Stephania Prieto

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2009 15:03

henkka kirjoitti:
Petri kirjoitti:Steffin Nino-kommentti oli sen verran mauton, että toivottavasti todellakin lähtee talosta tulevana sunnuntaina.
Mitä Steffi sanoi Ninosta???
Päivän tapahtumaketjusta yllättäen selviää:
tuusannuuska kirjoitti:Steffi tunkee pupuvibraa Sampon housuihin.

Steffi: Mä en oo vittu mikään Nino. Mä en vittu lennä täältä ulos sen takia, että mä ahdistelen jotain Sampoa. Mua on haukuttu dominaksi ja Sampo vaan tykkää tästä.

Housuissa jo joku neljä surisevaa pupua.

Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Steffi jatkaa pupujen tunkemista Sampon housuihin.
Steffi: Aina ollaan uhreja. Kukaan ei voi olla uhri, turha tulla puhumaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 20 Marras 2009 15:25

Taika kirjoitti:Kun on muodokas ja naisellinen vartalo, niin tollaset minimekot näyttää parhailta.
Komppiryhmää.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja sally » 20 Marras 2009 16:12

tuusannuuska kirjoitti:
henkka kirjoitti:
Petri kirjoitti:Steffin Nino-kommentti oli sen verran mauton, että toivottavasti todellakin lähtee talosta tulevana sunnuntaina.
Mitä Steffi sanoi Ninosta???
Päivän tapahtumaketjusta yllättäen selviää:
tuusannuuska kirjoitti:Steffi tunkee pupuvibraa Sampon housuihin.

Steffi: Mä en oo vittu mikään Nino. Mä en vittu lennä täältä ulos sen takia, että mä ahdistelen jotain Sampoa. Mua on haukuttu dominaksi ja Sampo vaan tykkää tästä.

Housuissa jo joku neljä surisevaa pupua.

Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Steffi jatkaa pupujen tunkemista Sampon housuihin.
Steffi: Aina ollaan uhreja. Kukaan ei voi olla uhri, turha tulla puhumaan.
:shock: jotenkin tämän naisen käytös ja hirveys jättää tällä kertaa sanattomaksi. miksei sitä ole aiemmin hävitetty talosta/maan päältä raamattuineen? :whois: :x :evil:

unabomber
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Marras 2009 17:20

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja unabomber » 20 Marras 2009 17:36

Melko nobody, en tulisi siviilissä toimeen viikkoakaan. Joku tossukka saa hänestä vahvan naisen elämäänsä.

fallout
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009 19:12

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja fallout » 20 Marras 2009 19:34

Vihaan häntä. Vihaan häntä. Vihaan häntä. On vähän ongelmia aina kun näen steffin naaman. Hampaat järkyttävät ja muutenkin ulkonäkö järkyttää. Onneksi ei tarvitse katsella enää sunnuntain jälkeen. Ja kun Tuijakin lähtee sunnuntaina niin kaikki on hyvin :banana

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja rink » 21 Marras 2009 00:05

sally kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:
henkka kirjoitti: Mitä Steffi sanoi Ninosta???
Päivän tapahtumaketjusta yllättäen selviää:
tuusannuuska kirjoitti:Steffi tunkee pupuvibraa Sampon housuihin.

Steffi: Mä en oo vittu mikään Nino. Mä en vittu lennä täältä ulos sen takia, että mä ahdistelen jotain Sampoa. Mua on haukuttu dominaksi ja Sampo vaan tykkää tästä.

Housuissa jo joku neljä surisevaa pupua.

Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Steffi jatkaa pupujen tunkemista Sampon housuihin.
Steffi: Aina ollaan uhreja. Kukaan ei voi olla uhri, turha tulla puhumaan.
:shock: jotenkin tämän naisen käytös ja hirveys jättää tällä kertaa sanattomaksi. miksei sitä ole aiemmin hävitetty talosta/maan päältä raamattuineen? :whois: :x :evil:
Minusta kyseinen tapahtuma näyttää pahemmalta luettuna (siis Steffin kannalta!), kuin katsottuna.

