Nino Hermas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Joanna » 30 Marras 2009 14:41

Jos joku herätti talossa toimintaa ja reaktioita, niin se oli kyllä Nino. Ninon kaltaisen ihmisen kanssa en varmaan koskaan tulisi IRL toimeen, mutta näin turvallisen matkan päässä ruudun takana häntä on oikein viihdyttävää katsella! Kiitoksia vaan Ninolle tästä kaudesta, et varmaan jättänyt ketään kylmäksi.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Tammi 2010 18:57

Seiska 1/2010, s. 57, Lukijan postia julkkiksille kirjoitti: Käytöstapoja, Nino!
Big Brother -Nino, miksi sinun pitää huutaa puhuessasi?
Olen nähnyt sinut monta kertaa baarissa, ja aina sinulla on jokin ihme show päällä. Miksi haluat olla keskipisteenä, kun kukaan ei kestä sinua. Pysyisit kotona.
Hissukka
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Tammi 2010 13:33

7 päivää 4/2010 KÄÄK!-juorut s. 11 kirjoitti:Poistettiin kapakasta!

Big Brotherista tuttu Nino Hermas vietti railakasta viikonloppua Himoksen hiihtokeskuksessa. -Hän oli vauhdikkaalla päällä, ja ilta päättyi kurjasti, sillä järjestysmiehet poistivat hänet puolen yön jälkeen liiallisen humalatilan vuoksi. Mahtoi seuraavana päivänä olla huono olo, skimbaajat naureskelevat.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Widing » 22 Helmi 2010 14:00

Nino Petteri Hermas ei tarvi enään mennä pataässään ikinä.... sieltä saa mielenkiintosen naaman:(kummatkin silmät mustana ja nenä murtunu:(kun tietäis kuka ja miksi???täytyy varmaan lähtee lekuriin;==Opystyykö nenälle tekee jotaion jos on murtunu?????

@ Facebook
Mulkero.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 22 Helmi 2010 15:19

Edellinen uutinen löytyy muualtakin.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-NINO HAKATTIN RAJUSTI: TAJUNI LÄHTI! KATSO JÄRKYTTÄVÄ KUVA!
22.2.2010 15:01 / MILLA LEINONEN, KUVA SEISKA
Big Brotherista tuttu Nino Hermas sai pahasti turpaansa lauantaiyönä.

Kuva
Viime kauden Big Brotherista tuttu Nino Hermas, 30, koki karmeita hetkiä helsinkiläisessä Pataässä-karaokebaarissa lauantai-sunnuntai välisenä yönä.

- En muista illasta mitään muuta kuin että astuin ravintolaan sisälle. Sitten on vissiin lähtenyt taju. Sen verran kovaa tälliä on jäljistäkin päätellen tullut, Nino kertoo Seiskalle.

Kasvot on mustelmilla ja nenä on turvonnut.

- Olen menossa tänään lääkäriin näyttämään ruhjeitani. Nenä on varmaan murtunut, Nino arvelee.

Nukkuminen on ollut vaivalloista ja särkylääkkeitä on popsittu.

- On kyllä tosi kipeänä kasvot, kauhea paine päässä enkä ole saanut nukuttua.

- Tottakai tämä vitu**aa, mutta eniten ärsyttää etten ymmärrä kuka on minut halunnut hakata ja miksi joku tekee semmoista, Nino ihmettelee.

- Tämä on ensimmäinen kerta kun sain turpaani, Nino kertoo Seiskalle.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 22 Helmi 2010 21:12

Viihdeuutiset kertoo tapauksesta lisää.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Nino pahoinpideltiin rajusti: Nenä murtui
22.02.2010 20:45
Big Brotherista tuttu kisaaja Nino Hermas, 30, sai Helsingin yöelämässä pahasti iskua kasvoihinsa.


Nino kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille, ettei muista itse pahoinpitelyä. Mies oli menossa Helsingissä tunnettuun karaokeravintola Pataässään ja sen jälkeen muisti on katkennut. Paikalla ollut Ninon ystävä kertoi miehelle kaiken tapahtuneen erittäin nopeasti.

– Muistan menneeni sisään ravintolaan. Ystäväni sanoi, että olin mennyt istumaan ja sitten mies kävi kiinni. Kaikki tapahtui todella nopeasti ja mieskin lähti kiireellä pois ravintolasta, Nino kertoo ihmetellen.

