Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Keskustelua liittyen Suomen kuudenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 28 Loka 2010 17:31

Iidan tähänastinen, runsas blogituotanto. Osa 23.
Petrin ja Viltsun kohtaloa odotellessa
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Petrin ja Viltsun kohtaloa odotellessa

Julkaistu 25.10.2010 kirjoittajalta Iida

Mulla on täällä nyt ihan kauhunsekavat fiilikset!

Viltsu ja Petri on puhunut niistä rahoista, joita niille maksetaan talossa ollessa (155€/viikko) ja siis Villehän tuon rahasumman paljasti ja sen seurauksena joutui himaan, ELI VILTSU JA PETRI LÄHTEE KOTIIN!!!!!???!!!!

Fuck!

Viltsusta niin väliä, mut Petri on ihan liian ihana menemään kotiin.

Ja mites sitten, jos ne lähtee, kun siellä on nyt jo asukkaita niin törkeän vähän, niin TAAS uusia ja TAAS menee tylsäksi nää sunnuntait kun uudet sieltä aina ekana ulos heivataan pihalle….

Ja sitten vielä, jos Petri lähtee, niin Niko N voittaa! Nyt on vielä hiukan jännitystä, kun Petri on kuitenkin aika vahvoilla!

Tää on huono, tosi huono!


Ellu vaihtoon?
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Ellu vaihtoon?

Julkaistu 25.10.2010 kirjoittajalta Iida

Mulla on niin seesteinen olo, että tykkään tänään melkein jopa Vilhelmiinasta, kiitos siitä Elegia Day Spalle!

Naiset, jotka väittää, että esimerkiksi ripsienpidennykset on ainoastaan turhaimaisuutta ei vaan oo kokenut sitä täydellisyyttä, mikä noissa hoitoloissa on. Kuka ei haluaisi pakollisten juttujen jälkeen aloittaa viikkoaan täydellisellä rentoutumisella hoitopöydällä maaten ja linnun laulua kuunnellen? Terapeuttinen kokemus, josta plussana saa vielä kunnon räpsyttimet, joiden ansiosta ei aamuisin näytä ihan niin merihirviöltä, kuin ilman niitä.

Kuva

Kaikki vaan vaahtoo tuost vaihdosta, eikä syyttä! Kuka sinne muka voi mennä?

Petri ja Viltsu on just rikkonut sääntöjä aivan samoin, kuin Ville ja ainakin Ville joutui sen vuoksi jättämään talon, joten ne ei voi lähteä.

Nino ja Niko on muutenkin jo uusimassa, et ois epistä jos niistä jompikumpi pääsis vielä vaihtoonkin.

Marikan pumppu pettäis hysteriasta jo lentokentällä, Eetu on vielä niin uus täällä Suomessakin, ettei sekään oikein sovellu, eli oisko se sitten Ellu?

Ellu ois kyllä hyvä! Osaa käyttäytyä ja on vielä kauniskin!

Se on Elisabet!

Kuva


“Teidän tulee antaa Suomesta väärä, mutta uskottava kuva”
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: “Teidän tulee antaa Suomesta väärä, mutta uskottava kuva”

Julkaistu 26.10.2010 kirjoittajalta Iida

Nyt on taas viihdettä parhaimillaan; BB-asukkaat riitelee mitä tarkoittaa lause “Teidän tulee antaa Suomesta väärä, mutta uskottava kuva”!

Mielenkiintoista, miten monta sovellusta yhdestä yksinkertaisesta lauseesta voidaan saada!

Viltsun reaktio kävi taas ärsyttää ylipaljon! Muidu menee pk-huoneeseen sillä aseenteella, että Marika on ihan täysi pelle, koska hänellä oli niin naurettava näkemys tuosta lauseesta ja kun Marikan näkemys olikin oikein, oli Viltsu niin kuin alusta asti olisi ollut Marikan kanssa samaa mieltä! ARGHHH!!! Saan Viltususta niin paljon harmaita hiuksia, et voin ainakin hyvästellä hopeashampoot!!

Ei vaan, kyllä mua muidenkin asenne Marikaa kohtaan ärsyttää. Harmittaa sen puolesta, kun kukaan ei tunnu ottavan sitä tosissaan.

Ja taloon menee…
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Ja taloon menee…

Julkaistu 27.10.2010 kirjoittajalta Iida

Oon tässä seurannut erään mimmin tilapäivityksiä, jotka on tyyliin tälläsiä: “Lähden pian Ruotsiin määrittelemättömäksi ajaksi (pari viikkoa), jos haluutte nähdä, niin nähdään nyt” ja muutenkin aikamoista vihjailua BB:n suunnalle! Loppuhuipennus kuitenkin tuli tänään; sen tilapäivityksenä oli “Lähden huomenna Ruotsiin!” ja Extrassa Elina kertoi taloon astuvan uusia asukkaita, AGAIN!

Eli, huomenna taloon astelee yksi Juulia!

Muuta en siitä tiiä, paitsi että se käyttää reilusti itseruskettavaa ja näyttää muutenkin hitusen tehdyltä, eikä näemmä pysty sisäistämään mitä sana “salassapitovelvollisuus” tarkoittaa… Lisäksi FB:n mukaan se on sinkku, asuu Tuusulassa ja on hetero!

Huomista odotellessa!

Viikkotehtävä epäonnistunut?
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Viikkotehtävä epäonnistunut?

Julkaistu 28.10.2010 kirjoittajalta Iida

Kello on 3.30 yöllä, oon ihan rikkiloppu ja silti nenä kiinni läppärissä kirjottamassa tätä, oonkohan mä vähän typerä?

Ehkä, mutta ainakin oon hurjan reipas tänään ollut! Oon puunannu kämpän lattiasta kattoon, kierrelly sisustuskauppoja enemmän kuin mitä mun hermot ois kestänyt, käyny salilla ja lenkillä… mutta tärkein minkä sain aikaseksi on ehdottomasti olkkarin maton pesu! Eihän se matto ollutkaan siellä parvekkeella kuin reilu kuukauden odottamassa aina sitä “huomista”, jolloin sen pesen ja nyt sen sain tehtyä. Hyvä minä!

Piti tuosta BB:stä mainita sen verran, että ihmettelen kyllä kovasti, mikäli viikkotehtävä onnistuu! Viikkotehtävän aikana ei siis SAISI huomioida mitään erikoisuuksia, joita talossa tapahtuu …se ei näytä ihan onnistuvan!

Myönnän, saattaahan se olla vähän omituista, mikäli löydät sängystäsi tumman puhallettavan miehen tai kumiset kirkuvan punaiset lakanat, mutta jos on tarkoitus olla mahdollisimman normaali, niin silloin ei kannattaisi ehkä tehdä siitä hirveetä haloota!?

Kuva
Huomaamatonta hyväilyä?

Lisäksi Vilhelmiinan ja Petrin kohtalo siitä sääntörikkomuksesta ärsyttää, kun ei niille näytä mitään tapahtuvan! EPÄREILUA!!! Nyt ihmiset adressia, että Ville takaisin taloon!!!! (Ja jos et tiedä mistä puhun, niin lukeekaa aiempi postauksiani!)
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Xanten » 30 Loka 2010 02:01

Että tämmöinen viesti kun kirjauduin vahingossa beebee.fi sivulle:

Quote¨Olemme poistuneet näkyvistä, emmekä koskaan enää usko palaavamme takaisin.

Miksikö?

Koska alamme sattumalta olla täysin kyllästyneitä esittämään että meitä vähääkään kiinnostaisi mikään, mikään mitä BB-talossa tapahtuu.

Ja koska me olemme päättäneet, että meillä on myös oikeus todelliseen viihteeseen, eikä ketään tarvitse kahlita moiseen ihmisyyden vankilaan, kuvottavaan, mielikuvituksettomaan BB-maailmaan.

Koska meidän ei tarvitse enää kärsiä viihdyttääksemme teitä muita. Emme välitä enää paskaakaan talon tapahtumista, kännibileistä tai tuotannon asioista.

Paskaa kaikki, saatte pitää, pitäkää paskanne.Quote¨

:thumbsup (tämä minulta jo) Että näin. Reaktio kyllä ymmärrettävä tämän kauden suhteen... mitä tämä ennustaakaan BB Suomen tulevaisuudesta :shock:

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Loka 2010 13:09

MTV3.fi kirjoitti:BB-Niko lähti asukasvaihtoon

Kuva
BB-Niko lähti asukasvaihtoon

Isoveljen talo asukasmäärä väheni yhdellä, kun Niko lähti asukasvaihtoon lauantaina puoliltapäivin.

Talon muonavahvuuteen tulee täydennystä viikonlopun aikana, kun slovenialainen Sandra astelee taloon. Suomesta vaihtoon lähti sympaattinen ja herrasmiesmäinen Niko N, joka odotti jännittyneenä lähtöä tuntemattomaan paikkaan.

Nikon matka kohti toista Big Brother -taloa alkoi lauantaina tokkuraisen aamun jälkeen. Talon väki oli bilettänyt ankarasti perjantai-iltana erotiikka-aiheisissa juhlissa ja asukkaat olivat krapulaisia vielä aamulla.

Kuva
BB-Niko

Nikon lähtö tapahtui lopulta varsin nopeasti, sillä Isoveli kutsui miehen päiväkirjahuoneeseen, jonka jälkeen mies poistui talosta reilun kymmenen minuutin kuluttua.

Talon muut asukkaat kokoontuivat häätöovelle hyvästelemään vaihdokin sen jälkeen, kun Isoveli oli kuuluttanut Nikolla olevan minuutti aikaa lähteä Big Brother -vaihtoon.

Talon muut asukkaat eivät näyttäneet kovinkaan pitkää naamaa Nikon lähdöstä, vaan ihmiset veikkailivat yhdessä Nikon matkakohteen sijaintia. Ääneen heitettiin muun muassa Brasiliaa ja Japania.

Kuva
BB-Niko

Itse vaihdokkikaan ei näyttänyt olevan kovinkaan jännittynyt matkan alkaessa. vaan Niko hyvästeli talon leveä hymy kasvoillaan.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

ozku4
Kyttääjä
Viestit: 74
Liittynyt: 29 Syys 2009 13:22

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja ozku4 » 31 Loka 2010 10:29


http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/ ... okali.html

Google translate käänsi:

Nikko on komea kotimaassaan yksi suosituimmista BB-asunnossa, se on erittäin mielenkiintoista nähdä, miten se löytää itsensä talossa. "Toivon mielelläni tietää ihmisiä talossa. Olen kuullut, että ne ovat tiedossa, on erittäin mielenkiintoista nähdä, miten tehdään talolle. Näemme, "hän kertoi haastattelussa. Tietenkin olimme myös kiinnostuneita siitä, mitä hän odottaa hänen oleskelunsa talossa: "paljon mielenkiintoisia ihmisiä, jos he ovat kuuluisia laulajia tai pelaajia, en tiedä, mutta odotan, tapasin monia ihmisiä. Ehkä vähän hauskaa tai jotain, ei Tiedän. "

Ja entä se heidän mielestään asukkaille Suomessa: "Luulen, että he rakastavat minua, koska he huusivat, kun lähdin täältä. "

Vaikka jotkut saattavat ajatella nopeasti, jotta Nikko saattaa käydä joidenkin kuuluisia nuoria tällä aterialla ei todennäköisesti leivän tyttö, joka sanoo, että se ei ole koskaan pettänyt. Us ja uskoi, että hänen huonetoveri innolla odottanut Sandro: "Jos söpö, kaikki on hyvin. "

Nikko siirretään huono päivä hotellissa sunnuntai-iltana ja on liittynyt uusia yhteistyö-asukkaille.
Kuva
Sivuilla lisää kuvia.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 31 Loka 2010 10:50

Stara.fi kirjoitti:BB-talon mystisen leijonan henkilöllisyys paljastui

Big Brother -talossa on viime vuosina käynyt jokaisella tuotantokaudella yllätysvierailulla leijona, joka on nähty muiden muassa asukkaiden kanssa sekä saunassa että porealtaassa. Leijonan henkilöllisyyttä on pohdittu talossa paljon, ja eilen se viimein selvisi.

