Aso Alanso

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja jokeri » 30 Marras 2009 23:53

Mielenkiintoista nähdä mihin tulevaisuus Ason kuljettaa. Millasta keikkaa tarjotaan ja millasia tempauksia Aso järjestää yksityiselämänsä puolella - kestääkö pää, jne. Ja palaako puolet voittorahoista kavereille tarjoamisiin :)

Mutta kaikkea hyvää toivon Asolle kyllä! Oikea mies voitti!
Cool like Teppo.

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 01 Joulu 2009 01:19

DosterMan kirjoitti:Pitää vaan toivoa, ettei Aso oikeasti ala lahjoittamaan rahojaan hyväntekeväisyyteen. Ei tuo ~35 000 euroa mikä jää käteen ole niin iso raha, että siitä kannattaisi alkaa maailmaa pelastaa.
Asolla on varmaan vähän liian suuret luulot tuosta 50 tonnista. Jos verottaja nappaa sen reilun 20 tonnia, ulosotto reilun 5 tonnia ja mutsille sekö muuhun laitetaan sinnekin rahaa, niin tilannehan on kohta plus-miinus-nolla (eräällä toisella palstalla noita laskettiin). Eli jäitä hattuun vaan Asollekin. Hyvä kuitenkin, että saa sen verran pääomaa, että saa ulosottonsa kuitattua ja kyllä kai siitä ihan vähän jää itsellekin, kunhan siis maltti pysyy ja muistaa verokiemurat.

Palkintorahahan on sinänsä aika mitätön. 3 kuukautta talossa 24/7, muut ei saa mitään ja voittajan 50 tonnin BRUTTO sulaa aivan hemmetisti. Mielestäni nuo verot kuuluisi hoitaa tuotannon tasolta ja voittosumma olisi sen 50 tonnia netto; jotenkin uskoisin tämän olevan mahdollista ainakin rahoituksen puolesta. Halu on eri asia.

Asolle siis kaikkea hyvää ja toivotaan, että talossa omaksuttu linja pitää ulkopuolellakin (mitä vähän epäilen). Aso oli vaikutteille altis kaveri ja sattui nyt tehotriota lukuunottamatta saamaan "hyviä" vaikutteita talossa, joiden mukaan sitten eleli ja meni voittoon. Jos siviilissä alkaa pörrätä jonkinlaiset äijäklikit ja muu sonta, saattaa ikävä kyllä olla niin, että Asosta luetaan 7 päivää lehdessä ja homma lähtee taas kierteeseen.

Toivottavasti siis ei. Mutta kukaan ei muutu lopullisesti 3 kuukauden aikana. Siis lopullisesti. Siihen tarvitaan oma halu ja pidempiaikainen hyvä seura ja uudet virikkeet elämässä. Toivottavasti Aso nämä löytää ulkopuolellakin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2009 01:22

Evalds kirjoitti:Kyllähän Asossa on muutakin samaa kuin monessa edell. voittajassa mm. on aika perso alkoholille, mutta ei oo kännissä niin ääliö kun moni muu oli talossa.
Asolle plussat myös siitä, että kännissäkin oli se joka oli rauhoittelemassa mahdollisia konfliktitilanteita muiden välillä. Aso myös piti aika hyvin juomisensa hanskassa monta kertaa (silloin kun apinatrio ei ollut vielä/enää niin vahvoilla), ainakin jos vertaa muutamaan muuhun viinasieneen jotka joivat kaikki mahdolliset alkoholit viimeiseen tippaan.

Asossa parasta oli Ason itsensä tarjoama viihde, eli nämä "leffojen katselut" pimeästä telkkarista, kiukaalle juttelut, pikkuananaksen suojeleminen, kameran nimeäminen ja Gay-biisi, Lauantai-iltana sekä Sinä vain (sen ensimmäiset 64 kertaa, sen jälkeen alkoi kyllästyttää pahasti).