Vammoista päätellen mies on iskenyt entistä BB-kisaajaa lujaa ja suoraan kasvoihin. Ninon molemmat silmät ovat mustat ja nenäkin murtui.

– Kävin tänään lääkärissä. Nenä on murtunut tuosta ylhäältä, muttei onneksi kovin pahasti. Pari päivää tässä nyt lepuuttelen ja katsotaan sitten mitä sille sitten tehdään. Nyt on kovat säryt ja kova paine päässä, en toivo kenellekään tällaista oloa.

”Kenelläkään ei ole oikeutta lyödä”
Big Brotherissa räväkällä tyylillään katsojia ihastuttanut Nino on järkyttynyt asiasta. Mies ei tahdo nyt vähään aikaan liikkua julkisesti missään.

– Ei kenelläkään ole oikeutta lyödä. On tämä pelottavaa, tosi pelottavaa. En kyllä lähde minnekään pitkään aikaan. Kuukauteen en näytä naamaani missään. Keikoilla käyn, mutta muuten ei nyt innosta käydä missään, Nino puhisee.

Nino aikoo tehdä asiasta rikosilmoituksen.

– Tällaista täällä. Yritän parannella, Nino sanoo hieman pirteämmällä äänellä.

Asiasta kertoi ensimmäisenä 7 päivää -lehti.

(MTV3–HANNE KAUTTO)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 23 Helmi 2010 11:53

^Oikeasti iso Auts! Toivottavasti tekijä saadaan kiinni, aivan sairasta tuollainen hakkaaminen ja vieläpä silloin kun toinen ei edes ole haastanut riitaa tai halunnut itse tapella.

Ninolle nopeaa paranemista, etenkin henkisellä puolella.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 23 Helmi 2010 12:34

Sehän oli vain ajan kysymys milloin Nino ottaa turpiin pahasti. Jos Nino käyttäytyy ulkomaailmassa samanlailla kuin talossa, en ihmettele jos joku haluaa "opettaa" Ninoa. Toki on raukkamaista lyödä jos toinen ei ehdi nähdä/reagoida kohti tulevaa nyrkkiä. Mutta toisaalta, eipä tämä uutinen yllätä tai heilauta minua millään tavalla.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 23 Helmi 2010 12:48

Jason S. kirjoitti:Sehän oli vain ajan kysymys milloin Nino ottaa turpiin pahasti. Jos Nino käyttäytyy ulkomaailmassa samanlailla kuin talossa, en ihmettele jos joku haluaa "opettaa" Ninoa. Toki on raukkamaista lyödä jos toinen ei ehdi nähdä/reagoida kohti tulevaa nyrkkiä. Mutta toisaalta, eipä tämä uutinen yllätä tai heilauta minua millään tavalla.
Jos aikoo opettaa niin voisi ensin edes esitellä oppitunnin aiheen eikä vaan mennä suoraan hakkaamaan.

En voi muutenkaan käsittää minkäänlaista toisten pahoinpitelyä, tällaista vielä vähemmän. Raukkamaista toimintaa ja aiheuttaa uhrille pitkäaikaiset traumat.

(Kertoopa sekin jotain, että pahoinpitelyuutiset eivät monia heilauta millään tavalla.)
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 23 Helmi 2010 13:02

tuusannuuska kirjoitti: Jos aikoo opettaa niin voisi ensin edes esitellä oppitunnin aiheen eikä vaan mennä suoraan hakkaamaan.

En voi muutenkaan käsittää minkäänlaista toisten pahoinpitelyä, tällaista vielä vähemmän. Raukkamaista toimintaa ja aiheuttaa uhrille pitkäaikaiset traumat.

(Kertoopa sekin jotain, että pahoinpitelyuutiset eivät monia heilauta millään tavalla.)
Toki esittely olisi ollut paikoillaan, sitä en kiellä.

Kuinkahan raukkamainen Nino oli talossa? Huusi ja raivosi kuin heikkopäinen. Ei varmasti tuntunut Lotasta kivalta kun 30-v. jätkä huutaa joka päivä päin naamaa. Oliko Ninon käytös sitten erilaista? Hyökkäys on hyökkäys, tapahtui se nyrkein tai loukkaavin sanoin. En tiedä jäikö Lotalle traumoja mutta joku heikompi olisi murtunut totaalisesti, ehkä tuhoisin seurauksin.

