Toni Haste

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
peteboy
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 19 Syys 2008 09:00

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja peteboy » 17 Marras 2009 09:52

Burph kirjoitti:Noh, pieru-Toni lähtee viikon päästä yhdessä Antin, Sampon ja Steffin kanssa.
Vaihdetaan Sampo Danaksi niin menee oikein ;)
TOP: Sampo, Esa A, Dana
BOTTOM: Toni, Saranna, Aso, Sami

Nino <3

Avatar
Randy
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 05 Marras 2009 19:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Randy » 17 Marras 2009 11:23

Toni ja Aso finaaliviikolle. Voitolla ei ole merkitystä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2009 12:33

Toninkin mielestä on ilmeisesti ihan ok repiä kärpäsiltä siipiä. Tai toki puolusti äskeisessä keskustelussa kaveriaan Asoa, mutta vaikka Antti (ja aeimmin hyvin voimakaasti Tuija) olivat sitä mieltä, että kärpänenkin aistii kipua tai muuten kärsii siivettömyydestä (kuolee nälkään), oli Toni sitä mieltä että paskat.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 17 Marras 2009 13:04

Kertokaa te, keillä on tuntumaa Tonin kotipaikan murteeseen ja puhetapaan: onko artikulointi perustyylistä vai poikkeavan epäselvää ja nopeaa?

Talossa kuulee joka päivä useita kertoja jonkun kysyvän Tonilta Mitä? Toni toistaa, mitä sanoi. Toni vain toistaa, ei koskaan esimerkiksi muokkaa sanomaansa ekaa sylkäisyä selkeämmäksi. Eikä (edes pahantuulisena) kuitenkaan tiuskaise jotain saakelin tollo kun et saa minun puheesta selevää tms.

Toni ei näytä tajunneen, että puhuu epäselvästi. Kuinka joku voi olla tajuamatta, vaikka negatiivista palautetta satelee koko ajan? :whois:

En usko, että muut asukkaat aina ymmärtävät Tonin sanat edes toistettuna. Kunhan vaan arvailevat ja menevät eteenpäin - eivät kehtaa tai viitsi kysyä toistamiseen Mitä?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Marras 2009 13:16

ysiluokka kirjoitti:Kertokaa te, keillä on tuntumaa Tonin kotipaikan murteeseen ja puhetapaan: onko artikulointi perustyylistä vai poikkeavan epäselvää ja nopeaa?
Menee kyllä ohi aiheen, mutta vastataan nyt kumminkin.
Tonin puhetapa ei ole poikkeava. Itselläni oli sama ongelma kun muutin pois Rollosta. Ihmisillä oli vaikeuksia ymmärtää mitä puhuin, koska puhuin nopeasti ja ilmeisesti epäselvästi.
Tälläistä ongelmaa ei minulla koskaan ollut Rovaniemellä.
Joskus nykyäänkin minulle huomautellaan epäselvästä puheestani, ja kun puhun työasioita puhelimessa hidastan tahallani puhettani, että luurin toisessa päässä ymmärrettäisiin asiat heti.

Itse olen kyllä (valitettavasti?) ymmärtänyt Tonin joka sanan. Johtuu tietenkin taustastani.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2009 13:39

Sihijuoma(n) kirjoitti:Itse olen kyllä (valitettavasti?) ymmärtänyt Tonin joka sanan. Johtuu tietenkin taustastani.
Samoin, tosin olen synnynnäinen stadilainen, että ymmärrys ei selity rovaniemeläisyydellä. Kaveripiiri on kyllä niin monipuolinen, että sen takia en ole kokenut ongelmaksi Tonin (tai Esankaan, joka on toinen näistä joiden käyttämä sanasto vaatii välillä enemmän kuuntelijalta) ymmärtämistä. Puhun itsekin (usein liian) nopeasti, Tonin puhenopeus tai käyttämä sanastokaan ei siis ole ongelma.