Leijona-asun kantajaksi on epäilty useampiakin aikaisemmilta kausilta tuttuja Big Brother -asukkaita. Eilen BB-Petri kertoi muille tietonsa asiasta ja paljasti että kyseessä oli talosta eilen asukasvaihtoon Sloveniaan lähtenyt Niko Nousiainen.

- Tiedätsä kuka se oli? Jesba! Se sanoi, että se on ollut siinä joka vuosi, Petri kertoi Eetulle Nikon viitaten.

Eilen illalla Big Brother -ohjelmassa selvisi, että Niko teki lähtöään edeltäneensä iltana rajusti väärän valinnan. Hän sai nimittäin valita meneekö sala-alueelle lepäämään ennen matkaansa vai jääkö muiden asukkaiden kanssa juhlimaan. Niko valitsi jälkimmäisen vaihtoehdon, mutta hän ei ollut tietoinen että sala-alueella häntä odotti rakas avopuoliso Sofia
Stara.fi kirjoitti:Suomen karu BB-talo hämmentää Sloveniassa

Suomen Big Brother -taloon astelee tänä iltana uusi kansainvälinen asukas, kun slovenialainen BB-Sandra Auer astelee taloon kansainvälisen asukasvaihdon merkeissä. Samaan aikaan Suomen talosta eilen poistunut Niko Nousiainen astelee vastavuoroisesti sikäläiseen taloon.

Verkossa on käyty alkuviikosta saakka keskusteluja suomalaisten ja slovenialaisten BB-fanien välillä. Samalla on selvinnyt, että Suomen Big Brother -talon karuus on tullut monille yllätyksenä. Suomen BB-asukkaat kritisoivat taloa “kellarimaiseksi” jo heti taloon astuessaan, ja samaa mieltä ovat nyt olleet myös slovenialaiset BB-fanit.

Sloveniassa BB-talo on sisustettu räväköillä ja lämpimillä väreillä toisin kuin täällä Suomessa. Ei siis ihme, että täkäläistä taloa on moitittu “skandinaavisen kylmäksi ja karuksi” sekä “tylsäksi ja typeräksi” verrattuna ulkomaisen BB-taloihin. Toivon mukaan Suomeen saapuva Sandra kuitenkin kotiutuu karuun BB-taloomme.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja James » 31 Loka 2010 10:57

calderyon kirjoitti:
Stara.fi kirjoitti: - Tiedätsä kuka se oli? Jesba! Se sanoi, että se on ollut siinä joka vuosi, Petri kertoi Eetulle Nikon viitaten.
Niin varmaankin oman kautensa jälkeen. 2006 se oli sitten varmaankin Perttu muutenkin kuin finaalissa. 2007 joko Perttu tai joku muu.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 31 Loka 2010 14:44

Niin varmaan. Ei ainakaan 2007 (tuskin myöskään ennen sitä) ollut, kun itse oli leijonan vieraillessa raksatehtävän parissa... Stara taas osoittaa tasonsa. :roll:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Marras 2010 14:56

Vai on Elli-Maija tuhnu!
www.hymy.fi/blogit/ kirjoitti: Elli-Maija - puhekoneesta kuoriutui pelkkä tuhnu!
1.11.2010 Toni Haste
Viikko jälleen vierähti Big Brotherin ihmeellisessä maailmassa, ja kömmellyksiltä, sekä kommelluksilta ei todellakaan vältytty kuluneella viikolla. Ihan alkuun haluan todellakin nostaa esille sen, että asukkaiden päät alkavat todellakin jo pehmetä totaalisesti, ja eritoten niiden jotka ovat asustelleet talossa jo useamman viikon. Tämä korostuu varsinkin silloin, kun talossa pidetään bileitä, jengille vähän viinaa, niin melkein jokaisesta asukista löytyy jo vihdoinkin se niin sanottu pimeäpuoli.

Olen todellakin ainakin itse kaivannut sitä, että asukkaat alkaisivat räjähtelemään toisilleen kunnolla, koska sitä on kaikessa yksinkertaisuudessaan viihdyttävä seurata. Ohjelman sisältö on todellakin muuten näitä rähinöitä lukuun ottamatta kulminoitunut pelkästään siihen, että istutaan ja ihmetellään maailman menoa sohvaryhmän äärellä, niin ja tämähän sitten taas katsojan silmään on kertakaikkisesti ihan vit.n tylsää! Näistä ei saa sitä oikeaa luonnetta näköjään millään muulla esiin, kun alkoholilla, mutta toisaalta ihan sama! Toivottavasti nämä asukit sais dokaa vaikka BB:n loppuun saakka, sillä tämä on se keino millä ohjelmaan saadaan luotua se viihdepuoli, tai toinen mikä sais mut syttymään olisi se, että luotaisiin joku slummin tyylinen ratkaisu, mutta vain ihan hetkeksi ettei katseleminen kävisi tylsäksi. Tällä saataisiin revittyä muutamista asukeista ainaki sitä itkua, ja kitinää. Viikosta yleisesti ei taaskaan jäänyt mulle mitään ihmeellistä käteen. Asukasvaihto on jo niin nähty, uusia asukkaita tulee tietysti taloon lisää ja Nino sai itselleen vihdoinkin sen paistin. Toisin sanoen varmaan jokainen on osannut odottaa jo näiden asioiden tapahtumista.

Vilhelmiina potkittiin kansan voimin ulos Big Brother -talosta sunnuntaina. Uskon, että mimmin kohtaloksi koitui se liiallinen nipottaminen ja päällepäsmäröinti. Tästä porukasta odotinkin, että Vilhelmiina tippuu kelkasta pois, tai sitten Eetu. Ehkä kuitenkin pienoisena yllätyksenä pidin Eetun jäämistä taloon, sillä hänen tyylinsä ei välttämättä vetoa äänestäjiin, mutta hyvä näin, että talossa nähdään jatkossakin läpänheittoa, sekä hullunkurisia tempauksia. Vilhelmiinan taipale talossa loppui ihan oikeaan aikaan.

Mä niin muistan tämän Elli-Maijan siitä ku näin sen BB-hakuvideon telkkarista. Siinä tää neiti puhu, puhu ja puhu, ihan taukoamatta, mutta mitä siitä Elli-Maijasta on enää jäljellä nyt kun hän on talossa? No minäpä kerron, PELKKÄ TUHNU! Ei saa suutansa auki kyllä sen enempää kuin Inkakaan. Hakutilaisuudessa tää tyttö on niin esittäny jotain muuta mitä ei todellakaan ole. Toki myönnän, että olisin itsekin ottanut Elli-Maijan taloon, sen perusteella mitä hän antoi hakutilaisuudessa itsestään, mutta jälkeen päin mua olis vituttanu suunnattomasti se, että päästin hänet taloon. Ei niin minkäänlaista antia talolle. Tais olla se pakollinen absolutisti mikä tyyliin aina taloon valitaan. Elli-Maija, sä tuut saamaan mun miinukset!

Sitten on tää Jani. En kyllä odota mitään ihmeellisempää tältäkään jampalta ensimmäisen viikon jälkeen. Odotan kuitenkin sitä, että Nino ja Jani alkais draamaileen keskenään, sillä sitä on salettiin niin hauska seurata. Mä niin toivon, että Jani antais Ninolle vaikka pakit tai jotain, niin Nino pääsis kunnolla irti, ja silloin tää jannu on todellakin parhaillaan. En tiedä montaakaan asiaa mikä voisi olla BB-talossa viihdyttävämpää. Tuskin mikään. Jani on talossa korkeintaan siihen asti, kun järjestetään se niin sanottu joukkohäätö, missä poistetaan useampi asukas kerrallaan.

Noora ei ole myöskään antanut itsestään vielä oikein mitään näyttöjä. Mulla todellakin kiinnostais nopeeta tietää, että mitä tää mimmi on oikeen naisiaan. Ulkoinen olemus antaa kyllä Noorasta räväkän kuvan, mutta suullinen ulosanti ei todellakaan ole mua vakuuttanut. Muutaman päivän olen tosissaan joutunu miettimäänkin sitä, että mitkä on ollu ne syyt, että juurikin nämä kolme on taloon laitettu. Tai no okei! Janin mä ymmärrän, koska uskon että tuotanto on toivonut Ninolle jotain säpinää, eikä Suomen BB-historiassa ole nähty vielä miehen ja miehen välistä lempeä. Nyt tähän on avaimet, mutta siltikin uskon siihen, että mitään ei todellakaan tule tapahtumaan.

Ja niinhän siinä sitten kävi, että Niko sinne vaihtoon lähti. Ei mua ainakaan yllättäny yhtään, eikä haitannutkaan. Niko oli ehdottomasti paras vaihtoehto näistä asukkaista. Pystyy antamaan rennon, mutta myös hyvän kuvan Sloveniassa suomalaisista kisaajista. Ainoa mikä tässä ehkä hieman kismittää on se, että Niko tulee saamaan tänä vuonna kaiken. Uskon vahvasti, että hän voittaa Suomen Big Brotherin, pääsi asukasvaihtoon ja on hyötynyt talossa hyvistä etuuksista. Tämän kauden jälkeen Marika voisi myös lahjoittaa Nikolle saamansa 3000 euroa ja sanoa, että ”ota nyt sitten tämäkin vielä”. Mut mulle ihan sama vaikka saiskin kaiken, paljon on ansainnutkin. Mä ainakin liputan Nikoa! Pelastanut todella monta tylsää BB-jaksoa.

Se oli taas sen viikon pommi, ja uutta pukkaa taas perään heti ensi viikon maanantaina. Jos jollain sattuu näkyyn jostain tuo Slovenian BB, nii heittäkää ihmees kommenttia tänne, että mitä siellä tapahtuu! Ja muutenkin omia mielipiteitä kirjoittelemaan tästä kaudesta, asukeista ja vaikkapa siitä, että lähtikö oikea jannu vaihtoon? Kelle sinä olisit suonut vaihtomahdollisuuden ja miksi? Eipä tällä kertaa muuta! Palataan ensi viikolla asiaan.
Halauksin

Toni Haste
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 03 Marras 2010 18:09

Iidan tähänastinen, runsas blogituotanto. Osa 24.
UUDET ASUKKAAT
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: UUDET ASUKKAAT

Julkaistu 28.10.2010 kirjoittajalta Iida

Mä olin niin väärässä!

Tai sitten se ei päässy mun paljastuksen vuoksi (selittelen itselleni tän virheen näin!)

Mut mä oon rakastunut!

Kuva
kuvat: SUB

IHANA NAINEN!!

Toivottavasti siältö on yhtä priimaa, kuin ulkonäkö!

Vaikutti esittelyn perusteella ehkä hiukan vaisulta, tai siis, kertoi olevansa hirveen räväkkä ja sosiaalinen ja palapala, mut noi on just niitä ihmisiä, jotka onkin niitä vaisumpia. Esimerkkinä Riikka, joka kerto olevansa kaikkea tuota ja todellisuudessa oli pahemman luokan seinäruusu. Jotenki silti luotan Nooraan, ettei se kylmäks jätä!

Sitten tää jannu, joka on kyllä sopiva paisti Ninolle(?), mut haluaisin myös kysyä, missäs tää reilu kolmekymppinen hopeahapsi on toiminut mallina ja juontajana? HAHAHAH!!!

Kuva
Poseeraako tässä tuleva Mister Gay Finland? (KUVAT SUB)

Lisäksi näin naisena Janin päivittäiset kauneusrutiinit hämmästytti, KUKA KUORII IHONSA PÄIVITTÄIN???

Joo, kotiin vaan takaisin!