Tuo uutinen ei heilauta minua siksi koska a) en tunne Ninoa/hän ei kuulu lähipiiriini, b) tuo ei tapahtunut lähelläkään asuinpaikkakuntaani, ei tarvitse ainakaan kyseistä herraa pelätä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 23 Helmi 2010 13:08

Jason S. kirjoitti:Kuinkahan raukkamainen Nino oli talossa? Huusi ja raivosi kuin heikkopäinen. Ei varmasti tuntunut Lotasta kivalta kun 30-v. jätkä huutaa joka päivä päin naamaa. Oliko Ninon käytös sitten erilaista? Hyökkäys on hyökkäys, tapahtui se nyrkein tai loukkaavin sanoin. En tiedä jäikö Lotalle traumoja mutta joku heikompi olisi murtunut totaalisesti, ehkä tuhoisin seurauksin.
Se, että joku käyttäytyy itse kuin idiootti ei silti oikeuta ketään käymään hänen päälleen. On aika monta muutakin tapaa ratkaista asioita kuin käydä käsiksi, etenkin jos se tehdään varoittamatta.

Ninolla ON ongelmia itselläänkin, en ole koskaan väittänyt mitään muuta ja toivoinkin Ninon lähdön jälkeen, että ymmärtäisi pysyä erossa alkoholista kun se ei selvästikään hänelle millään tavalla sovi. En silti menisi hakkaamaan ketään "opetusmielessä" (paitsi korkeintaan itsepuolustustilanteessa tai jos pitäisi puolustaa jotakuta muuta, saisin luultavasti tosin itse vaan pahasti turpaani).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 23 Helmi 2010 16:01

Ikävä juttu, kun joku tulee lyömään, vaikka saihan Nino lohdutukseksi pari kertaa kuvansa mediaan. Ensin mukilointi-ilmoituksella, jossa kertoi, että pitäisi kai mennä lääkäriin, ja sitten uutisella, että lääkärinkin mielestä nessu on kokenut kovia.

Toipilasajasta voisi vielä kuvata muutaman jakson Nino tosi-TV:a. Ja huom.: runsaasti suoria katsekontakteja, että katsojan tajuavat, mitä pitäisi ajattella.


Ninolla voi olla omat ongelmansa, mutta se on selvää, että itse hän on omalla toiminnallaan ja esiintymisellään kohtalonsa päälleen kironnut. BB-esiintymisellään hän keräsi itselleen ihailijoita, kun oli niin arvaamattoman viihdyttävä, mutta myös vihanpurkajia "idioottihomoimagonsa" vuoksi.

Ilman BB-statusta Nino voisi olla pelkkä tavis, joka saisi pataan vain tilastollisesti. Nyt hän on jokaisen juopuneen kunnon heteron ykköskohde.

Nino on kehuskellut, miten on oudoiltakin tullut ilmaisia paukkuja, tämä oli nyt sitä toista todellisuutta; erilaista, mutta yhtä koskettavaa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 24 Helmi 2010 16:13

Puumuna kirjoitti:Ilman BB-statusta Nino voisi olla pelkkä tavis, joka saisi pataan vain tilastollisesti. Nyt hän on jokaisen juopuneen kunnon heteron ykköskohde.
Nino jää tässä sarjassa vielä toiseksi, selkeä ykkönen on yhä varmasti BB4-Niko.

Voicen uutisen mukaan Ninolla on jäänyt tapauksesta pelkotiloja.
www.voice.fi/ kirjoitti: Pahoinpidelty BB-Nino pelkää henkensä puolesta
Viihde | 2010-02-24 12:28:05 | Heli Kuitunen

Viime viikonloppuna ravintolassa pahoinpidelty Big Brotherista tuttu Nino Hermas pelkää vielä kohtaavansa pahoinpitelijänsä.

Nino pahoinpideltiin viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä helsinkiläisravintola Pataässässä. Miestä oli lyöty kasvoihin yhdestä kahteen kertaan. Hänen nenänsä murtui nujakassa pahasti.