Huonointa oli kaikki se sovinismiläppä, johon mies ilmeisesti myös uskoo tosissaan edelleen. Sitä puolta Ason kannattaisi vielä jollain tavalla kehittää itsessään, koska muuten saattaa olla edessä vielä monta hankalaa suhdetta ja kohtaamista naisten kanssa. Samoin kännissäajo jää toivottavasti kokonaan pois kuvioista, juuri ääliömäisemmäksi ei voi kännissätouhuilu mennä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 01 Joulu 2009 06:33

24-vuotias Aso kertoo haastattelussa ettei jaksa enää opiskella koska on jo alkanut kaljuuntua (naismurheiden takia). Hieno mies.

Äiti hoitaa pyykit, käy tiskaamassa. Olipa jopa pakannut Asolle vaatteet mukaan BB-taloon. Helppoa. BB:n jälkeenhän Aso muutti äitinsä luokse.

Kulttuurieroista huolimattakin toivoisin, että se oma, itsenäinen elämäkin joskus löytyy. Se ~30 tonnia BB-rahoja ei pitkälle kanna. Taitaa olla hieman ulosottojakin.

Kasvun paikka, dude.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Antti
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Marras 2009 19:34

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Antti » 01 Joulu 2009 20:01

Hyvä aso!!! :thumbsup

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Bna » 02 Joulu 2009 09:28

Antti kirjoitti:Hyvä aso!!! :thumbsup
Oletkos sinä nyt se BB-Antti? :wink:
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Tomi-
Julkkisasukas
Viestit: 478
Liittynyt: 13 Syys 2008 13:22

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Tomi- » 02 Joulu 2009 09:37

Bna kirjoitti:
Antti kirjoitti:Hyvä aso!!! :thumbsup
Oletkos sinä nyt se BB-Antti? :wink:
Herätys :whois:

Liittynyt: 27.11.2009 <- kausi loppu 29. päivä :P
Kuva

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2009 12:40

Ihan hyvä muistelu Ason taipaleesta talossa ja kuinka mukavasti tulivat Kätlinin kanssa toimeen.
http://www.youtube.com/watch?v=AO-r4RYromY
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Bna » 02 Joulu 2009 14:18

Tomi- kirjoitti:
Bna kirjoitti:
Antti kirjoitti:Hyvä aso!!! :thumbsup
Oletkos sinä nyt se BB-Antti? :wink:
Herätys :whois:

Liittynyt: 27.11.2009 <- kausi loppu 29. päivä :P
Miten muistin, että loppui 26. päivä, kun vielä tuosta rekisteröitymispäivämäärästä sain päähäni, että hän saattaa luultavasti olla BB-Antti :jkmatami:
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Joulu 2009 07:22

Aso pääsi sitten Seiskan kansikuvapojaksi.
Mitähän siellä on raapustettu?

Hesarin viihdeuutisissa lainattu Seiskaa.
www.hs.fi/viihde/artikkeli/ kirjoitti:
BB-voittaja Aso Alansolla on takanaan avioero 3.12.2009 8:20
A A Helsingin Sanomat

Tämän vuoden Big Brotherin voittanut Aso Alanso myöntää 7 päivää -lehdessä olleensa aikaisemmin naimisissa.


Lehden mukaan Alanso vihittiin vuonna 2004, mutta liitto ei kestänyt pitkään vaan avioero astui voimaan jo vuoden 2005 syksyllä.


Alansolla ei tuolloin ollut kovin selvää käsitystä vihkimisen merkityksestä.


"Olin kihloissa. Tai siis kyllä meidät vihittiin ja sormuksia vaihdettiin. Se tapahtui maistraatissa. En kyllä oikein tajunnut menneeni naimisiin, olin niin nuori", hän sanoo.


Avioeron syitä 24-vuotias Alanso ei halua paljastaa.


