10. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Syys 2009 14:58

Terttu alkoi avautumaan Lotalle siitä, kun Lotta keskeytti Tertun laulamisen. Tertun mukaan hän ei koskaan ole puuttunut nuorten tekemisiin, vaikka Terttu on ollut selvin päin ja nuoret hilluneet humalassa. Tertun mukaansa hänen laulunsa oli kaunis nuorien lauluun verrattuna, eikä hän silti saanut laulaa sitä.

Terttu sanoi, että ei ole ottanut mitään henkilökohtaisesti. Hän olettaa, että nuoret tulevat ensin juttelemaan hänelle. Dana esimerkiksi on ihana ihminen, joka tuli hänelle juttelemaan. Terttu on vanhin ihminen talossa ja häntä tulee kunnioittaa.

Lotta sanoi, että kaikkien tulee olla tasa-arvoisia ja Tertun mukaan niin pitääkin olla. (pieni ristriita tuohon kunnioittamisen vaatimiseen)

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 03 Syys 2009 14:59

Terttu tilittää, että Lotta ja Tuija kokoajan nokittaa häntä.
Lotta kommentoi, että häntä ärsyttää se kun Terttu heti sanoi Lotan nimen sunnuntaina, että kuka ulos. Terttu on sitä mieltä, että Tuija ja Lotta nimeäisivät hänet ihan suoraan. Lotta halusi tietää miksi. Terttu sanoi, että hän ei ole tilivelvollinen kertomaan.
Nino istuu väärällä portaalla. BB kuulutti asiasta.
EsaA yrittää sovitella kokoajan tätä kinaa..
... Terttu toivoo, että Lotta ottais kontaktia häneen päin nuorempana. "mie oon vanhin täällä talossa, niin toivoisin että kunnioittaisit mua.." Tuijan hän on päättänyt kiertää kaukaa..


Sampo on aika vaikeana vieressä. Lotta ja Tepa jatkaa jatkaa jatkaa.. "kaikki maailman ihmiset.. tertulla on niin suuri rakkaus....oonko uskovaisena raittiina ihmisenä sanonut teille mittään kun te riehutte... ja sitten mulle sanotaan, että älä räiskytä vettä..."

Sampo yrittää nyt sovitella, ettei kukaan nälvisi, koska ollaan pienessä tilassa. ja sit pitäis tosiaan olla ystävinä... "No sitten ei Tuijakaan nälvi minnuu..", kimmahti Tepa.
EsaA on sitä mieltä, että muutkin olisivat kuitanneet Tepalle sääntörikkeistä. Tepa ei vaan nyt ymmärrä.


Lotta toivois, että vanhoja ei vedettäis kokoajan riitoihin...
"minä oon niin kulkenu elämässä.. pikkulikat ei minnuu määräile... laulun lopetit juuri minulle.."
"Tota just tarkoitin...", totes lotta..

"Me ollaan tässä talossa viikko, ja jos aina kaikki ottaa pikkuasioista itseensä aina, ja ollaan kymmenen viikkoa, niin...", Sampo.

Tepa jankuttaa ja jankuttaa..
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

ozzytherose
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 26 Syys 2008 00:18

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja ozzytherose » 03 Syys 2009 15:02

Terttu on taas vaatimassa kunnioitusta kun hän on vanhempi ihminen. Lotta sanoo että hänen mielestään Terttu asettaa itseään muiden yläpuolelle ikänsä takia. Terttu hyvin kyllä kiertää kysymykset, ei sano suoraa vastausta Lotan kysyessä mikä ahdistaa. Tertun ei mielestään tarvitse kertoa. Lottaa ymmärrettävästi jää ahdistamaan.

Lotta pyytää Tertulta ettei otettaisi riitatilanteessa vanhoja riitoja esiin.
Terttu: "Minuahan ei pikkulikat määräile. Sinä kielsit minua laulamasta." :damnfunny
Lotta: "Just tota mä tarkotin."

Ihan sama mitä muut sanovat on aina tuomitsemista.
Ihan sama mitä Terttu sanoo, ei ole tuomitsemista, koska Terttu ei koskaan tuomitse.

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 03 Syys 2009 15:02

Lotta käyttäytyy tällä hetkellä paljon kypsemmin kuin Terttu.


ed. Lotta yrittää jo lopettaa ja Terttu vaan jauhaa ja jauhaa. On se niin hyvä ihminen kun ei juo eikä polta. Eikä sano nuorille vaikka ne sanoo "vääriä sanoja" koko ajan. :roll:

Nyt vuorossa Terttu vs. Tuija

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Syys 2009 15:03

Lotta yrittää sovitella Tertun kanssa riitaa. Tertun mukaan kaikki maailman ihmiset sanovat hänen olevan rauhaa rakastava ihminen.