Nino kertoi The Voicelle, ettei ole saanut nukuttua miltei ollenkaan. Mies viettää yönsä valot päällä jatkuvasti säpsähdellen pahoinpitelijänsä pelossa.

- Mua pelottaa, että kannattaako tehdä rikosilmoitusta, jos se sit hermostuu vielä enemmän ja vielä tappaa mut! Nino hätäili.

Miehen muisti pätkii menneen viikonlopun osalta pahasti ja mies epäilee tämän johtuvan kovasta tällistä. Nino pelkää myös törmäävänsä pahoinpitelijäänsä uudestaan.

- Toivottavasti tästä ei jää mitään kauheeta traumaa! Nino huokasi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 04 Maalis 2010 20:24

Seiska 9/2010 KÄÄK-juorut kirjoitti:Meikkasi mustan silmäni!

BB-kisaaja Nino Hermas juhlisti Espoon Amarillon avajaisia viime viikon torstaina. Toissa viikolla ravintolatappeluun joutuneen tosi-tv-staran naamassa ei juuri jälkiä ikävästä tapahtumasta näkynyt. -Laitoin paksun meikkikerroksen, jotta musta silmäni ei näy. En vieläkään tiedä, kuka minua löi, Nino harmitteli.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Maalis 2010 15:21

Onko Nino laihtunut?
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Nino varoittaa: Julkisuus tuli pommina
18.03.2010 14:46
Kuva
Viime vuoden Big Brother –ohjelmasta tuttu Nino varoittaa uusia kilpailijoita siitä, että julkisuus saattaa yllättää.

Big Brother 2010 -ohjelman hakukiertue käynnistyi 18. maaliskuuta Helsingin Amarillossa. Viime vuodelta tuttu räväkkä Nino saapui myös paikan päälle kannustamaan uusia hakijoita. Nino kertoi MTV3.fin Viihdeuutisille olleensa ihmeissään julkisuudesta tultuaan BB-talosta ulos.

– Mulle tuli tosi pommina toi julkisuus. Täytyy myöntää, että olin aika huonossa kunnossa silloin, kun vertaa nykyiseen tilaan, Nino toteaa.

Entinen BB-kisaaja kertoo rauhoittuneensa vasta kun on päässyt takaisin arkeen kiinni.

– Nyt kun on päässyt tekemään töitä, niin ne tuo piristystä, mutta kyllä se julkisuus on aikamoista. Sitä ei kukaan pysty tietää, ennen kuin se tulee omalle kohdalle, että miten sen voi kestää.
(MTV3–HANNE KAUTTO)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 18 Maalis 2010 15:33

Jos käyttäytyy kuin kusipää talossa niin silloin voi julkisuus alkaa pelottaa. En ole lukenut että Kätlin tai Esa A. olisi kärsinyt julkisuudesta. Miksi? Eivät olleet vittumaisia, itsekkäitä kusipäitä kuten Nino.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 21 Maalis 2010 05:47

mtv3.fi/viihde kirjoitti: BB-Nino aikoo tehdä rikosilmoituksen pahoinpitelystään
19.03.2010 18:19
Kuva
BB-Rekry 2010 -tilaisuus. Kuvassa Nino. (Kuva: Hanne Kautto/MTV3

Viime vuoden Big Brother -ohjelmasta tuttu Nino ei ole vielä ehtinyt tehdä rikosilmoitusta taannoisesta pahoinpitelystään

Viime vuoden Big Brotherista tuttu Nino pahoinpideltiin helmikuun lopulla baarireissun yhteydessä.

Vammoista päätellen Ninoa iskettiin lujaa ja suoraan kasvoihin. Hänen molemmat silmät olivat mustina ja nenäkin murtui.

Big Brother 2010 -ohjelman hakukiertue käynnistyi 18. maaliskuuta Helsingin Amarillossa. Nino saapui myös paikan päälle kannustamaan uusia hakijoita ja kertoi kuulumisiaan Viihdeuutisille.

– Mä en ole tehnyt mitään asian eteen. Mun pitäisi mennä tekemään siitä pahoinpitelystä rikosilmoitus, mutta jotenkin se on nyt jäänyt, Nino kertoo.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Huhti 2010 16:28

Seiska.fi kirjoitti:BB-Ninon pankkitili tyhjennettiin: Epäilen erästä julkkista!

