Mari Luhtavaara

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Syys 2010 18:50

Goofy kirjoitti: Mari on tahditon juntti. "Saanko haistaa leipääsi...". :noup:
Tuo on tosiaan tahditonta.

Mari saattaa olla yksi kaikkien aikojen "kammottavin" naisasukas. Itse en muista ainakaan, että kukaan olisi ärsyttänyt näin paljon. Tosin en nyt ihan kaikesta ala Maria syyttelemään. ;)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Xanten » 10 Syys 2010 19:19

Mitähän se Mari miettii... kun ei mitään puhu?

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 10 Syys 2010 19:20

Lähtee.

0zmz
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:26

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja 0zmz » 10 Syys 2010 19:24

NO NIIN! JES, JES JESH!

Sunnuntaina tehdään Suomen BB-Historian ennätys miinus%:ssa kun Mari lentää ku leppäkeihäs ja lähtee maitojunalla (ja Amarillon ovellakin kysytään paperit kun on K20)!! :DD

Pyritään nyt ainakin siihen -75% pakkasta. Vähintää.

Varmaa eka ja vika kerta ku äänestän BB:n häätöäänestyksissä, mutta tää on niin sen arvoista kun toi kauhuprinsessa saadaan ulos lukemaan näitä kommentteja ja ettimään meidän IP osotteet.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Silencio » 10 Syys 2010 19:25

Ei muuten lähde minnekään sanon minä ja olen (melkein) aina oikeassa. :shock:

Noh, se nähdään sunnuntaina mutta "luulen" että Marika tai Habib lähtee.

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja hanna » 10 Syys 2010 19:29

sepä se kun jos pelataan pelkillä plus äänillä , pitää keskittää plussat niin et tämä yks ei saa niitä tarpeeks , saas nähdä , mä niin toivon et tää ällötys tai tuo pikkuvanha teini Mia tippuu !!

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Taika » 10 Syys 2010 19:33

Mari ei kuulemma kehtaa mennä ees töihin, ku olis niin noloa nyt jo tippua. Nyt se uhos myös tarkistavansa kaikkien ystäviensä puhelinlaskut, jos tippuu. Lista Marin ystävistä ei tosin voi olla pitkä, joten eipä ole työläs homma.
Kuva

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 10 Syys 2010 19:33

Tämä ulos!! Aiheuttaa lievästi sanottua vitutusta kun jatkuvasti negailee ja vittuilee muille. Ulos!!

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 10 Syys 2010 19:35

hanna kirjoitti:sepä se kun jos pelataan pelkillä plus äänillä , pitää keskittää plussat niin et tämä yks ei saa niitä tarpeeks , saas nähdä , mä niin toivon et tää ällötys tai tuo pikkuvanha teini Mia tippuu !!
Voi äänestää plussaa ja miinusta.

Äänestysohjeet virallisella BB-sivulla.

0zmz
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:26

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja 0zmz » 10 Syys 2010 19:46

Mari ---------
Suomen kaikkien aikojen BB-inhokki. Supervihattu jo ulkomaailmassa. Valittaa, kitisee, marisee ja läyhää. Lapsellinen, itserakas, katkera ja ilkeä. 18vuotiaan elämää suuremmat kännisekoilu- ja baariseikkailuegoilut, puhumattakaan peppuseksiakokemuksita (ei kiinnosta ketään). EI ole edes viihdyttävää katseltavaa ja vastenmielistä. Tulee lähtemään miinusäänitulvalla jollaista EI ole ennen nähty. Lähteminen tulee puhdistamaan ja raikastamaan huomattavasti talon ilmapiiriä. Moni ihminen saa enemmän tilaa tuoda persoonan esille ja kaikilla on enemmän kivaa - myös meillä katsojilla.

Näkemiin Mari. Toivottavasti tajuat miksi putosit. Pahoin vaan pelkään että saat itkupotkuraivarit ja syytät meitä katsojia (jotka on haukkunut sua "turhaan" ja varmaan tuotantoa joka on antanut susta vääristyneen kuvan lähetyksissä, vaikka kaikkihan sen totuuden on 24/7 nähnyt, miten luonnevikainen ihminen olet.)


edit. Äsken Mari totes "että sitten jos mä jään sunnuntaina taloon, nii ne ketkä mut on nimennyt nii on ainakin ihan turha tulla halailee mua että kiva kun jäin" ... etkö tajua että ne nimeämiset on PAKKO tehdä kuuluu pelin henkeen ja selkärankaan. Ja miten sille voi edes olla noin yllätys/järkytys että joku on sen nimennyt. Ainoa outo juttu on että vielä kaikki ole ole sitä nimennyt.

Sanoi myös että "kolmantena talosta lähtemään joutuminen on tosi noloa, mä en ainakaan halua olla se!" .. mutta ootpahan vaan. Haha.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Xanten » 10 Syys 2010 20:17

Ja pelkästään kostoa hautoo.

Eikös tuo jo ole tappouhkaus, että "ensimmäisenä olen oven takana vasaran kanssa, kun tulette ulos" (olettaen että itse poistuu nyt sunnuntaina).

"Olen nähnyt kaiken paskan mitä olette puhuneet minusta, ja kuka teistä on MINUA äänestänyt"

Enpä ole tämänlaista ennen kenenkään suusta kuullut aikaisemmin!

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 10 Syys 2010 20:26

Nonnih, Mari se sitten lähtee ja siitäpä iloitaankin suuresti.

