Lotta Kangas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Syys 2009 20:36

Tuon ruokanirsoilun vuoksi kuvittelin, että pikkuneiti olisi kaapelitehtävässä ratkenut liitoksissaan. Olin väärässä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja sally » 03 Syys 2009 21:47

toivottavasti hajoilee kunnolla ja kitisee itsensä häätöäänestykseen.

apeksi
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:27
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja apeksi » 03 Syys 2009 22:35

Harmi, ettei ole tässä äänestyksessä. Minua ottaa kupoliin tuo pissis OIKEESTI

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Mama » 04 Syys 2009 08:55

Lotta tuo hyvää viihdettä taloon päiväkirjavierailuillaan ja hetkittäisillä "mä oon ihan pihalla mistä te puhutte"- ilmeillään :)
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
J-esse
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 16 Syys 2008 17:50
Paikkakunta: Nummela

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja J-esse » 04 Syys 2009 10:49

Lotta + PK = satavarmat naurut :D

+Niko, Petri, Elisabet

- Eetu, Marika

Wilzu
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 25 Elo 2009 19:05

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Wilzu » 04 Syys 2009 15:10

Onse vaan niin hellyyttävä ku menee pk-huonesee hakee tulta ja sillonki sitä laatikkoo <3
Lotta, Big Brother 2009 voittaja !

Avatar
meloni
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 02 Syys 2009 17:49

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja meloni » 04 Syys 2009 19:22

Mitäköhän tuo hapannaama piilottelee kampauksensa sisällä? Olis mukava nähdä tätä tyttöä hiukset auki? Kenties en ole ollut oikeaan aikaa ruudun edessä.
Nino Lotalle: "No tommosiahan te just ootte saatana!"

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja BuZu » 04 Syys 2009 19:36

Lotta nostaa pisteitä minun silmissä, sai juuri BB Extran aikana paskaa niskaan, muttei ole sanallakaan valittanut tilannettaan.
Tsemppiä!!! :cheers
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Petri » 04 Syys 2009 19:38

BuZu kirjoitti:Lotta nostaa pisteitä minun silmissä, sai juuri BB Extran aikana paskaa niskaan, muttei ole sanallakaan valittanut tilannettaan.
Tsemppiä!!! :cheers
Juu ei ole valittanut, juuri äsken alkoi poraaminen.

Avatar
Boz
Television orja
Viestit: 756
Liittynyt: 15 Elo 2007 02:12

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Boz » 04 Syys 2009 19:39

Sääliksi alkaa käydä tuolla slummissa, onhan se lapsi vielä. Positiivisena nähtävä alkava aikuistuminen, aina ne karkit ei mene tasan. Ja erilaisia ruokiakin voi maistaa. Toivotaan piristymistä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Syys 2009 19:40

Petri kirjoitti:Juu ei ole valittanut, juuri äsken alkoi poraaminen.
Eikä valittanut sittenkään, itki hiljaa ja vasta kun Terttu tuli halaamaan ja kysyi mikä on, sanoi Lotta ettei enää jaksaisi tätä (rangaistusta). Melkein heti perään sai koottua itseään ja tsemppasi, että kyllä tämä tästä ja jatkoi rankkua.

Tykkään Lotasta kokoajan enemmän.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja BuZu » 04 Syys 2009 19:50

Lotta, sinä teit sen!!!
:thumbsup :cheers

Edit: varastohuone auki slummilaisille, kaasua, paperia, kaalia, porkkanaa, verilettuja, korppuja, sipulia, nuudeleita, kurkkua.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Kadi<3
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 511
Liittynyt: 30 Elo 2007 02:38

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Kadi<3 » 05 Syys 2009 01:48

Lotta on ihana, toivottavasti kestää slummissa. Voi jopa voittaa koko BB:n jos kestää tuon slummiajan...(joka voi olla pitkä)

Avatar
Phoebs
Mökkiläinen
Viestit: 232
Liittynyt: 28 Elo 2009 00:18

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Phoebs » 05 Syys 2009 02:08

Mä en kyllä tälle neidille lämpene, en. Ärsyttävää kuunnella sen inisemistä ja katsella kiehnäämistä Sampossa.

Tomi-
Julkkisasukas
Viestit: 478
Liittynyt: 13 Syys 2008 13:22

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Tomi- » 05 Syys 2009 03:41

Lotta on asukas josta en ikimaailmassa olisi voinut kuvitella pitäväni, hemmoteltu "pissis" jolle ei kelpaa mikään, mutta miten väärässä sitä ihminen voikaan olla ja Lotta on päässyt oman suosikkilistan kärkeen, ei ihan paalupaikalle mutta toiseksi.

