Aso Alanso

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 11 Tammi 2010 19:29

"Bootleg"-tasoisestakin tallenteesta selviää ainakin se, että Ason laulajankyvyt elävät vain fanien valveunissa, ja kenties nopeaa rahastuskierrosta hamuavan managerin suunnitelmissa.

Omillaan Aso on laulussaan täysin tuuliajolla. Melodia kulkeen hiukan "sinne päin". Tahattoman koomisuuden huippu saavutetaan minuutin kohdalla. "Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jatkamaan jne." pohjaa jo niin pahasti, että kohdan olisi voinut mieluummin huokailla mikkiin pelkkänä lausuntana. Karaokemittapuulla 7:n suoritus.

Mikään ei kuitenkaan estä manageria ja Asoa tekemästä tuksuja. Vahvasti tuottaen äänelliset puutteet ja virheet voidaan hoitaa siedettävälle tasolle, ja kun esitys on purkissa, mikki kädessä taustanauhan päälle suutaan availeva Aso palkitsee varmaan ainakin kiihkeimpien fanien odotukset.

Pitää muistaa, että Aso on kuitenkin vain tavallinen suomalainen heppu. Aso laulaa kuin kuka tahansa tavallinen suomalainen heppu. BB ei vaadi keskinkertaisuutta enempää, eikä toisaalta anna mitään eryispotkua kenenkään keskinkertaisille kyvyille.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja calderyon » 12 Tammi 2010 14:38

MTV3.fi kirjoitti:BB-Aso ei muista kirjoittiko nimensä levytyssopimuksen

Kuva

Big Brother -voittaja Aso Alansolle puuhataan levytysuraa. (Kuva: Heikki Saukkomaa/Lehtikuva)

Aso Alanson levytysurasta on tulossa avioliittonsa kaltainen kohu.

Big Brotherin voittaneen Aso Alanson ura levyttävänä artistina on saamassa hauskan käänteen. Hymy-lehden mukaan Ason päänmenoksi on puuhattu laulu-uraa, jossa kotimainen pop-dance-tuottaja on visioinut miehelle levytystä. Aso ei kuitenkaan ole varma siitä, onko hän laittanut nimensä levytyssopimukseen.

– Aina kun minulta pyydetään nimiä papereihin, niin kirjoittelen sellaisen. Olen saattanut laittaa nimeni ja vielä sydämen siihen perään. Niin teen aina, kun minulta pyydetään nimmareita, Aso Alanso kertoo Viihdeuutisille.

Mies nauraa, että levytyssopimushuhuilla on sama kaiku kuin hänen naimisiinmenollaan. BB-Aso meni naimisiin vuonna 2004. Erohakemus jätettiin toukokuussa 2005 ja ero tuli voimaan saman vuoden marraskuussa.

– Olin niin nuori, että en tiennyt mitä tarkoittaa naimisiin meneminen.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 12 Tammi 2010 16:22

Ason "En jää julkisuuteen"- lausunnot vaikuttaa hetki hetkeltä enemmän paskapuheelta. Viitaten tuohon laulajan-uraan. Taisi julkisuus voittaa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Tammi 2010 16:35

^No paskanjauhajahan Aso oli jo talossa ollessaan, joten mihin tiikeri raidoistaan pääsis?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Tammi 2010 17:24

Zygerö kirjoitti:^No paskanjauhajahan Aso oli jo talossa ollessaan, joten mihin tiikeri raidoistaan pääsis?
Miten niin muka oli? Perustelisitko kommenttisi? Oikein rehellinen, ihana, avoin, karvaton, komea, upea asukas oli Aso ja kaikki näkevät sen. Turha provota vaan sen provoamisen takia, ilman perusteluita jne.

Tollasten takia näitä ketjuja just lukitaa, mut tätä ette modet kyllä lukitse, tai nostan semmosen haloon että!1 Ja koska olen vuoden foorumilainen-äänestyksessä top kympissä, niin varaan itselleni oikeuden lähes sanella mitä saatte tehdä, ja jos teette väärin niin valistaa missä teitte väärin.