Nino Hermaksen kaveripiiriin kuuluu epärehellinen henkilö.

Kuva
Big Brother -talosta tuttu Nino Hermas koki viime keskiviikkona surun ja vihan hetkiä The Tiger -ravintolassa.

- Lompakkoni oli laukussani, jonka annoin aina tutuilleni kun menin tanssimaan. Seuraavan kerran, kun menin tiskille, minulle tokaistiin että "ei myyntilupaa". Epäilykseni heräsivät jo siinä vaiheessa, kun pankkikorttini ei ollutkaan lompakossa siinä taskussa, missä sitä yleensä pidän, Nino kertoo Seiskalle.

Ninon tili oli 250 euroa miinuksella. Ninolla on aavistus tekijästä.

- Jos epäilykseni pitää kutinsa, rosvo on julkisuudenhenkilö. Ärsyttää todella, kun kavereihin ei voi luottaa! Jos varastettu summa olisi ollut 50 euroa, olisin jättänyt asian siihen, mutta lähes 300 euroa on jo aika tuntuva summa, Nino puhkuu.

Mistä tyyppi on tiennyt pankkikorttisi salasanan?

- No sanopa muuta! Se onkin tässä mysteeri. Toisaalta, tällä henkilöllä on ollut mahdollisuus nähdä se monta kertaa aiemminkin. En tietenkään olisi uskonut, että pitäisi varoa kavereita. Sitten, kun on vielä nuo uudet kortinlukijat, joihin näpytät vain salasanan tiskillä. Ne pitäisi kieltää lailla, Nino vaikeroi.

Nino antoi Facebookissa selkäänpuukottajalle mahdollisuuden palauttaa anastettu summa.

- Ajattelin antaa rosvolle viel yhen mahiksen laitat mun tilille joka sentin minkä varastit...ni asiasta ei enää sen koomin puhuta...eli klo 12 mun pitää ollaa polisiasemalla ni jos raha on tilillän annan koko asian olla...Nino kirjoitti eilen Facebookissa.

Tutkitaan törkeänä petoksena

Rahoja ei näkynyt tilillä, joten Nino kävi tänään Pasilan poliisilaitoksella, jossa rikospoliisi tutkii asiaa.

- Tapausta tutkitaan törkeänä petoksena. Tapaus pitäisi selvitä viikon sisällä, kun menen laitokselle tunnistamaan nauhoista tekijän. Annoin jo poliisille oman epäilyni tiedot, Nino kertoo.

- Taidanpa pysyä jatkossa vain kotona, kun aina minulle sattuu ja tapahtuu. Tai sitten muutan Havaijille, Nino pudistelee päätään.

Helmikuussa Seiska kertoi Ninon pahoinpitelytapauksesta.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Huhti 2010 17:26

Havaintoni oli oikea:
Nino on laihduttanut.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: Big Brother -tähti laihdutuskuurilla: Näytin ihan taikinalta

11.04.2010 17:01
Kuva
Viime kauden Isoveljen talon väriläiskä Nino Hermas on sulattanut varrestaan jo kuutisen kiloa, mutta laihdutusurakka ei ole vielä ohitse.
Big Brother -katsojat muistavat viime kaudelta dramaattisen Ninon, joka herätti talossa tunteita käytöksellään. Lopulta mies poistettiin suuren kohun saattelemana

– Mulle kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää. Ihan jees menee, Nino kertoo Viihdeuutisille.

Ninon hyväntuulisuuden taustalla on keväisen ilman lisäksi myös muuttunut ulkomuoto.

– Olen laihtunut tässä alkuvuoden aikana viidestä kuuteen kiloa, vielä on neljästä viiteen kiloa tiputettavana, mutta sitten mä olen tyytyväinen.

Ninon kilot ovat lähteneet ihan perinteisesti ruokavaliota muuttamalla. Herkut ovat jääneet pois ja tilalla syödään terveellistä ja vähähiilihydraattista ruokaa.

– Olen myös alkanut kävellä paljon. Mulla on niin paljon parempi fiilis. Mulla on aina ollut niin huono itsetunto ja lihominen vaikutti siihen tosi paljon. Mä alan pikkuhiljaa nauttimaan itsestäni, koska näytin aiemmin ihan taikinalta, Nino sivaltaa itseään.

