Aso Alanso

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 17 Helmi 2010 16:39

"Sunnuntaina olinkin jo talossa" WTF? Onkohan tuossa Asolla tai toimittajalla käynyt jokin ajatuskatkos? Tiistainahan Aso meni taloon. Vai huijataanko tässä nyt minua?

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Helmi 2010 16:44

Aso tarkoittanee, että sunnuntaina oli jo Big Brotherin armoilla, eli eristettynä ulkomaailmasta hotellissa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Helmi 2010 14:04

Seiska 7/2010, s. 46 kirjoitti: KIPPIS!
Jet Set -party. Tiikerin vuoden teemailta. Paikka: Nightclub Vegas, Turku.

PIDÄN MEGATUPARIT!

Ympäri maata tiuhaan keikkaileva Aso Alanso pistäytyi juhladrinkillä.
Turun Pääskyvuoresta kerrostalokaksion hankkinut BB-voittaja lupasi järjestää megatuparit, kunhan kaikki muuttolaatikot on tyhjennetty.
"Ihan kaikkia tuhansia Facebook-kavereitani en pysty kutsumaan tupareihin, mutta parhaani yritän," Aso kuittasi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Mama » 22 Helmi 2010 22:32

http://www.mtv3.fi/viihdeuutiset kirjoittaa:
Big Brotherin voittaja Aso Alanso sekä toiselle sijalle päässyt Kätlin Laas ovat kutsuttu vierailulle Filippiineille.

Aso kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille, että yllättävä kutsu tuli suorassa lähetyksessä. Miehelle ja Kätlinille soitettiin Filippiinien BB-kisan finaalista ja kyseltiin kuulumisia. Parivaljakkoa pyydettiin myös tapaamaan Filippiinien BB-kisaajia sekä faneja.

– Meille soitettiin suorasta lähetyksestä. Minulta kysyttiin mitä vinkkejä haluaisin antaa heidän voittajalle. Lisäksi sain lähettää terveiseni Suomessa vierailleelle Cathylle. Sanoin, että mulla on ikävä sitä ja toivottavasti nähdään pian, Aso toteaa.

Suomessa asukkivaihdossa ollut Cathy ei varsinaisesti lämmennyt kellekään talossa olleille miehille, mutta totesi pitävänsä Asoa seksikkäänä. Kätlin taas oli puolestaan Filippiineillä vaihdossa ja kaunottarella oli sutinaa Hermes-nimisen miehen kanssa.

– Ihmiset ovat laittaneet nettiin paljon kommentteja, että luvassa on isot juhlat, jos mennään Filippiineille. Olemme Kätlinin kanssa puhuneet tästä, mutta juttu ei ole vielä täysin varma.

Aso kertoo, että Suomen kylmää talvea ei voi vielä paeta, sillä sekä hänellä on paljon kiireitä. Matkaan lähdetään kenties huhti- tai toukokuussa.

– Nyt ei pysty lähtemään, kun on kaikenlaisia kiireitä ja töitä. Jos sitten loppukeväästä pääsisi pariksi viikoksi lomailemaan ja rentoutumaan, Aso myhäilee.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Hymy.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Maalis 2010 10:50

Onko Sampolla jo muita kiireitä: Aso Seiskan bileristeilyjen vihkipapiksi.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-ASOSTA TULEE PAPPI: SEN JÄLKEEN LUSIKKAAN!
2.3.2010 10:35 / MILLA LEINONEN, KUVA TIMO KORHONEN
Tule tapaamaan BB-voittaja Aso Alansoa Seiskan Bileristeilylle!

Tuorein Big Brother -voittaja Aso Alanso, 24, nähdään vihkipappina torstaina 18. maaliskuuta starttaavalla Seiskan Bileristeilyllä.

- En tiedä papeista oikein mitään, mutta pitää harjoitella tässä ennen, unilta herätetty Aso mutisee.

Kaikki halukkaat pääsevät laivalla Ason vihittäviksi ja mies paljastaa itsekin aikovansa leikisti naimisiin.

- Varmaan joo...Muuten odotan Bileristeilyltä hyvää porukkaa, ja sitten lusikkaan, naimisissa oikeastikin ollut Aso kertaa tulevia kuvioitaan.

Mahtavaa meininkiä!

Risteilyllä mukana nähdään muun muassa Virve Rosti, Freeman, Menneisyyden vangit, Kai Merilä ja 80's Cover Band, Miss Divet Drag Show sekä Martina Aitolehti ja Dazzling Ladies Show.