:wink: :wink: :wink: ja vielä kerran :wink: (varmuuden vuoks)

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Tammi 2010 13:57

Punde kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:^No paskanjauhajahan Aso oli jo talossa ollessaan, joten mihin tiikeri raidoistaan pääsis?
Miten niin muka oli? Perustelisitko kommenttisi? Oikein rehellinen, ihana, avoin, karvaton, komea, upea asukas oli Aso ja kaikki näkevät sen.
Eipäs!!! :madone:

edith bunker: enkä laita mitään sarkasmi hymiöitä. Bönde on vain väärässä...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Tammi 2010 15:11

Uusimmassa Seiskassa on oletettavasti juttu Levin reissusta. Melkein kaikki olikin jo laitettu nettiin suoraan Leviltä, mutta lehdessä on yksi mielenkiintoinen kuvateksti:
Seiska 2/2010 kirjoitti:Sami näytti esimerkkiä Asolle, joka aikoo levyttää Tauskin kanssa Sinä vain -kappaleen.
Edit. Löytyihän tuo maininta näköjään itse tekstistäkin, kun nyt tarkemmin tavasin.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 22 Tammi 2010 16:10

[juuso]:n mainitsema Hymyn juttu.
Hymy 1/2010, s. 31 kirjoitti: Tähti on syttynyt! BB-voittaja Asosta tulee Laulaja!

Kotimainen pop-dance-tuottaja kiinnostui Suomen herkimmästä kurdista, Aso Alansosta
Teksti: Jatta Ansamaa ja Juha-Tapio Tuomela, (kuva Miquel Vera).
KT: Asolle jää voittorahoista käteen tuollaiset 35 000 euroa.
Big Brotherin yllätysvoittaja Aso Alanso on väläytellyt poistuvansa julkisuudesta.
Nyt Ason päänmenoksi on kuitenkin puuhattu jo laulu-uraa eikä mies ole näyttänyt suunnitelmille punaista valoa. Kotimainen pop-dance-tuottaja on visioinut Asolle levytystä, johon tulisi myös pari muuta esiintyjänimeä. Vokaaliosuuksien lisäksi sinkulle on tarkoitus äänittää myös puhetta.
Onko kyse Ason tunnetuksi tekemistä sloganeista ”herrrajumala” ja ”niiiivarrrmaan” vai mistä, siitä ei vielä ole julkisuudessa hiiskuttu.
Ennen artistiuraansa Aso pääsee tutustumaan showtanssin ihmeelliseen maailmaan. Turun kurdikomistus nimittäin kiertää Martina Aitolehden Dazzling Ladyjen mukana ympäri maata.
K: Aso, miten menee?
V: ”Olen järkyttynyt kaikesta tästä huomiosta. On ollut hirveää pyöritystä, eikä missään ole saanut olla rauhassa.
K: Miksi ja miten hait BB-taloon?
V: ”Ajattelin, että talo voisi auttaa minua kasvamaan ihmisenä. Elämäni ennen taloon menoa oli pakenemista todellisuudesta, minun oli hyvin vaikea näyttää läheisilleni, miltä oikeasti tuntuu ja kuka oikeasti olen. En osannut sanoa ”ei” kenellekään eikä millekään.”
K: Millainen on elämäntarinasi?
V: ”Synnyin Iranissa, jossa asuin ensimmäiset 12 vuotta. Sen jälkeen muutin vuodeksi Turkkiin, jonka kautta saavuin Suomeen. Olin pikkupoikana lähes samanlainen kuin nyt, vaikkakin ajatukset ja leikit olivat vähän erilaisia. Olen tehnyt töitä koko elämäni.”
K: Miltä Suomeen muutto tuntui 13-vuotiaasta Asosta?
V: ”Ei ollenkaan pahalta, eikä erikoiselta. Olen sopeutuvainen ihminen. Suomeen tullessa naapurissa oli niin paljon kavereita, että heidän avullaan opin suomea aika nopeasti.

Äidin poika
K: Olit usein huolissasi siitä, mitä äitisi ajattelee, kun itkit talossa, Miksi?
V: ”Minulle on opetettu, että kun olen mies, ei saisi itkeä. Minulle on varmaan jäänyt pieni trauma siitä, enkä ole uskaltanut itkeä ja näyttää syvimpiä tunteita. Olen perheemme vanhin lapsi, ja olen halunnut pysyä kovana ja näyttää esimerkkiä pikkuveljilleni.”
K: Miten äitisi on reagoinut poikansa herkkään puoleen?
V: ”Hän on ollut ylpeä minusta. Äiti kyllä tunsi minut, muttei tiennyt, että olen ihan niin herkkä.”
K: Mihin tuhlaat voittorahasi?
V:”Autan äitiä ja pistän oman elämäni järjestykseen. Minulla ei ole asuntoa tällä hetkellä, edes vuokralla, joten se on ensimmäinen asia, jonka hoidan kuntoon.”
Onkohan Oulu nyt Asosta paska kaupunki?
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-VOITTAJA ASON NAAMALLE OKSENNETTIIN!
22.1.2010 15:28 / TEKSTI JA KUVAT MILLA LEINONEN
Big Brother -tähden ilta ei mennyt eilen täysin putkeen!

