Sampo Salonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
UntamoW
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 04 Loka 2009 15:50

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja UntamoW » 18 Marras 2009 11:56

BB-Kärpänen kirjoitti:
UntamoW kirjoitti:Kuka Sampo? Missä?
No se on se jätkä, jolla on välillä peltohiiri päässä ja sitten se teki Tukka-Raksun kanssa käsitöitä paljussa. Nukkuu paljon ja joskus imuroi löysänä samaa paikkaa. Muistatko?
Ai se, joka on joko silmät kiinni tai silmät ja suu ympyräisenä ... jo hämärästi muistan ...

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja acryl » 18 Marras 2009 12:02

Mä en "nähnyt" alkuun Sampoa ollenkaan. Vasta muutaman viikon kuluttua, kun hänestä alettiin kirjoittaa jopa voittajana, huomasin hänet.
Hän on samanlainen tapetti kuin Esa pokkeuksena vain, että viihtyy kuitenkin toisten seurassa, kun Esä möllöttää yksin.
Liian kiltti mieheksi.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Widing » 18 Marras 2009 18:01

Sampo alkaa olla käsittämättömän turha. Vinkuu vaan bileitä, sitten hokee joka väliin vaan "asiaaaaaaa, törkeee". Sitten yleensä pk-huoneessa valittaa vähäsen muista asukkaista, mutta ei liikaa koska muuten voisi pilata voittomahdollisuudet (luultavasti olettaa että itsellä niitä on), ihan käsittämätöntä että tämä näyttää pääsevän finaaliin asti.
Mulkero.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Evalds » 18 Marras 2009 18:36

Finaalipaikka Sampolle olisi kyllä liian paljon hyvää, Danan ohella talon laisikin ihminen ja täten ei ansaitse muuta kuin kalossin kuvan perseeseensä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja sally » 18 Marras 2009 19:42

Tuossa kun mies ne itse ääneen selosti Tonille mottoinaan (wanna be a panda ja uintiliikkeitä tippuessa) niin tulipas mieleen ne ekat kelat Samposta kun vielä uskoin, että Samposta 'olisi johonkin'. Mietin, että miehessä on pakko olla jotain mikä ei tule heti esille, mutta esim pieninä väläyksinä voisi reväyttää heleän naurun ilmoille. Noh, eipä helähtänyt nauru ja nuo sanonnatkin on niiiin väkisin keksittyjä päättömyyksiä ja tarkoituksena on varmasti saada Samposta kuvan ihmisille, joka ei perustu mihinkään totuuteen.

Vai voiko olla niin, että Sampo tosiaan kolmatta kuukautta feikkaaa?!?!!1 Tapettiutta siis.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Xanten » 18 Marras 2009 21:28

Oho - Sampokin kiihtyy... Danan kanssa ulkona. "Mä lähen tosta ovesta ulos, jos täällä väkisin väännetään juttuja keskeltä lausetta" Mä en vttu jää tota kattoon.

"Mitä vttuu mä täällä tehdään jos BB on päättänyt kenestä näytetään hyvät puolet ja kuka on heidän suosikki, ja toisista pelkää pskaa"

Hyvä veto IsoVeljeltä. Alkaa popula hermoileen.

Pakko vaihtaa kameraa kun Stephanie ämmä tuli messiin ulos Sampon ja Danan kaa... ja puhettahan tulee.

juuulia
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Marras 2009 11:07

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja juuulia » 18 Marras 2009 21:47

Siis mitä tää jätkä oikeen kiihkoo? Sampoa taitaa liikuttaa vain Sampo. Kun Danasta näytettiin todella inhottavia klippejä, tyyppi vaan hymisteli eikä suostunut lähtemään Danan puheisiin mukaan. Paras oli se, kuinka Samposta muka etsimällä etsitään tälläisiä klippejä :D Juu juu! Sampoa koskeneet klipithän on lähinnä sievistelty Sampon hyväksi. Missä kunnollinen paljuklippi? Missä Tuija-läyhäykset? Enkelipoika on uhri taas. Kaikki on toki läppää, jälleen.

kimppuni
Vaihtoasukas
Viestit: 319
Liittynyt: 15 Kesä 2009 17:41

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja kimppuni » 18 Marras 2009 21:56

oudon hiljainen , jäänyt aivan ulkopuoliseksi.
olisi aika piristyä, aika loppuu.

juuulia
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Marras 2009 11:07

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja juuulia » 18 Marras 2009 22:07

Mua ärsyttää niin Sampon tyyli "ja minähän en perusteetonta paskaa ota vastaan." Joo, tuollainen elämänasenne olisi varsin hyvä, jos Sampo soveltaisi sitä myös lähimmäisiinsä. Mutta kun tämä poika herää vain, kun hänelle itselleen tehdään väärin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Marras 2009 22:10

Sampo pk:ssa tämän päivän dailyssa: Mä en jaksa stressaa ja panikoida, kaikki hoituu ajallaan.

