Saranna Ehrnrooth

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Marras 2009 11:36

acryl kirjoitti:
rink kirjoitti:Kiitos Saranna! Toit taloon....toit taloon.....ööh...seksiä ja jalosukuista kauneutta. Jos olisit ollut alusta pitäen talossa, ehkä sinuun olisi suhtauduttu toisella tavoin. Kaikkea hyvää jatkoelämään! :thumbsup
Miten ihmisestä tulee jalosukunen, jos äidin isän veli on ollut känisevä "sotapäällikkö"? Ei ole syntynyt edes suoraan alenevassa polvessa.
Tirkka jo vastasikin tuohon kysymykseen. Tuli varmaan selväksi.

Pidän Vapun talk show:ssa esittämää kysymystä sukutaustoista täysin tarpeettomana. Tokihan sillä saatiin asukit uteliaaksi ja varmaan osa katsojistakin ärsyyntymään. Liekö osaltaan syynä Sarannan saamiin antipatioihin?

Jalosukuisuuden mainitseminen liittyyi siis em. asiaan joka on kieltämättä jäänyt Sarannasta mieleen. Siis ne taustat, ne taustat. Joilla ei tosiaankaan ole suuremmin merkitystä. Ilmaisuni oli siis yhtä "tarkka" tai tarpeellinen kuin itse käyttämäsi kähisevä "sotapäällikkö". :wink:

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 10 Marras 2009 16:00

rink kirjoitti:Pidän Vapun talk show:ssa esittämää kysymystä sukutaustoista täysin tarpeettomana. Tokihan sillä saatiin asukit uteliaaksi ja varmaan osa katsojistakin ärsyyntymään. Liekö osaltaan syynä Sarannan saamiin antipatioihin?
Eikös Saranna itse paljastanut jonkun keskustelun yhteydessä muille asukkaille tuon aatelisen sukunimensä? Mä ainakin muistelisin lukeneeni sellaisen uutisen tuolta virallisilta sivuilta ja tämä siis ennen kuin Vappu kyseli mitään Sarannan sukunimestä. Ja ainakin minä olin sitä mieltä että nimi velvoittaa, enkä odottanut Sarannan olevan noin helppo kuin se Samille näytti olevan. En ala silti moralisoimaan, kuten sanoin aikasemmin niin minun ensivaikutelma Sarannasta oli ehkä liian tiukka ja loppua kohti se pehmeni samaa vauhtia kun Saranna oppi hymyilemään enemmän talossa.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Marras 2009 17:11

Käpsytin kirjoitti:
rink kirjoitti:Pidän Vapun talk show:ssa esittämää kysymystä sukutaustoista täysin tarpeettomana. Tokihan sillä saatiin asukit uteliaaksi ja varmaan osa katsojistakin ärsyyntymään. Liekö osaltaan syynä Sarannan saamiin antipatioihin?
Eikös Saranna itse paljastanut jonkun keskustelun yhteydessä muille asukkaille tuon aatelisen sukunimensä? Mä ainakin muistelisin lukeneeni sellaisen uutisen tuolta virallisilta sivuilta ja tämä siis ennen kuin Vappu kyseli mitään Sarannan sukunimestä. Ja ainakin minä olin sitä mieltä että nimi velvoittaa, enkä odottanut Sarannan olevan noin helppo kuin se Samille näytti olevan. En ala silti moralisoimaan, kuten sanoin aikasemmin niin minun ensivaikutelma Sarannasta oli ehkä liian tiukka ja loppua kohti se pehmeni samaa vauhtia kun Saranna oppi hymyilemään enemmän talossa.
Kyllähän tuo "uutinen" eli Vapun talk show:ssa esittämä kysymys tavoitti ihan eri tavalla, kuin mahdolliset (niitä varmaan oli useampi) muut maininnat. (Sarannan omat siis).

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Marras 2009 17:39

Sarannan lähtöön oli varmaan osasyynä sama kuin BB3-Sadulla, BB3-Maxinella ja BB4-Cheryllillä eli tieto/oletus, että rahaa on käytössä ilman BB-voittoakin. Tätä asetta on jo käytetty Esa A:ta vastaan.

Sarannassa on ilman muuta ulkonäöllisesti jotain samaa kuin BB3-Helissä. Onneksi hän lähti käyntiin, toisin kuin Heli. Sarannan olisi voinut laittaa taloon Jelenan sijasta, vaikka luonne ei ihan herttaisimpia olekaan, niin Jelenan säälittäviin tempauksiin Saranna tuskin olisi sortunut. Olisi saattanut pärjätä slummissakin.

Aatelisarvo ei muuten periydy naislinjassa, tässä ohjelmassa kerrotaan muiden aatelisasioiden ohella tosiseikka: Vaikka kantaa aatelista sukunimeä, niin ei ole aina aatelinen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja acryl » 10 Marras 2009 19:54

Eihän Suomessa ole koskaan ollut aatelisia. Mistä tämä juttu on saanut alkunsa. Ruotsin aateliset erottaaa af-etuliitteestä, mutta ei saranan sukunimeen edes sellaista liitetetä, tietääkseni.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Marras 2009 20:41

acryl kirjoitti:Eihän Suomessa ole koskaan ollut aatelisia.
No onhan. Tuolla lista. Löytyy myös Ehrnrooth.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Marras 2009 10:34

Saranna Seiska-TV:ssä.