Kuva
Tuorein Big Brother -voittaja Aso Alanso piipahti eilen Oulun Onnelassa BB-bileissä Toni Haste seuranaan.

Ilta oli muuten onnistunut, mutta pienoinen vahinko kuitenkin sattui hieman ennen pilkkua.

- Eräs nuori nainen tuli halaamaan minua kolmen aikaan. Hän yritti pidättää oksennustaan, mutta yhtäkkiä spagetit vain lensivät naamalleni, Aso kertoo Seiskalle.

Epäonninen baareilija oli tilanteesta kovin pahoillaan eikä Asokaan voinut muuta kuin nauraa.

- Heitin hänelle, että "nyt on päiväni pelastettu", Aso muistelee hymyssä suin.

Juhlat loppuivat kuitenkin lyhyeen.

- Lähdin siitä suoraan hotellihuoneeseeni suihkuun ja nukkumaan. Vielä tänä aamuna maistui spagetit naamalla, Aso paljastaa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja calderyon » 22 Tammi 2010 17:39

Bna kirjoitti:Itekki oon nähny vaan sen n. 30 sek pätkän ennen. Ois kyllä kiva tietää mitä ne tossa oikeesti puhuu :D
Ason laulaman laulun alkuperäiset sanat:
http://www.bollywoodlyrics.com/categori ... ricid=1122

Alla käännös englanniksi (google)
| +
Yeh Dosti - This friendship

- MALE 1 --
(We will not break this friendship
Break point but not with your leave) - 2

- MALE 2 --
Hey, you won my victory, I lost your necklace
Hey listen my man

- MALE 1 --
Your sorrow my sorrow, my dear your life
So my love

- MALE 2 --
Also play at life, for you will take

- MALE 1 --
Also play at life, for you will take

- BOTH --
All the hostility

- MALE 1 --
We will not break this friendship

- MALE 2 --
Break point but

- BOTH --
Not leave you with

- MALE 1 --
Two people come see us, but
Look no two

- MALE 2 --
Hey Hey God's blessings are separated or upset
Not happen

- MALE 1 --
With food and drinks

- MALE 2 --
Live to die with

- MALE 1 --
With food and drinks
Live to die with

- BOTH --
Sari Life
(We will not break this friendship
Break point but not with your leave) - 2
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Tammi 2010 15:12

Aso saanut voittorahansa.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: Näin Aso käytti Big Brotherista saadut voittorahat

25.01.2010 14:43
Big Brother -voitostaan 50 000 euron rahapotin kerännyt Aso Alanso ei ole tuhlannut kaikkia voittorahojaan.

24-vuotias turkulainen on viettänyt Isoveljen talosta poistumisen jälkeen kiireistä elämää. Elämä on ollut sen verran kiireistä, ettei nuorukainen ole ehtinyt törsätä edes kaikkia voittorahojaan.

– Rahat ovat tulleet jo aikoja sitten. Ja niitä on käytetty on hyvin, Aso kertoo Viihdeuutisille.

Aso kertoi aiemmin julkisuudessa maksavansa voittorahoilla myös rakkaan äitinsä velkoja pois.

– Kaikki on hoidettu mitä on luvattu. Itselleni en ole ehinyt vielä ostaa mitään mukavaa, vaatteisiin ja sellaisiin olen laittanut voittorahoja.

Ason viikot kuluvat nykyisin tiettyä kaavaa noudatttaen. Alkuviikko menee kotikonnuilla Turussa ja keskiviikosta lähtien Suomea kiertäen. Nuorukainen on palkattu vierailemaan ympäri Suomea ravintoloissa, joissa ihmiset saavat tulla tutustumaan tv.stä tuttuun tähteen.