"Siinä tuli kaikenlaisia pieniä väärinymmärryksiä."
Alkuperäinen Seiskan juttu:
Seiska 49/2009, s. 6-7 kirjoitti: Big Brother –voittaja Ason salatut taustat:
Nimenvaihto ja avioero! Vain Seiskassa!


Teksti: Anne Tahvolainen, (kuvat: Timo Korhonen).
Luulin olleeni vain kihloissa!
Ulosotot hoidossa! Ulosottomies karhuaa Asolta tällä hetkellä 1127 euron saatavia, jotka koostuvat rikesakosta, opintolainasta ja vuokrasaatavista.
”Kaikki maksut ovat hoidossa ja ne tulevat maksettua. Veronpalautuksia käytän maksuihin”, Aso kertoo. Ason tulot 2008: Ansio 10 549, palautus 13 44 €.
KT: Aito ja tunteellinen Aso kasvoi talossa hurjasti ihmisenä ja korjasi Big Brotherin voiton.
KT: Aso puhui talossa useaan otteeseen kulmakarvojen nyppimisestä ja ehostamisesta. Asoa nauratti Seiskan antama lahjakori.
Seiskan lahjakori: kosteusvoide; kampa; hiusvaha; pinsetit kulmien nyppimistä varten; nenäkarvatrimmeri; partavaahto; partahöylä ja –teriä.
KT: Asolla oli studiossa valtava kannustusjoukko ystäviä ja perheenjäseniä. Kuvassa Ason äito Mahtab (vas), Aso, Ason veli Akam ja sisko Sabri.

Big Brotherin voittajaksi sunnuntaina kruunattu Aso myöntää Seiskalle olleensa naimisissa lähes vuoden.
Viime sunnuntaina voittajana Big Brother –talosta ulkomaailmaan astellut Aso Alanso, 24, oli talossa aito ja oma itsensä. Kaikkea hänestä ei kuitenkaan tiedetä. Aso nimittäin tunnetaan myös muilla nimillä. Ystäväpiirissä ja kotona Asoa kutsutaan Kotsariksi.
”Kotsar on ikään kuin hellittely- tai lempinimi. Äitini esimerkiksi kutsuu minua Kotsariksi”, Aso selventää.
Aso on kuitenkin vielä muutama vuosi sitten esiintynyt virallisissakin papereissa eri nimellä.

Nimenvaihto pari vuotta sitten
Aso muutti Suomeen 13-vuotiaana kahden tätinsä kanssa. Tuolloin miehellä oli vielä eri nimi.
”Minulla oli äitini sukunimi lähinnä käytännön syistä.”
Myös miehen etunimi oli aikaisemmin muu kuin Aso.
”Aso on oikea nimeni ja se lukee myös passissani. Vaihdoin oikean nimeni takaisin 2-3 vuotta sitten.

Naimisissa alle vuoden
Taloon astellessaan Aso kertoi olevansa sinkku, mutta mies on aikaisemmin ollut myös avioliitossa. Seiska selvitti Ason menneen naimisiin viisi vuotta sitten 2004. Erohakemus jätettiin kuitenkin jo lyhyen ajan jälkeen 25.5.2005 ja ero tuli voimaan 28.11.2005.
”Olin kihloissa. Tai siis kyllä meidät vihittiin ja sormuksia vaihdettiin. Se tapahtui maistraatissa. En kyllä oikein tajunnut menneeni naimisiin, olin niin nuori.”
Avioeronsa syistä Aso on kuitenkin hieman vaitonainen.
”Siinä tuli kaikenlaisia pieniä väärinymmärryksiä. Olimme yhdessä kolmisen vuotta ja naimisissa vuosina 2004-2005.