BB-Kadi Kaljula viihdyttää Seven Stars -karaoke-emäntänä, ja ohjelman juontavat tuttuun menevään tapaansa Jari Peltomäki ja Eeva Jaakonmaa. Tervetuloa mukaan, Bilelaivalla nähdään!

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Maalis 2010 21:29

Aso saanut kokea julkisuuden varjopuoliakin.
www.hymy.fi/juorut/ kirjoitti: 2.3.2010
BB-Asosta levitettiin ”ryhmäseksikuvia” - Aso puolustautuu!

BB-voittaja Aso Alansolle ei tule yllätyksenä, että hänestä on liikenteessä väärennettyjä ryhmäseksiotoksia. Hymyllekin tarjottiin kyseisiä kuvia jokin aika sitten. Kuvissa kaksi miestä ja nuori ulkomaalaistaustainen tyttö ovat sukupuoliyhdynnässä. Mies kuvassa näyttää Asolta jonkin verran.

-Tiedän, että tämmöisiä kuvia levitellään minusta. Tiedän myös levittelijät. Minulla on vihamiehiä, Aso kertoo Hymylle.

Ason mukaan vihamiehet ovat ulkomaalaistaustaisia, ja heillä on varsin erikoinen syy vihata Asoa.

Asiasta kertoo maaliskuun Hymy-lehti.
Koko Hymyn juttu:
Hymy 3/2010, s. 14-15 kirjoitti: Asosta liikkeellä huijauskuvia!
BB-voittaja Ason seurustelu ulkomaalaisen tytön kanssa suututti sukulaiset.
Teksti: Juha-Tapio Tuomela.

BB-voittaja Aso Alonsosta kaupiteltiin muutamia viikkoja sitten lehdille tekaistuja seksikuvia, joissa Ason näköinen mies harrasti ryhmäseksiä nuoren neitokaisen kanssa. Kuvista huomasi heti, että ne olivat väärennettyjä. Aso ei niissä esiintynyt.
-Tiedän joo, että tämmöisiä kuvia on lähetelty, muutkin lehdet ovat soittaneet. Mitään tuollaista (ryhmäseksiä) ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Ei tämmöinen järkytä, vaan lähinnä naurattaa. Kun kuulin ensi kertaa tästä, kyllä minulle sarvet sarvet nousi päähän.
Aso tietää, ketkä kuvia lähettelevät, mutta ei aio vielä puuttua asiaan.
-En tajua, mitä makkararahoja he yrittävät tienata. Kyse on ulkomaalaisista kavereista. Tämä liittyy siiheen, että olen aikoinani seurustellut erään ulkomaalaisen tytön kanssa, ja nämä tyypit eivät hyväksyneet sitä. Kyse on kulttuurieroista, Aso sanoo.
-Olen lähtenyt siitä, että kun asutaan Suomessa, niin silloin ei sukulaisilta kysellä, kenen kanssa saa seurustella!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Fossu
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Fossu » 04 Maalis 2010 03:02

ihQin, teitin rinsessa :D

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Maalis 2010 09:49

Aso esittelee kotiaan Seiskassa.
Aso asuu siis vuokralla?!
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-ASON KOTIESITTELY JA SALAPERÄISET STRINGIT! KATSO VIDEO!
11.3.2010 9:34 / MILLA LEINONEN, KUVA TOMI KAUKOLEHTO
Seiska kyläili BB-voittaja Ason luona.

Kuva
Tuorein Big Brother -voittaja Aso Alanso, 24, muutti reilu kuukausi sitten vuokrakaksioon Turkuun.

Seiska kävi tsekkaamassa millaisessa luukussa mies asuu. Aso kertoo, ettei halua lemmikkejä tai naista tässä vaiheessa elämää, mutta miksi Ason makuuhuoneesta löytyi naisten pikkuhousut?!

- Minulla kävi aikaisemmin vieraita, Aso paljastaa keittiötä esittäessään.
...entä miltä näyttää Ason vessa?



Kattavan paketin Asosta ja kodista - kutkuttavineen yksityiskohtineen - löydät tänään ilmestyneestä Seiskasta!
Videolinkki: Katso Ason vauhdikas kotiesittely Seiska-TV:stä tästä!
Mutta missä oli Toni Tapani?

