Niko Nousiainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 12 Marras 2010 00:37

No toi wasabi nyt ei oo mikään näyte yhtään mistään (ellei sitten Epin yllytyshulluudesta ja halusta saada ruutuaikaa tempauksillaan) ... eiköhän itse kukin ole joskus ääliöinyt kavereiden sanottua "et muuten varmaan pysty ...". Siihen minä tuon samaistan.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Marras 2010 00:37

Siis että wasabi-jekkukin oli nyt todella ilkeää ja itsekästä ja heijasti sitä, että Niko ei osaa nauraa itselleen? Okke. En pidä Nikosta, mutta ovathan nämä jotkut syytökset jo aika kaukaa haettuja. Jekku-Nikoa olen kaipaillutkin ja nostaa pisteitään mun listallani, jos jekkuilua tulee lisää. Se on se ainoa viihde, jonka olen koskaan tästä kaverista saanut. Muuten on mulle, niin kuin olen jo aiemminkin toitottanut, täysin yhdentekevä, joskin ihan jees asukas.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Marras 2010 00:43

Dimangi kirjoitti:Ilmeisesti kiva kaveri on vain liian näkyvä huonommalla itsetunnolla varustetuille.
Ihanaa, että kaikki Nikosta tykkäämättömät voidaan kivasti niputtaa tällaiseen porukkaan. Huono itsetunto ja/tai kateushan se tietty vaivaa kun joku haluaisi asukkaaseen muutakin sisältöä kuin mainospuheet ja itsensä tai tyttiksensä esiintuomisen. Jollekin kurssille tästä varmaan täytyy lähteä itsetuntoa harjoittamaan kun selvästi puran nyt omaa riittämättömyydentunnettani näin komeaan, reiluun ja kivaan asukkaaseen.

En tosin ehkä kuulu tähän vastailmestyneeseen "kaikki mitä Niko tekee on väärin"-jengiin, koska olen ollut koko kauden ihan yhtä kyllästynyt tähän tyyppiin ja yrittänyt vaan keksiä miksi en enää uusintakierroksella ole tykännyt Nikosta (Sauli-kaudella tykkäsin paljonkin). Olisin toivonut Nikosta ilmenevän jotain uusia puolia, mutta eipä ole näkynyt. Ei ole näkynyt niitä vanhojakaan, ikävä kyllä.
The reason I swear so much is because fuck you.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Marras 2010 00:53

Tää ei yhäkään sulata kaikkia niitä källejä joita Niko ja Sauli teki Rillille... osaltaan suoranaista kiusaamista ja ikärasismia...

Jotenkin vain tuo muovinen pelle ja muille piikittelijä tökkii tällä kaudella erityisesti kaikkine mainoskampanjoineen...


Sofiaan rakastuminen hakkaa kaikkine käänteineen draamassaan pian Titanicin... Kivahan se on että mies on syvästi rakastunut naiseen, mutta pitääkö sitä hokea joka kameraleikkauksessa päivästä päivään...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Marras 2010 00:58

tuusannuuska kirjoitti:En tosin ehkä kuulu tähän vastailmestyneeseen "kaikki mitä Niko tekee on väärin"-jengiin, koska olen ollut koko kauden ihan yhtä kyllästynyt tähän tyyppiin ...
Jepulis, ja toimii toisinpäin (melkein) samalla tavalla. Ite oon koko kauden tykänny, enkä oo huomannu kummoista muutosta parempaan tai huonompaan viimeisen kuukauden tai viimeisen viikon-parin aikana. Ninon ojentaminen lähinnä isohkona juttuna, hyvässä mielessä, muistuu.

Jostain syystä nää dissausaallot tulee, eh, aaltoina. Kukaan ei oikee tiedä mistä syystä. Nyt veikkaan kyllä vahvasti et tän uusimman mega-aallon aiheutti maanjäristys nimeltä asukasvaihto. Ja maakontakti tuli sofiagatessa, josta alko massatuho ja Nikon voittomahisten huuhtoutuminen. Pirun nokkelaa jeesusmaista vertailua, heh heh :)

Kummastuttaa vaa kummasti miten monet normaalisti melko neutraalisti suhtautuneet yhtäkkiä alottaa hyökkäyksen, iteki melko neutraalisti (en oo hehkuttanu tai haukkunu juuri yhtään koko kaudella) suhtautuneena ei vaa oo tarttunu. Johtuu kai siitä ku katon vaa koosteet, kai se sit tekee pahuuksiaan livessä pitkin päivää...