Lähes kaikki muu Tonissa on ongelmaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Marras 2009 13:54

Joitain ihmisiä pitää tosiaan kuunnella tarkemmin. Esan puheeseen joutuu keskittymään pitkien lauseiden ja sivistyssanojen vuoksi, samoin kuin viime vuonna Teron pitkään ja toisinaan jaarittelevaan puhetapaan (tosin sieltä tuli välillä niin kryptistä juttua, että joutui miettimäänkin enemmän).
Hyvin olen Tonia ja kaikkia muitakin ymmärtänyt.
------
Hyvin on muuten Toni kestänyt Tuijan pippurillista luonnetta.
Onko asukkailla taas röökiä vai jämiäkö polttelevat?
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

daz
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Marras 2009 13:54

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja daz » 17 Marras 2009 13:56

On kyllä käsittämätöntä miten jengi jaksaa haukkua päivästä toiseen Tonia. Ei kuulu omiin suosikkeihini, mutta jotenkin tuntuu että jengillä on vähän jäänyt nauha päälle, ja kompataan muita ja kirjoitellaan samoja asioita koko ajan. Ärsyttää.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Marras 2009 13:59

Sihijuoma(n) kirjoitti:Onko asukkailla taas röökiä vai jämiäkö polttelevat?
Kyllä niillä röökiä taas taitaa olla, kun Tuija uhkasi yhdessä välissä pistää poikien röökit poikki. :lol:

Olisivat pitäneet talon vaan röökittömänä loppuun asti. Tonin hajoilua oli välillä varsin hauskakin seurata. Ja nyt kun siellä olisi ollut Tuija vielä lisäämässä vettä myllyyn, niin Toni olisi ollut niin rikki, että siitä olisi saattanut saada ihan oikeata viihdettäkin irti.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 17 Marras 2009 16:26

Sihijuoma(n) kirjoitti:Tonin puhetapa ei ole poikkeava. Itselläni oli sama ongelma kun muutin pois Rollosta. Ihmisillä oli vaikeuksia ymmärtää mitä puhuin, koska puhuin nopeasti ja ilmeisesti epäselvästi.
Tälläistä ongelmaa ei minulla koskaan ollut Rovaniemellä.
Joskus nykyäänkin minulle huomautellaan epäselvästä puheestani, ja kun puhun työasioita puhelimessa hidastan tahallani puhettani, että luurin toisessa päässä ymmärrettäisiin asiat heti.

Itse olen kyllä (valitettavasti?) ymmärtänyt Tonin joka sanan. Johtuu tietenkin taustastani.
Kiitokset! Olin täysin kysymysmerkki tästä asiasta tähän saakka. En olisi hämmästellyt, vaikka vastaus olisi ollut aivan muu ja Tonin puhetapa nimetty erittäinkin poikkeavaksi muista rollolaisista.

Kumma juttu muuten se, että erityisesti Sami joutui kaiken aikaa kysymään Mitä, vaikka on lähes saman murrealueen kasvatteja. Ymmärtämisvaikeus riippuu varmaan yksilöllisistä ominaisuuksista. Samin oma rytmihän on melko hidas.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 18 Marras 2009 08:40

Ärsyttää tuo Tonin kielto puhua Iida-jutusta. Miksi ei? Ja miksi kukaan ei kyseenalaista, Tuijakin heti kiltisti sanoi että ei sitten puhuta.
.
Ihmisten edessä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Marras 2009 08:59

siiri.x kirjoitti:Ärsyttää tuo Tonin kielto puhua Iida-jutusta. Miksi ei? Ja miksi kukaan ei kyseenalaista, Tuijakin heti kiltisti sanoi että ei sitten puhuta.
Iida-jutusta on puhuttu viimeksi eilen illalla talossa näytetyn Toni-Iida-klipin myötä.

Avatar
UntamoW
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 04 Loka 2009 15:50

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja UntamoW » 18 Marras 2009 09:05

^Joko Toni häpeää peuhaamistaan Iidan kanssa tai sitten Toni on herrasmies joka ei leveile ja puhu sekstailuista ulkopuolisille ...

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 18 Marras 2009 09:29

Live-ketjuista ei kyllä käy ilmi että olisi puhuttu kuin aivan lyhyesti?