– Mun elämä on nykyisin niin kiireistä. Puhelin soi koko ajan, mutta ei se mitään. Päivässä tulee kymmeniä puheluita. Ei tässä ole ehtinyt edes naista löytää, koska olen koko ajan menossa. Sinkku olen edelleen, Aso paljastaa Viihdeuutisille.

Kiireisen elämän vastapainoksi Aso on hankkinut itselleen uuden tukipaikan Turusta.

– Allekirjoitin tänään vuokrasopimuksen kaksiosta, joka sijaitsee Turun keskustan lähistöllä. Pitää se nyt muuttaa pois äidin helmoista, Aso nauraa.

(MTV3)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja calderyon » 26 Tammi 2010 15:40

MTV3.fi kirjoitti:BB-Ason laulu-ura jäissä

Kuva
BB-voittaja Aso Alanso (Kuva: Lehtikuva)

Big Brother -voittaja Aso Alanson fanit saavat vielä tovin odotella miehen ensilevytystä.

24-vuotias kultakurkkku ihastutti ja vihastutti tv:n katsojia Big Brotherissa laulamalla innostuneesti Mamba-yhtyeen Lauantai-ilta-kappaletta.

Ulkomaalaistaustaisen Ason suomenkielen ääntäminen lauluhommissa oli vielä hakusessa, mutta se ei estä miestä haaveilemasta levyttämisestä.

– Mun laulu-ura on nyt jäissä. Pikkuhiljaa mennään sillä saralla eteenpäin, Aso nauraa Viihdeuutisille.

Ason tarkoituksena olisi levyttää yhdessä Tauski kanssa tämän Sinä vain -kappale.

– Mulla on ollut tässä nyt niin kiire. etten ole ehtinyt olla yhteyksissä Tauskiin. Ja aloitteen pitäisi kyllä tulla häneltä.

Ason ohjelmistorepertuuaari laulun saralla ei ole vielä kovin kaksinen. Mies osaa laulaa vain ja ainoastaan Sinä vain - ja Lauantai-ilta -kappaleet.

– Mutta niitä tuleekin laulettua joka kerta, kun olen ulkona, mies nauraa.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Tammi 2010 22:02

City 1/2010, s. 32 kirjoitti:
Ason aakkoset
BB-voittaja Aso Alanso uskoo Jumalaan ja antaa äidin tiskata.
Anita Nousiainen.
KT: Aso laski päässä joulukuussa Cityn testissä ja lasketteli Levillä tammikuussa.
Aso Alanso, 24, vastasi Cityn 27 kysymyksen BB-sertifioituun testiin. Helppoa?
”Mä olen unohtanut talossa kolmessa kuukaudessa miten kirjoitetaan. Välinpitämätön? Miten se tavataan? Mitä sä tarkoitat näillä erikoistehtävillä?”
Olisiko testi mennyt helpommin läpi kouluaikoina?
”Tykkäsin mä koulusta, mutta olin huono opiskelija. Riehuin. Nyt en ole töissä. Haluaisin tulevaisuudessa tehdä asukaspalvelua, vaikka myyjänä.”
Auttaako BB-voitto tavoitteeseen?
”Kaikki talon jälkeen saamani palaute on ollut niin hyvää, etten usko osallistumisen vaikuttavan ainakaan negatiivisesti työnsaantiin. Ja huonot uutiset? Ei niitä ole.”
Kuitenkin kysely tosiäijyydestä saa kiivastumaan.
”Onko sun mielestä tosiäijän merkki juoda mäyräkoira illassa tai kiroilla? Musta ei.”

Erikoistehtävät
Jos annat kolmeen eri kohteeseen 50 000 euroa: Ensin 20 prosenttia, jäljelle jäävästä osasta 10 prosenttia ja lopusta vielä 10 prosenttia, paljonko jää jäljelle? 10 %

Paras sanonta Turun murteella. Emmäätiiä.

Piirrä jotain, joka kuvaa sinua: ♥

Oikein vain väärin
Perheeni ei hävennyt kertaakaan toimintaani BB-talossa. Oikein.
Haluaisin palata Iraniin. Väärin.
Uskon saavani Big Brotherin jälkeen helpommin naisia kuin ennen. Väärin.
Olen kokeillut huumeita. Väärin.
Aion osallistua uudelleen Mister Finland -kilpailuun. Väärin.
Tiedän painoindeksini. Väärin.
Uskon Jumalaan. Oikein.