Ja sitten viimeisimpänä ….ja vähäisimpänä, Elli-Maija Savosta, joka opiskelee käsityöopettajaksi, eikä oo koskaan juonut viinaa -eikä juo, harrastaa käsitöitä, lukemista ja laulamista, tykkää höpöttää ja ei käytä meikkiä, haaveilee avioliitosta ja lapsista, nelmien mies on, kukas muukaan kuin, oma poikaystävä… BLAAAAAAH!

Oiskohan kuitenkin, Elli-Maija, kannattanu hakee johonkin toiseen formaattiin? Vaikka Maajussille morsiameen, siellä olisit ehkä enemmän kaltaistesi seurassa ja sen kokemuksen jälkeen on suuremmat mahikset saada unelmasi todeksi, kuin tuon kokemuksen jäljiltä… Eli kotiin vain!

Kuva
(KUVAT SUB)


Ihmisinhoa
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Ihmisinhoa

Julkaistu 30.10.2010 kirjoittajalta Iida

Päivän tärkeimmät uutiset:

- En tänäänkään suostu uskomaan Johanna Tukiaisen raskauteen!

- Niko lähti vaihtoon!

Hiton hyvä muuten, että se oli just Niko kuka sinne vaihtoon lähti, ehkä toi laskee sen pisteitä voittoon, ainakin viime vuonna spekuloitiin, oisko epäreilua, jos Kätlin voittais, kun se kerran oli vaihdossa ja kaikkea… tulikin mieleen, et mua ärsyttää suunnattomasti, kun mulla ei oo voittajasuosikkia! Ehkä musta on tullu hirveän ihmisinhoinen, koska koko kauden aikana oon saanu vaan hetkellisiä suosikkeja, mut ikuisia inhokkeja.

Kuva
Huomenna pidän kyllä niin riemunjuhlat, jos se Viltsu viimein saatais sieltä talosta ulos!



Samaa näköä?
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Samaa näköä?

Julkaistu 30.10.2010 kirjoittajalta Iida

Täällä on muutamia kommentteja miten oon samannäköinen, kuin uusi asukas Noora, BB-Plazassa keskusteltiin onkohan se mun sisko, pari kaveria on löytäny meistä jotain yhteistä….. Ja ainoa kuva, josta itse löysin ees hiukan yhtäläisyyttä oli mun BB:tä varten otetut promokuvat ja niissä kuvissa en näytä yhtään, en yhtään, itseltäni! Toisaalta, niitä kuviahan tää kohderyhmä on varmaan eniten musta katsellutkin…

Silti en lähtisi allerkirjoittaa tätä juttua!

Kuva

Inkaa vielä
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Inkaa vielä

Julkaistu 31.10.2010 kirjoittajalta Iida

Huvitti, kun katsoin tänään Extraa, siellä oli vieraana Inka, joka kertoi elämästään BB:n jälkeen “Elämä BB:n jälkeen on maistunut ihan kivalta, oon tuolla yöelämässä saanut todella paljon positiivista palautetta ja uteluita, miten mun elämässä nyt menee ja blaa blaa”, muuten ihan jees mut Inkahan oli talossa kahdeksan vai yhdeksän päivää, et tuskimpa siinä ajassa ehtii ihan mitään kovin kummosta tapahtumaan….

Kuva
Haastattelussa Inka kuitenkin kertoi, ettei ehkä hetkeen osallistu kauneuskisoiin. Onkohan syynä kyllästyminen vai se, ettei Suomessa ole enää kisaa, johon Inka ei olisi osallistunut?


Suihkupolitiikkaa
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Suihkupolitiikkaa

Julkaistu 31.10.2010 kirjoittajalta Iida

Yksi asia mulle aiheuttaa aina suurta ihmetystä uusien asukkaiden tullessa, miksi pitää olla aina se uutinen “BB-kaunotar estottomasti suihkussa! KATSO KUVAT!”

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... -suihkussa

Epäkohtina tuossa, miksi kaikki on aina kaunottaria? Onko Elli-Maija muka KAUNOTAR? Ja miksi se on outoa käydä alasti suihkussa? Eikö se oo muka oudompaa peseytyä vaatteet päällä? Ja suurinpana epäkohtana, MIKSI NÄITÄ KUVIA EI OLE IKINÄ MIEHISTÄ?????
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 03 Marras 2010 18:30

Iidan tähänastinen, runsas blogituotanto. Osa 25.
SLOVENIA VS. SUOMI
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: SLOVENIA VS. SUOMI

Julkaistu 31.10.2010 kirjoittajalta Iida

Kuva
Slovenia VS. Suomi

Kuva
Slovenia VS. Suomi

Kuva
SLOVENIA VS. SUOMI


VILTSU ULKONA
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: VILTSU ULKONA

Julkaistu 31.10.2010 kirjoittajalta Iida

VUHUUU!!! JEEE!!!

Mun elämä on NIIIIIN pelastunut!!!

VILTSU ON ULKONA!!!

Lupasin pitää bileet jos Viltsu tippuu, ja nehän pidetään!!!


Elli-Maijasta
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Elli-Maijasta

Julkaistu 1.11.2010 kirjoittajalta Iida

Pakko nostaa yksi kommentti esille:

“No voi hyvänen aika oikeesti! Juuri ajattelin, että JES, kerrankin bb taloon menee joku normaali ihminen (elli-maija) eikä mikään julkkis wannabe tyrkky. Nämä tavalliset ihmiset ovat minusta ainakin kiinnostavimpia! Noita tissit esillä, silmät mustaksi maalattuja Nooria, wilhelmiinoja jne, on sata tusinassa, ketä jaksaa sellaiset kiinnostaa. Se että ihmisellä on periaatteita (kuten ei juo viinaa jne.) kertoo että pään sisällä kolisee jotakin muutakin kuin tyhjää ja sieltä saattaa nousta esiin vaikka mitä.”

HAHAHA!!! Eli kun ihmisellä ei ole ulkonäköä/tissejä/mitään kadehdittavaa, niin voi hänestä nousta esiin vaikka mitä hienoa?

Okei, katsotaanpa mitäs tää meidän ihanan tavallinen Elli-Maija on saanut aikaan;

-Itkenyt, koska häneltä ei kysytty mitään Talkissa! (Onko se nyt vain söpöä ja sympaattista, koska sen tekee Elli-Maija? Voin vain kuvitella mikä haloo olisi noussut, mikäli tän itkun ois itkenyt vaikka Noora! Sehän ois ollut silloin vain itsekeskeistä ja kakaramaista!)

- Itkenyt, koska ei kehtaa mennä kakalle! (Eikö Elli-Maijalle kerrottu, että myös BB-talossa käydään kakalla, vai mistä syy itkuun?!)

- Itkenyt, koska Eetu oli hänelle niin mukava ja nyt Eetu liehittelee vaan tätä Slovenialaista! (Miksi Eetun huomio kiinnostaa noin suuresti VARATTUA naista?)

- Antanut ääninäytteitä seksiäänistään Eetun hieroessa häntä! (Edelleenkin, onko tää ihan normaalia seurustelevalle? Ja edelleenkin, mikä olisi ihmisten suhtautuminen, jos ähkijä olisi joku kaunis ja sinkku?)

Hitto, miten mua ärsyttää toi ihmisten ennakkoluuloisuus ulkonäön perusteella!

Kuva

Osaako Sandra Suomea?
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Osaako Sandra Suomea?

Julkaistu 1.11.2010 kirjoittajalta Iida

Hmm. Osaakohan tuo Sandra Suomea?

Olin lukevinani jostain, että sen toinen vanhemmista on suomalainen ja nyt Nino oli kysynyt kelloa suomeksi ja ennen kuin kukaan ehti tätä suomentaa, oli Sandra siihen jo vastannut….

Eli, onkohan tää “en osaa suomea” -juttu vaan joku salatehtävä?

Kuva

Vaihtoa, Sandraa, vaihtoa….
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Vaihtoa, Sandraa, vaihtoa….

Julkaistu 3.11.2010 kirjoittajalta Iida

Vaihtoa, vaihtoa, vaihtoa…. BORING!!

Kiukuttelin tänään, kun tuntuu, että jokainen uutinen liittyy Sandraan ja mua ei jaksa kiinnostaa yhtään!

Miksi haluaisin tietää millainen sen miesmaku on tai mitä se harrastaa, kun se on tuolla talossa viikon ja sen jälkeen emme kuule siitä enää luultavasti ikinä mitään!

Vaihto olisi paljon parempi idea, jos tuossa vaihdettais jotain ihan sekopäitä, eikä tuollasia turvallisia omien maiden pr-henkilöitä keskenään, eikö?
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Marras 2010 21:16

Iltalehden tvJäteissä olleita juttuja. Alleviivaukset oma lisäys.
Iltalehti tvJätti 4-10.10.2010, s.10 kirjoitti: Viinaa vai ruokaa?

Kumman asukkaat valitsisivat: BB-talon, jossa ei ole lainkaan alkoholia vai lämmintä ruokaa?
BB-asukkaat riemastuivat saadessaan toissa viikolla taloon pesukoneen. TV-Jätti kysyi asukkailta ennen heidän taloon menoaan, kumpaan he mieluummin suostuisivat: pesemään kuukauden ajan käsin muiden asukkaiden vaatteet vai olemaan kuukauden ajan ilman omia vaatteitaan.
Kaikki muut paitsi Habib, Hannu, Ksenia, Mari ja Marika pesisivät mieluummin toisten vaatteet kuin luopuisivat omistaan. Nino ja Petri jättivät vastaamatta kysymykseen.
”Siis mutta saisinhan käyttää jonkun muun vaatteita? Alasti tulisi aika kylmä,” Marika kyseli.
TV-Jätti kysyi myös, kumpaa ilman asukkaat suostuisivat olemaan koko Big Brotherin ajan: alkoholia vai lämmintä ruokaa.
Kysymys jakoi asukkaat selvästi kahtia.
Peräti yhdeksän asukasta oli valmis luopumaan lämpimästä ruuasta. Tytöistä Elisabet, Ellinoora, Mia ja Satu sekä pojista Niko S., Nino, Petri, Paul ja Ville tulisivat raittiissa talossa hulluiksi ja kaipaisivat kukkoa ja sihijuomaa mieluummin kuin kuumia ruoka-annoksia. Ksenian vastaus jäi epäselväksi.
Iltalehti tvJätti 11-17.10.2010, s.10 kirjoitti: Haluamme vaihtoon

TV-Jätti kysyi asukkailta, minne nämä haluaisivat asukasvaihtoon. Kolme maata nousi yli muiden.
BB-asukkaat ovat jo kahteen otteeseen olleet varmoja, että päiväkirjahuoneeseen kutsuttu asukas olisi lähtenyt asukasvaihtoon ulkomaille.
Ensin he ilahtuivat Villen ensimmäisestä lento-ja ulkomaanmatkasta ja sitten Paulin lähdöstä. Karvaastipa pettyivät. Molemmat olivat vain poistuneet talosta.
TV-Jätti kysyi asukkailta, minne nämä haluaisivat lähteä asukasvaihtoon, jos saisivat itse valita kohteen.
Australia ja USA nousivat suosikeiksi, mutta enemmistölle kelpaisi ihan mikä maa tahansa. Ksenia ja Mari lisäävät haluavansa lämpimään. Henna haluaisi osallistua etenkin Ison-Britannian julkkis-BB:hen, jotta tutustuisi supertähtiin.
KT: ”Tulen paremmin toimeen ulkomaalaisten kanssa kuin suomalaisten.”Niko N.
”Meksiko on huippumaa, jossa on ihana kulttuuri ja kauniita ihmisiä. Rakastan Espanjan kieltä,” Elisabet intoili.
Petri yllätti haluamalla vaihtoon Ruotsiin ja Habib Italiaan. Paul haluaisi joskus eläissääm päästä käymään Amerikassa ja Maria hinkuu sinne saadakseen töitä. Marikalle vaihtoon pääsy olisi unelmien täyttymys, mutta yksi asukkaista ei haluaisi lähteä vaihtoon mihinkään. Arvatkaa kuka? Vastaus löytyy Teron blogista.
Pieni pätkä Tero Paloniemen jutusta:
Iltalehti tvJätti 18-24.10.2010, s.4-5 kirjoitti: Mikä virsi olisit, Janne Kataja?