Elämäni on nyt valoisampaa
Aso ei taloon astellessaan kuvitellutkaan voittavansa. Mies oli pakannut mukaansa vain kuuden päivän vaatteet. Aika, jonka hän oli talossa, venähti kuitenkin kuudesta päivästä 97:ään. Sinä aikana katsojat saivat seurata nuoren miehen huimaa kasvua ihmisenä.
”Talo oli minulle kasvun paikka, opin itsestäni paljon asioita. Luulin olevani erilainen ihminen kuin olen. Luulin ehkä olevani sellainen kuin ihmiset väittivät minun olevan, mutta talossa huomasin olleeni väärässä.
Talossa Aso sai omien sanojensa mukaan jälleen kiinni elämän narusta.
”Elämäni on nyt paljon valoisampaa. Olen kerta kaikkiaan tuonut esille, minkälainen ihminen olen. Ulkomaailmassa en ehkä osannut tai uskaltanut näyttää tunteitani, mutta talossa niitä ei voinut piilotella.

Haluan auttaa äitiäni
Aso pelkäsi talosta tullessaan, että hänen äitinsä olisi jostain syystä hänelle vihainen. Ason äiti oli kuitenkin sanoinkuvaamattoman iloinen poikansa astellessa ulos talosta.
”Ehdin jutella äidin kanssa vain vähän, mutta hän oli minusta ylpeä ja todella iloinen.
Palkintorahoillekin Asolle on jo kohde valmiina.
”Haluan auttaa äitiäni. Sen jälkeen yritän sitten laittaa oman elämäni järjestykseen, tällä hetkellä ilman asuntoa ja työtä oleva Aso kertoi.


Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Evalds » 03 Joulu 2009 17:34

NYT-liitteessä Aso sanoo äänestävänsä Kepua, toivottavasti tämä nyt ei tiedä sitä seuraavissa vaaleissa Aso nähdään Kepun riveissä ehdokkaana. Meinaan sitä itsekritiikkiä mä tässä vaan meinaan....Eikä noi aiemmat BB-asukkaat jotka ovat ehdolla, ole pärjännyt ollenkaan.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 04 Joulu 2009 11:05

"En kyllä oikein tajunnut menneeni naimisiin, olin niin nuori, mies myöntää." :damnfunny

Kepua :x

Kaikesta huolimatta, yhä tykkään Asosta vähän kuiteskin :wink:
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Evalds » 04 Joulu 2009 11:40

Huomenna la Aso on Ne Salmiset ohjelmassa vieraana, paska ohjelma mutta jos jotain kiinnostaa niin ruudun ääreen. MTV3 klo 20.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Joulu 2009 18:31

Evaldsin mainitsema Nyt -haastattelu.
www.hs.fi/nyt/artikkeli/ kirjoitti:
Näkeekö Allah BB-taloon, Aso Alanso?
3.12.2009 15:21
A A Tuomo Väliaho
Helsingin Sanomat

Halataanko?
Totta kai, miksei?

[Toimittaja ja BB-voittaja halaavat.]

Miltä tuntui halata miestä?
Ihan kivalta, muttei sillä silmällä. Äijähali.

Halusit BB-talossa joka yö tyttöjen kanssa lusikkaan. Mitä sinulla on haarukkaa vastaan?
Ei mittään. Kattilakin kelpaa.

Kenen julkkiksen olisit halunnut BB-taloon?
Vappu Pimiän. Vappu on niin ihana ja kaunis nainen.

Ymmärsitkö kaiken, mitä Mensan jäsen Esa sinulle BB-talossa sanoi?
No, ehkä siitä go-pelistä mä en ymmärtänyt kaikkea. Esa harrastaa sitä.

Olet kurdi. Tunnetko Pensseli-sedän?
Pensselisedän? En. Kuka se on?

Näkeekö Allah BB-taloon?
Kai se näkee.

Haittaako se?
Ei ainakaan mun puolesta.

Sano kurdin kielellä: Ettekö te tiedä, kuka olen.
Oota, miten se menee? [miettii] Mä oon unohtanut... Dazani mn kem.