Onneksi Sampolla on loputtomasti aikaa, että muut tekee. Sampo on niin reilu, antaa muille kaiken ajan!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 18 Marras 2009 22:54

tuusannuuska kirjoitti:Sampo pk:ssa tämän päivän dailyssa: Mä en jaksa stressaa ja panikoida, kaikki hoituu ajallaan.

Onneksi Sampolla on loputtomasti aikaa, että muut tekee. Sampo on niin reilu, antaa muille kaiken ajan!
Kun Sambo antoi tuon lausunnon niin ajattelin että jos kaikki olisi Sambon kaltaisia talossa niin mitään ei saataisiin aikaiseksi. Onkohan Sambon kaveri-piirikin yhtä saamat... siis ^reilua porukkaa?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Marras 2009 22:56

juuulia kirjoitti:Siis mitä tää jätkä oikeen kiihkoo? Sampoa taitaa liikuttaa vain Sampo. Kun Danasta näytettiin todella inhottavia klippejä, tyyppi vaan hymisteli eikä suostunut lähtemään Danan puheisiin mukaan. Paras oli se, kuinka Samposta muka etsimällä etsitään tälläisiä klippejä :D Juu juu! Sampoa koskeneet klipithän on lähinnä sievistelty Sampon hyväksi. Missä kunnollinen paljuklippi? Missä Tuija-läyhäykset? Enkelipoika on uhri taas. Kaikki on toki läppää, jälleen.
No eipä tuolla kukaan muukaan asukas ajattele kokonaisuutta kuin omalta kannaltaan. Jokainen on tuolla voittamassa 50.000 euroa.

Ja mitä klippeihin tulee niin kieltämättä osa asukkaista on saanut niissä enemmän paskaa kuin muut. Dana ehdottomasti eniten. Kyllähän nuo klipit melkoista Kätlin-gloriaa ovat olleet.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Taika » 18 Marras 2009 23:10

Ärsyttää Suvaitsevaisuus-Sampon asenne Ragnaria kohtaan. Joku hänen kaveri tuntee Ragnarin ja hän on kuullut jotain Ragnarin taustoista, näin ollen hänellä on täysi oikeus ENNAKKOLUULOON Ragnaria kohtaan. Kaverit myös antaa dunkkuun, koska hän lähentyi Ragnaria, onhan Suvaitsevaisuus-Sampolla niin avarakatseisia ystäviäkin.

Kuulin myös miten Sampo selitti, että talon rikkaus on erilaiset ihmiset. Nimeämisissä tämä rikkaus kääntyy tunnelman pilaaviksi rikkaruohoiksi. Tosin hän mainitsi nimeltä Ninon (niissä keskusteluissa, ei nimeämisissä), joka sopii paremmin seksuaalinen suuntautuminen -teemaan, muu erilaisuus ei kai ole rikkautta.
Kuva

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 18 Marras 2009 23:26

Taika kirjoitti:Miten joku, joka kuulemma on talossa murtaakseen ennakkoluuloja voi olla näin suvaitsematon? Mihin tämä Sampon mainostama suvaitsevaisuus kohdistuu? Ilmeisesti pelkästään seksuaaliseen suuntautumiseen, kaikessa muussa voi katsoa toisia nokka pystyssä, jossei joku saa samanlaisia normeja, kuin hän itse. Sampo ei äänekkäästi mielipiteitään talossa julista, eikä hauku muita asukkaita, mutta tuleehan se suvaitsemattomuus todella selvästi esille pk-keskusteluissa ja nimeämispisteissäkin. Pitää olla "niinkuin me muutkin apinat" tai joutaa painua pellolle ja sassiin.

Oli myös tyhmää ensin harjoittaa käsipeliä Ragnarin kanssa ja sitten sälyttää koko homma Ragnarin niskoille. Toisaalta sehän on talon trendi, Justiinakin harrasti yksin seksiä Samin kanssa.

Lisäksi ottaa kupoliin sellaiset asukkaat, jotka elävät vain bileistä. Sampolla on jopa lentävä lause talossa, jota on viljellyt ihan alusta saakka. Sekin liittyy vain bileisiin. Luulisi näin viidennellä kaudella olevan jo aika selvää, ettei elämä talossa ole pelkkiä bileitä. Näin ollen on hemmetin rasittavaa kokoajan vaan puhua bileistä ja valittaa, jossei niitä tule.