...
K: Kuka Big Brother -asukkaista on Idolisi? (Big Brother Extra ja Idols Extra)
V: Sauli tai Perttu. He menivät taloon tutkiakseen itseään ja pitääkseen hauskaa. Monet menevät taloon, koska ovat tyrkkyjä. Tyrkkyjä en voi ihailla eikä heitä kai saisi sääliäkään.
Iltalehti tvJätti 18-24.10.2010, s.10 kirjoitti: Elisabetin pelko toteutui.

TV-Jätti kysyi asukkailta, millainen viikkotehtävä olisi heistä kaikista hirvittävin. Hannun pelko oli varsin ajankohtainen.
BB-asukkaiden mieltymykset vaihtelivat suuresti, kun TV-Jätti kysyi heiltä ikävintä viikkotehtävää. Vain Habib, Paul ja Petri olivat sitä mieltä, että kaikki käy. Niko N:n mielestä kamalin tehtävä olisi se, jos ei olisi mitään viikkotehtävää.
Inhotuimmiksi tehtäviksi kohosivat yön yli kestävät valvomiset ja terveyshaasteet. Etenkin Ville ja Mia kammosivat ajatusta terveysviikosta, kun taas Mari, Jani, Henna ja Niko S. Pelkäsivät likaisina ulos joutumista ja valvomista. Marika väitti kestävänsä vaikka viikon todellista slummielämää, mutta ei yhtään pidempään.
Hannun tuoreessa muistissa oli löylyttelyn MM-kisatragedia, sillä hän ilmoitti, ettei haluaisi osallistua saunakisoihin.
Ksenian pahin pelko on joutua osallistumaan tietovisaan. Ellinoora ja Riikka puolestaan välttivät pahimman pelkonsa juuri ja juuri, sillä BB-talossa jouduttiin syömään ällöttäviä asioita jo ennen kuin he saapuivat taloon.
Ninon pahin painajainen olisi viettää viikko talossa alastomana.
Sen sijaan Elisabetin pahin pelko toteutui juuri viime viikon toimistotehtävässä.
”Olisi aika vaikeata, jos pitäisi olla äänessä koko ajan, Elisabet-rukka pelkäsi.
Iltalehti tvJätti 25-31.10.2010, s.10 kirjoitti: Mars, kokkikouluun!

TV-Jätti tenttasi asukkaiden keittiötaitoja ja kysyi, millä he yllättäisivät kanssa-asukkaansa.
BB on reippaasti yli puolenvälin, eikä yksikään talon asukas ole vielä kuollut nälkään. Päinvastoin, elopainoa on siunaantunut suurimmalle osalle lisää huomattavasti.
Tästä on kiitos BB:n ruokasponsorin, jonka annoksia ilman talossa nähtäisiin nälkää ja syötäisiin yksipuolisesti, ainakin asukkaiden keittiötaitojen perusteella.
Uusi asukas Inka liittyi täydellisesti kokkaustaidottomien kerhoon, johon jo aiemmin ovat tunnustaneet kuuluvansa Elisabet, Ellinoora, Maria ja Nino.
Hääppöisiksi taitonsa luokittelivat Habib, Henna, Marika, Mia ja Niko N.
Marika ja Ellinoora luottavat puolivalmisteisiin, Niko N salaatteihin ja Habib yllättäisi vieraansa jollakin afganistanilaisella ruualla.
”Osaan kokata juuri niin hyvin, että jokainen ateria olisi yllätys,” Mia murjaisi.
Yleisimmäksi bravuurikseen asukkaat nimesivät makaroonilaatikon. Siitä omia versioitaan aikoivat talossa valmistaa Esa-Tapio, Niko S, Satu ja Ksenia, joka korvaisi jauhelihan tonnikalalla. Riikka tekisi peräti lasagnen ja Jani riisiwokin. Niko N ja Ville luottaisivat muniin.
Kanaruokiin luottaa uusi asukas Eetu, joka aikoo vielä yllättää muut ”Epin special curry-kanalla”.
Petrin hyppysissä syntyy kanapasta, ja Hannu vääntäisi kanakastikkeensa painikkeeksi roti-leipää.
Lihan tenhoon uskoo myös Paul, joka hauduttaisi kanssa-asukkailleen paistin.
Henna pyörittäisi muille jauhelihapihvit kermaperunoilla.
Harmi, että Mari häädettiin niin aikaisin, sillä tyttö kertoi osaavansa valmistaa itse jopa sushia.
Iltalehti tvJätti 1-7.11.2010, s.10 kirjoitti: Parhaat hetket BB-talossa.

Asukkaiden mielestä finaalit ja asukasvaihdot sekä kiukaalle flirttailu ovat olleet aiempien kausien kokokohtia.
BB-kauden loppu häämöttää jo, ja odotettu asukasvaihtokin on alkanut. TV-Jätti kysyi asukkailta, mitkä ovat heidän mielestään olleet kolme huippuhetkeä Big Brotherin aiemmilta kausilta.
Suurin osa asukkaista nimesi tähtihetkikseen juuri asukasvaihdot, ja etenkin Habibin mieleen oli painunut Cathyn vierailu Filippiineiltä.
Ksenia taas muisteli Kätlinin vierailua Cathyn kotimaassa.
Silti eniten ääniä suosikkikisassa saivat aiempien kausien finaalit, joista ykkösiksi rankattiin Saulin voitto vuonna 2007 ja Sarin vuonna 2006.
Yksittäisistä hetkistä ikimuistoisimmaksi nousi humalaisen Ason flirttailu kiukaan kanssa viime vuonna. Sitä ylistivät etenkin Hannu ja Ville. Toissakauden voittajaa Anniinaa ja hänen tyhmyyttään muistelivat haikeudella Eetu ja Jani.
Niko S:n itkuraivareista ja viinilasinheitosta pitivät Inka ja Ville.
Myös vuoden 2006 ”Stuff My Skoda” -autontäyttötehtävä oli jäänyt asukkaiden mieleen. Sen nimesivät huippuhetkekseen Mia ja Hannu. Ksenia puolestaan mainitsi viime kaudella nähdyt Hennan ja Antin häät, jotka myös Henna nimesi yhdeksi tähtihetkistään.
Yksittäisiä ääniä saivat myös Ollin yölliset pissiskelyt matkalaukkuihin?! 2006 (Marika), Pertun helikopteriliikkeet sukukalleuksillaan 2005 (Ville), Thriller-tribuutti Michael Jacksonin muistolle 2009 (Elisabet) ja Andreasin reaktio, kun hän kuuli tyttöystävänsä olevan raskaana 2008 (Mari). Ellinoorasta parasta oli seurata kauppareissuja.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Marras 2010 09:26

Ilta-Sanomien TV-liitteessä olleita juttuja
Ilta-Sanomat TV 39/2010 (30.9-6.10.2010), s. 8 kirjoitti: >ajasta!
Viikon BB-vieras: Ksenia, 19


K: Mikä on suosikkisarjasi?
V: Ei ole sellaista, kun en jaksa koskaan seurata telkkaria.

K: Mikä on suosikkileffasi?
V: Titanic ja WALL•E. Titanic on niin koskettava, mielenkiintoinen ja kiehtova, koska se on tosi. WALL•E on paras näkemäni piirretty.

K: Kuka on suosikkinäyttelijäsi?
V: Ei ole sellaista, kun en jaksa perehtyä niihin.

K: Mitä katsot televisiosta?
V: Joskus satunnaisia mielenkiintoisia ohjelmia ja leffoja.

K: Mitä et koskaan katso?
V: Ostos-tv:tä.
Ilta-Sanomat TV 39/2010 (30.9-6.10.2010), s. 47 kirjoitti: >hietala
Kadonnutta taikaa etsimässä


Kuten kaikki tiedämme, tosi-tv on perinyt saippuasarjojen paikan ohjelmatyyppinä, jota älykkään ihmisen ei kuulu katsoa. Liekö kansa sitten kovin tyhmää, mutta hyvin näyttää pyyhkivän kummallakin. Esimerkiksi MTV3:n viime viikon viidestä katsotuimmasta ohjelmasta neljä on saippuaa tai tosi-tv:tä – vain Kymmenen Uutiset onnistuu rikkomaan rintaman.
Toisaalta ohjelman määrittäminen juuri tosi-tv:ksi alkaa olla hankalaa, sillä se on käytännössä ”tartuttanut” lähes kaikki perinteiset lajityypit aina uutisia myöten. Harva taitaa pitää esimerkiksi supersuosittua Tanssii tähtien kanssa -formaattia tosi-tv:nä, ja siksi sitä ei myöskään leimata tirkistelyksi tai sosiaalipornoksi samaan tapaan kuin jotain Big Brotheria.

Myös Kadonneen jäljillä, Maikkarin toinen suosikkireality, kerää runsaasti paitsi katsojia myös positiivista palautetta. Kyseessä on alun perin hollantilainen formaatti, jossa jäljitetään suomalaisten ulkomaille kadonneita omaisia tai muita läheisiä. Ilmeisesti formaatin säännöt määräävät, että lopun tulee olla onnellinen, joten kadonnut tai ainakin tämän sukulaisia poikkeuksetta löydetäänkin. Ohjelma on siis sävyltään täysin erilainen kuin TV2:n Kadonneet,
jossa tehdään tuskaista surutyötä epätietoisina omaisen kohtalosta.
Olen määritellyt tosi-tv:n ohjelmatyypiksi, jossa todellisia ihmisiä saatetaan tilanteisiin, jotka taatusti synnyttävät aitoja ja suuria tunteita sekä osanottajissa että katsojissa.
Tästä näkökulmasta Kadonneen jäljillä on tosi-tv:tä hienoimmillaan! Jaksot on erittäin taitavasti rakennettu perinteisten draaman lakien mukaisesti mahdollisimman suuren tunnetehon saavuttamiseksi.
Tunnemyrsky huipennetaan hienosti kohtaukseen, jossa etsijä viimein kohtaa omaisensa kenties vuosikymmenien kaipauksen – ja silloin yli 700 000 suomalaista itkee yhtä aikaa! Kaiken kruunaa loistelias juontaja Jenni Pääskysaari, joka on sydämellä mukana, iloitsee ja itkee yhdessä osallistujien kanssa.

Olen kiinnostuneena seurannut Kadonneen jäljillä -sarjan kirvoittamia nettikeskusteluja. Positiivisen palautteen sekaan mahtuu kyynisiäkin kommentteja, joissa ihmetellään, miksi joku haluaa etsiä täysin tuntemattomia omaisiaan. Jotkut epäilevät ohjelmaa lavastetuksi ja tilanteita näytellyiksi. Miten omaiset muka löytyvät noin vain ilman ennakkotutkimuksia?
Todennäköisesti kadotetut jäljitetään ja onnellinen loppu varmistetaan ennalta, mutta mitä väliä sillä on?
Omaistaan etsivä päähenkilö ei taatusti tiedä taustatyöstä mitään, sillä muuten tosi-tv:n vaatima tunteiden aitous vaarantuisi. Kokonaisuus on tärkein: päähenkilön unelma toteutuu ja katsoja saa myötäelää suurissa tunteissa ja pakahduttavassa loppuratkaisussa.

Miksi Kadonneen jäljillä itkettää niin monia? Saippuasarjoissa lohduttaa fantasia siitä, että menneisyyskin on muutettavissa.
Kuolleeksi luultuja rakkaita herää henkiin, tuntemattomia sukulaisia ilmestyy elämään yhtäkkiä.
Kadonneen jäljillä -sarjassa käy samalla tavalla: päähenkilön ja kadonneiden omaisten henkilöhistoria kirjoitetaan uusiksi. Menneisyyden virheet korjataan ja elämä alkaa tavallan alusta.
Moni maksaisi tuosta mahdollisuudesta mitä tahansa! Siksi me itkemme.