Mazdamame
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Marras 2010 01:08

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Mazdamame » 12 Marras 2010 01:10

Melkoista vainoharhailua. Niko on tän kauden avoin ja paras asukki.
Kuva Eetu on paras!

J Herer
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 24 Syys 2010 17:00

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja J Herer » 12 Marras 2010 01:28

.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Karhu » 12 Marras 2010 02:50

RealPlayer kirjoitti:Tää ei yhäkään sulata kaikkia niitä källejä joita Niko ja Sauli teki Rillille... osaltaan suoranaista kiusaamista ja ikärasismia..
Niimpä. Se oli niin ikävää seurattavaa että live meni kiinni monena iltana. Liika oli liikaa.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja maumiu » 12 Marras 2010 10:58

Itse voin ainakin ilmoittaa etten ole pätkääkään kateellinen Nikolle ja hänen elämälleen eikä minulla ole huono itsetunto..ihan utopistisia väittämiä jo :lol: :shock: :lol:
Ja kysymykseen uskonko että Niko ajattelee jokaisen liikkeensä pelin kannalta? Tapauskohtaisesti, enemmän ja vähemmän kyllä.
Ihme juttu kun Niko-fanit ei näe missään hänen jutuissaan mitään väärin, vähän kuin fanaattinen Niko-fani Vilhelmiina oli..Itse pystyn kyllä olemaan kriittinen omia suosikkejani kohtaan jos tarve vaatii mutta jos lähtökohta on se että kaikki mitä Niko tekee on satavarmasti oikein ja näin niin eihän sellaisen ihmisen kanssa voi käydä keskustelua, haloo :thumbsup
Onhan Niko varmastikin kavereittensa kanssa ihan mukava ihminen ja näin mutta tää bb-kausi on ikävä kyllä täyttä peliä hänelle ja Sofia on laittanut pojan voittamaan koko paskan. :tired
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 12 Marras 2010 12:02

Ihme juttu kun Niko-dissaajat ei näe missään hänen jutuissaan mitään oikeaa..Itse pystyn kyllä olemaan kriittinen omia suosikkejani kohtaan jos tarve vaatii mutta jos lähtökohta on se että kaikki mitä Niko tekee on satavarmasti väärin ja näin niin eihän sellaisen ihmisen kanssa voi käydä keskustelua, haloo :thumbsup
Jep.

Mainitaan tässä vielä yksi juttu samalla, ettei tarvitse mennä enää muualle huutelemaan. Liven puolella kritisoitiin, kun Niko eilen illalla mainosti taas vaatteitaan. Niin Nikohan viikkasi pesusta tulleita pyykkejä laatikkoon ja Noora alkoi hehkuttamaan, miten hieno joku paita oli. Pyysi heittämään ja sitten myös Elisa kiinnostui aiheesta. "Onks sul jotaa tälläst muuta? Saanks mä hei lainata?" Mutta tokihan dissaajien silmissä Niko ei viikannut yhtään mitään, vaan feikkasi ja odotti koko ajan tilaisuutta päästä esittelemään kunnolla.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Marras 2010 13:08

RealPlayer kirjoitti:Taloon palannut viikon paussin jälkeen muiden asukkien piikittely, eleiden ja ilmeiden keharihenkinen ilmeily ... Tää ei edelleenkään tykkää moisesta "huumorista"...(
En itsekkään pidä Nikon "huumorista" johon kuuluu aina toisten mollaaminen, tod.näk. Niko ei kestä itseensä kohdistuvaa ivaa! Tästä saatiin vähän makua kun "källimestari" sai maistaa omaa lääkettään tuotannon taholta.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 12 Marras 2010 13:59

Tämä "erikoisnimeämiset"-juttu kääntyy myös Nikon parhaaksi, koska eivät noi muut ala nimetä Nikoa avoimesti - perustuu ihan ryhmädynamiikkaan ja siihen mikä asema tällä Nikolla on siinä. Petri saattaa nimetä Nikon mutta muut ehkä eivät, taustalla vielä säälit jätkän rakkausitkuista - Petriä tod.näk.ne itkut ärsyttivät eniten joten pokkaa voi olla jopa nimeämiseen.