Niin ja kysyn vaan että mitä erikoista häpeämistä siinä on? Ellei sitten Toni ole luvannut jollekin ulkomaailmassa että ei peuhaa, ja häpeää tätä lupausta, koska on sinkku..

Tuo herrasmies-juttu taisi olla vitsi.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja acryl » 18 Marras 2009 11:25

Tonin riehumien eilen Kätlinin perään alkoi lähennellä väkivaltaa. Ja Aso myötäili täysillä. Miinuksia Asollekin.
Toni kutsuttiinkin päiväkirjahuoneeseen ja sitten Käpä.

Varmaan asiaa puitiin sielläkin. Olisin niin toivonut, että olis ollut sen verran villoja, jotta Toni olis saanut kengän kuvan persauksiinsa. Taisi jäädä siihen rajoille. Ei ihan pientä leikiä ollut, kun Sampon ja Danan piti jo suojata Kätliniä heittäytymällä hänen päälleen.

Pimee se on.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja sally » 18 Marras 2009 18:09

ääähh mutt oikeesti toi pipa+lasit yhdistelmä sopii tonille mun mielestä :D muuta positiivista onkin vaikea löytää tällä hetkellä. eiku ainii se miten se uskaltaa näpäyttää tuolla ihmisiä tarpeen tullen.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Marras 2009 21:21

Kyllä tuli hyvää valmennusta Tonille Asolta röökillä. Aso yritti selventää Tonille, että Toni "älä hermostu" - ei kylläkään suoraan sanonut, että mitä hittoa suutut ja kiellät puhumasta Idasta ja mitä tapahtui.

Selväksi Aso teki kyllä, että jos jatkoon haluat tai välttää muiden häätöpisteet, älä ota itseesi kaikkia puheita.

Tonin idiotti kommentti "mitä vitun väliä sillä on, mä oon mää". No hittolainen, kai sillä väliä on jos kanssa-asukkaat joutuvat varomaan puheitaan (vrt. Kätlin PK-huoneessa maininnut) tai että puheet päätetään lähes uhkauksella! Hilijaa nyt tai...

Ei niin mitään pelaaja-ainesta tässä miehessä. Voisi tulla tunnin kooste seuraavaksi hänen hiplaaluistaan haarovälissään! !"Mut, mä oon mä"

kimppuni
Vaihtoasukas
Viestit: 319
Liittynyt: 15 Kesä 2009 17:41

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja kimppuni » 18 Marras 2009 21:59

tulisipa jo sunnuntai, pääsisi toni amarillokseen käymään.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Marras 2009 22:03

kimppuni kirjoitti:tulisipa jo sunnuntai, pääsisi toni amarillokseen käymään.
Kaikki häädetyt 4 lie siellä. Vois pirusissaan viedä punaisen ruusun ja suudella Tonia suulle ja ihquttaa täysillä... menis varmaan täydestä.

Stephanian juoman voisi "vahingossa" tönäistä hänen syliinsä..

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja acryl » 19 Marras 2009 17:15

Xanten kirjoitti:Ei niin mitään pelaaja-ainesta tässä miehessä. Voisi tulla tunnin kooste seuraavaksi hänen hiplaaluistaan haarovälissään! !"Mut, mä oon mä"
Sinne varman pyrkiikin sellaista menoa tyttöjen kiusaaminen on parina iltana ollut. Ihan pöhkö.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 19 Marras 2009 17:21

Xanten kirjoitti:Stephanian juoman voisi "vahingossa" tönäistä hänen syliinsä..
Onko Stephania tehnyt jotain erityistä typerää talossa ansaitakseen juuri tämän laisen kiusanteon? Siis ei millään S-fanituksella, kunhan mietin miksi juuri sidukat syliin, miksei esim. kampitus tms.

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Toni

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 19 Marras 2009 23:20

Ollut tällä viikolla parempi kuin aikoihin. Trion hajoaminen tehnyt Tonillekin hyvää. Hyvä näin, että about paras viikko sattui tähän ennen sunnuintain lähtöä. Ansaitsi paikkansa näin pitkälle selättämällä niin monta häätöuhkaa. Tekonauru kaukaista historiaa, piereskelykin vähentynyt. Go, Toni, Go!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”