VEIJO HIETALA
Ilta-Sanomat TV 39/2010 (30.9-6.10.2010), s. 53 kirjoitti: >vastaa, virtanen!
Big Brother, kiinnostava ihmiskoe?


K: Seuraatko yleensä Big Brotheria? Miten BB:tä voisi tarkastella syvällisemmin kuin pelkästä tirkistelynhalusta? Isosisko.
V: En ole onnistunut näkemään yhtään jaksoa supersuositusta Big Brotherista. Otin yhteyttä jämsänkoskelaisiin hevospetsikavereihini muurari Mutiin ja eläköityneeseen hitsari Peltoseen, jotka molemmat seuraavat Big Brother -tosi-tv-ohjelmaa. Kunnioitan molempien edellä mainittujen henkilöiden ammattitaitoa ja yleissivistystä.
Muurari muti kertoi lopettaneensa katselun 12. jakson jälkeen, kun hänen suosikkikisaajansa heitettiin jutusta ulos.
Yleisarviona Muti sanoi, että siinä oli sama draaman kaarri kuin edellisenä vuonna: juttu alkoi kiinnostavana, kun osanottajiin tutustui, mutta sitten se meni lätryyksi koko homma. Rivien välistä ymmärsin, että Mutin suosikki oli heitetty ohjelmasta kotiin, ja Muti oli hävinnyt vedonlyönnissä korillisen olutta.
Peltonen oli vähemmän kriittinen. Hän sanoi, että hitaasti etenevien tapahtumien sitkeällä seuraamisella pystyy hankkimaan mielenkiintoista tietoa ihmisten käyttäytymisen muutoksista ääritilanteissa. On mukava tarkkailla erilaisten persoonien reagointia väsymykseen itsekontrollin löystyessä. Ajan myötä alkaa pilkistää esiin ihmisen todellinen minä.

JUKKA VIRTANEN
Ilta-Sanomat TV 40/2010 (7.10-13.10.2010), s. 8 kirjoitti: >ajasta!
Viikon BB-vieras: Hannu, 24.


K: Mikä on suosikkisarjasi?
V: South Park. Siinä on hyvää huumoria, osuvia piikkejä julkisuuden hahmoihin ja hyvää yhteiskuntakritiikkiä.

K: Mikä on suosikkileffasi?
V: Pulp Fiction. Siinä on parasta roolisuoritukset ja dialogien hienous.

K: Kuka on suosikkinäyttelijäsi?
V: Johnny Depp on hauska ja persoonallinen ja tehnyt hyviä rooleja. Hän ja Tim Burton ovat kova parivaljakko.

K: Mitä katsot televisiosta?
V: Sitä mitä sattuu tulemaan, yleensä viihdeohjelmia.

K: Mitä et koskaan katso?
V: Tangomarkkinoita ja maratonkoosteita.
Ilta-Sanomat TV 41/2010 (14.10-20.10.2010), s. 7 kirjoitti: >ajasta!
Viikon BB-vieras: Elisabet, 21.


K: Mikä on suosikkisarjasi?
V: Simpsonit, Californication ja Frendit. Ne vaan saavat ajatukset hetkeksi muualle ja niistä saa hyvän fiiliksen.

K: Mikä on suosikkileffasi?
V: Moonvalker on niin ihana leffa. Michael (Jackson) ja sen ääni … liikuttava.

K: Kuka on suosikkinäyttelijäsi?
V: Gerald Butler on ihanan näköinen mies ja hyvä näyttelijä. Hänellä on huiput silmät ja ihana aksentti.

K: Mitä katsot tv:stä?
V: Simpsoneita, Frendejä ja Californicationia aina, kun kerkeen. Ei ole mitään, mitö on pakko tuijottamalla tuijottaa.

K: Mitä et koskaan katso?
V: Lemmen viemää. Se on sairasta kakkaa. En pidä saksan kielestä.

Ilta-Sanomat TV 42/2010 (21.10-27.10.2010), s. 8 kirjoitti: >ajasta!
Viikon BB-vieras: Petri, 25.


K: Mikä on suosikkisarjasi?
V: Salatut elämät, joka jaksossa tapahtuu jotain.

K: Mikä on suosikkileffasi?
V: Rocky-tuotannot ja Uuno Turhapurot. Uunoihin ei kyllästy ikinä, ja Rockysta saa kylmiä väreitä.

K: Kuka on suosikkinäyttelijäsi?
V: Vesa-Matti Loiri.

K: Mitä katsot televisiosta?
V: Jääkiekkoa ja salkkareita.

K: Mitä et koskaan katso?
V: Ostos-tv:tä.
Ilta-Sanomat TV 42/2010 (21.10-27.10.2010), s. 47 kirjoitti: >hietala
Suurten elämysten metsästys


Vieläkö muistatte, mitä tapahtui viikko sitten? Silloin suuri mediadraama päättyi, kun 33 chileläistä kaivosmiestä nostettiin onnellisesti maan pinnalle yli puolen kilometrin syvyydestä. Nyt tuon tapahtuman muisto on nopeasti haalistumassa, eikä tapaus juuri näy enää uutisotsikoissa. Nykypäivän mediakulttuurissa haetaan suuria tunnepiikkejä, mutta tapahtuman ratkettua se unohdetaan yhtä nopeasti kuin mikä tahansa jännittävä elokuva.
Koko Chilen operaatio oli huipputeknologian voitto kahdessakin mielessä. Kun ensimmäiset uutiset onnettomuudesta saatiin elokuun alkupuolella, tuskin kukaan uskoi, että kaikki miehet voidaan pelastaa, vieläpä kohtalaisen hyvissä sielun ja ruumiin voimissa! Toisaalta myös nykyaikainen tv-tekniikka osoitti operaatiossa mahtinsa.
Maailmalla tapahtuu onnettomuuksia ja niistä pelastumisia harva se päivä, mutta ne kuitataan yleensä muutaman rivin jutuilla sanomalehdissä. Juuri television ansiosta Chilen ihmeestä tuli lopulta koko maailmaa liikuttanut draama. Tapahtuma oli kuin luotu televisiollistamista varten. Yleensähän suuret katastrofit – WTC-iskut, Thaimaan tsunami – ja niiden pelastustoimet ovat ennakoimattomia ja kaoottisia, joten niistä saatava tv-materiaalikin on melko sattumanvaraista.

Sitä vastoin Chilen operaatio rajoittui yhteen paikkaan ja suhteellisen pitkälle ajalle, joten kuvausryhmillä oli aikaa suunnitella rauhassa tv-toteutusta. Median kannalta todellinen voitto oli kaivokseen saatu nettikamerayhteys, jonka ansiosta tapahtuma muuttui kirjaimellisesti tosi-tv:ksi, kuten muiden muassa Timo T.A. Mikkonen on todennut. Luulenpa, että aika moni katselikin Chilen draamaa kuin Selviytyjiä tai Big Brotheria samankaltaisen perusasetelman takia.
Toinen mielenkiintoinen vertailukohta on ensimmäinen kuukävely, jonka kuvat elävät vahvasti nykykatsojien muistoissa. Eräs opiskelijani kiinnittikin osuvasti näiden tapahtumien kuvastojen samankaltaisuuteen.
Hämärä kaivos muistutti kovasti vuoden 1969 kuun maisemaa samanlaisissa nykivissä nettikamerakuvissa, ja Chilen lippukin liehui kuin tähtilippu kuussa konsanaan. Lisäksi pelastuskapseli muistutti avaruusrakettia kuljettaessaan ”kaivosnautteja” maan pinnalle. Katselemme mediakuvia aina aikaisempien kuvien kehyksissä.

Chilen operaatio kosketti katsojia varmasti sellaisenaankin. TV-toimittajat tekivät kuitenkin parhaansa luodakseen draamasta nykymedian vaatiman Suuren Elämyksen.
Katselin itse pääasiassa BBC Worldia, joka lähetti tapahtumaa suorana parisen vuorokautta.
BBC on perinteisesti tunnettu asiapitoisesta uutisoinnistaan, ja Ylekin on pitänyt esikuvanaan juuri brittiyhtiötä.
Nytpä BBC ei kuitenkaan tunteissa säästellyt: Toimittajat jaksoivat hehkuttaa omaisten tuntoja, väliin leikattiin inserttejä näiden aikaisemmista haastatteluista ja kapselin ilmaantuessa maan pinnalle dramatiikkaa korostettiin lähikuvilla vaimon ja lasten ilonkyyneleisistä kasvoista.
Suuri draama tarvitsee tietysti myös sankarin. Sellaiseksi valikoitui itseoikeutetusti Chilen presidentti Sebastian Pinera, joka sinnikkäästi oli johtanut pelastusoperaatiota.
Ja kuinka ollakaan, hän muistuttaa hätkähdyttävästi Gene Kellyä, 1950-luvun suurta filmitähteä...

VEIJO HIETALA
Ilta-Sanomat TV 43/2010 (28.10-3.11.2010), s. 10 kirjoitti: >ajasta!
Viikon BB-vieras: Nino, 31.


K: Mikä on suosikkisarjasi?
V: BB se on ollut.

K: Mikä on suosikkielokuvasi?
V: Pretty woman. Julia Roberts on niin upea nainen.

K: Kuka on suosikkinäyttelijäsi?
V: Sandra Bullock on hauskaa katsottavaa.

K: Mitä katsot televisiosta?
V: Tosi-tv kiinnostaa.

K: Mitä et koskaan katso?
V: Salattuja elämiä.
Ilta-Sanomat TV 44/2010 (4.11-10.11.2010), s. 7 kirjoitti: >ajasta!
Viikon BB-vieras: Niko, 27.


K: Mikä on suosikkisarjasi?
V: Simpsonit on hauskaa viihdettä.

K: Mikä on suosikkileffasi?
V: American History X. Se on todellakin opettavainen leffa kertoen muun muassa rasismista. The Hangoverissa henkilöille sattuu ja tapahtuu.

K: Kuka on suosikkinäyttelijäsi?
V: Nicholas Cage on karismaattinen. Samuel L. Jackson on asiallinen ja kunnon tylyttäjä.

K: Mitä katsot televisiosta?
V: Kaikkea, mitä sattuukin tulemaan sillä hetkellä.

K: Mitä et koskaan katso?
V: Formuloita ja yleisurheilua!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Marras 2010 10:14

Viikon takainen IS-tutka. Aluksi kuninkaallista vierailua.
www.iltasanomat.fi/videot/ kirjoitti: IS-Tutka: Victorialla on mielettömän timmit pohkeet!
Ilta-Sanomien toimittaja Katri Utula viiletti koko maanantain Lahdessa kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin perässä. Kuuntele, mitä kerrottavaa Katrilla on päivän tapahtumista. Katrin tutkapari Sauli Koskinen kertoo mielipiteensä BB-Nikon asukasvaihdosta ja Vilhelmiinan häädöstä. Parivaljakko pureutuu myös tanssin maailmaan. Jethron putoaminen ei ollut tutkaparin mielestä kaikkein paras juttu, ja Lauran vähäiset yleisöäänet ihmetyttävät. Keskustelussa ovat mukana myös Joona Puhakan kiinteät pakarat. Kommentoi Tutkaa Katrin Kyttääjä-blogissa!
(1.11.2010 19:46)
Kuvaaja: Tuomas Selänne
Toimittaja: Katri Utula & Sauli Koskinen
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Marras 2010 11:08

Toni Tapanin blogi.
www.hymy.fi/blogit/haste-la-vista-toni-hasteen-bb-blogi/ kirjoitti: Uusista asukkaista ei ole yhtään mihinkään!
9.11.2010 Toni Haste |

Jebouta tiskiin että pätkähti! Viime viikolla pääsimme seuraamaan meidän talomme lisäksi myös Slovenian BB:ta. Ensimmäisenä mikä meikäläistä ainakin silmään pisti oli se, että jopa sielläkin ohjelma oli toteutettu huomattavasti paremmin, kuin täällä meidän maaperällä. Tässä asiassa en toki korosta asukasvalintoja vaan sitä, että ohjelmasta oltiin tehty siellä oikeasti show! Asukkaita Sloveniassa on noin 2 miljoonaa, joten BB:n katselijoitakin on huomattavasti vähemmän kuin Suomessa.