Monivalintatehtäviä

Big Brotherissa en uskaltaisi:
Harrastaa seksiä kameroiden edessä.
Haukkua vanhempiani.
Haukkua työnantajaani.
Mennä naimisiin.
Käyttää huumeita.
Uskaltaisin tehdä näitä kaikkia.

Menin mukaan Big Brotheriin koska halusin:
Rahaa.
Julkisuutta
Voittaa
Jännitystä.
Muuta, mitä: Opi jotain.

Antaisin 50 000 euroa mieluiten seuraavalle järjestölle:
WWF
Amnesty International
Pelastakaa Lapset ry
Kirkon ulkomaanapu
Punainen Risti

Tässä haastattelussa kiusallisinta olisi:
Puhua voittorahoistani
Puhua naisista, jotka ovat jättäneet minut
Puhua pahaa muista BB-kilpailijoista

Äiti tekee puolestani seuraavat kotityöt:
Tiskaus
Pyykinpesu
Silittäminen
Imurointi
Nämä kaikki

Tosiäijän merkki on:
Omistaa Harley Davidson -moottoripyörä
Kaataa mahdollisimman monta naista elämän aikana
Kiroilla
Peittää tunteensa
Kyetä juomaan mäyräkoira illassa
Ason oma vastaus: Kertoo suoraan mitä ajattelee.

Oletko kokenut rasismia Suomessa?
Kyllä.
En.

Jatka lausetta
Vaikein Suomen kielen sana on välinpitämätön.
Kallein naiselle ostamani lahja on koru, 130 €.
Ansaitsin BB-voiton, koska olin varmaan kiltti.
20 vuoden päästä olen lapsiperheessä.
Aion tavata BB-asukkaista talon ulkopuolella (Toni+Sami)
Käytän aamuisin laittautumiseen keskimäärin 10 min.
Paras osa minusta on rinta.
Mieluisin seksikumppani BB-talon asukkaista olisi Kätlin.
Suomalaisista huonoimmassa asemassa ovat köyhät.
Negatiivisin uutinen, joka minusta on kirjoitettu, käsitteli ---
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Helmi 2010 21:23

Tämän juorun postaaja on tuskin katsonut Big Brotheria. Eipä Aso sielläkään syömisiään valikoinut.
www.hymy.fi/juorut/ kirjoitti: 3.2.2010

Big Brother -voittaja Aso sikaili!

BB-voittajana tutuksi tullut turkulaiskurdi Aso Alanso aiheutti hiljattain ihmetystä seurueessaan.

Aso vieraili syntymäpäiväjuhlilla, joissa oli tarjolla sianlihasta tehtyä kinkkukiusausta.

Ason veli ja hänen muslimiystävänsä kieltäytyivät jyrkästi ateriasta, mutta Aso pisteli ruokaa hyvällä halulla, Hymylle juorutaan.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Helmi 2010 18:29

Seiska 6/2010 kirjoitti:Tytöt saattoivat!

Big Broter -voittaja Asolla oli vientiä Kotkassa, sillä nuoret kaunottaret piirittivät BB-staraa. -Näin Ason poistumassa kauniissa naisseurassa ravintolasta. Heidän iltansa varmasti jatkui vielä hotellilla, tarkkaavaiset vinkkaavat. -Tytöt saattoivat vähän matkaa, mutta Tonin (Haste) kanssa heräsin, eikä siellä varmaan muita ollut, hajamielinen Aso muistelee.
Vai äijät ehtivät jo tännekin. Eipä tullut törmättyä...

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 14 Helmi 2010 22:40

Tekevätkö Aso ja Toni myös yksityistä keikkailua (Aso siis muuten kuin Martinan ohjauksessa)? Noista ei taida olla tietoa kuin paikallisten juottoloiden tiedotteissa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja gauchito » 16 Helmi 2010 12:49

Facebookissa on sivu nimeltä "Aso ja Toni SK-ravintoloiden hulpealla bilehile kiertueella". ("hulpea" tosiaan kirjotettu yhdellä peellä.) :)

http://www.facebook.com/group.php?v=wal ... 6312228082

Uusia keikkoja ei viime viikonlopun jälkeen näy, mutta ehkä eivät vaan ole ehtineet päivittää. Aso lisänny sivulle linkin youtube-videoon, jossa soittaa puhelun Cathylle. Toni taitaa olla aktiivisempi showmies kuin miltä talossa ollessa näytti, sen verran ahkerasti mies on Asoa kiidättäny ympäri Suomea viime viikkoina.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Helmi 2010 14:40

Mutta missä on Sami?