Kertoi, että otti äidin sukunimen, kun vanhemmat erosivat.
Ei aio käydä lukemassa nettikeskusteluja.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

kaia
Kuhnuri
Viestit: 61
Liittynyt: 09 Marras 2009 14:43

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja kaia » 11 Marras 2009 18:45

Sarannan suomenruotsalaisuus taisi olla se asia, joka kääntyi hänen tappiokseen.
acryl kirjoitti:Eihän Suomessa ole koskaan ollut aatelisia. Mistä tämä juttu on saanut alkunsa. Ruotsin aateliset erottaaa af-etuliitteestä, mutta ei saranan sukunimeen edes sellaista liitetetä, tietääkseni.
Onhan ollut. Tosin sen jälkeen kun Suomesta tuli tasavalta, niin aatelisuudella ei ole ollut enää mitään arvoa.

Orafos
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Syys 2008 14:20

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Orafos » 17 Marras 2009 15:05

Saranna esiintyy tänään salkkareissa noin kymmenen sekuntin ajan.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Marras 2009 15:12

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
johnsmith
Peitonheiluttaja
Viestit: 160
Liittynyt: 02 Syys 2009 16:27

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja johnsmith » 17 Marras 2009 19:41

Oli salkkareissa äsken

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja henkka » 18 Marras 2009 00:19

Tyttö, oli salkkareissa tänään. Kenties tyttö pääsee BB jälkeen vakionäyttelijäksi sarjaan.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Marras 2009 08:53

Meni kyllä komeasti ohitse. Missä kohtauksessa Saranna oli?

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja James » 18 Marras 2009 10:14

Petri kirjoitti:Meni kyllä komeasti ohitse. Missä kohtauksessa Saranna oli?
Siinä kun ne 2 tyttöä tuli Amandaan Ossin kimppuun kun Ossi jutteli Jennin kanssa. Oikeanpuoleinen tyttö oli Saranna.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Marras 2009 11:26

Ai siinä kohtaa. No oli sen verran iso tähtihetki Sarannalla että ei mitenkään rekisteröitynyt. :)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2009 14:14

Joo täytyy sanoa etten olis Sarannaksi yhdistänyt jossen olisi täältä ensin lukenut että hän kyseisessä jaksossa vieraili.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Marras 2009 14:28

Mtv3 kirjoitti: BB-Saranna Salatuissa elämissä

Big Brother -kilpailija Saranna Ehrnrooth nähtiin Salattujen elämien tiistaisessa jaksossa.

Saranna esiintyi jaksossa kohtauksessa, jossa Ossi (Sami Sarjula) lämmittelee suhdettaan Jenniin (Anu Palevaara). Sarannan näyttelijäsuoritusta pääsee ihailemaan MTV3 Katsomo -palvelusssa katsottavissa olevasta jaksosta kuuden ja puolen minuutin kohdalta.

Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Maligne » 19 Marras 2009 14:42

Itse tajusin heti ilman ennakkotietojakaan, vaikka olin sentään 39 asteen kuumeessakin! Hävetkää! ;)

No ei vaan, sattuipa sopivaan aikaan tulemaan tuo "Saranna-jakso". Onhan tuo varmasti kuvattu jo aikoja sitten, mikähän se viive noissa on.. ainakin puoli vuotta?
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja effie » 19 Marras 2009 16:44

henkka kirjoitti:Tyttö, oli salkkareissa tänään. Kenties tyttö pääsee BB jälkeen vakionäyttelijäksi sarjaan.
Tottakai. Oli sen verran laadukasta näyttelijäntyötä, että eiköhän tuosta ura urkene. Tiedä vaikka tie veisi Hollywoodiin asti. :thumbsup

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja henkka » 19 Marras 2009 18:28

effie kirjoitti:
henkka kirjoitti:Tyttö, oli salkkareissa tänään. Kenties tyttö pääsee BB jälkeen vakionäyttelijäksi sarjaan.
Tottakai. Oli sen verran laadukasta näyttelijäntyötä, että eiköhän tuosta ura urkene. Tiedä vaikka tie veisi Hollywoodiin asti. :thumbsup

Ja tytön täytyy ottaa Dana mukaan sillä nainenhan on jo käynyt Hollywoodissa. Ja ajatelkaa nyt jos nämä kaksi BB tähteä menisivät ja valloittaisivat Hollywoodin. :D

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Marras 2009 18:35

Linkittämissäni Voicen Heräämö-videoissa Saranna kertoi haaveilevansa tuottajan urasta. Jospa näemme hänet joskus Räiskäleen paikalla.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Saranna

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 19 Marras 2009 18:38

Realcowboy kirjoitti:Linkittämissäni Voicen Heräämö-videoissa Saranna kertoi haaveilevansa tuottajan urasta. Jospa näemme hänet joskus Räiskäleen paikalla.
Tai sitten se vois tuottaa Samin bändin levyn. Suvun rahoilla,tottakai.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”