Se ei kuitenkaan siellä estä sitä, että viihteeseen panostetaan tosissaan, mikä mielestäni on todella tärkeää, kun tehdään tämäntyyppistä ohjelmaa. Lavasteet, talo, puitteet ja ohjelman koko isossa mittakaavassa on hiottu hienoksi kokonaisuudeksi. Luulenpa todellakin, että suomalaisille syötetään viihdettä, mikä on tehty niin sanotusti juosten kustu. Loppujen lopuksi tämä tulee kaatumaan omaan niskaan, sillä kukaan ei todellakaan jaksa seurata saman toistoa vuodesta toiseen. Ja siihen vaikuttaa vahvasti myöskin nämä edellä mainitut kokonaisuudet.

Slovenian ja Suomen asukkaiden ero on mielestäni kuin yöllä ja päivällä, ja puolueettomasti annan pisteet meidän asukkaille, vaikka eivät hekään ole nyt loistaneet lähellekään sillä tasolla mitä pitäisi. Sloveniassa meininki oli todella, todella nihkeetä. Jos olisin joutunut seuraamaan Slovenian BB:ta vaikkapa kuukauden verran, olisin varmaankin masentunut, ja pelkästään siitä, että kyseistä ohjelmaa oli uskomattoman tylsä seurata. Siellä talossa ei ollut kuin ehkä yksi värikäs persoona, ja sehän ei riitä alkuunkaan tällaisessa formaatissa. Tämän kyseisen viikon ansiosta annan ehkä hieman enemmän kunnioitusta näille meidän mantereen asukkaille.

Niko hoiti oman osuutensa vaihdosta erittäin mallikkaasti. Hän oli se oma itsensä, rento, lämmin sekä ihmisläheinen. Ihailin jopa Nikon soveltautumiskykyä - miten hän pystyi sopeutumaan niin äärimmäisen hyvin tähän uuteen ja ihan erilaiseen ympäristöön. Olihan se ihan toinen maailma, vaikka puhutaankin Big Brotherista. Tämäkin taisi jälleen vain todistaa sitä, että Niko on koko ajan, päivä päivältä, vahvemmassa asemassa menossa kohti 50,000 euroa ja Big Brotherin voittoa.¨

Sandra joka vieraili Suomessa, oli juurikin sitä mitä odotin, sillä joka ikinen vuosi vaihdossa tullut asukas on ollut äärettömän sympaattinen ja ihmisläheinen. Tämä antaa suuntaa todellakin siihen, että vaihtoasukas valitaan tarkkaan myös muissa maissa. Tässä asiassa on perseestä se, että silloin sillä valinnalla ei ole mitään tekemistä viihteen kanssa, vaan jokainen maa lähtee edustamaan itseään maana, eikä asukkaana. Yhtä äkkiä Nikostakin alettiin puhumaan “meidän Suomi-pojasta”. Mitä helvettiä! Eihän tässä ole kyseessä mitkään olympialaiset, vaan tosi-tv-ohjelma. Jotenkin tuntuu - kun muistelee ensimmäisiä BB-kausia - että ohjelmasta on kokonaan hävinnyt se hohto, että hei, nyt tehdään tosissaan viihdettä katsojille!

Nämä uudet asukkaat, jotka ovat majailleet talossa nyt kai noin kaksi viikkoa, saisivat mun puolesta lähteä nyt heti talosta pois samalla oven avauksella. Mä en saa niistä mitään irti. Ihan sairaan tylsää sakkia, jotka eivät kykene antamaan talolle, asukkaille ja katsojille yhtään mitään. Yksinkertaisesti heistä ei ole yhtään mihinkään. Toivon todellakin, että heidät on otettu taloon vain sen takia, että sinne saadaan vain täytettä. Jos näin ei ole, niin hakijoiden taso on laskenut kuin lehmän häntä tänä vuonna, tai valitsijaraadissa on ollut ihan väärät ihmiset. Ei pahalla, ei pahalla. Miksi sinne taloon ei otettu oikeasti ihmisiä, jotka voivat piristää ohjelmaa. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Eetu on ylivoimaisesti paras veto ja heitto ,mitä on taloon sisään mennyt näin alkupotkun jälkeen. Jätkä on piristänyt koko hommaa hyvällä sykkeellä ja hoitanut oman tonttinsa kiitettävästi. Nää muut toi Eetu hakkaa sata nolla. Tekijät on tekijöitä, ja tuhnut on tuhruja.

Big Brotheria ei todellakaan ole enään montaa viikkoa jäljellä, ja oikeasti mua vähän jännittää, että ketkä siellä finaalissa sitten loppujen lopuksi on. Olisikohan niin, että finaalissa nähdään todellakin yksi mustahevonen eli tämä niin sanottu yllätyskortti. Mun arvailut on menny jo niin pahasti metsään, että toivonkin rakkaat lukijat teidän mielipiteitänne finaalinelikosta, ketkä paikkansa ovat ansainneet, ja ketkä sinne kuuluvat ja kuka korjaa koko potin. Olisikohan tästä Eetusta yllätysnimeksi finaaliin? Aika näyttää, mutta arvailuille on aina varaa. Matka on pitkä, mutta toisaalta on jo helpotus, että tää kausi saa jo päätöksensä. Jotenkin on vain niin helpottunut olo, että tää homma loppuu kohta puolin. Katsojaluvutkin kai jo sen kertovat, että tässä kaudessa on ollut jotain mätää ja pahasti.

Tässäpä jälleen toi viime viikkoinen mun vinkkelistä. Toivottavasti tämä setti herätti mielipiteitä ja sai myös teidän mielipiteet liikkeelle. Toivottavasti olette pitäneet lukemastanne, sillä tämä ei ole ihan vielä pakettiin taputeltu, vaan ensi viikolla ollaan jälleen kuulolla. Eli se on moroa tiskiin ja ensiviikkoon! JEBOUUUU!!! Kiitos teille.

Halauksin

Toni Haste
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Marras 2010 11:33

Eilinen IS-tutka,BB-asiaa vasta 11:45 alkaen.
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/ kirjoitti: IS-Tutka: Mitä järkeä on enää kisata, koska Antti Tuisku voittaa!
Katri ja Sauli ovat jälleen purkittaneet kasaan viikon viihdepaketin. IS:n tutkapari on samaa mieltä siitä, että Tanssii tähtien kanssa -kisan voittaja on jo selvillä: Antti Tuisku voittaa lähes takuuvarmasti, koska hän on ollut parinsa Anna-Liisa Bergströmin kanssa jo viisi kertaa illan paras pari. (8.11.2010 16:15)
Toimittaja: Katri Utula ja Sauli Koskinen
Vai on ihan Imatralta Phalle, Tontsa ja Neiti Muovit aloittaneet kiertueen.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset kirjoitti: BB-pojat ja Miss Plastic -kaunottaret aloittivat yhteiskiertueen
08.11.2010 14:08
Anne-Mari Bergin järjestämällä pikkujoulukiertueella yhdistyvät Big Brotherista tutut Paul Puolakka ja Toni Haste sekä kolme Miss Plastic -finalistia.

Kuva
Kiertueella nähdään Pia Sarkkinen, Paul Puolakka, Johanna Kärki, Toni Haste ja Johanna Rönnberg.
Kas kun Saranna on laskenut Toni Tapanin moiseen, vai onko vaihtoehtona Tontsan elättäminen?
Millainenhan Phallen rooli on?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 10 Marras 2010 20:40

Iidan tähänastinen, runsas blogituotanto. Osa 26.
Uusista
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Uusista

Julkaistu 4.11.2010 kirjoittajalta Iida

Kohta alkaa taas häätö ja voisin vakuuttua, et joku uusista lähtee kävelemään, vai saako niitä edes vielä äänestää häätöön? No, jos saa, niin joku niistä lähtee!

Eniten epäilen etä Jani lähtee kävelemään, se on aika suuresti fliparoinut, kun ei saa riittävästi huomiota. ”Ei tarvitse koko ajan huomioida, mutta tykkään olla esillä. Ja nyt musta tuntuu että mä en pääse olemaan esillä.” -tääkin lause kuulostaa ihan jonkun teinitytön suusta tulleelta, mutta ei, sen on sanonut 31-vuotias Jani…..

Lisäksi vielä Janin kuvaus itsestään on mennyt kyllä täydellisesti pieleen; ”Jani lupaa tuoda BB-taloon avoimuutta, hyväksyntää, huumoria ja raikuvan kovaäänistä naurua. Käsistään kätevä mies lupaa myös hauskoja tilanteita, sekä erikoista ja värikästä pukeutumista ja sanavalmiutta.”

Kuva

En kyllä oo Janissa huomannut kuin huumorintajuttomuutta, tosikkomaisuutta, eikä hyväksyntää tunnu heruvan kenellekkään, ei varsinkaan Sandralle… Noista seikoista taitaa pitää paikkaansa vain värikäs pukeutuminen! Eli oiskohan Janille pieni itsetutkiskelu paikallaan?

Sitten Noora, hiton näyttävä ja kaunis tyttö, joka valitettavasti kyllä jättää vähän kylmäksi. Kauheasti ei oo Noorasta mitään saatu irti, paitsi yksi ilta se shokeerasi kertomalla ja näyttämällä sormillaan, miten pieni hänen exällään oli… Ei niin saa tehdä! Herranjumala! Mikähän näitä mimmejä vaivaa, kun ensin Inka kertoo avoimesti harrastaneen seksiä BB-Riston ja BB-Ason kanssa, sen jälkeen kertoo radiohaastattelussa, että Ason taidot petipuuhissa on asteikolta 4-10 viitosen arvoset. Ja saman teki Noora, ennen taloon menoa, kertoi hässineensä sen jonkun laulajan kanssa ja nyt selittelee exänsä pienestä varustuksesta… SHAME ON YOU GIRLS!!

Kuva

….Ja sitten Elli-Maija! Ehkä hävyttömin nainen ikinä! Ei sais sääliä, mut säälin kyllä Ellin poikaystävää. Miksi pilata pitkäaikainen seurustelusuhde tuollaisella? En pysty edes kuvittelemaan, miltä Ellin poikaystävästä tuntuu katsoa, kun oma rakas jakaa sänkynsä jonkun toisen kanssa viihdeohjelmassa.

Kuva
KUVAT SUB


Marikan vitkuttelua talossa
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Marikan vitkuttelua talossa

Onnittelut Marikalle!

Ensimmäistä kertaa Marika EI ole häätöäänestyksessä!

Kuva


Hei hei, Elli-Maija
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Hei hei, Elli-Maija

Julkaistu 8.11.2010 kirjoittajalta Iida

Eilen siis hyvästeltiin Elli-Maija! Oisin kyllä voinu antaa ennemmin sen Janin sieltä kuleksimasta, Elli sentään toi vähän vipinää taloon pelehtimällä Eetun kanssa! Huomasitteko ettei muuten näkyny poikaystävää studiolla… Vaikka Elli vielä painotti Eetun olevan kuin “pikkuveli”, mutta kuinka monella on tapana nukkua pikkuveljen kanssa lusikassa, voihkia pikkuveljen hieroessa, itkeä kun pikkuveli osoittaa huomiota muille naisille?

Kuva
KUVAT SUB

Toisaalta todella sääli Ellin kannalta, että pitkä parisuhde kärsii varmasti suuresti muutaman päivän BB-seikkailun jäljiltä, mut toisaalta, hyvä että poikaystävä sai tietää Ellistä tuollaisenkin puolen.

Jään odottamaan Ellin haastatteluja!