Koko Seiskan juttu:
Seiska 10/2010, s. 60-62 kirjoitti: BB-Ason maine bilehirmuna koki kolauksen:
Kotona pelaan koko ajan!

KT: Voittorahoja on yhä jäljellä. Osa on mennyt läheisten auttamiseen ja kämppään, BB-voittaja paljastaa.
KT: Aso on saanut jo naapurin rouvalta kutsun tulla kyläilemään.
KT: Olohuoneen Ikeasta hankittu taulu on Ason ylpeys.
KT: Äitini on tuonut aterimet Italiasta, Aso näyttää.
KT: Kävin aamulla kaupassa ihan teitä varten, itse pärjään muutamalla oliivilla, Aso kertoo.
KT: Kenet tänään ruokitaan? Pasta ja tortillat ovat bravuurini.
KT: Missä kirjat ja DVD:t? Minulla on kolme Play Station-peliä, mutta ei ainuttakaan leffaa, lempipaikallaan istuva Aso nauraa.
KT: Ryppyvoidetta hipiälle! Karun kylppärin peilikaapissa on hiuslakkaa, ryppyvoidetta ja puuteria.
Teksti: Milla Leinonen, (kuvat Tomi Kaukolehto ja Seiskan arkisto.) Big Brother -voittaja Aso Alanso elää vedellä ja oluella, mutta ruokkii ystävänsä ruhtinaallisesti.

Reilu kuukausi sitten vuokrakaksioonsa Turkuun muuttanut Aso Alanso, 24, toivottaa Seiskan ystävällisesti peremmälle. -Olkaa kuin kotonanne! Onko teiltä muuten nälkä? Aso kysyy ja loihtii hetkessä pöytään maukkaat tortillat monipuolisine lisukkeineen.
Aso on tottunut kokkaamaan, sillä kaverit poikkeavat usein kylään syömään ja juomaan.
Minulle ruoka maistuu harvoin. Elän lähinnä vedellä ja oluella. Voin olla koko päivän syömättä ja syödä vasta seuraavana iltana, Aso kertoo mutta hotkaisee tällä kertaa seuraksemme yhden tortillan.

Äiti sisusti asuntoni!
Ason kämppä on pelkistetty, mutta hänen äitinsä kädenjälki näkyy vähän joka paikassa.
-Äitini on ostanut minulle suuren osan huonekaluista ulkomailta. Hän myös sisusti täällä, silla
minulla ei ole ollut aikaa. Meillä on kyllä samanlainen maku, Aso kertoo.
Aso on asunut kaksiossaan reilun kuukauden, mutta siivousinto ei ole vielä iskenyt.
-En ole imuroinut asunnossani kertaakaan. Äidilläni on tosin avain tänne, ja hän on käynyt
siivoamassa, Aso paljastaa. Perheen esikoinen viihtyykin paremmin neljän sisaruksensa ja
äitinsä luona muutaman kilometrin päässä.
-Tääilä on välillä yksinäistä. Silloin pelaan aina pleikkarilla sota- tai jalkapallopeliä sohvalla.
Pelaan itse asiassa jopa silloin, kun tulen kännissä baarista kotiin, Aso myöntää.
Totta, Aso jäi koukkuun pelimaailmaan myös kesken haastattelun!

En uskalla mennä lraniin!
Aso muutti Suomeen 13-vuotiaana eikä haikaile takaisin synnyinmaahansa Iraniin.
-Minut passitettaisiin siellä armeijaan kahdeksi vuodeksi enkä pääsisi enää koskaan Suomeen,
sillä passini takavarikoitaisiin.
-Iranissa on muutenkin todella tiukkaa. Jos esimerkiksi näyttäytyy kolme kertaa humalassa. joutuu
hirteen, Aso päivittelee.
KT: Tätä makkaria ei ole korkattu! Kuka tahtoisi petikaveriksi?
KT: Oma kuva yöpöydällä! Yöpöydällä pilkottaa kuva Asosta Mr. Finland -kisoissa.
KT: 55.5 neliön asunto sijaitsee talon ylimmässä kerroksessa.
KT: Äiti pesee pyykkini! Aso kiikuttaa pyykkinsä äidin luokse. Siellä hän myös säilyttää suurta osaa vaatteistaan.
KT: Viralliset tuparit järkkään heti, kun lumet sulavat. Ja niistä tulee suuret! Aso fiilistelee Seiskan tuliaisten äärellä.
BB-voiton myötä Suomea työkeikoilla ja hyväntekeväisyystapahtumissa kiertänyt Aso pohtii tulevaisuudensuunnitelmiaan.
Lähivuosina käyn Suomessa armeijan. Haaveena olisi myös jonkinlainen oma tv-ohjelma parin
muun BB-kilpailijan kanssa, Aso miettii.
Aso paljastaa, ettei uudessa asunnossa ole yöpynyt hänen lisäkseen kukaan muu.
-Eiköhän mennä rakkauden huoneeseeni ja neitsytsänkyyni, Aso iskee silmää toimittajalle.
Kaksivuotiaana isänsä menettänyt Aso kuitenkin vakavoituu ja kertoo, ettei ole valmis perustamaan perhettä. -Hankin lapsia vasta sitten, kun tiedän. että parisuhde kestää.
Haluan lapsilleni isän ja äidin. Tällä hetkellä viihdyn hyvin sinkkuna.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Maalis 2010 16:51