En vihaa Sampoa, mutta ärsyttää vaan sen teineily aika ajoin. Toisaalta kukapa nyt ei ärsyttäisi, kun sitä katselee suht ahkerasti telkusta jo kolmatta kuukautta. :)
Juuri näin! Sampo ei todellakaan ole mikään mukava tyyppi. On telkussa jotta voisi näyttää suomalaisille, että erilaisuus on ok. Mutta ei mikään Esa A. saa kuitenkaan olla. Oli nähtävissä jo ekoilla viikoilla kun sysäsi allastelun Ragnarin vastuulle.

Pahis asukkaat ovat talossa ihan ok, mutta tuollainen tekopyhä lapsi v*tuttaa. Vastenmielisin asukas koko SBB:n histriassa! Ja varmasti finaalissa. :evil:

juuulia
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 14 Marras 2009 11:07

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja juuulia » 18 Marras 2009 23:42

Mä en alunperinkään ymmärtänyt, että mitä niin symppistä tässä pojassa muka on. Jo ensivaikutelmana mulle muodostui kuva ihmisestä, joka hymyilee ja söpöilee kaikille ja läyhää sitten selän takana. Mua ärsyttää, jos Sampoa haukutaan ulkonäön tai älykkyyden puolesta, sillä kaikki voivat nähdä, että poika on hyvännäköinen ja että ajoittaisen pissistelyn taakse kätkeytyy varsin terävä kaveri, mutta... tämän ihmisen luonnetta en diggaa. En sitten yhtään.

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 19 Marras 2009 00:23

juuulia kirjoitti:Mä en alunperinkään ymmärtänyt, että mitä niin symppistä tässä pojassa muka on.
No ilmeisesti tässä pelattiin sillä perinteisellä homo-kortilla, eli kuviteltiin Sauli 2:n astelleen taloon. Itsekin arvelin kyseessä olevan sympaattisen ja mielenkiintoisen kaverin.

Olin väärässä.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja realityfan » 19 Marras 2009 07:29

tuusannuuska kirjoitti:Sampo pk:ssa tämän päivän dailyssa: Mä en jaksa stressaa ja panikoida, kaikki hoituu ajallaan.

Onneksi Sampolla on loputtomasti aikaa, että muut tekee. Sampo on niin reilu, antaa muille kaiken ajan!
Samposta tulee mieleen työharjoittelujaksolla oleva amispoika. Kädet taskussa, vartalo aivan ässä mutkalla, katseesta puuttuu focus. Ainoa asia mikä on mielessä - milloin mä pääsen kotiin ?

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Goofy » 19 Marras 2009 08:17

realityfan kirjoitti:Samposta tulee mieleen työharjoittelujaksolla oleva amispoika. Kädet taskussa, vartalo aivan ässä mutkalla, katseesta puuttuu focus. Ainoa asia mikä on mielessä - milloin mä pääsen kotiin ?
Täydellinen kuvaus samposta! Voi Jumala taivaassa, miksi annoit tämän töröhampaisen total turhan sönkön olla näin kauan talossa...
Taviskausi rules

STG
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 29 Syys 2009 07:22

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja STG » 19 Marras 2009 13:22

Taika kirjoitti:Oli myös tyhmää ensin harjoittaa käsipeliä Ragnarin kanssa ja sitten sälyttää koko homma Ragnarin niskoille. Toisaalta sehän on talon trendi, Justiinakin harrasti yksin seksiä Samin kanssa.
Niin, asukkaat ovat laskeneet 1+1=2 ja tajunneet, että peitonheiluttelijat heitetään pihalle ensimmäisen tilaisuuden tullen (naiset etunenässä). Siksi varmaan tuolla vallitsee tollanen kaiken kieltäminen. Nyt peitonheiluttajista on jäljellä enää Toni ja Sampo. Edellisellä viikolla häädettiin Sami, joka oli harrastanut aikuisten leikkejä enemmän kuin yhden naisen kanssa, mikä ei varmaan saa asukkaita avoimemmiksi seksin suhteen. Toni reagoi mielestäni kaikista oudoimmin. Hän ainoana kieltää kaiken puhumisen Iidasta ja hänestä.

Sampon ja Ragnarin juttu vaikutti harkitsettomammalta kuin muiden "parien". Sampo ja Raksu ei hirveästi edes puhuneet keskenään ennen tuota episodia, toisin kuin esim. Sami joka mainosti pk:ssa menevänsä sviittiin Justiinan kanssa jo kauan ennen kuin kuin mitään tapahtui. Ehkä siksi Sampo vaikuttaa katuvan niin paljon? Nuoret miettii paljon, mitä muut heistä ajattelevat (Lottaakin huoletti kovasti, että vanhemmat sai tietää lävistyksestä). Sampo on aikalailla käyttäytynyt niin kuin muutkit peitonheiluttelijat tuolla, mutta jostain syystä forumistit haluavat, että juuri Sampo reagoisi erilailla kuin muut. Raksun reaktio on vähän oudompi mulle... Hän yhä jaksaa mainita lehdille tästä tapauksesta, mitä ihmettelen kovasti.