Onko raskasta olla julkkis?
On. Tää on kyllä outoa. Yhtäkkiä saan niin paljon palautetta, että ahdistun välillä. Kaikki tietävät, kuka mä oon.

Mitä kaipaat 1990-luvulta?
En mä muista siitä paljon mitään. Muistan vain, että olin 13-vuotiaana Turkissa.

Mitä puoluetta äänestät?
Keskustaa.

Miksi?
En ole poliittinen ihminen, mutta keskusta on esiintynyt positiivisesti ja hoitaneet hommat hyvin. Ne varmaan jatkavat samalla tavalla.

Lähetä terveisiä Jussi Halla-aholle.
Kuka se on?

Kova maahanmuuttokriitikko.
Moikka Jussi, miten menee.

Olet rakennusmies. Mitä rakensit viimeksi?
Piparkakkutalon BB-talossa.

Kuinka usein kulmakarvoja pitää nyppiä?
Jos hermot ja hormonit ovat sekaisin ja karvat kasvavat nopeasti, niitä pitää äkkiä nyppiä.

Kuinka paljon sinulla on rahaa taskussasi?
Ei penniäkään tällä hetkellä. Ei ole lompakkoa mukana.

Mitä suomalaisten pitäisi oppia kurdeilta?
En mä näe eroa meissä. Kaikki ollaan ihmisiä. Jokaisessa maassa on hyvät puolensa, eivätkä kaikki kurditkaan ole hyviä.

Mikä on suhteesi Mannerheimiin?
Mannerheim on kiva mies. Se on yrittänyt ja onnistunut maan ja kansan puolesta.

Mikä on suosikkisi Uuno Turhapuro -elokuvista?
Mikä se on?

Mitä mieltä olet parkkihallin rakentamisesta Turun kauppatorin alle?
Kyllä mä haluan, että on enemmän parkkipaikkoja. Kun sinne torille menee, saa etsiä parkkia tunnin.

Turku on Euroopan kulttuuripääkaupunki vuonna 2011. Kuinka aiot tukea hanketta?
Se on kiva kuulla. Turku on kaunis kaupunki. Olen hengessä mukana.


Aso Alanso, 24, on turkulainen rakennusmies. Hän syntyi Iranin kurdialueella 1985 ja muutti Suomeen Turkista 14-vuotiaana. Perheeseen kuuluvat äiti, kolme veljeä ja sisko. Alanso harrastaa kuntosalilla käyntiä. Hän tuli Big Brother -talossa tunnetuksi siitä, että huolehti ulkonäöstään esimerkiksi nyppimällä kulmakarvojaan. Alanso vakuutteli myös, ettei ole homo. Alanso pitää esikuvanaan äitiään. Hän on luvannut maksaa tämän velkoja Big Brotherista voittamillaan rahoilla.
Oli ainakin erilainen haastattelu.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Joulu 2009 11:23

Aso on tavannut toisen turkulaisen tositv-tähden
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: Diili-Jethro onnitteli BB-Asoa Turun yössä - katso kuva!

Diili-kisaaja Jethro Rostedt juhli Turun maineikkaan Hamburger Börs -hotellin 30-vuotista yökerhoa iloisissa merkeissä.

Perjantaina järjestetyissä Hamburger Börsin yökerhon 30-vuotiskekkereissä oli ilo ylimmillään jo iltakymmeneltä.

Supersuosioon Diili-ohjelman kautta ponnahtanut Jethro Rostedt kertoi MTV3:lle illan ehdottoman kohokohdan:
Kuva
– Asoa olen ehtinyt onnitella mahtavasta suorituksesta. Ja päästiin samaan kuvaankin, Jethro tuuletti.

Miehellä riittää haasteita sekä työ- että yksityiselämässään. Hän aloittaa Suomen yrittäjäyhteisön palkkaamana kouluttajana helmikuussa.

– Koulutan siis jo valmiita myyjiä vielä paremmiksi myyjiksi, joten kyseessä ei ole yritysvalmennus, Jethro oikaisee.