Lotta aiheuttaa meikäläisessä niin monenlaisia tunteita ettei aikasemmin moni asukas sitä ole tehnyt. Ainakun sen näkee ruudussa ni tekis vaan mieli halia ja rutistaa kunnolla. Toisaalta jos ruuasta tms. on kyse tekisi mieli repiä hiukset päästä nirsoilun ja valittamisen takia. Nauraa tälle likalle saa jatkuvasti joten viihdearvoakin löytyy söpöilyn lisäksi, höpsö kun on. :)

Voittoon en silti jaksa uskoa mutta toivottavasti menee pitkälle.
Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Syys 2009 10:49

Nostanut pisteitään huimasti! Noussut haastamaan Kätliniä ja Mensaa ykkössuosikin paikasta omalla listallani. Lotan jutuille olen nauranut päivittäin. Myös Lotan "mä oon ihan pihalla" -ilmeet on parhaita. :D

Tytön hauskoille sutjautuksille voisi melkein perustaa oman ketjun. Kaikista legendaarisin lienee tämä: "Jos sä oisit rasisti et sä puhuis sille mitään, etkä Danalle. Etkä varmaan Raksullekaan etkä Kätlinille. Niin ja sähän oot suomenruotsalainen, joten et puhuis itsellekään". Hyvä Lotta! :tu :tu
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Petri » 05 Syys 2009 11:52

Lotta on mielestäni edelleenkin raivostuttava idiootti. Lotan kommentit ovat ihan hauskoja, mutta kun ne johtuvat pelkästään hänen omasta yksinkertaisuudestaan - niin lopputuloksena on kaikkiaan pelkkää ärsyyntymistä.

Toivottavasti Lotta lähtee talosta ja pian. Hänellä kun ei ole mitään muuta annettavaa kuin tyhmyytensä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja sally » 05 Syys 2009 12:08

missähän se läppä oli tullut esille, kundikaveri sanoi aiemmin Lotan kertoneen että syö 5 kertaa viikossa mcdonaldsissa :D hyi vittu oikeesti :D mutt sen kuultuani en kyllä yhtään ihmettele enää mistä nuo "muodot" on peräisin.

mä oon aina pitänyt sitä jotenkin epämiellyttävänä kun joku antaa itsensä mennä tohon kuntoon jollain paskaruoalla. noin nuori vielä kun lottakin on, luulis vähän enemmän kiinnostavan mitä kroppaansa pistää. 5 kertaa viikossa on oikeesti ihan tajuton määrä tollasta ruokaa!

lotan ainoa positiivinen hetki talossa on ollut tertulle inttäminen kun oli se tuija-torttu flaidis. myötätuntoa oon myös kokenut lottaa kohtaan, kerran. se ninon röökin pummiminen on aivan tajuttoman rasittavaa. mulla menis hermo ja joutuisin varmaan hirmuriitaan jos oisin lotan nahoissa. yksi on muka lopettanut röökaamisen ja sitte vinkuu ryhmänsä ainoan polttavan ihmisen viimeisiä röökejä. siis MUUURRRrrrrr

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja BuZu » 05 Syys 2009 13:49

Lotta kesti todella hyvin sen eilisen lappujenkierrätysrangaistuksen.
Vasta sitten kun Terttu tuli kysymään kuulumisia, hän sanoi, ettei kestä tuota rankkua.

Pahoin pelkään, että tämän illan koosteessa on vain tuo yksi kommentti ja selostuksessa tyyliin "Lotta valitti rangaistuksesta"

Eipähän olisi eka kerta kun mistä tahansa tapahtumasta saadaan koostettua tuotannolle mieluinen pätkä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja acryl » 05 Syys 2009 13:55

Petri kirjoitti:Lotta on mielestäni edelleenkin raivostuttava idiootti. Lotan kommentit ovat ihan hauskoja, mutta kun ne johtuvat pelkästään hänen omasta yksinkertaisuudestaan - niin lopputuloksena on kaikkiaan pelkkää ärsyyntymistä.

Toivottavasti Lotta lähtee talosta ja pian. Hänellä kun ei ole mitään muuta annettavaa kuin tyhmyytensä.
ja ristiriitaisia, perttumaisia sanontoja :mrgreen:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja Sun » 05 Syys 2009 15:14

Lotasta kuoriutui aikamoinen pomottaja ja muiden ideoiden torppaaja tuossa revyyn harjoittelussa. Lotalle onneksi lankesi mieluinen rooli: hänen kohdallaan lauletaan ken on heistä kaikkein kaunein ja Lotta sanoo vain joka väliin MINÄ...huh huh.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Lotta

Viesti Kirjoittaja BuZu » 05 Syys 2009 15:21

Sun kirjoitti:Lotasta kuoriutui aikamoinen pomottaja ja muiden ideoiden torppaaja tuossa revyyn harjoittelussa. Lotalle onneksi lankesi mieluinen rooli: hänen kohdallaan lauletaan ken on heistä kaikkein kaunein ja Lotta sanoo vain joka väliin MINÄ...huh huh.
En nyt tuota pomottamiseksi sanoisi, yritti vaan estää jatkuvan esityksen muuttamisen, kun heillä ei tod. näk. ole paljoa harjoitteluaikaa.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”