Lotta Kangas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
pellemestari
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 27 Elo 2009 23:34

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja pellemestari » 27 Elo 2009 23:36

_Pappa_ kirjoitti:Ei oikein tunnu olevan oma itsensä. katsojien kesken.
Nyt on pakko kysyä, tunnetko Lotan hyvinkin? Omat havainnot ovat Lotasta muutaman vuoden ystävyyden jäljiltä ja voin kertoa, että eipä ainakaan minkäänlaista roolia ole päällä, tästä olen jopa melko yllättynyt.

Avatar
Fossu
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Fossu » 27 Elo 2009 23:37

Tykkään täst jotenkin kun tää on jotenkin vaan niin hömppä. Ja tää vaikuttaa aidolta, toisin kuin viime vuoden feikki-Anniina!
ihQin, teitin rinsessa :D

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 27 Elo 2009 23:41

pellemestari kirjoitti:
_Pappa_ kirjoitti:Ei oikein tunnu olevan oma itsensä. katsojien kesken.
Nyt on pakko kysyä, tunnetko Lotan hyvinkin? Omat havainnot ovat Lotasta muutaman vuoden ystävyyden jäljiltä ja voin kertoa, että eipä ainakaan minkäänlaista roolia ole päällä, tästä olen jopa melko yllättynyt.
Ei, en todellakaan tunne. Tämä minun mielipide on vaan muodostettu sen perusteella mitä olen Lottaa tv:stä seurannut. Hyvä ettei ole roolia päällä.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
Fossu
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Fossu » 27 Elo 2009 23:44

_Pappa_ kirjoitti:
pellemestari kirjoitti:
_Pappa_ kirjoitti:Ei oikein tunnu olevan oma itsensä. katsojien kesken.
Nyt on pakko kysyä, tunnetko Lotan hyvinkin? Omat havainnot ovat Lotasta muutaman vuoden ystävyyden jäljiltä ja voin kertoa, että eipä ainakaan minkäänlaista roolia ole päällä, tästä olen jopa melko yllättynyt.
Ei, en todellakaan tunne. Tämä minun mielipide on vaan muodostettu sen perusteella mitä olen Lottaa tv:stä seurannut. Hyvä ettei ole roolia päällä.
Itsekin ensalkuun kelasin että "Hei, tää tyttöhän on kuin Anniina". Sillä erotuksella että Lotta vaikuttaa paljon aidommalta kuin Anniina, joka olikin feikki :?
ihQin, teitin rinsessa :D

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Raippa » 28 Elo 2009 02:27

Aina ku tuon naama jossain näkyy jotenkin vetää suupieltä ylös.
Persoonallinen. Silmät jotenki oudot.
Tuskin noilla kuitenkaan pitkälle talossa mennään???
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Joanna » 28 Elo 2009 15:36

Suht nätti ja söpö pikkulikka. Ihan mukavaa seurattavaa pieninä annoksina, jos koko ajan joutuu kuunnella Lotan puhetta niin kamera vaihtuu. En haluaisi häntä vielä pois talosta, sillä kyllä minä Lottaa mielummin kahtelen kuin esim. Jelenaa tai Asoa.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 28 Elo 2009 16:50

Joo ei hyvää päivää taas joku Ansku 2.
Ulos.

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Öövini » 28 Elo 2009 17:17

Minä en kyllä usko että tämä on oikeasti noin idiootti, vaan taitaa tekeytyä tyhmemmäksi kuin onkaan.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja BuZu » 28 Elo 2009 18:05

realityfan kirjoitti:Voikun tulisi jokin 'salainen agentti' tehtävä, jossa olisi jonkinlainen yleistietoa mittaava kysymyssarja.
Samalla voisi pistää asukkaille suomen kielen ylioppilaskokeen ja katsoa, miten asukkaat pärjäisivät. :roll:
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

shade
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:26

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja shade » 28 Elo 2009 21:41

Toivottavasti älyä testataan monella eritavalla tällä kaudella.

annamanna
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 27 Elo 2008 01:19

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja annamanna » 28 Elo 2009 22:46

lotta siirtyi nyt inhokkilistan kärkeen,jos hän et pidä jostain laulusta sitä ei saa laulaa :whois:

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 28 Elo 2009 22:56

Näin nyt eka kertaa tuon Lotan "Mä en tykkää sun biisistä"-episodin. Inhoan vaan enemmän.