Ilkeitähän Steffi siinä puhui, mutta ei suinkaan ollut ainoa känniääliö (huonosti käyttäytynyt) tilanteessa. En jaksa ihmettelemästä esim. noiden muiden teinien (Sampo, Dana ja Toni) käyttäytymistä eilen illalla.

Minusta Steffin ulkonäössä ei ole valittamista, mutta luonteessa sitäkin enemmän.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2009 00:09

rink kirjoitti:Minusta kyseinen tapahtuma näyttää pahemmalta luettuna (siis Steffin kannalta!), kuin katsottuna.

Ilkeitähän Steffi siinä puhui, mutta ei suinkaan ollut ainoa känniääliö (huonosti käyttäytynyt) tilanteessa. En jaksa ihmettelemästä esim. noiden muiden teinien (Sampo, Dana ja Toni) käyttäytymistä eilen illalla.
Minä taas koin, että en saanut tekstiin sitä vimmaa millä Steffi niitä pupuja Sampon pöksyihin tunki, enkä Steffin äänensävyä (enkä viitsinyt yrittää kuvaillakaan, koska se olisi luultavasti ymmärretty liian voimakkaasti). Lisäksi Steffi hoki tuota "Mä en oo mikään vitun Nino, turha esittää mitään uhria, mä en lennä talosta sen takia, et mä lähentelen vähän jotain vitun Sampoa" huomattavasti useampaan kertaan kuin mitä kirjoitin.

Dana, Toni ja Sampo olivat myös känniääliöitä, mutta Steffi paljasti kyllä kerralla mielipiteensä Ninosta, Samposta ja hänestä itsestään näihin kahteen suhteutettuna.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja rink » 21 Marras 2009 00:18

tuusannuuska kirjoitti:
rink kirjoitti:Minusta kyseinen tapahtuma näyttää pahemmalta luettuna (siis Steffin kannalta!), kuin katsottuna.

Ilkeitähän Steffi siinä puhui, mutta ei suinkaan ollut ainoa känniääliö (huonosti käyttäytynyt) tilanteessa. En jaksa ihmettelemästä esim. noiden muiden teinien (Sampo, Dana ja Toni) käyttäytymistä eilen illalla.
Minä taas koin, että en saanut tekstiin sitä vimmaa millä Steffi niitä pupuja Sampon pöksyihin tunki, enkä Steffin äänensävyä (enkä viitsinyt yrittää kuvaillakaan, koska se olisi luultavasti ymmärretty liian voimakkaasti). Lisäksi Steffi hoki tuota "Mä en oo mikään vitun Nino, turha esittää mitään uhria, mä en lennä talosta sen takia, et mä lähentelen vähän jotain vitun Sampoa" huomattavasti useampaan kertaan kuin mitä kirjoitin.
.
On vaikea kirjoittaa ihan täsmällisesti mitä tapahtui. Sitä paitsi koko tapahtumaketju vaikutti myös. (siis mitä oli tapahtunut ennen ja mitä tapahtui jälkeenpäin)

Minusta Steffin äänensävy oli kuitenkin enemmän kiusoitteleva ja tarkoituksen komenteleva (siis tyyliin lady domina). Lisäksi Sampo/Dana hihittelivät *) ainakin tilanteen alussa (kun niitä dildoja tungettiin ja poistettiin). Toki Steffin sanomiset varmaan sitten vaikutti Sampoon...
Ja oli ilkeästi sanottu.

Kun itse katsoin tuota tilannetta, niin enemmän "pelotti" mitä tulee tapahtumaan Tonin ja Sampon välillä. (alkaen siis niistä pussy-keskusteluista) Jälkikäteen ja jo siis heti tapahtuman jälkeen näytti, että kovin paljon skismaa ei jäänyt Tonin-Sammon-Danan välille.

Edit: Vielä selvennystä...toivon mukaan.
Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Tuohan näyttää siltä, että Sampo ja Dana ovat pahastikin hätää kärsimässä. Suorastaan epätoivoisia...kun Steffi kiusasi...

