=pope.gif] Tuo ylläoleva kuva on kyllä priimatavaraa. Samaa mieltä Silencion kanssa, että tässä meillä on suomen bb:n kaikkien aikojen kaunein naisasukas, eikä ole lähelläkään tapettia käynytkään.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 21 Marras 2010 20:18

Minusta tuosta kuvasta tulee mieleen turvonnut naama, hölmönvärinen silmämeikki ja hämmentynyt ilme kun ei taaskaan ihan ymmärrä.

Ellusta on paljon parempiakin kuvia, etenkin alkuajoilta.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja Hilma » 21 Marras 2010 20:20

Mortimer kirjoitti:Jostain luin tuon että Ellu olisi lähentynyt Petriä, Hilma laittoi siitä näemmä varmistuksen. Mutta sitähän ei juu tiedä, miten Petri on saattanut johtaa tilanteen taas vielä vähän lähempiin kontakteihin vai onko Ellu ollut tässä aktiivisempi.
Vaikea sanoa kumpi oli lähemmän kontaktin otossa aloitteellinen osapuoli kun pönkäisivät näkymättömiin peiton alle ja tuo Nikon samanaikainen suureellinen sekoaminen tosiaan vähän häiritsi muiden tapahtumien seuraamista. :shock:
Ei siellä peiton alla mitään erityisen intiimiä näyttänyt olevan tekeillä (toisin kuin esim. virallisten sivujen uutisoinnista saattaisi päätellä...) ainakaan vielä siinä vaiheessa kun Mardis halusi halimaan ja peitto nyrjähti hetkeksi sivuun.

e:lisätty lainaus

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Marras 2010 21:05

Seikkailia kirjoitti:Ellusta on paljon parempiakin kuvia, etenkin alkuajoilta.
Ellun kuvia löytyy asukaskuvaketjusta. Ainakin glamour-kuvauksista, kädenväännöstä ja eilisestä meikkauksesta olen itse laittanut, muitakin löytyy muiden laittamana.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”