Herranpieksut miten ison haloon tyhmätyllerö tekee nimetyksi tulostaan, tämä pentu se osaa tehdä jokaisesta omasta asiastaan Paaaaljon Paaaaljon Suuremman kuin kenenkään muun asia ikinä.
Juu, juu, täysin kypsä poistumaan ja lukemaan itsestään vaikkapa nyt tälle palstalle. Teretulemast vaan; Mari! Älytön älämölö nyt tyhmätyllerön nimeämisestä. Ei todellisuudessa usko ollenkaan olevansa vaarassa häädössä, varmaan uskoo Marikan tai Mian lähtevän ennen itseään. Haha!! Hah! Eläkäämme toivossa! :cheers

Edes lähes yhtä paljon olen inhonnut vain ekan BB:n Iinaa. Ja se on jo aika hyvä saavutus.

ozzytherose
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 26 Syys 2008 00:18

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja ozzytherose » 10 Syys 2010 20:27

Käsittämätöntä. On olemassa bb-asukas joka on kohoamassa/kohonnut kunnioitettua adeviliä suuremmaksi inhokiksi!

Tehtävän aikana Mari uhosi, että jos Paulin rajanylityksen takia tehtävä kusee niin Paul saa tuntea sen nahoissaan. Nyt kun kävi näin, naurattaa niin kovin, ja syy löytyy muista. :D

Ja edelleen kostamassa kaikille. "Mä ku kävelen tosta ovesta pihalle ni saaTtana! Mä nään ekana kaikki paskan mitä te ootte musta puhunu!"

Naamapalmu.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Paali » 10 Syys 2010 20:30

Xanten kirjoitti:Ja pelkästään kostoa hautoo.

Eikös tuo jo ole tappouhkaus, että "ensimmäisenä olen oven takana vasaran kanssa, kun tulette ulos" (olettaen että itse poistuu nyt sunnuntaina).

"Olen nähnyt kaiken paskan mitä olette puhuneet minusta, ja kuka teistä on MINUA äänestänyt"

Enpä ole tämänlaista ennen kenenkään suusta kuullut aikaisemmin!
En oo kyllä ittekkään kuullu :shock:

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Xanten » 10 Syys 2010 20:37

Mahtaa olla noloa nettivieraana olla, kun vissiin negatiiviset kommentit ei pääse läpi.

No, siinäpä sitten äiteen kanssa juttelee... Tai tuotanto feikkaa jotain positiivisia kommentteja.

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Stobe » 10 Syys 2010 21:47

Mari on kyllä uskomaton tapaus. Onhan se tietysti tiettyyn pisteeseen asti ihan viihdyttävää, kun joku pistää poikkiteloin tuolla talossa, mutta se piste on kyllä ohitettu ajat sitten. Ulos vaan!

Sain Marista alussa sellaisen kuvan, että onko tämä tosiaan vasta 18-v, mutta nyttemmin voin Marin juttujen perusteella hyvin todeta, että kyllä, eikä ainakaan vanhempi. Marista tulee mieleen jenkkiteinileffojen "koulun suosituimpien tyttöjen" johtaja, joka sortaa heikoimpia surutta ja jota osa kadehtii ja nuolee, koska haluaa päästä sisäpiiriin...

Toivottavasti osaa ottaa vastaan sen mitä itse antaa siinä vaiheessa kun hänet talosta häädetään.

Jaatinen
Läyhääjä
Viestit: 136
Liittynyt: 17 Elo 2010 17:55

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Jaatinen » 10 Syys 2010 21:54

Alkaa Marin kulissit kaatua myös asukkaiden keskuudessa. Satu otti äsken puheeksi Marin jutut ja kysyi suoraan Paulilta mitä mieltä olet Niko N:stä. Hieman oli ihmettelyä ja sitten tuli esille Marin selkäänpuukotukset. Loistava veto Sadulta.

Nakke79
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 26 Elo 2010 21:58

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Nakke79 » 10 Syys 2010 22:34

mikä ihmisiä vaivaa??? Miks ne haluu marin pihalle jos se on yks harvoista koko porukassa kuka herättää mitään tunteita? Ja olishan sitä peppua vielä kiva katella telkusta :cheers

Villepp
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:08

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Villepp » 10 Syys 2010 22:40

Kylläpä se mari taas alko vittuileen kaikille ko miehet ja marika pääs taloon ... :cheers

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Syys 2010 22:40

Älkää nyt ihmeessä Maria ulos äänestäkö. Tästähän on mahdollisuus kehittyä todellista draamaa, jos ei lähde. Marista tulee talon sisälläkin tota menoa todella vihattu henkilö ja sanaharkkaa syntyy varmasti.

Jos nyt realistisesti ajatellaan, niin eiköhän ole aika selvää, että tämä tyttö tippuu, mutta todellakin toivon, että käy joku ihme ja jää vielä taloon.

Tässä on mun kohdalla ainakin A-Deviliin suuri ero siinä, että mulle Darth Ader ei koskaan tuonut minkäänlaista viihdettä, mutta NariMaria on oikeasti jollain kierolla tavalla viihdyttävää seurata.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja VeePee » 10 Syys 2010 22:44

Mari vois valittaa itsensä ulos. Valittajat eivät BB:ssä pitkälle pötki, se on nähty moneen kertaan.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Syys 2010 22:46

Stobe kirjoitti:
Sain Marista alussa sellaisen kuvan, että onko tämä tosiaan vasta 18-v, mutta nyttemmin voin Marin juttujen perusteella hyvin todeta, että kyllä, eikä ainakaan vanhempi. Marista tulee mieleen jenkkiteinileffojen "koulun suosituimpien tyttöjen" johtaja, joka sortaa heikoimpia surutta ja jota osa kadehtii ja nuolee, koska haluaa päästä sisäpiiriin....
Onkohan Mari nähnyt tämän opetuselokuvan: Heathers (1989), leffan alkua.
Mari (ja Mia) menisi tuohon joukkoon kuin kala veteen. Look-a-like Shannon Dohertykin olisi mukana.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”