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2009 00:32

rink kirjoitti:Edit: Vielä selvennystä...toivon mukaan.
Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Tuohan näyttää siltä, että Sampo ja Dana ovat pahastikin hätää kärsimässä. Suorastaan epätoivoisia...kun Steffi kiusasi...
Aika harva lopulta huutaa oikeasti ja nauramatta "apua" tai "lopeta nyt helvetissä", jos kaveri kiusaa. Se kun alkaa aina jonkinlaisena läppänä ja läpällehän pitää nauraa. Kun läppä menee yli, jatkaa konflikteja välttelevä henkilö (Sampo) tilanteelle naureskelemista sillä hetkellä ja purkautuu tunteistaan vasta myöhemmin (kuten kävikin).

Tyypillisin tällainen tilanne on kutittaminen (jota mm. Toni ja Aso ovat harrastaneet), jossa altavastaajaa naurattaa, koska kutittaa, mutta voi silti kokea tilanteen todella ahdistavana. Jos nauraen huutaa "apua, lopeta", ei se kuulosta tosissaan sanotulta, vaikka huutaja ihan oikeasti toivoisi toisen lopettavan. Steffi-Sampo-tilanne oli samanlainen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja rink » 21 Marras 2009 00:40

tuusannuuska kirjoitti:
rink kirjoitti:Edit: Vielä selvennystä...toivon mukaan.
Sampo: Avatkaa ovi!
Dana: Mä yritän auttaa.
Tuohan näyttää siltä, että Sampo ja Dana ovat pahastikin hätää kärsimässä. Suorastaan epätoivoisia...kun Steffi kiusasi...
Aika harva lopulta huutaa oikeasti ja nauramatta "apua" tai "lopeta nyt helvetissä", jos kaveri kiusaa. Se kun alkaa aina jonkinlaisena läppänä ja läpällehän pitää nauraa. Kun läppä menee yli, jatkaa konflikteja välttelevä henkilö (Sampo) tilanteelle naureskelemista sillä hetkellä ja purkautuu tunteistaan vasta myöhemmin (kuten kävikin).

Tyypillisin tällainen tilanne on kutittaminen (jota mm. Toni ja Aso ovat harrastaneet), jossa altavastaajaa naurattaa, koska kutittaa, mutta voi silti kokea tilanteen todella ahdistavana. Jos nauraen huutaa "apua, lopeta", ei se kuulosta tosissaan sanotulta, vaikka huutaja ihan oikeasti toivoisi toisen lopettavan. Steffi-Sampo-tilanne oli samanlainen.
Juu allekirjoitan...Steffi meni liian pitkälle, tosin eiköhän Sampo olisi halutessaan päässyt tilanteesta pois.

Ja parivaljakko Sampo-Dana olivat "hysteerisiä siinä ovella" jo ennen Steffin tuloa.

Mutta tämäkin tilanne taas kerran osoittaa, kuinka eri tavalla tilanteita tulkitaan...eikä tuossa raportoinnissa siis mitään virhettä sinänsä ole. Tuli vain Sallyn reaktion luettua mieleen...

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Dimma » 21 Marras 2009 00:52

En jostain syystä yhtään ärsyynny Steffistä. Menee tuossa joukossa mainiosti. Ihmettelen vain, ettei hän ole saanut rangaistuksia siitä, että puhuu aikaisemmin tapahtuneista, jolloin hän ei ole vielä talossa ollutkaan.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Marras 2009 10:15

Kesken kauden taloon tulleista naisista paras! Voisi mennä minun puolestani finaaliin, kun Antilla ei näköjään ole enää mitään tarjottavaa. Stephaniaa ei kuitenkaan todennäköisesti tarvitse enää katsella huomisen jälkeen. [smilie=a_okbyenow.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Petri » 21 Marras 2009 12:36

Stephania kuuluu tämän kauden ehdottomasti ärsyttävimpien joukkoon. Nainen kiekuu jatkuvasti ja tietää kaikki asiat aina muita paremmin. Vaihtoviikon aikana kuulimme myöskin kattavasti, että miten asiat ovat Kolumbiassa.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Marras 2009 21:38

Vielä tuohon Steffi/Sampo/tekopenis pyllyssä -episodiin liittyen. Tuliko se selväksi, miksi Steffi alkoin sittä edes puhumaan vai oliko pelkkää piiloaggressiivisuutta? Itse skippailin tilanteeseen tallenteessa puolivahingossa, joten en tiedä.