Sampo kommentoi väliin, että asukkaat ovat olleet talossa nyt vasta viikon ja heidän pitää kestää vielä mahdollisesti 10 viikkoa. Hän lisäsi myös, että asioista ei tule yhtään mitään, mikäli kaikki vanhat asiat nostetaan uudelleen tapetille, vaikka ne on jo selvitetty. Totesi myös, että pikkuasioista ei välttämättä kannata tehdä noin isoa meteliä.

Terttu myötäili Sampon puheille. Mutta heti sen jälkeen alkoi uusi Lotan syyttely. Nyt sitten Terttu on nokkapokassa Tuijan kanssa.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 03 Syys 2009 15:09

Tuija ja Tepa aloittivat välien selvittämisen.
Tepa päällepäsmäröi.
"Kun minä tänään tein virheen, niin miksi SINÄ otit asiaksesi komentaa mua". Tuija selittää, että siksi, kun hän oli jo valmiiksi jäässä ja oli huono päivä. Tuija on rauhallinen, ja Tepa päällepäsmäröi.

"älä nyt loukkaannu", aloittaa Tuija.. " En minä loukkaannu, mulle ei pikkupennut huutele.. Minä olen kiertäny maailmaa ja kokenut paljon enemmän kuin sinä....", keskeyttää Tepa.

"kyllä mie tiiän ja on mulla järkkee päässä...", sanoo Tepa, kun Tuija kertoo, ettei haluaisi enää kärsiä kollektiivisia rangaistuksia.

"minä olen kirjoittanut lehtiartikkelin, ettei uskovainen saa koskaan tuomita ketään...", kertoo tuo lottaa ja tuijaa pikkupennuksi ja elämänkokemattomaksi haukkuva...
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Syys 2009 15:12

Tuija otti esille Tertun kanssa jätteidenlajittelun sekä Tertun wc-käynnin paratiisin puolella.

Terttu: "KYLLÄ MINÄ tiedän, on minullakin koti"

Tuija epäili Tertun tehneen sen siksi, ettei välitä säännöistä. Terttu kielsi asian ja sanoi hänen tietävän asiat, sillä hänellä on järkeä päässä.

Terttu sanoi varmaan sadannen kerran, että hän ei tuomitse ketään, mutta hänet kyllä tuomitaan talossa.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 03 Syys 2009 15:13

Tuija sai puhui Tertun pussiin muitten tuomitsemisesta. Terttu:"Älä puhu yksinäs!"

E. Tuija:"Siis jo mä sanon 'hyi vittu', niin sä sanot et 'voi kaauhia ku se tuollai puhuu'"
Terttu:"Mut eihän se oo tuomitsemista!"
T:"Mie en koskaan tuomihe kettää!" x357534

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Syys 2009 15:17

Terttu sanoi, ettei ole puhunut uskonnosta kuin pyydettäessä. Nyt häätöäänestykseen ja sunnuntaina pihalle. :madone:

E. Mummo vetää soppaa ja näkkäriä vaan naamaan. "Eeeei en mie oo" ja samalla hymähtelyä. "Onko sulla paha itelläs olla ku sie riitelet?"

Avatar
Ajeltu Gorilla
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 10 Loka 2007 21:53
Paikkakunta: Kongo!

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Ajeltu Gorilla » 03 Syys 2009 15:18

"ei uskalla istuu ja astuu ku aina nokitetaa minnuu"

Tuija: "mä en voi sille mitään että oon tämmönen paska bitch ämmä"

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 03 Syys 2009 15:19

[juuso] kirjoitti:Terttu sanoi, ettei ole puhunut uskonnosta kuin pyydettäessä. Nyt häätöäänestykseen ja sunnuntaina pihalle. :madone:
Ehdottomasti häätöön ja ULOS!! :twisted:

Terttu ei osaa keskustella. ´Keskeyttelee Tuijaa jatkuvasti ja vähän korottelee ääntään..

"Mie rakastan kaikkii ihmisiä jumalan rakkaudella..", kommentoi tepa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Syys 2009 15:21

Te: "Mie voin sannoo, et jos tulee miun aikana joku rangaistus, nii mie kärsin sen."
Tu: "Mut se ei mee niin."
Te: "No miun aikana."
Tu: "Ei me voida näitä sääntöjä päättää."
Te: "No mie käyn sanomassa tuolla, et mie kärsin."