^ Ja niin kovasti kun Aso vakuutteli BB-aikaan, että ei aikoisi jäädä julkisuuteen. :)

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 11 Maalis 2010 17:23

Asolla jokseenkin nolohko t-paita: "BB-AsoToni"...

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Maalis 2010 14:08

Asoakin jututettu hakutilaisuudessa.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Aso ei ole ehtinyt normitöihin
18.03.2010 14:01
Kuva
Big Brother 2009 -ohjelman voittanu Aso Alonso kertoo, ettei ole ehtinyt – eikä pystyisikään – vielä tavallisiin töihin.
Uuden Big Brother -tuotantokauden rekrytointikiertue käynnistyi torstaina 18.maaliskuuta Helsingin Amarillossa. Viime vuoden voittaja oli paikan päällä kannustamassa uusia hakijoita. Aso kertoi MTV3.fin Viihdeuutisille, että palkintorahoja on vielä jäljellä.

– En ole kaikkea käyttänyt. Kämppä on kyllä järjestetty ja muutakin, mutta samalla olen tehnyt duunia. Kun pääsin BB-talosta, niin olen tehnyt juontohommia ja kiertänyt koko Suomea, Aso selittää.

Ennen Big Brother -taloon astumista Aso työskenteli rakennustyömailla. Tähän hommaan mies ei ole kuitenkaan palannut.

– En itse asiassa ole ehtinyt mennä arkitöihin, lähinnä on ollut noita juontohommia. Normaalihommiin on pyydetty aika paljonkin, mutta nyt on ollut aika paljon kiirettä. Täytyy rentoutua ennen kuin hakee töihin. Se on parempi työnantajallekin, Aso toteaa virnuillen.

(MTV3–HANNE KAUTTO)
Seiskan Kääk!-juoru:
Seiska 11/2010, s. 13 kirjoitti: Sunnuntaihörpintää!
Big Brother -tosi-tv-kisan voittanut Aso Alonso nähtiin sunnuntaina turkulaisessa Forte-yökerhossa.
-Aso oli yksin ryypiskelemässä, naisseuraakaan ei ollut siunaantunut miekkoselle, viikonlopettajaisista rallatetaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 20 Maalis 2010 22:41

Iltasanomat.fi/viihde kirjoitti: Kuva
Aso Alanso osallistui Big Brotheriin viime vuonna.Kuva: Lehtikuva

Aso ikävöi BB-taloa, mutta ei slummia - katso video
20.03.2010 08:06

Ensi syksyn Big Brotherin asukashaut käynnistyivät tällä viikolla.

Helsingin hakutilaisuudessa oli läsnä viime vuoden Big Brotherin voittanut Aso Alanso. Aso korosti, että ei ollut paikalla hakeakseen uudestaan Big Brotheriin mukaan.

- Joskus tulevaisuudessa voisin mennä uudestaan, jos minut ottaisivat, mutta en vielä tänä vuonna. Slummia minulla ei kuitenkaan ole lainkaan ikävä, Aso nauroi.

Asu katsoi satapäistä hakijajoukkoa ja korosti, että voittaakseen ei kannata ainakaan yrittää matkia häntä.

- Pitää vain olla oma itsensä.

Big Brotherin voitto on pitänyt Ason kiireisenä näihin päiviin asti.

- Olen saanut mennä työkeikkojen ansiosta Suomen päästä päähän.