Räsynukke
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 28 Marras 2008 17:30

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 28 Elo 2009 23:53

Haha, pidän Lotasta jostain syystä. Ihanan persoonallinen, hauska jotenkin, tuntuu hirveän aidolta, toivottavasti ei mitään roolia päällä. Maantieteelliset kysymykset ihania ja jotkut sanavalinnat niin huvittavia. Ainoa asia mistä en pidä, on ehkä se ettei jotain laulua voi laulaa jollei Lotta siitä pidä :o Toisaalta, ne nyt varmaan on jotain ohimeneviä, kyllä ne ohi menee, älkää heittäkö Lottaa talosta vielä... ;>

En tiedä, Lotalla voi olla jotain tsäänssejä päästä ainakin kisan puoliväliin asti tai johonkin sinne, luulisin. En tiedä, että ihan finaaliviikolle asti, mutta toivottavasti mahdollisimman pitkälle ainakin, toinen suosikeista :>

kimppuni
Vaihtoasukas
Viestit: 319
Liittynyt: 15 Kesä 2009 17:41

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja kimppuni » 28 Elo 2009 23:54

monasti ihmiset sanovat jos ei pidä jostain,harva vaan uskaltaa.
monasti tietenkin olisi parempi pitää suu supussa ja kertoa kuinka mukagvasti hoilaat.
samia sentään jaksaa hetken kuunnella.
eipäkai tuolla ole tarkoitusta elää ihan normaalia elämää.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 28 Elo 2009 23:55

Itse pysyn sillä kannalla että Lotta näyttelee tyhmempää kuin oikeasti on. Ansku ja Sari tuntuivat aidosti pöhköiltä mutta nämä Lotan maantietokömmähdykset tuntuvat jo liioittelulta.

Tämä epäily yhdistettynä biisiepisodiin sai Lotan ikävä kyllä tipahtamaan yhdestä suosikeistani jopa täyspäistä heteroa suuremmaksi inhokiksi. Sääli, sillä Anskua on ikävä ja Lotta vaikutti aluksi siltä kuin pystyisi paikkaamaan aukon.

Luulisin että Lotta pysyy kisassa melko pitkään koska on kuitenkin harmiton persoona verrattuna todennäköisiin häätökilpailijoihinsa ja siten selviää äänestyksistä, joissa pudotetaan vain yksi asukas.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Elo 2009 23:57

LuckyTheFox kirjoitti:Itse pysyn sillä kannalla että Lotta näyttelee tyhmempää kuin oikeasti on. Ansku ja Sari tuntuivat aidosti pöhköiltä mutta nämä Lotan maantietokömmähdykset tuntuvat jo liioittelulta
Ei sentään vielä. Briteissä eräs Lottaa pari vuotta vanhempi blondi laitettii sijoittamaan maita maailmankartalle. Ruotsi meni jonnekin keski-aasiaan, saksa sinne myös, ranska afrikkaan, japani oli saari afrikan länsipuolella jne. Lotalla on vielä matkaa moiseen liioitteluun/tyhmyyteen.

edit: molemmat tyttöset kivasti meikän avatarissa tällä hetkellä :D

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Öövini » 29 Elo 2009 00:00

Punde kirjoitti:Ei sentään vielä. Briteissä eräs Lottaa pari vuotta vanhempi blondi laitettii sijoittamaan maita maailmankartalle. Ruotsi meni jonnekin keski-aasiaan, saksa sinne myös, ranska afrikkaan, japani oli saari afrikan länsipuolella jne. Lotalla on vielä matkaa moiseen liioitteluun/tyhmyyteen.
Vaan tuo kuitenkin tiesi että Japani on saari?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Elo 2009 00:02

Öövini kirjoitti:Vaan tuo kuitenkin tiesi että Japani on saari?
En tiiä, sen piti asettaa nuoli joko valtion sisälle tai osoittamaan valtiota. En oo nähny kyseistä pätkää mut luin että nuoli osoitti keskelle merta, jotain teneriffaa ja muita saaria taitaa olla likellä. _/OT

Avatar
rockrooster
Sala-asukas
Viestit: 377
Liittynyt: 15 Syys 2008 21:02

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja rockrooster » 29 Elo 2009 09:49

Tertun laulun dissaaminen tipautti pisteet miinukselle, kun eipä niitä sitä ennen ollut ollenkaan. Saattaahan tuolla olla jotain annettavaakin ohjelmalle jos tuotanto älyää käyttää Lotan älynlahjoja hyväkseen.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Elo 2009 09:54

Terttu lauloi jonkun helluntailaisten laulun, jota Lotta ei ollut kuullu. Ei olis saanut laulaa sellaista! Taitaa olla aika nipottaja.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

annamanna
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 27 Elo 2008 01:19

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja annamanna » 29 Elo 2009 09:58

acryl..ei ollut edes helluntalaisten laulu vaan ihan normi biisi ilmeisesti tepan nuoruudesta.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja acryl » 29 Elo 2009 10:04

rytmi oli mun mielestä niinkuin helluntailaisilla, mitä joskus olen kuullut :lol:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”