Naamatusten nimeämisten anto suosii ryhmässä voitolla olijoita ja ns. hylkiöt saavat miinukset kuten Marika. Tarviihan näiden miettiä miten tullaan toimeen face to face-tilanteen jälkeen ja jos hyvissä väleissä halutaan olla Nikon kanssa, ei tätä nimetä kun taas Mardiksen suhteen se ja sama, etenkin kun Mardis vain kaiken jälkeenkin koettaa olla ok = vaaraton ja herttainen hylkiö jonka suosiosta ei tarvi harjoittaa perseennuolentaa.

Eikös se Niko veikkaillut äsken että Marika tullee itkut silmissä nimeämiskopista, jaksaa reilu jätkä vaan vit*tuilla kun on varma vahvuudestaan.

Niko käy vastenmielisemmäksi päivä päivältä.

Ja ei, en ole kade tälle hönksille. En vain arvosta häntä kovinkaan paljoa. Omahyväinen, epäreilu, pinnallinen, ilkeähkö, täysin minä-minä-ihminen, mäntit ja toisia dissaavat huumorit käytössä, räkivä, taktikoiva, dominoivan mäntti, selän takana mutta julkisuudessa juoruamista harjoittava pälli.
Maybe next time

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 12 Marras 2010 14:02

Mortimer kirjoitti:Eikös se Niko veikkaillut äsken että Marika tullee itkut silmissä nimeämiskopista, jaksaa reilu jätkä vaan vit*tuilla kun on varma vahvuudestaan.
On ollut ihan yleinen aihe jo kauan, kun jotain vähänkin erikoisempaa tapahtuu. Eipä se kovin uutta olisi ollut, vaikka Marika olisikin tullut meikit levinneenä ulos. Maanantaina viimeksi spekuloivat jotain salatehtävää, kun muutama oli käsketty koppiin. Sitten piti katsoa tarkasti Marikaa, kun siitä näkee heti, jos on jotain outoa.

lunde1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 19 Syys 2010 11:18

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja lunde1 » 12 Marras 2010 14:02

Mortimer, mikäs tässä pelissä olikaan tarkoitus?

50000 euron voitto.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 12 Marras 2010 14:20

^ Jep.

Ja ketkäs tämän voiton ratkaisevat?

No, tuotanto varmaan... :mrgreen:

Sikäli mikäli yleisöstä riippuu, niin täytyy toivoa että potti menisi sen Reilusti ansainneelle.

Tämä pistää pähkimään että voisinko kannattaa joskus jotakuta kusipäistä kilpailijaa... Itse asiassa voisin, mutta pitäisi olla semmoinen persoona että vaihtoehtoja muuhun ei jäisi. Siitä tulikin mieleen Pete Burns... : http://www.youtube.com/watch?v=VaOXaSxIZmg&feature=fvsr

Witty, pretty and bright. And a dickhead. :mrgreen:
Maybe next time

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 12 Marras 2010 14:57

[juuso] kirjoitti: Liven puolella kritisoitiin, kun Niko eilen illalla mainosti taas vaatteitaan. Niin Nikohan viikkasi pesusta tulleita pyykkejä laatikkoon ja Noora alkoi hehkuttamaan, miten hieno joku paita oli. Pyysi heittämään ja sitten myös Elisa kiinnostui aiheesta. "Onks sul jotaa tälläst muuta? Saanks mä hei lainata?" Mutta tokihan dissaajien silmissä Niko ei viikannut yhtään mitään, vaan feikkasi ja odotti koko ajan tilaisuutta päästä esittelemään kunnolla.
Jos asiaa katsoo hiukan laajemmasta perspektiivistä, niin BB:n voi helposti nähdä osana Nikon ulkoisen liiketoiminnan PR:a. Taloon tullessaan Niko oli varustautunut niin, että tuotesijoittelu onnistuu lähes väkisin. Tuntuisi jopa tyhmältä, ellei näin hyvää tilaisuutta olisi hyödynnetty.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 12 Marras 2010 19:28

Eikä tätä koppavaa pomottajaa saada vieläkään ulos -.- Jos voittaa niin menee maku koko formaattiin.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja maumiu » 12 Marras 2010 20:56

Avoimet nimeämiset olisi pitänyt hoitaa toisin koska en usko että Niko sai yhtään pistettä kun nimeäminen tehtiin päin naamaa..Eihän kuningasta voi äänestää ettei se suutu.. kyl tää finaaliin ikävä kyllä menee mutta voittoon en ihan heti usko..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

ejnord
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 12 Marras 2010 18:34

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja ejnord » 12 Marras 2010 21:36

maumiu kirjoitti:Avoimet nimeämiset olisi pitänyt hoitaa toisin koska en usko että Niko sai yhtään pistettä kun nimeäminen tehtiin päin naamaa..Eihän kuningasta voi äänestää ettei se suutu.. kyl tää finaaliin ikävä kyllä menee mutta voittoon en ihan heti usko..
Onko käynyt mielessä, että saattaa olla jopa niin, että asukkaat pitävät Nikosta, eivätkä sen takia nimeä häntä?