Tilanne: Steffi ja Justiina samassa huoneessa kanssani. Lähtisin piipaa-autolla joko mielisairaalaan tai poliisiasemalle.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2009 21:45

Mole kirjoitti:Vielä tuohon Steffi/Sampo/tekopenis pyllyssä -episodiin liittyen. Tuliko se selväksi, miksi Steffi alkoin sittä edes puhumaan vai oliko pelkkää piiloaggressiivisuutta? Itse skippailin tilanteeseen tallenteessa puolivahingossa, joten en tiedä.
En saanut selvää mistä tilanne alkoi. Saattoi olla ihan sitäkin, että olen saanut vähän sellaisia klikkejä Steffistä että hän tykkäisi Tonista (pullonpyöritystehtävissä on useampaan kertaan pussaillut nimenomaan Tonia suulle ja kaulaan sen vähän mitä olen niitä seurannut). Sampo ja Dana taas ärsyttivät Tonia ja kaikki kävivät lievästi sanoen ylikierroksilla ja känniääliöivät. Ei välttämättä ollut pelkkää piiloaggressiivisuutta, mutta oli sitäkin varmasti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Marras 2009 21:58

^ juu, voi olla noinkin. Jossain taas on veikkailtu Steffin pitävän Samposta, että olisiko voinut johtua myös siitä, ettei nallepäähine ole lämmennyt lattari-ihmeen charmiin.

Mutta nyt menee liikaa puppelikommentoinnin puolelle osaltani, joten Tehvi ulos huomenna!

Avatar
Hannu79
Tuottaja
Viestit: 1106
Liittynyt: 16 Elo 2009 19:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Hannu79 » 22 Marras 2009 16:28

Tänään päästään vihdoin eroon tästä maatuskasta.
+ 1. Humalainen Andte; 2. Jonna; 3. Original Jussi; 4. Mikko Räi$änen
- 1. Nimo; 2. Jarno; 3. Jenna+Dani

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Marras 2009 16:32

Hannu79 kirjoitti:Tänään päästään vihdoin eroon tästä maatuskasta.
Maatuskasta? Maa = Kolumbiatuskasta?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dimma
Julkkisasukas
Viestit: 496
Liittynyt: 31 Elo 2006 01:55
Paikkakunta: Muncca

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Dimma » 22 Marras 2009 18:27

Tämä topakka typy voisi mennä vaikka finaaliporukkaan Kätlinin, Esan ja Ason kanssa. Ei tuntuisi pahalta. Tytössä on myös pehmeä puoli, vaikka elämä on ilmeisesti opettanut kovistelemaan.
Kätlin olet jo niin voittaja - ainoa nainen finaalissa!

navigointi
Sala-asukas
Viestit: 353
Liittynyt: 26 Syys 2007 01:33

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja navigointi » 22 Marras 2009 18:56

Lapsi parka. Onko sinun pitänyt hoitaa äidin sijaisuutta vain onko joku alkuasukas Kolumbiassa sinut kasvattanut? Eikös suurlähettiläs, vai mikä se nyt olikaan, sun isäiä. ole yhtään käytöstapoja opettanut? Ihan hirveä otus olet ollut. Tänään saat sitten shampanjaa ja se on kyllä sinulle ihan liian hyvä palkinto, sekin.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja Bna » 22 Marras 2009 20:25

Jees, tänään pääsen hänestä eroon!
Ärsyttävä henkilö, joka tunkee nenäänsä joka paikkaan ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

ozzytherose
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 26 Syys 2008 00:18

Re: Stephania

Viesti Kirjoittaja ozzytherose » 22 Marras 2009 22:09

Jees! Tervemenoa, ei tule ikävä. Mäkkärin työkavereille tsemppiä, koettakaa kestää päsmäröintiä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”