Oli jo loppumassa, mutta mummo alkoi vinkumaan uudestaan.

Tu: "Mä olen syntinen ihminen, syyttäkää mua. Terttu rakastaa kaikkia."
Te: "Nii mie rakastan kaikkiaaah."

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 03 Syys 2009 15:22

"mie en riitele. Sie riitelet, " sanoo Tepa.
Tuija:"Sä et ole mikään pyhimys".
Tepa:"En ookaan, en mie olis tänne tullut jos olisin."
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Syys 2009 15:23

Terttu sanoi, että ehkä suuttuu jonninjoutavista asioista. Tuija kommentoi, etteivät ne ole jonninjoutavia.

Terttu "no niin taas sie tartuit epäolennaiseen asiaan, sie halluut riidellä".

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Syys 2009 15:25

Te: "Ootsie kattonu telkkarista sitä ohjelmaa tohtori Pil? Siinä on just tälläsiä."
Tu: "No ei meillä mitään perheriitoja ole."
Te: "Kaikki heijastuu sieltä. Mieki olen psykologi."
Tu: "No et ole. (tjsp.)"
Te: "Olen mie käyny kurssin. Mie tykkän tutkia ihmisiä."
Tu: "Joo no meidän perheen jätät rauhaan. Sitä ei tarvi tulla tutkimaan."

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 03 Syys 2009 15:28

Tu: "Mun mielestä sä nostat itteäs vieläkin alustalle."
Te: "En päinvastoin."

Tuija sanoi, että Terttu sanoo aina "enhän mie, enhän mie..." Terttu höpöttää jotain, että kamerat voi todistaa.

Tu: "No jos sä et haluu haastaa riitaa, nii miks sä käyttäydyt noin? Miks sä menit sinne vessaa, vaikka tiesit, et se on väärin?"

Edit. Tu: "Mä voin kaivaa omaa hautaa täs, mut ihan sama. Mä oon tällänen."
Te: "Niin mieki. Mie vaan rakastan kaikkia."

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 03 Syys 2009 15:32

Terttu katselee Tuijaa erittäin ylimielisen näköisenä "minätiedänminäolenoikeassa"-ilmeellä.

Tuija on erittäin hyvä edelleen tuossa keskustelussa. "Minä rrrrakastan ihmisiä, jos minun rakkaus ei riitä, niin sitten te ootte saaneet yliannostuksen rakkautta.."

EsaA kuuntelee vieressä.

"No se siitä, nyt lähetään ruokaettoneelle... mitä sannoo tytöt ja pojat...", juttelee Tepa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 03 Syys 2009 15:36

Mensa laittaa Tertun palasiksi DC 2:ssa muutamalla kysymyksellä: Kuunteletko mielestäsi ihmisiä?
Keskeytätkö ihmisiä keskustelussa? Toistatko mielestäsi asioita?

Ja Terttu höpisee mitä sattuu vastaukseksi...

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 03 Syys 2009 15:54

Tuija tuli päikystä. Jos slummilaislla on vessähätä, niin nyt pitää mennä vessaan.
"No mitäs jos yöllä tullee vessahätä, kai nyt silloin saa käyä..", hätäilee Terttu. "mitäs meillä nyt alakkaa, kun pittää mennä..", jatkaa hän.
"miks pittää käyä vessassa," kyselee Tepa taas. "no ovet varmaan suljetaan", vastaa lotta. "no entäs yöllä", jatkuu utelu. "no varmaan ovet aukeaa siieksi..", lohduteltiin Tepaa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Joanna » 03 Syys 2009 16:11

"Tämä on BB. Siirtykää heti sisätiloihin ja lukitkaa kaikki ovet"

Tuija puheli Minnalle, että tulee varmasti myös paratiisin asukkailla olemaan kurjaa katsellessaan kun kaverit kärsivät. Minna nyökytteli ja sanoi että nyt jo on vaikeaa.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
sal.
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 29 Elo 2009 10:03

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja sal. » 03 Syys 2009 16:21

Joku slummilainen kuorsaa erittäin kovaa.

EsaA näpertelee käsillään ilmaa? Näytti lähinnä "ompelevan" jotain.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: 10. päivä

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 03 Syys 2009 16:26

Sampo kertoo juuri että pihalla tapahtuu sitä että noille (paratiisilaisille) tulee bileet.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”