Muutenkin nämä puheet Nikosta "talon kuninkaana" ja pelkkänä pelurina ovat menneet aivan älyttömästi yli. Jotkut nimimerkit taitavat keskittää energiansa siihen, että etsivät jokaisesta Nikon sanomisesta jotain negatiivista ja tulevat raportoimaan siitä tänne.

Niko on edelleen talon viihdyttävimpiä asukkaita ja ilman Nikoa ja Ninoa olisi tämä kausi ollut vielä huomattavasti pahempi floppi mitä nyt, sillä nämä toisen mahdollisuuden saaneet ovat kuitenkin viihdearvoltaan täysin eri luokkaa kuin jotkut Noorat, Janit ja Petrit.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja maumiu » 12 Marras 2010 21:42

Kyllä mä ainakin osaan sanoa jos Niko jotain hyvääkin (ajattelee muitakin asukkaita) tekee :lol:
en ole sillä tasolla että etsimällä etsisin vikoja.. :wink:
Ja onhan Niko ollut katsos ennenkin äänestyksessä kun hänet on sinne nimetty..suoraan päin naamaa sanominen onkin sitten ihan toinen juttu..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

ellu himaan
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 12 Marras 2010 12:28

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja ellu himaan » 12 Marras 2010 22:38

^^ Onko käyny mielessä ettei Nikoa nimetä kun on "julkku" mikskä noi muutkin haluavat? Ja julkkuja yleensä nuoleskellaan :P

Nikohan oli aluksi ihan suht ookoo tyyppi, mut toi Sofia hössötys (jo siitä Mielihyvästä alkaen) on menny ihan liian pitkälle. Ja toinen pointti miks Niko on menossa mun inhokki listalle on se et kun puhuu talon ulkopuolisista "kavereistaan" on ne kaikki jotain julkkuja.- Onko unohtanu jo parissa vuodessa oman keskinkertasen taustansa ja nuoruuden kaverit :evil: Ja joka asiaan pitää jotain kommentoida tyyliin "mä tunnen/tiedän sen..." Niin kun tänään aiemmin kun ellunkana kysy siitä Lordin biisistä mikä oli kuvattu voimistelusalissa siihenkin oli vastaus "en tiiä mikä se biisi on mut mun ex tyttöystävä kävelee siinä videolla" Voi vittu!

Ja kolmanneksi miksi Niko saa mainostaa niin hunkseja kun sitä rättifirmaansa tuolla :?: Mardis kun menis läväyttämään siivousfirmansa nettiosotteen tuolla niin rankkua ropisis.(Siis toi oli ihan hypoteettinen vertaus)
Mä oon kana, jos et usko -KOT KOT

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Niko N.

Viesti Kirjoittaja Silencio » 12 Marras 2010 23:09

ejnord kirjoitti:
maumiu kirjoitti:Avoimet nimeämiset olisi pitänyt hoitaa toisin koska en usko että Niko sai yhtään pistettä kun nimeäminen tehtiin päin naamaa..Eihän kuningasta voi äänestää ettei se suutu.. kyl tää finaaliin ikävä kyllä menee mutta voittoon en ihan heti usko..
Onko käynyt mielessä, että saattaa olla jopa niin, että asukkaat pitävät Nikosta, eivätkä sen takia nimeä häntä?
Just samaa ajatellut. :thumbsup

Eikös tämän BB:n perimmäinen tarkoitus olekin juuri se miten tulee ihmisten kanssa toimeen tuolla suljetussa tilassa, ei se miten suosittuja he ovat jossain foorumissa. Eikö silloin pidä yrittää käyttäytyä niin että muut asukkaat tykkäävät eikä saa niitä häätöäänestyspisteitä.

Parhaiten tällä kaudella siinä ovat onnistuneet oman muistini mukaan juuri Niko ja Elisabet (näistä "vanhoista"), huonoimmin Marika. Eli talossa muut asukkaat pitävät heistä eniten, noin yleisesti ottaen.

Näistä kahdesta oletan myös löytyvän tämän kauden voittajan, saatan olla väärässäkin mutta eipä tuo maailmaa kaada.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”