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja James » 16 Helmi 2010 14:56

[juuso] kirjoitti:Mutta missä on Sami?
Ei sitä varmaan kiinnosta nuo pelleilyt. Sami vetelee varmaan karaookkea Kokkolassa, metsästää keikkoja bändilleen ja välillä käy keikkailemassa.

E: Kiinnostaa sillä sittenkin. Tehotrio voi hyvin: http://www.facebook.com/home.php#!/phot ... =694558381

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Helmi 2010 13:03

Seiska kertoo Ason kuulumisia.
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-VOITTAJA ASO: AUTOKAUPPIAS VEDÄTTI TÖRKEÄSTI!
17.2.2010 12:44 / MILLA LEINONEN, KUVA SEISKAN ARKISTO Aso Alansoa huijattiin autokaupoissa. Entä millaisen ylläripuhelun Aso sai ulkomailta sunnuntaina? Kuuntele puhelu!
Tuorein Suomen Big Brother -voittaja Aso Alanso, 24, on riitautunut autokauppiaan kanssa.

- Ostin auton vain hetkeä ennen kuin menin BB-taloon. Ehdin ajaa sillä päivän, kun siihen jo tuli moottorivikoja. Palautin auton perjantaina, ja sunnuntaina olinkin jo talossa, Aso kertoo Seiskalle.

"Myyjä on aina kännissä!"
Ongelmat myyjän kanssa alkoivat BB-voiton jälkeen.

- Se huijasi mua p*****e! Halusin ottaa rikkinäisen auton tilalle uuden, mutta kaksi kuukautta se on valehdellut, että ottaa auton takaisin ja tuo mulle uuden. Tyyppi ei kuitenkaan vastaa puheluihin, ja jos vastaa, niin valehtelee koko ajan. Se on aina kännissä! Aso puuskahtaa.

Autokauppias oli vienyt auton korjaamolle, ja jättänyt asian hoitamisen siihen.

- Olen maksanut koko viiden kuukauden ajalta korjattavana olevan auton vakuutusmaksuja ja veroja. Nyt käydään taistelua autokauppiaan kanssa, kumpi maksaa auton korjausmaksut, Aso sanoo.

Käytetyllä, isolla, mustalla bemarilla oli hintaa 6 000 euroa. BMW on nyt Asolla, mutta uusi auto on hankinnassa - kuitenkin eri myyjältä.

- En uskalla ajaa tällä autolla pitkiä matkoja, Aso sanoo.

Filippiinien BB-finaalista soitettiin suorassa lähetyksessä!

Autosotkuja lukuunottamatta Asolla pyyhkii hyvin. Mies asustelee omassa kämpässä, ja viime sunnuntaina hän sai kolmelta Suomen aikaa puhelun Filippiineiltä kesken sikäläisen BB-finaalin.

- On ollut ikävä Cathya, vaikka olemme puhuneet puhelimessa hänen päästyä BB-talosta, Aso myöntää.

Aso kertoo menevänsä Filippiineille ensi kuussa tapaamaan Cathya, jonka kanssa hän tuli loistavasti toimeen tämän majaillessa Suomen BB-talossa viikon.

- Ja heti yritän saada Cathyn lusikkaan! Etkä sitten kirjoita tuota, Aso naureskelee.

Viisumin hankinta on parhaillaan käynnissä.


Aso suorassa lähetyksessä Filippiinien BB-finaalissa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

ristok
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Tammi 2010 19:41

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja ristok » 17 Helmi 2010 15:06

Ymmärtääkseni Filippiineille ei tarvita viisumia, 21 päivää maksimi. Paikan päällä voi pidentää oleskeluaikaa 39 päivään asti. Tämä pätee jos sinulla Schengen passi.[quote][/quote]

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Helmi 2010 16:07

^^ Onko tuo se kyseinen Ason BMW jolla kehuskeli silloin BB:ssä? :D

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Helmi 2010 16:17

Seuraavaa autokauppaa tehdessä Ason kannattaa varmaan ottaa Jesa mukaan. Kukaan autoa kauppaava ei silloin uskalla huijata, kun Jesan tuima katse valvoo.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”