– Esimerkiksi Jari Sarasvuon yritysvalmennuksessa mennään jo eri tavalla syvälle varsinaiseen yritykseen. Minun työni on myyntivalmennusta.

Jethron vetämä ensimmäinen kurssi täyttyi ennätyksellisesti viidessä päivässä, ja jatkoakin on mitä ilmeisimmin tulossa.

– Kyllä uskallan sen verran sanoa. Kysyntä on ollut huikeaa. Hyvällä fiiliksellä lähdetään tekemään töitä.

Jethron alkuvuoden suunnitelmiin kuuluu myös painon pudottaminen, tällä kertaa pysyvästi.

– Jojoilut on nyt jojoiltu. Se, mikä lähtee, pysyykin tällä kertaa poissa. Laihduttamiseen ei ole mitään vippaskonsteja, siihen tepsii vain liikunnan lisääminen ja se, että katsoo, mitä syö, mies ohjeisti, ja kiitti samalla kaikkia hänelle laihdutusvinkkejä antaneita.


Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Joulu 2009 18:34

The Voice kirjoitti: BB-voittaja Aso menetti poikuutensa 14-vuotiaana – metsässä!

Sunnuntaina Big Brotherista voittajana ulos astellut Aso Alanso paljasti Voicen Heräämössä vieraillessaan melkoisia yksityiskohtia naisseikkailuistaan.

Kuva

Kaatojensa määrällä kerskaillut turkulaismies sai ensikosketuksensa naisiin varsin nuorella iällä. Poikuutensa hän menetti jo ennen rippikouluikää.

- Olin 14-vuotias. Se oli jonkun lastendiskon jälkeen, Aso kertoi.

BB-voittajan mukaan kyseessä ei ollut kovinkaan suuri ihastus, eikä tapahtumapaikka loista romantiikallaan.

- Se tapahtui mun mielestä metsässä. Luonnossa on ihan kiva olla, Aso naureskeli.

BB-voittaja kertoi, että hän ei ole tähän mennessä onnistunut olemaan yhden naisen mies, vaikka on sitä yrittänytkin. Aso toivoo tulevaisuudessa onnistuvansa tässä asiassa.

http://www.voice.fi/index.php?mw=bbaso& ... &cid=10193
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Joulu 2009 19:57

Ilta-Sanomien ohjelmatietojen mukaan Big Brotherin voittajan pitäisi olla vieraana Subilla on asiaa -ohjelmassa tänään kello 20:55.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 05 Joulu 2009 20:09

Ja juuri nyt Kätlinin kanssa Salmisten "kotibileissä" Maikkarilla.

Krisse: Anna mulle osa niist rahoista.
Aso: Niin varmaan! Hähähähä!
:damnfunny

(Oho raportointi jäänyt päälle...)

Edit. Eipä tuossa Salmisissa paljon ollut. Subin pätkä oli hyvä. :tu

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Evalds » 05 Joulu 2009 21:33

Toivottavasti Aso ei kuluta liikaa naamansa noissa turhissa ohjelmissa.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Maligne » 05 Joulu 2009 21:40

No minusta voisi noita BB-tyyppejä näkyä enemmänkin nyt, aika vaisua minusta on nyt tuo mediassa oleminen.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Joulu 2009 22:13

Aso pääsi osallistumaan suomalaisen tositv:n legendaan, Napakymppiin. Muistan sieltä useita BB5-Anttia omituisempia tyyppejä. Kari Salmelainen Big Brother-tuotantoon!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Paali » 05 Joulu 2009 22:44

Realcowboy kirjoitti:Ilta-Sanomien ohjelmatietojen mukaan Big Brotherin voittajan pitäisi olla vieraana Subilla on asiaa -ohjelmassa tänään kello 20:55.
Juu oli ja myös toi Ou mai kaat oli vieres :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”