Näin Aso neuvoo BB-taloon yrittäviä
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja gauchito » 30 Maalis 2010 13:45

Välillä käyty jo Turkissakin:

http://irc-galleria.net/user/lampi_

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Huhti 2010 17:22

Ason kuulumisia.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: Töitä etsivä BB-Aso: Voittorahoja on vielä jäljellä
08.04.2010 16:59 Big Brother 2009 -kisan voittanut Aso Alanso on alkanut pikkuhiljaa voitosta toivuttuaan miettiä tulevaisuuden työkuvioita.
– Töiden hakemista olen tässä suunnitellut. Jotain asiakaspalveluun liittyvää haluaisin tehdä, mutta en ole keksinyt, mitä se olisi. Katsotaan, jos tulee jotain tarjouksia, mies pohtii.

Heti BB-voiton jälkeen hänelle tarjottiin jos jonkinlaista hommaa.

– Olin silloin niin stressaantunut, etten enää muista, mitä töitä ne olivat, Aso tunnustaa.

Laulu-urakin on ollut mielessä. Ason tarkoituksena on ainakin levyttää yhdessä Tauskin kanssa tämän Sinä vain -kappale. Asiasta on Tauskin kanssa ollut puhettakin.

– Soitin Tauskille kerran, mutten saanut häntä kiinni. Täytyy palata asiaan.

En ole löytänyt tyttöystävää
Voittorahoja ei ole vielä kaikkia Ason mukaan kulutettu. Hän kertoo elelleensä normaalia elämää Turussa. Hiljattain hän teki lomamatkan Istanbuliin ystäviensä kanssa.

Filippiineillekin on kutsu edelleen voimassa. En halua lähteä sinne kuitenkaan yksin, ja Kätlinillä on nyt ollut kiireitä.

Tyttöystävää Aso ei tunnusta löytäneensä. Eikä poikaystävää.

– Kyllä minä olen ihan täysipäinen hetero. Enkä ole tällä hetkellä rakastunut. Paitsi rakastan koko maailmaa, hän hohottaa.

(MTV3)
Hymy on koettanut parittaa Asoa, liitteenä oli tämä kuva.
Hymy 4/2010, s. 3 kirjoitti: Aso iski minimissin.
KT: Asolla riittää vientiä Turun yössä.
BB-voittaja Aso herätti Turun yössä huomiota naisseuralaisellaan.
-Asu talutti lyhytkasvuista kaunotarta. Neidin henkilöllisyys selvisi illan aikana. Kyseessä on 21-vuotias Johanna Raitio, Hymylle kerrotaan.
Sosiaalialaa opiskeleva Johanna on Miss Opiskelija 2010.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 17 Huhti 2010 15:31

Ason julkkisura vahvassa nosteessa?

Silpe Johanna Tukiaisen Seiska-blogista 17.4.2010 kello 11:23 :
Minulla oli hakusessa joku julkkis, joka olisi päässyt minun ja Julian kanssa keikalle vappuna Ivaloon, Lappiin. Sain paljon hakemuksia päteviltä ja hyviltä tyypeiltä, mutta en voinut siksi heitä ottaa, koska ravintoloitsija haluaa nimenomaan julkkisjuontajan paikalle. Minä ja Julia esitämme siellä Dolls Sisters Show sekä esitän kappaleeni, sekä juonnamme karaokea. BB-voittaja Aso Alanso tulee mukaan keikalle juontamaan.
Hah hah?

Mahtaa Kurhisia ottaa pattiin.

HoneyB
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 11 Tammi 2010 19:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja HoneyB » 17 Huhti 2010 16:02

HYI kamala! Ason olis kannattanut hieman miettiä mihin itsensä laittaa. Ettei vaan Tuksut ja puksut vedä sitä Suomen tuhrimpien ja vihatuimpien "julkkisten" joukkoon. Itsellä ainakin arvostus Asoa kohtaan laskee jos toi toteutuu. Kunnollista työtä kun vieroksutaan niin "pakko" se on jotain rahan eteen tehtävä :noup: :noup:

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja gauchito » 17 Huhti 2010 19:38

Aso on suvaitseva kaveri, jolla on suuri sydän. Ei ole ennakkoluuloinen Tuksun suhteen. :D
seiska.fi kirjoitti:JOHANNA TUKIAINEN JA BB-ASO?!
17.4.2010 11:24/KUVAT SEISKA

Mitä kummaa Johanna Tukiainen ja Aso Alanso aikovat...
Kuva

Kun Johanna Tukiainen kirjoittaa blogin, siellä voi olla ihan mitä tahansa yllätyksiä!