Niko sitä, Niko tätä
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Niko sitä, Niko tätä

Julkaistu 8.11.2010 kirjoittajalta Iida

Kuva

Tää kausi on kyllä niin omistettu Niko N:lle!

Oonko mä ainut, jota ärsyttää Nikon paapominen tuolla talossa?

Niko saa koko ajan muita enemmän joka suhteessa, mm. uusi mahdollisuus, vaihto, Nikolla olisi ollut mahdollisuus viettää yö tyttöystävänsä kanssa, Niko sitä, Niko tota, Hunksit siellä, Sofia tuolla, Nikon maahantuoma vaatemerkki täällä… Huhhuh!

Eihän tuo Nikon BB-seikkailu ole muuta kuin julkisuuskuvan kiillottamista, jotta Hunksit ja vaatteet myisi paremmin, ja että Sofia ja Niko saisi jatkossa enemmän palstatilaa sekä lemmenlomia lehtien sponssaamana.

Elli-Maijasta vuoden tyttöystävä
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Elli-Maijasta vuoden tyttöystävä

Julkaistu 8.11.2010 kirjoittajalta Iida

Elli-Maija on Extrassa ja en pysty ku haukkomaan henkeä!

Kuva

Eilen videoitu haastattelu Ellistä oli todella sympaattinen ja suloinen, joka antoi Ellistä oikeinkin herttaisen kuvan, MUTTA, sitten tää Elinan haastattelu….

Siellä se taas selitti, miten Eetu oli hänelle kuin veli ja miten mitään ei heidän välillään ollut, joten poikaystävällä ei oo syytä olla mustasukkainen tai vihainen. Elli kertoi myös, että loi ns. roolit jokaiselle henkilölle ja että Eetu nyt vaan sattui olemaan se “olkapää”, joka oisi voinut olla vaikka Niko! Noh, kuinka moni uskoo, että Niko olisi tarjoutunut Ellin veljelliseksi olkapääksi, joka mm. sisälsi jokaöisen lusikassa nukkumisen ja peiton alla kutittelun?

……ei varmasti kovin moni?!

Netin aarre
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Netin aarre

Julkaistu 10.11.2010 kirjoittajalta Iida

Kuva

HAHAAH!

Eipä ollu aiemmin tullu mieleen, mutta nyt kun oon nähnyt tän kuvan, niin en nää Petrissä kuin Matti Näsän!

Nikosta vielä….
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Nikosta vielä….

Julkaistu 10.11.2010 kirjoittajalta Iida

Pakko kyllä kommentoida tätä Niko/Sofia -juttua.. menikö Nikon osalta ihan hippasen yliraegoimiseksi, kun kuuli Sofian olleen sala-alueella? Ymmärrettävää, että harmittaa ja ketuttaa, niinhän varmasti meitä kaikkia tuossa tilanteessa olisi harmittanut. Ja itku on tietenkin ymmärrettävää, mutta ehkä tuo itku pienemmässä mittakaavassa olisi ollu ymmärrettävämpi… Ja lisäksi, tätä kautta on jäljellä enää KOLME viikkoa, ja olisiko Sofian kanssa yön viettäminen muka laannuttanut Nikon ikävää vai kasvattanut sitä entisestään?!

Kuva
KUVAT SUB

Lisäksi ärsyttää, kun kaikki uutisointi, joka Nikosta tehdään, tehdään mielestäni hirveen positiiviseen sävyyn. Esimerkiksi, kun Niko sieltä pk-huoneesta poistui makuuhuoneeseen itkemään ja Nino yritti mennä lohduttamaan miestä, niin Nikon vastaus lohduttamisyritykselle oli “painu vi***un” -tiuskaisu, aivan kuin Nino olisi ollut tähän jotenkin syyllinen! Ja sitten vielä tää puhumattomuus muiden asukkaiden kanssa, joka latisti kyllä ihan jokaisen tunnelmaa ja fiilistä talossa. Olisi edes kiukutellut keskenänsä jossain makuuhuoneessa, eikä kaikkien asukkaiden keskellä. Tai no, ainakin Niko sai huomiota, mitä selvästi kerjäsi!
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Marras 2010 04:43

bigbrother.fi kirjoitti: BB-Kaki innostui Elisabetista ja Noorasta: Virpomiset jäisi näiden neitojen kanssa vähiin!
11.11.2010 21:13

(Video)

BB-Kaki otti kunniatehtäväkseen arvioida pitsihepeneissä esiintyneiden BB-naisten kuumat glamourkuvat. Kiitosta saivat niin Elisabetin ja Nooran yhteisposeeraus kuin Eetun kuvaajantaidotkin.

BB Extrassa torstaina 11.11. vieraillut Kaki hehkuu hyvää tuulta ja iloa. Mies on juuri palannut häämatkalta, itse asiassa kolmannelta sellaiselta.

– Kanarialla käytiin piipahtamassa vaimon kanssa, oltiin häämatkalla. On päätetty vaimon kanssa, että kaikki meidän matkat ovat häämatkoja. On oltu Porin Sonisphere-festareilla, Kemiössä mökillä ja nyt Gran Kanarialla. Kaikki matkat ovat suuntautuneet saaristoon, Kaki kertoi kuulumisiaan.

Elokuussa avioliittoon astellut mies kertoo, että avioelämä tuntuu mukavalta, mutta vekkuli pilke on pysynyt silmäkulmassa.

– Kyllä mulle edelleen tyttöystävät kelpaavat, Kaki vitsailee.

Glamourposeeraukset saivat Kakin innostumaan

Tuore ukkomies pääsikin arvioimaan BB-asukkaiden itse kuvaamat katalogikuvat ja kertomaan mietteitään, sopisivatko BB-talon neitokaiset glamourmalleiksi. Malleista hän nosti suosikikseen punatukkaisen Elisabetin.

– Elisabet on söpön näköinen tyttö. Kari-setä herää Kakin sisältä ja alkaa silmät kiilua! Elisabetissa hyvää on se, ettei hän ole aivan luuranko, mikä yleensä mielletään mallien ominaisuudeksi. Hänessä on pientä pyöreyttä. Sanoisin, että Elisabetista on kuvauksiin. Jos ei kukaan muu suostu kuvaamaan, niin kyllä Kari-setä voi kuvailla BB:n jälkeen!

– Eetuko näitä on napsinut? Siinä on kuvaajan vikaa, Kaki kehui.

Kuva

Myös tumma rockmalli Noora sai pisteitä. Kakin suosikkikuva oli Nooran ja Elisabetin yhteisposeeraus, jota hän vertasi seireenien kutsuksi BB-taloon.

– Näin pelimiehenä ja BB-kakkosena valitsen tämän kuvan, missä on kaksi neitoa. Siihen on saatu hyvin vangittua katseet. Se ei ole liian paljastava, mutta jättää arvailujen varaa katsojalle, hän perusteli valintaansa.

– Olisi kovilla, kun nämä neidot vinkkaisivat, että me valitaan Kaki-setä sviittiin. Siinä voisi virpomiset jäädä vähiin hyvin äkkiä, kun menisi tuonne taloon, mies tuumi vielä.

Katso Kakin vierailu BB Extrassa maksutta 24/7-palvelussa

(Alkuperäinen artikkeli)

francine
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 21 Elo 2007 11:25

Re: Keskustelua tuotannosta ja ohjelman toteutuksesta.

Viesti Kirjoittaja francine » 12 Marras 2010 09:33

http://www.voice.fi/index.php?mw=sofia_ ... &cid=21322
Näin BB-Nikon tyttöystävä kuvailee miestään itkettänyttä pilaa

Big Brother olisi antanut Nikolle mahdollisuuden tavata tyttöystävänsä, Miss Helsinki Sofia Ruusilan, jos tämä olisi valinnut oikein. Sofia kommentoi Voicelle tapahtunutta.

Sofia kertoili kuluneesta Miss Helsinki -vuodestaan, ja kommentoi samalla taannoista sattumusta BB-talossa. Tuolloin Sofia odotti seinän takana, mutta hänen poikaystävänsä ei tullut katsomaan mitä tapahtuu, koska ei tiennyt tyttöystävänsä odottavan.

Tapaus näytettiin myöhemmin Nikolle, joka purskahti itkuun. Sofia kertoo, että tapaus oli varmasti Nikolle kivuliaampi.

- Muutenkin koko juttu oli saatu näyttämään paljon pahemmalta kuin se oikeasti olikaan. Kyllä se minuakin harmitti, mutta asiaa oli silti paisuteltu televisiossa, Sofia kertoo.

Sofia luopuu Miss Helsinki -kruunustaan ensi vuoden maaliskuussa. Uuden missin etsintä alkaa tammikuussa.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 16 Marras 2010 03:02

Iidan tähänastinen, runsas blogituotanto. Osa 27.
Elisabetin alusvatekuvat
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Elisabetin alusvatekuvat

Julkaistu 11.11.2010 kirjoittajalta Iida

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1222147

Vau! Ei voi kun nostaa Elisabetille hattua, joka on valitellut kerääntyneestä massasta talossa olon aikana, että pystyy poseeraamaan noin tunteella ja taidokkaasti pelkissä pienissä alusvaatteissa! Tiiän itse millasta on poseerata vähissä vaatteissa suurelle yleisölle, silloin kun koet olevasi lihavimmillasi, eikä se todellakaan ole mukavaa! Enkä todellakaan pystyisi Ellun tavoin ihailemaan niitä kuvia itsestäni missään olosuhteissa, arvostettavaa!

Tuli taas todistettua, että hyvä itsetunto on todellakin seksikästä, GO ELLU!



Paljasta pintaa ja silikonitissejä
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Paljasta pintaa ja silikonitissejä

Julkaistu 12.11.2010 kirjoittajalta Iida

Taas on se aika vuodesta, kun tippuneita asukkaita saadaan ihastella eräänkin juorulehden palstoilla joko alasti, tai ainakin erittäin niukoissa vaatteissa. Tällä hetkellä siellä (kaikkien yllätykseksi?) keikistelee Ksenia, jonka peittävin asuste taitaa olla tonttulakki, MUTTA paljastui sieltä sivuilta jotain ihan muutakin!

Kaikkihan muistaa Marian, joka ainakin mun pettymykseksi joutui jättämään talon ensimmäiseksi, mutta on silti saanut ääntään kuuluviin ja tasaisesti kertonut eri medioissa, miten ei todellakaan kestä omia, eikä kenenkään muunkaan, luomurintoja ja miten jokaisen itseään arvostavan naisen pitäisi itsensä leikkauttaa samaan muoviseen muottiin. Tässä on keskustelua riittänyt, että kuka ne sitten maksaa, kun Marian oma kukkaro ei pysty niihin joustamaan, Egorazzi teki oharit, huutokauppa mainostilasta Marian tisseissä oli täysi floppi… Mutta onneksi on Hymy!

Marian rinnat on suurennettu eilen ja tammikuussa saamme sitten ihailla Marian alastonta vartaloa ja kadehtia hänen uusia pinkeitä tissejään, yllätys yllätys, glamour -aiheisissa kuvissa! VHIPII!

Kuva

Tammikuuta odottelen!


Petrin kädentaitoja ja Ellun estottomuutta
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Petrin kädentaitoja ja Ellun estottomuutta

Julkaistu 13.11.2010 kirjoittajalta Iida

Vihdoin se tuli, nimittäin eilisen päivän kooste!

Ihan mehuissani odottelin, koska tulee tämä odotettu Petrin ja Elisabetin käsileikki ja sieltähän se sitten tuli ihan vikoilla sekunneilla, aiheuttaen niin ihmetystä, kuin pettymystä!

Ensin pettymykset:

Miksi EI näytetty tätä kuin ihan hetki?

- Mua ainakin ois kiinnostanut kuunnella ja nähdä sitä lisää. Se oli söpöä! …ja avointa!

Miksi EI näytetty sitä, kun Ellu oli tuon jälkeen käynyt pk-huoneessa kertomassa fiiliksiä?