Ninon mukaan kilot tulivat viime kesänä Big Brother -hakuprosessin aikana. Tilanne oli stressaava ja suuhun tuli mätettyä ihan mitä tahansa ruokaa.

– Sen takia tuli varmaan skitsoiltua siellä talossakin siitä omasta ulkonäöstä, kun olin niin epävarma itsestäni. Mutta ikinä en halua enää näyttää siltä, miltä näytin taloon mennessäni. Sen kuvan kun laittaa jääkaapin oveen, niin ei tee mieli syödä mitään, Nino naurahtaa.

(MTV3)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 14 Huhti 2010 13:02

calderyon kirjoitti:
Seiska.fi kirjoitti:BB-Ninon pankkitili tyhjennettiin: Epäilen erästä julkkista!
Tutkitaan törkeänä petoksena

Rahoja ei näkynyt tilillä, joten Nino kävi tänään Pasilan poliisilaitoksella, jossa rikospoliisi tutkii asiaa.

- Tapausta tutkitaan törkeänä petoksena. Tapaus pitäisi selvitä viikon sisällä, kun menen laitokselle tunnistamaan nauhoista tekijän. Annoin jo poliisille oman epäilyni tiedot, Nino kertoo.

- Taidanpa pysyä jatkossa vain kotona, kun aina minulle sattuu ja tapahtuu. Tai sitten muutan Havaijille, Nino pudistelee päätään.
MTV3 on väsännyt uutisen samasta aiheesta.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... jennettiin

Siinä tutkinnasta kerrotaan seuraavasti (Bullistus Puumuna):
Ninolla on omat epäilyksensä tekijästä, sillä varkaan täytyi tietää hänen tunnuslukunsa. Hän meni tekemään asiasta rikosilmoituksen poliisille.

Poliisin mukaan kyseisiä varkauksia tapahtuu niin paljon, ettei heillä ole resursseja selvittää asioita.

Nino on raivoissaan kaikesta tapahtuneesta. Hän ei voi ymmärtää, minkä takia hänelle voidaan tehdä ihan mitä vaan sen takia, koska hän on värikäs persoona ja julkisuudesta hiukan tuttu.
Nino ei ole tainnut huomata, että rahoja viedään myös ihan tyhmiltä taviksiltakin.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Touko 2010 06:47

Ninolle on puhuttu järkeä.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: 18.5.2010
Suomalaisjulkkis ottaisi peniksenpidennyksen, mutta tämä estää!

BB:stä tuttu Nino Hermas ehti jo lupautua pidennyttämään kirurgisesti peniksensä, jos joku moisen lystin olisi valmis maksamaan. Hymy-lehti ennätti tarjota Ninolle kikkelinkohotusleikkauksen Tallinnassa. Olisihan kyseessä ensimmäinen kerta, kun joku julkisesti kertoo tästä salamyhkäisestä, mutta kuitenkin suositusta operaatiosta.

-Valitettavasti minun on luovuttava leikkauksesta, vaikka kuinka sellaisen haluaisinkin. Syynä on äitini. Hän sanoi, että vain hänen kuolleen ruumiinsa yli menet sellaista tekemään, ja että minun poikani et silloin enää ole, Nino naurahtaa.
OT: Äidit ovat kunnostautuneet poikiensa järjestykseen laitossa muuallakin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Kesä 2010 16:57

Hymy.fi kirjoitti:BB-Nino: Kieli tulehtui, jäi skootterin alle!

Big Brotherista tuttu Nino Hermas avautuu ikimuistoisimmasta lomastaan kesäkuun Hymyn sivuilla, kuten useat muutkin julkkikset.

Ninon lomafiasko sattui Bulgariassa jokunen vuosi sitten.

-Päätin ottaa siellä kielilävistyksen. No, kielihän tulehtui ihan hemmetinmoisesti. Jouduin paikalliseen sairaalaan, mutta vielä täällä Suomessakin pöpö jylläsi niin pahasti, että terveyskeskusreissu tuli, Nino päivittelee.

Samalla matkalla Nino joutui myös hengenvaaralliseen onnettomuuteen. Kundi vuokrasi vesiskootterin, mutta tippui sen kyydistä - ja jäi alle!
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”