Oikeastaan, ainoat jotka ovat olleet avoimia seksin suhteen on Minna ja Esa J. Eikä sekään välttämättä kannattanut, ulos lensivät heti kuin mahdollista ja moraalisointia median osalta siihen päälle.

Näköjään mun on mahdotonta puhua vain yhdestä asukkaasta kerrallaan, aina se menee vertailuksi. Anteeksi OT!

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Swoon » 19 Marras 2009 15:12

STG kirjoitti:
Taika kirjoitti:Oli myös tyhmää ensin harjoittaa käsipeliä Ragnarin kanssa ja sitten sälyttää koko homma Ragnarin niskoille. Toisaalta sehän on talon trendi, Justiinakin harrasti yksin seksiä Samin kanssa.
Niin, asukkaat ovat laskeneet 1+1=2 ja tajunneet, että peitonheiluttelijat heitetään pihalle ensimmäisen tilaisuuden tullen (naiset etunenässä). Siksi varmaan tuolla vallitsee tollanen kaiken kieltäminen.
Huoh. Sampo on käyttäytynyt aivan samoin eli kusipäisesti jo heti siitä lähtien, kun episodi Raksun kanssa tapahtui. Suoraan sanottuna juuri kukaan ei jaksa kuunnella tuollaista lapsellista, itsekeskeistä nillitystä, "mä en tehnyt mitään, olin uhri, mun kaveritki nauraa, önktönk" vammailua. Tekopyhää, epäkypsää, epärehellistä, kaikin puolin mulkkumaista. Tästähän ei enää edes jauhettaisi, mutta kun pikku-Sampo käyttäytyi jälleen ihan samalla tavalla videon näyttämisen jälkeen. Mulla on edelleen video tallella, jossa Sampo kuiskii Raksun korvaan: "mennään nukkumaan, mennään nyt", jonka jälkeen Sampo siirtää Raksun käden peenikselleen. Heh, eli suoranaista valehtelua en siedä.

Enivei, pointtini oli se, että Sampon kusipäisyys ei johdu vain siitä, että paneskelijat heitetään uuniin, vaan se johtuu omien kavereiden reaktioiden pelosta, "kavereiden", jotka vetävät dunkkuun. Sampo on toki nuori, mutta ei niin nuori, ettäkö ei kykenisi ottamaan jo oman vastuunsa tapahtuneista.

Mulle Sampo on myös ollut kaksinaamainen ja itsekeskeinen lähes alusta alkaen. Tuotanto on toki kohdellut Sampoa silkkihansikkain, ei ainuttakaan rangaistusta silloin, kun Sampo pissiskaverineen rikkoi sääntöjä kerta toisensa jälkeen, ja jopa tuo allasvideo oli editoitu Sampon eduksi. Sampolla ei ole mitään syytä valittaa yhtään mistään.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja effie » 19 Marras 2009 16:09

realityfan kirjoitti:Samposta tulee mieleen työharjoittelujaksolla oleva amispoika. Kädet taskussa, vartalo aivan ässä mutkalla, katseesta puuttuu focus. Ainoa asia mikä on mielessä - milloin mä pääsen kotiin ?
Putosin... :damnfunny

Eniten minua tällä hetkellä Sampossa ärsyttää tuo munattomuus. Onko se niin vaikea ottaa vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan.

Poreallassessiossa Sampo oli yhtä lailla mukana kuin Raksukin. Turha vierittää syytä toisen niskaan. Myös talossa pyörivät klipit ovat saaneet aikaiseksi hirveää selittelyä ja uhittelua kotiinlähdöstä (joka tosin ei millään tavalla haittaisi). Ei niissä nyt mitään niin pahaa ole ollut. Sampo vain on sveitseillyt niin paljon kauden aikana, että luulee suosionsa romahtavan näistä juoruiluista. Lohdutuksena Sampolle voitaneen sanoa, ettei kukaan kahden viikon jälkeen kuitenkaan muista häntä.

Sampo<3
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 19 Marras 2009 16:54

Re: Sampo

Viesti Kirjoittaja Sampo<3 » 19 Marras 2009 16:57

sampo voittoon<3 ei oikeesti jaksa voittoon mtn ihme esa a:Ta :sss :tired :tired :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”