- Kaikkia, siis kaikkia, ois kiinnostanut tää! Varsinkin, kun Ellu ei tuolla makuuhuoneessakaan kauheasta äänissä tai sanoissa estellyt, niin se luultavasti ois ollut ihan loistavaa kamaa!

Miksi EI näytetty sitä, kun Petri antoi Eetun haistaa “Elisabetin tuoksuisia”sormiaan?

- Luin tästä netistä ja en ihan tajuu, miten tuollainen tilanne voi tulla eteen? Kumpi siinä on ollut tää aktiivinen osapuoli, eli käskikö Petri haistaa vai pyysikö Eetu omalla tavallaan päästä vähän osingoille? …kiinnostais myös tietää onks tää ihan normaalia? Tapahtuuks tällasta muuallakin kuin BB-talossa?

Ja sitten ihmetyksiin, joita on kyllä vain yksi, eli…

Miten ihmeessä hetken kestävällä sormetuksella voi saada naisen tulemaan MONESTI?!??!?!?!?

- En, Petri, tiedä mitä teit ja miten, mut opeta helvetissä se kaikille miehille!!

Kuva


Myötähäpeää
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Myötähäpeää

Julkaistu 13.11.2010 kirjoittajalta Iida

Voihan myötähäpeä…….

http://www.katsomo.fi/?progId=53161

http://www.katsomo.fi/?progId=53170

http://www.katsomo.fi/?progId=53165

Eetun sanoja lainaten; Et sää, Ellu, käyttäydy näin!(?) …Tosin, tuo sylitanssin antaminen, vaatteiden riisuminen tanssiessa ja seksin harrastaminen taitaa olla Ellulle ihan normaalia, sillä Ellu vastasi Eetun sanoihin juuri niin käyttäytyvänsä, baarissa! Ja toisaalta, eikös BB:tä katsellessa kuulukin vähän tulla myötähäpeää? Eihän sitä kukaan jaksais katsoo, jos siellä kaikki käyttäytyis kiiltokuvamaisesti hymyillen. Ylilyönnit on siis välillä jees, joten Ellulle, taas kerran, tästäkin vain plussaa!

Voit pakata jo tavarasi, Jani!
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Voit pakata jo tavarasi, Jani!

Julkaistu 13.11.2010 kirjoittajalta Iida

Propsit BB:lle tän viikkoisesta julkisista nimeämisistä!

Ihan mahtavuutta vähän kiristää tunnelmaa tuollaisella avoimuudella, näitä sais olla enemmän! Ilman tällastä tapaa antaa pisteitä, olisi tämän viikon häätö ollut ihan maailman tylsin, koska kaikkihan sen tietää, ja tiesi jo ennen kun pisteet oli annettu, kuka sieltä kotiin lähtee…

Kuva

….sitä vaan ihmettelen, kun ohjeistuksessa oli, että jos ei keksi tarpeeksi päteviä perusteluita tai niitä jää uupumaan, niin joutuu itse häätöön, niin miksi Marikan “jooh, no voih, täällä on niin jätkävalta” perustelut hyväksyttiin muka hyviksi? Ei se oo mikään hyvä perustelu antaa nimeämispisteitä että poikia on enemmän kuin tyttöjä, ei ainakaan mun mielestä! Tosin, ihan sama, kun se Marika on siellä häädössä kuitenkin, mutta silti.


Peruna-Petri
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Peruna-Petri

Julkaistu 13.11.2010 kirjoittajalta Iida

Hihihii, taas löysin Petristä niin osuvan kuvan, että pakko jakaa se teidän kanssa…

Kuva

Kuvatekstinä oli “Sohvaperunan naama kuntoon!”

Osuvampaa kuvaa saa Petristä etsiä, sillä eipä hän juuri muulloin kuin käskystä tai humalassa muuta ole alusta asti tehnyt, kuin kuluttanut sohvakalusteen pintaa.

Pitäisiköhän Petristä leipoa kansanedustaja, niin koko kansa voisi lopettaa sen mussuttamisen kalleista torkkupeitoista, kun tietäisi, että ainakin yhtä niistä yritetään kovasti kuluttaa puhki?!
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Marras 2010 20:08

Toni Tapani alkaa jo kyllästyä Big Brotheriin:
www.hymy.fi/blogit/ kirjoitti: Noora on pelkkä tuppisuu!
15.11.2010 Toni Haste
Se on moro, moro sano poro ku jäkälä loppu, mutta se olis taas muutaman rivin verra Big Brotheria. Pakko sanoa, että onnekseni toi asukasvaihtohässäkkä on vihdoin ja viimein ohi. Sitä paskaa pukattiin ulos niin paljon, että omat torvet on tukossa vieläkin siitä. Mä en ole laskenu, että kuinka monta päivää tätä BB:tä on enään jäljellä, mutta odotan sen loppumista jo kuin lapsi jouluaattoa.

Kun katson tätä ohjelmaa, olisi sama kuin tujottaisin harmaata lakanaa pimeässä huoneessa maan alla. Pystyn jopa väittämään, ettei tämä blogaajan duuni helppoa ole, kun asukkaat antavat niin säälittävän vähän kirjoittamisen aihetta. Missä ovat olleet kaikki kolmio-draamat, peitojen heiluttelut, värikkäät persoonat, hullunkurinen meininki ja tapa miten eletään normaalistikin maailmassa, missä ei ole kameroita. Tämä ohjelma on jo niin nähty! Tiedän ihmiset tuotannosta, ja he ovat antaneet ison panoksen tälle formaatille, joten siitä iso kiitos heille, mutta todellakin minä odotan jo innoissani sitä, että Suomeen rantautuu ohjelma joka kantaa nimeä Jersey Shore tai jotakin vastaavaa. Kyseinen ohjelma tarjoaa katsojalle hieman BB:n tyyppistä elämää, mutta huomattavasti viihdyttävämmässä mittakaavassa. Hyvästi Big Brother, tervetuloa Jersey Shore… Toivossa on hyvä elää. Nyt kun olen saanut avautua pakolliset avautumiset, niin menen talon kuluneseen viikkoon.

Kulunut viikko tarjosi katsojille samaa, samaa ja sitä vanhaa samaa tylsyyttä. Isoimmaksi uutiseksi mikä nyt rikkoi tätä peruskaavaa muodostui se, että Petri sekä Elisabet olivat antaneet toisillensa sormi- sekä kämmen hölkkää. Tai siis tämä nostettiin mediassa esille, mutta todellisuudessa talossa on heilutettu peitoa vihdoin ja viimeinkin. Pakko sanoa vielä, että olihan se jumalauta aikakin. Ison käden annan näille kahdelle jotka uskalsivat lopettaa tämän tekopyhän meiningin vihdoin ja viimein. Petri kerää tästä pisteet ja Elisabet sai niskoilleen miinukset, mutta hyvä näin! Mä en edelleenkään tykkää tästä Ellusta.

Mua piruvie harmittaa koko ajan enemmän ja enemmän se, ettei tää Eetu hypännyt tohon asukasremmiin aikaisemmin. No okei, mä myönnän, että Eetun jotkut tempaukset ovat varmastikin harkittuja, eli hänkin tietää mikä on ulospäin viihdyttävää, mutta ihan sama! Näille sekoiluille saa todellakin välissä nauraa makiasti. Taloon ku oltaisiin saatu vaikka kolmekin samanlaista swoh miestä, niin ohjelma olisi ollut huomattavasti viihdyttävämpi. Tää jannu on viihdearvollisesti ansainnut finaalipaikan. Todellakin meinaan häntä äänestää.

Muistelin tässä yksi ilta, että onkohan kukaan Big Brother -kilpailija koskaan saanut mun mielipidettä jakutumaan näin vahvasti kuin Marika, ja vastaus on: ei. Marika saa mun pään ihan sekasin! Välistä tyttö on ihan pirun hauskaa seurattavaa, mutta välistä mä en voi yksinkertaisesti edes katsoa sinne päin missä hän on. En toki yritä sitä kertoa, että tämä olisi huono asia, päin vastoin. Myös Marika on Eetun ohella yksi onnistuneimmista valinnoista taloon. Taitaa kuulua tähän finaalinelikkoon.

Noora näköjään on kerännyt asukkaat puolelleen, sillä häntä ei näköjään häätöäänestykseen saada millään. Perseestä! Sillä mä palan halusta jo päästä äänestämään tätä mimmiä ulos talosta. Jos te rakkaat lukijat voisitte valaista mua, että mikä tän mimmin anti on ollut talolle. Tästä mä en saa revittyy mitään vieläkään. Pelkkä tuppisuu joka ei todellakaan ole oma itsensä, ei sitten pätkääkään.

Niko ja Nino jatkaa perusvarmaa settiä viikosta toiseen, joka kantaa heille paikan finaliin, mutta havaittavissa on todellakin jo tää kuuluisa kisaväsymys. Alkaa poikiakin jo pikkuhiljaa päivät talossa painamaan, sillä hekin ovat jo varjo siitä vanhasta. Tälläiset asiat jo kertovat sen, että homma pitäisi jo taputella pakettiin. Ninonkin terävä ja säväyttävä meininki on hävinnyt jo melkein kokonaan. Niko taas on varmaan jo itsekin kyllästynyt siihen, että hän saa talossa kaiken. Viimeisempänä tää auto, missä hän pääsi Eetun kanssa sopimukseen. Vaikka Nikosta tykkäänkin, niin silti alan jo jossain sydämeni syövereissä toivomaan sitä, että voitto ei menisi hänelle. Rankkaa kyllä, mutta liika on liikaa.

Finaali häämöttää jo kulman takana, ja mä en uskalla kyllä vieläkään lähteä arpomaan tätä sakkia, ketkä sinne menevät. Tietynlaiset kuvat olen toki muodostanut päähäni, mutta ääneen en sitä uskalla sanoa, sillä kumpparit on edelleenkin syömättä. Tällaiselle ruokavaliolle en todellakaan uskalla lähteä. Kiitos muuten teille, jotka laitoitte omaa finaalijengiänne tarjolle viimeviikkoisessa blogissa. Sain jälleen lisää ajattelemisen aihetta.

Tämäpä jälleen tältä erää tässä - toivottavasti viihdyitte jälleen ja laitatte edelleenkin mietteitänne, ajatuksianne tänne keskustelupalstalle. Se on iso kiitos teille, ja mä palaan jälleen asiaan ensiviikolla BB:n merkeissä. Loppu lähenee! Otetaan tästä lopusta kaikki vielä irti, mitä saadaan. Hellurei ja hellät tunteet.

Halauksin

Toni Haste

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Marras 2010 20:16

Viime vuonna Minna ja Jesa, nyt paheksunnan kohteena Elisabet ja Petri.
www.iltasanomat.fi/videot/ kirjoitti: BB-Tutka: Petrin ja Elisabetin sekstailu oli niin noloa!

BB-kauden finaali lähestyy, ja Ilta-Sanomien tutkapari Katri ja Sauli haluaa potkia sitä ennen talosta ulos ainakin humalaisina jälleen sählänneet Petrin ja Elisabetin. Kummankin käytös ällöttää, ja Petrin puheet rakkaudesta saavat tutkaparin todella ärtymään. Petri yrittää kerjätä katsojien ääniä läpinäkyvin ja ala-arvoisin keinoin. Tutkapari ilmoittaa myös omat voittajasuosikkinsa. Marika ei kuulu niihin.
(15.11.2010 16:23)

Kuvaaja: Tuomas Selänne
Toimittaja: Katri Utula & Sauli Koskinen
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleiset lehtiartikkelit ja BB muissa medioissa

Viesti Kirjoittaja sandman » 18 Marras 2010 20:22

^ Saulilla on selvästi hetero seksi neuroosi :damnfunny

Todellakin tutkapari on juuri oikea nimitys näille kahdelle 'asiantuntijalle'...
Ensi kaudelle passeli duo ilta-sanomien pariksi olisi bb5-Antti & bb4-Anniina,
nimitys duuolle voisi olla siis AA-kerho :cheers

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2010”