Tällä kertaa Johanna on poiminut mukaansa Big Brotherista tutun hahmon.

Aso Alanso lähtee Johannan Dolls Dancers -keikoille!

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... +ja+bbaso/

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja calderyon » 19 Huhti 2010 17:38

Seiska.fi kirjoitti:BB-Aso kommentoi kohua: Tuksu ja Julia ottivat minuun yhteyttä!

Aso Alanso empii maineensa puolesta...

Kuva

Big Brother -voittaja Aso Alanso, 24, paljastaa, ettei hän tiedä mihin ryhtyy lupautuessaan Tukiasten siskosten kanssa Lappiin vappukeikalle.

- Olen pari kertaa nähnyt Johannan, mutta en kertaakaan jutellut livenä, Aso paljastaa Seiskalle.

Kohublondin blogista sai vaikutelman, että Aso olisi itse hakenut kyseistä työkeikkaa.

- Ei pidä paikkaansa. Tuksu ja Julia ottivat vuorotellen minuun yhteyttä Facebookin kautta. He halusivat minut mukaan Ivaloon juontamaan. Sanoin selkeästi mikä on keikkapalkkioni, ja he sitten suostuivat siihen, Aso selvittää.

"Katastrofin aineksia"

Aso toivoo, että reissusta tulisi kiva, mutta pelkää pahinta.

- En tunne Johannaa eikä mua haittaa henkilön yksityiselämä. Nähtäväksi kuitenkin jää, tuleeko katastrofi. Suhtaudun tähän kuten normaaliin duunikeikkaan, Aso painottaa.

- Juonnan Ivalossa yhden illan, ja muun ajan käytän bilettämiseen ja ihmisiin tutustuen. Eikai tässä mene nyt mun maine? Aso kuitenkin empii.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Huhti 2010 17:57

Eiköhän Ason maine ole turvassa, Tuksu kuin pitää isoista ja kaljuista nallekarhumiehistä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja gauchito » 24 Huhti 2010 14:38

Nyt kaikki anti-tukiaiset voi kerätä kolehdin ja maksaa Asolle että pysyy pois Lapista vappuna. Veikkaan että 500 euroa riittää. :)
hymy.fi kirjoitti:BB-Aso kommentoi Tukiais-kohuaan ja maineensa menettämistä!

BB-voittaja Aso Alanso lähtee Tukiaisten sisarusten juontajapariksi vappuna Lappiin. Kohujulkkis Johanna Tukiainen etsi juontajakollegaa pari viikkoa sitten julkisesti muun muassa bloginsa kautta. Keskustelupalstoilla oltiin juontajakumppanin selvittyä sitä mieltä, että Tuksun kelkkaan hypättyään BB-Ason maine on mennyttä.

Hymyn tavoittama Aso toppuuttelee hieman puheita:

-Olen menossa sinne töihin. En edes tunne Johannaa entuudestaan. He ottivat minuun yhteyttä. Olen ylipäänsä sitä mieltä, ettei ihmisistä pidä luoda mielipiteitä ennen kuin heidät on tavannut, ystävällinen Aso kommentoi Hymylle.

-Tämä on keikka muiden joukossa. Voin minä olla menemättäkin, jos joku maksaa mulle keikkapalkkion käteen. Elannostahan tässä on vain kysymys, ei muusta, Aso naurahtaa.
http://www.hymy.fi/juorut/bb-aso-kommen ... nettamista

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 24 Huhti 2010 16:42

^Hidasta väkeä Hymyssä, kun samasta aiheesta oli Seiskassa jo neljä päivää aikaisemmin. Eivätkä edes kysyneet vaikka Ason muusta työtilanteesta.
Saa nähdä, miten lujaa Tuksulla vappuna menee, kun viime päivät ovat olleet aika vilkkaita.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Huhti 2010 10:26

Sinkkumiehet eivät saa ostaa ruusujakaan rauhassa.
www.hymy.fi/juorut/ kirjoitti: Aso kosiomatkalla
BB-voittaja Aso Alanso on bongattu ruusun kanssa Turun keskustasta.

-Aso käveli siististi pukeutuneena suuri keltainen ruusu kädessään. Onko Aso vihdoin löytänyt sen oikean ja oli menossa kosioreissulle. Kovin vakavalta ja jännittyneeltä mies ainakin näytti, Hymylle kertoillaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”